Een Rollo-remix van een PSB-liedje. Echt een origineel PSB-lied volgens mij niet.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:48 schreef spijkerbroek het volgende:
Elf heeft zeker al een PSB gedraaid? Anders zou hij natuurlijk nooit een andere artiest draaien die een cover heeft gemaakt van een PSB-liedje..
Nietus! PSB deed origineel!quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ehh.... Ja (eerste vraag), maarre... dit is het origineel van Go West...
Ik ben er op tijd.quote:
11 wordt voorspelbaar.quote:
Ik kwam even controleren en kom er nu pas achter dat Elf aan het draaien isquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ben er op tijd.
Even zodat je het weet.
Check!quote:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:50 schreef just me het volgende:
[..]
Ik kwam even controleren en kom er nu pas achter dat Elf aan het draaien is
Toch ook weer wat nieuwe songs hoor. Maar dat is wellicht ook voorspelbaar.quote:
Ik kwam eigenlijk even kijken wie er een noodshow ging draaien bij afwezigheid van de ingeroosterde djquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ben er op tijd.
Even zodat je het weet.
Deze plaat heb ik anders nog nooit eerder gedraaid en speciaal klaargezet voor vanavondquote:
Noodshow.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:52 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik kwam eigenlijk even kijken wie er een noodshow ging draaien bij afwezigheid van de ingeroosterde dj
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:52 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik kwam eigenlijk even kijken wie er een noodshow ging draaien bij afwezigheid van de ingeroosterde dj
Allemaal ramptoeristen hier vanavond.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:52 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:52 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wanneer kunnen wij jou eens komen bewonderenquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
[..]
Ik moet mijn coverband zo ver krijgen om dit nummer te gaan coveren
Daar krijg je de zaal wel enthousiast mee denk ik.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
[..]
Gewoon tegen 7, 8, 9 en 10 zeggen dat ze niet moeten zeuren en dat ze gewoon moeten spelenquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
[..]
Wanneer ik optreedquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:53 schreef just me het volgende:
[..]
Wanneer kunnen wij jou eens komen bewonderen
Ja, heerlijk tijdloos, dynamisch en opzwepend. Zo krijg je de sfeer er wel in bij Melting's show.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
[..]
En ga je dan eens doorgeven wanneer, waar en hoelaat of blijf je liever incognitoquote:
Geruchten zeggen 13 december in het voorprogramma in de ziggo dome.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:53 schreef just me het volgende:
[..]
Wanneer kunnen wij jou eens komen bewonderen
De site wordt inderdaad niet bijgewerkt.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:55 schreef just me het volgende:
[..]
En ga je dan eens doorgeven wanneer, waar en hoelaat of blijf je liever incognito
DJ incognito. Tering Jantje, wat bekt dat lekker.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:55 schreef just me het volgende:
[..]
En ga je dan eens doorgeven wanneer, waar en hoelaat of blijf je liever incognito
Misschien ooitquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:55 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga niet op geruchten afquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:55 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Geruchten zeggen 13 december in het voorprogramma in de ziggo dome.
quote:
Avond, Diaan.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:56 schreef Diaan73 het volgende:
Goedenavond![]()
Mijn ouders waren hier op visite en zijn ook blijven eten. Net ook nog even gekaart... Nu kunnen we gaan luisteren.
Heb je ze nou speciaal buiten gezet omdat ik ga draaien? Dat is aardig van je.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:56 schreef Diaan73 het volgende:
Goedenavond![]()
Mijn ouders waren hier op visite en zijn ook blijven eten. Net ook nog even gekaart... Nu kunnen we gaan luisteren.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:56 schreef Diaan73 het volgende:
Goedenavond![]()
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb je ze nou speciaal buiten gezet omdat ik ga draaien? Dat is aardig van je.
Goedenavondquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:56 schreef Diaan73 het volgende:
Goedenavond![]()
Dank u, heer 11, voor alle nummers op dat ene kleffe na.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:57 schreef Elfletterig het volgende:
Bedankt voor het luisteren en veel plezier met Melting
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dank u, heer 11, voor alle nummers op dat ene kleffe na.Het was weer lekker luisteren.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb je ze nou speciaal buiten gezet omdat ik ga draaien? Dat is aardig van je.
Snap ik wel.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]we hadden ook kunnen luisteren als ze hier waren. Maar het was genoeg voor mijn vader....
Gelijk heb je!quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]we hadden ook kunnen luisteren als ze hier waren. Maar het was genoeg voor mijn vader....
sokken tochquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ben benieuwd wat er te winnen valt bij Melting. [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |