MElting direct om 21 tochquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Er is alweer een uur om!
Ga je erg lang verlengen straks, 11?![]()

Ik heb verlenging geregeld in de vorm van een diskjockey person, die om 21:00 uur begint.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Er is alweer een uur om!
Ga je erg lang verlengen straks, 11?![]()

quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
MElting direct om 21 tochTenzij die weer slaapt

Al een aantal weken niet gedraaid vanwege het nieuwe album, dat ik zowat integraal heb gedraaid 

quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dit herken ik dankzij DJ 11 bij de 1e tonen al.

De nummers-1 in mijn jaarlijsten van 2015 en 2016 hebben allebei nieuw werk uit. Kevin Garrett en dePresno, dus.

bijhouden in google keep bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:03 schreef Rafeiro het volgende:
Heb een deel wel weer terug, maar lang niet alles. Jaren 90 eurodance had ik bijvoorbeeld een heel toffe verzameling van, maar het terugvinden is echt een pain. Ik kan dan daarmee vaak niet op bepaalde namen komen. En als ik er op kom zit ik vaak niet achter de pc

Schrijf het dan ff ohóóóp.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:03 schreef Rafeiro het volgende:
Heb een deel wel weer terug, maar lang niet alles. Jaren 90 eurodance had ik bijvoorbeeld een heel toffe verzameling van, maar het terugvinden is echt een pain. Ik kan dan daarmee vaak niet op bepaalde namen komen. En als ik er op kom zit ik vaak niet achter de pc

Nee hoor, het komt direct lekker binnen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:09 schreef Elfletterig het volgende:
Dit is echt muziek die je vaker moet horen, maar ook nu is het weer bloedje-goed. De man is zo'n talent.

Er komt zo nog wat Jaren 90-eurodance voorbij. En één van de eerste remixes die ooit is gemaakt door een grootheid uit die tijd, nog voordat hij écht bekend werd....quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:03 schreef Rafeiro het volgende:

Nog niet echt een kandidaat voor de hoogste posities in je 2018-jaarlijst, denk ik.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:09 schreef Elfletterig het volgende:
Dit is echt muziek die je vaker moet horen, maar ook nu is het weer bloedje-goed. De man is zo'n talent.

Beterquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee hoor, het komt direct lekker binnen.

Denk ik ook niet, eerlijk gezegd. Te druk boveninquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Nog niet echt een kandidaat voor de hoogste posities in je 2018-jaarlijst, denk ik.

Oh, misschien dat ik het daarom wel mooi vind. Ik zou nu wel heel graag bij een open haard willen zitten. Ik heb het de hele dag al koud.quote:

quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, misschien dat ik het daarom wel mooi vind. Ik zou nu wel heel graag bij een open haard willen zitten. Ik heb het de hele dag al koud.

Smaken zijn er om te verschillenquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Het zit muzikaal prima in elkaar, maar het is me gewoon wat te klef.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |