Ook over de behangkoning tochquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 17:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb een interessant boek over Litmanen.
Kan me niet voorstellen dat die tokkie iets interessants te melden heeft.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 17:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, die heb ik niet inmiddels weggegooid
Wat een rare zinquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 17:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Prima zin.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 17:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
AH.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 17:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Waar kan je grote zakken ijsblokjes halen?
Hoeveel heb je nodigquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 17:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Waar kan je grote zakken ijsblokjes halen?
Laatste periode wel toch?quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 17:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bij Ajax viel dat nog wel mee. Begon pas bij Liverpool echt slijtage te vertonen.
mooi van hem vond ik wel dat hij tig paar adidas worldcup had en ze ook zelf verzorgde, liet hij niet door de materiaalman doenquote:
Toen hij terugkeerde bij Ajax was hij meer geblesseerd dan dat hij gespeeld heeft.quote:
Dat zijn toch zes woorden toegevoegd aan hun vocabulairquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 17:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat zong ik altijd met mn leerlingen in Vietnam
Dacht ik ook ja, begon het toen allemaal te volgen en kende hem van de videobanden van mijn vader, heerlijke speler. Heeft het nog wel lang volgehouden.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 17:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Toen hij terugkeerde bij Ajax was hij meer geblesseerd dan dat hij gespeeld heeft.
Klopt ja hij had zijn veters altijd op een specifieke manier .quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 17:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
mooi van hem vond ik wel dat hij tig paar adidas worldcup had en ze ook zelf verzorgde, liet hij niet door de materiaalman doen
Het gaat natuurlijk om de Litmanen in de kampioensploeg van 95.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 17:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dacht ik ook ja, begon het toen allemaal te volgen en kende hem van de videobanden van mijn vader, heerlijke speler. Heeft het nog wel lang volgehouden.
Lekker spelertje voor je FUT-teamquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 17:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het gaat natuurlijk om de Litmanen in de kampioensploeg van 95.
Dat was een absolute god.
Helaas voor mijn tijd, hoewel ik de beelden dus wel vaak heb teruggekeken.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 17:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het gaat natuurlijk om de Litmanen in de kampioensploeg van 95.
Dat was een absolute god.
die was ook echt goed, jammer dat ze ook hem het kabelcontractje gavenquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 17:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt ja hij had zijn veters altijd op een specifieke manier .
Die Finidi was ook wel een grappige gast.
Was hij niet gewoon tweede keus achter Overmars in die periode?quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 17:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
die was ook echt goed, jammer dat ze ook hem het kabelcontractje gaven
Gore vetzak.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 17:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Zo. Thuis.
Oven staat al aan. Zo pizzagenot.
nee rechtsbuiten, Overmars linksquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 17:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Was hij niet gewoon tweede keus achter Overmars in die periode?
Genot. Ik doe vanavond chili con carne.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 17:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Zo. Thuis.
Lekker doelpunt hoor.quote:
quote:
Nice. Dat heb ik echt allang niet gemaakt.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 17:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Genot. Ik doe vanavond chili con carne.
Ik heb ook pizza gehaald en wat pepernoten voor vanavondquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 17:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Pizza tonijn
Glaasje rode wijn erbij. Lekker man.
Wat voor pizza?quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 17:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb ook pizza gehaald en wat pepernoten voor vanavond
Wat voor pepernotenquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 17:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb ook pizza gehaald en wat pepernoten voor vanavond
racistquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 17:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Salami en nog wat zooi
[..]
All white
Het is dat ik tonijnpizza heb, anders komt het wel erg dichtbij. Ik heb ook een zakje witte chocoladepepernoten meegenomen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 17:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Salami en nog wat zooi
[..]
All white
Wit is geen chocola hequote:Op dinsdag 2 oktober 2018 17:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Het is dat ik tonijnpizza heb, anders komt het wel erg dichtbij. Ik heb ook een zakje witte chocoladepepernoten meegenomen.
Mannen die wijn drinkenquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 17:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Pizza tonijn
Glaasje rode wijn erbij. Lekker man.
Mietje.quote:
Wat een fenomenale traptechniek had Finidi George toch.quote:
Dik varken.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 17:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Zo. Thuis.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 17:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een fenomenale traptechniek had Finidi George toch.
Het enige wat je hiermee zegt is dat jij wijn moet drinken van je vriendin.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 17:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
GGMM moet zijn eerste vriendin nog krijgen, dat gaat nog wel veranderen voor hem. (ooit)
SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOWquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 17:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
GGMM moet zijn eerste vriendin nog krijgen, dat gaat nog wel veranderen voor hem. (ooit)
Ik snap niet echt wat het één met het ander te maken heeft.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 17:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja maar zo is het leven helaasquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 17:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het enige wat je hiermee zegt is dat jij wijn moet drinken van je vriendin.
Wat nogal zielig is.
Ik ook niet, maar het geeft natuurlijk wel te denken dat GGMM (mid30s) nog op zijn allereerste vriendin wacht (lol)quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 17:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik snap niet echt wat het één met het ander te maken heeft.
GGMM dissen is altijd leuk Maxiquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 17:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
hij is een beetje van slag nu bareback Ronnie van z'n voetstuk valtquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 17:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 17:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 17:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het enige wat je hiermee zegt is dat jij wijn moet drinken van je vriendin.
Wat nogal zielig is.
Ach, met een vrouw ben je niet altijd beter af. Maar dat hoef ik jou niet te vertellen als gescheiden man.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 17:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar het geeft natuurlijk wel te denken dat GGMM (mid30s) nog op zijn allereerste vriendin wacht (lol)
HMF kan hier over meepratenquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 17:30 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik drink alles met alcohol
alleen jager vind ik kk goor sinds slechte ervaring
Eens.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 17:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ach, met een vrouw ben je niet altijd beter af. Maar dat hoef ik jou niet te vertellen als gescheiden man.
Gaat niet gebeurenquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 17:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij is een beetje van slag nu bareback Ronnie van z'n voetstuk valt
Volgens ene Danny Blind moest hij zoveel mogelijk op de flanken bivakkeren en wegblijven uit de as omdat daar absoluut zijn kwaliteiten niet lagen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 17:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je wilt hier het tegendeel beweren?
quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 17:32 schreef onlogisch het volgende:
Ik word al moe bij de gedachte aan een relatie.
Danny fucking Blindquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 17:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Volgens ene Danny Blind moest hij zoveel mogelijk op de flanken bivakkeren en wegblijven uit de as omdat daar absoluut zijn kwaliteiten niet lagen.
Onlogod.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |