Waar gaat het over? Dat Suriname gebeuren was toch al achter de rug?quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 16:04 schreef napoleonfour het volgende:
Het debat met blok gaat beginnen jongens. Vandaag weg of niet?
het syriegebeuren dit keerquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 16:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waar gaat het over? Dat Suriname gebeuren was toch al achter de rug?
ze hebben niemand meer overquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 16:04 schreef napoleonfour het volgende:
Het debat met blok gaat beginnen jongens. Vandaag weg of niet?
Wat dat aan gaat is hij wel een echte VVD'er hé. Van het ene schandaal zo door naar het anderequote:
dit was wel van voor zijn tijd dacht ikquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 16:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat dat aan gaat is hij wel een echte VVD'er hé. Van het ene schandaal zo door naar het andere
het is ook al laatquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 16:07 schreef napoleonfour het volgende:
geen stemming over zijn aanblijven vandaag, tweede kamer is al naar huis.
Ga jij ook nooit stemmen?quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 16:07 schreef GGMM het volgende:
Zullen we het niet over politiek hebben? dat onderwerp ligt mij niet zo.
Ik hoop dat je in een lego stukje stapt.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 16:11 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Ik volgende keer gewoon vvd in Nederland
Heerlijk
Mag jij nog stemmen in Nederlandquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 16:11 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Ik volgende keer gewoon vvd in Nederland
Heerlijk
Ja geen idee. Je bent toch in Polen geboren en uiteindelijk weer geëmigreerd naar Engeland en staat op het punt te verkassen naar Thailand? Maar je hebt dus gewoon een NL paspoort?quote:
Ik ben in 1997 genaturaliseerd tot nederlanderquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 16:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja geen idee. Je bent toch in Polen geboren en uiteindelijk weer geëmigreerd naar Engeland en staat op het punt te verkassen naar Thailand? Maar je hebt dus gewoon een NL paspoort?
In Thailand nooitquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 16:14 schreef onlogisch het volgende:
Mag je ook stemmen in Polen, Engeland en straks in Thailand?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |