Sprongetje? De eerste begint 4,5 wk na de UD en duurt een week. Als je daarin gelooft..quote:Op maandag 15 oktober 2018 21:56 schreef VKV het volgende:
Vraagje, onze kleine is nu 5 weken en 3 dagen, is het mogelijk dat er sprake is van een regeldag? Veel huilen, veel zuig- of eetbehoefte en kan niet meer goed weggelegd worden in bed of box zonder dat ie weer gaat huilen (echt hard ook). En hoe lang duurt zoiets? Is het 1 dag of meerdere dagen?
Oef, dat is nog steeds wel heel veel huilen jaquote:Op maandag 15 oktober 2018 21:49 schreef NicolasJoy het volgende:
We gaan op zich wel vooruit: er zijn tegenwoordig momenten dat ze níet slaapt, maar ook niet huilt. Dat ze gewoon stil in bed ligt rond te kijken.
Maar ik denk dat ze überhaupt minimaal 50% van haar wakkere tijd huilt.. Ze slaapt gemiddeld een uur 13 per dag geloof ik. Betekent dat ze 5-6 uur per dag zeker huilt.
Rond de 6 weken is er een regeldag inderdaad:quote:Op maandag 15 oktober 2018 21:56 schreef VKV het volgende:
Vraagje, onze kleine is nu 5 weken en 3 dagen, is het mogelijk dat er sprake is van een regeldag? Veel huilen, veel zuig- of eetbehoefte en kan niet meer goed weggelegd worden in bed of box zonder dat ie weer gaat huilen (echt hard ook). En hoe lang duurt zoiets? Is het 1 dag of meerdere dagen?
Hoop vooral dat de kinderfysio toch niet zoveel hoeft te doen.quote:Op maandag 15 oktober 2018 22:08 schreef rena het volgende:
[..]
Oef, dat is nog steeds wel heel veel huilen jaHopelijk kan de kinderfysio ook wat betekenen voor jullie, gaan jullie ook nog terug naar de osteopaat?
VKV, klinkt mij ook als een sprongetje, wat Nouk zegt; als je er in gelooft, de eerste maanden kwam het bij ons meisje aardig overeen met wat er in oei ik groei stond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar! Als we het dan even niet meer zien zitten.. Dan pakken we zulke foto's erbij, want met wakker worden of op andere willekeurige momenten hebben we ook deze baby:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Protège moi de mes désirs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mijn vriend appte net: volgens mij begint ie te beseffen dat je m achterlaat bij het kdv. Meh![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let me see you stripped down to the bone
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrolijke vakantie-U.Wat een knapperd!
Casper en de banaan
Wat een guitig koppie van Juul op die 1e foto! Die heeft kattenkwaad in de zin.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
even benieuwd ringen waarmee de Oball op de eerste foto vast zit.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 08:04 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Paar foto’s van U. Incl. 2 vakantiekiekjes.
Ik quote deze even want jij vroeg vorige week of onze jongens op elkaar lijken. Uhm, nee. Of ja, ik zie bepaalde gezichtsuitdrukkingen die overeen komen. En ze hebben allebei mijn bruine ogen. En hetzelfde kruintje. Maar Twix is petit en Mars is huge, of nee, HUGE.quote:
Oh zeker, super leuk! Zo bijzonder hoe hetzelfde gen-pakketje twee zulke verschillende kindjes kan afleveren.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 11:58 schreef SacreCoeur het volgende:
Leuk toch2 verschillende van dezelfde makers.
Ik heb gewoon 2x hetzelfde alleen dan van een ander geslacht![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meestal slaapt ze in de draagzak, maar nu een keertje nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 16:08 schreef Malteser het volgende:
Himalaya is gereduceerd tot Vaalserberg,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |