Een Rollo-remix van een PSB-liedje. Echt een origineel PSB-lied volgens mij niet.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:48 schreef spijkerbroek het volgende:
Elf heeft zeker al een PSB gedraaid? Anders zou hij natuurlijk nooit een andere artiest draaien die een cover heeft gemaakt van een PSB-liedje..
Nietus! PSB deed origineel!quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ehh.... Ja (eerste vraag), maarre... dit is het origineel van Go West...
Ik ben er op tijd.quote:
11 wordt voorspelbaar.quote:
Ik kwam even controleren en kom er nu pas achter dat Elf aan het draaien isquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ben er op tijd.
Even zodat je het weet.
Check!quote:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:50 schreef just me het volgende:
[..]
Ik kwam even controleren en kom er nu pas achter dat Elf aan het draaien is
Toch ook weer wat nieuwe songs hoor. Maar dat is wellicht ook voorspelbaar.quote:
Ik kwam eigenlijk even kijken wie er een noodshow ging draaien bij afwezigheid van de ingeroosterde djquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ben er op tijd.
Even zodat je het weet.
Deze plaat heb ik anders nog nooit eerder gedraaid en speciaal klaargezet voor vanavondquote:
Noodshow.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:52 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik kwam eigenlijk even kijken wie er een noodshow ging draaien bij afwezigheid van de ingeroosterde dj
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:52 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik kwam eigenlijk even kijken wie er een noodshow ging draaien bij afwezigheid van de ingeroosterde dj
Allemaal ramptoeristen hier vanavond.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:52 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:52 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wanneer kunnen wij jou eens komen bewonderenquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
[..]
Ik moet mijn coverband zo ver krijgen om dit nummer te gaan coveren
Daar krijg je de zaal wel enthousiast mee denk ik.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
[..]
Gewoon tegen 7, 8, 9 en 10 zeggen dat ze niet moeten zeuren en dat ze gewoon moeten spelenquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
[..]
Wanneer ik optreedquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:53 schreef just me het volgende:
[..]
Wanneer kunnen wij jou eens komen bewonderen
Ja, heerlijk tijdloos, dynamisch en opzwepend. Zo krijg je de sfeer er wel in bij Melting's show.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |