abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_182557018
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 18:59 schreef NicolasJoy het volgende:
Ben heel benieuwd vooral hoe het zal gaan zodra ze naar de KDV gaat.. Misschien dat dat ook wel voor verbetering zorgt. Vind het vooral spannend of zij wel 'net zoveel zorg' kunnen bieden als wij zelf natuurlijk..
Mijn huilbaby had op het kdv vooral veel afleiding. Sliep daardoor nog minder, maar huilde daardoor ook wat minder. En waar het ons af en toe 'tot hier zat', was het voor de pm-ers hun werk. Het was nu eenmaal zo en ze probeerden er een mouw aan te passen (met baby op schoot bij de peuters in de zandbak, extra rondje kinderwagen, enz). Ik vond het makkelijker om mijn baby daar te brengen dan bij onze ouders, dat voelde toch meer als belasten.
Hopelijk gaat het snel beter en gaat het ook goed op de opvang!
pi_182557697
Weinig reageer tijd, wel helemaal bijgelezen en de helft weer vergeten. Wat ik me nog herinner: de koe van Belle _O- , een pracht U van Duman die al zo groot wordt, een heel lief lachend meisje maar ook een hele verdrietige van NJ ;(, hilarische foto van de verschrikte baby van Takkie, ennuh.. dat was het :@ (en ik zag eerder geloof ik al een keer Banaan, wat een guitig koppie heeft die toch altijd!) Voor alle andere prachtbaby's heel veel O+ O+

Mijn bijdrage op de valreep:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, en voor degenen die het vroegen: Kees gaat gelukkig weer redelijk. Nog wel verkouden en wat matig aan het eten, maar wel weer enorm happy en lief. Nachten gaan nog wat wisselend, maar geen techno feestjes bij de buren tot 6 uur 's ochtends ( :') ) doet wonderen.

En Schanu, niet gaan hoor! Gewoon lekker blijven posten zoals jij wil!

[ Bericht 12% gewijzigd door elliebell op 17-10-2018 11:01:54 ]
pi_182557800
Ik ben nog op tijd! Niet bijgelezen maar wilde wel even wat foto’s delen :D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 20:37:57 #104
149959 SQ
snelle trees
pi_182557934
Heb jij nou serieus een kind met blauwe ogen gemaakt? :D O+
disclaimer
pi_182558073
Hier ook eens een BFDtje. Van een meisje dat eindelijk weer in slaap is, beetje onrustig, want vanmiddag zijn haar lipbandje en tongriem losgemaakt. In de hoop dat dit wat gaat doen voor het spugen. We blijven ritmeloos door het vele spugen.. De lactatiekundige vermoedde toch teveel lucht, dus hopelijk heeft dit effect.

Verder kom ik door alle onrust er hier ook niet echt in, en dat merk ik ook wel aan reacties. Over twee weken ook alweer aan het werk, dus denk niet dat ik nog erg aanhaak hier :)

SPOILER
En veel <3 voor alle foto’s weer, wat een leuke en guitige koppies allemaal O+
pi_182558355
Poging tot korte bijleespost. Schaam ik me niet voor, Banaan sliep kort en was maar moeilijk tevreden te houden. :P

Schanu jammer dat je gaat. Ik kan je bijdrage echt waarderen. Je bent enorm welkom, als het voor jou goed voelt. :)

NJ wat sneu toch. Lijkt me heel naar, een kindje dat zoveel huilt. Gelukkig zijn er ook fijne momenten.

Welkom Priem! :* Geniet van je wolk, wij zijn er later ook nog wel. :D

Takkie geweldig die eerste foto. _O-

Malteser en Ellie fijn om te lezen dat het weer de goede kant op gaat. :)

Alle andere kindjes zijn ook om te smullen. O+

Banaan in de trapkast.

Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_182558705
Jongens, ik besefte net opeens dat dit onze laatste BFD is :o

Dus ik kom nog snel een bijdrage leveren, want de laatste wil ik niet laten schieten!

Verder loop ik dus weer hopeloos achter :@ ga straks nog genieten van de andere BFD-foto's
pi_182558824
Wat is vandaan groot zeg, pkm!

Wij kunnen O niet meer van het eten houden. Als hij bij ons aan tafel op schoot zit tijdens het eten flipt hij compleet, totdat hij wat In z'n handen heeft:

Mm, imgur doet het weer niet...
pi_182558842
Aanhaken is echt lastiger dan gedacht. Soms voel ik mijzelf echt een beetje egoïstisch om alleen mij verhaal te delen en niet te reageren op anderen. :{
Maar goed N. slaapt nu en ga nu proberen bij te lezen, wel heb ik al een paar leuke BFD's gezien! O+ O+
pi_182558967
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 20:37 schreef Stormqueen het volgende:
Heb jij nou serieus een kind met blauwe ogen gemaakt? :D O+
Ja, die Surinaamse genen van mij zijn blijkbaar niet zo sterk :')
pi_182559179
Lieve Schanu, wat vind ik dit jammer om te lezen -O- Je geeft altijd van die goede adviezen en lieve opmerkingen, waarom zou jij die niet terug mogen ontvangen? Ik ken je niet persoonlijk maar vind je overkomen als een grote lieverd :*

Elliebel wat een leuke serie van Kees :D Fijn dat het weer wat beter gaat met hem!

Vita, wat een prachtig meisje en een mooie mama O+

IMA, hopelijk gaat dat helpen voor je meisje, hopelijk heeft ze niet te veel last van de ingreep :*

PKM wat kijkt hij stout :D Las vanmiddag nog je post over het lopen in de blote billen en de plaswas _O-

LadyS je laatste bfd al weer :o Knappe M met mijter!

Mijn baby was vanavond weer zo blij me te zien, ik kwam binnen en ze begon te jengelen terwijl ze bij manlief op schoot zat en ik tilde haar op en gelijk stil en knuffelig *; Maakt een hoop goed voor de klappen en krabben die ik doordeweeks ook ontvang :P Ze had goede dutjes gedaan vandaag en ik vind het zo mooi om te zien hoe mijn schoonouders van haar genieten O+
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_182561263
Schanu -O- moeten we je megeposten missen. hoop je snel weer terug te zien.
pi_182561392
Wat een heerlijke foto’s hier O+

En Schanu, wat jammer.. Hopelijk kom je snel terug :*
pi_182562914
Ohhh ik Zoë het al; dinsdag is een hele mooie dag oom aanbrengen haken O+ Erg leuke foto’s *;

Oh NJ wat klinkt dat best pittig ! Maar fijn voor de leuke momenten wel.

Vita nou idd wat een blauwe kijkers; heerlijk haha :D

Oh rena zo lief ! Daar word je toch instant keiblij van O+

Hier om 21u gevoed en mama is ook maar gelijk daarna in slaap gevallen; nu de volgende voeding en terwijl ie gisteren nog maar 2 plasluiers had, zit ie vandaag al op 6; dus voeding is nu echt goed op gang. Nu de eerste goeie spuitluier nog :+ wat geniet ik van ons kleine mannetje *;
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_182562995
Iets te laat dan maar..? :@

SPOILER
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_182563834
Pinken O+

Zo en voeding 1... 5 uur ertussen :) dit is echt prima O+
pi_182563837
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 03:58 schreef Loj het volgende:
Pinken O+

Zo en voeding 1... 5 uur ertussen :) dit is echt prima O+
:D ohai ! Hier bijna 4u er tussen :s) fijn toch ^O^
  woensdag 17 oktober 2018 @ 04:36:00 #118
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_182563861
:W met sabbelend jongetje aan mijn borst. Hij kwam zich om 04:00 melden. De voeding daarvoor heeft mijn vriend op zich genomen omdat ik van vermoeidheid niet meer overeind kon blijven. Ben in de keuken omgevallen :{. Nu zo'n 6 uurtjes geslapen en jeetje, wat een verschil maakt dat.

Morgen hopelijk een beetje bijlezen. Alvast een O+ voor de beeb van Priem.

I. 'duikt' soms in elkaar als hij zo bij me ligt. Hoor een hoop gekraak in dat buikje en hij kreunt er ook bij. Ik vind het zo sneu! Hebben jullie baby's dit ook zo gehad?
pi_182563866
Nachtvoeding boks!
Wij zitten toch wel op 2-2,5 uur er tussen :O En veel gepruttel al daarvoor een uur nadat ik weer sliep :O

Ik heb bijgelezen, maar weinig onthouden. Dus even wat O+ O+ O+ voor alle leuke foto’s van jullie te gekke babies!

En :* voor Schanu. Wat jammer dat je niet meer mee gaat posten. Ik vond je altijd mega attent en lief dat je met iedereen mee dacht. Ik hoop dat je wat rust krijgt zo en je later nog eens mee komt posten. Ben ook erg benieuwd wat er bij de kinderarts uitkomt.
pi_182563883
Nachtploeg :Y)

Supervrolijke baby hier. Heul gezellig, timing not so much :P

Klinkt wel herkenbaar, Helsinki. Dat gerommel in het buikje ook. Lekker kroelen maar!

Mooie tijden, loj en Priem!
pi_182564235
Hier valt het rommelen in het buikje wel mee maar Tijn is ook nog maar net gebakken :+ over een paar weekjes zal hij vast al wat meer geluidjes maken en er meer rommelen :Y

Hier was het 6u30 dus nu 2,5u er tussen. Ik teken er nog steeds voor, voor zo’n nachten :@ Vriend doet hem steeds controleren en verschonen tss 2 tieten door ( heb nog steeds last van cts; dus kan hem zelf nog niet terug in het wiegje leggen door pijn aan m’n polsen ;( ); maar vriend vindt het helemaal niet erg en zegt ook voldoende slaap te hebben dus das mooi :)

Kraam is er weer om 8u (nog tot en met vrijdag); jeetje wat gaat de tijd snel zo. Vriend heeft nog lekker 2 weken vrij daarna *O*
pi_182564662
Schanu: zal je missen! :*
Jammer dat je ergens toch twijfelde of je welkom was. Natuurlijk! Geloof dat je lange posts waarin je zoveel users benoemd erg gewaardeerd werden.
Maar volg inderdaad je gevoel. Even afstand nemen helpt je wellicht om de dingen weer helder te zien.
Succes met het werken aan jezelf, zoals je benoemde en sterkte verder. Ook met je gezin. O+ :W

En Priem: mooi afgebakken baby!

Hier een verkouden baby. Voor haar doen veel gehuild rond 0:00 (bijna een uur huilerig en hangerig, dat is uitzonderlijk) maar na die tijd toch redelijk geslapen.
Snotterig als wat maar geen verhoging en best goeie zin. :)
Zou vandaag naar een vriendin gaan die ik een half jaar niet heb gezien. Baal daar dan zo van eigenlijk. Waarom wordt zo’n baby dan precies ziek? :')
Ik zou half de middag pas gaan dus ik kijk even hoe ze er dan aan toe is.
Anders weer verzetten. -O-

[ Bericht 8% gewijzigd door vencodark op 17-10-2018 08:23:39 ]
pi_182564738
Ohh wat een leuke en mooie baby's hebben jullie O+

Jip vindt mij mooier met wallen denk ik :') wat een draaaamanacht. Hij hoest ook flink, volgens mij heeft ie kou gevat ;( koffie dus maar weer c_/ ik kan wel een infuus aanleggen :')
pi_182564826
Beterschap voor de verkoude en zieke kindjes :*

Die van mij werd ook voor het eerst in 10 maanden wakker met een snotneusje, hopelijk wordt het geen hele verkoudheid. Ze was maandag en gisteren al veel aan het niezen; tot haar grote schik want na elke nies moet ze lachen :') _O-
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_182564898
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 08:25 schreef Aure het volgende:
Ohh wat een leuke en mooie baby's hebben jullie O+

Jip vindt mij mooier met wallen denk ik :') wat een draaaamanacht. Hij hoest ook flink, volgens mij heeft ie kou gevat ;( koffie dus maar weer c_/ ik kan wel een infuus aanleggen :')
Ah wat rottig zeg ;( nu al een poosje slechte nachten toch? Cato heeft ineens ontdekt dat ze i.p.v. doorslapen van 7 tot half 4 ook gewoon tussen 12 en 2 nog wel een voeding wil :O ik weet dat ik nog steeds niks te klagen heb, maar hakt er wel een beetje in als je al ruim 4 maanden gewend bent aan 1 nachtvoeding.

Beterschap voor Jip! En ook bij venco en rena! Ik hoop dat je afspraak door kan gaan venco.

Hier ook een snotneusje maar die is er eigenlijk al 2 weken :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')