nope we hebben wel een hanneman topic gehad al zag ik.quote:Op dinsdag 6 november 2018 16:31 schreef HPLC het volgende:
ik schrok me dood man, ik dacht dat Araya of King waren overleden
Al staan ze ook nog wel op Graspop, precies 10 kilometer van de Nederlandse grens.quote:Op dinsdag 6 november 2018 16:28 schreef Bosbeetle het volgende:
15 november het laatste concert van slayer in Nederland in de ijsselhallen in zwolle
Die plaat had ik een LP van.quote:Op dinsdag 6 november 2018 16:28 schreef Bosbeetle het volgende:
15 november het laatste concert van slayer in Nederland in de ijsselhallen in zwolle
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gezellige boelandere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op dinsdag 6 november 2018 18:21 schreef Treehut362 het volgende:
kind kan de was doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
quote:De opkomst van kutmuziek
Over het ontstaan van een baanbrekend genre
6 november 2018 door Jos Maalderink en Matthijs van Rumpt
Je kan geen radio meer aanzetten of het is te horen: kutmuziek. Het nieuwe genre wordt door sommigen geprezen, door anderen gehaat. Maar waar komt kutmuziek toch vandaan? Wat is het verhaal achter dé herrie van dit moment?
Helemaal duidelijk waar kutmuziek precies vandaan komt is het niet, maar vaak worden er dezelfde drie mensen verantwoordelijk voor gehouden. We spreken Jonas Firk, die naar eigen zeggen aan de wieg stond van kutmuziek. “Het begon met mij, Ricky en Tatiana. We voelden ons niet thuis in de muziek van die tijd. Het is nu bijna niet meer voor te stellen, maar toen stond de muziekwereld nog helemaal niet open voor niet om aan te horen kabaal. Toen zijn we gewoon met een klein groepje wat gaat experimenteren door wat monotoon gejengel te sampelen met grafherrie. Niet veel later is dat uitgegroeid tot kutmuziek.”
Het duurde even voordat kutmuziek zijn plek vond in de rest van de wereld, maar inmiddels is het voor veel mensen een manier van leven. “In kutmuziek hoor je duidelijke invloeden van teringherrie en een bak lawaai. Toch heeft het een heel eigen effect op je trommelvliezen”, legt kutmuziek-fanaat Dieter de Vos uit. “Ik zou niet weten wat ik zonder kutmuziek zou moeten.”
Waarom kutmuziek nu juist zo populair is? De Vos heeft daar wel een antwoord op. “Omdat het naadloos aansluit bij de hele kutsfeer die tegenwoordig in de samenleving hangt. Een kuttijd schreeuwt om kutmuziek.”
kind kan de was doenCoolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond zelf ook de banjoversie altijd wel grappig:
quote:
ik ben het hier niet helemaal mee eens.quote:Op woensdag 7 november 2018 17:10 schreef belsen het volgende:
[..In kutmuziek hoor je duidelijke invloeden van teringherrie en een bak lawaai....]
Kalende veertiger die de huidige muziek niet waardeert (riazop mode uit).quote:Op donderdag 8 november 2018 07:23 schreef cafca het volgende:
[..]
ik ben het hier niet helemaal mee eens.
Ik hou op zijn tijd best van een stukje teringherrie of een bak lawaai, maar die kutmuziek van tegenwoordig kan ik echt niet waarderen
Checkquote:Op donderdag 8 november 2018 10:24 schreef bartrid het volgende:
[..]
Kalende veertiger die de huidige muziek niet waardeert
kind kan de was doenGeweldig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:When a little girl has sicker vocals than most metalcore bands![]()
Ik ben er nou nog niet uit of dit briljant of verschrikkelijk is.quote:Op maandag 12 november 2018 15:18 schreef bartrid het volgende:
En hier ook. Bizar verhaal wel https://www.nme.com/blogs(...)utely-no-one-2400572
quote:
Hij heeft in eider geval flink veel media aandacht gehadquote:Op zondag 18 november 2018 16:44 schreef belsen het volgende:
[..]
Ik ben er nou nog niet uit of dit briljant of verschrikkelijk is.
quote:Op woensdag 5 december 2018 20:30 schreef Dagoduck het volgende:
Het is er weer tijd voor.
HETE VLAMMEN HETE VLAMMEN
Type-O-Negative stijl?quote:
Haha wilde net ook die link plaatsen, wat een droeftoeter.quote:
quote:
Ze heet niet voor niks, Chèr, hè.quote:Op woensdag 12 december 2018 20:06 schreef MisterLastName het volgende:
Doe FF... Nee maar echt, EFFE. Normaal.
Cher vraagt voor Premium zitplaatsen 130 euro1e rang 109, 2e rang 99, 3e rang 89, 4e rang 79, 5e rang 69... In het Ziggo Dome
Zag vandaag dat Cher in 2019 naar NL komt en dag![]()
O_ NICE! Maar voor DAT geld? Dan luister ik nog wel een keer naar Closer To The Truth of zo
Afgelopen maandag Doe Maar gezien, was weliswaar ook 60 euro, maar dat vind ik het meer waard dan Cher.
Hell, 2014 betaalde ik +- 300 euro voor The Rolling Stones in Werchter en zelfs dát vond ik nog gerechtvaardigd van mezelf, maar Cher? Zoveel geld? Neuh
quote:Op woensdag 12 december 2018 20:06 schreef MisterLastName het volgende:
Hell, 2014 betaalde ik +- 300 euro voor The Rolling Stones in Werchter
Mick Taylor speelde meequote:Op donderdag 13 december 2018 21:41 schreef Gehenna het volgende:
[..]damn, als dat inclusief tijdmachine naar eind jaren '60 - begin jaren '70 was, wilde ik er wel over nadenken
Wow.quote:Op vrijdag 21 december 2018 22:32 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Hij heeft wel een legitieme uitleg:
http://rockandrollgarage.(...)ng-away-from-aliens/
Ik weet er 5 volgens mijquote:Op zaterdag 22 december 2018 19:17 schreef hmmmz het volgende:
Iemand die weet welke 10 nummers dit zijn?
Blijft raar om swastika's gebruikt te zien worden (op zijn 'gitaar').quote:Op dinsdag 8 januari 2019 10:38 schreef pipster het volgende:
Mongoolse Metal, is ook weer eens wat anders, en wat een mooi land is het toch!
Mijn Indiase buren hebben een swastika op hun deurquote:Op dinsdag 8 januari 2019 10:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Blijft raar om swastika's gebruikt te zien worden (op zijn 'gitaar').
Vreemd dat zo'n functie er nog niet was, eigenlijk.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 09:09 schreef Bosbeetle het volgende:
Berichtje van de buren: https://tweakers.net/nieu(...)en-te-blokkeren.html
spotify wil de optie inbouwen om artiesten te blokkeren
Tja bij kiezen wat je zelf wil, is kiezen wat je niet wil niet persee de insteek...quote:Op donderdag 24 januari 2019 20:36 schreef belsen het volgende:
[..]
Vreemd dat zo'n functie er nog niet was, eigenlijk.
quote:‘We zijn er wel van geschrokken: ze stonden naast Sum 41 op de poster, maar onder Parkway Drive. Dat is de headliner van de zaterdag. Architects wilde net zo groot op de poster staan omdat ze de headliner van de vrijdag waren. Daar was Parkway Drive weer niet mee akkoord: Jera On Air is voor hen als band al een betrekkelijk klein festival. Toen begon Architects dus te steigeren, en hebben we zes of zeven posters gemaakt om te kijken of het voor beide partijen acceptabel was. Het was een goede week stressen, helaas is het niet goedgekomen. Heel jammer, we volgen die band al sinds het begin, het is de derde keer dat we ze hadden geboekt en vinden ze supertof. Daarom willen niet met modder gaan gooien.’
Ik denk dat het de kleine lettertjes zijn, waar ze naar grijpen als ze er geen zin in hebben.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 11:04 schreef Tokus het volgende:
Ik vraag me altijd af of zoiets vanuit de band komt, of vanuit het management?
quote:
Speelt hij dwars en staat ie op één been zo ja dan briljant!quote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:46 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Speelt hij dwars en staat ie op één been zo ja dan briljant!
Een van de redenen dat ze een platen contract kregen blijkbaar...quote:
Ja in die tijd kreeg je echt een platencontract bij een pakje boter heb ik het ideequote:Op dinsdag 19 februari 2019 12:08 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Een van de redenen dat ze een platen contract kregen blijkbaar...
Jammer dat ik altijd zo weinig te melden heb.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:31 schreef Bosbeetle het volgende:
@:Trashcanman misschien moeten we deze reeks iets sneller zien te krijgen...
Een wat actievere slowchat in MUZ kan geen kwaad
Dan meld je het maar vakerquote:Op dinsdag 19 februari 2019 12:13 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Jammer dat ik altijd zo weinig te melden heb.
Blue band, als je een echte band bent, (nu met virgin platencontract en puzzel op de achterkant)quote:Op dinsdag 19 februari 2019 12:11 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ja in die tijd kreeg je echt een platencontract bij een pakje boter heb ik het idee
Bedankt, dinsdag een week terug geopereerd aan mijn blinde darm.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 16:22 schreef Bosbeetle het volgende:
beterschap trouwens, wat heb je onder de leden?
Kan ie weer kijken?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 16:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Bedankt, dinsdag een week terug geopereerd aan mijn blinde darm.
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 16:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Bedankt, dinsdag een week terug geopereerd aan mijn blinde darm.
Oh kak ik moet andere reacties ook lezen...quote:
Migrainequote:Op dinsdag 19 februari 2019 16:22 schreef Bosbeetle het volgende:
@:gehenna beterschap trouwens, wat heb je onder de leden?
Ai dat is wel nasty... gelukkig is het weer over.. is dat nog stress gerelateerd of geen idee wat het triggert?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 17:05 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Migraine![]()
Maar gaat inmiddels wel weer prima, is zo'n soort kortsluiting in je hoofd en dan ben je een dagje uit de running. Begin gisteravond al, kon bij het laatste bericht wat ik plaatste hier, niet meer lezen wat ik had geschreven, en dan is het tijd om met wat pijnstillers op te gaan slapen
Kan idd wel, maar bij mij is het gewoon zo'n één keer per jaar willekeurig raak. Hoe relaxt of gestrest ik mij ook voelquote:Op dinsdag 19 februari 2019 17:06 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ai dat is wel nasty... gelukkig is het weer over.. is dat nog stress gerelateerd of geen idee wat het triggert?
Nooit geweten dat je er last van hebt. Beterschapquote:Op dinsdag 19 februari 2019 17:11 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Kan idd wel, maar bij mij is het gewoon zo'n één keer per jaar willekeurig raak. Hoe relaxt of gestrest ik mij ook voel
Valt bij mij ook best mee hoor, als ik zie hoe ziek familieleden hier (en ook veel vaker) van zijn, heb ik niet zoveel om over te klagen
quote:
Appendectomie gehadquote:Op dinsdag 19 februari 2019 16:49 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]kan hij weer zien of ben je hem helemaal kwijt?
damn nu ben je appendixloosquote:Op dinsdag 19 februari 2019 19:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
Appendectomie gehadMaandag rond de lunch ineens pijn in mijn onderbuik, op bed gaan liggen, paracetamollen deden niets, 's avonds toch maar naar de Huisartsenpost, van daaruit mocht ik door naar de Spoedeisende Hulp. Toen werd ik opgenomen, kreeg ik rond 1 uur 's nachts eindelijk pijnstillers (paar spuiten morfine direct in de bloedbaan
) Dinsdag echo en mri gehad en onder 't mes 's avonds rond acht uur. Mocht woensdagochtend weer naar huis met drie gaten in mijn buik.
Jaquote:
Misschien een van de B kantjes van een ZZ Top single?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 19:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
JaZijn er nog liedjes over geschreven?
Ik heb meerdere keren last gehad van een stekende hoofdpijn achter één oog, alsof iemand er met een mes in liep te prikken, kon gewoon niet stil zitten, wilde het liefst weg uit mijn lichaamquote:Op dinsdag 19 februari 2019 17:11 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Kan idd wel, maar bij mij is het gewoon zo'n één keer per jaar willekeurig raak. Hoe relaxt of gestrest ik mij ook voel
Valt bij mij ook best mee hoor, als ik zie hoe ziek familieleden hier (en ook veel vaker) van zijn, heb ik niet zoveel om over te klagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |