Mijn huilbaby had op het kdv vooral veel afleiding. Sliep daardoor nog minder, maar huilde daardoor ook wat minder. En waar het ons af en toe 'tot hier zat', was het voor de pm-ers hun werk. Het was nu eenmaal zo en ze probeerden er een mouw aan te passen (met baby op schoot bij de peuters in de zandbak, extra rondje kinderwagen, enz). Ik vond het makkelijker om mijn baby daar te brengen dan bij onze ouders, dat voelde toch meer als belasten.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 18:59 schreef NicolasJoy het volgende:
Ben heel benieuwd vooral hoe het zal gaan zodra ze naar de KDV gaat.. Misschien dat dat ook wel voor verbetering zorgt. Vind het vooral spannend of zij wel 'net zoveel zorg' kunnen bieden als wij zelf natuurlijk..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, en voor degenen die het vroegen: Kees gaat gelukkig weer redelijk. Nog wel verkouden en wat matig aan het eten, maar wel weer enorm happy en lief. Nachten gaan nog wat wisselend, maar geen techno feestjes bij de buren tot 6 uur 's ochtends () doet wonderen.
En Schanu, niet gaan hoor! Gewoon lekker blijven posten zoals jij wil!
[ Bericht 12% gewijzigd door elliebell op 17-10-2018 11:01:54 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En veel <3 voor alle foto’s weer, wat een leuke en guitige koppies allemaal![]()
Ja, die Surinaamse genen van mij zijn blijkbaar niet zo sterkquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 20:37 schreef Stormqueen het volgende:
Heb jij nou serieus een kind met blauwe ogen gemaakt?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op woensdag 17 oktober 2018 03:58 schreef Loj het volgende:
Pinken
Zo en voeding 1... 5 uur ertussendit is echt prima
Ah wat rottig zegquote:Op woensdag 17 oktober 2018 08:25 schreef Aure het volgende:
Ohh wat een leuke en mooie baby's hebben jullie![]()
Jip vindt mij mooier met wallen denk ikwat een draaaamanacht. Hij hoest ook flink, volgens mij heeft ie kou gevat
koffie dus maar weer
ik kan wel een infuus aanleggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |