nais, misschien toch weer eens een kijkje nemen, vomar is in principe sws goedkoper dan de appie en bankrekening is een beetje treurig atmquote:Op vrijdag 16 november 2018 03:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze hebben een hele Black-Friday voor elke dag iets .. van Airfryers tot laptops komende week
huisgenoot had keukendeur ff opengezet nadat brandalarm afging toen ie stond te koken, was ie vergeten dicht te doen, was echt tyfuskoud toen ik in de keuken ff appelsap ging drinkenquote:
Als student ja .. En die van de ABN aan de Appie was kortgeleden nog geriptpogingexplosives of so tochquote:Op vrijdag 16 november 2018 04:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nais, misschien toch weer eens een kijkje nemen, vomar is in principe sws goedkoper dan de appie en bankrekening is een beetje treurig atm
Hoop dat ie op tijd komtquote:Op vrijdag 16 november 2018 04:05 schreef Petzi het volgende:
[..]
ulletje heeft een soort van epiletische aanval. Dierenarts komt zo
jaquote:Op vrijdag 16 november 2018 04:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Als student ja .. En die van de ABN aan de Appie was kortgeleden nog geriptpogingexplosives of so toch
Hoop dat het gaat zoals je wenst Naatjequote:Op vrijdag 16 november 2018 04:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
huisgenoot had keukendeur ff opengezet nadat brandalarm afging toen ie stond te koken, was ie vergeten dicht te doen, was echt tyfuskoud toen ik in de keuken ff appelsap ging drinken
wat preciesquote:Op vrijdag 16 november 2018 04:15 schreef Petzi het volgende:
[..]
Hoop dat het gaat zoals je wenst Naatje
Hoe laat verwacht je hem?quote:Op vrijdag 16 november 2018 04:16 schreef Petzi het volgende:
[..]
Is een vriend van me, die is altijd op tijd
Ja dat was serieusquote:Op vrijdag 16 november 2018 04:17 schreef naatje_1 het volgende:
Politie geeft beelden vrij van mislukte plofkraak Lambertus Zijlplein
krijg nou tetten
een lekker ding zonder gezeurquote:Op vrijdag 16 november 2018 04:23 schreef Petzi het volgende:
Ook voor Chuff, wat zou je nu graag willen
Nee een rechtsteekse wensquote:Op vrijdag 16 november 2018 04:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
de liefde, daarvan hoop ik wel dat het gaat zoals ik wens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |