quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 17:32 schreef onlogisch het volgende:
Ik word al moe bij de gedachte aan een relatie.
Aanvoerder van Ajax in het team waarin hij speelde dat de CL won.quote:
VERTEL ONS MEERquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 17:32 schreef onlogisch het volgende:
Een keer weer seks toch ook wel fijn.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 17:32 schreef onlogisch het volgende:
maar hij het wel een goeie trap en voorzetquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 17:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Volgens ene Danny Blind moest hij zoveel mogelijk op de flanken bivakkeren en wegblijven uit de as omdat daar absoluut zijn kwaliteiten niet lagen.
Onlogod.
Daar hoef je geen relatie voor te hebbenquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 17:34 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Een keer weer seks toch ook wel fijn.
maar hij het welquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 17:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar hij het wel een goeie trap en voorzet
VERTEL ONS ALLESquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 17:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat valt er te vertellen? Ik vind relaties extreem vermoeiend.
daar heb je geen relatie voor nodigquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 17:34 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Een keer weer seks toch ook wel fijn.
sowieso verandering van spijs doet etenquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 17:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar hoef je geen relatie voor te hebben
Keer teveel gehad? Of wat is die ervaring dan.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 17:30 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik drink alles met alcohol
alleen jager vind ik kk goor sinds slechte ervaring
Zo'n Peter R heeft een open relatie, dan ben je ook gekquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 17:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
sowieso verandering van spijs doet eten
Ja wie niet in dat elftal.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 17:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar hij het wel een goeie trap en voorzet
De gedachte dat je een vorm van concessie moet doen aan datgene wat jij leuk vindt of je moet schikken naar iemand anders bezorgt me al hoofdpijn.quote:
in zijn geval is dat hij laadt wat hij wil en zij nietquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 17:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zo'n Peter R heeft een open relatie, dan ben je ook gek
Psssst. Ik ken er één.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe de fuck ben je ooit aan kinderen begonnen dan? Of was dat een ongelukjequote:Op dinsdag 2 oktober 2018 17:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De gedachte dat je een vorm van concessie moet doen aan datgene wat jij leuk vindt of je moet schikken naar iemand anders bezorgt me al hoofdpijn.
blablablabla![]()
was middelbare school tijd.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 17:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Keer teveel gehad? Of wat is die ervaring dan.
Ik drink overigens wel veel vaker bier dan wijn. Alleen nooit bier tijdens het eten.
Pizza en wijn is gewoon een veel betere combinatie.
drankspel met jager, ik verloor zo'n 10x op rij
daarna kroeg in, ik kk lam
ik werd wakker in mn bed, helemaal ondergekotst
hele lichaam onder blauwe plekken
ik kwam er pas maandag achter dat ik door klasgenoot naar huis was gebracht![]()
quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 17:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Psssst. Ik ken er één.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet gekliktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 17:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Psssst. Ik ken er één.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Had eigenlijk wel een Munsterman verwacht in 1 van de spoilers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 17:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Had eigenlijk wel een Munsterman verwacht in 1 van de spoilers.![]()
![]()
![]()
Hulde voor die klasgenoot dan.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 17:40 schreef JanCees het volgende:
[..]
was middelbare school tijd.
drankspel met jager, ik verloor zo'n 10x op rij
daarna kroeg in, ik kk lam
ik werd wakker in mn bed, helemaal ondergekotst
hele lichaam onder blauwe plekken
ik kwam er pas maandag achter dat ik door klasgenoot naar huis was gebracht![]()
Hulde? Dankzij die klasgenoot zitten wij nu opgescheept met JC.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 17:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hulde voor die klasgenoot dan.![]()
zekerquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 17:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hulde voor die klasgenoot dan.![]()
Haha. Zeker. Bij ons in de kroeg kreeg je voor iedere goldstrike zo'n muntje. Bij 3 muntjes kreeg je een gratis goldstrike. Jaar lang zitten zuipen met 3 vrienden. Een tas vol met die muntjes. De kroegbaas kwam naar ons toe, pakte de tas af en zei ons dat we dat weekend gratis mochten zuipen bij 'mquote:![]()
![]()
Vandaar dus al die gaten in je hersens.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 17:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Haha. Zeker. Bij ons in de kroeg kreeg je voor iedere goldstrike zo'n muntje. Bij 3 muntjes kreeg je een gratis goldstrike. Jaar lang zitten zuipen met 3 vrienden. Een tas vol met die muntjes. De kroegbaas kwam naar ons toe, pakte de tas af en zei ons dat we dat weekend gratis mochten zuipen bij 'mblablablabla![]()
quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 17:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Vandaar dus al die gaten in je hersens.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: