Geklikt, maar zet hem zo even aan want ben nog even enter shikari aan het luisteren.quote:
Praat eens normaalquote:Op zaterdag 29 september 2018 16:34 schreef napoleonfour het volgende:
As oos joos weer bai forever young benne, ken je moin niet bloider maken
ik was daar hequote:Op zaterdag 29 september 2018 16:34 schreef napoleonfour het volgende:
Ehm, ok.quote:Op zaterdag 29 september 2018 16:34 schreef napoleonfour het volgende:
zeker.quote:
Niet geklikt.quote:Op zaterdag 29 september 2018 16:37 schreef JanCees het volgende:
degene die mij spot krijgt een krat bier en een pak zware van nelle
Deer glouf ik hillegaar niks van.quote:
jazeker, bar anzitten, lekker kannenquote:Op zaterdag 29 september 2018 16:43 schreef napoleonfour het volgende:
Jancees, gae je fedeg moi anzitte, dom kaike en overal bar van ophore?
Geklikt. Wtf is ditquote:Op zaterdag 29 september 2018 16:37 schreef JanCees het volgende:
degene die mij spot krijgt een krat bier en een pak zware van nelle
Je moet nooit op youtube-filmpjes van JC klikken.quote:
Dit is west-friesland.quote:
en dan haten als ik een letter misquote:Op zaterdag 29 september 2018 16:43 schreef napoleonfour het volgende:
Jancees, gae je fedeg moi anzitte, dom kaike en overal bar van ophore?
?quote:Op zaterdag 29 september 2018 16:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
en dan haten als ik een letter mis
[..]
[..]
Volgens de laatste verhalen gaat het niet zo goed met hem.quote:Op zaterdag 29 september 2018 17:37 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Waar is tong80 gebleven? Eindelijk een baan, of wat?
Doe het wel veilig.quote:Op zaterdag 29 september 2018 17:43 schreef Doublepain het volgende:
Zo PSV kijken en daarna Scrummie helemaal kapot maken
Ban op FOK! toch? Perm? Tijdelijk?quote:Op zaterdag 29 september 2018 17:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Volgens de laatste verhalen gaat het niet zo goed met hem.
Zal wel perm zijn, of anders heul langquote:Op zaterdag 29 september 2018 17:47 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ban op FOK! toch? Perm? Tijdelijk?
Sowhquote:
Wel sneu.quote:Op zaterdag 29 september 2018 17:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zal wel perm zijn, of anders heul lang
Jaquote:Op zaterdag 29 september 2018 18:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
zijn de schilders al klaar?
Hoe lang heeft het al met al geduurd?quote:
We hebben net riolering, dus ja.quote:Op zaterdag 29 september 2018 18:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Godverdomme. Gaat alles zo traag in Twente?
Ik heb 2 biefstukjes gegetenquote:Op zaterdag 29 september 2018 18:40 schreef onlogisch het volgende:
Ik ga zo nasi maken
Onlo-junior vindt dit leuk.
Geniet ervan maatquote:Op zaterdag 29 september 2018 18:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb gisteren pasta/kip/pesto op en nadien nog een stukje biefstuk van 150 gram
5,5 week ofzo?quote:Op zaterdag 29 september 2018 18:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hoe lang heeft het al met al geduurd?
Henig an.quote:Op zaterdag 29 september 2018 18:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Godverdomme. Gaat alles zo traag in Twente?
Waarom heb je het over voetbal? Je zit in het verkeerde topic.quote:Op zaterdag 29 september 2018 18:55 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja gewoon goede keeper weet je.
netjesquote:Op zaterdag 29 september 2018 18:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Harrie!
Sproeiinstallatie zit erin.
Heb je misschien een plattegrond voor me?quote:Op zaterdag 29 september 2018 18:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom heb je het over voetbal? Je zit in het verkeerde topic.
Als ik niet mobiel zat had ik nu heel geniepig een link geplaatst waarmee je uit zou loggen.quote:Op zaterdag 29 september 2018 18:58 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Heb je misschien een plattegrond voor me?
Ik drink al koffiequote:Op zaterdag 29 september 2018 18:59 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee. Ga alvast koffie zetten. En wel heel rap.
Zal ik even uitloggen & opnieuw inloggen?quote:Op zaterdag 29 september 2018 19:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Als ik niet mobiel zat had ik nu heel geniepig een link geplaatst waarmee je uit zou loggen.
Je komt goed weg.
Alleen sauna is er niet echt van gekomen. Dat project is even on hold.quote:
Opnieuw inloggen hoeft van mij niet.quote:Op zaterdag 29 september 2018 19:01 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zal ik even uitloggen & opnieuw inloggen?
Ik loop er ook met open ogen in hequote:Op zaterdag 29 september 2018 19:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Opnieuw inloggen hoeft van mij niet.
weet ik niet. Ik ben echt totaal niet handig met stroom.quote:Op zaterdag 29 september 2018 19:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Alleen sauna is er niet echt van gekomen. Dat project is even on hold.
Moet daar elektra aansluiten met krachtstroom. Is dat heel anders dan gewoon dat je weet?
Ik wel opzich, maar nog nooit met krachtstroom gewerkt.quote:Op zaterdag 29 september 2018 19:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
weet ik niet. Ik ben echt totaal niet handig met stroom.
Hou er rekening mee dat je eigenlijk krachtstroom altijd door een erkend installateur moet laten aanleggen.quote:Op zaterdag 29 september 2018 19:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik wel opzich, maar nog nooit met krachtstroom gewerkt.
Zoals je wellicht nog weet heb ik een paar maanden terug stroom gehad. Denk dat ik dat met krachtstroom niet moet krijgen. Weet niet of je het dan na kunt vertellen.
Dank voor de tip.quote:Op zaterdag 29 september 2018 19:06 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hou er rekening mee dat je eigenlijk krachtstroom altijd door een erkend installateur moet laten aanleggen.
Niet dat je het niet zelf zou kunnen oid, maar mocht er ooit iets mee zijn, en het zou een verzekeringskwestie worden, kan je nog wel eens im aarsch geneukt worden als je het zelf hebt aangelegd.
Het geeft een wat stevigere klap als je jezelf onder stroom zetquote:Op zaterdag 29 september 2018 19:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dank voor de tip.
Overigens lever ik natuurlijk vakwerk, maar misschien voor zoiets maar even mijn elektricien bellen. Al is het maar voor advies.
Het ziet er op het oog hetzelfde uit als normale stroom. Dus heel technisch zal het denk ik niet zijn.
Ik begin er gewoon echt niet aan. Krijg er de kriebels van.quote:Op zaterdag 29 september 2018 19:10 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Het geeft een wat stevigere klap als je jezelf onder stroom zet![]()
Tis idd gewoon puur ook een kwestie dat als er kortsluiting ofzo plaatsvindt en je toko brandt af, dan kan het dus verzekeringstechnisch wat onprettig worden.
Ik heb helaas verder geen tips voor je
quote:Op zaterdag 29 september 2018 19:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik begin er gewoon echt niet aan. Krijg er de kriebels van.
Ik heb mezelf al laatst onder stroom gezet toen ik een lamp wilde ophangen. Laat ik maar niet aan krachtstroom beginnen dan.quote:Op zaterdag 29 september 2018 19:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik begin er gewoon echt niet aan. Krijg er de kriebels van.
Dan komt er spontaan een plekje vrijquote:Op zaterdag 29 september 2018 19:14 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik heb mezelf al laatst onder stroom gezet toen ik een lamp wilde ophangen. Laat ik maar niet aan krachtstroom beginnen dan.
Niet aan het opletten?quote:Op zaterdag 29 september 2018 19:14 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik heb mezelf al laatst onder stroom gezet toen ik een lamp wilde ophangen. Laat ik maar niet aan krachtstroom beginnen dan.
Ik was inderdaad niet echt op aan het lettenquote:Op zaterdag 29 september 2018 19:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niet aan het opletten?
Voor een lamp ophangen haal ik ook nooit de stroom eraf. Je moet ooit wat gokken in het leven
stond je haar ook overeind?quote:Op zaterdag 29 september 2018 19:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik kreeg overigens stroom toen ik aan het rommelen was in een wandcontactdoos. Was een Fibaro module aan het aansluiten en toen hing ik er ineens aan.
Overigens ook enorm nonchalant. Had niet verwacht überhaupt stroom te kunnen krijgen.
Dat is misschien alleen met krachtstroom.quote:Op zaterdag 29 september 2018 19:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
stond je haar ook overeind?
Heeft ie geluk gehad. Je verkrampt snel en voor je het weet is het klaar met je.quote:Op zaterdag 29 september 2018 19:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat is misschien alleen met krachtstroom.
Heb van een bouwvakker hier gehoord dat hij letterlijk een keer eraan hing. Dus dat hij ook niet meer los kon laten. Een andere bouwvakker had hem eraf getrokken.
Straks Ajax gekkie.quote:Op zaterdag 29 september 2018 20:25 schreef Van_Poppel het volgende:
Straks de documentaire met die "kutkeeper" op NPO2
TV / Voetbal is oorlog
Hij was gestopt las ik ergens? Of is dit al weer achterhaald?quote:Op zaterdag 29 september 2018 17:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zal wel perm zijn, of anders heul lang
Met watquote:Op zaterdag 29 september 2018 20:32 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Hij was gestopt las ik ergens? Of is dit al weer achterhaald?
FB / Mijn laatste topic en post op FOK!.......quote:Op zaterdag 29 september 2018 20:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh
Dan niet, hij heeft momenteel een ban: http://forum.fok.nl/user/profile/tong80
Ah, ja.quote:Op zaterdag 29 september 2018 20:50 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
FB / Mijn laatste topic en post op FOK!.......
Haha, maar gaat niet zo goed met hem dus?quote:Op zaterdag 29 september 2018 20:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, ja.
Dat is alleen niet z'n laatste post MUZ / De geboorte van m'n faalangst.
Hij heeft nog 5 maanden doorgepost. Zoals we Tong kennen
Denk eerst afkicken.quote:Op zaterdag 29 september 2018 20:55 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Haha, maar gaat niet zo goed met hem dus?
Hij moet gewoon een baan/vriendin zoeken.
Rico is een prima gozer. #TeamRicoquote:Op zaterdag 29 september 2018 21:53 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hallonlo
Hopelijk krijgt Rico straks tikken.
4 mensen moesten lachen om mijn grap in R&P!quote:Op zaterdag 29 september 2018 21:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Rico is een prima gozer. #TeamRico
Heb niks tegen m, maar het wordt een beetje een vervelende act met al zijn media-optredens.quote:Op zaterdag 29 september 2018 21:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Rico is een prima gozer. #TeamRico
Hartstikke fijn voor je makker. Ik hoop dat dit er mede toe bijdraagt dat je een fijne avond zult hebben!quote:Op zaterdag 29 september 2018 21:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
4 mensen moesten lachen om mijn grap in R&P!
Dat doet het zeker!!quote:Op zaterdag 29 september 2018 22:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hartstikke fijn voor je makker. Ik hoop dat dit er mede toe bijdraagt dat je een fijne avond zult hebben!
quote:Op zaterdag 29 september 2018 22:15 schreef onlogisch het volgende:
https://twitter.com/FOXSportsnl/status/1046055320286572544?s=08
(lol)
Onlogisch zegt dat je tegenvalt als mens in het live-topic.quote:
Stuiptrekking na het voorval eerder vandaag. De aandacht eigenlijk niet waard.quote:Op zaterdag 29 september 2018 22:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onlogisch zegt dat je tegenvalt als mens in het live-topic.
Ik voelde me moreel verplicht dit toch even te melden.
Ik denk dat je gelijk hebt.quote:Op zaterdag 29 september 2018 22:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Stuiptrekking na het voorval eerder vandaag. De aandacht eigenlijk niet waard.
Dit lijkt me een corner...quote:Op zaterdag 29 september 2018 22:15 schreef onlogisch het volgende:
https://twitter.com/FOXSportsnl/status/1046055320286572544?s=08
(lol)
Niet geklikt.quote:Op zaterdag 29 september 2018 23:46 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/show/ka(...)-ik-ben-ye~abc4b91e/
Lijkt me leuk.quote:Op zaterdag 29 september 2018 23:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Laten we wat topics om zeep gaan helpen maat.
MUZ / Radio 49 #2635 - Muis...met een droge strot en tranen in de ogenquote:
Een glaasje bierquote:Op zondag 30 september 2018 00:28 schreef onlogisch het volgende:
Ondertussen ontvang ik een foto van JC. Als zijn hersenen net zo helder zijn als deze foto komt het met dat comazuipen wel goed
[ afbeelding ]
Waarom vroeg je dat, wat wil je wetenquote:Op zondag 30 september 2018 00:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat heb je goed gelezen makker.
Oh dat wist je al.quote:Op zondag 30 september 2018 00:41 schreef onlogisch het volgende:
Nou ja, het zal zo wel gemodereerd worden, vandaar dat ik je aandacht even wilde
Ja, maar editten heeft nu weinig zin daar jij 'm al gequote hebtquote:Op zondag 30 september 2018 00:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh dat wist je al.
Dan had je ze ook kunnen dm-en
quote:Op zondag 30 september 2018 00:42 schreef GGMM het volgende:
Maar Haags heeft je laten bannen, ja.
Tegen hem praat ik niet meer.
Tegen mij ook niet he?quote:Op zondag 30 september 2018 00:42 schreef GGMM het volgende:
Maar Haags heeft je laten bannen, ja.
Tegen hem praat ik niet meer.
Welke pics?quote:Op zondag 30 september 2018 00:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoe staat het met die pics? Ik blijf er nu speciaal voor op.
En op m'n computer.quote:Op zondag 30 september 2018 00:50 schreef Charlotte3 het volgende:
Er staan genoeg pics van mij op het forum
ZOEKT
Ja.quote:
Echt he.quote:Op zondag 30 september 2018 00:50 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Op fobo staat mn bolle kop nog ..
Post dan even huidige foto's.quote:Op zondag 30 september 2018 00:50 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Op fobo staat mn bolle kop nog ..
KingRoland vindt dat helemaal niet.quote:Op zondag 30 september 2018 00:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
kingroland en ik vinden dat een vies wijf
Hallo makker.quote:Op zondag 30 september 2018 00:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
kingroland en ik vinden dat een vies wijf
Ja, dat denk ik wel.quote:Op zondag 30 september 2018 00:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zou Nicki een borstvergroting hebben ondergaan?
Bilvergroting swsquote:Op zondag 30 september 2018 00:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zou Nicki een borstvergroting hebben ondergaan?
weer gemist.quote:Op zondag 30 september 2018 00:52 schreef onlogisch het volgende:
Hopelijk heeft GGMM dat niet gezien.
Haags is een snitch. Haags is dood voor GGMM & mijquote:Op zondag 30 september 2018 00:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hallo
Een vriend van Haags is een vriend van mij
Dat wijf heeft echt een onmeunige reet.quote:
Als je dat doet zal ik een week vriendelijk tegen je doenquote:Op zondag 30 september 2018 00:52 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Zal hem binnenkort eens vernieuwen, omdat je ALTIJD zo vriendelijk tegen me bent.. he
Kijk, dit gifje bedoelde ik dusquote:
Oh ja, dat was ik alweer vergeten.quote:Op zondag 30 september 2018 00:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Haags is een snitch. Haags is dood voor GGMM & mij
echt smerigquote:Op zondag 30 september 2018 00:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat wijf heeft echt een onmeunige reet.
Iddquote:
quote:Op zondag 30 september 2018 00:55 schreef GGMM het volgende:
[ Bericht 0% gewijzigd door Drizzt_DoUrden op 30-09-2018 00:53 (nou nou nou...) ]
heb je zo'n slecht huwelijkquote:Op zondag 30 september 2018 00:55 schreef onlogisch het volgende:
Daarbij moet ik ook nog eens zorgen dat ik om 16.45 in de Kuip ben.
Optyfen jij.quote:Op zondag 30 september 2018 00:55 schreef Vanillekwark het volgende:
hallo
Ja, is niet mooi meerquote:Op zondag 30 september 2018 00:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat wijf heeft echt een onmeunige reet.
quote:Op zondag 30 september 2018 00:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Optyfen jij.
Of zoals Onlogisch zou zeggen: Optyven
Wij kunnen elkaar de hand schudden.quote:Op zondag 30 september 2018 00:55 schreef Vanillekwark het volgende:
hallo
Ik kies voor optiefen.quote:Op zondag 30 september 2018 00:57 schreef GGMM het volgende:
Ik stel voor dat we Drizzt laten beslissen.
Apart dat jij de beslissing af wilt laten hangen van iemand die niet eens in staat is om een kilo kwijt te rakenquote:Op zondag 30 september 2018 00:57 schreef GGMM het volgende:
Ik stel voor dat we Drizzt laten beslissen.
Afgelopen nacht fluisterde je wat anders in m'n oorquote:Op zondag 30 september 2018 00:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat siert je om dit zo toe te geven
Je had gelijk, aan Drizzt heb je niks.
Wat een wanstaltig figuur ben je toch.quote:Op zondag 30 september 2018 01:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Afgelopen nacht fluisterde je wat anders in m'n oor
Goor varkenquote:Op zondag 30 september 2018 01:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Afgelopen nacht fluisterde je wat anders in m'n oor
Jij kwam naar mij, niet andersom.quote:
Stop hier maar weer mee.quote:Op zondag 30 september 2018 01:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jij kwam naar mij, niet andersom.
Ok.quote:
Niemand lacht.quote:Op zondag 30 september 2018 01:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jij kwam naar mij, niet andersom.
is dit je nieuwe strategiequote:Op zondag 30 september 2018 01:03 schreef GGMM het volgende:
Jammer dat Charlotte er nog is, zij is één van de weinige ONZ'ers die ik niet kan verdragen.
Heb je die nou ook zitten verwijderen?quote:Op zondag 30 september 2018 01:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Huh, ik zou zweren dat onlo me net een vraag stelde, maar kan die ineens niet meer terugvinden.
Ik heb niks verwijderd.quote:Op zondag 30 september 2018 01:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb je die nou ook zitten verwijderen?Wat kinderachtig.
Harrie is geen mod in VBL.quote:
Dat is wel je typetje hier jaquote:Op zondag 30 september 2018 01:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet ik, ik stookte een beetje vind ik grappig af en toe.
Een dolletje moet kunnen!quote:Op zondag 30 september 2018 01:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat is wel je typetje hier ja
Iets over post modereren, maar weet dus niet welke je bedoelt.quote:Op zondag 30 september 2018 01:10 schreef onlogisch het volgende:
Benieuwd wie mijn vraag verwijderde dan
Maar, zoals altijd, ik ben niet te beroerd de vraag nog een keer te stellen makker.
Zo af en toe wel ja.quote:
Zwak stuk stront dat je bent.quote:Op zondag 30 september 2018 01:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet huilen, daar kan ik niet tegen.
ik stelde je een vraagquote:Op zondag 30 september 2018 01:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee niet dat ik het zielig vind.
Ik word er gewoon heel ongemakkelijk van.
Oh jeetje, even mijn boekje zoeken.quote:Op zondag 30 september 2018 01:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
je krijgt een punt voor iedere maand dat je geen seks hebt
Ja waarom andersquote:Op zondag 30 september 2018 01:41 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Om je punten onder elkaar uit te rekenen?
Nee dat zijn tijgerpunten.quote:Op zondag 30 september 2018 01:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pandapunten waren toch voor mannelijke studenten die vrouwelijke studenten een veeg hadden gegeven?
ja was een tijdje terug al ik had het licht gezienquote:Op zondag 30 september 2018 01:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb je die God van je nou al een keer gevonden?
Ja goed. Net haar wakker gemaakt voor voeding. Ellende is dat altijd de eerste weken.quote:Op zondag 30 september 2018 01:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hey Jojo, hoe is het met de kleine?
Ik ben niet van plan om te gaan verhuizen, ik woon hier perfect. Maar bedanktquote:Op zondag 30 september 2018 01:52 schreef KingRoland het volgende:
trouwens haags je moet als je ooit eens een nieuw huis gaat kopen altijd kijken of het huis niet spookt. je weet maar nooit
had zoiets meegemaakt bij een maat van mij die woonde bij Capelle. ik geloofde nooit in zulke dingen, maar er bestaan vreemde dingen op deze aardbol
Kut ja.quote:Op zondag 30 september 2018 01:52 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja goed. Net haar wakker gemaakt voor voeding. Ellende is dat altijd de eerste weken.
Eigen huis bouwen altijd beter toch? Geen kans op spoken.quote:Op zondag 30 september 2018 01:52 schreef KingRoland het volgende:
trouwens haags je moet als je ooit eens een nieuw huis gaat kopen altijd kijken of het huis niet spookt. je weet maar nooit
had zoiets meegemaakt bij een maat van mij die woonde bij Capelle. ik geloofde nooit in zulke dingen, maar er bestaan vreemde dingen op deze aardbol
kloptquote:Op zondag 30 september 2018 01:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Eigen huis bouwen altijd beter toch? Geen kans op spoken.
Moet je maar niet zwanger worden. Heb je dat gezeik ook niet.quote:Op zondag 30 september 2018 01:52 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja goed. Net haar wakker gemaakt voor voeding. Ellende is dat altijd de eerste weken.
Werd je daar zo geil van ja?quote:Op zondag 30 september 2018 01:52 schreef KingRoland het volgende:
ik kwam alleen toen ze wat spullen terug gingen halen.
lolquote:Op zondag 30 september 2018 01:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Werd je daar zo geil van ja?
Dat is waar.quote:Op zondag 30 september 2018 01:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Moet je maar niet zwanger worden. Heb je dat gezeik ook niet.
Minder dan 2 zelfs.quote:Op zondag 30 september 2018 01:57 schreef KingRoland het volgende:
volgens mij is dat toch nu 2 ofzo?
dus nog 1tje erbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |