Nou, ik heb toch liever dat je alles draait wat ik goed vind.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Smaken zijn er om te verschillen
Nadat Lenny Kravitz op het voorgaande album heel erg puristisch te werk was gegaan, omarmde hij op "5" juist een elektronische sound. Een goed voorbeeld daarvan is de single Black Velveteen.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nou, ik heb toch liever dat je alles draait wat ik goed vind.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nou, ik heb toch liever dat je alles draait wat ik goed vind.
Ik ben al blij dat hij zijn naam nooit heeft veranderdquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:17 schreef Elfletterig het volgende:
Nadat Lenny Kravitz op het voorgaande album heel erg puristisch te werk was gegaan, omarmde hij op "5" juist een elektronische sound. Een goed voorbeeld daarvan is de single Black Velveteen.
Niet per ongeluk op sync geklikt?quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:18 schreef Elfletterig het volgende:
Dit nummer heeft volgens Mixxx een BPM van 114.14. Ik kies een mogelijk nummer voor hierna, ik laad het in en volgens Mixxx is de BPM van dat nummer: 114.14
Neequote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Niet per ongeluk op sync geklikt?
Ik geloof Mixxx op zijn/haar woord.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:18 schreef Elfletterig het volgende:
Dit nummer heeft volgens Mixxx een BPM van 114.14. Ik kies een mogelijk nummer voor hierna, ik laad het in en volgens Mixxx is de BPM van dat nummer: 114.14
Niet doen hoor! Het komt ook wel eens voor dat Mixxx zegt dat een nummer 21,34 minuten duurt, terwijl het toch echt 5,12 is.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik geloof Mixxx op zijn/haar woord.
Melting is er helemaal klaar voor. Compleet rantsoen erbij. Flessen water, voedselpakket. Dat wordt weer nachtbrakenquote:
Een paar jaar geleden stond een nummer van Oberhofer in mijn jaarlijst. Toen klonk het stukken minder toegankelijk en de productie was ook lang niet zo goed. Dit is echt een stap vooruit....
dat oude valt mee, maar niettemin fijnquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:23 schreef Elfletterig het volgende:
Het volgende klinkt ook vrij oud, maar is gloednieuw...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |