SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I solemnly swear i'm up to no good
Sorryquote:Op zondag 4 november 2018 10:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
MatigDie boeken zijn juist kei spannend
Hahaha je kwetst mij niet hoor. Ik vond divergent dan weer niet zoquote:Op zondag 4 november 2018 10:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Sorry
Ik lees liever The Mazerunner, Divergent (favoriet), Nicolas Flamel, The 100 en The magicians... EtcHet was echt niet mijn bedoeling om je te kwetsen. De Hungergames lees ik zo nu en dan ook met veel plezier, alleen ik mag de hoofdrol, Katniss Everdeen, niet zo
Sorry!
Divergent vind ik zo'n goede boekenserie... dat ik bang ben dat de films tegenvallen.quote:Op zondag 4 november 2018 10:09 schreef Cue_ het volgende:
Katniss is idd irritant wijf. In film iets minder.
The 100. Ken ik alleen de serie, maar dat blonde grietje is nog irritanter dan Katniss
Zelfde bij divergent (maar dna de brunette
The maze runner vond ik wel goed, al weken de films best wel beetje af.
Volgens mij heb ik iets tegen vrouwelijke hoofdrolspeelster
Gelukkig maar!quote:Op zondag 4 november 2018 10:12 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Hahaha je kwetst mij niet hoor. Ik vond divergent dan weer niet zo![]()
Katniss is af en toe idd een irritant mens.
Als jij nou eens voor iedere verontschuldiging en iedere " sorry " een euro in potje gooit....quote:Op zondag 4 november 2018 10:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Sorry
Ik lees liever The Mazerunner, Divergent (favoriet), Nicolas Flamel, The 100 en The magicians... EtcHet was echt niet mijn bedoeling om je te kwetsen. De Hungergames lees ik zo nu en dan ook met veel plezier, alleen ik mag de hoofdrol, Katniss Everdeen, niet zo
Sorry!
Is dat een categorie?quote:Op zondag 4 november 2018 10:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Divergent vind ik zo'n goede boekenserie... dat ik bang ben dat de films tegenvallen.
De mazerunner heb ik enkel nog maar gelezen, maar gewoon nog niet aan gedacht om te kijken.
The 100 wil ik gaan kijken wanneer ik met ontslag ben (en gewoon rustig kan kijken)
Foei tochjij krijg zeker bij Netflix ook niet de categorie (die ik altijd krijg) "sterke vrouwelijke hoofdrolspelers"
Dan ben ik zo bankroetquote:Op zondag 4 november 2018 10:16 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Als jij nou eens voor iedere verontschuldiging en iedere " sorry " een euro in potje gooit....
Hier een weekendje weg naar porto.. heerlijk gegeten.. ooit begin ik weer met opletten hoor![]()
![]()
Bij mij welquote:Op zondag 4 november 2018 10:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Is dat een categorie?![]()
Maar nee dat zal ik nooit gaan kijken hehe.
Divergent, denk dat je het bij de boeken moet houden. Maar dat ligt eraan hoe sterk je reageert op een mindere film.
Misschien ben ik ook wel een rare. Er zijn drie werelden die me heel erg raken, bij het lezen: Harry Potter, Narnia en Divergentquote:Op zondag 4 november 2018 10:18 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
De films van divergent zijn niet zo goed. Heeft de laatste überhaupt nog in de bioscoop gedraaid? Ik heb hem niet gezien iig.
Harry Potterquote:Op zondag 4 november 2018 10:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Misschien ben ik ook wel een rare. Er zijn drie werelden die me heel erg raken, bij het lezen: Harry Potter, Narnia en Divergent
(ooh en die serie van Justin Cronin)
Slecht? Wat is daar slecht aan?quote:Op zondag 4 november 2018 10:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zet de nerdmodus uitdan hebben jullie weer een slechte eigenschap van me gezien: boeken en andere werelden
Doen ze bij de Chinees ook weleens. Maarja dat is wel Chinese tomatensoep.quote:Op zondag 4 november 2018 10:23 schreef Cue_ het volgende:
Tomatensoep met kip.. Zal dat lekker zijn?
Ik had gister tomatensoep, met balletjes. Maar die zorgen voor kcal. En zonder vind ik ook weer wat kaal (wel groenten)quote:Op zondag 4 november 2018 10:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Doen ze bij de Chinees ook weleens. Maarja dat is wel Chinese tomatensoep.
Naja... het is een beetje onvolwassen (maar dat is alles wat ik doe), achquote:Op zondag 4 november 2018 10:24 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Slecht? Wat is daar slecht aan?
Ik heb een klein fortuin aan Harry Potter spullen niks mis mee hoor
lieverd, hou nou eens op met al dat gesorry.quote:Op zondag 4 november 2018 10:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Sorry
Sorry!
Meid ik ben 29 het maakt echt geen ruk uit. Ik ken mensen van in de 40 die nog regelmatig gaan LARPEn. Het maakt echt niet uit je bent wie je bent.quote:Op zondag 4 november 2018 10:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Naja... het is een beetje onvolwassen (maar dat is alles wat ik doe), achZolang een mens maar geniet toch
quote:Op zondag 4 november 2018 10:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
lieverd, hou nou eens op met al dat gesorry.
En zeg hier maar geen sorry op.![]()
Ach ja ik ben dertig en dol op Young Adult. En mijn moeder vindt me ook achterlopen op mijn leeftijd, maar so be itquote:Op zondag 4 november 2018 10:54 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Meid ik ben 29 het maakt echt geen ruk uit. Ik ken mensen van in de 49 die nog regelmatig gaan LARPEn. Het maakt echt niet uit je bent wie je bent.
Toch vind ik 't lastig om daar ene balans in te vinden. Niet in de zin van te korte kleren ofzo (want dat past niet bij mijn lijfquote:Op zondag 4 november 2018 11:15 schreef Stormqueen het volgende:
Het enige wat ik echt niet meer doe trouwens is tienerkleding dragen. Dat kan echt niet meer met mijn lichaam. Dus roklengte op of net boven de knie en shirts minimaal tot aan bilnaad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is t wat, dat Merlin? Staat hier ook op t lijstje, maar mijn vrouw is nog niet overtuigd.quote:Op zondag 4 november 2018 14:21 schreef Sjeen het volgende:
Geen tienerkleren, check, daar helpt mijn lieve puber wel bij.
Maar verder, ik lees en kijk Harry Potter, met en zonder de puber. En zit nu helemaal in Merlin op Netflix
wtf, cots. In wat voor omgeving bevind jij je dat je dit een slechte eigenschap vindt?!quote:Op zondag 4 november 2018 10:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zet de nerdmodus uitdan hebben jullie weer een slechte eigenschap van me gezien: boeken en andere werelden
ja die!quote:Op zondag 4 november 2018 16:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Merlin is een toffe serie. Als het tenminste dezelfde is als ik een paar jaar geleden heb gezien. Jonge Merlin en Arthur?
Ach, ik heb zo mijn achtergrond. Ik durf nu iig gewoon te doen wat ik wil, dat is een hele overwinning en elke dag leer ik weer wat bijquote:Op zondag 4 november 2018 16:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
wtf, cots. In wat voor omgeving bevind jij je dat je dit een slechte eigenschap vindt?!
Ik vind Katniss trouwens echt geweldigEn Divergent wil ik nog lezen. Heb de boekenserie aan een vriendin gegeven en wil het nog een keer van haar lenen. Zelf ben ik dol op de Charlaine Harris' books, de Sookie Stackhouse series. Tv-serie nooit gezien. De boekenwereld is voor mijn genoeg
Echt een aanrader.
Geniet nou maar gewoon van je dagje met films en pieker niet te veel over dat eten
Hier al 3,5 dag netjes gegeten(dat is extreem veel sinds half augustus)
Die staat heel hoog op mijn to read lijstquote:Op zondag 4 november 2018 16:26 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik vind zelf trouwens qua young / new adult boeken de serie acotar van Sarah J. Maas echt![]()
Beetje Old Skoolquote:Op zondag 4 november 2018 18:22 schreef Stormqueen het volgende:
Ik lees eigenlijk alleen Stephen King en Terry pratchett
King schrijft nog steeds veel! Pratchett niet meer natuurlijk, maar goed, ik heb nog wat backlogquote:
Dat zijn geweldige schrijvers!quote:Op zondag 4 november 2018 18:22 schreef Stormqueen het volgende:
Ik lees eigenlijk alleen Stephen King en Terry Pratchett
Ik kom niet veel aan lezen toe, dus ik doe makkelijk 1-2 maanden met een boek.
Er zijn heel veel boeken van Stephen King die ik geweldig vond. The Stand is één van mijn lievelingsboekenquote:Op zondag 4 november 2018 18:24 schreef Stormqueen het volgende:
King schrijft nog steeds veel! Pratchett niet meer natuurlijk, maar goed, ik heb nog wat backlog
Oh man.. Dat boek was echt... Ik heb er geen woorden voor.quote:Op zondag 4 november 2018 19:21 schreef Sjeen het volgende:
Stephen King
Ik las Harry Potter and the cursed child op een dag, de puber geloofde me niet
Positief of negatief?quote:Op zondag 4 november 2018 21:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh man.. Dat boek was echt... Ik heb er geen woorden voor.
Je kan ook een weekje uitstellen? of zeg ik wat domsquote:Op maandag 5 november 2018 06:24 schreef Mss het volgende:
Ik was een weekend in Limburg en het was vreten EVERYWHERE dus RIP aan de nabestaanden voor als ik zo op de weegschaal moet
Waarom?quote:Op maandag 5 november 2018 06:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
Je kan ook een weekje uitstellen? of zeg ik wat doms
(zodra ik thuis ben wacht ik tot half december ermee)
Maar daar ga ik toch niet anders van eten... Ik wil mijn lijf de kans geven om bij te trekken...quote:Op maandag 5 november 2018 06:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waarom?
Je moet niets natuurlijk, maar wachten tot een bepaalde datum (vlak voor de feestdagen...) klinkt niet heel nuttig.
Oh lekker! Waar ben je geweest?quote:Op maandag 5 november 2018 06:51 schreef Sarabi het volgende:
Vanmiddag weer thuis na 2 weken vakantie.
Morgen weer gewoon wegen
Ik vind zo'n snelle daling op de weegschaal zien als je weer gezond gaat eten altijd wel leukquote:Op maandag 5 november 2018 07:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
Maar daar ga ik toch niet anders van eten... Ik wil mijn lijf de kans geven om bij te trekken...
Jazekerquote:Op maandag 5 november 2018 07:15 schreef Isabeau het volgende:
Heb je een leuke vakantie gehad, Sarabi?
Preciesquote:Op maandag 5 november 2018 08:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind zo'n snelle daling op de weegschaal zien als je weer gezond gaat eten altijd wel leuk
Het klopte ook niet er waren dingen die volgens Rowling niet konden in de gewone boekenreeks.. En in cc ineens wel..ik haat inconsistencies in één verhaal.quote:Op zondag 4 november 2018 23:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik vond The Cursed Child ook erg tegenvallen ja..! Het 'klopte' op een of andere manier niet voor me.
Pasgeleden nog The Hate U Give gelezen, vond ik goed! Schijnt ook onder YA te vallen
Dat klopt inderdaad... maar de laatste tijd weeg ik mezelf sowieso amper en sindsdien gaat het eten ook beter, dus tja...quote:Op maandag 5 november 2018 08:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind zo'n snelle daling op de weegschaal zien als je weer gezond gaat eten altijd wel leuk
Wat een goed nieuws! Dan moet ik welquote:Op maandag 5 november 2018 08:23 schreef Isabeau het volgende:
Nou, SQ, je moet er toch maar aan geloven:Watching Horror Films Helps You Lose Weight, Study Reveals
Leuk! Fijn dat je genoten hebtquote:Op maandag 5 november 2018 08:27 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Jazeker
Lekker in een huisje aan de bosrand.
ja, maar die snelle daling gaat lang niet zo snel als toen ik nog dik wasquote:Op maandag 5 november 2018 08:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
hahaha ja, dan verbrand je misschien 15 kcal meer dan als je een romcom kijkt.quote:Op maandag 5 november 2018 08:23 schreef Isabeau het volgende:
Nou, SQ, je moet er toch maar aan geloven:Watching Horror Films Helps You Lose Weight, Study Reveals
Oeh... Gnocci overschotel: heb je een recept?quote:Op maandag 5 november 2018 09:08 schreef Sarabi het volgende:
Maar weer eens een lijstje
O: 2 witte broodjes met oude kaas
L: 2 volkoren boterhammen met oude kaas
S: half uurtje thuis trainen
D: gnocchi ovenschotel
S: 1,5uur danstraining
Min of meer deze: http://www.ohmyfoodness.n(...)o-en-cherrytomaatjesquote:Op maandag 5 november 2018 09:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oeh... Gnocci overschotel: heb je een recept?
Oeh nomnom...quote:Op maandag 5 november 2018 09:12 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Min of meer deze: http://www.ohmyfoodness.n(...)o-en-cherrytomaatjes
Waarheid.quote:Op maandag 5 november 2018 09:14 schreef Stormqueen het volgende:
. Ik blijf maar hangen in 3 dagen oké eten en dan ook meteen VREET ALLES. En dat terwijl ik mezelf echt geen hongerkuur opleg.
+1quote:
Pizza vind ik ook vaak best meevallenquote:Op maandag 5 november 2018 10:02 schreef Stormqueen het volgende:
Nee joh, een pizza doet, afhankelijk van de hoeveelheid kaas, meestal niet meer dan 1000.
Het is voornamelijk de berg zout en het vocht dat je daardoor vasthoudt.
Check.quote:Op maandag 5 november 2018 09:14 schreef Stormqueen het volgende:
Ik blijf maar hangen in 3 dagen oké eten en dan ook meteen VREET ALLES. En dat terwijl ik mezelf echt geen hongerkuur opleg. Ik geef de schuld aan de kou en het donker.
Dacht dat dat meer die diepvrieskrengen zijn, dacht dat restaurantpizza’s flink hoger zaten vanwege de dikkere bodem en niet-plastic kaas.quote:Op maandag 5 november 2018 10:02 schreef Stormqueen het volgende:
Nee joh, een pizza doet, afhankelijk van de hoeveelheid kaas, meestal niet meer dan 1000.
Het is voornamelijk de berg zout en het vocht dat je daardoor vasthoudt.
dikke bodems in restaurants? Da's toch alleen bij domino?quote:Op maandag 5 november 2018 12:54 schreef Mss het volgende:
[..]
Dacht dat dat meer die diepvrieskrengen zijn, dacht dat restaurantpizza’s flink hoger zaten vanwege de dikkere bodem en niet-plastic kaas.
Maar ik krijg toch geen hele pizza op, dus ik denk dat ik wel safe zit vandaag.
Ja True. Los daarvan zijn restaurantpizza’s vaak wel groter.quote:Op maandag 5 november 2018 12:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dikke bodems in restaurants? Da's toch alleen bij domino?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |