Ow ja! Ik ben benieuwd!quote:
over 5 a 6 wekenquote:Op vrijdag 16 november 2018 12:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow ja! Ik ben benieuwd!
Wanneer kan je het dan drinken?
Ravioli met mascarpone en pestoquote:
Aha, maar zo bedoelde ik het niet,ik had de Nescafé reclame in mijn hoofd.quote:
Nespressoquote:Op vrijdag 16 november 2018 12:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Aha, maar zo bedoelde ik het niet,ik had de Nescafé reclame in mijn hoofd.
En uiteraard mijn favo drankje.
Ik neem nu een kop koffie (instant spul van de Aldi) en een broodje.quote:
Ja!quote:
Leuk Dees! en 2x geweest.... wel iets anders dan De Toppers heh?quote:Op vrijdag 16 november 2018 11:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Was super! Film liet vanaf het begin zien hoe de band is ontstaan, als jonge studentjes. Met veel muziek en veel beelden van de Head full of dreams-tour, wat natuurlijk extra leuk was omdat we daar 2 keer bij geweest zijn.
Ik heb voor de éérste keer d koffie van de Lidll .....quote:Op vrijdag 16 november 2018 13:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik neem nu een kop koffie (instant spul van de Aldi) en een broodje.![]()
Zie nu deze post pasquote:Op vrijdag 16 november 2018 12:23 schreef Prisha het volgende:
yes! Bijna weekend. Ik ga vanavond beginnen met het bier maken![]()
Heb bijna alles in huis, wacht enkel nog op de heat pad en temperature controller. Dat zou tussen 8:00 en 12:00 bezorgd worden nog niemand gezien.
[ afbeelding ]
'What else' is niet van de nescafe reclame maar van Nespresso, bedoelde ikquote:Op vrijdag 16 november 2018 13:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik neem nu een kop koffie (instant spul van de Aldi) en een broodje.![]()
Daar kan ik me niets meer van herinnerenquote:Op vrijdag 16 november 2018 13:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja!
[..]
Leuk Dees! en 2x geweest.... wel iets anders dan De Toppers heh?
Nespresso is toch ook van Nescafé.quote:Op vrijdag 16 november 2018 13:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
'What else' is niet van de nescafe reclame maar van Nespresso, bedoelde ik![]()
Smakelijk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
serieus?quote:Op vrijdag 16 november 2018 13:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar kan ik me niets meer van herinneren
Ik ben wel vaker vergeten hoe ik thuis ben gekomen, maar hey, het lukt me blijkbaar wel altijd.quote:Op vrijdag 16 november 2018 13:12 schreef FANN het volgende:
[..]
serieus?
Had je zoveel gezopen toen![]()
Ik weet nog wel.... blauwe pakken enzo....![]()
Was er ook niet een foto met Geer?![]()
Of ben ik echt seniel ?
quote:Op vrijdag 16 november 2018 13:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nespresso is toch ook van Nescafé.
We bedoelden hetzelfde dus.
Thx.Zijn echt twee verschillende merken, Nespresso is van zichzelfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Limburgse pastei?Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Politie?quote:Op vrijdag 16 november 2018 13:12 schreef FANN het volgende:
[..]
serieus?
Of ben ik echt seniel ?
Nee dat niet eens zozeer, het is meer de schaamte over het hele Toppersgedoequote:Op vrijdag 16 november 2018 13:12 schreef FANN het volgende:
[..]
serieus?
Of ben ik echt seniel ?
Ja, dubbel gebakken, dan heeft ie een iets bruiner randje, maar was het enige dat ze hadden en verkeerd gelabeld, maar goed ik zie ook wat het is als het er niet, of foutief, op staat.quote:Op vrijdag 16 november 2018 13:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zijn echt twee verschillende merken, Nespresso is van zichzelf
Limburgse pastei?
Ik ben érg voorzichtig als ik ergens naar toe ga, buitenhuis.....quote:Op vrijdag 16 november 2018 13:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben wel vaker vergeten hoe ik thuis ben gekomen, maar hey, het lukt me blijkbaar wel altijd.
Ik word er zelden ziek van, ik vergeet gewoon wat dingen.quote:Op vrijdag 16 november 2018 13:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ben érg voorzichtig als ik ergens naar toe ga, buitenhuis.....
Iets minder als ik thuis ben![]()
Vroeger heb ik wel een paar keer met mijn kop in de plee gehangen, maar dat is
lang geleden .............
ziek als een hond..........
oh ja die had ik gepost ja ik val in herhalingquote:
Oh. zie je wel!quote:Op vrijdag 16 november 2018 13:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee dat niet eens zozeer, het is meer de schaamte over het hele Toppersgedoe
Jij bent allesbehalve seniel, er is een foto van mijn zussen en mijzelf in een winkel waar Geer ook was
Nou ja, ik vroeg waar je die pan voor nodig had, terwijl dat me duidelijk had moeten zijn als ik die eerdere post had gelezenquote:Op vrijdag 16 november 2018 13:20 schreef Prisha het volgende:
[..]
oh ja die had ik gepost ja ik val in herhaling
Het was niet eens leukquote:Op vrijdag 16 november 2018 13:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Oh. zie je wel!![]()
Ohhhhhhhhhhhh maar als je dat leuk vind moet je jezelf NOOIT schamen Dees!
Ben je gek! Ik had ook graag een keertje willen gaanmaar is er nooit van
gekomen
nou ik was écht ziekquote:Op vrijdag 16 november 2018 13:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik word er zelden ziek van, ik vergeet gewoon wat dingen.
oh ja dat is ook zo...ik ben er niet helmaal bij geloof ikquote:Op vrijdag 16 november 2018 13:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou ja, ik vroeg waar je die pan voor nodig had, terwijl dat me duidelijk had moeten zijn als ik die eerdere post had gelezen
oh... nou ja gewoon op stap met je zussen is sowiesoquote:Op vrijdag 16 november 2018 13:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het was niet eens leuk![]()
Ja omdat ik met mijn zussen was en alles wat eromheen gebeurde, dat wel.
Jan... ik ben niet geweest, dus het mag.......quote:Op vrijdag 16 november 2018 13:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Als je bij De Toppers bent geweest kun je niet meer in MUZ posten, geloof ik.
Ik moet alleen opletten wat ik van tevoren eet.quote:Op vrijdag 16 november 2018 13:23 schreef FANN het volgende:
[..]
nou ik was écht ziektoen hadden we nog vrienden die dronken en vette
joints draaiden en ik dronk en rookte vrolijk mee...![]()
alleen bij mij ging het wel eens fout
Jij komt ook op de lijstquote:Op vrijdag 16 november 2018 13:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Jan... ik ben niet geweest, dus het mag.......![]()
ja dat weet ik allemaal niet meer......quote:Op vrijdag 16 november 2018 13:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik moet alleen opletten wat ik van tevoren eet.
Pas maar op bij het oversteken als Geer er aankomt.quote:Op vrijdag 16 november 2018 13:29 schreef FANN het volgende:
[..]
wel met dit liedje dan heh? is een Topper toch
wat dan?quote:Op vrijdag 16 november 2018 13:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Pas maar op bij het oversteken als Geer er aankomt.
Hij heeft de reputatie gas te geven wanneer hij oudere dames voor zijn wielen krijgt.quote:
ow......quote:Op vrijdag 16 november 2018 13:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hij heeft de reputatie gas te geven wanneer hij oudere dames voor zijn wielen krijgt.
ah... heb ik gemist zekerquote:Op vrijdag 16 november 2018 13:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij heeft in Aalsmeer toch een bejaard vrouwtje op het zebrapad geschept een tijdje terug?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |