abonnement Unibet Coolblue
pi_182565337
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 09:20 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Waarom gedraag je je dan wel zo?
Bizar.
Hoe meer ik lees over die NPC meme, hoe meer ik er waarheid in ga zien :D

if (!Persoon.IsAntiTrump)
{
Console.WriteLine("Je bent pro trump!!!");
}
  woensdag 17 oktober 2018 @ 09:24:22 #102
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_182565347
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 09:23 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Bizar.
Hoe meer ik lees over die NPC meme, hoe meer ik er waarheid in ga zien :D

if (!Persoon.IsAntiTrump)
{
Console.WriteLine("Je bent pro trump!!!");
}
Nee, dat niet. Maar bij de minste of geringste kritiek schiet jij altijd vol in de verdediging.

Dat is heel erg pro-Trump gedrag. Of ben je alleen maar aan het stoken en meen je niet wat je zegt?
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_182565371
Trump heeft gewoon geluk dat het een Republikein is, anders had Refragmental hem echt he-le-maal kapotgemaakt. Verder is het allemaal niet zo spannend.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_182565387
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 09:24 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Nee, dat niet. Maar bij de minste of geringste kritiek schiet jij altijd vol in de verdediging.

Dat is heel erg pro-Trump gedrag.
Het aantonen van het hypocriete gedrag en de dubbele maatstaven die hier gehanteerd worden door veel users staat dus blijkbaar gelijk aan het verdedigen van Trump.
M'n stukje code staat nog steeds. Ik roep niet vaak genoeg dat Trump een dwaas is, dus ik ben pro-trump.

Maar laten we deze discussie kappen voordat ik straks weer beschuldigd word van topickaap.
  Overall beste user 2022 woensdag 17 oktober 2018 @ 09:29:52 #105
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182565407
rebeccaballhaus twitterde op woensdag 17-10-2018 om 05:36:10 Key detail from the audio Turkey shared w/U.S. and Saudi officials: It indicates Khashoggi was killed in the office of the Saudi consul general, Mohammad al-Otaiba. After Khashoggi is killed, a voice can be heard inviting the consul to leave the room. https://t.co/x741GVzcsc reageer retweet
tedlieu twitterde op woensdag 17-10-2018 om 07:59:06 Dear @SecPompeo: Turkey provided to the US the audio of the murder of Khashoggi in the office of the Saudi consul general. What about this audio do you not understand? https://t.co/UqFDl4w0XJ reageer retweet
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 woensdag 17 oktober 2018 @ 09:32:01 #106
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182565431
quote:
7s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 09:27 schreef Ludachrist het volgende:
Trump heeft gewoon geluk dat het een Republikein is, anders had Refragmental hem echt he-le-maal kapotgemaakt. Verder is het allemaal niet zo spannend.
Ik denk dat Refragmental wel sympathie heeft voor de kromzwaardzwaaiende 9/11 sponsors uit Arabië.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  woensdag 17 oktober 2018 @ 09:32:21 #107
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_182565438
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 09:28 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Het aantonen van het hypocriete gedrag en de dubbele maatstaven die hier gehanteerd worden door veel users staat dus blijkbaar gelijk aan het verdedigen van Trump.
M'n stukje code staat nog steeds. Ik roep niet vaak genoeg dat Trump een dwaas is, dus ik ben pro-trump.

Maar laten we deze discussie kappen voordat ik straks weer beschuldigd word van topickaap.
Als je toegeeft dat je stukje code nergens op slaat wil ik het best laten rusten hoor.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_182565446
quote:
14s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 09:19 schreef Ludachrist het volgende:
Een mogelijke samenzwering tussen Trump en Saudi-Arabië nog wel, toe maar.
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 08:36 schreef thesiren.nl het volgende:
Trump heeft de saudis al een out gegeven.
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 07:07 schreef Ulx het volgende:

[..]

Hij zit duidelijk in de zak van de Wahabieten.
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 00:40 schreef Tweek het volgende:

[..]

De man die opschepte over het hebben van het hoogste gebouw in New York verdedigd de mensen die daarvoor gezorgd hebben. Hoe verwonderlijk.
En dat is van de laatste 2 pagina's.
  woensdag 17 oktober 2018 @ 09:33:39 #109
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_182565464
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 09:32 schreef Refragmental het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

En dat is van de laatste 2 pagina's.
Ja, allemaal waar (alleen is de 3e niet aantoonbaar, maar niet heel vergezocht). Wat is hier mis mee precies?
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_182565474
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 09:32 schreef Ulx het volgende:

[..]

Ik denk dat Refragmental wel sympathie heeft voor de kromzwaardzwaaiende 9/11 sponsors uit Arabië.
Verre van. Wat mij betreft verandert het daar in 1 grote glasplaat.
  Overall beste user 2022 woensdag 17 oktober 2018 @ 09:35:11 #111
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182565492
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 09:28 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Het aantonen van het hypocriete gedrag en de dubbele maatstaven die hier gehanteerd worden door veel users staat dus blijkbaar gelijk aan het verdedigen van Trump.
M'n stukje code staat nog steeds. Ik roep niet vaak genoeg dat Trump een dwaas is, dus ik ben pro-trump.

Maar laten we deze discussie kappen voordat ik straks weer beschuldigd word van topickaap.
Waarom beschuldig je mij van anti-Trumpheid? Omdat ik hem niet vaak genoeg loof en prijs?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 woensdag 17 oktober 2018 @ 09:36:04 #112
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182565507
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 09:34 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Verre van. Wat mij betreft verandert het daar in 1 grote glasplaat.
Waarom? Die mensen zijn toch onschuldig tot de rechter een uitspraak heeft gedaan?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_182565512
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 09:32 schreef Refragmental het volgende:
En dat is van de laatste 2 pagina's.
Maar is dat ook een samenzwering? Dan impliceer je namelijk dat ze dit in samenspraak hebben gedaan.

Vooralsnog lijkt het er meer op dat Trump heel erg bang is om de Saudi's aan te vallen en daarom geen hard standpunt in durft te nemen, niet dat ze dit hele plan samen bekokstoofd hebben.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_182565548
quote:
6s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 02:19 schreef Kijkertje het volgende:
tribelaw twitterde op woensdag 17-10-2018 om 00:29:24 Trump is basically on the take. It seems clear that he’s in the pocket of the Saudi Prince and of Vlad the Impaler at the same time. He’s adept at cheating on lots of people simultaneously, and now he’s cheating on 325 million of us at once.https://t.co/pIITVLN1ma reageer retweet
kylegriffin1 twitterde op woensdag 17-10-2018 om 00:55:24 One of the suspects identified by Turkey in the disappearance of Jamal Khashoggi was a frequent companion of Crown Prince Mohammed bin Salman, NYT reports. Three others are linked by witnesses and other records to the Saudi crown prince's security detail.https://t.co/xcyKumRgRW reageer retweet
Suspects in Khashoggi Case Had Ties to Saudi Crown Prince

[..]

Draadje:
rgoodlaw twitterde op woensdag 17-10-2018 om 02:51:58 BOMBSHELL in #Khashoggi reportingWSJ has DETAILED info on the tapes (location off killing, doctor telling others to listen to music, no interrogation).o Saudis would now know if Turkey knows exactly what happenedo No interrogation taking place would mean straight murder 1/ https://t.co/ZZuBQczKER reageer retweet
[ afbeelding ]
het zal je werk zijn zeg.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  Overall beste user 2022 woensdag 17 oktober 2018 @ 09:39:04 #115
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182565556
Jamal Khashoggi's killing took seven minutes

quote:
It took seven minutes for Jamal Khashoggi to die, a Turkish source who has listened in full to an audio recording of the Saudi journalist's last moments told Middle East Eye.

Khashoggi was dragged from the Consul General’s office at the Saudi consulate in Istanbul and onto the table of his study next door, the Turkish source said.

Horrendous screams were then heard by a witness downstairs, the source said.

"The consul himself was taken out of the room. There was no attempt to interrogate him. They had come to kill him,” the source told MEE.

The screaming stopped when Khashoggi - who was last seen entering the Saudi consulate on 2 October - was injected with an as yet unknown substance.

Salah Muhammad al-Tubaigy, who has been identified as the head of forensic evidence in the Saudi general security department, was one of the 15-member squad who arrived in Ankara earlier that day on a private jet.

Tubaigy began to cut Khashoggi’s body up on a table in the study while he was still alive, the Turkish source said.

The killing took seven minutes, the source said.(...)
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_182565557
De laatste paar posts... dat bedoel ik nou met hypocriet en dubbele maatstaven. BNW is toegestaan wanneer het anti-trump zaken betreft.
Moet men ook gewoon kunnen durven toegeven :)

Alleen dan niet BNW gaan janken wanneer het de andere kant op gaat. Dan komt de NPC programmatuur weer duidelijk naar voren.
pi_182565608
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 09:39 schreef Refragmental het volgende:
De laatste paar posts... dat bedoel ik nou met hypocriet en dubbele maatstaven.
Redelijk vaag weer. Leg het eens wat uitgebreider uit.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Overall beste user 2022 woensdag 17 oktober 2018 @ 09:42:32 #118
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182565623
CBSNews twitterde op woensdag 17-10-2018 om 03:56:55 "Don't interrupt me, Jason," says Ted Cruz as the moderator tried to ask a follow-up question on the importance of remaining civil in debate.#TexasDebate https://t.co/zx11ahFiDT https://t.co/4gxaJK3vw1 reageer retweet
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  woensdag 17 oktober 2018 @ 09:54:27 #119
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_182565807
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 09:39 schreef Refragmental het volgende:
De laatste paar posts... dat bedoel ik nou met hypocriet en dubbele maatstaven. BNW is toegestaan wanneer het anti-trump zaken betreft.
Moet men ook gewoon kunnen durven toegeven :)

Alleen dan niet BNW gaan janken wanneer het de andere kant op gaat. Dan komt de NPC programmatuur weer duidelijk naar voren.
Wat is hier BNW of anti-trump aan? Dit zijn redelijke MSM bronnen die dit melden

Jouw definitie van BNW is erg vaag en ruim en lijkt enigszins veranderbaar op basis van wie het bekritiseert. Over hypocriet gesproken.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  Overall beste user 2022 woensdag 17 oktober 2018 @ 10:01:26 #120
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182565949
Wat ik zo lees over het debat tussen meneer O'Rourke en the Zodiac Killer lijkt het dat Rafael Cruz klappen kreeg maar nog wel staat. Toch zag je dat de Democraat ook dingen zei die de Republikeinen belangrijk vinden: Hij zei bijvoorbeeld dat Cruz een leugenaar is en dat Trump dat ook altijd zei.

En nu de eindsprint. Ik ben benieuwd. Beto heeft veel meer cash, maar Trump komt Cruz aanprijzen. Maar Trump kennende zal dat wel Trump aanprijzen worden.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_182566514
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 10:01 schreef Ulx het volgende:
Wat ik zo lees over het debat tussen meneer O'Rourke en the Zodiac Killer lijkt het dat Rafael Cruz klappen kreeg maar nog wel staat. Toch zag je dat de Democraat ook dingen zei die de Republikeinen belangrijk vinden: Hij zei bijvoorbeeld dat Cruz een leugenaar is en dat Trump dat ook altijd zei.

En nu de eindsprint. Ik ben benieuwd. Beto heeft veel meer cash, maar Trump komt Cruz aanprijzen. Maar Trump kennende zal dat wel Trump aanprijzen worden.
Beto Beto noemen, maar Ted Rafael.
Waarom de 1 bij z'n bijnaam en de ander niet? Niet echt consequent.
Of valt dit in het rijtje Obongo, Drumpf, Killary, etc. Expres verkeerde naam gebruiken om interessant over te komen.
Ik dacht dat je schrijver was.
  woensdag 17 oktober 2018 @ 10:55:07 #122
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_182566757
https://www.ad.nl/buitenl(...)te-vechten~a5bb3845/

.. en de president heeft zijn postuur ook niet mee. :')

Het is wél een feit dat er in de VS een vreetcultuur bestaat. Je kunt je er voor een lachwekkend laag bedrag helemaal volproppen met fastfood. Hier is dat minder aan de orde omdat het fastfood hier in vergelijking duur is ( in de VS hoef je bijvoorbeeld niet extra te betalen voor een zakje tomatensaus, en een beker frisdrank kost hier ook kapitalen. Zo blijven we wel mager. )
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Overall beste user 2022 woensdag 17 oktober 2018 @ 10:56:24 #123
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182566772
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 10:38 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Beto Beto noemen, maar Ted Rafael.
Waarom de 1 bij z'n bijnaam en de ander niet? Niet echt consequent.
Of valt dit in het rijtje Obongo, Drumpf, Killary, etc. Expres verkeerde naam gebruiken om interessant over te komen.
Ik dacht dat je schrijver was.
Rafael is de echte naam van de leugenaar uit Canada. Rafael vind dat echter te Mexicaans klinken en wil dus Ted genoemd worden.

Beto is gewoon kort voor Robert.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 woensdag 17 oktober 2018 @ 10:58:45 #124
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182566799
Saudi affair exposes Trumpism's moral apathy

quote:
Washington (CNN)Donald Trump has dug a moral hole through the middle of America's foreign policy -- and he's not sorry at all.

The President's reaction to the apparent murder of Washington Post columnist Jamal Khashoggi at the Saudi consulate in Istanbul offers the clearest evidence yet of his turn away from a foreign policy rooted in universal human values.
The crisis is instead showcasing Trump's radical form of "America First" realpolitik, his promise not to infringe other nations' sovereignty with lectures on human rights and his trust in the word of autocrats.
In his unrepentant conduct of American foreign policy, Trump is lurching from a path taken by every president since World War II, who all believed to various degrees that American leadership was needed to create a world safe for democracy, open commerce and freedom.
And it will be seen around the world as an unmistakable sign that there is no cost for heinous behavior -- after all it happened days after a US-based journalist for a top American newspaper was apparently killed before his body was reportedly chopped up in an official Saudi government building.
Washington often failed to honor its values -- in the carpet bombing of Cambodia, for instance, or its support for Arab dictators. And many in the Middle East saw post-9/11 foreign policy as deeply hypocritical.
But for 70 years, the United States has been a beacon for dissidents in totalitarian nations, acting as a guarantor of democracy and peace in Europe and Northeast Asia. It waged a Cold War to defeat Communism, enhancing its claims of benevolent foreign policy leadership.
It is that legacy of moral clarity that the Trump administration is burning in the mystery over what happened to Khashoggi.
Three days ago, Trump was promising "severe" punishments for Saudi Arabia after the journalist vanished, in an episode that flouts every conventional American principle on how governments should treat their people.
But now, the President has shifted his tone and is abetting the kingdom's evolving narrative on Khashoggi's disappearance.
Jarring footage meanwhile of Secretary of State Mike Pompeo beaming in photo-ops Tuesday alongside King Salman and ruthless son Crown Prince Mohammed bin Salman, or MBS, encapsulated a closing of ranks with Riyadh.
The President told The Associated Press that blaming Saudi Arabia for Khashoggi's disappearance was another case of "guilty until proven innocent" an echo of his rhetoric concerning the sexual assault allegation against Supreme Court Justice Brett Kavanaugh.
It all looked like an administration more concerned with insulating its relationship with the Saudi royals, key players in its effort to squeeze Iran, than seeking answers about what happened to Khashoggi.

[....]
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  woensdag 17 oktober 2018 @ 10:58:57 #125
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_182566803
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 10:55 schreef klappernootopreis het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)te-vechten~a5bb3845/

.. en de president heeft zijn postuur ook niet mee. :')
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  woensdag 17 oktober 2018 @ 11:02:30 #126
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_182566846
quote:
7s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 09:27 schreef Ludachrist het volgende:
Trump heeft gewoon geluk dat het een Republikein is, anders had Refragmental hem echt he-le-maal kapotgemaakt. Verder is het allemaal niet zo spannend.
Trump is wat Clinton onterecht is verweten: corrupte Foundation, in de zak van S-A, leugenaar, nepotisme, warmonger, identity politics...

Maar inderdaad geen Democraat meer. Tot over 10 jaar, dan is Trump toch weer net zo links als Hitler. Straatje schoongeveegd, geen probleem.
Géén kloon van tvlxd!
pi_182566870
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 11:02 schreef Montov het volgende:

[..]

Trump is wat Clinton onterecht is verweten: corrupte Foundation, in de zak van S-A, leugenaar, nepotisme, warmonger, identity politics...
Een paar van die zaken zijn natuurlijk geen onterechte verwijten, al is het allemaal een stuk genuanceerder dan de gebruikelijke 'haha Killary'-posts doen vermoeden.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  woensdag 17 oktober 2018 @ 11:05:15 #128
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_182566887
quote:
7s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 09:36 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Vooralsnog lijkt het er meer op dat Trump heel erg bang is om de Saudi's.
Allicht, er bestaat dan de kans dat het de volgende aanslag op een van zijn gebouwen gepleegd wordt.
Saudi's doen dit wel vaker.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_182566888
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 10:56 schreef Ulx het volgende:

[..]

Rafael is de echte naam van de leugenaar uit Canada. Rafael vind dat echter te Mexicaans klinken en wil dus Ted genoemd worden.

Beto is gewoon kort voor Robert.
Correctie... Beto is kort voor Roberto... volgens mij niet de naam van Robert Francis O'Rourke.
Ted is kort voor Edward overigens... 2e naam van Cruz. Rafael Edward Cruz.

Ik heb er overigens geen problemen mee om Cruz Rafael te noemen en O'Rourke Robert.
Of om Cruz Ted te noemen en O'Rourke Beto.
Tis alleen weinig consequent om de 1 bij een bijnaam te noemen en de ander niet, vooral als het een soort poging is tot interessantdoenerij.
  Overall beste user 2022 woensdag 17 oktober 2018 @ 11:14:04 #130
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182567022
Jittery Ted Cruz spooked as Beto O’Rourke schools him on economics and political corruption

quote:
Ted Cruz (R-TX) was visibly flustered during Tuesday night’s Texas Senate debate when Rep. Beto O’Rourke linked the conservative senator’s vote to increase the budget deficit to accepting money from Political Action Committees (PACs) that represent corporate interests.

“He voted to add $2 trillion dollars,” O’Rourke said while answering a question about America’s debt, which has mushroomed since Republicans passed a controversial tax cut.

“And those tax cuts disproportionately will flow to corporations who are already sitting on record piles of cash, and the already wealthy — in a country that is already riddled with income inequality unseen since the last Gilded Age,” O’Rourke noted.

“Why?” he asked, rhetorically.

“In the days just before and just after that vote, Sen. Cruz accepted $120,000 from the Political Actions Committees who represent the corporate interests that benefited from this tax cut,” O’Rourke charged.

Cruz chortled nervously and began tapping his fingers — six times — on his transparent lectern.

“Follow the money,” O’Rourke suggested.

“I don’t take PAC money, not a dime,” he added. “I only represent the people of Texas.”
Video in de link.

Cruz vond het niet leuk....
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 woensdag 17 oktober 2018 @ 11:19:55 #131
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182567094
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  woensdag 17 oktober 2018 @ 11:26:51 #132
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_182567198
quote:
Dat zag er pijnlijk uit. O'Rourke veegde daar de vloer aan met Cruz, en niet met retoriek maar met rauwe feiten.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_182567221
Ik zou het wel leuk vinden als Cruz de midterms verliest. Zie het niet echt gebeuren, maar toch :)
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Overall beste user 2022 woensdag 17 oktober 2018 @ 11:33:49 #134
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182567319
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 11:28 schreef Barbusse het volgende:
Ik zou het wel leuk vinden als Cruz de midterms verliest. Zie het niet echt gebeuren, maar toch :)
Het zou leuk zijn. Cruz zit alleen maar in de senaat omdat hij hoopt ooit POTUS te worden. Prima om hem weg te stemmen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  woensdag 17 oktober 2018 @ 11:36:01 #135
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_182567361
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 11:33 schreef Ulx het volgende:

[..]

Het zou leuk zijn. Cruz zit alleen maar in de senaat omdat hij hoopt ooit POTUS te worden. Prima om hem weg te stemmen.
Ik heb minder moeite met Cruz als president dan met Trump. Cruz mag dan wel een corrupte lul zijn, maar heeft tenminste nog doorgeleerd.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_182567373
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 11:28 schreef Barbusse het volgende:
Ik zou het wel leuk vinden als Cruz de midterms verliest. Zie het niet echt gebeuren, maar toch :)
Die gast is zo'n walgelijke kwal, hoe eerder weg hoe beter. Maar ik verwacht dat hij er in december gewoon nog is.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_182567381
quote:
7s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 11:36 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Die gast is zo'n walgelijke kwal, hoe eerder weg hoe beter. Maar ik verwacht dat hij er in december gewoon nog is.
Ik ben het zowaar met je eens :)
  Overall beste user 2022 woensdag 17 oktober 2018 @ 11:37:49 #138
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182567394
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 11:36 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Ik heb minder moeite met Cruz als president dan met Trump. Cruz mag dan wel een corrupte lul zijn, maar heeft tenminste nog doorgeleerd.
Maar hij, en de rest van de huidige GOP senaat, is genadeloos door de mand gevallen de afgelopen twee jaar. Je wil toch geen van die glibbers in het WH?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_182567419
quote:
14s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 11:37 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Ik ben het zowaar met je eens :)
Dat is niet vreemd, ik heb altijd hele redelijke meningen waar veel mensen het mee eens zijn.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_182567426
quote:
Ik denk niet dat Cruz fysiek in staat is om jittery of spooked te zijn. Het zou prachtig zijn als hij er in november van langs krijgt, maar zoals het er nu naar uit ziet, blijft die engnek zitten waar hij zit.
pi_182567435
quote:
6s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 11:38 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dat is niet vreemd, ik heb altijd hele redelijke meningen waar veel mensen het mee eens zijn.
Das nou jammer. Het ging net zo goed.
  woensdag 17 oktober 2018 @ 11:39:26 #142
262 Re
Kiss & Swallow
pi_182567441
Cruz is wel het lichtend voorbeeld van de Trump stemmer, compleet genaaid worden door de president en alsnog in zijn reet kruipen...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_182567509
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 11:33 schreef Ulx het volgende:

[..]

Het zou leuk zijn. Cruz zit alleen maar in de senaat omdat hij hoopt ooit POTUS te worden. Prima om hem weg te stemmen.
Maar dat gaat natuurlijk nooit gebeuren. Die vent is zelfs onder republikeinen impopulair.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  woensdag 17 oktober 2018 @ 11:45:57 #144
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_182567603
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 11:37 schreef Ulx het volgende:

[..]

Maar hij, en de rest van de huidige GOP senaat, is genadeloos door de mand gevallen de afgelopen twee jaar. Je wil toch geen van die glibbers in het WH?
De GOP volgt waar ze ooit de leiding hadden. George W Bush bijvoorbeeld had Carl Rove als adviseur ( en dat was ook wel nodig, want zo'n slimme president was hij niet) Trump daartegen negeert elk advies. En de republikeinen in de senaat zijn verdorie niet bij machte om hun eigen president adequaat te adviseren. Die zijn allang tevreden met het belastingvoordeeltje die ze hebben gekregen vorig jaar. Ze doen NIETS. Wachten alleen maar af. Ze nemen een president in bescherming die per decreet regeert en verder alleen maar campagnes doet, met despoten knuffelt en golft.

[ Bericht 0% gewijzigd door klappernootopreis op 17-10-2018 16:36:58 ]
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_182567685
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 11:41 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Maar dat gaat natuurlijk nooit gebeuren. Die vent is zelfs onder republikeinen impopulair.
quote:
"I have Democrat friends and Republican friends. I get along with almost everyone, but I have never worked with a more miserable son of a bitch in my life."

Republikeinen steken hun haat voor Cruz inderdaad niet onder stoelen of banken. Meer quotes: https://www.bbc.com/news/election-us-2016-36164195
pi_182567735
Van de professor die de cijfers over early votes bijhoudt (zie m'n post van gisteren)

ElectProject twitterde op woensdag 17-10-2018 om 04:25:15 The levels of engagement are just bonkers in some some states. If this keeps up, we'll have turnout higher than the 2016 presidential election. That can't happen, can it? You'd think this has to level off at some point, but there are no signs yet reageer retweet
Dat zou waanzin zijn, maar ook heel goed uitpakken voor Democraten, waarschijnlijk.
  woensdag 17 oktober 2018 @ 11:53:59 #147
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_182567768
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 16:27 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Welnee. Mueller is als een gek aan het graven geweest, maar hij heeft helemaal niets kunnen vinden. Volgens mij staat dat onderzoek al lang op een laag pitje tot de midterms, want zolang de President onderzocht wordt menen de Democraten dat ze zijn legitimiteit in twijfel kunnen trekken. Helaas trapt alleen een deel van hun eigen achterban erin.

Wacht maar af. Straks winnen de Republikeinen opnieuw het Congres en een paar weken later is het einde onderzoek. Hij kan dit niet eeuwig oprekken.

Ik ben vooral benieuwd of er de komende twee jaar nog een hoge rechter gaat sneuvelen ter liberale zijde. Dan zullen de tranen echt gaan vloeien.
Als je denkt dat het onderzoek er alleen maar is voor de Democraten...man man, dan wil je gewoon niet normaal functioneren. Die Mueller is natuurlijk ook een Democraat...

En hoe weet je dat hij niets gevonden heeft? Er zijn al verschillende mensen veroordeeld maar niets gevonden...

Het gaat jou alleen om 'linkse bekken laten schuimen' en daar zou je zelfs een verbod op abortus voor goedkeuren. Al vaker gezegd dat jij jezelf door dat soort fratsen totaal over laat komen als een puber.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  woensdag 17 oktober 2018 @ 12:08:39 #148
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_182568069
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 11:53 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Als je denkt dat het onderzoek er alleen maar is voor de Democraten...man man, dan wil je gewoon niet normaal functioneren. Die Mueller is natuurlijk ook een Democraat...

En hoe weet je dat hij niets gevonden heeft? Er zijn al verschillende mensen veroordeeld maar niets gevonden...

Het gaat jou alleen om 'linkse bekken laten schuimen' en daar zou je zelfs een verbod op abortus voor goedkeuren. Al vaker gezegd dat jij jezelf door dat soort fratsen totaal over laat komen als een puber.
Hij is bang. Bang dat mét de onvermijdelijke val van Donald Trump, de Europese populisten (Baudet, Wilders, De Winter, Orbán), in het kielzog meegesleurd worden, terug het riool in waar ze uit zijn geklommen. En dat GAAT gebeuren, daar heb ik alle vertrouwen in. ^O^
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  woensdag 17 oktober 2018 @ 12:14:21 #149
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_182568172
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Overall beste user 2022 woensdag 17 oktober 2018 @ 12:21:17 #150
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182568314
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')