Mijn huilbaby had op het kdv vooral veel afleiding. Sliep daardoor nog minder, maar huilde daardoor ook wat minder. En waar het ons af en toe 'tot hier zat', was het voor de pm-ers hun werk. Het was nu eenmaal zo en ze probeerden er een mouw aan te passen (met baby op schoot bij de peuters in de zandbak, extra rondje kinderwagen, enz). Ik vond het makkelijker om mijn baby daar te brengen dan bij onze ouders, dat voelde toch meer als belasten.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 18:59 schreef NicolasJoy het volgende:
Ben heel benieuwd vooral hoe het zal gaan zodra ze naar de KDV gaat.. Misschien dat dat ook wel voor verbetering zorgt. Vind het vooral spannend of zij wel 'net zoveel zorg' kunnen bieden als wij zelf natuurlijk..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, en voor degenen die het vroegen: Kees gaat gelukkig weer redelijk. Nog wel verkouden en wat matig aan het eten, maar wel weer enorm happy en lief. Nachten gaan nog wat wisselend, maar geen techno feestjes bij de buren tot 6 uur 's ochtends () doet wonderen.
En Schanu, niet gaan hoor! Gewoon lekker blijven posten zoals jij wil!
[ Bericht 12% gewijzigd door elliebell op 17-10-2018 11:01:54 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En veel <3 voor alle foto’s weer, wat een leuke en guitige koppies allemaal![]()
Ja, die Surinaamse genen van mij zijn blijkbaar niet zo sterkquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 20:37 schreef Stormqueen het volgende:
Heb jij nou serieus een kind met blauwe ogen gemaakt?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op woensdag 17 oktober 2018 03:58 schreef Loj het volgende:
Pinken
Zo en voeding 1... 5 uur ertussendit is echt prima
Ah wat rottig zegquote:Op woensdag 17 oktober 2018 08:25 schreef Aure het volgende:
Ohh wat een leuke en mooie baby's hebben jullie![]()
Jip vindt mij mooier met wallen denk ikwat een draaaamanacht. Hij hoest ook flink, volgens mij heeft ie kou gevat
koffie dus maar weer
ik kan wel een infuus aanleggen
Dus 2 maanden tussen 1e en 2e ongeveer?quote:Op woensdag 17 oktober 2018 09:23 schreef Aure het volgende:
Hier nog niet regelmatig venco. Ik werd 73 dagen na de bevalling echt ongesteld. En ik ben het nu weer, die cyclus duurde 63 dagen.
Ik had altijd stipt 28 dagen. 6 weken na de bevalling werd ik ongesteld en vanaf toen was het tussen de 28 en 32 dagen.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 09:15 schreef vencodark het volgende:
Btw, wie van jullie heeft al een regelmatige menstruatie na de bevalling?
Ik had vorige maand mijn eerste weer dus áls het een normale cyclus zou zijn van 28 á 30 dagen, dan begint het binnenkort weer.
Maar wellicht duurt het ineens weer langer. Ben eens benieuwd.
Feitelijk klopte het dus wel.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 09:40 schreef Aure het volgende:
Ja zoietsik hou het zelf ook bij in een app (clue). Wel handig hoor! Zo had ik vorig jaar vrij snel door dat er iets niet helemaal klopte
dat iets ligt nu lekker te spelen met een boekje
Was het niet gepland bij jou?quote:Op woensdag 17 oktober 2018 09:40 schreef Aure het volgende:
Ja zoietsik hou het zelf ook bij in een app (clue). Wel handig hoor! Zo had ik vorig jaar vrij snel door dat er iets niet helemaal klopte
dat iets ligt nu lekker te spelen met een boekje
Dat doe ik hier ook idd, als ik gefilmd werd zouden mensen denken dat ik debiel benquote:Op woensdag 17 oktober 2018 11:09 schreef Jentin het volgende:
Het enige wat hier écht helpt is haar broer in haar blikveld, RenaEn verder moet ik in standje hysterische kleuterjuf veel hoge geluidjes maken en onzin uitkramen en overdreven breed blijven lachen. Dan blijft het bij afkeurende moppers meestal.
Neequote:Op woensdag 17 oktober 2018 11:10 schreef elliebell het volgende:
[..]
Was het niet gepland bij jou?
Hier trouwens na het minderen met borstvoeding direct ongesteld, en regelmatig. Wel langere cyclus, zo rond de 30/31 dagen ipv stipt 28.
Oh joh, dat wist ik helemaal niet! Was het erg schrikken / erg onhandige timing?quote:Op woensdag 17 oktober 2018 11:22 schreef Aure het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik moet Jip hier ook altijd afleiden met aankleden of gewoon heel snel zijn. Maar op zich lukt het ook wel als ik een liedje zing tijdens het aankleden.
Het was wel even schrikken en een tikkeltje onhandig.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 11:25 schreef elliebell het volgende:
[..]
Oh joh, dat wist ik helemaal niet! Was het erg schrikken / erg onhandige timing?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had er toen wel wat stress van. Maar het is helemaal goed gekomen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |