Waar gaat het over? Dat Suriname gebeuren was toch al achter de rug?quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 16:04 schreef napoleonfour het volgende:
Het debat met blok gaat beginnen jongens. Vandaag weg of niet?
het syriegebeuren dit keerquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 16:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waar gaat het over? Dat Suriname gebeuren was toch al achter de rug?
ze hebben niemand meer overquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 16:04 schreef napoleonfour het volgende:
Het debat met blok gaat beginnen jongens. Vandaag weg of niet?
Wat dat aan gaat is hij wel een echte VVD'er hé. Van het ene schandaal zo door naar het anderequote:
dit was wel van voor zijn tijd dacht ikquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 16:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat dat aan gaat is hij wel een echte VVD'er hé. Van het ene schandaal zo door naar het andere
het is ook al laatquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 16:07 schreef napoleonfour het volgende:
geen stemming over zijn aanblijven vandaag, tweede kamer is al naar huis.
Ga jij ook nooit stemmen?quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 16:07 schreef GGMM het volgende:
Zullen we het niet over politiek hebben? dat onderwerp ligt mij niet zo.
Ik hoop dat je in een lego stukje stapt.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 16:11 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Ik volgende keer gewoon vvd in Nederland
Heerlijk
Mag jij nog stemmen in Nederlandquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 16:11 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Heerlijk
Ja geen idee. Je bent toch in Polen geboren en uiteindelijk weer geëmigreerd naar Engeland en staat op het punt te verkassen naar Thailand? Maar je hebt dus gewoon een NL paspoort?quote:
Ik ben in 1997 genaturaliseerd tot nederlanderquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 16:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja geen idee. Je bent toch in Polen geboren en uiteindelijk weer geëmigreerd naar Engeland en staat op het punt te verkassen naar Thailand? Maar je hebt dus gewoon een NL paspoort?
In Thailand nooitquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 16:14 schreef onlogisch het volgende:
Mag je ook stemmen in Polen, Engeland en straks in Thailand?
Is toch heerlijk dat zo'n partij bestaat. En dat er dan ook nog Jan modalen op stemmen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 16:12 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik hoop dat je in een lego stukje stapt.
Nederland de dictatuur van het grootkapitaalquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 16:11 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Heerlijk
Heerlijkquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 16:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Nederland de dictatuur van het grootkapitaal.
Tja je moet ook het gepeupel niet vergeten te pleasen.quote:
Ja dus niet. D66 en het CDA gaan de klappen vangen. Dit is echt 3 jaar ofzo dat de VVD buiten schot blijft.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 16:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Tja je moet ook het gepeupel niet vergeten te pleasen.
VVD zal er wel van langs krijgen komende verkiezingen.
Dat lijkt me nietquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 16:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Tja je moet ook het gepeupel niet vergeten te pleasen.
VVD zal er wel van langs krijgen komende verkiezingen.
VVD staat op -7 in de laatste peilingen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 16:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja dus niet. D66 en het CDA gaan de klappen vangen. Dit is echt 3 jaar ofzo dat de VVD buiten schot blijft.
Ik mis opper z'n cda trollquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 16:24 schreef napoleonfour het volgende:
Voor de rest zijn er namelijk alternatieven, D66 is makkelijk te verruilen voor Groenlinks of Denk, CDA zal zich dan richten op SGP enerzijds of PVV/FVD anderzijds.
-7 is alsnog winst in de ogen van de VVD, ze blijven immers de grootste.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 16:25 schreef Elan het volgende:
[..]
VVD staat op -7 in de laatste peilingen.
En dan komt er komend jaar nog een behoorlijke bak aan lastenverzwaring aan.
Niemand wil nog met de VVD regeren.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 16:26 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
-7 is alsnog winst in de ogen van de VVD, ze blijven immers de grootste.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 16:07 schreef GGMM het volgende:
Zullen we het niet over politiek hebben? dat onderwerp ligt mij niet zo.
CDA altijd.quote:
Ja en dan heb je nog FvD en de PVV die samen 35 zetels kunnen pakken, wat een zooitje eigenlijk.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 16:29 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
CDA altijd.
Groenlinks achteraf heel slim geweest om niet in de slangenkuil te stappen. Kunnen wellicht dan een alternatief vormen met (CU),SP,D66 en PvdA
ik verwacht dat D66 kleiner wordt dan PVDAquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 16:29 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
CDA altijd.
Groenlinks achteraf heel slim geweest om niet in de slangenkuil te stappen. Kunnen wellicht dan een alternatief vormen met (CU),SP,D66 en PvdA
Yes ik ook, paar d66-ers zullen weer terugkruipen naar de PvdA. Redelijk okay partij tegenwoordig, jammer van die Ploumen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 16:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik verwacht dat D66 kleiner wordt dan PVDA
Ploumen babykillerquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 16:33 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Yes ik ook, paar d66-ers zullen weer terugkruipen naar de PvdA. Redelijk okay partij tegenwoordig, jammer van die Ploumen.
Jeetje zeg, dat is veel!quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 16:36 schreef Saind het volgende:
Ik ben al m'n bierglazen aan het schoonmaken
Dat zijn dus 2 volle ladingen in de vaatwasser
Bierglazen moeten niet in de vaatwasser slaat je bier doodquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 16:36 schreef Saind het volgende:
Ik ben al m'n bierglazen aan het schoonmaken
Dat zijn dus 2 volle ladingen in de vaatwasser
Komt veel meer stress bij kijken dan je denkt hoor.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 16:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je hebt een uur gestreamd op Twitch?
Ten eerste is dat niet waarquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 16:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bierglazen moeten niet in de vaatwasser slaat je bier dood
minder afslijtenquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 16:54 schreef Saind het volgende:
[..]
Ten eerste is dat niet waar
ten tweede zitten ze erin zonder blokje zodat de opdrukken niet afslijten
Wel blij met mn moeder lambic glasquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 16:56 schreef Saind het volgende:
[..]
True
Heb de vintage bierglazen met de hand gedaan
Ik zit er as we speak water uit te lurkenquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 16:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wel blij met mn moeder lambic glas
Litmanen 10? Is dat wat?quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 17:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb een interessant boek over Litmanen.
Zonde.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 17:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen idee, moet het nog lezen.
Als ik dat al ga doen.
Ook over de behangkoning tochquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 17:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb een interessant boek over Litmanen.
Kan me niet voorstellen dat die tokkie iets interessants te melden heeft.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 17:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, die heb ik niet inmiddels weggegooid
Wat een rare zinquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 17:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Prima zin.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 17:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
AH.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 17:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Waar kan je grote zakken ijsblokjes halen?
Hoeveel heb je nodigquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 17:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Waar kan je grote zakken ijsblokjes halen?
Laatste periode wel toch?quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 17:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bij Ajax viel dat nog wel mee. Begon pas bij Liverpool echt slijtage te vertonen.
mooi van hem vond ik wel dat hij tig paar adidas worldcup had en ze ook zelf verzorgde, liet hij niet door de materiaalman doenquote:
Toen hij terugkeerde bij Ajax was hij meer geblesseerd dan dat hij gespeeld heeft.quote:
Dat zijn toch zes woorden toegevoegd aan hun vocabulairquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 17:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat zong ik altijd met mn leerlingen in Vietnam
Dacht ik ook ja, begon het toen allemaal te volgen en kende hem van de videobanden van mijn vader, heerlijke speler. Heeft het nog wel lang volgehouden.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 17:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Toen hij terugkeerde bij Ajax was hij meer geblesseerd dan dat hij gespeeld heeft.
Klopt ja hij had zijn veters altijd op een specifieke manier .quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 17:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
mooi van hem vond ik wel dat hij tig paar adidas worldcup had en ze ook zelf verzorgde, liet hij niet door de materiaalman doen
Het gaat natuurlijk om de Litmanen in de kampioensploeg van 95.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 17:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dacht ik ook ja, begon het toen allemaal te volgen en kende hem van de videobanden van mijn vader, heerlijke speler. Heeft het nog wel lang volgehouden.
Lekker spelertje voor je FUT-teamquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 17:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het gaat natuurlijk om de Litmanen in de kampioensploeg van 95.
Dat was een absolute god.
Helaas voor mijn tijd, hoewel ik de beelden dus wel vaak heb teruggekeken.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 17:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het gaat natuurlijk om de Litmanen in de kampioensploeg van 95.
Dat was een absolute god.
die was ook echt goed, jammer dat ze ook hem het kabelcontractje gavenquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 17:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt ja hij had zijn veters altijd op een specifieke manier .
Die Finidi was ook wel een grappige gast.
Was hij niet gewoon tweede keus achter Overmars in die periode?quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 17:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
die was ook echt goed, jammer dat ze ook hem het kabelcontractje gaven
Gore vetzak.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 17:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Zo. Thuis.
Oven staat al aan. Zo pizzagenot.
nee rechtsbuiten, Overmars linksquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 17:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Was hij niet gewoon tweede keus achter Overmars in die periode?
Genot. Ik doe vanavond chili con carne.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 17:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Zo. Thuis.
Lekker doelpunt hoor.quote:
quote:
Nice. Dat heb ik echt allang niet gemaakt.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 17:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Genot. Ik doe vanavond chili con carne.
Ik heb ook pizza gehaald en wat pepernoten voor vanavondquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 17:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Pizza tonijn
Glaasje rode wijn erbij. Lekker man.
Wat voor pizza?quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 17:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb ook pizza gehaald en wat pepernoten voor vanavond
Wat voor pepernotenquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 17:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb ook pizza gehaald en wat pepernoten voor vanavond
racistquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 17:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Salami en nog wat zooi
[..]
All white
Het is dat ik tonijnpizza heb, anders komt het wel erg dichtbij. Ik heb ook een zakje witte chocoladepepernoten meegenomen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 17:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Salami en nog wat zooi
[..]
All white
Wit is geen chocola hequote:Op dinsdag 2 oktober 2018 17:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Het is dat ik tonijnpizza heb, anders komt het wel erg dichtbij. Ik heb ook een zakje witte chocoladepepernoten meegenomen.
Mannen die wijn drinkenquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 17:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Pizza tonijn
Glaasje rode wijn erbij. Lekker man.
Mietje.quote:
Wat een fenomenale traptechniek had Finidi George toch.quote:
Dik varken.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 17:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Zo. Thuis.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 17:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een fenomenale traptechniek had Finidi George toch.
Het enige wat je hiermee zegt is dat jij wijn moet drinken van je vriendin.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 17:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
GGMM moet zijn eerste vriendin nog krijgen, dat gaat nog wel veranderen voor hem. (ooit)
SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOWquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 17:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
GGMM moet zijn eerste vriendin nog krijgen, dat gaat nog wel veranderen voor hem. (ooit)
Ik snap niet echt wat het één met het ander te maken heeft.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 17:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja maar zo is het leven helaasquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 17:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het enige wat je hiermee zegt is dat jij wijn moet drinken van je vriendin.
Wat nogal zielig is.
Ik ook niet, maar het geeft natuurlijk wel te denken dat GGMM (mid30s) nog op zijn allereerste vriendin wacht (lol)quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 17:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik snap niet echt wat het één met het ander te maken heeft.
GGMM dissen is altijd leuk Maxiquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 17:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
hij is een beetje van slag nu bareback Ronnie van z'n voetstuk valtquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 17:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 17:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 17:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het enige wat je hiermee zegt is dat jij wijn moet drinken van je vriendin.
Wat nogal zielig is.
Ach, met een vrouw ben je niet altijd beter af. Maar dat hoef ik jou niet te vertellen als gescheiden man.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 17:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar het geeft natuurlijk wel te denken dat GGMM (mid30s) nog op zijn allereerste vriendin wacht (lol)
HMF kan hier over meepratenquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 17:30 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik drink alles met alcohol
alleen jager vind ik kk goor sinds slechte ervaring
Eens.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 17:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ach, met een vrouw ben je niet altijd beter af. Maar dat hoef ik jou niet te vertellen als gescheiden man.
Gaat niet gebeurenquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 17:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij is een beetje van slag nu bareback Ronnie van z'n voetstuk valt
Volgens ene Danny Blind moest hij zoveel mogelijk op de flanken bivakkeren en wegblijven uit de as omdat daar absoluut zijn kwaliteiten niet lagen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 17:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je wilt hier het tegendeel beweren?
quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 17:32 schreef onlogisch het volgende:
Ik word al moe bij de gedachte aan een relatie.
Danny fucking Blindquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 17:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Volgens ene Danny Blind moest hij zoveel mogelijk op de flanken bivakkeren en wegblijven uit de as omdat daar absoluut zijn kwaliteiten niet lagen.
Onlogod.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 17:32 schreef onlogisch het volgende:
Aanvoerder van Ajax in het team waarin hij speelde dat de CL won.quote:
VERTEL ONS MEERquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 17:32 schreef onlogisch het volgende:
Een keer weer seks toch ook wel fijn.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 17:32 schreef onlogisch het volgende:
maar hij het wel een goeie trap en voorzetquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 17:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Volgens ene Danny Blind moest hij zoveel mogelijk op de flanken bivakkeren en wegblijven uit de as omdat daar absoluut zijn kwaliteiten niet lagen.
Onlogod.
Daar hoef je geen relatie voor te hebbenquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 17:34 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Een keer weer seks toch ook wel fijn.
maar hij het welquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 17:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar hij het wel een goeie trap en voorzet
VERTEL ONS ALLESquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 17:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat valt er te vertellen? Ik vind relaties extreem vermoeiend.
daar heb je geen relatie voor nodigquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 17:34 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Een keer weer seks toch ook wel fijn.
sowieso verandering van spijs doet etenquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 17:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar hoef je geen relatie voor te hebben
Keer teveel gehad? Of wat is die ervaring dan.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 17:30 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik drink alles met alcohol
alleen jager vind ik kk goor sinds slechte ervaring
Zo'n Peter R heeft een open relatie, dan ben je ook gekquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 17:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
sowieso verandering van spijs doet eten
Ja wie niet in dat elftal.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 17:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar hij het wel een goeie trap en voorzet
De gedachte dat je een vorm van concessie moet doen aan datgene wat jij leuk vindt of je moet schikken naar iemand anders bezorgt me al hoofdpijn.quote:
in zijn geval is dat hij laadt wat hij wil en zij nietquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 17:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zo'n Peter R heeft een open relatie, dan ben je ook gek
Psssst. Ik ken er één.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe de fuck ben je ooit aan kinderen begonnen dan? Of was dat een ongelukjequote:Op dinsdag 2 oktober 2018 17:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De gedachte dat je een vorm van concessie moet doen aan datgene wat jij leuk vindt of je moet schikken naar iemand anders bezorgt me al hoofdpijn.
blablablabla![]()
was middelbare school tijd.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 17:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Keer teveel gehad? Of wat is die ervaring dan.
Ik drink overigens wel veel vaker bier dan wijn. Alleen nooit bier tijdens het eten.
Pizza en wijn is gewoon een veel betere combinatie.
drankspel met jager, ik verloor zo'n 10x op rij
daarna kroeg in, ik kk lam
ik werd wakker in mn bed, helemaal ondergekotst
hele lichaam onder blauwe plekken
ik kwam er pas maandag achter dat ik door klasgenoot naar huis was gebracht![]()
quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 17:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Psssst. Ik ken er één.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet gekliktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 17:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Psssst. Ik ken er één.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Had eigenlijk wel een Munsterman verwacht in 1 van de spoilers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 17:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Had eigenlijk wel een Munsterman verwacht in 1 van de spoilers.![]()
![]()
![]()
Hulde voor die klasgenoot dan.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 17:40 schreef JanCees het volgende:
[..]
was middelbare school tijd.
drankspel met jager, ik verloor zo'n 10x op rij
daarna kroeg in, ik kk lam
ik werd wakker in mn bed, helemaal ondergekotst
hele lichaam onder blauwe plekken
ik kwam er pas maandag achter dat ik door klasgenoot naar huis was gebracht![]()
Hulde? Dankzij die klasgenoot zitten wij nu opgescheept met JC.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 17:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hulde voor die klasgenoot dan.![]()
zekerquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 17:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hulde voor die klasgenoot dan.![]()
Haha. Zeker. Bij ons in de kroeg kreeg je voor iedere goldstrike zo'n muntje. Bij 3 muntjes kreeg je een gratis goldstrike. Jaar lang zitten zuipen met 3 vrienden. Een tas vol met die muntjes. De kroegbaas kwam naar ons toe, pakte de tas af en zei ons dat we dat weekend gratis mochten zuipen bij 'mquote:![]()
![]()
Vandaar dus al die gaten in je hersens.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 17:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Haha. Zeker. Bij ons in de kroeg kreeg je voor iedere goldstrike zo'n muntje. Bij 3 muntjes kreeg je een gratis goldstrike. Jaar lang zitten zuipen met 3 vrienden. Een tas vol met die muntjes. De kroegbaas kwam naar ons toe, pakte de tas af en zei ons dat we dat weekend gratis mochten zuipen bij 'mblablablabla![]()
quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 17:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Vandaar dus al die gaten in je hersens.![]()
de neergeschoten persoon schijnt Frans Meijer te zijn (Heineken ontvoerder)twitter:AT5 twitterde op dinsdag 02-10-2018 om 12:17:10UPDATE: Motoragent schiet verdachte neer op De Wittenkadehttps://t.co/DWXBOFVvBZ https://t.co/l0R54onTLA reageer retweet
![]()
Veronica is gierig. ZiggyGod.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 17:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[..]
Schijnbaar Ajax alleen idd, over uurtje is er ook wedstrijden namelijk![]()
ja, ze doen er eentje. Wil eigenlijk ook alleen die zien.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 17:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[..]
Schijnbaar Ajax alleen idd, over uurtje is er ook wedstrijden namelijkZonder wrijving geen glans![]()
Kijken hoe Ajax billenkoek krijgtquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 17:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ja, ze doen er eentje. Wil eigenlijk ook alleen die zien.blablablabla![]()
Helaas doet CR7 niet mee(vieze praktijken van de UEFA), anders zo mooie potquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 17:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ja, ze doen er eentje. Wil eigenlijk ook alleen die zien.![]()
hehe die is wel genaaid ja.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 17:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Helaas doet CR7 niet mee(vieze praktijken van de UEFA), anders zo mooie potZonder wrijving geen glans![]()
Welke zakelijke rekening heb jij?quote:Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Groei groter rekeningquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 17:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Welke zakelijke rekening heb jij?
Zonder wrijving geen glans![]()
Het kan, de kans is alleen niet bijster groot.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 17:57 schreef Saind het volgende:
Als Hertha kan winnen van Bayern kan Ajax het ook![]()
Realgod natuurlijk, wel met weinig toppersquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 17:57 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik denk het wel, die andere potjes word ik nog niet warm van.![]()
Ajax kan niet eens van Heracles winnenquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 17:57 schreef Saind het volgende:
Als Hertha kan winnen van Bayern kan Ajax het ook![]()
Ja alleen moeten ze nu thuis.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 17:57 schreef Saind het volgende:
Als Hertha kan winnen van Bayern kan Ajax het ookblablablabla![]()
Ik neig naar knab.quote:
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Ze waren vrijdag wel echt slechtquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 17:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het kan, de kans is alleen niet bijster groot.
Saillant detail: mijn zus zat in het stadion in het Bayern vak bij die wedstrijd![]()
Uit in Moskou, ik denk niet dat dat erg spectaculair wordt.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 17:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Realgod natuurlijk, wel met weinig toppers![]()
Pics.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 17:59 schreef Saind het volgende:
[..]
Ze waren vrijdag wel echt slecht
Saillant detail: mijn zus zat in het stadion in het Bayern vak bij die wedstrijd![]()
Goedkoop. Maar je kent het gezegde hè...quote:Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Nee grapje jongens Ajax gaat kansloos verliezen
Ik wilde vernedert zeggen maar het is niet echt vernederend om door Bayern afgedroogd te worden![]()
Zeker. Maar ken ze niet echt goed verder.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 18:00 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Goedkoop. Maar je kent het gezegde hè...Zonder wrijving geen glans![]()
is van aegonquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 18:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zeker. Maar ken ze niet echt goed verder.![]()
Eens, maar ik lees wat vreemde dingen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 18:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
daar heb ik er ook 1, goedkoper dan abnWegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
zoals wat?quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 18:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Eens, maar ik lees wat vreemde dingen.![]()
Verouderde apparatuur om betalingen te doen. Niet met G rekeningen om kunnen gaan.quote:Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Daar mag je toch een custom pinpas maken?quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 18:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zit bij ING, zit wel goed daar.![]()
Daarnaast wat issues met overboekingen. Voor een bepaalde dag betalingen klaarzetten en dan te vroeg overmaken.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
als je krediet faciliteiten hebt is natuurlijk wat anders maar voor recht toe recht aan betalingsverkeer zijn ze prima en goedkoper dan de meestenquote:![]()
daaromquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 18:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
als je krediet faciliteiten hebt is natuurlijk wat anders maar voor recht toe recht aan betalingsverkeer zijn ze prima en goedkoper dan de meestenZonder wrijving geen glans![]()
kloptquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 18:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Daar mag je toch een custom pinpas maken?Zonder wrijving geen glans![]()
dat doe ik eigenlijk nooit, is ook voor BV waar minder omzet in zit, die andere zit bij de ABNquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 18:04 schreef Lange_Lans het volgende:
Daarnaast wat issues met overboekingen. Voor een bepaalde dag betalingen klaarzetten en dan te vroeg overmaken.![]()
Chromosoom te weinigquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 18:02 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht even dat dit een speler was, maar schijnbaar is het de trainer![]()
Mijn broertje was daar wel positief overquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 18:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
daar heb ik er ook 1, goedkoper dan abn
Schijnbaar makkelijk extra rekeningen maken![]()
Ik heb ook INGquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 18:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zit bij ING, zit wel goed daar.graag op anoniem![]()
ABN niet hoor?quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 18:08 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Dat kan toch letterlijk overal
Leuk als je 14 bent![]()
Het enige waar ABN tevens goed in is, is DDOS aanvallen ontvangen![]()
![]()
Ik had het over knabquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 18:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
ABN niet hoor?![]()
Het enige waar ABN tevens goed in is, is DDOS aanvallen ontvangen![]()
Vroeger kon je daar gewoon een paar ton op wat deposito voor zettenquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 18:11 schreef KingRoland het volgende:
Spaarrekening voor de kleine wanneer ze geneeskunde gaat studeren
Kreeg je goeie rente![]()
Heeft ING ook weleens last vanquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 18:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
ABN niet hoor?![]()
Het enige waar ABN tevens goed in is, is DDOS aanvallen ontvangenZonder wrijving geen glans![]()
heb jij misschien nog wat aanquote:
Here Are London’s New Michelin-Starred Restaurants for 2019
https://london.eater.com/(...)uide-uk-ireland-2019![]()
Dagje gewerkt vandaag. Nu beentjes omhoog voor de buisquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 18:12 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Met mij wel beetje stageverslag maken
Met jou![]()
Ik heb voor die kleine de groei groter rekening van ingquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 18:11 schreef KingRoland het volgende:
Spaarrekening voor de kleine wanneer ze geneeskunde gaat studerenZonder wrijving geen glans![]()
Zonde manquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 18:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb voor die kleine de groei groter rekening van ing
Krijg je toch niks meer van
Kutbanken![]()
Identifier??quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 18:13 schreef KingRoland het volgende:
Ing heb je dat kut apparaat niet nodig hoe heet dat ding van ABN
Hoeft met ABN vaak ook niet meer he, gewoon app gebruiken maat![]()
helaas niet nee.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 18:13 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Zonde man
KutbankenZonder wrijving geen glans![]()
Kun je beter beleggen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 18:13 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Zonde man
Kutbankenblablablabla![]()
Ik las despacitoquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 18:11 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Vroeger kon je daar gewoon een paar ton op wat deposito voor zetten
Kreeg je goeie rente![]()
Niks mis meequote:Op dinsdag 2 oktober 2018 18:15 schreef Doublepain het volgende:
Gewoon alles in Bitcoin toch??
toch?? toch?? waar zijn onze boys gebleven?
Cryptogod![]()
Ik zit nog in crypto. Amper in Bitcoin trouwens.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 18:15 schreef Doublepain het volgende:
Gewoon alles in Bitcoin toch??
toch?? toch?? waar zijn onze boys gebleven?![]()
Maar, jij hebt er tot op heden goede ervaringen mee?quote:
Ik importeer uit Duitsland en zet door naar Nederlanders. Doe niets in het buitenland.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Dat is niet slimquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 18:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik zit nog in crypto. Amper in Bitcoin trouwens.![]()
Je moeder gaat vanavond ook weer moonenquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 18:20 schreef Elan het volgende:
Bitcoin gaat weer moonen einde van het jaar.![]()
Ging jij maar eens moonen met je debiele teksten elke keer.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 18:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je moeder gaat vanavond ook weer moonenblablablabla![]()
koekoekquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 18:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je moeder gaat vanavond ook weer moonengraag op anoniem![]()
koekoekquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 18:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Ging jij maar eens moonen met je debiele teksten elke keer.graag op anoniem![]()
woedendquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 18:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Ging jij maar eens moonen met je debiele teksten elke keer.![]()
sowquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 18:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je moeder gaat vanavond ook weer moonenZonder wrijving geen glans![]()
Zekers, morgen wel cashen alleenquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 18:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Zeker.
Heb je al een lekker Fifa-teampje in mekaar geflanst ouwe reus?![]()
ja geen problemenquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 18:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Maar, jij hebt er tot op heden goede ervaringen mee?
Ik importeer uit Duitsland en zet door naar Nederlanders. Doe niets in het buitenland.![]()
Jij wel?quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 17:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar hoef je geen relatie voor te hebbenNoot noot.![]()
Yolo jatochquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 18:25 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Hoezo zou je de grootste zekerheid en marketmaker niet in je portfolio hebben![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: