was middelbare school tijd.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 17:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Keer teveel gehad? Of wat is die ervaring dan.
Ik drink overigens wel veel vaker bier dan wijn. Alleen nooit bier tijdens het eten.
Pizza en wijn is gewoon een veel betere combinatie.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 17:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Psssst. Ik ken er één.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet gekliktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 17:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Psssst. Ik ken er één.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Had eigenlijk wel een Munsterman verwacht in 1 van de spoilers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 17:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Had eigenlijk wel een Munsterman verwacht in 1 van de spoilers.![]()
![]()
![]()
Hulde voor die klasgenoot dan.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 17:40 schreef JanCees het volgende:
[..]
was middelbare school tijd.
drankspel met jager, ik verloor zo'n 10x op rij
daarna kroeg in, ik kk lam
ik werd wakker in mn bed, helemaal ondergekotst
hele lichaam onder blauwe plekken
ik kwam er pas maandag achter dat ik door klasgenoot naar huis was gebracht![]()
Hulde? Dankzij die klasgenoot zitten wij nu opgescheept met JC.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 17:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hulde voor die klasgenoot dan.![]()
zekerquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 17:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hulde voor die klasgenoot dan.![]()
Haha. Zeker. Bij ons in de kroeg kreeg je voor iedere goldstrike zo'n muntje. Bij 3 muntjes kreeg je een gratis goldstrike. Jaar lang zitten zuipen met 3 vrienden. Een tas vol met die muntjes. De kroegbaas kwam naar ons toe, pakte de tas af en zei ons dat we dat weekend gratis mochten zuipen bij 'mquote:![]()
![]()
Vandaar dus al die gaten in je hersens.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 17:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Haha. Zeker. Bij ons in de kroeg kreeg je voor iedere goldstrike zo'n muntje. Bij 3 muntjes kreeg je een gratis goldstrike. Jaar lang zitten zuipen met 3 vrienden. Een tas vol met die muntjes. De kroegbaas kwam naar ons toe, pakte de tas af en zei ons dat we dat weekend gratis mochten zuipen bij 'mblablablabla![]()
quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 17:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Vandaar dus al die gaten in je hersens.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: