Dit is toch al vrij oud?quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:27 schreef Elfletterig het volgende:
Uit de serie slipstreamhits: de opvolger van Dreamer van Livin' Joy: Don't Stop Movin'
Nog voordat Rollo echt bekend werd met Faithless en andere projecten, werd hij al door de Pet Shop Boys gevraagd om hun single te remixen. Dat was in 1993...
Het origineel is een 12/8-nummer, trouwens. Rollo heeft er gewoon een 4 to the floor-versie van gemaakt. (Voor de liefhebbers: er is ook nog een dub)quote:
Dat moet ik eens opzoeken.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:34 schreef Elfletterig het volgende:
Het eurodance-groepje 666 is trouwens nog aan de haal gegaan met deze versie van het nummer. Ze maakten de track "Dance 2 disco", dat heel duidelijk hierdoor is geïnspireerd.
Staat Queen op scherp?quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:35 schreef Elfletterig het volgende:
Eigenlijk is dit zo'n beetje het moment voor Theo Thee om het topic binnen te komen....
Er komt zo nog een heel fout discoblokje aan....
Ik wen niet aan alles, hoor.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:37 schreef Elfletterig het volgende:
Er komt zo nog een heel fout discoblokje aan....
Maar hierna eerst nog even een nummer speciaal voor Livelink
Het begin is erquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:42 schreef livelink het volgende:
Ik zou er aan kunnen wennen, denk ik nu. Voor nu kabbelt het me nog iets te veel door.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |