MElting direct om 21 tochquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Er is alweer een uur om!
Ga je erg lang verlengen straks, 11?![]()
Ik heb verlenging geregeld in de vorm van een diskjockey person, die om 21:00 uur begint.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Er is alweer een uur om!
Ga je erg lang verlengen straks, 11?![]()
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
MElting direct om 21 tochTenzij die weer slaapt
Al een aantal weken niet gedraaid vanwege het nieuwe album, dat ik zowat integraal heb gedraaid
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dit herken ik dankzij DJ 11 bij de 1e tonen al.
De nummers-1 in mijn jaarlijsten van 2015 en 2016 hebben allebei nieuw werk uit. Kevin Garrett en dePresno, dus.
bijhouden in google keep bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:03 schreef Rafeiro het volgende:
Heb een deel wel weer terug, maar lang niet alles. Jaren 90 eurodance had ik bijvoorbeeld een heel toffe verzameling van, maar het terugvinden is echt een pain. Ik kan dan daarmee vaak niet op bepaalde namen komen. En als ik er op kom zit ik vaak niet achter de pc
Schrijf het dan ff ohóóóp.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:03 schreef Rafeiro het volgende:
Heb een deel wel weer terug, maar lang niet alles. Jaren 90 eurodance had ik bijvoorbeeld een heel toffe verzameling van, maar het terugvinden is echt een pain. Ik kan dan daarmee vaak niet op bepaalde namen komen. En als ik er op kom zit ik vaak niet achter de pc
Nee hoor, het komt direct lekker binnen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:09 schreef Elfletterig het volgende:
Dit is echt muziek die je vaker moet horen, maar ook nu is het weer bloedje-goed. De man is zo'n talent.
Er komt zo nog wat Jaren 90-eurodance voorbij. En één van de eerste remixes die ooit is gemaakt door een grootheid uit die tijd, nog voordat hij écht bekend werd....quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:03 schreef Rafeiro het volgende:
Nog niet echt een kandidaat voor de hoogste posities in je 2018-jaarlijst, denk ik.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:09 schreef Elfletterig het volgende:
Dit is echt muziek die je vaker moet horen, maar ook nu is het weer bloedje-goed. De man is zo'n talent.
Beterquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee hoor, het komt direct lekker binnen.
Denk ik ook niet, eerlijk gezegd. Te druk boveninquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Nog niet echt een kandidaat voor de hoogste posities in je 2018-jaarlijst, denk ik.
Oh, misschien dat ik het daarom wel mooi vind. Ik zou nu wel heel graag bij een open haard willen zitten. Ik heb het de hele dag al koud.quote:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, misschien dat ik het daarom wel mooi vind. Ik zou nu wel heel graag bij een open haard willen zitten. Ik heb het de hele dag al koud.
Smaken zijn er om te verschillenquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Het zit muzikaal prima in elkaar, maar het is me gewoon wat te klef.
Nou, ik heb toch liever dat je alles draait wat ik goed vind.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Smaken zijn er om te verschillen
Nadat Lenny Kravitz op het voorgaande album heel erg puristisch te werk was gegaan, omarmde hij op "5" juist een elektronische sound. Een goed voorbeeld daarvan is de single Black Velveteen.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nou, ik heb toch liever dat je alles draait wat ik goed vind.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nou, ik heb toch liever dat je alles draait wat ik goed vind.
Ik ben al blij dat hij zijn naam nooit heeft veranderdquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:17 schreef Elfletterig het volgende:
Nadat Lenny Kravitz op het voorgaande album heel erg puristisch te werk was gegaan, omarmde hij op "5" juist een elektronische sound. Een goed voorbeeld daarvan is de single Black Velveteen.
Niet per ongeluk op sync geklikt?quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:18 schreef Elfletterig het volgende:
Dit nummer heeft volgens Mixxx een BPM van 114.14. Ik kies een mogelijk nummer voor hierna, ik laad het in en volgens Mixxx is de BPM van dat nummer: 114.14
Neequote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Niet per ongeluk op sync geklikt?
Ik geloof Mixxx op zijn/haar woord.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:18 schreef Elfletterig het volgende:
Dit nummer heeft volgens Mixxx een BPM van 114.14. Ik kies een mogelijk nummer voor hierna, ik laad het in en volgens Mixxx is de BPM van dat nummer: 114.14
Niet doen hoor! Het komt ook wel eens voor dat Mixxx zegt dat een nummer 21,34 minuten duurt, terwijl het toch echt 5,12 is.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik geloof Mixxx op zijn/haar woord.
Melting is er helemaal klaar voor. Compleet rantsoen erbij. Flessen water, voedselpakket. Dat wordt weer nachtbrakenquote:
Een paar jaar geleden stond een nummer van Oberhofer in mijn jaarlijst. Toen klonk het stukken minder toegankelijk en de productie was ook lang niet zo goed. Dit is echt een stap vooruit....
dat oude valt mee, maar niettemin fijnquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:23 schreef Elfletterig het volgende:
Het volgende klinkt ook vrij oud, maar is gloednieuw...
Dit is toch al vrij oud?quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:27 schreef Elfletterig het volgende:
Uit de serie slipstreamhits: de opvolger van Dreamer van Livin' Joy: Don't Stop Movin'
Nog voordat Rollo echt bekend werd met Faithless en andere projecten, werd hij al door de Pet Shop Boys gevraagd om hun single te remixen. Dat was in 1993...
Het origineel is een 12/8-nummer, trouwens. Rollo heeft er gewoon een 4 to the floor-versie van gemaakt. (Voor de liefhebbers: er is ook nog een dub)quote:
Dat moet ik eens opzoeken.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:34 schreef Elfletterig het volgende:
Het eurodance-groepje 666 is trouwens nog aan de haal gegaan met deze versie van het nummer. Ze maakten de track "Dance 2 disco", dat heel duidelijk hierdoor is geïnspireerd.
Staat Queen op scherp?quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:35 schreef Elfletterig het volgende:
Eigenlijk is dit zo'n beetje het moment voor Theo Thee om het topic binnen te komen....
Er komt zo nog een heel fout discoblokje aan....
Ik wen niet aan alles, hoor.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:37 schreef Elfletterig het volgende:
Er komt zo nog een heel fout discoblokje aan....
Maar hierna eerst nog even een nummer speciaal voor Livelink
Het begin is erquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:42 schreef livelink het volgende:
Ik zou er aan kunnen wennen, denk ik nu. Voor nu kabbelt het me nog iets te veel door.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:44 schreef spijkerbroek het volgende:
Whehehe ik schakel in, zie Tamino-Verses en denk "Oh Elf draait". Ik open het rooster en waarempel
Goeienavond
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:44 schreef spijkerbroek het volgende:
Whehehe ik schakel in, zie Tamino-Verses en denk "Oh Elf draait". Ik open het rooster en waarempel
Goeienavond
quote:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:35 schreef Elfletterig het volgende:
Eigenlijk is dit zo'n beetje het moment voor Theo Thee om het topic binnen te komen....
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, en je bent 11 minuten te laat
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, en je bent 11 minuten te laat
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De vader van ToT is aanwezig?
Wederom geheel correct.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:48 schreef spijkerbroek het volgende:
Elf heeft zeker al een PSB gedraaid? Anders zou hij natuurlijk nooit een andere artiest draaien die een cover heeft gemaakt van een PSB-liedje..
Ehh.... Ja (eerste vraag), maarre... dit is het origineel van Go West...quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:48 schreef spijkerbroek het volgende:
Elf heeft zeker al een PSB gedraaid? Anders zou hij natuurlijk nooit een andere artiest draaien die een cover heeft gemaakt van een PSB-liedje..
Een Rollo-remix van een PSB-liedje. Echt een origineel PSB-lied volgens mij niet.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:48 schreef spijkerbroek het volgende:
Nietus! PSB deed origineel!quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ehh.... Ja (eerste vraag), maarre... dit is het origineel van Go West...
Ik ben er op tijd.quote:
11 wordt voorspelbaar.quote:
Ik kwam even controleren en kom er nu pas achter dat Elf aan het draaien isquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ben er op tijd.
Even zodat je het weet.
Check!quote:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:50 schreef just me het volgende:
[..]
Ik kwam even controleren en kom er nu pas achter dat Elf aan het draaien is
Toch ook weer wat nieuwe songs hoor. Maar dat is wellicht ook voorspelbaar.quote:
Ik kwam eigenlijk even kijken wie er een noodshow ging draaien bij afwezigheid van de ingeroosterde djquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ben er op tijd.
Even zodat je het weet.
Deze plaat heb ik anders nog nooit eerder gedraaid en speciaal klaargezet voor vanavondquote:
Noodshow.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:52 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik kwam eigenlijk even kijken wie er een noodshow ging draaien bij afwezigheid van de ingeroosterde dj
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:52 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik kwam eigenlijk even kijken wie er een noodshow ging draaien bij afwezigheid van de ingeroosterde dj
Allemaal ramptoeristen hier vanavond.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:52 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:52 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wanneer kunnen wij jou eens komen bewonderenquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
[..]
Ik moet mijn coverband zo ver krijgen om dit nummer te gaan coveren
Daar krijg je de zaal wel enthousiast mee denk ik.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
[..]
Gewoon tegen 7, 8, 9 en 10 zeggen dat ze niet moeten zeuren en dat ze gewoon moeten spelenquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
[..]
Wanneer ik optreedquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:53 schreef just me het volgende:
[..]
Wanneer kunnen wij jou eens komen bewonderen
Ja, heerlijk tijdloos, dynamisch en opzwepend. Zo krijg je de sfeer er wel in bij Melting's show.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
[..]
En ga je dan eens doorgeven wanneer, waar en hoelaat of blijf je liever incognitoquote:
Geruchten zeggen 13 december in het voorprogramma in de ziggo dome.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:53 schreef just me het volgende:
[..]
Wanneer kunnen wij jou eens komen bewonderen
De site wordt inderdaad niet bijgewerkt.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:55 schreef just me het volgende:
[..]
En ga je dan eens doorgeven wanneer, waar en hoelaat of blijf je liever incognito
DJ incognito. Tering Jantje, wat bekt dat lekker.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:55 schreef just me het volgende:
[..]
En ga je dan eens doorgeven wanneer, waar en hoelaat of blijf je liever incognito
Misschien ooitquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:55 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga niet op geruchten afquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:55 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Geruchten zeggen 13 december in het voorprogramma in de ziggo dome.
quote:
Avond, Diaan.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:56 schreef Diaan73 het volgende:
Goedenavond![]()
Mijn ouders waren hier op visite en zijn ook blijven eten. Net ook nog even gekaart... Nu kunnen we gaan luisteren.
Heb je ze nou speciaal buiten gezet omdat ik ga draaien? Dat is aardig van je.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:56 schreef Diaan73 het volgende:
Goedenavond![]()
Mijn ouders waren hier op visite en zijn ook blijven eten. Net ook nog even gekaart... Nu kunnen we gaan luisteren.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:56 schreef Diaan73 het volgende:
Goedenavond![]()
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb je ze nou speciaal buiten gezet omdat ik ga draaien? Dat is aardig van je.
Goedenavondquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:56 schreef Diaan73 het volgende:
Goedenavond![]()
Dank u, heer 11, voor alle nummers op dat ene kleffe na.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:57 schreef Elfletterig het volgende:
Bedankt voor het luisteren en veel plezier met Melting
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dank u, heer 11, voor alle nummers op dat ene kleffe na.Het was weer lekker luisteren.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb je ze nou speciaal buiten gezet omdat ik ga draaien? Dat is aardig van je.
Snap ik wel.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]we hadden ook kunnen luisteren als ze hier waren. Maar het was genoeg voor mijn vader....
Gelijk heb je!quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]we hadden ook kunnen luisteren als ze hier waren. Maar het was genoeg voor mijn vader....
sokken tochquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ben benieuwd wat er te winnen valt bij Melting. [ afbeelding ]
dePresno?quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dank u, heer 11, voor alle nummers op dat ene kleffe na.Het was weer lekker luisteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |