Eind goed, al goed.quote:Op vrijdag 16 november 2018 06:48 schreef FANN het volgende:
[..]
ik snap je wel een beetje hoor.... ik ga vragen of ze een slotje op dat topic zetten......
Ik snap er geen reet vanquote:Op vrijdag 16 november 2018 06:42 schreef FANN het volgende:
[..]
nah.. dat vind ik eigenlijk wel een lullige actie .......
ja.... dat gaat me te ver hoor.... beetje plagen is oké en is werd er melig van, maar dit is niet leuk,quote:
hoeft ook niet.....quote:Op vrijdag 16 november 2018 06:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik snap er geen reet van
oh wacht.... jij bent een Mod toch? zet jij effe een slotje op dat topic.......quote:Op vrijdag 16 november 2018 06:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik snap er geen reet van
gastmodden wordt niet heel erg gewaardeerd. Zet anders een TRquote:Op vrijdag 16 november 2018 06:57 schreef FANN het volgende:
[..]
oh wacht.... jij bent een Mod toch? zet jij effe een slotje op dat topic.......
Sas heeft vakantie.....
Ja joh, maar ik denk dan, ga lekker naar R&P als het hier niet klikt met al die zwaarmoedige onderwerpen.quote:Op vrijdag 16 november 2018 06:56 schreef FANN het volgende:
[..]
ja.... dat gaat me te ver hoor.... beetje plagen is oké en is werd er melig van, maar dit is niet leuk,
kan ik ook niks aan doen hoor Mo....
ik heb een hekel aan TR's...... dat is zo eh....... hoe heet zoiets?quote:Op vrijdag 16 november 2018 06:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
gastmodden wordt niet heel erg gewaardeerd. Zet anders een TR
Stasi?quote:Op vrijdag 16 november 2018 07:00 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb TR's...... dat is zo eh....... hoe heet zoiets?
een nah... kan ik niet op het woord komen.........
Ja, zoiets zou misschien wel iets voor haar zijn.... zou kunnen...quote:Op vrijdag 16 november 2018 06:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja joh, maar ik denk dan, ga lekker naar R&P als het hier niet klikt met al die zwaarmoedige onderwerpen.
Ik bedoel gewoon, voor elk onderwerp is wel een subforum toch, SC's zijn meestal luchtig.quote:Op vrijdag 16 november 2018 07:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, zoiets zou misschien wel iets voor haar zijn.... zou kunnen...
maar we zien het wel...
jawel... maar soms zijn er hier ook wel eens mensen die een probleem hebben... datquote:Op vrijdag 16 november 2018 07:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik bedoel gewoon, voor elk onderwerp is wel een subforum toch, SC's zijn meestal luchtig.
Ik heb geen probleem.quote:Op vrijdag 16 november 2018 07:07 schreef FANN het volgende:
[..]
jawel... maar soms zijn er hier ook wel eens mensen die een probleem hebben... dat
moet dat toch ook kunnen?
Je kan niet tegen iedereen die iets naars heeft mee gemaakt die dag, ga maar naar de zeikhoek..
Ik hoop toch niet dat het zo zou worden ..... toch?
Da's ook niet oké..........
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Iedereen heeft wel eens een probleem Mo, misschien niet vandaag... maar misschien morgenquote:
C'est la vie, maar, we zullen doorgaan.quote:Op vrijdag 16 november 2018 07:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Iedereen heeft wel eens een probleem Mo, misschien niet vandaag... maar misschien morgen
jeweethetnooit.........
quote:Op vrijdag 16 november 2018 07:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja ik ga ook niet elk dingetje spuien hiero......... en ik heb een massa ''dingetjes''SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en ik dacht dat jij niet hield van ''gezelligheid...?![]()
dus je bent ''betrapt'' vriend![]()
Doe maar .........quote:Op vrijdag 16 november 2018 07:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
C'est la vie, maar, we zullen doorgaan.
Kingston hield niet van gezelligheid, ik ben altijd voorstander geweest.quote:Op vrijdag 16 november 2018 07:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja ik ga ook niet elk dingetje spuien hiero......... en ik heb een massa ''dingetjes''![]()
en ik dacht dat jij niet hield van ''gezelligheid...?![]()
dus je bent ''betrapt'' vriend
oh... dat speelt mijn korte termijngeheugen weer op.......quote:Op vrijdag 16 november 2018 07:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kingston hield niet van gezelligheid, ik ben altijd voorstander geweest.
Ik had een dikke kunnen zijn qua gezelligheid.
Ben ook wel benieuwd hoe Dees het heeft gehad bij Coldplay.quote:Op vrijdag 16 november 2018 07:18 schreef FANN het volgende:
[..]
oh... dat speelt mijn korte termijngeheugen weer op.......
da's dan wel weer een ''dingetje'' ja....
Ah... dat was ik ook alweer vergeten...quote:Op vrijdag 16 november 2018 07:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd hoe Dees het heeft gehad bij Coldplay.
See you later!quote:Op vrijdag 16 november 2018 07:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
Maar, ik moet dingen doen, laters....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |