abonnement Unibet Coolblue
pi_182509335
Welkom in het babytopic!

De baby wiki-lijst vind je hier: klik
Het is natuurlijk verplicht gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen.

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:

Ons motto:
Have babies they said, it will be fun they said *O*





Verboden woorden: egopost, faalmoeder. Het is niet egoistisch om even je gevoel te spuien zonder op anderen te reageren, en wat je ook doet je bent altijd de beste moeder voor jouw baby.
pi_182509365
quote:
Hier zijn we trouwens wakker sinds een uurtje of 5 geloof ik en sindsdien bezig om ons Spook in slaap te krijgen.

Long story short: she won't sleep.
Dat was m'n laatste bericht.
Zo nog maar de laatste truc uit de doos erbij pakken. Zelfs douchen hielp niet vanochtend. Eerst maar een fles en dan verder zien.
pi_182512398
Mini, welkom terug en wat een geweldige foto :D Blonde kindjes zien ze niet zo vaak geloof ik :D

NJ, wat balen dat ze zo slecht slapen gaat, geeft ze wel duidelijke slaapsignalen af?

Ik ben ondanks de 3 uur slaap vannacht nog aardig fris, zit nu een wit biertje te drinken op een terrasje met speeltuin voor het grote kind ;) Heb wel echt respect voor mensen die elke nacht zo kort slapen en bij mij kwam vannacht niet eens door mijn baby :{
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_182513262
Wij hadden gisteren een feestje van schoonfamilie. Juul had haar lach en slaapzin thuisgelaten. Lamme armen van het wiegen. En wij maar trots vertellen dat het zo'n makkelijke, vrolijke baby is....Feestje was in de tuin en alleen de 2 broers en zus van mijn vrouw waren er. Inclusief aanhang en totaal 4 kinderen. Kortom we zagen het wel zitten maar mevrouw had er allemaal geen boodschap aan.
Gelukkig wel een goede nacht: 23:00 en 05:45, ze was na die ochtendfles wel klaarwakker dus ik heb vanochtend heel vroeg koffie gedronken met een tijdschrift en spelende Juul.

Welkom terug Mini, Slovenie is mooi he?! Ook naar Bled geweest? En wat een grappige foto!
pi_182523464
Vakantie *O* jammer dat Jip niet aan (uit)slapen doet :')
pi_182523570
Mini die foto :D

Zonde is dat dan he Exode! Fijn van de goede nacht :)

Yay Aure *O* Wel een goede nacht gehad? En gaan jullie nog weg?

Hier sliep Casper na een heel onrustige avond wel door van 23:30-07:00. Wel tussen ons in en dat leverde nog wel een discussie op met mijn vriend, hij vindt dat Casper doorheeft dat als hij huilt hij naar ons toe mag. Hij wordt natuurlijk ouder dus geen idee of dat zo is maar ik vind het wel lastig soms. Gisteren is ie gedoopt en daardoor ook een drukke dag gehad. Na de doop een feestje bij ons thuis met 30 personen en ook veel cadeaus gekregen. Hij was ook enorm aanhankelijk gisteravond (hij kroop helemaal tegen me aan en bleef liggen O+), zal ook wel prikkelverwerking zijn geweest. Eens kijken hoe komende nachten gaan.

[ Bericht 1% gewijzigd door LaBelleFleur27 op 15-10-2018 08:23:16 ]
pi_182523749
Na zo'n drukke dag snap ik best dat ie tussen jullie in wil slapen hoor! Wel een leuke dag gehad dus ondanks druk voor Casper?

Jip sliep ruk, maar goed we hoeven niks deze week, dat scheelt. We zouden weg gaan, maar door de verbouwing blijven we toch thuis, zodat we elke dag even kunnen checken of alles goed gaat en nog wat dingen door kunnen spreken met de werkmannen. Nu slapen we wel in een ander huis, dus zijn we een klein beetje op vakantie in eigen stad :D ;)
pi_182523907
LBF: Volgens mij is er maar een ding dat Casper leert: dat hij erop kan vertrouwen dat jij er bent voor hem en reageert op zijn behoefte ;). In dit geval zou ik zelf ook denken dat ie teveel prikkels heeft gehad en dat hij dat bij jou wil verwerken omdat hij zich bij jou veilig voelt O+. Niks mis mee.

Haha zo typisch he exode. Wel fijn van de goede nacht!

Mini die foto :D. Geweldig.

Haha aure fijne vakantie in eigen stad ;). Wel heerlijk weer in het vooruitzicht geloof ik, fijn!
pi_182523941
Ja volgens mij ging het er trouwens om dat het al de derde nacht was dat hij al voor 23:00 tussen ons in lag :P Maar ik ben het eens met hoe jij het ook zegt zusje van :)

Dat is ook leuk Aure! Balen van de nacht maar gelukkig ben je vrij :)

Ja hij heeft een leuke dag gehad! Hoe meer aandacht ie krijgt hoe beter het met m gaat :')

:D
pi_182524020
Kijk hem nou! Hij lijkt zo groot O+
pi_182524223
Ah ja ik snap de reactie van je vriend hoor, mijne is precies zo. Bij de eerste althans, nu weet ie beter ;). Dat is gewoon weer een fase en dat verbetert vanzelf weer. Ik heb Eef steevast iedere avond in haar eigen bed gelegd maar toen ze klein was belandde ze nagenoeg iedere avond na een uur al bovenop mij of tussen ons in. Na een tijdje ging het van sporadisch een nacht in eigen bed naar steeds vaker wel in eigen bed. En daar tussenin zat nog een periode dat ik erbij bleef zitten met hand op het hoofd tot ze in slaap viel. Uiteindelijk stap voor stap geleerd om zelf in slaap te vallen in eigen bed. Het komt wel, ooit. Maar eigen slaap is ook belangrijk vind ik dus als iedereen slaapt als je in 1 bed ligt dan ben ik snel geneigd eraan toe te geven. Ieder z’n ding hoor, just my 2 cents.
(En dan in de dreumes/peuter periode heb je kans op repeat :+, wij hebben maanden peuter weer tussen ons in gehad maar dat hield vanzelf ook weer op toen we er niet meer tegenin gingen en eraan toegaven, dusja).

Leuke foto! Goed verwend zie ik ;).

Nien is al een week onze gezichten heel nauwgezet aan het bestuderen O+. maar nog geen bewust lachje gehad. Wanneer begonnen jullie baby’s voor het eerst bewust te lachen? Dat kan tussen 4-6 weken toch?
pi_182524236
Ik lees verhalen over drukke crèches, ik begrijp zo goed dat dat een vervelende indruk geeft om daar je verse baby achter te laten. Vlokje zou naar een verticale groep gaan, maar we hebben bewust gekozen voor een nieuwe crèche zodat ze in een horizontale groep zou komen. Ze zit nu op een babygroep tot 1,5 jaar en er heerst daar zo'n serene rust dat ik er zelfs zelf helemaal zen van word als ik daar kom. Tariefstijgingen gaan hier gelukkig ook niet plaatsvinden, ondanks dat het creche is met slechts 1 vestiging. Ik weet niet hoe ze het doen want ik vind ze spotgoedkoop (¤ 7,25 per uur) ten opzichte van onze vorige crèche, maar ze hebben al geanticipeerd op de wetswijzigingen en hadden het aantal leidsters per groep in de loop van dit jaar al aangepast. Dus misschien had de tariefverhoging al plaatsgevonden voordat wij ons hier aanmeldden.

Allemaal zieke kindjes die ik voorbij zie komen, beterschap voor iedereen! :*

Luna, wat goed dat je Welpje voor het eerst buiten de deur hebt gevoed en dat het goed ging! Ik snap dat dat toch wel weer even spannend is.

Een bos proevende Banaan, wat leuk om te lezen!

Zusje, een herkenbaar tafereel met slapende partner en een kind dat gevoed/verzorgd moet worden :') Hopelijk heb je op een later moment je rust alsnog kunnen pakken?

Ellie, zware nachten voor jou lees ik. Hoe gaat het nu met het slapen van Kees, en met jou?

Rena, ook lekker het bos in geweest, wat een heerlijke foto O+

Fleur, een spokende Casper die zijn naam eer aan doet, gelukkig ging het vannacht wel goed! Wat fijn dat jullie een mooie dag hebben gehad gisteren! En cadeautjes doen het natuurlijk altijd goed O+

En ook PKM slechte nachten met Banaan, zou er iets in de lucht hangen :{ Jij hopelijk ook nu een wat betere nacht gehad?

Nog een spookje met slechte nachten, en een brakke NJ vrees ik?

*Schenkt ondertussen koffie in voor iedereen* Melk en/of suiker, iemand? :)

Minilot, welkom terug! En Gunther als ware beroemdheid met iedereen op de foto :')

Exode, zal je altijd zien dat Juul net onrustig is als de hele familie erbij is :') Gaat het nu weer wat beter?

Aure, fijne vakantie! :) Geen leuk begin met zo'n slechte nacht, koffie? :+

Hier heeft Vlokje gisteren na daaaagen van onrust en ellende een update gedraaid. Letterlijk, want ze rolt nu niet alleen van buik naar rug maar ook weer terug. Heel fijn, dan hoef ik haar 's nachts niet meer elke keer terug te draaien :') Ze drinkt wel spontaan steeds slechter, erg veel huilen tijdens het drinken en ik was even bang dat ze pijn had door het vele spugen. Maar een hapje fruit ging er dan wel weer in zonder huilen dus ik denk dat ze gewoon minder zin heeft in melk of minder honger heeft en dus sneller is uitgedronken (waarna ze gaat huilen omdat ik blijf aanbieden). Zolang ze goed groeit, zal het wel goed zijn, al zou ik graag zien dat ze wat meer zou drinken want ze dronk al niet best en nu dus nog slechter :{

Verder ook wij heerlijke boswandelingen gemaakt. Jewel heeft zelfs 1,5 uur achter elkaar alleen gelopen/gerend/geklommen in het bos, de knapperd, en Vlokje lag weer lekker te slapen in de draagzak. Dat ga ik straks missen als het herfstweer door zet, niet meer buiten kunnen wandelen als Vlokje zo onrustig is.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator maandag 15 oktober 2018 @ 09:48:04 #13
382129 crew  Donna
pi_182524310
G heeft een tandje! Ok, hij is nog niet helemaal door, maar half half, maar ik ben zo trots haha! O+ O+
  Moderator maandag 15 oktober 2018 @ 09:49:05 #14
382129 crew  Donna
pi_182524323
Ohhh LaBelle, wat groot zo! :D :D
pi_182524383
Schanu, ik wil je niet uit de droom halen maar mijn baby kan overdag en tijdens het spelen prachtig van buik naar rug en vice versa maar ‘s nachts in bed is ze het spontaan vergeten :')

Wat een lastig verhaal van je vrienden, en een beetje eng :{ Als ze al zo reageerden op je opmerking over rapley vraag ik me af of ze ander advies wel aan zouden nemen :X

Gedoopte Casper *O* Wat vond hij van het dopen zelf? :)

Een tandje voor G *O* Heeft ze er last van? Hopelijk niet!
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_182524387
Terugrol-Vlokje! *O* Fijn dat je dat niet meer zelf hoeft te doen ;)

Günther op vakantie O+ Klinkt alsof jullie het allemaal goed naar jullie zin hebben gehad Mini.

LBF ik snap je vriend ook wel, uiteindelijk slaap ik zelf ook beter als Welp in de cosleeper ligt ipv in ons bed. Maar als er anders niet geslapen wordt... Dan kies ik ook eieren voor mijn geld. :P

Over slaap gesproken: het was vannacht iedere twee uur raak. En tussendoor veel gepiep en gekraak en een doorlekluier. Ik zou er bijna koffie van gaan drinken. }:| c_/
pi_182524650
Rollende Vlokje! *O* Dan kan ze voortaan rollend de woonkamer door Shanu :D
Aure wat fijn dat je vakantie hebt! Gaan jullie nog weg? (of heb ik dat gemist... :@ )
Belle, wat een groterd! Leuke vrachtwagen, ook ideaal om op te zitten en rondgereden te worden :)

Juul begon de avond gisteren onrustig maar viel toch in slaap in haar bed. 23:00 was ze in haar slaap aan het smakken, dus slapend een fles erin en pas om 06:45 weer *O* *O* *O* Mijn vrouw blij want die had 'nachtdienst'.
Ze is zo vrolijk nu en heeft door dat ze dingen vast kan pakken. Ze krijgt steeds meer controle over haar armen en handen. Zo mooi om te zien. Voor B ook leuk want die kan zich nu heel lang vermaken met een bal aan haar geven. Hij vindt het hilarisch dat ze die dan in haar mond wil stoppen.
Overdag slaapt ze niet meer ingebakerd en dat gaat goed. De avond niet, dan wordt ze boos en gaat maaien met haar armen en wordt dus klaarwakker.
pi_182524716
Hier afgelopen nacht ook elke anderhalf uur wakker (gelukkig vindt mijn man het geweldig knus als de beeb tussenin slaapt), maar aangezien Günther als souvenir uit Slovenië een verstopte neus (de tweede in z'n hele leven!) heeft meegenomen, snap ik het wel. Niettemin: :O

Een O+ voor grote Casper!
Let me see you stripped down to the bone
pi_182524738
(Verdere updates, doorgevoerd tijdens vakantie: zelf traptreden opklimmen, gericht gooien, nee schudden ter weigering en de pagina's van een kartonnen boekje omslaan zonder hulpelastiekjes :))
Let me see you stripped down to the bone
pi_182524914
Schanu, herfstweer betekent toch hopelijk niet dat je niet meer naar buiten kunt? Regenjas, kaplaarsjes en gaan met die banaan! Vies worden als pluspunt zien ^O^
Let me see you stripped down to the bone
  Moderator maandag 15 oktober 2018 @ 10:47:36 #21
382129 crew  Donna
pi_182525101
quote:
1s.gif Op maandag 15 oktober 2018 09:52 schreef rena het volgende:

Een tandje voor G *O* Heeft ze er last van? Hopelijk niet!
Ze is ietwat onrustig, maar ze is sowieso behoorlijk aan het updaten de laatste dagen/week (kont in de lucht gooien en steeds bewuster op knopjes drukken voor muziek en lichtjes). Maar op wat jengel momenten na heeft ze er so far nog geen last van. Gisteren wel een hele smerige luier!
pi_182525114
Schanu, lastig is dat! Jammer ook dat ze niet echt reageerden over het Rapley-advies. Ik denk dat het goed is dat je dat hebt aangegeven, maar wat kan je verder nu nog doen?
En eens met Minilot, in de plassen stampen maakt een boswandeling nog leuker!

Exode, lekker van de goede nacht! Ik ben niet goed bijgelezen dus wellicht heb ik het gemist, maar hoe gaat het met je vrouw?

Bij ons gaat alles goed! Amber lijkt eindelijk door te hebben hoe ze een beetje vooruitkomt door tijgeren en laat steeds meer van zich horen als er iets niet naar haar zin heeft. Ze heeft wel regelmatig last van haar buik door de hapjes die ze krijgt. Herkent iemand dit? Soms dagenlang geen ontlasting en ze moet zo hard persen om er iets uit te krijgen. Laatst kwam er zelfs een beetje bloed mee door het harde persen. We geven haar volkorenbrood, peer, avocado, bonen, etc., maar ik heb niet het idee dat het veel helpt.
pi_182525172
Ik las over allerlei updates bij verschillende baby’s en Casper die gedoopt is. Gefeliciteerd!

Verder een tandje voor G en Luna die buiten de deur heeft gevoed (ik vind dat ook nog altijd een dingetje). O+


Wel meegelezen maar we hebben nog altijd een zieke Mars. Hij kreeg een koortsstuip. Bah, wat een narigheid was dat. Huisarts was snel hier, het bleek inderdaad een koortsstuip (en niks anders naars). Maar ik was zo bezorgd.
pi_182525246
Oh, wat eng Malteser. En wat is hij al lang ziek zeg. Beterschap!

Hier sliep baby van zaterdag op zondag geweldig, werd maar 3x wakker. Helaas sliep peuter heel erg slecht en was het alsnog een slechte nacht. En vannacht sliep peuter weer goed, maar baby niet. Twee kinderen, begin er nooit aan. Je zult nooit meer slapen

c_/

Donderdag eerste echte afspraak slaapcoach, ben benieuwd. Nu doet baby een lekker dutje, en doe ik eens even helemaal niets. Of ja, koffie drinken. Ook belangrijk!
pi_182525465
Wat een verschil toch tussen die oudere baby’s en de pasgeboren baby’s. Ergens kan ik niet wachten, maar wil ik ook dat mn kleine meisje heel klein blijft. Ik ben me er heel bewust van dat het zeer waarschijnlijk mijn laatste baby is.

Rollende Vlok O+
Goede nacht van Juul O+
Gedoopte Casper O+
G met een tand O+
En ik vergeet vast de helft ;)

Beterschap Malteser, wat eng!
Ben benieuwd of de slaapcoach helpt Jager :*

Lastig Schanu, vooral banaan te vroeg rapleyen is eng. Misschien dan alleen daar een volgende keer over beginnen. En komkommer aanraden ofzo? Zelf rapley ik banaan niet (verder wel bijna alles), ik geloof zelf dat mn jongens pas met twee jaar een hele banaan kregen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo, ik schrok hier net. Ik ging Li verschonen, doe ik een schone romper aan begint ze toch hard te gillen en huilen. Ik dacht, ik breek iets ofzo, dus pak haar snel op begint ze meteen weer vrolijk te brabbelen. En daarna deed ze dit nog twee keer _O-
Ze is net haar moeder, een kind met een mening ;) O+
pi_182525575
Donna, een tandje voor G! *O*

Rena, haha oh jee, nou dan bereid ik mij alsnog voor op nachtelijke omdraai-service :')

Exode, een grijp update voor Juul! *O* Als Vlokje en Jewel nu samen op de grond liggen dan grijpt Vlokje vaak het haar van Jewel, of een ledemaat die ze te pakken kan krijgen, om daar vervolgens aan te trekken omdat ze het in haar mond wil stoppen. Is Jewel niet heel erg van gediend :') Gelukkig heeft B geen lang haar :')
Fijn dat het inbakeren overdag niet meer nodig is, hopelijk gaat het snel ook beter tijdens de nachten.

Minilot, Gunther heeft een super-update gedraaid als ik het zo lees, de knapperd! :o O+
En nee herfstweer betekent inderdaad niet dat er niet buiten gespeeld kan worden, maar het maakt het wel een stuk minder makkelijk en je kan niet meer op ieder willekeurig moment naar buiten. Niet omdat ze vies worden, dat is alleen maar een teken dat ze plezier hebben gehad dus vies mag ze altijd worden. Als het echt regent dan hou ik de meiden echter liever binnen omdat Jewel een nogal zwak gestel heeft, ze is nonstop verkouden en heeft snel last van oorontstekingen. En met Vlokje in de draagzak door de regen banjeren zie ik ook niet meteen heel erg zitten :')

OT, wat goed dat Amber begint met tijgeren! Lastig dat ze qua ontlasting zo op de hapjes reageert, zou een beetje appelsap met wat water misschien kunnen helpen? Dat wil de stoelgang nog wel eens op gang helpen namelijk.

Malteser, wat vreselijk dat Mars een koortsstuip heeft gehad, dat lijkt mij vreselijk beangstigend. Hopelijk knapt hij heel snel weer op, digitale knuffel voor jullie beide :*

Jagar, herkenbaar van de om en om slechte nachten met 2 kinderen, maar gelukkig niet zo extreem als bij jou! Ik ben benieuwd naar de slaapcoach, ik hoop echt dat het jullie hulp gaat bieden. En goed zo, koffie drinken en niets doen heeft een mens soms nodig :)

Loj, Li houdt duidelijk niet van verschoond worden, en ik kan haar geen ongelijk geven :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator maandag 15 oktober 2018 @ 11:27:43 #27
382129 crew  Donna
pi_182525724
Schanu ik ben er niet zo in thuis, maar is een zacht product, zoals banaan, dan moeilijker weg te slikken/kuchen zeg maar als ze een grote hap nemen?

Ik denk dat je niet meer kan doen dan het benoemen helaas.
pi_182526537
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator maandag 15 oktober 2018 @ 12:05:10 #29
382129 crew  Donna
pi_182526583
Ja zo idd. Ja ik vond het sowieso allemaal bij 4 maanden nog te eng.
pi_182526872
Over eten gesproken. Phi is vandaag 4 maanden. Omdat ze vanaf volgende week naar de opvang gaat en dus structureel kv gaat krijgen, vind ik dat voorlopig even genoeg verandering voor de darmpjes en sowieso heb ik niet veel haast met bijvoeding. Maar goed, met een maandje ofzo zie ik mezelf wel wat proberen. Ik kan me alleen van Caesar herinneren dat ‘men’ zei dat je een paar dagen achter elkaar hetzelfde moest aanbieden, en als dat goed gaat pas iets anders. Ik vond dat zo’n gedoe, stond ik elke dag apart te koken voor hem en daardoor greep ik ook veel sneller naar potjes enzo (ik ben niet anti-potjes, helemaal niet, maar ik zou ze bij Phi liever minder inzetten en wil haar gewoon mee laten eten met ons).
Ik kan me ook eigenlijk niet van anderen herinneren dat ze dan 4 dagen achter elkaar courgette gaven ofzo. Hoe doen jullie dat? Gewoon elke keer iets van wat je toevallig zelf eet (mits geen sambal :+) of toch apart koken en dan invriezen?

Malteser, wat eng, een koortsstuip :{ Je arme marsje.

Donna, wat stoer, een tand! Heel ander toetje krijgen ze dan, met die tandjes erbij.

Loj, Phi kan hier ook gillen alsof ik er een armpje afschroef bij het aandoen van een romper :') Zeer herkenbaar dus, want eenmaal opgetild is alles weer geweldig hilarisch, aldus Phi.

Phi sliep 19.30 tot 10.15 met een voeding om 6.30 Ik lag om half drie wakker met lekkende klaptieten en kon vanmorgen het bed verschonen :P Maar ik klaag uiteraard niet. Ik las meer goede nachten *O*

Jagär, wat moet ik me voorstellen bij die slaapcoach? Komt die ook echt ‘s avonds meekijken bijvoorbeeld of komt hij helpen bij de slaapjes overdag? Heel benieuwd hoe dat bevalt. Klote dat je jongens elkaar afwisselen, echt frustrerend. Ik had van de week kleuter om 2.30/3.00/4.00/4.30 en toen baby om 5.15 Geen hoogtepunt in mijn bestaan.
pi_182526898
Ik denk ook dat je ook niet meer kan doen dan benoemen.
Het maakt niet uit of het zacht of hard is. Harde dingen kunnen in brokken afbreken.Daar hebben ze geen tandjes voor nodig, die kaken zijn sterk.
Verschilt ook wel per kindje, de ene is er met 5maand klaar voor en de ander met 9 maand nog niet. maar 4maand, niet kunnen zitten en het eten niet zelf naar de mond brengen. ik snap je bezorgdheid.

Malteser wat eng die koortsstuip! hopelijk is de ergste koorts nu geweest. is hij gewoon ziekig of is er meer? (dat heb ik even gemist)

Herfst, normaal hou ik er totaal niet van en begin ik in oktober aan een winterslaap maar nu zie ik ons wel met de draagzak en een grote stormparaplu door de regen lopen ^O^
Maar van mij mag dit huidige weer nog wel even blijven. gisteravond langs het water gewandeld met een lekker avond zonnetje en dat voelde gewoon als vakantie. het rook ook op meerdere plekken naar bbq.

We wisselen hier de slechte nachten af met goede nachten. Ik had dit weekend de zorg alleen. Vrijdag was ik na een paar brakke nachten zo kapot dat ik het echt niet zag zitten maar dit weekend waren de nachten super *O*
pi_182526928
Ik ook hoor Donna, ik snap de keuze ook niet om zo jong al te beginnen met rapley, anders dan omdat de ouders het zo leuk en grappig vinden om te zien hoe kind erop reageert..

Ik lees net in Bitcare dat Vlokje vanmorgen al 2 flessen heeft geweigerd op de crèche, vanmorgen wilde ze thuis ook maar heel weinig drinken voordat ze weer begon te huilen.. Ik heb ze net gebeld met de vraag het weer te proberen en mij te contacten als ze weer niet wil drinken. De leidster gaf aan dat ze misschien reageert op het fruithapje waar we sinds een week mee zijn begonnen. Die link had ik nog niet gelegd, ze heeft ook ontzettend veel last van scheetjes en krampjes. Dan toch maar stoppen met de hapjes en het over een paar maanden opnieuw proberen. Alleen maak ik mij nu dus wel zorgen dat ze vrijwel niks lijkt te willen drinken vandaag, terwijl ze vannacht een fles van 150ml zo wegdronk.
pi_182526969
Schanu, ik zou ze denk ik het boek van Kleintjes cadeau doen. Daar staat veel uitleg in over waarom
wanneer beginnen en de kokhalsreflex etc. Rapley is leuk, maar ik vind het bij zo’n kleintje echt gevaarlijk nog..
pi_182527078
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 12:26 schreef silliegirl het volgende:
Schanu, ik zou ze denk ik het boek van Kleintjes cadeau doen. Daar staat veel uitleg in over waarom
wanneer beginnen en de kokhalsreflex etc. Rapley is leuk, maar ik vind het bij zo’n kleintje echt gevaarlijk nog..
Bedankt voor de tip! ^O^
pi_182527737
Hij is door de huisarts helemaal nagekeken en heeft een verkoudheid/luchtweginfectie. Daar komt de koorts vandaan. Maar ik vind ook wel dat het nu wat lang duurt eigenlijk. Hoewel hij vandaag iets minder ziek oogt en ook de koorts is wat aan het zakken. Maar het blijft zo om en nabij de 38.2/38.4 dus ergens wringt nog wat.
Hij slaapt nu nadat ik hem net in slaap gevoed heb. Mijn mopje O+. En dan is er dat eeuwige keuzemoment: blijf ik er naast liggen, plof ik op de bank of ga ik mijn huishouden doen?
Nou ja, de wasmachine draait en verder laat ik het even gebeuren vandaag.

Schanu, banaan via Rapley beneden de 4 maanden is super gevaarlijk. Goed dat je er wat van gezegd hebt. Ik snap je tweestrijd.

Loj, het enige moment van de dag waarbij mijn eeuwige goedzak gaat huilen.... aankleden. En dan alleen als dingen over zijn hoofd moeten. En ja, ik heb de knoopjes goed open en zo. Maar ik herken wat je zegt. "Oeh, doe ik je pijn?" Maar nee hoor, aankleden is gewoon te stom.
pi_182527779
quote:
1s.gif Op maandag 15 oktober 2018 09:52 schreef rena het volgende:
Gedoopte Casper *O* Wat vond hij van het dopen zelf? :)
Hij vond het wel interessant geloof ik :P. Hij was om 06:00 wakker, het dopen begon om 10:30 en hij had daartussen niet meer geslapen dus ik was heel benieuwd hoe hij zich zou houden maar ging goed! Laatste 10 minuten stortte hij van vermoeidheid in en viel op mijn arm in slaap, dat is al maaaanden niet meer voorgekomen :')

Een tandje voor G. *O*

Een update van Vlokje *O*. En oh wat lastig Schanu met je vrienden. Ik zou het ook niet kunnen laten om er wat van te zeggen. Wat vervelend dat ze zo slecht drinkt. Wij hebben ook van die dagen gehad en dat vond ik ook echt niet fijn.

Dat is ook wel een pittige nacht Luna!

Jagar wat shit dat ze elkaar afwisselen. Hopelijk kan de slaapcoach iets voor jullie betekenen. Had jij vorige week ook niet een afspraak met een LK? Hoe ging dat?

Oh wat eng Malteser! Hopelijk is dit de eerste en de laatste keer dat hij dat heeft.

Goeie nacht voor Juul van Exode *O*

Fijn dat het goed met jullie gaat OiT! Ik herken wel krampjes van hapjes maar dat duurt niet zo heel lang. Al is hij nu ook weer heel winderig (met name 's nachts) dus misschien dat het ook met hapjes te maken hebben.

Goeie updates voor Gunther! *O*

Wat een nacht voor Phi Jentin! :D Wel balen dat kleuter zo vaak wakker werd afgelopen week.

Elleska lekker weer was het inderdaad! Fijn dat de nachten afgelopen weekend goed gingen :)
pi_182528203
Jentin, wij maakten hele batches ineens zeg maar en dan invriezen in ijsklontjes houders. De eerste weken kwam B toch niet verder dan een paar hapjes.
Echt koken kon ik het niet noemen. We eten morgen bijvoorbeeld zelf iets met broccoli dan zou ik voor Juul een deel daarvan apart houden, pureren en invriezen. Zo deden we dat bij B.
B weigerde overigens structureel alle potjes, van elk merk. Ik snapte hem wel, stinkspul vind ik het allemaal. Maar ik vond koken voor hem altijd zo simpel. Is nu een stuk lastiger :P

Wij gaan waarschijnlijk rond Sinterklaar starten, dan is ze 5,5 maand, bij 6 maanden wilden we eigenlijk maar ze gaat bij 6 maanden en 1 week naar het KDV. Vind ik praktisch niet zo goed gepland op 1 of andere manier. Heb liever dat ze al wat gewend is aan hapjes.

Ah Malteser, dat klinkt niet fijn nee.
pi_182528242
Malteser wat eng, ik heb het een keer meegemaakt met bonusdochter en dat was heel naar ;( Wat sneu dat hij zo ziekjes blijft zeg :{

Minilot in het zwart :o , ik moest even goed kijken ;) Lekkere updates heeft Gunther gedraaid zeg!

Loj, hier ook een baby die een gruwelijke hekel heeft aan aankleden, soms krijg ik het gevoel alsof ik haar mishandel en dat ze het liefst in vieze kleding rondloopt :') _O-

Schanu wat balen dat ze slecht drinkt, zijn haar luiers verder wel goed?

Ik word zo blij van onze meisjes samen, C moet het hardst lachen om haar grote zus, echt geweldig lief :D O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_182528476
Rena! Dat filmpje :D O+ O+
pi_182528817
Ooooh dat filmpje Rena, smelt O+ O+

Vlokje heeft vandaag al 2 plasluiers gehad dus dat gaat gelukkig goed. Ze heeft uiteindelijk om 12.30 60ml gedronken en om 13.20 uur 10ml, ze blijven kleine beetjes aanbieden en zo krijgt ze in ieder geval wat binnen. Op de creche constateerden ze echter ook dat ze vreselijk overstrekt nadat ze wat gedronken heeft en dat ze wel honger lijkt te hebben maar de fles daarna dus weigert. Verder slaapt ze heel veel opeens vandaag, ze is steeds maximaal 30 minuten wakker. Ik zit nu dus in dubio want ik heb donderdag een belafspraak staan met de kinderarts. Of ik die moet afwachten, of dat ik er als overbezorgde moeder vandaag meteen even achteraan moet bellen :X Want ik voel mij zo'n zeur, maar het valt nu zelfs de creche op dat ze niet lekker in haar velletje zit en dan ben ik dus niet (meer) de enige die dat vindt. En het lijkt nu alsof ze pijn heeft tijdens het drinken, waardoor ik toch ook weer terug kom bij reflux en dat de pijn daar misschien ook vandaan komt. Al verklaart dat de scheetjes en krampjes niet, maar toch. Ik wil het liefst nu meteen bellen omdat ik gewoon duidelijkheid wil. Maar dan zul je net zien dat ze vanavond of morgenochtend weer perfect drinkt en dan heb ik dus weer nodeloos aan de bel getrokken. Maar dat is wat Vlokje zo kenmerkt en dat maakt het ook zo moeilijk voor mij om aan de bel te trekken, het gaat de ene keer hartstikke goed en de andere keer juist weer hartstikke slecht. Dan is het weer het slapen, dan het drinken, dan het huilen, dan het spugen, dan het overstrekken, etc. Er is geen peil op te trekken en ik weet niet meer wat normaal is en wat niet. Wat erbij 'hoort' en wat afwijkend gedrag is. Pfoe het zit me even heel hoog, al die onzekerheid en niet weten wat te doen :{
pi_182529264
@Rena:
Ze gaapt er vrolijk op los en meestal beginnen de andere signalen ook wel na 45-75 minuten wakkere tijd. Op zich helemaal goed, maar het in slaap vallen is nog echt lastig. Nu slaapt ze 's nachts redelijk goed, dus geen klagen over slaap eigenlijk, maar daar staat tegenover dat het overdag steeds moeilijker lijkt te worden.

Wel fijn dat je na deze korte nacht slapen kon! Zonnetje en witbiertje helpt dan wel mee hé. :D

@exode:
Typisch dat ze dan juist niet leuk/lachend enzo is als je haar juist wil showen hoe goed ze het doet! :P

@hetzusjevan:
Hier gingen de lachjes van stuip naar bewust lachen over rond week 4 dacht ik inderdaad. Maar merk dat ze het nu (8 weken) écht onder controle heeft. Zo lief hoe ze ligt te lachen als je haar na een slaapje uit bed komt halen. <3

-

Deze week afspraak met de kinderfysiotherapeut i.v.m. de voorkeurshouding en afplatten van het achterhoofd. Kijken of dat nog weer wat verbetering brengt. Blijf het een mysterie vinden waarom ze nu gedurende de dag zoveel blijft huilen.

Verder lijkt hier nu na 8,5 week het grootste deel kraamvisite te zijn geweest, heerlijk om niet elke dag in de agenda te kijken wie er vandaag weer komt. Misschien niet altijd ideaal zoveel achter elkaar te hebben, maar wel weer fijn dat er nu dan even rust komt.
pi_182531960
Fijn dat jullie het naar jullie zin hebben gehad Mini. Wat een updates! En die Chinezen. _O-

Aure fijn dat je even niets hoeft in combinatie met de slechtere nachten. :)

Fleur wat een grote jongen is hij zo al!

Banaan slaapt nog steeds bij ons in bed. Geen haar op mijn hoofd die eraan denkt hem naar zijn ledikant te verplaatsen met hoe onze nachten zijn. Vanwege wat Zusje van al noemt, dat peuters soms ook ineens weer slecht slapen, heb ik ook echt geen zin in de strijd. Ik vermoed dat hij wel uit ons bed gaat wanneer hij er aan toe is (en ik dan nog steeds niet). :p

Zusje van volgens mij lachte Banaan wel met vier weken. Ik nam het niet zo serieus, dacht dat het nog stuipjes waren. :@

Wat fijn Schanu die update! Toen Banaan zelf kon rollen werd het leven tijdelijk weer even wat makkelijker.
Banaan eet ook wel stukken banaan maar hij begon ook pas bij vijf maanden met de hapjes. Zoals jij het omschrijft zou ik me ook zorgen maken.

Luna balen van je nacht. :*

Exode dat klinkt heel leuk tussen B en Juul. *O*

OIT Banaan heeft ook veel last gehad met de start van vast voedsel. Ik ben toen zelfs even een weekje gestopt. Is de ontlasting ook echt hard, dat er bloed mee komt? Dan zou je misschien framboos nog kunnen proberen.

Malteser wat lijkt me dat schrikken, zo’n koortsstuip. Hopelijk knapt Mars heel snel weer op. :*

Jagar ik ben ook wel benieuwd hoe dat werkt met zo’n slaapcoach.

Loj wat komisch. Begint al vroeg dat gedrag. :)

Jentin dat een paar dagen hetzelfde te eten geven zijn we snel mee gestopt. Banaan kreeg dan gewoon mee van wat ook op ons bord lag.

Leuk Elleska dat je de herfst wel ziet zitten. Zelfs slecht weer dagen zijn meestal nog best te doen met wandelen. Nouja ik heb ook niet zo’n enorme hekel aan regen.

Wat heerlijk zoet Rena. Banaan kon er ook smakelijk om lachen. O+

Nicolas ik ben benieuwd of de fysio nog wat voor jullie kan betekenen. Wat zou het fijn zijn als in ieder geval het huilen zou verminderen.

Ik probeer weleens of Banaan ook van boven naar beneden zelf de trap wil nemen. Snapt hij niets van, verplaats ik zijn been naar onder dan trekt hij gelijk weer omhoog. Straks in het speeltuintje ging hij ineens zelf oefenen met het lage trapje. :D
Hij viel trouwens van het lage platform en rolde over het trapje de grond op. Hij keek even verbaasd om, met zand rondom zijn oog alsof hij een blauw oog had, om weer op te krabbelen en door te gaan. Grappig hoe hij de ene keer om alles huilt en dan ineens weer vooral onder de indruk is en niet huilt. :)
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_182533512
Euhm, hadden we het hier laatst niet over schommelkoeien?

Er kwam een verlaat cadeau met de post net..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_182533858
Hoi :@ ik ben afgelopen vrijdag om 21.04 mama geworden van een geweldige zoon en kom hier graag aanhaken (nog even kijken hoe :+ ).
Hij doet het super en we zijn lekker aan het genieten van onze ‘roze’ wolk en kraamweek :s) :W
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_182534543
Welkom Priem! *O*
pi_182534764
Welkom Priem! Ik had al in Z&G gelurkt en zag daar een mooie foto O+ Hoe gaat het herstel?

NJ Casper heeft ook kinderfysio gehad ivm een voorkeurshouding. Hij kreeg een zijligkussen en een ander kussen voor in de box/kinderwagen. Toen hij een maand of 5 was was ze tevreden. Ze is een keer of 6 geweest.

[ Bericht 4% gewijzigd door LaBelleFleur27 op 15-10-2018 19:21:14 ]
pi_182534803
Haiii Priem O+

Fleur :D _O- Casper lijkt het in ieder geval wel te waarderen!

Malteser, dat klinkt eng zeg. Hopelijk knapt ie snel weer op!

En al die baby's met updates :o de mijne doet het lekker rustig aan wat dat betreft :D
pi_182535573
Mini _O- Welkom terug.

Welkom, Priem! Ik had je bevallingsverhaal gelezen. Heftig, zeg! Gaat alles goed met je?

Schanu, ik stuur je zo even een dm.

Leuke koe, Belle. :) Gefeliciteerd met de doop!

Oef, Malteser. Eng, hoor! Hoe gaat het nu met de kleine?

Donna: tandje voor G *O*

Ik voel dat er een tandje op springen staat bij U. Zal dat de slechte nachten verklaren? :O
Morgen weer m’n eerste werkdag na 4 weken vakantie. ;(

[ Bericht 3% gewijzigd door arvensis op 15-10-2018 19:30:22 ]
Protège moi de mes désirs.
pi_182536727
PKM, dank voor de tip! En ik kreeg er nog eentje van iemand, ben even kwijt van wie...
Ja de ontlasting is ook echt hard. Ze krijgt denk ik wel genoeg vocht binnen. Ze drinkt nog veel bij mij en ik geef haar nu ook extra lauw water. Ik ga eens wat experimenteren!

Welkom Priem *O* *O*

Duman, dat zou natuurlijk zomaar kunnen, ik hoop dat de slechte nachten verdwijnen met het doorkomen van een tandje! Hoeveel heeft U er inmiddels? Amber blijft steken op twee. Succes met werken morgen!
pi_182537800
Dit wordt de eerste, OIT! Jeejtje, twee al. :o Wat goed. O+
Protège moi de mes désirs.
pi_182538213
LaBelle! _O-
Ben je er blij mee? :+

Mini: wat een leuke foto van die toeristen die je baby zo mooi vonden. Is ook wel een engeltje om te zien. :Y

Welkom Priem!

Rest vergeten. :P

Ohja, Rena’s lachbaby-filmpje. O+ O+

Babylove heeft vandaag eindelijk haar doel gehaald. Ze oefende er al een tijdje op maar vandaag lukte het:
Zichzelf optrekken van liggend naar knielend en dan staan. O+
Ze probeert dat elke keer bij haar schommeltje (lekker wiebelig :') ) maar die houd ik dan stevig vast. Het lukte! *O*
En A. was erbij en die was zo blij. Hij pakte haar beet en riep dat ie zo trots op haar was. O+ *;
Mijn beide popjes. O+
pi_182538525
Welkom PriemGirl! O+

--

Hier zowaar een slapende baby, kijken of ze misschien zo lang blijft liggen dat we er de late voeding van kunnen maken. :9
pi_182538654
Wat een hoop baby’s met updates! Wat gaat dat het eerste jaar toch ongelofelijk snel.

LBF gefeliciteerd met de doop van Casper!
Minilot die foto van gunther met de Chinezen _O-

Schanu: krampjes en winderigheid kunnen te maken hebben met reflux. Door het nare gevoel gaan ze meer lucht mee happen tijdens het drinken en slikken. Maar als je je zorgen maakt moet je vooral je gevoel volgen en bellen.

Priem welkom! In Z&G ook de foto gezien, mooie zoon heb je gekregen! Lekker op je roze wolk genieten, herstellen en meelezen.

Wij zijn vandaag thuisgekomen na een heerlijke week vakantie in Drenthe. ‘Veel’ gewandeld (m’n bekken trekt 4km per dag eigenlijk nog niet eens). En van het heerlijke weer genoten. Sofie heeft regelmatig geslapen in de wandelwagen of draagzak. Wat is dat dragen toch heerlijk! Ik hoop binnenkort toch ook eens te leren knopen.
Ze gaat steeds meer geluidjes maken en reageert dan ook op de geluiden die wij maken. Ze kan ook even wakker ergens liggen en vrolijk blijven brabbelen/om zich heen kijken. Best fijn om iets vaker je handen vrij te hebben.
Nog 3 weken verlof en dan mag ik weer gaan werken. Toch best wel weer veel zin in maar eerst nog genieten van aankomende 3 weken!
pi_182538927
Dank voor het warme welkom :D herstel gaat heel goed eigenlijk. Door de curretage heb ik echt minimaal bloedverlies en krampen zijn goed te hebben icm wat paracetamol. Ondertussen ook al paar keer naar beneden geweest maar wordt steeds streng toegesproken dat ik echt nog voldoende rust moet pakken dus probeer toch in bed wat te blijven :@

Onze Tijn doet het verder echt goed. Drinkt goed aan de borst en we hebben al 2 goeie nachten er op zitten. Enkel ‘s avonds is hij wat jengelig maar ook dat valt goed te hebben. We zweven nog echt lekker in onze roze wolk merk ik en ook papa loopt over van trots. O+ Ook de familie is hartstikke verliefd en ik merk dat ik alleen maar meer glunder als ze ‘even heel snel tussendoor’ naar onze lieverd komen kijken *;
Probeer aan te haken maar merk dat ik nog iets te veel in mijn eigen bubbel leef :@
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_182539156
Schanu, fijn dat de plasluiers iig goed zijn, dan krijgt ze wel vocht binnen. Maar ik kan me goed voorstellen dat je er onzeker van wordt ;( Hopelijk kan de KA je geruststellen :*

NJ, de signalen klinken wel goed maar ze moet het echt gaan leren om op een gegeven moment zelf in slaap te gaan vallen, dat heeft hier ook wel een aantal maanden geduurd voor dat lukte en ik ook echt doorhad wanneer ik haar neer moest leggen.

PKM, wat een vlotte is die banaan al met stapjes doen en optrekken en zo :o ,wel herkenbaar van dat vallen dat het de ene keer drama is en de andere keer niks aan de hand :?

Fleur die schommelkoe :D Stiekem vind ik hem wel geniaal _O-

Priemgirl, gefeliciteerd en welkom! *O* Maak je niet druk om aanhaken, geniet lekker van je frummel en het feit dat je nu nog kraamhulp hebt ;)

Eerste tandje voor U *O* Kan slechte nachten best verklaren ja! Hopelijk snel beterschap!

Vencobaby die zich optrekt en een lieve aanmoedigende broer *;

Takkie weer terug van CP, hoe vonden jullie het park? :) Fijn dat het ook goed ging met Sofie :)
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_182539223
We gaan op zich wel vooruit: er zijn tegenwoordig momenten dat ze níet slaapt, maar ook niet huilt. Dat ze gewoon stil in bed ligt rond te kijken.

Maar ik denk dat ze überhaupt minimaal 50% van haar wakkere tijd huilt.. Ze slaapt gemiddeld een uur 13 per dag geloof ik. Betekent dat ze 5-6 uur per dag zeker huilt.
  maandag 15 oktober 2018 @ 21:56:43 #57
342418 VKV
Plausibel
pi_182539428
Vraagje, onze kleine is nu 5 weken en 3 dagen, is het mogelijk dat er sprake is van een regeldag? Veel huilen, veel zuig- of eetbehoefte en kan niet meer goed weggelegd worden in bed of box zonder dat ie weer gaat huilen (echt hard ook). En hoe lang duurt zoiets? Is het 1 dag of meerdere dagen?
  maandag 15 oktober 2018 @ 22:04:23 #58
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_182539661
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 21:56 schreef VKV het volgende:
Vraagje, onze kleine is nu 5 weken en 3 dagen, is het mogelijk dat er sprake is van een regeldag? Veel huilen, veel zuig- of eetbehoefte en kan niet meer goed weggelegd worden in bed of box zonder dat ie weer gaat huilen (echt hard ook). En hoe lang duurt zoiets? Is het 1 dag of meerdere dagen?
Sprongetje? De eerste begint 4,5 wk na de UD en duurt een week. Als je daarin gelooft..
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_182539776
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 21:49 schreef NicolasJoy het volgende:
We gaan op zich wel vooruit: er zijn tegenwoordig momenten dat ze níet slaapt, maar ook niet huilt. Dat ze gewoon stil in bed ligt rond te kijken.

Maar ik denk dat ze überhaupt minimaal 50% van haar wakkere tijd huilt.. Ze slaapt gemiddeld een uur 13 per dag geloof ik. Betekent dat ze 5-6 uur per dag zeker huilt.
Oef, dat is nog steeds wel heel veel huilen ja :{ Hopelijk kan de kinderfysio ook wat betekenen voor jullie, gaan jullie ook nog terug naar de osteopaat?

VKV, klinkt mij ook als een sprongetje, wat Nouk zegt; als je er in gelooft, de eerste maanden kwam het bij ons meisje aardig overeen met wat er in oei ik groei stond.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  maandag 15 oktober 2018 @ 22:11:46 #60
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_182539864
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 21:56 schreef VKV het volgende:
Vraagje, onze kleine is nu 5 weken en 3 dagen, is het mogelijk dat er sprake is van een regeldag? Veel huilen, veel zuig- of eetbehoefte en kan niet meer goed weggelegd worden in bed of box zonder dat ie weer gaat huilen (echt hard ook). En hoe lang duurt zoiets? Is het 1 dag of meerdere dagen?
Rond de 6 weken is er een regeldag inderdaad:

https://www.lalecheleague(...)zekerheid-over-de-me
pi_182540109
quote:
1s.gif Op maandag 15 oktober 2018 22:08 schreef rena het volgende:

[..]

Oef, dat is nog steeds wel heel veel huilen ja :{ Hopelijk kan de kinderfysio ook wat betekenen voor jullie, gaan jullie ook nog terug naar de osteopaat?

VKV, klinkt mij ook als een sprongetje, wat Nouk zegt; als je er in gelooft, de eerste maanden kwam het bij ons meisje aardig overeen met wat er in oei ik groei stond.
Hoop vooral dat de kinderfysio toch niet zoveel hoeft te doen. :@ Proberen er zelf al zo onwijs op te letten, dus toch al balen dat er toch licht afplatten bezig is dan..

Denk dat we toch ook nog maar naar de osteopaat gaan inderdaad. Vorige keer leek niet echt iets te doen/mogelijk, maar misschien dat het nu anders is.
  maandag 15 oktober 2018 @ 22:22:57 #62
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_182540160
Ik vind 5 a 6 uur huilen ook erg veel hoor NJ, hopelijk vinden jullie snel de oorzaak en een goede behandelaar!
pi_182540391
Belle, hahahahaha, succes ermee ;)
Welkom Priem! Lekker genieten van die bubbel hoor.
pi_182544145
BFD! Ik zal eens aftrappen met heel eerlijke beelden. :P

Dit is zeg maar een groot deel van de dag ons uitzicht:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar! Als we het dan even niet meer zien zitten.. Dan pakken we zulke foto's erbij, want met wakker worden of op andere willekeurige momenten hebben we ook deze baby:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_182544567
Ochhh NJ, die eerste foto. :'(
Protège moi de mes désirs.
pi_182544637
Paar foto’s van U. Incl. 2 vakantiekiekjes.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Protège moi de mes désirs.
pi_182544722
Oh NJ, wat een contrast tussen de eerste en laatste foto! ;(

Duman: wat een mooie foto’s van U. :D O+ Ik heb m gemist in dit topic de laatste maand hoor ;)

Ja sorry, van de 3600 foto’s die ik per week maak kan ik er nooit maar 1 kiezen :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En mijn vriend appte net: volgens mij begint ie te beseffen dat je m achterlaat bij het kdv. Meh ;(
pi_182544738
Och NJ, die eerste foto ;( en dan op de tweede is het een heel ander kind O+ Hopelijk krijg je dat steeds vaker te zien!

Duman, die laatste foto O+ Hier probeert ze ook altijd die cijfers op te eten, als dat hetzelfde kleed is als die wij hebben :P

Oh ik zie nu Caspertje en de banaan O+ Jammer dat de echte Banaan niet op de meet is zondag ;)

Mijn bfd bijdrage, een baby die graag films wil zien waar ze nog wat te jong voor is ;)
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_182544864
NJ, die tweede foto O+ Wat een schatje! De eerste foto zegt helaas alles he, het klinkt zo zwaar, ik hoop zo dat het huilen snel minder wordt en ze haar draai beter gaat vinden.

Vakantievierende U 8-)

En wat een ogen Belle, heerlijk, grote, nieuwsgierige ogen :)

In de spoiler Juul die hard lacht omdat ze heeft ontdekt hoe ze het blok kan vastpakken, naar zich toetrekken en in haar mond stoppen. De tweede foto is Juul met grote broer B in het CP huisje vorige week.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_182545005
Nog even geen update- en bijleestijd kunnen vinden, dus maar even een vlugge Günther in een Sloveense vuurtoren, met z'n kekke zonnehoed ^O^

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Let me see you stripped down to the bone
pi_182545340
BFD *O* Ik doe mee met een vrolijk wakker Welpje in zijn drakenpakje O+ (en filmpjeskijkende Ketel op de achtergrond :') ) Hij liet vanochtend zowaar even 3,5 uur tussen 2 voedingen, fijn.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrolijke vakantie-U. O+ Wat een knapperd!

Casper en de banaan O+

Wat een guitig koppie van Juul op die 1e foto! Die heeft kattenkwaad in de zin. :D
pi_182545506
PKM, wat knap dat Banaan in de speeltuin heeft geoefend met het traplopen! En herkenbaar, het ene moment huilen om niks en het andere moment opstaan en doorgaan terwijl ze een flinke smakkerd hebben gemaakt :')

Fleur, die schommelkoe, er is een reuze hype ontketend _O-

Priem, welkom en gefeliciteerd met je prachtige zoon! O+

Duman, sterkte vandaag met je 1e werkdag, hopelijk valt het mee!

Venco, wat goed dat ze zichzelf kan optrekken en kan staan!!

Takkie, dat klinkt als een lekkere vakantie, welkom thuis en inderdaad nog even flink genieten van je laatste 3 weken verlof!

NJ, ik hoop dat het huilen snel minder wordt en dat je meer van die heerlijk vrolijke momenten krijgt als op de 2e foto O+

VKV, sprongetjes, als ik Oei ik groei moet geloven staat het 1e levensjaar van een baby er bol van. Vrouwlief en ik zeggen nu vaak bij elke afwijkende dag van één van de meiden dat ze vast een sprongetje hebben :') Toch klopte het vaak wel, extreme dagen/periodes kwamen inderdaad vaak tijdens de momenten dat er volgens het boek sprake zou zijn van een sprongetje.

Ik zie foto's voorbij komen van een prachtige U met zijn mooie haarbos O+ Casper die banaan met schil en al probeert te eten O+ En een prachtig vrolijke badfoto O+ De mooie C met een bijzondere filmsmaak :') O+ Knappe en vrolijke Juul en wat een heerlijke foto ook samen met B O+ De mooie Gunther en zijn vakantie-avonturen O+ En een lief knap klein Welpje O+

Even geen foto van Vlokje, maar wel de update dat vrouwlief vandaag om 11.15 uur met haar naar de huisarts mag. De huisarts denkt dat ze een keelontsteking heeft en daarom niet goed meer kan drinken. Ik ben benieuwd, gisteravond heb ik er nog 2 flesjes van 60 in gekregen maar over de hele dag heeft ze maar 260ml gedronken. Vanmorgen begon het wel heel hoopvol, want ze heeft nu 90ml gedronken voordat ze begon te overstrekken en huilen. Hopelijk hebben we vandaag meer duidelijkheid.
pi_182545517
Ik lees straks bij (of doe in ieder geval een poging), maar ik zie een hoop blije en schattige babies! O+

BFD bijdrage, mijn vrolijke Bollie!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 09:39:31 #74
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_182545824
Germ Schanu, keelontsteking zou echt zielig zijn :X

(de babyfotos daarentegen O+)
pi_182546929
Haha C! _O-

Mooie Juul, en prachtige foto met grote broer O+

Gunther O+

Luna wat een mooi ventje O+

Sillie wat een blij ei heb je daar! O+

Ik ben benieuwd Schanu, dat zou wel heel erg sneu voor haar zijn! Ik zou als er bij de huisarts niks uitkomt wel verder zoeken, volgens mij geeft je moedergevoel al weken aan dat het niet helemaal goed zit en dat jij niet gerust bent met haar klachten. Gewoon het ziekenhuis bellen als de huisarts je niet doorstuurt bijvoorbeeld, daar zijn ze voor. :)
pi_182548106
NJ wat sneu die eerste foto. de 2e foto is wel een heel schattig lachje, hopelijk zien jullie dat lachje snel vaker.

quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 08:04 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Paar foto’s van U. Incl. 2 vakantiekiekjes.
even benieuwd ringen waarmee de Oball op de eerste foto vast zit.
Ik heb loopy links maar L vind het leuk om die los te trekken dus dat werkt niet meer om speeltjes vast te zetten.
pi_182548251
Schanu, dat is echt super sneu! Beterschap.

Priem, welkom!

NJ, pittig wel hoor, zoveel huilen. Hebben jullie een draagzak- of doek? Die laatste foto is wel O+.

Ik zag vakantie-U van Duman en vakantie-Juul van Exode O+. En de leukerds van BelleFleur en Rena en Sillie en Minilot en Luna en en en en. Oh mensen, wat een leuke baby's toch.

Mars is weer fresh and shine. Hij kucht nog wat na. Als het niet zo'n goedzak was, zou je hem verdenken van een spoortje man-flu. Maar ik weet beter. Deze baby is een bikkel. Die klaagt amper. Of niet eigenlijk. En gaat dan dus in de box liggen stuipen. Brrr, dat beeld zal nog lang op mijn netvlies staan vrees ik. Wat een narigheid.
Het huis is een bende, de stapel was standje Himalaya, mijn auto kapot maar we klagen niet want alles ademt en leeft en we hebben elkaar en dat is al wat belangrijk is.

quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 09:39 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik quote deze even want jij vroeg vorige week of onze jongens op elkaar lijken. Uhm, nee. Of ja, ik zie bepaalde gezichtsuitdrukkingen die overeen komen. En ze hebben allebei mijn bruine ogen. En hetzelfde kruintje. Maar Twix is petit en Mars is huge, of nee, HUGE.
Twix lijkt meer op mij, Mars meer op man. Of eigenlijk op de vader van man, dit weekend zijn babyfoto's erbij gezocht en de gelijkenis is bijna eng. Dus Mars lijkt op zijn Opa O+. En dat is tof want daar is hij naar vernoemd.
Maar goed, moraal van dit verhaal. Ze lijken zo nu en dan ;) .
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 11:58:50 #78
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_182548284
Leuk toch O+ 2 verschillende van dezelfde makers.

Ik heb gewoon 2x hetzelfde alleen dan van een ander geslacht :D :P
pi_182548357
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 11:58 schreef SacreCoeur het volgende:
Leuk toch O+ 2 verschillende van dezelfde makers.

Ik heb gewoon 2x hetzelfde alleen dan van een ander geslacht :D :P
Oh zeker, super leuk! Zo bijzonder hoe hetzelfde gen-pakketje twee zulke verschillende kindjes kan afleveren. O+
pi_182548540
Sillie, wat een mooie bollie O+

Malteser, zal nog wel even heftig blijven denk ik die beelden van de koortstuip, bah wat een nare ervaring. Dan ben je toch wel weer even extra dankbaar voor wat je hebt O+

Vrouwlief is bij de huisarts geweest en gelukkig heeft Vlokje geen keelontsteking, ook oortjes en longetjes en alles schoon. Maar we zijn dus ook geen steek verder. Net het ziekenhuis gebeld of de belafspraak die voor donderdag eindmiddag staat naar voren geschoven kan worden omdat ze zo vreselijk weinig drinken binnen krijgt, maar alles zit hartstikke vol dus nee ;( En nu wachten we dus maar weer verder af en hopen dat het vanzelf een beetje beter gaat. Een eerstvolgende afspraak voor lichamelijk onderzoek zou pas op 15 november kunnen gaf de receptioniste al aan, tenzij wordt geoordeeld dat er sprake is van spoed, dus ik vrees dat we nog wel even in onzekerheid blijven zitten. Mijn arme meisje :{
pi_182548673
Was vouwen met je baby in zijn blote billen is prima bezigheidstherapie. Eerste plas een minuut nadat de luier uit ging. Tweede over mijn rok. Derde over een stapel was. :D

Hij heeft wat luieruitslag, ik hoop dat blote billentijd wat helpt. :)

Ohja, we zijn nj halverwege.
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_182549906
PKM :D

Schanu 'fijn' dat er niks gevonden is maar nu ben je inderdaad nog niks verder. Er zit blijkbaar niks anders op dan wachten tot donderdag. Ik zou als ik jou was goed de plasluiers in de gaten houden en als dat minder wordt aan de bel trekken. Vervelend zeg, je wil zo graag een blije tevreden baby (ook voor de baby zelf uiteraard).
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 14:51:04 #83
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_182551263
Zijn hier nog geïnteresseerden voor Secret Santa? Aanmelden kan tot komende vrijdagavond 20 uur!

OUD / [OUD] Secret Santa 2018 aanmeldtopic

~:)
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_182552033
Pannenkoek ik moet meestal zo lachen om jouw banaan. Hij klinkt als een heerlijk kind wat je lekker bezig houd!

Wat fijn dat mars zich weer beter voelt! Hopelijk kan jij het beeld van de koortsstuip snel een plek geven Malteser.

Schanu, Gelukkig geen keelontsteking voor vlokje. Hopelijk trekt het drinken weer een beetje bij. Blijven haar luiers goed vol? Dan weet je in ieder geval dat ze wel voldoende binnenkrijgt.

Al die babyfoto’s O+ Mooi om te zien hoe verschillend al die kleintjes zijn. Weet nog van toen m’n neefje baby was en ik hem op ging halen bij het kdv dat ik bang was hem niet te herkennen. Kan het me nu niet meer voorstellen, baby’s lijken helemaal niet op elkaar :P

Onze BFD-bijdrage volgt zo.
pi_182552370
Voor speelgoed aan de wagen is het nog net wat te vroeg volgens mij...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meestal slaapt ze in de draagzak, maar nu een keertje niet
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 16:00:21 #86
149959 SQ
snelle trees
pi_182552423
Hahaha die bovenste _O- O+
disclaimer
pi_182552475
Oh, Schanu, wat dubbel. Fijn dat er niks gevonden wordt, maar ja, wat moet je dan nu nog?

Phi ging vandaag voor het eerst wennen op de opvang. Ze zou gaan van 8.30 tot 13.00, maar wat ik al vreesde: 11.15 ging mijn telefoon. "We zijn nu met drie mensen al 1,5 uur bezig, maar ze weigert de fles en ze heeft nu wel héél erg honger." :{

Ik had de ochtend benut voor wat moeder-zoontijd en was gaan bowlen met Caesar, op twintig autominuten afstand. Wat duren die dan lang. Ik haalde nog enigszins illegaal een trage caravantoerist in, vol in het zicht van een politiewagen die me goddank met rust liet :') Toen ik eenmaal op het kdv was, bleek Phi net knock-out te zijn gegaan in één of ander schommelapparaat. Eenmaal aangelegd moest ze tijdens het drinken af en toe nog even snikken. Echt, m'n hart ;(
Het gekke is: vanmiddag heb ik thuis nog eens een fles geprobeerd en daar dronk ze zonder enige vorm van protest of probleem keurig uit en nu ligt ze al ruim een uur te slapen. Hopelijk gaat het donderdag beter.

En ja, ik maak 'm gewoon: #egopost :P
pi_182552486
Omg, Takkie, die bovenste foto _O- _O- _O-
pi_182552569
Takkie, echt, you make my day. Die foto! _O-

Jentin, agos, dat is sneu. Hopelijk gaat het donderdag beter.

Goed, auto is gemaakt, Himalaya is gereduceerd tot Vaalserberg, ik heb gedoucht, het eten is voorbereid en toen ik straks het kdv belde om te vragen hoe Mars het maakte, hoorde ik hem kirren op de achtergrond.
pi_182552575
Expressief kind zullen we maar zeggen _O- vanzelfsprekend hebben we het speelgoed ba de foto wegggehaald ;)

Oh Jentin was sneu voor phi! En voor jou ook. Ik vind dit toch wel een erg lastig nadeel van borstvoeding. Sofie zal waarschijnlijk volgende week voor het eerst gaan wennen. En vanavond ben ik voor het eerst een avond weg, dus ik hoop voor haar en vriendlief dat ze uit de fles wil drinken.
Hopelijk lukt het Phi donderdag beter!
pi_182553046
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 16:08 schreef Malteser het volgende:
Himalaya is gereduceerd tot Vaalserberg,
_O-

Goed bezig. Fijn dat Mars het naar z'n zin had!
pi_182553203
Juul en broer, wat een mooi duo O+ en wat knap dat ze het blok al zo goed vast kan pakken!

Gunther en zijn mooie wimpertjes O+

Welpje van Luna is nog zo lekker klein *; Leuk pakje!

Schanu :* Gelukkig geen keelontsteking maar balen dat jullie nog niet verder zijn met wat er dan wel is met jullie kleine meisje ;(

Silliegirl wat een heerlijk meisje heb je daar zeg, wat een lekker bol toetje O+

Malteser, wat ben jij toch een heerlijk optimistisch persoon O+ En zoals jij er naar kijkt is ook helemaal de juiste instelling, maar ik vond je tijdens je zwangerschap al zo stoer en nuchter en nu lees ik dat nog steeds terug bij je :Y Fijn dat het weer beter gaat met Mars!

Takkie, je meisje heeft echt geweldig veel expressie :D O+ Leuk om jou ook te zien, kwam jij ook naar de meet of vergis ik me nu?

Oh Jentin wat balen en sneu dat ze niet wilde drinken bij het kdv, hopelijk went ze ook gauw aan het flesje.

Mijn dame had trouwens vanmorgen ook wat nieuws, ze zwaaide naar me toen ik haar bij mijn schoonouders bracht en wegging O+ *; Net een koninginnetje; het was meer wuiven dan zwaaien maar het gaat om het idee :P
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_182554763
Ik heb na wikken en wegen besloten om mij voor nog onbepaalde tijd terug te trekken van het forum. Ik worstel teveel met mijn gevoel van wel of niet welkom zijn en mij bezwaard voelen over vanalles en nog wat en dat komt vooral door mijn eigen mentale toestand. Misschien moet ik eerst daar maar eens aan leren werken :)

Bedankt voor de steun die ik heb mogen ervaren, het uitwisselen van ervaringen, bevestigingen tijdens onzekerheden, de mooie foto's en verhalen van iedereen hier, en stiekem kom ik misschien nog wel eens mee spieken omdat het moederschap soms gewoon retezwaar is en het dan fijn is om te lezen dat je daar niet alleen in staat.

Liefs :*
pi_182554810
Vind ik jammer, Schanu :{
pi_182554837
Schanu, wat super jammer!! :*
pi_182554841
Schanu :*
pi_182555154
Schanu, je bent meer dan welkom, hoor!
Je hoeft je niet bezwaard te voelen. FOK! is voor iedereen. Het is juist fijn dat lief & leed hier besproken kan worden. Het leven is namelijk niet alleen maar rozengeur en maneschijn...

Ik hoop je snel weer te zien. Hoop dat het snel goed gaat met jou - en vooral met je poppetje. :*
Protège moi de mes désirs.
pi_182555411
Ooh Schanu wat jammer! ;( ;( Ik vind namelijk dat je altijd een goede kijk op vanalles hebt, hopelijk besluit je nog een keer terug te komen. :*

[ Bericht 16% gewijzigd door LaBelleFleur27 op 16-10-2018 18:33:47 ]
pi_182555736
Ik hoop dat het niet door mijn opmerking van laatst komt schanu, dat bedoelde ik helemaal niet zo slecht...
pi_182556071
@D.U.M.A.N.:
Tsja, eerlijk beeld, maar niet het leukste beeld. :P
Knappe jongen hebben jullie!

@LaBelleFleur27:
Het ergste is dat er ook gewoon soms heeeeel weinig tijd tussen foto 1 en 2 zit. Alleen de volgorde verandert soms een beetje. :P
Zit wel pit bij jullie in 't kindje geloof ik! Zit veel in de ogen! :D

@Rena:
't lachen gaat steeds makkelijker/beter, dus wie weet! Als we haar maar de ganse dag bij ons dragen zit het wel goed.. Maar ja, dat kan natuurlijk ook niet áltijd natuurlijk.
Pretbekkie op je foto, haha! :D

@exode:
Zo'n foto als de tweede maakt dat je nóg beter weet waarvoor je het doet. Hebben ook overal in huis en op de telefoons foto's van een lachend Spookje staan. Als het dan even niet wil kunnen we gewoon kijken naar wanneer het wél wilde.
Ben heel benieuwd vooral hoe het zal gaan zodra ze naar de KDV gaat.. Misschien dat dat ook wel voor verbetering zorgt. Vind het vooral spannend of zij wel 'net zoveel zorg' kunnen bieden als wij zelf natuurlijk..
Wat een ondeugd bij Juul! En prachtig zo die twee samen. Kan me nu niet voorstellen dat ik ooit nog meer kinderen wil, maar als ik dat soort beelden zie..

@Shanu:
Thanks! <3
Wat naar van jullie meisje! Hoop dat jullie toch eerder snel ergens terecht kunnen. 260ml klinkt wel heul weinig.

Lees net ook je andere berichtje van een uur terug.. Vind ik jammer. :( Kan je bijdragen altijd goed waarderen!!

@Silliegirl:
Happy happy baby :D

@Malteser:
Werken nu met een monkey swing (?) geloof ik, maar vooral een BKKAY. Die hebben we geleend en gaat binnenkort terug, maar zijn aan het kijken naar een Tula geloof ik. Wilden een consulente langs laten komen, maar die is maar druk en vol.. Tula lees ik hier ook wel veel over geloof ik. Maar die is toch wel prijzig, dus wil wel zeker weten dat het een goede is zeg maar. :P
Je bent mooi positief, heel tof om te zien. :D Nu nog even de himalaya beklimmen en duimen voor de auto.

@Takkie:
Haha wauw, die ogen! :P

@Jentin:
Boh, nachtmerrie qua eerste wenuren :( Duimen voor donderdag!

--

Hier nu Spookje wakker sinds 8u. Maar, eerlijk is eerlijk, we hebben leuke momentjes gehad! Kijken naar de boxmobiel, spelen, brabbelen voor zover het brabbelen te noemen is.. Blij dat ik vanmiddag vrij was om samen een beetje op te kunnen vangen.
pi_182557018
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 18:59 schreef NicolasJoy het volgende:
Ben heel benieuwd vooral hoe het zal gaan zodra ze naar de KDV gaat.. Misschien dat dat ook wel voor verbetering zorgt. Vind het vooral spannend of zij wel 'net zoveel zorg' kunnen bieden als wij zelf natuurlijk..
Mijn huilbaby had op het kdv vooral veel afleiding. Sliep daardoor nog minder, maar huilde daardoor ook wat minder. En waar het ons af en toe 'tot hier zat', was het voor de pm-ers hun werk. Het was nu eenmaal zo en ze probeerden er een mouw aan te passen (met baby op schoot bij de peuters in de zandbak, extra rondje kinderwagen, enz). Ik vond het makkelijker om mijn baby daar te brengen dan bij onze ouders, dat voelde toch meer als belasten.
Hopelijk gaat het snel beter en gaat het ook goed op de opvang!
pi_182557697
Weinig reageer tijd, wel helemaal bijgelezen en de helft weer vergeten. Wat ik me nog herinner: de koe van Belle _O- , een pracht U van Duman die al zo groot wordt, een heel lief lachend meisje maar ook een hele verdrietige van NJ ;(, hilarische foto van de verschrikte baby van Takkie, ennuh.. dat was het :@ (en ik zag eerder geloof ik al een keer Banaan, wat een guitig koppie heeft die toch altijd!) Voor alle andere prachtbaby's heel veel O+ O+

Mijn bijdrage op de valreep:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, en voor degenen die het vroegen: Kees gaat gelukkig weer redelijk. Nog wel verkouden en wat matig aan het eten, maar wel weer enorm happy en lief. Nachten gaan nog wat wisselend, maar geen techno feestjes bij de buren tot 6 uur 's ochtends ( :') ) doet wonderen.

En Schanu, niet gaan hoor! Gewoon lekker blijven posten zoals jij wil!

[ Bericht 12% gewijzigd door elliebell op 17-10-2018 11:01:54 ]
pi_182557800
Ik ben nog op tijd! Niet bijgelezen maar wilde wel even wat foto’s delen :D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 20:37:57 #104
149959 SQ
snelle trees
pi_182557934
Heb jij nou serieus een kind met blauwe ogen gemaakt? :D O+
disclaimer
pi_182558073
Hier ook eens een BFDtje. Van een meisje dat eindelijk weer in slaap is, beetje onrustig, want vanmiddag zijn haar lipbandje en tongriem losgemaakt. In de hoop dat dit wat gaat doen voor het spugen. We blijven ritmeloos door het vele spugen.. De lactatiekundige vermoedde toch teveel lucht, dus hopelijk heeft dit effect.

Verder kom ik door alle onrust er hier ook niet echt in, en dat merk ik ook wel aan reacties. Over twee weken ook alweer aan het werk, dus denk niet dat ik nog erg aanhaak hier :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En veel <3 voor alle foto’s weer, wat een leuke en guitige koppies allemaal O+
pi_182558355
Poging tot korte bijleespost. Schaam ik me niet voor, Banaan sliep kort en was maar moeilijk tevreden te houden. :P

Schanu jammer dat je gaat. Ik kan je bijdrage echt waarderen. Je bent enorm welkom, als het voor jou goed voelt. :)

NJ wat sneu toch. Lijkt me heel naar, een kindje dat zoveel huilt. Gelukkig zijn er ook fijne momenten.

Welkom Priem! :* Geniet van je wolk, wij zijn er later ook nog wel. :D

Takkie geweldig die eerste foto. _O-

Malteser en Ellie fijn om te lezen dat het weer de goede kant op gaat. :)

Alle andere kindjes zijn ook om te smullen. O+

Banaan in de trapkast.

Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 21:06:12 #107
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_182558705
Jongens, ik besefte net opeens dat dit onze laatste BFD is :o

Dus ik kom nog snel een bijdrage leveren, want de laatste wil ik niet laten schieten!



Verder loop ik dus weer hopeloos achter :@ ga straks nog genieten van de andere BFD-foto's
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_182558824
Wat is vandaan groot zeg, pkm!

Wij kunnen O niet meer van het eten houden. Als hij bij ons aan tafel op schoot zit tijdens het eten flipt hij compleet, totdat hij wat In z'n handen heeft:

Mm, imgur doet het weer niet...
pi_182558842
Aanhaken is echt lastiger dan gedacht. Soms voel ik mijzelf echt een beetje egoïstisch om alleen mij verhaal te delen en niet te reageren op anderen. :{
Maar goed N. slaapt nu en ga nu proberen bij te lezen, wel heb ik al een paar leuke BFD's gezien! O+ O+
pi_182558967
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 20:37 schreef Stormqueen het volgende:
Heb jij nou serieus een kind met blauwe ogen gemaakt? :D O+
Ja, die Surinaamse genen van mij zijn blijkbaar niet zo sterk :')
pi_182559179
Lieve Schanu, wat vind ik dit jammer om te lezen -O- Je geeft altijd van die goede adviezen en lieve opmerkingen, waarom zou jij die niet terug mogen ontvangen? Ik ken je niet persoonlijk maar vind je overkomen als een grote lieverd :*

Elliebel wat een leuke serie van Kees :D Fijn dat het weer wat beter gaat met hem!

Vita, wat een prachtig meisje en een mooie mama O+

IMA, hopelijk gaat dat helpen voor je meisje, hopelijk heeft ze niet te veel last van de ingreep :*

PKM wat kijkt hij stout :D Las vanmiddag nog je post over het lopen in de blote billen en de plaswas _O-

LadyS je laatste bfd al weer :o Knappe M met mijter!

Mijn baby was vanavond weer zo blij me te zien, ik kwam binnen en ze begon te jengelen terwijl ze bij manlief op schoot zat en ik tilde haar op en gelijk stil en knuffelig *; Maakt een hoop goed voor de klappen en krabben die ik doordeweeks ook ontvang :P Ze had goede dutjes gedaan vandaag en ik vind het zo mooi om te zien hoe mijn schoonouders van haar genieten O+
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_182561263
Schanu -O- moeten we je megeposten missen. hoop je snel weer terug te zien.
pi_182561392
Wat een heerlijke foto’s hier O+

En Schanu, wat jammer.. Hopelijk kom je snel terug :*
pi_182562914
Ohhh ik Zoë het al; dinsdag is een hele mooie dag oom aanbrengen haken O+ Erg leuke foto’s *;

Oh NJ wat klinkt dat best pittig ! Maar fijn voor de leuke momenten wel.

Vita nou idd wat een blauwe kijkers; heerlijk haha :D

Oh rena zo lief ! Daar word je toch instant keiblij van O+

Hier om 21u gevoed en mama is ook maar gelijk daarna in slaap gevallen; nu de volgende voeding en terwijl ie gisteren nog maar 2 plasluiers had, zit ie vandaag al op 6; dus voeding is nu echt goed op gang. Nu de eerste goeie spuitluier nog :+ wat geniet ik van ons kleine mannetje *;
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_182562995
Iets te laat dan maar..? :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_182563834
Pinken O+

Zo en voeding 1... 5 uur ertussen :) dit is echt prima O+
pi_182563837
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 03:58 schreef Loj het volgende:
Pinken O+

Zo en voeding 1... 5 uur ertussen :) dit is echt prima O+
:D ohai ! Hier bijna 4u er tussen :s) fijn toch ^O^
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  woensdag 17 oktober 2018 @ 04:36:00 #118
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_182563861
:W met sabbelend jongetje aan mijn borst. Hij kwam zich om 04:00 melden. De voeding daarvoor heeft mijn vriend op zich genomen omdat ik van vermoeidheid niet meer overeind kon blijven. Ben in de keuken omgevallen :{. Nu zo'n 6 uurtjes geslapen en jeetje, wat een verschil maakt dat.

Morgen hopelijk een beetje bijlezen. Alvast een O+ voor de beeb van Priem.

I. 'duikt' soms in elkaar als hij zo bij me ligt. Hoor een hoop gekraak in dat buikje en hij kreunt er ook bij. Ik vind het zo sneu! Hebben jullie baby's dit ook zo gehad?
pi_182563866
Nachtvoeding boks!
Wij zitten toch wel op 2-2,5 uur er tussen :O En veel gepruttel al daarvoor een uur nadat ik weer sliep :O

Ik heb bijgelezen, maar weinig onthouden. Dus even wat O+ O+ O+ voor alle leuke foto’s van jullie te gekke babies!

En :* voor Schanu. Wat jammer dat je niet meer mee gaat posten. Ik vond je altijd mega attent en lief dat je met iedereen mee dacht. Ik hoop dat je wat rust krijgt zo en je later nog eens mee komt posten. Ben ook erg benieuwd wat er bij de kinderarts uitkomt.
pi_182563883
Nachtploeg :Y)

Supervrolijke baby hier. Heul gezellig, timing not so much :P

Klinkt wel herkenbaar, Helsinki. Dat gerommel in het buikje ook. Lekker kroelen maar!

Mooie tijden, loj en Priem!
pi_182564235
Hier valt het rommelen in het buikje wel mee maar Tijn is ook nog maar net gebakken :+ over een paar weekjes zal hij vast al wat meer geluidjes maken en er meer rommelen :Y

Hier was het 6u30 dus nu 2,5u er tussen. Ik teken er nog steeds voor, voor zo’n nachten :@ Vriend doet hem steeds controleren en verschonen tss 2 tieten door ( heb nog steeds last van cts; dus kan hem zelf nog niet terug in het wiegje leggen door pijn aan m’n polsen ;( ); maar vriend vindt het helemaal niet erg en zegt ook voldoende slaap te hebben dus das mooi :)

Kraam is er weer om 8u (nog tot en met vrijdag); jeetje wat gaat de tijd snel zo. Vriend heeft nog lekker 2 weken vrij daarna *O*
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_182564662
Schanu: zal je missen! :*
Jammer dat je ergens toch twijfelde of je welkom was. Natuurlijk! Geloof dat je lange posts waarin je zoveel users benoemd erg gewaardeerd werden.
Maar volg inderdaad je gevoel. Even afstand nemen helpt je wellicht om de dingen weer helder te zien.
Succes met het werken aan jezelf, zoals je benoemde en sterkte verder. Ook met je gezin. O+ :W

En Priem: mooi afgebakken baby!

Hier een verkouden baby. Voor haar doen veel gehuild rond 0:00 (bijna een uur huilerig en hangerig, dat is uitzonderlijk) maar na die tijd toch redelijk geslapen.
Snotterig als wat maar geen verhoging en best goeie zin. :)
Zou vandaag naar een vriendin gaan die ik een half jaar niet heb gezien. Baal daar dan zo van eigenlijk. Waarom wordt zo’n baby dan precies ziek? :')
Ik zou half de middag pas gaan dus ik kijk even hoe ze er dan aan toe is.
Anders weer verzetten. -O-

[ Bericht 8% gewijzigd door vencodark op 17-10-2018 08:23:39 ]
pi_182564738
Ohh wat een leuke en mooie baby's hebben jullie O+

Jip vindt mij mooier met wallen denk ik :') wat een draaaamanacht. Hij hoest ook flink, volgens mij heeft ie kou gevat ;( koffie dus maar weer c_/ ik kan wel een infuus aanleggen :')
pi_182564826
Beterschap voor de verkoude en zieke kindjes :*

Die van mij werd ook voor het eerst in 10 maanden wakker met een snotneusje, hopelijk wordt het geen hele verkoudheid. Ze was maandag en gisteren al veel aan het niezen; tot haar grote schik want na elke nies moet ze lachen :') _O-
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_182564898
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 08:25 schreef Aure het volgende:
Ohh wat een leuke en mooie baby's hebben jullie O+

Jip vindt mij mooier met wallen denk ik :') wat een draaaamanacht. Hij hoest ook flink, volgens mij heeft ie kou gevat ;( koffie dus maar weer c_/ ik kan wel een infuus aanleggen :')
Ah wat rottig zeg ;( nu al een poosje slechte nachten toch? Cato heeft ineens ontdekt dat ze i.p.v. doorslapen van 7 tot half 4 ook gewoon tussen 12 en 2 nog wel een voeding wil :O ik weet dat ik nog steeds niks te klagen heb, maar hakt er wel een beetje in als je al ruim 4 maanden gewend bent aan 1 nachtvoeding.

Beterschap voor Jip! En ook bij venco en rena! Ik hoop dat je afspraak door kan gaan venco.

Hier ook een snotneusje maar die is er eigenlijk al 2 weken :P
pi_182564906
Ik vind het ook jammer dat Schanu niet meer mee post. Ik hoop dat je snel weer wat beter in je vel zit en weer mee komt doen :)
  woensdag 17 oktober 2018 @ 09:04:15 #127
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_182565142
Uiteindelijk viel I. op mijn buik in slaap. Dat biedt toch wel een hoop troost geloof ik :). En mama vind het heul niet erg! Wat is dat toch fijn met zo'n mini op je O+.

Hier zit er 's nachts zo'n 4 uur tussen en overdag is het rond 2 - 3 uur. Ben tevreden :Y. Maar I. is nu een paar dagen wat huilerig en hangerig en als ik het mag geloven is hij aan zijn eerste sprong begonnen.

Met mij gaat het gelukkig weer beter dus ik denk dat we het voortaan maar zo doen. Ik op tijd naar bed en L. de laatste avondvoeding :). Dan heb ik in ieder geval wat uurtjes kunnen slapen voordat I. zich dan weer meldt.

Venco, wat balen voor jullie! Ik hoop dat er verbetering in zit en de afspraak door kan gaan :).

Aure :*. Sterkte vandaag.
pi_182565153
Wanneer je je kolfspullen thuis vergeet en je weer terug kan naar huis. :O
De dag begint al goed.

:* voor de verkouden baby’s.
Protège moi de mes désirs.
pi_182565155
Ja dat is dan echt wennen he Vita! Wij gingen ook van een tijdje 1 nachtvoeding naar slechtere nachten. Sinds ik werk is het eigenlijk bagger, met af en toe een goede nacht er tussen. Maar er is nu zoveel verandering, ook met de tijdelijke verhuizing enzo. Ik geloof dat Jip daar best gevoelig voor is.

Toch went het na een tijdje wel weer ofzo, die slechtere nachten. Zijn goede nachten zijn nu om de 3 uur een voeding :D weer een beetje zoals helemaal in het begin, maar die kan ik wel goed hebben. Maar elk uur/anderhalf uur/twee uur trek ik een stuk slechter :O
pi_182565228
Btw, wie van jullie heeft al een regelmatige menstruatie na de bevalling?
Ik had vorige maand mijn eerste weer dus áls het een normale cyclus zou zijn van 28 á 30 dagen, dan begint het binnenkort weer.
Maar wellicht duurt het ineens weer langer. Ben eens benieuwd. :)
pi_182565332
Hier nog niet regelmatig venco. Ik werd 73 dagen na de bevalling echt ongesteld. En ik ben het nu weer, die cyclus duurde 63 dagen.
pi_182565493
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 09:23 schreef Aure het volgende:
Hier nog niet regelmatig venco. Ik werd 73 dagen na de bevalling echt ongesteld. En ik ben het nu weer, die cyclus duurde 63 dagen.
Dus 2 maanden tussen 1e en 2e ongeveer?
Ik ga het bijhouden in een app want ik onthoud werkelijk nooit wanneer ik ongesteld ben geweest terwijl dat toch weleens handig is. :+
Mijn schoonzus grapte al dat ik overtijd ben en zwanger. }:| Maar goed, die zegt bijna dagelijks dat ik een 3e moet maken en wanneer die nou eens komt. :P

Anyway: ben blij dat het nog even op zich liet wachten. Zoon had gisteren zijn eerste zwemles en 1 van de ouders mag bij de eerste 3 lessen mee het water in. :P
pi_182565537
Priem, eej, Juul is bijna 16 weken en die pink is nog steeds favoriet :D Team pink!

Shanu, ik weet niet zo goed waarom je de beslissing neemt maar ik zal je missen. Je verhalen, je meedenken en je oprechte interesse. Hopelijk kom je wat tot rust en zien we je snel weer terug :*

Wij zijn nu vooral druk met B een beetje weghouden bij Juul....hij heeft 'iets viraals' waardoor hij rode vlekken heeft. Vuurrood, huisarts heeft al gekeken, het is geen 5e ziekte, rode hond etc. Kan geen kwaad maar is wel besmettelijk. Het ziet er ook heel naar uit, het begon op zijn wangen en nu trekt het daar weg maar zitten zijn armen en benen onder. Gelukkig heeft hij er geen last van, maar we proberen roch te voorkomen dat Juul het krijgt.
pi_182565587
Ja zoiets :) ik hou het zelf ook bij in een app (clue). Wel handig hoor! Zo had ik vorig jaar vrij snel door dat er iets niet helemaal klopte :') dat iets ligt nu lekker te spelen met een boekje :D
  Moderator woensdag 17 oktober 2018 @ 09:41:24 #135
382129 crew  Donna
pi_182565601
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 09:15 schreef vencodark het volgende:
Btw, wie van jullie heeft al een regelmatige menstruatie na de bevalling?
Ik had vorige maand mijn eerste weer dus áls het een normale cyclus zou zijn van 28 á 30 dagen, dan begint het binnenkort weer.
Maar wellicht duurt het ineens weer langer. Ben eens benieuwd. :)
Ik had altijd stipt 28 dagen. 6 weken na de bevalling werd ik ongesteld en vanaf toen was het tussen de 28 en 32 dagen.
pi_182565776
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 09:40 schreef Aure het volgende:
Ja zoiets :) ik hou het zelf ook bij in een app (clue). Wel handig hoor! Zo had ik vorig jaar vrij snel door dat er iets niet helemaal klopte :') dat iets ligt nu lekker te spelen met een boekje :D
Feitelijk klopte het dus wel. :+
pi_182565929
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 09:51 schreef vencodark het volgende:

[..]

Feitelijk klopte het dus wel. :+
_O-
pi_182565938
Zo scherp :D
pi_182566415
Oeh beterschap aan de verkouden baby’s ! Het is ook qua weer zo raar, midden oktober. -O-

Helsinki ja heerlijk he zo lekker op je O+ ik vind het genieten. En klinkt als een prima plan; wij willen daar ook naartoe namelijk :Y avondvoeding voor vriend zodat ik al wat kan uitrusten. Gaan vandaag voor het eerst even kolven; kijken hoe dat gaat (en voelt) :+

Duman haha lijkt me lastig; hopelijk geen voorbode voor de rest van de dag :P

Aure, tijdelijke verhuizing :o klinkt pittig en niet zo gek dat Jip daarop reageert.

Haha exode ja Tijn heeft vooral ‘s avonds grote zuigbehoefte en vindt het dan heerlijk wat te sabbelen. En oei; lukt het om Juul wat bij B vandaan te houden? Lijkt me wel lastig.

Hier werd Tijn vanmorgen gewogen; zit nu op 3460 :o :o :o dat is 240 gr er bij sinds 2 dagen en reeds 20 boven z’n geboortegewicht :D zoals de kraam net zei: nou das nie normaal; keigoed :D O+
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_182566549
Priem maakt slagroom! Fijn dat Tijn zo lekker groeit. Succes met kolven straks!
pi_182566624
3460, U. z’n geboortegewicht. O+

Teamslagroom. 💪🏼
Protège moi de mes désirs.
pi_182566783
Venco, ik ben nog helemaal niet ongesteld geweest sinds de geboorte, nu ben ik ook vlak er na aan de pil gegaan, en in augustus weer gestopt en mijn lichaam weet nu niet echt wat het moet doen geloof ik :+

Oh duman, wat een stom begin van de dag is het dan al he? Vanaf nu kan het alleen maar beter gaan, positief denken :P

Priemgirl, zo die Tijn groeit lekker *O*

Iemand nog tips hoe je aan en uitkleden prettiger maakt voor een baby? Ik doe al heel voorzichtig maar ze wordt elke keer zo boos, het was weer drama vanmorgen :') Of moet ik het zo snel mogelijk doen dat we het maar gehad hebben? Het badderen vindt ze heerlijk, maar zodra ze er uit gaat en aangekleed wordt is ze hels :P Mijn kleine driftkikker; heel vrolijk maar ook temperamentvol O+
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_182566957
Het enige wat hier écht helpt is haar broer in haar blikveld, Rena :') En verder moet ik in standje hysterische kleuterjuf veel hoge geluidjes maken en onzin uitkramen en overdreven breed blijven lachen. Dan blijft het bij afkeurende moppers meestal.
pi_182566961
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 09:40 schreef Aure het volgende:
Ja zoiets :) ik hou het zelf ook bij in een app (clue). Wel handig hoor! Zo had ik vorig jaar vrij snel door dat er iets niet helemaal klopte :') dat iets ligt nu lekker te spelen met een boekje :D
Was het niet gepland bij jou?

Hier trouwens na het minderen met borstvoeding direct ongesteld, en regelmatig. Wel langere cyclus, zo rond de 30/31 dagen ipv stipt 28.
pi_182567033
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 11:09 schreef Jentin het volgende:
Het enige wat hier écht helpt is haar broer in haar blikveld, Rena :') En verder moet ik in standje hysterische kleuterjuf veel hoge geluidjes maken en onzin uitkramen en overdreven breed blijven lachen. Dan blijft het bij afkeurende moppers meestal.
Dat doe ik hier ook idd, als ik gefilmd werd zouden mensen denken dat ik debiel ben _O- En alle kinderliedjes zingen die ik ken. Of grote zus inderdaad, maar die is er helaas niet altijd tijdens baddertijd :+
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_182567124
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 11:10 schreef elliebell het volgende:

[..]

Was het niet gepland bij jou?

Hier trouwens na het minderen met borstvoeding direct ongesteld, en regelmatig. Wel langere cyclus, zo rond de 30/31 dagen ipv stipt 28.
Nee :D

Ik moet Jip hier ook altijd afleiden met aankleden of gewoon heel snel zijn. Maar op zich lukt het ook wel als ik een liedje zing tijdens het aankleden.
pi_182567167
Ik geef Kees altijd iets wat in de buurt ligt en hij nog niet kent (=veel interessanter dan zijn speelgoed). Bijvoorbeeld een verpakkingsdoosje met nog iets er in, zodat het ook nog rammelt. Dat helpt even en anders vooral zo snel mogelijk proberen te zijn. Of speen er in, dat helpt ook af toe.

Iemand postte hier ooit een foto van een worstelaar die met z'n hoofd op de grond en voeten gedraaid in de lucht lag. Zo gaat dat hier ook vaak tegenwoordig. En maar proberen die poep niet overal op te krijgen :')
pi_182567177
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 11:22 schreef Aure het volgende:

[..]

Nee :D

Ik moet Jip hier ook altijd afleiden met aankleden of gewoon heel snel zijn. Maar op zich lukt het ook wel als ik een liedje zing tijdens het aankleden.
Oh joh, dat wist ik helemaal niet! Was het erg schrikken / erg onhandige timing?
pi_182567282
Wat een rottig begin van de dag Duman! :(

Aure, komt hij dan ook echt elke keer voor een voeding tijdens die rotnachten? Wij hebben die hier ook wel eens, gelukkig, incidenteel. Maar dan niet elke keer voor voeding maar voor dr speen.

Wat snel boven zijn geboortegewicht Priem!! Cato werd met 4145 geboren maar dropte vrij snel naar 3900, duurde een week of twee voordat ze weer op dr gewicht zat. Gelukkig kon ze het lijen :P

Rena, hier werkt liedjes zingen het beste. Ik heb een riedeltje van: in de manenschijn, berend botje, ik zag twee beren, ik zag twee slangen en kortjakje. In die volgorde :') maar eigenlijk wordt ze alleen van mouwtjes aandoen boos, de rest vindt ze wel prima. Behalve dan dat ze moet liggen op de commode, ZIT-TEN wil ze :( :')

Hier nog niet ongesteld geweest :o terwijl ik toch alweer zo'n 10 weken gestopt ben met de borstvoeding.
pi_182567352
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 11:25 schreef elliebell het volgende:

[..]

Oh joh, dat wist ik helemaal niet! Was het erg schrikken / erg onhandige timing?
Het was wel even schrikken en een tikkeltje onhandig.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had er toen wel wat stress van. Maar het is helemaal goed gekomen O+
pi_182567397
Vita 9 van de 10 keer wil hij drinken ja. Ik probeer altijd eerst zijn speen, maar het is maar zelden dat hij daar tevreden mee is }:| hij drinkt ook elke keer veeeel, dus het is denk ik wel echt honger.
pi_182567525
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 11:24 schreef elliebell het volgende:
Ik geef Kees altijd iets wat in de buurt ligt en hij nog niet kent (=veel interessanter dan zijn speelgoed). Bijvoorbeeld een verpakkingsdoosje met nog iets er in, zodat het ook nog rammelt. Dat helpt even en anders vooral zo snel mogelijk proberen te zijn. Of speen er in, dat helpt ook af toe.

Iemand postte hier ooit een foto van een worstelaar die met z'n hoofd op de grond en voeten gedraaid in de lucht lag. Zo gaat dat hier ook vaak tegenwoordig. En maar proberen die poep niet overal op te krijgen :')
En dan verzinnen ze luierbroekjes voor die bewegelijke kindjes...alsof je geen billen hoeft te vegen! :')
Hier trouwens ook een beweeglijke, drukke dame bij het verschonen. :P
  woensdag 17 oktober 2018 @ 11:54:06 #153
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_182567772
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 10:57 schreef rena het volgende:
Venco, ik ben nog helemaal niet ongesteld geweest sinds de geboorte, nu ben ik ook vlak er na aan de pil gegaan, en in augustus weer gestopt en mijn lichaam weet nu niet echt wat het moet doen geloof ik :+

Oh duman, wat een stom begin van de dag is het dan al he? Vanaf nu kan het alleen maar beter gaan, positief denken :P

Priemgirl, zo die Tijn groeit lekker *O*

Iemand nog tips hoe je aan en uitkleden prettiger maakt voor een baby? Ik doe al heel voorzichtig maar ze wordt elke keer zo boos, het was weer drama vanmorgen :') Of moet ik het zo snel mogelijk doen dat we het maar gehad hebben? Het badderen vindt ze heerlijk, maar zodra ze er uit gaat en aangekleed wordt is ze hels :P Mijn kleine driftkikker; heel vrolijk maar ook temperamentvol O+
Hier werkt het om gewoon snel te zijn. Ik vertel rustig wat ik doe en zorg ervoor dat het niet te lang duurt. In het begin kon dat wel eens een half uur(!) duren omdat we nog nooit een baby hebben gehad en het aantrekken van die mini kleding stukken bij zo'n beweeglijk baby'tje een grotere uitdaging kan zijn dan de jaarlijkse AIVD kerstpuzzel, maar nu zijn we ruim 3 weken verder en gaat het een stuk sneller.

En als hij er echt geen zin in heeft, dan wordt er wat met de toonhoogte geëxperimenteerd of een muziekdoosje gebruikt :').
  woensdag 17 oktober 2018 @ 12:55:31 #154
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_182569114
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 11:42 schreef vencodark het volgende:

[..]

En dan verzinnen ze luierbroekjes voor die bewegelijke kindjes...alsof je geen billen hoeft te vegen! :')
Hier trouwens ook een beweeglijke, drukke dame bij het verschonen. :P
Een luierbroekje bij een beweeglijk kind is idd net zo irritant als een gewone luier :X
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
  woensdag 17 oktober 2018 @ 12:56:58 #155
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_182569146
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 11:42 schreef vencodark het volgende:

[..]

En dan verzinnen ze luierbroekjes voor die bewegelijke kindjes...alsof je geen billen hoeft te vegen! :')
Hier trouwens ook een beweeglijke, drukke dame bij het verschonen. :P
Ik gebruik ze en ze zijn echt ideaal.. als je de zijkanten gewoon openscheurt en dan benen in de houtgreep :P
pi_182569147
Hier ligt er soms een smartphone met een filmpje op t plankje boven de commode :@ #loedermoeder
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  woensdag 17 oktober 2018 @ 12:59:06 #157
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_182569196
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 12:56 schreef littledrummergirl het volgende:
Hier ligt er soms een smartphone met een filmpje op t plankje boven de commode :@ #loedermoeder
Ach.. hij ligt hier nu tiktak te kijken :D want ik wil het een halfuurtje rekken tot zijn slaapje, is handiger met koken :')
pi_182569356
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 12:59 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Ach.. hij ligt hier nu tiktak te kijken :D want ik wil het een halfuurtje rekken tot zijn slaapje, is handiger met koken :')
hier zegt de kleine nu "tiktak" als ie een telefoon ziet :') maar ach, als het werkt O-) :D
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_182569469
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 12:56 schreef littledrummergirl het volgende:
Hier ligt er soms een smartphone met een filmpje op t plankje boven de commode :@ #loedermoeder
Ik zag eens een filmpje langskomen met een vader die een hoofdband om had met een smartphone op zijn voorhoofd :D ik vond het geniaal
pi_182572351
Whaha, ook een idee als het verschonen steeds lastiger gaat. :s)
We hadden hier vandaag weer twee voeten vol in de poep en dan de baby overstuur.

Hebben hier trouwens het idee dat m'n vriendin voor het eerst weer ongesteld is (Spookje is 2 maanden oud nu, borstvoeding is nu 5 weken geleden ongeveer gestopt), maar de bloeding was maar heel licht. Buikpijn daarentegen... :6

Binnenkort maar eens over anticonceptie nadenken, hoewel ik ons op korte termijn echt nog geen seks zie hebben. Wanneer begon de seks bij jullie eigenlijk weer?

Volgende week begint ook de kinderopvang. Zijn nog heel erg aan het nadenken hoe onze 'ochtendroutine' er uit gaat zien. Als ik nu kijk hoeveel tijd alles kost moet onze wekker straks op 05:00. :9
  woensdag 17 oktober 2018 @ 15:22:03 #161
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_182572425
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 15:18 schreef NicolasJoy het volgende:

Binnenkort maar eens over anticonceptie nadenken, hoewel ik ons op korte termijn echt nog geen seks zie hebben. Wanneer begon de seks bij jullie eigenlijk weer?

Volgende week begint ook de kinderopvang. Zijn nog heel erg aan het nadenken hoe onze 'ochtendroutine' er uit gaat zien. Als ik nu kijk hoeveel tijd alles kost moet onze wekker straks op 05:00. :9
Waarom niet? :D
Precies op de eerste dag dat het weer 'mocht' hier :')

5.00 :D ik kan in 30-45 minuten klaar zijn + baby :D en zelfs incl. douchen en alles.
  woensdag 17 oktober 2018 @ 15:23:13 #162
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_182572449
Van mij mocht het in de 2e week na de bevalling al, NJ :'). Maar voorlopig nog geen goed idee. Ik denk dat ik zelf voor de mirena ga.

Pfff. I. zijn onrustige uurtjes zijn weer begonnen. Ik mis een gillende smiley hier.
pi_182572728
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 15:22 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Waarom niet? :D
Precies op de eerste dag dat het weer 'mocht' hier :')

5.00 :D ik kan in 30-45 minuten klaar zijn + baby :D en zelfs incl. douchen en alles.
M'n vriendin heeft nog veel last van de hechting. Of ja, er is niks te zien waar ze gehecht is, zag er volgens de VK met een week of 4 al prachtig uit, maar na inspanning is het er gevoelig/pijnlijk. Misschien toch wat littekenweefsel o.i.d.

Maar we hebben in maart denk ik voor het laatst seks gehad? Tijdens de zwangerschap was het al écht geen doen. Veel te veel pijn/ongemak. De teller van 2018 staat vooralsnog op 3 geloof ik. :@ :+

Ja, 05:00... Moet er niet aan denken haha.
Maar ja, we willen eigenlijk de baby om 07:30 bij de KDV brengen. Dat betekent 07:15 thuis wegrijden en dan voor die tijd zelf omkleden, wassen, ontbijten en de kleine omkleden, verschonen en voeden.. Ik heb zelf niet zoveel tijd nodig, maar m'n vriendin denkt van wel.. :9

quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 15:23 schreef Helsinki het volgende:
Van mij mocht het in de 2e week na de bevalling al, NJ :'). Maar voorlopig nog geen goed idee. Ik denk dat ik zelf voor de mirena ga.

Pfff. I. zijn onrustige uurtjes zijn weer begonnen. Ik mis een gillende smiley hier.
Wel goed dat de behoefte/lust er dan in elk geval weer is! Ik heb ook eigenlijk geen idee wat 'gebruikelijk' is hoe lang je het beste kan wachten.

Spiraaltje denken we ook over inderdaad. Lijkt mij voor m'n vriendin 10x makkelijker dan de pil. Maar is natuurlijk wel qua plaatsen even ongemakkelijk?

Wij hebben voor het eerst sinds een week of 5 (?) een slapende baby in de middag. :o Ze slaapt nu al een uur. _O_
  woensdag 17 oktober 2018 @ 15:41:59 #164
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_182572865
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 15:34 schreef NicolasJoy het volgende:

[..]

M'n vriendin heeft nog veel last van de hechting. Of ja, er is niks te zien waar ze gehecht is, zag er volgens de VK met een week of 4 al prachtig uit, maar na inspanning is het er gevoelig/pijnlijk. Misschien toch wat littekenweefsel o.i.d.

Maar we hebben in maart denk ik voor het laatst seks gehad? Tijdens de zwangerschap was het al écht geen doen. Veel te veel pijn/ongemak. De teller van 2018 staat vooralsnog op 3 geloof ik. :@ :+

[..]

Ah oke, lijkt me vervelend voor haar.

Ik had op t eind van de zwangerschap ook geen puf meer... totdat de baby maar niet wou komen en strippen eng leek :') ben ik nog een keertje oncharmant gaan liggen als een zoutzak, maar dezelfde nacht had ik een baby. :7
pi_182572968
Ik kan het me ook wel goed voorstellen hoor. Zowel tijdens de zwangerschap als ook na de zwangerschap. Denk ook niet dat ik de eerste weken na de bevalling zou staan te springen op elkaar weer te bespringen. Maar goed, ik zou liegen als ik zou zeggen dat ik die 3 keer dit jaar genoeg zou vinden, hoop wel dat daar weer progressie in komt. Maar of dat dit jaar nog zal gebeuren durf ik niet te zeggen, verwacht het eigenlijk niet.
  woensdag 17 oktober 2018 @ 15:50:49 #166
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_182573020
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 15:47 schreef NicolasJoy het volgende:
Ik kan het me ook wel goed voorstellen hoor. Zowel tijdens de zwangerschap als ook na de zwangerschap. Denk ook niet dat ik de eerste weken na de bevalling zou staan te springen op elkaar weer te bespringen. Maar goed, ik zou liegen als ik zou zeggen dat ik die 3 keer dit jaar genoeg zou vinden, hoop wel dat daar weer progressie in komt. Maar of dat dit jaar nog zal gebeuren durf ik niet te zeggen, verwacht het eigenlijk niet.
Het is pas oktober :P doe normaal.
pi_182573038
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 12:56 schreef littledrummergirl het volgende:
Hier ligt er soms een smartphone met een filmpje op t plankje boven de commode :@ #loedermoeder
Durf jij het echt nog op de commode? :D

Slaapzak openritsen, Banaan kruipt naar de vensterbank en gaat daar aan leunen, romper open, luier uit terwijl Banaan net weer wil gaan zitten. Optillen en lomp op zijn rug leggen, Banaan kruipt terug naar de vensterbank, ontdekt daar de lichtschakelaar, e-book of telefoon. Hopelijk plast hij niet in die tijd, luierbroekje om terwijl hij zijn beentjes eruit blijft trekken. Billenzalf smeren, dat doe ik na de luier anders zit het overal. Banaan laat los wat hij eerst vast had voor de tube billenzalf. Op mijn rug liggen, trek Banaan bovenop me op zijn rug om de knoopjes van zijn romper dicht te doen. Shirtje over zijn hoofd, dan helpt hij me om die naar beneden te trekken, of juist omhoog. Handjes door de mouwen snapt hij ook redelijk. Een van ons raakt de lichtschakelaar die nog door het bed zwerft en zet het licht uit. Op zoek naar de lichtschakelaar. Broekje op schoot leggen, Banaan op schoot, broekje aan.

Zoiets. Makkie. ^O^
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_182573058
Met diezelfde tijden gaat mijn wekker tegenwoordig om 5:30, 5:45 en 5:55. :') Ik voed U., maak U. half klaar. Dan staat man op en geef U. z’n vitamines etc. zodat ik mezelf klaar kan maken.
7:15 deur uit, om 7:25 sta ik op het station en lm 7:30 is U. op het kdv.
Teamwork hier. :)


Seks was na 2 maanden, of zo. Ik heb nog weken gevloeid en had veel last van m’n hechtingen. En ik moest er echt niet aan denken.
Protège moi de mes désirs.
pi_182573103
quote:
3s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 15:51 schreef Pannenkoekenmix het volgende:

[..]

Durf jij het echt nog op de commode? :D

Slaapzak openritsen, Banaan kruipt naar de vensterbank en gaat daar aan leunen, romper open, luier uit terwijl Banaan net weer wil gaan zitten. Optillen en lomp op zijn rug leggen, Banaan kruipt terug naar de vensterbank, ontdekt daar de lichtschakelaar, e-book of telefoon. Hopelijk plast hij niet in die tijd, luierbroekje om terwijl hij zijn beentjes eruit blijft trekken. Billenzalf smeren, dat doe ik na de luier anders zit het overal. Banaan laat los wat hij eerst vast had voor de tube billenzalf. Op mijn rug liggen, trek Banaan bovenop me op zijn rug om de knoopjes van zijn romper dicht te doen. Shirtje over zijn hoofd, dan helpt hij me om die naar beneden te trekken, of juist omhoog. Handjes door de mouwen snapt hij ook redelijk. Een van ons raakt de lichtschakelaar die nog door het bed zwerft en zet het licht uit. Op zoek naar de lichtschakelaar. Broekje op schoot leggen, Banaan op schoot, broekje aan.

Zoiets. Makkie. ^O^
zonder filmpje gaat het ongeveer zo inderdaad :') ben altijd blij dat zn bedje tegen zn commode aan staat, dus als ie snoekduik zou nemen, land ie soort van zacht :')
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_182573126
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 12:59 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Ach.. hij ligt hier nu tiktak te kijken :D want ik wil het een halfuurtje rekken tot zijn slaapje, is handiger met koken :')
Lijkt me toch wel lastig, zo'n baby die steeds maar wil slapen. O-)

Banaan sliep vandaag twee keer dertig minuten. :')
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_182573140
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 15:50 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Het is pas oktober :P doe normaal.
True, komen nog twee hele maanden. Voor mijn gevoel is het over een paar weken al 2019. Qua alles ben ik eigenlijk al meer met volgend jaar bezig dan met dit jaar.

Maar hé, wie weet, we zien het wel. Ze gaf van de week aan dat het nu voelde alsof ze nooit, maar dan ook nooit meer seks zou willen. :+
pi_182573200
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 15:53 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Met diezelfde tijden gaat mijn wekker tegenwoordig om 5:30, 5:45 en 5:55. :') Ik voed U., maak U. half klaar. Dan staat man op en geef U. z’n vitamines etc. zodat ik mezelf klaar kan maken.
7:15 deur uit, om 7:25 sta ik op het station en lm 7:30 is U. op het kdv.
Teamwork hier. :)
Zijn eigenlijk geen tijden om in te stellen hé.. :P Scheelt dat het hier dan 'maar' drie van de zeven dagen per week is!
Verwacht ook wel dat het sneller kan dan dat we nu plannen.. Maar ja, je wil die eerste dagen niet direct tijd tekort gaan komen. :P
Mijn wekkers staan voor het werk nu al zo tussen 05:45 en 06:45. Maar daar elke dag nog weer een uur slaap afhalen vind ik nog wel pittig. -O-
pi_182573256
Hier was er eigk ook weer seks zodra t "mocht" *O* en voor die tijd ook al de nodige hand en spandiensten :@
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_182573706
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 16:03 schreef littledrummergirl het volgende:
Hier was er eigk ook weer seks zodra t "mocht" *O* en voor die tijd ook al de nodige hand en spandiensten :@
Hier ook, vanaf een week of 6 ivm de hechtingen geloof ik? Daarvoor vanaf een week of 2.

Ik ben zo blij dat mijn man op tien minuten van huis werkt en dat het kdv letterlijk naast ons huis is. En bij mij op het werk zijn ze heel flexibel.

Meestal gaat hier de wekker om 7, als Cato dan ook al wakker is, pak ik haar en liggen we nog even met zn 3en in het grote bed wakker te worden tot half 8, anders blijven we allemaal slapen tot half 8 :') Dan doet 1 van ons haar aankleden terwijl de ander zichzelf klaarmaakt, dan ruilen we om en geeft 1 de voeding zodat de ander zich kan aankleden. Spullen pakken we meestal de avond van te voren in voor Cato (voeding geven we mee en schone kleertjes). Meestal zijn we dan rond 8/8:15 bij het kdv, waar we altijd even blijven hangen omdat mijn zusje er werkt. Uiterlijk half 9 in de auto en dan rond 9 op werk.

Oh en voetjes in de poep, heel herkenbaar. Hier gaan dan ook altijd de sokjes uit tijdens het verschonen :D
pi_182573725
quote:
3s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 15:51 schreef Pannenkoekenmix het volgende:

[..]

Durf jij het echt nog op de commode? :D

Slaapzak openritsen, Banaan kruipt naar de vensterbank en gaat daar aan leunen, romper open, luier uit terwijl Banaan net weer wil gaan zitten. Optillen en lomp op zijn rug leggen, Banaan kruipt terug naar de vensterbank, ontdekt daar de lichtschakelaar, e-book of telefoon. Hopelijk plast hij niet in die tijd, luierbroekje om terwijl hij zijn beentjes eruit blijft trekken. Billenzalf smeren, dat doe ik na de luier anders zit het overal. Banaan laat los wat hij eerst vast had voor de tube billenzalf. Op mijn rug liggen, trek Banaan bovenop me op zijn rug om de knoopjes van zijn romper dicht te doen. Shirtje over zijn hoofd, dan helpt hij me om die naar beneden te trekken, of juist omhoog. Handjes door de mouwen snapt hij ook redelijk. Een van ons raakt de lichtschakelaar die nog door het bed zwerft en zet het licht uit. Op zoek naar de lichtschakelaar. Broekje op schoot leggen, Banaan op schoot, broekje aan.

Zoiets. Makkie. ^O^
Wauw _O-
pi_182573970
Kreeg hier net een hartverzakking, C voelde ineens heel warm, heeft ze ineens 39 graden koorts :? ;( Ze is verder wel vrolijk, goede plasluiers en dan dat loopneusje waar ik het over had. Heb haar net maar een zetpil gegeven, hopelijk daalt haar temperatuur dan straks. Is er nog wat anders wat ik kan doen?
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_182574450
Hier hetzelfde als bij ldg en vita wat betreft seks :D tijdens de zwangerschap was de frequentie zelfs nog wat omhoog gegaan :9
Het is wel nog steeds een klein beetje gevoelig, maar al een stuk minder gevoelig dan in het begin.

Rena wat schrikken! Ik weet niet wat je nog meer kunt doen? Maar het is denk ik een goed teken dat C nog gewoon vrolijk is.
pi_182574491
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 16:39 schreef rena het volgende:
Kreeg hier net een hartverzakking, C voelde ineens heel warm, heeft ze ineens 39 graden koorts :? ;( Ze is verder wel vrolijk, goede plasluiers en dan dat loopneusje waar ik het over had. Heb haar net maar een zetpil gegeven, hopelijk daalt haar temperatuur dan straks. Is er nog wat anders wat ik kan doen?
laagje kleertjes uit :) even lekker in dr romper laten rond kruipen als je toch de deur niet uit hoeft.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_182574510
Qua anticonceptie doen we hier voorlopig aan condooms, omdat ik de pil niet zie zitten en we over een jaar misschien wel voor een 2e willen proberen. Dus een spiraal voor die relatief korte tijd lijkt mij ook niks.

En ons ochtendritueel op een kdvdag begint om 07.15. Dan heb ik Jip rond 08.30 op de opvang en ben ik zelf rond 09.00 op werk.
pi_182574638
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 17:16 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

laagje kleertjes uit :) even lekker in dr romper laten rond kruipen als je toch de deur niet uit hoeft.
Had ik inderdaad al gedaan, zetpil lijkt ook te helpen gelukkig. Ze gloeide net helemaal, is voor mij iets nieuws, ze is in 10 maanden nog niet ziek geweest behalve die krentenbaard maar daar had ze geen koorts bij.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_182576293
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 17:25 schreef rena het volgende:

[..]

Had ik inderdaad al gedaan, zetpil lijkt ook te helpen gelukkig. Ze gloeide net helemaal, is voor mij iets nieuws, ze is in 10 maanden nog niet ziek geweest behalve die krentenbaard maar daar had ze geen koorts bij.
Tenzij ze er last van lijkt te hebben zou ik niet eens een zetpil geven rena. Koorts heeft ook een functie. Boven de 40.5 geef ik een zetpil, of als duidelijk miserabel. Maar ik merk dat die kleintjes van erg goed met koorts om kunnen gaan. Mijn peuter laatst, met 39.5 bij de dokter: "hey, hier hebben ze ook speelgoed! Een trein, jippie!" :')
pi_182577140
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 18:46 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Tenzij ze er last van lijkt te hebben zou ik niet eens een zetpil geven rena. Koorts heeft ook een functie. Boven de 40.5 geef ik een zetpil, of als duidelijk miserabel. Maar ik merk dat die kleintjes van erg goed met koorts om kunnen gaan. Mijn peuter laatst, met 39.5 bij de dokter: "hey, hier hebben ze ook speelgoed! Een trein, jippie!" :')
Zat ik later ook te denken, het was een beetje een paniekreactie van me omdat het de eerste keer was dat ze zo hoog ging :@ De koortsstuip van mijn bonusdochter ben ik nooit vergeten en daar ben ik best bang voor. Zal een volgende keer hopelijk iets relaxter reageren :+ Ze had net 37,6 maar dat is natuurlijk nog met die zetpil in haar systeem, ben benieuwd hoe ze de nacht doorkomt.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_182577155
Oké, ik las over seks en toen las ik dit:

quote:
3s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 15:51 schreef Pannenkoekenmix het volgende:

[..]

Durf jij het echt nog op de commode? :D
En toen moest ik lachen.

Seks, wasda? Mars is nu bijna een half jaar en ik vind het gepluk aan mijn lijf echt niet fijn :@. Arme man. Dus de frequentie is hier nog niet zo fantastisch. Af en toe zet ik me er overheen. Maar ik vind er niks aan. Zou het door de borstvoeding komen? Voor mijn gevoel is mijn lijf er nog voor de baby.
En in zwangere toestand was het ook om te huilen want ik voelde me ontzettend ongelukkig met sondeslang.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_182577276
Beterschap Rena!! Hopelijk knapt ze snel weer op.

Malteser, ik vond zeker de eerste tijd na de bevalling(en) seks heel gek. Want dat lichaam van mij, dat voedt en groeit kindjes, daar heeft mijn man niks mee te maken! Maar dat is inmiddels weer helemaal verdwenen nu, 8 maanden later.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Woensdag = dag met de kindjes dus behalve deze pagina, niet bijgelezen! Ben nog wel benieuwd hoe het met het doorkomende tandje van Duman's U gaat!

Hier alles heel goed, heerlijke dag gehad met de kindjes, wat een leukerds heb ik toch :)
pi_182577338
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 19:32 schreef Malteser het volgende:
Oké, ik las over seks en toen las ik dit:

[..]

En toen moest ik lachen.

Seks, wasda? Mars is nu bijna een half jaar en ik vind het gepluk aan mijn lijf echt niet fijn :@. Arme man. Dus de frequentie is hier nog niet zo fantastisch. Af en toe zet ik me er overheen. Maar ik vind er niks aan. Zou het door de borstvoeding komen? Voor mijn gevoel is mijn lijf er nog voor de baby.
En in zwangere toestand was het ook om te huilen want ik voelde me ontzettend ongelukkig met sondeslang.
Herkenbaar hoor. Banaan is nou bijna tien maanden en ik heb er ook geen zin in. Borstvoeding, slechte nachten, weinig tijd voor mezelf, het helpt allemaal niet. Als ik dan moet kiezen tussen sex of tijd voor mij dan weet ik het wel. :@

Woensdag is onze afgesproken seksavond, dat werkte vroeger goed zo. Maar tv staat aan want hoofdpijn.

Dat Banaan in ons bed ligt helpt ook niet. Ik wil geen vlekken op de bank. :D Binnenkort komt er een nieuw bed, dan zetten we het oude bed op zolder voor andere activiteiten. :9
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_182578357
Nou ons seksleven is ook niet iets om over te pochen hoor :'). Moe, tijd en vooral omdat ik nog steeds best veel last heb van mijn knip, dat helpt ook zeker niet mee. Dat moet op een gegeven moment (na ruim 9 maanden) toch een keer minder worden? -O-
pi_182578394
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 19:42 schreef Pannenkoekenmix het volgende:

[..]

Woensdag is onze afgesproken seksavond,
Werkt dat? :D

Beterschap met C, Rena :*

[ Bericht 10% gewijzigd door arvensis op 17-10-2018 20:46:41 ]
Protège moi de mes désirs.
pi_182578454
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 11:35 schreef Aure het volgende:

[..]

Het was wel even schrikken en een tikkeltje onhandig.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had er toen wel wat stress van. Maar het is helemaal goed gekomen O+
Nou zeg, kan me voorstellen dat dat even schrikken is! Fijn dat alles zo goed gekomen is dan!
Ik denk dus ook gewoon heel naïef (blijkt) dat het altijd wel gepland is. Snap uiteraard dat dat niet zo is :+
pi_182578587
Beterschap voor C Rena!

Ik heb manlief vanavond weer voor het eerst seks beloofd. Ben er wel een beetje zenuwachtig voor :@

Hier is het ochtendritueel echt teamwork. Om 6.45 gaat de wekker en om 8.00 zijn we weg. Maar als ik straks ook moet werken wordt het wel wat ingewikkelder, maar dat duurt nog heeeel lang ;)

Ik durf Li al niet meer ergens los te laten liggen, ze doet al serieuze rolpogingen. Ze loopt alleen nog vast op dat ze nog heel veel moeite moet doen om haar hoofdje op te tillen/draaien. Blijf nog maar even klein lieve Li O+
pi_182578857
De afgelopen 5.5 maanden 1x seks gehad. Slaapgebrek is de beste anticonceptie zeg ik vaak. Tijd voor verandering!
pi_182578865
Hier was het toevallig vanmorgen nog feest maar het fluctueert hier ook van 1 keer per week tot 1 keer in de 3 weken soms :@ Merk wel dat ik sinds ik met die minipil gestopt ben mijn zin weer aardig terugkomt *O* Maar het is ook niet niks wat je in dat eerste levensjaar overkomt he, slaapgebrek, lichamelijke gebreken etc.

Bedankt voor de beterschapswensen, ze had net voor het naar bed gaan 37,6 dus hopelijk kan ze vannacht lekker bijtanken.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_182578888
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 20:56 schreef Jagärtrut het volgende:
De afgelopen 5.5 maanden 1x seks gehad. Slaapgebrek is de beste anticonceptie zeg ik vaak. Tijd voor verandering!
Ik kan het me in jouw geval heel goed voorstellen hoor dat dat op de laatste plaats komt, zulke nachten lijken me echt killing voor je seksdrive.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_182579162
Seks? Mèh. :')
Altijd een issue geweest hier, al zat er de laatste 1,5 jaar wel verbetering in qua frequentie.
Ik doe mijn best, zeg maar.
Zoals Malteser ongeveer zegt: soms zet je jezelf ertoe.
Maar voor mij hoeft dat ‘gedoe’ allemaal niet zo. Heeft niet met een specifiek verleden te maken, gewoon geen libido.
Ik zeg vaak: “ik heb geen tegenzin” i.p.v. “ik heb zin”. :@ :')
En na het krijgen van die 2e is het wel iets waar ik voldoende tijd in moet steken anders verval ik in oude gewoontes van: nee, nee, nee.
pi_182579216
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 20:34 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

[..]

Werkt dat? :D

Beterschap met C, Rena :*
Meestal wel, vandaag niet want hoofdpijn. Maar woensdagavond is de enige avond die mijn man meestal echt thuisblijft. :D

Banaan werd vanavond elke drie kwartier wakker. Binnen drie kwartier voorspel en seks is ook niet echt ontspannen. Half oog op videofoon want als hij wakker wordt moet ik rennen zodat hij niet uit ons bed kukelt.
Laatst voedde ik baby in sexy nachtjurkje, las Fifty shades of grey maar dat deed niets voor me want saai intro. Seks in recordtijd en weer terug naar boven voor Banaan.

Mijn man klaagt niet maar ik zou het zelf ook graag anders zien. Morgen een jaar getrouwd! *;

Beterschap Rena voor C. :*
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_182579323
Wat een verschil dan wel zeg. Van 'seks zodra het weer enigszins kon/mocht' tot 'eigenlijk echt nooit zin'.

Ik ben benieuwd, zie het hier nog wel. :9

--

Nog nooit zo'n baby-loze dag gehad als vandaag. (Of ja, als ik werkte wel, maar nu ben ik vanmiddag vrij geweest). Ons Spookje is pas 5 uur wakker geweest in de afgelopen 21,5 uur. Nu na deze fles (ook pas de 4e voeding!) maar direct mee naar bed, zal wel een drukke nacht worden. :P
pi_182580676
Rena, beterschap voor jouw meisje!

quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 19:38 schreef OliviaIsTaken het volgende:
Beterschap Rena!! Hopelijk knapt ze snel weer op.

Malteser, ik vond zeker de eerste tijd na de bevalling(en) seks heel gek. Want dat lichaam van mij, dat voedt en groeit kindjes, daar heeft mijn man niks mee te maken! Maar dat is inmiddels weer helemaal verdwenen nu, 8 maanden later.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Woensdag = dag met de kindjes dus behalve deze pagina, niet bijgelezen! Ben nog wel benieuwd hoe het met het doorkomende tandje van Duman's U gaat!

Hier alles heel goed, heerlijke dag gehad met de kindjes, wat een leukerds heb ik toch :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_182581976
Oh rena hopelijk een redelijke nacht met de zieke :*

Mnohhh Loj wat gaat dat hard he :D

En idd wat een diversiteit qua seks :D hier nog tot mijn UD wel actief geweest; voorlopig hoef ik er nu ook nog niet aan te denken :+ :D
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_182583405
Tot een uur of 12 ging het eigenlijk prima, nu is ze onrustig en heel warm. Bij ons in bed ging even goed, rondlopen was ook niet gewenst en bed is ook wel een beetje lava. Ze voelt zich overduidelijk niet lekker ;(
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_182584142
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 01:09 schreef rena het volgende:
Tot een uur of 12 ging het eigenlijk prima, nu is ze onrustig en heel warm. Bij ons in bed ging even goed, rondlopen was ook niet gewenst en bed is ook wel een beetje lava. Ze voelt zich overduidelijk niet lekker ;(
Vervelend hè. Op den duur kan je zo weinig meer doen behalve haar zoveel mogelijk troost bieden.

Hier schoot het voor mezelf qua slapen niet zo op. Ben 21:30 gaan liggen en tot 0:15 er 4 keer uit gemoeten na steeds ingedommeld te zijn.
2 x voor dochter en 2 x voor zoon. }:|
En een kriebelhoest die mij ook niet hielp te slapen.
Vervolgens rond 4:00 weer opstaan voor baby en zojuist opnieuw. De wekker is ook afgegaan dus tijd om te douchen voor werk. :O
Irritant. :(

Ps: als je zelfs om 5:30 niet even rustig en in alle stilte kan ontbijten omdat kletsgrage zoonlief (ja, ook in de herfstvakantie) ook al mee wilt eten. :')

#Laatmijnouevenlekker.

[ Bericht 8% gewijzigd door vencodark op 18-10-2018 05:43:14 ]
pi_182584259
Oh rena wat sneu. Wel nog een beetje geslapen uiteindelijk?

Venco succes vandaag ! Boel koffie dan maar? c_/ succes in ieder geval! Haha lekker kletsen :+

Hier gisterenavond een onrustige baby van 21u tot 1u daarna gelukkig vrij snel in slaap tot 5u; helaas nog steeds geen poepluier hmmmm -O- bij elke voeding heeft ie wel geplast dus vlg mij wel teken dat hij wat binnen krijgt, maar toch...
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_182584481
Ah rena wat sneu, hopelijk voelt ze zich snel beter!

Koffieboks Venco c_/. Ik had om half 5 een klaarwakkere baby }:|
pi_182584625
Oh venco, ook een rotnacht zo te horen -O-

Priemgirl, uiteindelijk ging ze om 4 uur slapen :') Heb zelf denk ik een uur of 2 geslapen dus ik ga zo een koffieinfuus aanleggen :P Hoop dat jouw jongetje gauw wat poep produceert, bij die newborns is dat soms nog zo onregelmatig he?

Fleur dat zijn ook geen tijden om op te staan :o
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_182584707
Rena beterschap, zo sneu altijd als die kleintjes zich niet lekker voelen ;(. (En voor jezelf ook niet fijn dat je het op zo weinig slaap moet doen vandaag). Kan je vandaag niet nog wat uurtjes slaap pakken overdag ofzo?

Venco bwohh wat een rotnacht :X. En dan moet je de dag nog doorkomen, met zoon die thuis is begrijp ik.. succes ;).

Priem hopelijk produceert ie snel een mooie volle poepluier voor je :P.

Ik durf het haast niet te posten maar ik ben er al 2 nachten niet uitgeweest voor Nien, alleen af en toe even wakker van haar geluidjes en dan stop ik de speen erin. Laatste fles 22:30 - eerste om 07:00 :). Ik dacht eerst dat ze stuk was ofzo. Anyway, enjoying it while it lasts ;).
pi_182585254
Ach rena, hopelijk knapt ze snel weer op!

Venco c_/ sterkte vandaag!

Haha Priem, en dan straks heel gelukkig zijn met een poepluier :9

Zusje lekker hoor die nacht. Jaloers!

Jip deed een 2.5 a 3 uur schema. Dat kan ik hebben :D
pi_182585439
Zusje, dat ga ik wel proberen ja, hopelijk denkt mijn baby er ook zo over.

Ze had net 36,3 *O* Heb haar nu haar broek en sokjes weer aangetrokken dus dan zal het ietsje warmer zijn.

Aure, dat klinkt beter inderdaad dan elk uur ;)
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  donderdag 18 oktober 2018 @ 09:03:41 #206
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_182585476
Hier was poepen in het begin heel regelmatig, elke dag een keertje.
Toen opeens om de dag of twee dagen niet en een dag wel en nu sinds hij eet schijt ie de hele dag door.
Variërend van een drolletje tot een luier vol, maar gister bijvoorbeeld gewoon even 5 keer. :')

Maar nog nooit een spuitluier of doorgelekt _O_

Nog meer baby's die echt helemaal dol worden van kokos & blauwe bessen? echt huilen als het niet te snel gaat dol :+
  donderdag 18 oktober 2018 @ 09:33:46 #207
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_182585990
Beetje mosterd na de maaltijd, maar ik vind het ook jammer dat je niet meer mee post Schanu! Ik ben soms best slecht in usernames onthouden, maar jou vond ik altijd wel opvallen :)

Nooit doorlekluiers, SC :D ik denk dat bij ollie minimaal 50% van de keren de poep aan de bovenkant van zijn luier er weer uit komt :+

Ik weet dat ik dit niet moet doen vanwege de fokwet, maar bij ons lijkt er iets van een keerpunt te zijn... Hij had sporadisch wel eens een nacht waarin hij maar 2 x wakker werd, maar sinds zaterdag is het iedere nacht zo :o. Vannacht heb ik hem zelfs zelf wakker gemaakt om half 3 omdat ik zo'n stuwing had _O- nu heeft hij wel zijn 1e vaccinaties gehad gisteren, dus ik sluit niet uit dat het daardoor komt. Maar toch, ik was bijna vergeten hoe goed zoveel slaap doet :o

Zijn grote zus moest ook gevaccineerd worden, ze liet geen traan bij haar eigen prikje, maar toen ollie aan de beurt was sloeg ze haar handen voor haar ogen en riep ze 'nee nee nee!' en toen kwamen er wel tranen. Wat boft hij toch met zn siblings O+

Rena, fijn dat de koorts weg is, zeker na die eerdere ervaring!
pi_182585991
Sacre, pas je op voor de Fokwet met nog nooit een spuitluier gehad? :P

Hier ook een grote poeper sinds ze ook vast eten krijgt, een keer of 3 per dag wel :o
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_182586458
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 09:33 schreef Spees_Eend het volgende:
Zijn grote zus moest ook gevaccineerd worden, ze liet geen traan bij haar eigen prikje, maar toen ollie aan de beurt was sloeg ze haar handen voor haar ogen en riep ze 'nee nee nee!' en toen kwamen er wel tranen. Wat boft hij toch met zn siblings O+

Och, O+ @ zus! _O_
Let me see you stripped down to the bone
pi_182586488
Ah spees, wat stoer van grote zus dat ze zelf niet huilde en zo lief dat ze het voor ollie zo zielig vond O+ Fijn dat de nacht beter ging!

*O* voor een opknappende C van rena. c_/ voor iedereen die het nodig heeft.

Nog nooit een spuitluier, hoe dan? wanneer sofie poept weten we niet hoe snel we haar moeten verschonen anders zit het overal. En dan nog gebeurt het zeker 4x per week.
‘S ochtends trouwens ook regelmatig natgeplast maar daarover klagen we niet want ze slaapt 10uur achter elkaar *O*
pi_182586549
Günther slaapt sinds vakantie wel héél prima! Twee dutjes van twee uur per stuk per dag en dan van 21:00 tot stipt 07:00 met één keer voeden rond twee a drie uur 's nachts.
Nou nog eens voor elkaar krijgen dat -ie af en toe in ledikant slaapt in plaats van tussenin in het grote bed. *)

Dat laatste is bij ons de enige reden dat de seksfrequentie wat minder is dan voorheen. @ NicolasJoy: ik en echtgenoot viespeukten al op allerlei manieren met elkaar een week na de bevalling, en daadwerkelijke seks in geboortekanaal precies na zes weken weer, zodra het 'mocht'. Gewoon met Günther op de kamer, toen nog in wiegje 8-)
Maar vergelijken is zinloos: mijn libido is van nature nogal flink en ik had een hele makkelijke zwangerschap en na de bevalling een piepkleine hechting voor een natuurlijk ontstaan scheurtje (geen knip dus).
Seks voelt bij mij nog altijd wel wat gevoeliger dan pre-kind, maar dat vind ik juist wel wat hebben :9

Maar goed, met kind dat alleen tussenin slaapt (en inslaapt met behulp van een voeding) hebben we - ondanks zin in elkaar - wel een vergelijkbaar issue met Pannekoekmix: als koter alleen in het grote bed ligt zijn we er toch niet helemáál gerust op. En dat heeft wel invloed. Maar komt goed, en zodra het er nu wél van komt is het door het gemis gewoon extra lekker :s)
Let me see you stripped down to the bone
pi_182586557
Jagar, succes bij de slaapcoach vandaag! :* Hou je ons op de hoogte?
Let me see you stripped down to the bone
pi_182587457
rena wat fijn dat de koorts gezakt is! Hoe is de nacht verder gegaan?

Juul was gisterenavond weer enorm onrustig, ze moet duidelijk poepen maar het lukt niet. Al tips gezocht maar die gaan allemaal over harde poep en dat heeft ze helemaal niet. Hopelijk is ze er met 6 maanden volledig vanaf als de darmpjes volledig zijn ontwikkeld.
Ze heeft het eigenlijk altijd als er poep dwars zit, ze blijft maar duwen en kreunen dan. Beetje masseren op buikje en fietsen met beentjes geeft wat verlichting.

Ik vertel verder niet over de nacht vanwege de Fokwet....

Spees, wat stoer en ook lief!

Jagar succes vandaag met de slaapcoach, hopelijk kan je meteen al praktische dingen toepassen.
pi_182588017
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 22:33 schreef Malteser het volgende:
Rena, beterschap voor jouw meisje!

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jagär, succes vandaag!!
pi_182591028
Oh rena wat een nacht huuu :X maar fijn dat temp al gezakt is; gaat het nu al wat beter?

Spees mnohhhh wat ontzettend schattig van zus O+

Ja hier sinds 2 dagen niks meer van poep maar goed, we wachten af; scheetjes gaan namelijk prima lol. Vriend is wel al 2x bijna ondergepiest bij verschonen haha; hij leert het wel :+ :D
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_182592173
Exode, Banaan heeft ook veel moeite met poepen, altijd al gehad. Soms helpt het om hem in de juiste houding te zetten. Nu is dat meestal zijn eetstoel. Toen hij zo oud was als Juul nu is, dan zette ik hem soms tegen een kussen aan met de beentjes een beetje omhoog, over mijn schoot heen. Zo las ik dan een boekje voor. Meestal de Vier kaboutertjes, die zie ik nou nog steeds als het ultieme poepboekje. ^O^

Banaan heeft wederom maar twee keer een half uur geslapen. Gisteravond viel het mee met zijn humeur, ik duim dat het nou ook weer meevalt. Onze reservering bij de Japanner hebben we een half uur eerder gezet, dan komt het niet zo dicht bij zijn bedtijd. Ik heb wel zin in gezellig met mijn mannen eten. O+

Vannacht liet Banaan me trouwens lekker slapen. Een keer een voeding denk ik. Hij rolde wel naar mijn man toe om aan mond en baard te voelen. :D
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_182593574
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 14:38 schreef PriemGirl het volgende:
Oh rena wat een nacht huuu :X maar fijn dat temp al gezakt is; gaat het nu al wat beter?

Spees mnohhhh wat ontzettend schattig van zus O+

Ja hier sinds 2 dagen niks meer van poep maar goed, we wachten af; scheetjes gaan namelijk prima lol. Vriend is wel al 2x bijna ondergepiest bij verschonen haha; hij leert het wel :+ :D
Priem, onze kraam heeft niet eens poep voorbij zien komen in die eerste acht dagen. Volgens mij poepte ze pas op dag 11. Kan best met bv.

Mocht ook wel, mevrouw had in het vruchtwater gepoept, gepoept toen ze geboren werd en toen ze later huid op huid op mij lag weer :')
pi_182594162
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 16:53 schreef VitaBella het volgende:

[..]

Priem, onze kraam heeft niet eens poep voorbij zien komen in die eerste acht dagen. Volgens mij poepte ze pas op dag 11. Kan best met bv.

Mocht ook wel, mevrouw had in het vruchtwater gepoept, gepoept toen ze geboren werd en toen ze later huid op huid op mij lag weer :')
_O- de timing van die kleintjes zijn wel subliem :D

Je hij heeft eerste 2 dagen wel 3x gepoept maar nu dus al 3 dagen niet (vandaag ook kog niet); maar idd zolang ie plast kan het best en is verder alert dus niks aan de hand vlg vk en kraam; dan geloof ik het wel ^O^
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_182595226
Bedankt voor de beterschapswensen, ze is wat prikkelbaarder en snotterig maar verder doet ze het prima vandaag. Alleen begin ik nu zelf keelpijn te krijgen en te snotteren }:| Hopelijk gaat de nacht beter vannacht :@

Priemgirl, hier heeft er tijdens de BV periode zelfs wel eens 5 of 6 dagen tussen een poepbroek gezeten, dus dat kan best hoor. Vaak ging ze dan poepen als je haar aan het temperaturen was of zo :+
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_182596496
Ooh jouw dochter Spees O+

Veel plezier bij de Japanner vanavond PKM!

Wat sneu voor Juul exode.. hoe is het vanavond?

Hoe is het vanavond met C. Rena?

Ik had Casper net z’n pyjama aangetrokken en liep met m de trap af toen hij opeens begon te spugen :{. En dan heb ik het over vast voedsel restanten, niet over melk. :'). Ik zat onder, de trap zat onder, hij zat helemaal onder. Ik heb 4x heen en weer gelopen tussen zijn kamer en de badkamer met hem op mijn arm mezelf afvragend waar ik moest beginnen _O-. Uiteraard ben ik juist vanavond alleen thuis ook :'). Ondanks dat hij nu witjes ziet is hij wel heel vrolijk op dit moment, hopelijk blijft dat zo ;)
pi_182597526
Pannenkoek, is vandaag jullie trouwdag? Gefeliciteerd! Hoe was het eten bij de Japanner?

Rena, beterschap voor jou en C.!

Exode, hier hetzelfde. Mars heeft borstvoedingspoep dus echt dun. En toch kan hij soms dagenlang persen en kreunen zonder resultaat. En dan ineens, hoppa. Ik vroeg al eerder om tips. We masseren, fietsen met zijn beentjes. Maar het was Lemijn, geloof ik, die zei dat het niet perse de vorm van de ontlasting is wat voor problemen zorgt maar puur het feit dat baby’s moeten leren hoe ze moeten poepen/hun darmen kunnen legen.
Lemijn, kom er maar in. Ik zeg het namelijk heel ongelukkig en misschien helemaal fout. Maar kan het zo snel niet terugvinden.

Jagar, hoe was de afspraak met de slaapcoach?

BelleFleur, arme Casper en arme jij.
Bij braaksel heb ik één tip van mijn Omaatje gekregen. Wat er ook gebeurt, je gaat naar de badkamer. Daar kleed je je kind en/of jezelf uit. Badkamers zijn namelijk betegeld dus geen risico op nog meer vlekken in dat leuke kleedje op de slaapkamer/in bed/op de stoel omdat je de kotskleren zonder na te denken op dat leuke kleedje/op bed/op de stoel mikt.
Twix geeft nog wel eens over. En ongeacht waar dat in huis gebeurd is, wij gaan dan dus direct naar de badkamer. Daar pellen we de kotskleren van ons lijf.
pi_182597643
Lief dat jullie aan de slaapcoach dachten. We hebben het verzet naar volgende week omdat we allebei een enorme kutdag achter de rug hadden. Sowieso krijgen we het weekend bezoek en hebben we bedacht dat we volgende week donderdag pas beginnen, als peuter een paar dagen bij opa en oma blijft logeren. Slapen in de nacht gaat ook een stukje beter, elke twee a drie uur wakker... Nu ga ik naar bed, want ben compleet afgedraaid..
pi_182598214
Vervelend van je dag Jagar! Hopelijk krijg je een redelijk goede nacht.

Goeie tip Malteser, dat heb ik gelukkig ook gedaan en hem gelijk in bad gedaan. Helaas was dit het begin van een overgeefmarathon met 4 kledingwissels in een half uur (ook voor mij :')). Ik kon niet eens opruimen/schoonmaken omdat dan de volgende golf al kwam, toen heb ik mijn moeder even gebeld of ze alsjeblieft even wou helpen. :@. Hij ligt nu op mij te slapen en ook water komt er momenteel meteen weer uit ;(
pi_182603177
Beterschap voor Casper Belle! Hopelijk zijn jullie nu rustig aan het slapen!

Balen van de dag Jager, op naar volgende week!

Hier nog bij bijna iedere voeding bv poep... lekker ;)

Hier een tevreden baby met volle buik op mijn schoot, maar haar bedje is lava ;)
pi_182603367
Oh Belle; jij ook veel beterschap! Flinke overgeefsessie idd :o ging het slapen uiteindelijk wel een beetje ?

Loj haha; nog wel kunnen overtuigen dat dat echt niet het geval is, of bleef ze mopperen als je haar terug legde? :D

Hier ligt ie net ook aan mijn tiet te sabbelen.. geslapen vanaf 23 tot nu :o :o mijn tieten vonden het wel wat lang :D O+
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_182603505
Fleur, beterschap voor Casper! Ik was uit voorzorg om half 10 naar bed gegaan en nu ben ik klaarwakker :+ Blij dat mijn C’tje weer lekker slaapt vannacht, haar humeur had wel te lijden onder de korte nacht van gisteren, hopelijk is ze vandaag weer mijn vrolijke meisje.

Jagar, waardeloos van je dag, maar een kleine stap in de goede richting met O dat hij om de 2/3 uur komt!
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  vrijdag 19 oktober 2018 @ 05:40:19 #227
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_182603514
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 20:52 schreef Malteser het volgende:
Exode, hier hetzelfde. Mars heeft borstvoedingspoep dus echt dun. En toch kan hij soms dagenlang persen en kreunen zonder resultaat. En dan ineens, hoppa. Ik vroeg al eerder om tips. We masseren, fietsen met zijn beentjes. Maar het was Lemijn, geloof ik, die zei dat het niet perse de vorm van de ontlasting is wat voor problemen zorgt maar puur het feit dat baby’s moeten leren hoe ze moeten poepen/hun darmen kunnen legen.
Lemijn, kom er maar in. Ik zeg het namelijk heel ongelukkig en misschien helemaal fout. Maar kan het zo snel niet terugvinden.
:Y .
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_182603675
Beterschap voor C Fleur!

Hopelijk heb je een beetje geslapen Jagar.

Ik lig al een uur te wachten tot mijn baby zich meldt voor de nachtvoeding . Maar zo zachtjes aan telt het wel als doorslapen (vanaf 22:00) denk ik. Doorslaapbaby! *O*
  vrijdag 19 oktober 2018 @ 07:19:31 #229
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_182603898
Kan iemand de fokwet doodschieten :')
pi_182604014
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 05:40 schreef Lemijn het volgende:

[..]

:Y .
Op zich klinkt het idd wel heel logisch ! Hier een miiiiiiiniscuul beetje poep vanmorgen. It’s something :D

*edit* en na verschonen kwam het gelijk los :') de kleine stinkerd :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 9% gewijzigd door PriemGirl op 19-10-2018 08:13:13 ]
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  vrijdag 19 oktober 2018 @ 08:32:43 #231
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_182604421
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 07:45 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Op zich klinkt het idd wel heel logisch ! Hier een miiiiiiiniscuul beetje poep vanmorgen. It’s something :D

*edit* en na verschonen kwam het gelijk los :') de kleine stinkerd :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou doorslapen ook weer niet :+ maar het werd wat beter.

Hoera voor de poepluier *O*) (de essentie van babytopics he O+)
pi_182605101
Ik zeg echt niets over de avond en nacht op Fok....

Ik vind het zo fijn en mooi nu met Juul. Ze heeft haar eigen karaktertje. Huilen doet ze weinig meer. Ze laat heel goed horen wat ze wilt en wat niet. Hilarisch. Met geluidjes kan ze al zoveel duidelijk maken.
Het wordt een meisje met een eigen wil. Ze lacht en brabbelt veel maar als er iets anders gaat dan zij wil, weet de hele buurt het.

Dat is een mooi contrast met laidback B. Ze wordt wel heel rustig van B. Samen in zijn bed, tegen elkaar aan op de bank, zij wordt meteen rustig. B is een enorme stuiterbal overigens maar verder is hij behoorlijk relaxt, net zijn (andere) moeder.

Priem, een schone luier poept ook veel lekkerder! :)
Malteser thanks voor je reactie op het poepen.
pi_182605203
Silliegirl wat lekker zo’n nacht *O*

Speeseend zo te lezen een rotnacht -O- Niks meer over zeggen hier dan ;) :*

Exode, leuk he als ze steeds meer karakter krijgen? O+ Ik heb hier ook zo’n diva met een eigen willetje :D

C was weer bijna als vanouds vanochtend en ik voel me ook weer wat beter :) Dag begon al goed met de verkoop van mijn kolf, kreeg er nog 65 euro voor ^O^
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_182605850
Yay voor de poepluier van Tijn *O*

Fijn dat C. weer de oude lijkt Rena! En mooi bedrag nog voor je kolf.

Sillie ook een goede nacht!

Casper (ik noemde hem vanochtend bijna in het bijzijn van mijn vriend Casper _O- en toen schakelde ik door naar z’n zwangerschapswerknaam Max :?) werd net om 09:30 wakker. Dat klinkt fijn maar dat zegt alles over onze slechte nacht en helaas niks over zijn uitslaapkwaliteiten :'). Het spugen lijkt gelukkig wel gestopt!

Alleen heb ik nu een ontsteking bij mijn teen }:| Wacht nu op een telefoontje van de huisartsenpraktijk terug, hopelijk doen ze er voor t weekend nog wat aan.

[ Bericht 1% gewijzigd door LaBelleFleur27 op 19-10-2018 10:23:25 ]
pi_182605978
Ik kan me niet voorstellen dat Li binnen een paar weken doorslaapt! Mijn jongens slapen twee van de drie nachten nog niet door _O-
Maar *O* voor doorslapers en :* voor de slechte slapers en zieken!

Herkenbaar hoor Belle. Li heeft hier in huis twee namen... Js of het meisje ;)

Li gaat vandaag en morgen twee drukke dagen hebben. Vandaag legoworld en morgen dierentuin.
Ik ben benieuwd hoe ze omgaat met de prikkels :) en in het openbaar voeden :D
  vrijdag 19 oktober 2018 @ 10:25:22 #236
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_182606069
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 07:45 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Op zich klinkt het idd wel heel logisch ! Hier een miiiiiiiniscuul beetje poep vanmorgen. It’s something :D

*edit* en na verschonen kwam het gelijk los :') de kleine stinkerd :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of andere dingen waar je positief over praat hier en dan ineens compleet omslaan, op de een of andere manier nét nadat je erover gepost hebt...

Hoe blij je kan zijn met poep he :') Hier gebeurt het dagelijks nu, maar hij moet er toch even moeite voor doen. Bij Emma ging het lastiger en had ze er toen duidelijk last van. Ik heb staan juichen om poep :+
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_182606412
Ik heb laatst echt op het punt gestaan een berichtje van twee dagen oud te editen, omdat ik had gezegd dat Banaan zijn dutjes weer beter gingen. :')

Pffft, ik heb het soms even helemaal gehad met Banaan. Ik ben steeds een half uur tot een uur met hem bezig om hem in slaap te krijgen. o|O
Dan doet hij een dut van een half uur en probeer ik nog zeker twintig minuten of hij nog door kan slapen. Het antwoord is eigenlijk altijd nee.
Kom maar op omgekeerde Fokwet. Verder is het wel een schatje hoor. *;

Inderdaad gisteren een jaar getrouwd Malteser. :Y Eten gisteren was heerlijk. Fijn om toch nog uit eten te kunnen met mijn man. Banaan vond het ook een succes, alleen al die mooie patronen op de muur en de verlichting. Andere mensen die aan het eten zijn, zijn ook grappig om naar te kijken. :D Het eten vond hij volgens mij ook wel lekker.
Nauwelijks drama's gehad. Toen een mevrouw die hij uitvoerig aangestaard had wat te uitbundig terugzwaaide werd er even gejammerd. IJs voeren met een lepeltje was leuk maar hij wou wel dat lepeltje houden natuurlijk. :D

:* voor mama's met zieke kindjes en c_/ voor slechte slapers.
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_182606822
Lol idd helemaal blij zijn om poep en plas; ik ben officieel een echte moeder nu :') _O- :@ incl honderdmiljoenmiljard foto’s willen laten zien aan iedereen en met hem pronken :')

Ahhhh ik snap em. Laten we de fokwet dan maar niet te veel tarten :+

Hier vandaag laatste dag kraamzorg :o boeee... ik ga het ontbijt op bed wel missen haha. Zo duren die laatste weken van de zwangerschap een half jaar; en zo vliegt de tijd voorbij als ie er eenmaal is :D O+

[ Bericht 0% gewijzigd door PriemGirl op 19-10-2018 11:19:08 ]
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_182607206
Haai!
Oké, ik leef nog. Man wat intens, zo'n baby! Thnx nog voor alle meedenkende reacties O+ Wij zijn echt nog zoekende naar een ritme met M, maar we genieten ook enorm van hem O+
De borstvoeding blijft stoeien, maar ik blijf voeden met een tepelhoedje en kolf ook regelmatig. Ik merk wel dat M korter tussen de voedingen laat als ik hem via de borst voed. Als hij voeding via de fles krijgt laat hij er ongeveer 3 uur tussen, via de borst maar 1,5 uur. Goed, blijft stoeien dus. Vannacht heerlijk geslapen. Manlief had dienst, dus die nam M om 5 uur mee naar beneden. Ik werd om 8 uur wakker met mega tieten! 200 cc gekolft en M heeft nog bij mij gedronken. Verder proberen we onze draai te vinden samen. Zondag is M al weer een maand oud! Wow!

En sterkte aan alle ouders van niet-slapende kinderen. Werkt de FOK-wet ook andersom? Dan kom ik even klagen dat onze zoon niet langer dan 3 uur achter elkaar slaapt s nachts en dat ik hoop dat hij s nachts snel langer gaat slapen ;)

Exode, wat klinkt je verliefd O+ Zo leuk om te lezen hoe jullie alles met Juul beleven.

En wat sneu die kindjes die zo'n last hebben van hun buikje. Gek hoe geobsedeerd je ineens kan zijn van poep. Haha. Hier hebben we meerdere poepluiers per dag, met de welbekende doorlekluiers :'( De wasmachine mag nu echt niet stuk gaan!
pi_182607223
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 11:11 schreef PriemGirl het volgende:
Lol idd helemaal blij zijn om poep en plas; ik ben officieel een echte moeder nu :') _O- :@ incl honderdmiljoenmiljard foto’s willen laten zien aan iedereen en met hem pronken :')

Ahhhh ik snap em. Laten we de fokwet dan maar niet te veel tarten :+

Hier vandaag laatste dag kraamzorg :o boeee... ik ga het ontbijt op bed wel missen haha. Zo duren die laatste weken van de zwangerschap een half jaar; en zo vliegt de tijd voorbij als ie er eenmaal is :D O+
Aaahw, laatste dag :'( Ik heb zo gehuild toen de kraamzorg weg ging. Zo'n geweldig mens! En ik compleet wappie van de hormonen :')
  vrijdag 19 oktober 2018 @ 11:41:19 #241
149959 SQ
snelle trees
pi_182607363
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 11:11 schreef PriemGirl het volgende:
Lol idd helemaal blij zijn om poep en plas; ik ben officieel een echte moeder nu :') _O- :@ incl honderdmiljoenmiljard foto’s willen laten zien aan iedereen en met hem pronken :')

Ahhhh ik snap em. Laten we de fokwet dan maar niet te veel tarten :+

Hier vandaag laatste dag kraamzorg :o boeee... ik ga het ontbijt op bed wel missen haha. Zo duren die laatste weken van de zwangerschap een half jaar; en zo vliegt de tijd voorbij als ie er eenmaal is :D O+
maar het is dan ook een héél leuke baby!
disclaimer
pi_182610750
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 11:41 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

maar het is dan ook een héél leuke baby!
Mnohh O+ O+ O+ was gezellig gisteren; super leuk dat je snel kwam kijken :D

Peace; ohhhh echt janken ja?? D’awww :* heb ik momenteel geen last van (kraamtranen oid) :@ Ik vond het super fijn maar vind het nu ook wel fijn om met ons 3tjes verder te gaan :D al paar keer de wekker moeten zetten omdat de kraam er om 8u al was en de kleine nog sliep :+

Wij gaan zo ook voor het eerst naar buiten O+ verjaardag van neefje waar m’n vriend peetoom van is. Even een uurtje tss de voedingen door. Benieuwd hoe hij het gaat doen (ik verwacht dat hij er doorheen slaapt :+ ).
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_182610998
Ik was zo blij dat de kraam weg was _O-

Ik zit nu in de verschoonruimte voeden, lekker chill op een relaxe stoel ;)
Gaat best prima zo, behalve dan dat ze net al haar kleding onder plaste _O-

En nu zijn hier dus twee moeders met een zoon en een dochter en ik durf het gewoon niet te vragen _O-
pi_182611308
Veel plezier vandaag Loj!

Ik vond het ook echt heel jammer dat de kraam weg was, ik was ook echt blij met haar.. Wij deden gewoon bij een slechte nacht de huissleutel aan de buitenkant in de deur (dat kan hier en dan wist ze ook al genoeg :')) Daarnaast hadden we dan een briefje op tafel liggen met de laatste voedingstijd en dan liet ze ons nog even liggen.

Verder hebben we hier betere dagen gehad.
Hij heeft nu diarree en hij wil niet eten -O-

En de huisarts heeft in m’n ontstoken teen gesneden en nu werk ik vanmiddag niet. Maar zorg ik wel voor Casper en ik vind minder mobiel zijn met een baby ook niet zo handig :N
pi_182612021
Twee schatten van kraamhulpen, maar gossie, wat was het fijn ons huis weer voor mijzelf te hebben. En O+ @ nieuwe aanwas hier, hartelijk welkom! *O*

Mijn gup moest gisteren naar het consultatiebureau en hoewel hoofdomtrek en lichaamslengte gestaag de grafiek volgen is -ie qua gewicht zowaar een half lijntje gezakt! Babysaurus is in verhouding nu daadwerkelijk een fractie minder speklappig *)

En nog steeds reuzelief natuurlijk!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Let me see you stripped down to the bone
pi_182612038
Oef, sterkte met je teen, Fleur!
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 19 oktober 2018 @ 17:36:10 #247
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_182614343
Toen de eerste kraamhulp wegging vond ik het jammer en heb ik gehuild. Bij de tweede vond ik het niet héél erg en inderdaad ook wel prettig dat de rust dan weer terugkeert. Heerlijk samen nog even in bed blijven als de baby nog slaapt, je eigen dingetjes doen, je baby'tje nog weer wat beter leren kennen en geen wasmachine en droger die constant aanstaan. Jeetje, voor elk beetje was ging de boel aan hier terwijl ik zelf gewoon opspaar tot ik een beetje een redelijk gevulde trommel heb.

Wij zijn vannacht nog naar de huisartsenpost geweest en daarna naar de spoedeisende hulp met onze I. Zijn vader haalde hem uit bed maar verloor grip op z'n hoofdje en toen viel zijn hoofd dus naar achteren. Hij vertelde me dit pas toen er een verdikking in de hals te zien was. Hij dacht dat het daardoor kwam en I. ging ook behoorlijk tekeer dus HAP gebeld en mochten langskomen. De arts kon niet goed bepalen wat zij voelde dus door naar de SEH. Kinderarts keek er naar en beoordeelde dat er een echo gemaakt moest worden maar dat ze geen reden zagen om hem op te nemen tenzij wij dat wilden. Aangezien I. gewoon lag te slapen, net daarvoor nog bij me had gedronken en rustig leek besloten we hem lekker mee naar huis te nemen om in z'n eigen bedje naast ons te slapen :).

En vanmiddag dus de echo gehad en wat blijkt: het is een bloeduitstorting en die is waarschijnlijk ontstaan tijdens/door de bevalling. Dus nu is I. doorverwezen naar de fysio en omdat we er vroeg bij zijn gaat dat vast helemaal goedkomen ^O^. Maar wat heb ik me toch ellendig gevoeld vannacht. Pfff.

O ja, en gisteren nog langs het CB geweest. Hij is dus aangekomen en groeit dus prima op mijn melk. Zó fijn.
pi_182614953
Ik vond het heerlijk zonder kraamzorg, ook al waren die laatste twee wel heel lief. Met die eerste had ik het gevoel dat ik pas vrij had als ze de deur uit ging. :Y

Veel plezier Loj! Lastig he, dat openbaar voeden. Al las ik laatst dat iemand zich ook bezwaard voelde om openbaar de fles te geven omdat ze veroordelende blikken voelde dst ze geen borstvoeding gaf. :{

Oeh wat een slechte dag heb jij Fleur! :*

Mini wat weegt O. ondertussen? :)

Helsinki wat zul je geschrokken zijn. Gelukkig dat er weinig aan de hand blijkt en jullie er op tijd bij zijn met fysio. :*

Banaan kwam net met zijn speelhamer op me af, door de kruiptunnel heen. Het deed me aan een horrorfilm denken. :D
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_182615193
Minilot, dat is geen baby meer maar een puber ;)

Hier ook tranen met tuiten toen de kraamzorg weg ging. Een ontzettende lieve, zachtaardige vrouw die mij vooral veel rust gaf.

In het openbaar bv geven moet ik ook nog even aan wennen. Ik probeer wel altijd een rustig plekje te vinden maar tot komt het niet veel voor. Als we nu weg gaan probeer ik het altijd zo te plannen dat ik voed vlak voordat we weg gaan en dat we weer thuis zijn als hij weer moet drinken.

Poepluiers :9 . Vandaag hadden we een fotoshoot en bij aankomst zat hij van onder tot boven helemaal onder.... Gelukkig had ik een paar extra setjes mee en kon hij poepvrij op de foto. Ons fotomodel O+

Wat heftig Helsinki! Zo een klein hummeltje is nog zo kwetsbaar.

Bikkel zit momenteel in de houtgreep fase. En dan vooral mijn haar is zeer aantrekkelijk waardoor hij regelmatig zijn knuistje vol plukken haar heeft. En dat in zijn mond probeert te stoppen.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_182615590
Wat schrikken Helsinki! Gelukkig valt het uiteindelijk allemaal mee. :*

Openbaar voeden, ik vond het vooral de eerste keer weer even een dingetje, maar heb Welpje vanmiddag alweer gevoed op de kinderafdeling van de bieb. Hij hapt buiten de deur vaak beter aan dan thuis zelfs :')

Mini je spekkie O+
pi_182616199
Neeeee Loj, hing jij in de babyverschoon/stilte/voedruimte rond? Wij zijn daar inderdaad even geweest en toen was er wel iemand aan het voeden. Was jij dat? B was stuiterend aanwezig en had een geel Ninjago shirt aan.

Juul deed het behoorlijk goed bij Lego World, ze heeft vanochtend eerst in haar eigen bed 2 uur geslapen, na de fles gegaan. Zowaar zelfs 2 hazenslaapjes van 45 minuten gedaan in de wagen (en herrie) en tussendoor een hele fles naar binnen gewerkt.

Jeetje Helsinki wat een nacht en wat zal dat naar zijn geweest. Gelukkig valt het mee. Hopelijk kan de fysio snel wat betekenen.
pi_182617544
Sterkte met je teen Belle!

Fijn dat alles goed was bij het cb Mini :)

Ik vond de kraam ergens heel fijn, gewoon het feit dat je behalve aan de baby nergens aan hoeft te denken. Maar ik vond het vooral erg fijn dat ik mijn huis weer terug had en geen afkeurende blikken kreeg over een snoepje om 9 uu ‘s ochtend, een was op 30 graden, dat ik na 10 dagen al met Li richting school moest of over dat ik Li liever mee onder de douche had dan in bad. Bij een derde heb je gewoon al een mening.. ;)

Oh wat eng Helsinki! Gelukkig is er niets ernstigs en ben je er op tijd voor de fysio bij :)

Oja, houdgreep! Dat heeft Li ook al uit gevonden ;)

In het openbaar voeden doe ik liever ook niet, maar ik doe het gerust als het nodig is.

Nou... dus toch Exode _O- Wie was jij? De vrouw die later binnen kwam? Dan heb ik met B nog heel gesprek gevoerd over dat mijn baby 7 weken was, die van jullie al het dubbele. Dat ze nu de fles kreeg en dat Li twee grote broers heeft, maar dat de broers liever een broertje wilden :D Dat B een broertje ook wel leuk had gevonden maar dat hij zijn zusje ook wel erg leuk vindt.
Ik twijfelde dus zo hè, maar ik durfde gewoon niet te zeggen, hoi ik ben loj, is een van jullie Exode ;) En ik dacht dus een andere naam bij B te verstaan dan ik dacht, dat maakte mijn twijfel ook groter...
Nou nu weet jij in ieder geval zeker dat ik geen vies oud mannetje op een zolderkamertje ben..
Mooi kindje heb ik hè O+ jij hebt ook twee prachtige kinderen en wat een mooi gezinnetje zeg O+ En B, wat een fantastisch kind O+

[ Bericht 2% gewijzigd door Loj op 19-10-2018 22:09:57 ]
  vrijdag 19 oktober 2018 @ 20:50:20 #253
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_182617574
Helsinki wat een schrik zeg :o

Minilot, knappe baby zeg, hij lijkt wel anderhalf!

Ik voed wel in het openbaar. De muren komen anders op me af met mijn plakbaby en de oudsten op school. Ik ga wel het liefst een beetje in een hoek zitten, maar dan maakt het me ook verder niet uit. Heb nog nooit negatieve reacties of starende mensen gehad.
pi_182617765
Helsinki gelukkig viel het mee! Was jullie uk erg van slag door het nachtelijke avontuur?

Ik vind gunther zo’n schatje om te zien!

Exode en Loj met hun onverwachte meet :P

LBF sterkte met je teen en beterschap voor Casper!

Als het lukt wil ik echt nog een hele poos borstvoeding blijven geven dus moest ik van mezelf de drempel over en ook in het openbaar voeden. Tot nu toe 1 kind gehad wat heel erg aan het staren was en vervolgens tegen haar mama zei ‘die mevrouw verstopt een baby’ O+ En 1 keer, terwijl ik in een geparkeerde auto zat met de deur open, een man die de auto inkeek en opmerkte dat hij dat vroeger ook mocht }:| op dat moment had ik niks terug te zeggen. Achteraf natuurlijk allemaal scherpe opmerkingen bedacht.
pi_182618122
Ik heb ook nog geen negatieve reacties gehad op voeden in het openbaar maar probeer het wel zo te plannen dat het zo min mogelijk nodig is.
Vandaag zat ik dus in de verschoningsruimte (lees een kleedkamer, zonder verschoningskussen maar met prima stoelen.. dus prima plek.
Maar ook al gevoed in de binnenspeeltuin in Blijdorp en morgen moet ik er in Artis ook aan geloven.

Ik kreeg vandaag ook nog van een oud opaatje een compliment dat ik gewoon aan het voeden was. “Sorry dat ik hier kom verschonen maar goed dat je gewoon voedt meisje” ;)
pi_182618196
Mini leuke foto! O+

Wat grappig dat jullie elkaar tegenkwamen Loj en Exode :D

Wat eng Helsinki!

Ik snap wel dat voeden in het openbaar lastig is. Ik heb soms het gevoel dat ik me moet verdedigen met de fles (heb ik nog nooit gehoeven dus is echt eigen gevoel) :@. Komt denk ik omdat ik wel heel graag borstvoeding had willen geven.

Mijn oma en Casper hadden vanmiddag een onderonsje O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_182618334
Oh LBF, Casper en z’n overgrootoma O+ Mooie foto!

Voeden, borst en/fles, in het openbaar kan dus sowieso een ding zijn blijkt. Toch gek hè, we zijn allemaal volwassen en toch maakt het uit wat andere vinden. Of wat wij denken dat andere ervan vinden. Wat kunnen vrouwen het zichzelf toch moeilijk maken ;)
pi_182618662
Wat een prachtige foto Fleur O+

En mini wat is günther grooot :o

Ik begin gelukkig steeds minder moeite te hebben met voeden in het openbaar. Alleen voeden waar schoonfamilie bij is vind ik nog wel een dingetje, dan zoek ik vaak toch een rustig plekje op. Bij vrienden en mijn eigen familie heb ik er dan weeer helemaal geen problemen mee :D gister legde ik Jip nog aan tijdens een potje kolonisten en kwamen mijn vrienden er pas na 10 minuten achter :') ("Huh is ie aan het drinken?! Dat heb je subtiel gedaan!") :D
pi_182623739
Belle poeh beterschap met je ontstoken teen ;(

Minilot wat een schattige foto O+

Oh Helsinki das flink schrikken; gelukkig weinig aan de hand maar toch.... :o

Pkm lol here comes chuckie euh banaan :+

Wolken benieuwd naar de foto’s O+

Openbaar voeden; goeie! Geen idee of ik er moeite mee heb. Gooi nu m’n tiet er ook gewoon uit als er kraamvisite is eigenlijk.. kan wel moeilijk zitten doen met doek over hem/tiet heen hangen maar dan zit ik daar zo mee te hannesen... moet ik wellicht nog een handigheidje in vinden.

Loj afkeurende blik ja? Hier hadden we een jonge kraamhulp (22 nog maar); maar heel nuchter. Zei zelf ook dat ik met Tijn onder de douche mocht als ik dat fijner vond; maar heeft zowel badje als tummytub ook getoond. Ging niet perse elke dag bed verschonen (ik vloei praktisch niks dus vond dat ook echt niet nodig) en ik stuurde aan niet te dweilen (houten vloer en heb ik zelf vorige week nog gedaan); nou prima; ging ze mooi andere taken doen zoals groentes snijden zodat wij het makkelijk hadden met koken e.d. Ook dat ik binnen 3 dagen al naar beneden wou, vond ze goed. Wel dat ik na lunch op de bank ging rusten; maar ze gaf me geen volledige bedrust en zei dat ik zelf moest aanvoelen hoe het ging. Kan me voorstellen dat het bij een 3de idd al helemaal anders is.

Belle die foto :D instant happiness O+

Haha aure; ja zo hoort het imo eigenlijk ook. Lekker niet moeilijk over doen en aanleggen. Hier eigenlijk geen moeite met schoonfamilie ook. Merk eerder dat zij wegkijken, ergens anders naartoe gaan qua kamer als ik moet voeden. Behalve oma; die wil elke minuut meemaken van de kleine _O- ah ik vind het wel lief. 6de kleinkind en nog steeds super enthousiast *; :D moest ook huilen toen ze Tijn voor het eerst zag, ze vindt het zo mooi O+
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_182623819
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 21:21 schreef LaBelleFleur27 het volgende:

Mijn oma en Casper hadden vanmiddag een onderonsje O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat tof! O+

En bij Priem ook al zo'n verzotte oma, lief zeg!

PKM: Günther is nu 11,3 kg. :)

Een knuffel voor Helsinki!
Let me see you stripped down to the bone
pi_182623822
Günther projectielbraakte net volledig tegen de zwaartekracht in een verse voeding tegen me aan vanaf het aankleenkussen. Fijn wakker worden :')

In het openbaar voeden vind ik geen probleem, ik krijg ook eigenlijk nooit opmerkingen. In een beetje toffe natuur voeden vind ik zelfs expliciet gaaf: in Slovenië toevallig gevoed in een kloof, op een bergtop en in het bos. Voelt wel fijn oer. :7

Leuker dan op een museumbankje of in een bushalte in elk geval :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_182623832
Dat is lekker idd, mini. Is hij verdee niet ziek?

Openbaar voeden: wat moet, dat moet. Ik vind het vooral onhandig en weet nog steeds geen handige houding te vinden. Als ik weet dat ik buitenshuis moet voeden, pas ik wel m’n kleding erop aan, zodat het een beetje subtiel kan.

Ik hoorde vannacht gerommel over de babyfoon. Dus even gaan kijken: lag Phi 180 graden gedraaid én op haar buik; heerlijk te slapen, dat wel. Maar dat buikslapen vind ik wel eng met nét aan 4 maanden :{ Rug-buik rolt ze inmiddels vloeiend, maar andersom nog niet.
pi_182623872
Ah nee Mini, lekker begin van de dag.

Loj, ik kwam later binnen mijn knappe vrouw was er al. Ik hoorde inderdaad dat B aan het kletsen was geweest met iemand. Jij dus! Wat grappig!! Jammer dat we het niet doorhadden.
Hoe vonden jullie het? Vond Li het ok al die drukte?
pi_182623916
Agos mini, dat is ook niet fijn!

Kan me voorstellen dat je dat eng vindt Jentin. Casper begon rond die tijd ook met buikslapen geloof ik.

Leuk van oma Priem O+

Hier had mijn vriend om 2:00 buikloop en Casper om 4:00 diarree tot z’n schouderblad. Pyjama, slaapzak en hoeslaken konden meteen in de was en net had ie t weer. Ons huis bestaat nu voor 66% uit manflu want ze zijn beide uiteraard heel zielig _O-
pi_182625614
Sterkte met de manflu, Fleur! :*

Goedemorgen mini :')

Oma's met achterkleinkinderen, zo mooi O+

Welpje deed vannacht 22:30 - 2:00 - 5:30. Best oké, ware het niet dat hij na 2 uur alleen nog op mij wilde slapen. Na 7:30 kwam peuter er ook nog bij, maar in een zoontjessandwich bleek ik toch nog aardig te kunnen dutten. En het was wel knus. *;
pi_182625888
Luna's zoontjessandwich. O+

Mijn echtgenoot trof ons gisterenavond zo aan bij thuiskomen:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet bepaald volgens de diverse Veilig Slapen-normen maar oh wat lekker, zo op de bank samen. O+ En aangezien mijn 'baby' intussen half zo lang is als ik, denk ik dat het met het pletgevaar wel meevalt :+

Overigens wou -ie na het braakfestijn vanmorgen later op de ochtend helemaal geen brood of fruit of worteltjes en was -ie na een uurtje wakker en een joekel van een spuitluier alweer onder zeil. Lijkt toch niet helemaal lekker te wezen. Fijne timing, aangezien ik vandaag een new wave-festivalletje in Rotterdam heb. Succes vader! :7
Let me see you stripped down to the bone
pi_182625938
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 07:47 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
Hier had mijn vriend om 2:00 buikloop en Casper om 4:00 diarree tot z’n schouderblad. Pyjama, slaapzak en hoeslaken konden meteen in de was en net had ie t weer. Ons huis bestaat nu voor 66% uit manflu want ze zijn beide uiteraard heel zielig _O-
Och! Sterkte daar! :*
Let me see you stripped down to the bone
pi_182626435
Fleur beterschap daar :*

Mini schattig O+ ik lag gister ook met Jip op de bank. Kan best :+

Lijkt mij ook eng Jentin. Hier rolt Jip nog niet, dus hoef me er voorlopig nog even niet druk om te maken. Ik denk dat ik anders steeds in de wieg zou kijken...

Lief van oma Priem O+ mijn schoonmoeder wil ook alles meemaken, maar komt soms iets teveel in mijn personal space naar mijn zin. Het liefst zit ze er met haar neus bovenop als ik Jip aan het voeden ben :+ daar word ik dan heel zenuwachtig van.

Plaatje voor de leuk O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_182626450
Succes vandaag belle, met de zieken in huis :+ dat wordt een dag vol gekreun en gejammer (overigens heb ik niks te zeggen hierover want hier ben ík diegene die de manflu heb als ik ziek ben en mijn vriend zou nog met 40graden koorts gaan werken :') ik ga helemaal in ‘ik ben zo ontzettend zielig’-modus als ik me maar een beetje niet fit voel :@ :@ )

Luna idd wel lekker knus O+ timing is alleen noet geheel handig :D hier ligt ie vaak ‘s avonds of bij mij of bij mijn vriend opende blote borst; dan ligt ie zo vredig te slapen O+

Minilot wat schattig! Allebei van de kaart haha. En ah je rolt echt niet zomaar over je baby heen; zeker niet viinzo’n joekel :D
Lol toedels; hier papa succes :+

Tijn sliep van 23u30 tot 4u. Had dan wat krampjes maar sliep uiteindelijk om 5u30 tot 8u :o O+
Gaan zo voor het eerst een stukje wandelen naar oma toe (350meter; maar het is een begin :P )
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_182632940
Vertrokken naar feestje. Zonder handkolf dus goeie motivatie om te proberen de laatste bus naar huis te halen. :7
Let me see you stripped down to the bone
pi_182633052
Veel plezier, Mini!

Priem, hoe ging de wandeling en het bezoekje bij oma?

Aure, wat een lief snoetje en wat een leuk rompertje!

Fleur, heb je de dag overleefd, met de zieken in huis?

Wij hadden gisteravond vrienden op bezoek die om 23.30 uur weggingen. Ik voel me zo'n saaie, oude vrouw, maar voelde dus zó laat :') Normaal lig ik rond 21.30 uur in bed :D Maar het was heel gezellig en de kinderen lieten ons tot 07.00 uur liggen *O*
pi_182633119
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 11:35 schreef Aure het volgende:

Plaatje voor de leuk O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeker leuk - wat een blij dotje! O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_182634072
Ohhh aure plaatje helemaal gemist maar wat een blijerd O+ :D die romper O+

Veel plezier minilot !! *O*

Ja wandeling ging goed. Erg rustig aan gedaan want ik merk dat ik nog wat ‘waggel’ omdat weer normaal wandelen pijn doet aan m’n heupen en onderrug. Nog even wennen dus :X oma had appelflappen gehaald en de kleine meteen ook verschoond dus was gezellig ^O^

En ik zou 23u30 echt niet volhouden :o gisteren kraambezoek van 19 tot 21u30 en dat was me eigenlijk toch wel echt te lang :@ was kapot; terwijl ik gewoon op de bank zat/lag :X

Was na de wandeling ook wel erg moe hoor :') Dat rustig aan doen is niet echt aan mij besteed maar mijn lijf heeft het toch echt nog nodig en dan bedenk ik weer: oja ik ben ook nog maar een week geleden bevallen :') :@
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_182636546
Plakbaby hier. Temperatuur van 38+, dus denk dat ze niet helemaal fit is. Sneu aapje zo.

Terugkomend op het hele seksverhaal van van de week: We weten hier waarschijnlijk waar de pijn vandaan komt. Het lijkt erop dat er met hechten net een zenuw is geraakt? Wist niet dat dat kon, maar de verwachting is dat de pijn/ongemak die m'n vriendin nu bij nagenoeg elke inspanning heeft nog zeker 3-4 maanden aan zal houden, als het ooit al weg gaat. Dus ja.. Zeg het maar. :9
pi_182636890
Fijn dat de wandeling goed ging Priem!

Veel plezier vandaag/vanavond mini! En leuke foto O+

Ach wat sneu voor jullie meisje NJ. Hopelijk voelt ze zich snel beter.

Aure leuke foto! O+ En romper :D waar is ie van?

Hier nog steeds meerdere keren dusdanig diarree dat ik m helemaal kan omkleden. Hij slaapt en plakt wat meer maar heeft ook wel wat vrolijke momenten gelukkig.

En :W vanaf bed. Ik ben ook helemaal afgedraaid ‘s avonds. Mijn (kinderloze) vriendinnen hadden gisteren feestjes. ADE etc en waren om 6:00 thuis, ik voel me dan zo’n buitenaards wezen :').
Mijn beste vriendin is zwanger O+ (en krijgt ook een jongetje, zo leuk!), onze levensstijlen beginnen weer wat op elkaar te lijken gelukkig :'). Maar omdat ik de eerste ben met een kind voel ik me soms nouja best vaak vervreemd van ze vanwege slechte nachten, vroeg naar bed, niet zomaar weg kunnen en oppas regelen etc.

[ Bericht 2% gewijzigd door LaBelleFleur27 op 21-10-2018 08:10:42 ]
pi_182643308
Ah Belle niet zo gek toch. Je zit in een heel ander levensfase nu dan je vriendinnen. 3 jaar geleden gingen mijn vriend en ik ook nog praktisch elk weekend naar de kroeg en zopen ons lam. Nu wordt m’n vriend lam na 1 speciaalbiertje (en ik vast ook :D ). Uitgaan is leuk maar hier geen behoefte meer om tot smorgens vroeg te ‘feesten’ (behalve Pinkpop eigenlijk, dat houden we er in :+ ).
Hoe is het nu met de kleine? Wel al wat beter dan gisteren?

NJ beterschap! ;( lekker knuffelen dan maar.

Ik vermoed hier een regeldagje vandaag. Hij kwam vannacht al een keertje extra en drinkt m’n tieten helemaal leeg. Merk dat ze daar nog niet op ingesteld zijn... benieuwd of hij overdag nu ook iets vaker komt.
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_182643499
Beterschap voor de zieke kindjes! :*
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_182644201
Casper zat om 07:45 al in bad wegens veel viezigheid van hevige diarree maar oogt verder wel vrolijk. Hij wil alleen z’n flessen niet en daar baal ik een beetje van. En yay voor ziektekiemen all around the house want ik ben nu zelf ook ziek :')

Zou best een regeldagje kunnen zijn Priem!

Veel plezier op de meet voor wie gaan! *) Ik had jullie en jullie baby’s graag ‘ns willen zien maar ik wil niet de aanstichter zijn van een eventuele Fok! griepepidemie :')

[ Bericht 1% gewijzigd door LaBelleFleur27 op 21-10-2018 10:55:30 ]
pi_182645045
Beterschap Fleur. :*

Banaan heeft nog steeds rode bultjes rond piemel en balletjes. Zelfs een beetje voorbij zijn lies. Sommige gaan een heel klein beetje open.
Voor luieruitslag lijkt het me te lang duren, ondertussen ongeveer een week. Zijn luiers verschonen na elke plas en hem op zijn blote billen laten heeft ook geen succes.

Ik denk ondertussen aan een schimmeltje. Moeten we hiermee naar de huisarts?
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
  zondag 21 oktober 2018 @ 11:40:10 #280
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_182645161
Beterschap voor de zieken :*.

Belle, zo'n lieve foto van Casper met oma! O+.

Aure, wat een blijerd die Jip! En dat rompertje is erg leuk. Waar is die van?

Jullie lagen er knus bij, Mini O+. Was het leuk gisteren?

Herkenbaar Priem; ik was ook al weer snel op pad na de bevalling maar voel nu sinds een paar dagen dat mijn onderrug protesteert dus ik doe weer wat rustiger aan. Je klinkt wel heerlijk verliefd!

Laatst in de auto op een parkeerterrein gevoed maar toen heb ik een hydrofiele luier voor het raam gehangen zodat ik wat privacy had. Voelde mij wel wat opgelaten in het begin want er stond een groepje daar met elkaar te kletsen. Moet daar nog een beetje aan wennen en het is wat onhandig met tepelhoedje vind ik. Valt dat ding er weer af en I. wordt nogal snel ongeduldig :+. Dus vanmorgen zonder tepelhoedje geprobeerd en dat ging wat gevoeligheid betreft eigenlijk wel. Hij heeft er alleen wat moeite mee want dat is toch wel anders dan een tepelhoedje. Ik ga het oefenen en hopelijk hebben we die dingen straks niet meer nodig :).

Als we naar de stad gaan vind ik het nog wel lastig. Ik probeer het zo in te plannen dat hij heeft gedronken voordat we gaan en dat ik ook weer op tijd terug ben voor een volgend voedingsmoment. Dat werkt tot nu toe prima maar het valt me wat tegen van mezelf. Ik heb nooit het idee gehad dat ik gevoelig zou zijn voor andermans mening hierover.

Voor de mensen die naar de meet gaan: veel plezier! Wij gaan zo naar het bos om te wandelen en voor nu sluit ik af met een gifje van mijn lieve beeb:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(Helemaal emotioneel hier omdat hij morgen gewoon 4 weken oud is en niet meer mini mini is :'))

[ Bericht 3% gewijzigd door Helsinki op 21-10-2018 21:07:37 ]
pi_182645456
Lieve beeb heb je daar Helsinki O+ dat van het in het openbaar voeden had ik in het begin dus ook heel erg, maar nu niet meer echt! Hopelijk voel jij je straks ook wat meer op je gemak ermee.

Het rompertje is trouwens van CarlijnQ :D oude collectie wel(SS18), maar als je het internet afstruint op muscle man bodysuit vind je er wellicht nog wel wat.

PKM, langs de huisarts kan geen kwaad toch? Zeker als je het lang vindt duren.
pi_182645490
quote:
1s.gif Op zondag 21 oktober 2018 11:32 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Beterschap Fleur. :*

Banaan heeft nog steeds rode bultjes rond piemel en balletjes. Zelfs een beetje voorbij zijn lies. Sommige gaan een heel klein beetje open.
Voor luieruitslag lijkt het me te lang duren, ondertussen ongeveer een week. Zijn luiers verschonen na elke plas en hem op zijn blote billen laten heeft ook geen succes.

Ik denk ondertussen aan een schimmeltje. Moeten we hiermee naar de huisarts?
Wij hebben daarvoor de huisarts gebeld en kregen zonder langs te hoeven komen een middeltje aangeraden dat je gewoon zelf bij de apotheek kunt kopen (helaas dus ook op eigen kosten). Miconazolnitraat heet het.
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸&gt;&lt;(((º&gt;
pi_182645539
Dat gifje Helsinki O+

Ik zou ook wel even langsgaan PKM. En durfal met de blote billen :D. Ik vind verschonen al Russisch roulette bij Casper :')
pi_182646749
Afgelopen vrijdag de trotse vader geworden van 'Joop'. Joop is vier weekjes te vroeg geboren en ligt hierdoor nog even met zijn moeder in het ziekenhuis. Bevalling was in vier uurtjes gepiept (hoe ze dat gedaan heeft vraag ik me nog af :')) Maar nu lekker genieten *O*

Fototje:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 28 september 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
Je kunt wel merken dat JJ wel verstand van zaken heeft..
pi_182647520
Wat een lieverd Helsinki O+ En voeden in het openbaar heb ik laatst voor het eerst gedaan, in de MacDonalds :') Inderdaad een gehannes met een tepelhoedje, maar ik vond het wel mega stoer van mezelf. Wel in een hoekje gaan zitten, met doek over mij heen. Inmiddels kolf ik ook en nemen we een flesje mee als we langer op pad gaan. Tepelhoedje zit ook standaard in de tas. Kolven geeft dan wel net even wat meer vrijheid merk ik. Ook als ik zelf even weg zou willen (ooit).

Fleur, beterschap :*

M is vandaag precies een maand oud.... een maand! Hemel O+ Ik ga steeds meer van het mannetje houden en begin hem ook steeds beter te begrijpen O+
En veel plezier op de meet allemaal. Voor mij helaas nog te snel. Wie weet bij een volgende meet :)

JJ gefeliciteerd *O*

[ Bericht 4% gewijzigd door Peacefulll op 21-10-2018 14:10:52 ]
pi_182647609
Wat gaat dat snel he peace :o. Fijn dat het goed gaat met jullie!

Welkom JJ! Mooi mannetje!
pi_182647825
quote:
1s.gif Op zondag 21 oktober 2018 11:56 schreef FlyingFish het volgende:

[..]

Wij hebben daarvoor de huisarts gebeld en kregen zonder langs te hoeven komen een middeltje aangeraden dat je gewoon zelf bij de apotheek kunt kopen (helaas dus ook op eigen kosten). Miconazolnitraat heet het.
Goed idee. :Y

Fleur het valt me op zich wel mee met Banaan op zijn blote billen. Het hoeft maar een uurtje per keer. Meestal doet hij drie plassen en blijft het daarna droog. Poepen kost hem zo'n moeite, volgens mij zou ik hem boven de wc kunnen houden als hij het zou proberen. :D

Gefeliciteerd met Joop! *O*
Hopelijk mag hij snel mee naar huis.

Die tijd vliegt voorbij he Peace. O+

Wat een heerlijke foto trouwens Mini. O+
Ik vind het ook altijd zalig om naast Banaan in bed te kruipen. O+

Ik bakte straks een lekkere apple crumble. Hoge oven dus keukentrappetje erbij. Zat ik even op mijn mobiel te kijken, stond Banaan ineens bovenop die keukentrap. Hij is zo verrekte snel, liet me daarna nog twee keer schrikken terwijl ik dichterbij was.

Hij schuift liefst ook alles voor zich uit over de vloer; bal, houten puzzel, tissuedoos, kaasblokje. Straks dacht ik het geluid te herkennen van vooruit schuivende tissuedoos. Hij was al de halve kamer door toen ik doorhad dat hij zijn stoel aan het schuiven was, de tissuedoos schoof achter de stoel mee. :') :')

Druk weekend. Wat kan Banaan toch genieten van vreemde omgeving + aandacht + spulletjes die hij nog niet in zijn mond heeft gestoken of mee op de grond heeft geslagen. ^O^
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_182648134
Oh Fleur, wat sneu dat jullie allemaal ziek zijn nu :o Beterschap!

PKM, klinkt wel als een schimmeltje oid, als je het niet vertrouwd zou ik even de HA bellen. Heeft hij er zelf last van?

Helsinki, wat een geweldig gifje O+

JJ, gefeliciteerd en welkom! Mooi mannetje!

Peacefull die van jou ook alweer een maand :o Voor mijn gevoel had je je hier pas net gemeld!

Mijn baby is knock-out van de meet, het was erg leuk om de gezichten achter de babyfoto’s te zien :Y Fok’kers maken erg leuke kindjes O+
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_182651138
Nou volgens mij klopt mijn gevoel aardig. Hij is niet huilerig ofzo maar wel wat mopperen en veel rond kijken in plaats van slapen. Nu ook weer 2u tss voeding i.p.v. de gebruikelijke 3 en al 2 poepluiers. Heb hem maar wat vaker bij mij op de bank genomen en lijkt daar wel wat rustiger van te worden O+

Ohhh Helsinki die gif, wat heerlijk O+

Welkom jjdj en gefeliciteerd met Joop :D

Peace een maand :o jeetje waar gaat de tijd naartoe :D

Haha pkm dat wordt ogen op je kont kweken :D :+

Rena; lekker slapen ! Was ook heerlijk weer verder vandaag dus goeie meet-dag. Kwam hier toch nog iets te vroeg maar wie weet een volgende ben ik er ook bij :+
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  zondag 21 oktober 2018 @ 18:09:15 #290
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_182652288
Ja, een volgende keer wil ik ook wel komen (spannend hoor)! :).

Pffff. Hier een schoonmoeder die de halve middag bij ons is geweest. Schat van een mens maar mijn humeur is omgeslagen want we moesten nog naar de winkel en daar aangekomen had ik nergens zin in dus het wordt zometeen een frietje halen :'). Maar dat vind ik dan zo lastig. Ik ben niet iemand die anderen snel wegstuurt en mijn vriend vond het hartstikke gezellig dus dan voel ik me al helemaal bezwaard.

Ik wil trouwens een afdrukje van I. zijn voetje maken. Iemand enig idee waar ze van die setjes verkopen? Liefst offline. (Niet van dat gips maar inkt)
  zondag 21 oktober 2018 @ 18:26:32 #291
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_182652662
quote:
1s.gif Op zondag 21 oktober 2018 18:09 schreef Helsinki het volgende:
Ja, een volgende keer wil ik ook wel komen (spannend hoor)! :).

Pffff. Hier een schoonmoeder die de halve middag bij ons is geweest. Schat van een mens maar mijn humeur is omgeslagen want we moesten nog naar de winkel en daar aangekomen had ik nergens zin in dus het wordt zometeen een frietje halen :'). Maar dat vind ik dan zo lastig. Ik ben niet iemand die anderen snel wegstuurt en mijn vriend vond het hartstikke gezellig dus dan voel ik me al helemaal bezwaard.

Ik wil trouwens een afdrukje van I. zijn voetje maken. Iemand enig idee waar ze van die setjes verkopen? Liefst offline. (Niet van dat gips maar inkt)
Etos had ze laatst.
Zowel gips als inkt, ik heb gips gekocht.

Prenatal zal het ook wel hebben.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zondag 21 oktober 2018 @ 19:20:47 #292
74056 crew  ToT
pi_182653524
Ff snel 2 fotootjes! :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_182655066
Mooi ventje ToT! Hij verdwijnt tussen alle beren :P

Priem lekker knuffelen als hij daar rustig van wordt. Genieten vind ik dat!

Lastig hè Helsinki, visite die te lang blijft. Ik heb ook nog geen sociale manier gevonden om dit te voorkomen. Mijn niet sociale manier is om geen drinken meer aan te bieden. Maar bij (schoon)ouders zal dat wellicht niet werken.

Jjdj gefeliciteerd met Joop! Hopelijk snel met z’n allen thuis!

Afgelopen 3 dagen elke dag op stap geweest met Sofie. En dat trekt ze eigenlijk best goed. Vrijdagavond was ze erg van slag maar daar was zaterdag niks meer van te merken. En ook vandaag, tijdens en na de meet, lijkt ze niet overprikkeld te zijn. Ze vond het wel heel stom dat ze net onder de douche moest maar na zowel gister als vandaag een kakjepakje kwam ze er niet onderuit. Dat gezicht wat ze er dan bij trekt combinatie van deze :'( }:| o|O :6
pi_182664331
Oh Tot, wat een schatje O+

Takkie, ze kwam op mij ook heel rustig en relaxed over, knap hoor voor zo’n kleintje :Y

Mijn baby was vannacht niet zo relaxed, we hebben hier zeer weinig geslapen, dus ik ga zo maar weer een koffieinfuus aanleggen }:| We vermoeden last van haar buikje, gisteren heeft ze ineens bijna niet gepoept terwijl de laatste weken ze wel 3 of 4 keer per dag moest. Hopelijk kan ze het vandaag weer kwijt.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_182664423
Sterkte vandaag rena ! Koffieinfuus klinkt goed, hopelijk wordt het vandaag beter met de darmpjes.

Takkie haha nou ze laat het wel blijken als het niet haar zin is :D en fijn toch ! Lekker er op uit :) wij gaan vandaag ook even naar de Hema en wellicht lunchen daarna. Even kijken hoe Tijn het verder doet. Vannacht vond hij het namelijk nodig om om de 2u te komen i.p.v. 4u. Hopelijk vandaag z’n regeldag een beetje kwijt maar we zullen zien. Deze middag maar even een dutje in lasten voor mama :+
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_182664464
Priem dat is ook wel een kort nachtje, niks verkeerd aan een extra dutje voor mama ;) Ik ben hier achter de oorzaak, ze heeft ineens weer koorts en toch een groter snotneusje dan ik in de gaten had, ademen en fles drinken kost haar wat meer moeite ineens ;(
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_182664722
Ah nee Fleur allemaal zieken, snel opknappen hopelijk.

PKM wat een ondernemend mannetje is het toch! Leuk om te lezen :D B heeft ook wel eens zo'n schimmel gehad en inderdaad creme bij de apothdeek, toen was het zo weg.

Juul besloot weer eens om 05:00 ipv om 06:30 te komen voor een fles. Wat een baggertijd is dat toch.
Ze was gisteren ook enorm onrustig met drinken en meerdere keren een mondje teruggegeven. Ik heb het idee dat er verkoudheidsslijm dwarszit.
pi_182664788
Beterschap voor alle ziekige baby’s! Donderdag doe ik mee... prikjes :’(

Gefeliciteerd met Joop Jj :)

En ik heb weer toffe foto’s gezien!

Ik zou vandaag gewoon even met de huisarts bellen Pkm :) herken het niet van mn jongens..

Zo, en wie wou er koffie?

Jammer dat ik niets durfde te zeggen Exode! Mijn jongens vonden legoworld weer fantastisch, wij dus ook O+ Jullie?

Hier een meisje met drie dagen lang heel veel prikkels, maar ze heeft het super gedaan. Ze doet ook opeens super goede nachten met 5 uur ertussen :D alleen kan ze er overdag ook zo 5 uur tussen laten en dat vind ik zo lang. Donderdag even overleggen op het cb :)
pi_182665688
5:00 is ook echt een baggertijd Exode :O

Fijn dat ze het zo goed gedaan heeft Loj!

Koffie voor Priem. En ook voor Rena, sterkte voor je meisje :*

M. had vannacht gewoon weer diarree in z'n luier ipv buiten z'n luier *O* :'). Mijn misselijkheid is over maar heb nog wel buikloop dus ik heb vanochtend wel een heel spannend autoritje gehad naar m'n werk. _O-. Maar volgens mij is het allemaal een beetje op z'n retour bij ons thuis. :)
  maandag 22 oktober 2018 @ 10:21:16 #300
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_182665876
Mijn baby is zo groot :'(

hij heeft zich net gewoon een uur lang vermaakt in de box.
Ik zat er naast :') vond het na een kwartier zielig, maar hij had er geen probleem mee.
En hij slaapt tegenwoordig met een knuffeltje :D ik merkte dat hij dat nodig had?

als je dat uberhaupt kan merken :')
Hij slaapt met deze :D enige wat ik niet zo eng vind.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_182666355
Wauw Sacre, die vermaakte zich goed in de box! En wat een leuk knuffeltje. M slaapt ook met een knuffel maar dat is meer omdat wij dat knuffeltje zo schattig vonden, denk ik :D

Exode, 5 uur is inderdaad een rottijd voor een voeding. Ben je daarna niet meer gaan slapen?

Mijn dochter produceerde gisteravond een enorme berg poep. Ik heb nog nooit zoveel poep uit een baby zien komen. Ze was de hele dag al niet zichzelf, normaal is ze supervrolijk maar gisteren zat ze duidelijk niet lekker in d'r velletje. Maar na de vele, vele poepluiers heeft ze heerlijk geslapen en kwam ze maar voor 1 nachtvoeding!
Ontlasting gaat op zich wel beter dan voorheen, maar haar darmen moeten duidelijk nog wennen aan het vaste voedsel.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')