Zeker. Maar ken ze niet echt goed verder.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 18:00 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Goedkoop. Maar je kent het gezegde hè...
is van aegonquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 18:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zeker. Maar ken ze niet echt goed verder.
Eens, maar ik lees wat vreemde dingen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 18:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
daar heb ik er ook 1, goedkoper dan abn
zoals wat?quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 18:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Eens, maar ik lees wat vreemde dingen.
Verouderde apparatuur om betalingen te doen. Niet met G rekeningen om kunnen gaan.quote:
Daar mag je toch een custom pinpas maken?quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 18:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zit bij ING, zit wel goed daar.
als je krediet faciliteiten hebt is natuurlijk wat anders maar voor recht toe recht aan betalingsverkeer zijn ze prima en goedkoper dan de meestenquote:
daaromquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 18:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
als je krediet faciliteiten hebt is natuurlijk wat anders maar voor recht toe recht aan betalingsverkeer zijn ze prima en goedkoper dan de meesten
kloptquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 18:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Daar mag je toch een custom pinpas maken?
dat doe ik eigenlijk nooit, is ook voor BV waar minder omzet in zit, die andere zit bij de ABNquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 18:04 schreef Lange_Lans het volgende:
Daarnaast wat issues met overboekingen. Voor een bepaalde dag betalingen klaarzetten en dan te vroeg overmaken.
Chromosoom te weinigquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 18:02 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht even dat dit een speler was, maar schijnbaar is het de trainer
Mijn broertje was daar wel positief overquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 18:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
daar heb ik er ook 1, goedkoper dan abn
Ik heb ook INGquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 18:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zit bij ING, zit wel goed daar.
ABN niet hoor?quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 18:08 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Dat kan toch letterlijk overal
Leuk als je 14 bent
Ik had het over knabquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 18:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
ABN niet hoor?![]()
Het enige waar ABN tevens goed in is, is DDOS aanvallen ontvangen
Vroeger kon je daar gewoon een paar ton op wat deposito voor zettenquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 18:11 schreef KingRoland het volgende:
Spaarrekening voor de kleine wanneer ze geneeskunde gaat studeren
Heeft ING ook weleens last vanquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 18:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
ABN niet hoor?![]()
Het enige waar ABN tevens goed in is, is DDOS aanvallen ontvangen
heb jij misschien nog wat aanquote:
Dagje gewerkt vandaag. Nu beentjes omhoog voor de buisquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 18:12 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Met mij wel beetje stageverslag maken
Met jou
Ik heb voor die kleine de groei groter rekening van ingquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 18:11 schreef KingRoland het volgende:
Spaarrekening voor de kleine wanneer ze geneeskunde gaat studeren
Zonde manquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 18:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb voor die kleine de groei groter rekening van ing
Identifier??quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 18:13 schreef KingRoland het volgende:
Ing heb je dat kut apparaat niet nodig hoe heet dat ding van ABN
helaas niet nee.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 18:13 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Zonde man
Krijg je toch niks meer van
Kutbanken
Kun je beter beleggen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 18:13 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Zonde man
Krijg je toch niks meer van
Kutbanken
Ik las despacitoquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 18:11 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Vroeger kon je daar gewoon een paar ton op wat deposito voor zetten
Kreeg je goeie rente
Niks mis meequote:Op dinsdag 2 oktober 2018 18:15 schreef Doublepain het volgende:
Gewoon alles in Bitcoin toch??
toch?? toch?? waar zijn onze boys gebleven?
Ik zit nog in crypto. Amper in Bitcoin trouwens.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 18:15 schreef Doublepain het volgende:
Gewoon alles in Bitcoin toch??
toch?? toch?? waar zijn onze boys gebleven?
Maar, jij hebt er tot op heden goede ervaringen mee?quote:
Dat is niet slimquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 18:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik zit nog in crypto. Amper in Bitcoin trouwens.
Je moeder gaat vanavond ook weer moonenquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 18:20 schreef Elan het volgende:
Bitcoin gaat weer moonen einde van het jaar.
Ging jij maar eens moonen met je debiele teksten elke keer.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 18:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je moeder gaat vanavond ook weer moonen
koekoekquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 18:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
koekoekquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 18:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Ging jij maar eens moonen met je debiele teksten elke keer.
woedendquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 18:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Ging jij maar eens moonen met je debiele teksten elke keer.
sowquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 18:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zekers, morgen wel cashen alleenquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 18:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Zeker.
Heb je al een lekker Fifa-teampje in mekaar geflanst ouwe reus?
ja geen problemenquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 18:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Maar, jij hebt er tot op heden goede ervaringen mee?
Ik importeer uit Duitsland en zet door naar Nederlanders. Doe niets in het buitenland.
Jij wel?quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 17:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar hoef je geen relatie voor te hebben
Yolo jatochquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 18:25 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Hoezo zou je de grootste zekerheid en marketmaker niet in je portfolio hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |