abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_182490537
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 13:21 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nee, je hoeft geen uitzondering te maken, deze 4 punten zouden opgenomen kunnen worden in beleid.
Het enige dat niet al beleid is is je verwijzing naar het sinterklaasfeest. Dan blijft er weinig over om op te nemen in beleid. In feite stel je dan helemaal niks voor en verandert er ook niks.

quote:

[..]

Wellicht dat een grote meerderheid van de bevolking idd denkt: nu is de maat vol. dat is de reden. Ik zeg niet dat dit zo is, ik heb al twee keer gezegd dat ik me hierover geen onderzoek of cijfers kan herinneren. Maar wellicht zijn de blokkeerders idd een voorhoede. Is het straks wachten op de eerste slachtoffers die gaan vallen? Moeten we die kant maar op gaan?
Ik kan me prima vinden in de wetgeving zoals die er nu is. Als er dit jaar weer snelwegen worden geblokkeerd stel ik voor om nog hogere straffen te geven en desnoods celstraffen.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_182490539
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 13:18 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Waarom is het dan niet via die weg verboden?
Goede vraag, daar mag wel eens een onderzoek naar komen.
Misschien een burgemeester die incapabel is.

quote:
En als iets verboden had kunnen worden maar dat niet gebeurd is, mag iemand dan straffeloos de wet overtreden om het eigenhandig tegen te houden?
Je had ze gewoon een transactie aan kunnen bieden ipv dit geld en mankrachtverslindende showproces.
pi_182490574
Nou Twan heeft zijn programmaatje gered met zijn: "Kijk ons eens deugen" strategie en zal die nog wel vaker in gaan zetten.

"Meneer WIlders, u wilde wel bij ons aan tafel, maar niet met deze Pakistaan die een doosbedreiging heeft gestuurd. Wij vinden echter dat iedereen hier aan tafel mag dus speciaal voor u vanuit Pakistan een zelfmoordterrorist die straks bij ons aanschuift"

RTL kan net zo goed fuseren met de staatsomroep van linkse propaganda en Unilever. :')
pi_182490579
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 13:08 schreef Molurus het volgende:

[..]

Dat vind jij, en dat mag je vinden. Maar juridisch en staatsrechtelijk is dit nog steeds een ander verhaal.
Is dat wel zo ? Mag een burgermeester überhaupt uit eigen beweging demonstranten uitnodigingen ? Ik weet niet hoe dat zit. Jij ook niet denk ik, want je draait constant om het feit heen dat de burgemeester deze groepen zelf uitnodigt ipv te verbieden, beide lijken mij ongewenst. Wat vind jij ? En hoe zit het echt ?
pi_182490585
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 13:15 schreef maan_man het volgende:

[..]

Is vooral relevante omdat ik altijd sceptisch stond ten opzichte van de verhalen over de linkse indoctrinatie in het onderwijs, maar deze man doet mijn ogen openen.

Daarnaast ben ik hier gisteren met een paar lieden in een discussie beland die beweerden dat de Friezen niet de meest snuggere mensen waren. Het enige argument daarvoor was eigenlijk dat er geen academici tussen stonden, want die waren per differentie slim. Ik denk dat Flohr hun ongelijk aantoont.
Eens.
pi_182490589
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 13:25 schreef Molurus het volgende:

[..]

Het enige dat niet al beleid is is je verwijzing naar het sinterklaasfeest. Dan blijft er weinig over om op te nemen in beleid. In feite stel je dan helemaal niks voor en verandert er ook niks.
Geen wet, wel een andere insteek van de taak van burgemeester tijdens een intocht dus. dat is juist het mooie, want ikzelf geloof er ook niet in om de regulering rondom een bepaald volksfeest in wetten te gieten.
quote:
[..]

Ik kan me prima vinden in de wetgeving zoals die er nu is. Als er dit jaar weer snelwegen worden geblokkeerd stel ik voor om nog hogere straffen te geven en desnoods celstraffen.
Ja, en dan ga je wellicht dus toe naar een situatie waarbij men de overheid als een onrechtvaardige heerser gaat zien. En ook bestaat het gevaar dat er slachtoffers gaan vallen op een keer.

Overigens ongerelateerd aan ZP, zie je die verwijdering tussen overheid en volk ook op andere gebieden langzaam ontstaan:

EricChrSmit twitterde op zaterdag 13-10-2018 om 13:31:22 Het lijkt mij dat er eerder sprake is van een kortsluiting tussen samenleving en de politiek die zich al vele jaren voor het karretje van het corporate bedrijfsleven laat spannen. De afschaffing van de dividendbelasting was de druppel https://t.co/rRHWXhik0D reageer retweet

[ Bericht 33% gewijzigd door Ryan3 op 13-10-2018 13:33:49 ]
I´m back.
  zaterdag 13 oktober 2018 @ 13:28:52 #57
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_182490592
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 13:25 schreef Klepper272 het volgende:

[..]

Goede vraag, daar mag wel eens een onderzoek naar komen.
Misschien een burgemeester die incapabel is.

[..]

Je had ze gewoon een transactie aan kunnen bieden ipv dit geld en mankrachtverslindende showproces.
Je kan toch als burger een kort geding starten? Dan volg je de juiste kanalen als je gelooft dat iets verboden moet worden.

Als je dat niet doet, en dan ga je alsnog door misdrijven te plegen proberen je zin te krijgen, dan staan daar meestal consequenties tegenover. Of dat hier ook het geval gaat zijn moeten we afwachten, maar in mijn optiek nu zou dat terecht zijn. Het woord is aan de rechter, die het zal wegen tegen de wetten die we hier in Nederland hebben. Zoals het hoort.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_182490619
quote:

[..]

Nee, je hoeft geen uitzondering te maken, deze 4 punten zouden opgenomen kunnen worden in beleid.

[..]

Wellicht dat een grote meerderheid van de bevolking idd denkt: nu is de maat vol. Dat is de reden. Ik zeg niet dat dit zo is, ik heb al twee keer gezegd dat ik me hierover geen onderzoek of cijfers kan herinneren. Maar wellicht zijn de blokkeerders idd een voorhoede. Is het straks wachten op de eerste slachtoffers die gaan vallen? Moeten we die kant maar op gaan?
Aan de hand van een onderzoek had 78% van de Nederlanders begrip voor de blokkeer Friezen dacht ik te horen. Weet alleen niet meer waar ik dat gehoord/gezien heb :@
pi_182490635
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 13:30 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Aan de hand van een onderzoek had 78% van de Nederlanders begrip voor de blokkeer Friezen dacht ik te horen. Weet alleen niet meer waar ik dat gehoord/gezien heb :@
Okee, dat is dan een ruime meerderheid toch.
I´m back.
pi_182490785
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 13:25 schreef Molurus het volgende:

Nog beter zou zijn om het hele KOZP clubje door te lichten.
Waar komen ze vandaan ?
Strafblad ?
Komen de leden in aanmerking voor een Vog ?
(Een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) is een verklaring waaruit blijkt dat uw gedrag in het verleden geen bezwaar vormt voor het vervullen van een specifieke taak of functie in de samenleving.)

Daarna pas wel/niet toelaten bij demonstraties tijdens kinderfeesten.
pi_182490835
Toch wel helden hoor die Friezen, mocht Nederland cultureel, religieus of anders ooit nog eens bedreigd wordt weet ik op wie ik kan vertrouwen.
Racist
  zaterdag 13 oktober 2018 @ 13:43:33 #62
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_182490873
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 13:41 schreef Toga het volgende:
Toch wel helden hoor die Friezen, mocht Nederland cultureel, religieus of anders ooit nog eens bedreigd wordt weet ik op wie ik kan vertrouwen.
Zoals het Nederlandse grondrecht op demonstreren?
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
pi_182490882
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 13:41 schreef Toga het volgende:
Toch wel helden hoor die Friezen, mocht Nederland cultureel, religieus of anders ooit nog eens bedreigd word weet ik op wie ik kan vertrouwen.
Friesland is een cultuur op zich. Nederland is een samensmelting van culturen, waaronder Fries, maar tegenwoordig ook van ver buiten de landsgrenzen (Marokkaans, Turks, Antiliaans, Surinaams etc etc).

In het noorden integreren mensen van buiten over het algemeen wat beter dan in de randstad heb ik zo het idee. Dus laat die randstedelijke multiculturele problemen maar lekker daar.
pi_182490914
Dit is het domste dat Twan Huys had kunnen doen

Hoe luidt het spreekwoord ook alweer? Een kat in het nauw maakt rare sprongen? Dus ja, ik snap dat Twan Huys met zijn dramatisch kelderende kijkcijfers de wanhoop nabij is. Donderdagavond kwam met 236.000 kijkers de bodem van de put akelig dichtbij. Dan treedt in Hilversum het noodplan in werking met als eerste tip voor programma’s in zwaar weer: creëer ophef. Maakt niet uit welke, als er maar over je show gepraat wordt.

In dit geval was Jenny Douwes, boegbeeld van de ‘blokkeerfriezen’, het slachtoffer. Want elke nieuwsredactie weet inmiddels: alles dat met zwarte piet te maken heeft, doet twitter exploderen. En als er dan nog iemand boos van tafel opstaat, is de rel compleet. Dus in dit geval werd Douwes gisteravond onder valse voorwendselen naar de studio gelokt. Nee, ze hoefde echt niet in discussie met Jerry Afriyie van Kick Out Zwarte Piet. Hij zou enkel op de eerste rij zitten. Maar verrassing: live in de uitzending vroeg Huys Afriyie natuurlijk tóch aan tafel. Met de zalvende domineeswoorden dat zijn tafel voor iedereen is en dat iedereen daar zijn verhaal mag doen. Op een ding had de redactie niet gerekend: dat Douwes bleef zitten. Slim, vond ik. Want zo kon ze ons kijkers haarfijn uitleggen op welke schandalige wijze ze genaaid werd door Twan en zijn redactie.

De actie had in elk geval het beoogde korte termijn effect: er keken vrijdag 592.000 kijkers, twitter ontplofte en de uitzending zal op de diverse platformen heel wat keren worden teruggekeken. Het is alleen zo jammer dat niemand bij Late Night zich van tevoren maar een seconde heeft gerealiseerd wat het andere effect van deze actie is, een effect dat ook nog eens lang zal naijlen: dat de talkshow in een klap te boek staat als uiterst onbetrouwbaar. De makers beloven je als gast kennelijk van alles en hebben totaal geen scrupules je vervolgens in de uitzending keihard onderuit te schoffelen. Elke politicus, wetenschapper, advocaat, ceo, sporter of artiest die er niet louter zit om zijn zoveelste single te promoten, zal voortaan wel twee keer nadenken voor hij ‘ja’ zegt. Dat terwijl de show sinds het interview met Pechtold-minnares Anne Lok er al niet best op staat in Den Haag.. En veel tv-kijkers in Twan Huys de nieuwe Jack Spijkerman zien, die voor een enorme zak geld zijn journalistieke principes en overtuigingen aan de commerciële duivel heeft verkocht.
https://www.ad.nl/show/di(...)unnen-doen~ab2458b0/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zaterdag 13 oktober 2018 @ 13:48:18 #65
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_182490943
Twan kan inpakken inderdaad, wat een kansloze actie was dat. Cringe.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
pi_182490953
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 13:43 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Zoals het Nederlandse grondrecht op demonstreren?
En het recht op een tegendemostratie (op de snelweg) dan?
Oh ja, dat was niet van tevoren aangekondigd.. Nou, dikke foei !

Demonstreren is een prima grondrecht, maar zou i.m.o. NOOIT tegelijkertijd en op de zelfde plaats van een "tegenstrijdige" partij mogen worden toegelaten. Dagje erna; ga gerust je gang.
Ja, dat zal minder effect hebben, maar dat stemt dan hoogstwaarschijnlijk ook meer overeen met de interesse van de omstanders.
Racist
pi_182490986
Erg jammer van Twan Huys en de redactie van Late Night...

Twan Huys heeft zich verder ook van een hele slechte kant laten zien in de uitzending. Je moet je gasten niet bedonderen.
pi_182491046
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 13:28 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Je kan toch als burger een kort geding starten? Dan volg je de juiste kanalen als je gelooft dat iets verboden moet worden.

Als je dat niet doet, en dan ga je alsnog door misdrijven te plegen proberen je zin te krijgen, dan staan daar meestal consequenties tegenover. Of dat hier ook het geval gaat zijn moeten we afwachten, maar in mijn optiek nu zou dat terecht zijn. Het woord is aan de rechter, die het zal wegen tegen de wetten die we hier in Nederland hebben. Zoals het hoort.
Je kunt toch als kozp toch ook eerder vertrekken, dan kan je een half uurtje vertraging prima opvangen. Of zijn deze mensen zo wereldvreemd dat ze denken dat er nergens file staat en ze overal vrij baan hebben.
pi_182491056
Uiterst gênant.

Alles voor de kijkcijfers blijkt / lijkt het inderdaad.
  zaterdag 13 oktober 2018 @ 13:55:32 #70
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_182491067
Mooi om die cabeza van Sylvana te zien bij de Nieuwe Maan na de mening van Simon Tahamata. Genietos.
  Moderator zaterdag 13 oktober 2018 @ 13:58:02 #71
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_182491105
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 13:55 schreef DrMabuse het volgende:
Uiterst gênant.

Alles voor de kijkcijfers blijkt / lijkt het inderdaad.
je bent ook wel naief als je iets anders verwacht van een televisieprogramma _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_182491130
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 13:58 schreef sp3c het volgende:

[..]

je bent ook wel naief als je iets anders verwacht van een televisieprogramma _O-
Dat je je gasten naait / een overeenkomst niet nakomt.

Dat verwacht jij bij elk televisieprogramma?
  zaterdag 13 oktober 2018 @ 14:01:58 #73
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_182491156
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 13:48 schreef Toga het volgende:

[..]

En het recht op een tegendemostratie (op de snelweg) dan?
Oh ja, dat was niet van tevoren aangekondigd.. Nou, dikke foei !

Demonstreren is een prima grondrecht, maar zou i.m.o. NOOIT tegelijkertijd en op de zelfde plaats van een "tegenstrijdige" partij mogen worden toegelaten. Dagje erna; ga gerust je gang.
Ja, dat zal minder effect hebben, maar dat stemt dan hoogstwaarschijnlijk ook meer overeen met de interesse van de omstanders.
Helemaal met je eens. Een demonstratie tijdens die intocht is onwenselijk.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
  zaterdag 13 oktober 2018 @ 14:03:04 #74
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_182491173
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 13:54 schreef Klepper272 het volgende:

[..]

Je kunt toch als kozp toch ook eerder vertrekken, dan kan je een half uurtje vertraging prima opvangen. Of zijn deze mensen zo wereldvreemd dat ze denken dat er nergens file staat en ze overal vrij baan hebben.
Jep, dat kan
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
  zaterdag 13 oktober 2018 @ 14:08:16 #75
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_182491254
https://www.facebook.com/(...)NOhbMCFvKVv4kq8g-XPY

Racistisch stukje van Sunny. #racismejegensblanke #gaatnietoverZP
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo