Iddquote:
quote:Op zondag 30 september 2018 00:55 schreef GGMM het volgende:
[ Bericht 0% gewijzigd door Drizzt_DoUrden op 30-09-2018 00:53 (nou nou nou...) ]
heb je zo'n slecht huwelijkquote:Op zondag 30 september 2018 00:55 schreef onlogisch het volgende:
Daarbij moet ik ook nog eens zorgen dat ik om 16.45 in de Kuip ben.
Optyfen jij.quote:Op zondag 30 september 2018 00:55 schreef Vanillekwark het volgende:
hallo
Een vriend van Haags is een vriend van mij
Ja, is niet mooi meerquote:Op zondag 30 september 2018 00:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat wijf heeft echt een onmeunige reet.
quote:Op zondag 30 september 2018 00:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Optyfen jij.
Of zoals Onlogisch zou zeggen: Optyven
Wij kunnen elkaar de hand schudden.quote:Op zondag 30 september 2018 00:55 schreef Vanillekwark het volgende:
hallo
Een vriend van Haags is een vriend van mij
Ik kies voor optiefen.quote:Op zondag 30 september 2018 00:57 schreef GGMM het volgende:
Ik stel voor dat we Drizzt laten beslissen.
Apart dat jij de beslissing af wilt laten hangen van iemand die niet eens in staat is om een kilo kwijt te rakenquote:Op zondag 30 september 2018 00:57 schreef GGMM het volgende:
Ik stel voor dat we Drizzt laten beslissen.
Afgelopen nacht fluisterde je wat anders in m'n oorquote:Op zondag 30 september 2018 00:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat siert je om dit zo toe te geven
Je had gelijk, aan Drizzt heb je niks.
Wat een wanstaltig figuur ben je toch.quote:Op zondag 30 september 2018 01:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Afgelopen nacht fluisterde je wat anders in m'n oor
Goor varkenquote:Op zondag 30 september 2018 01:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Afgelopen nacht fluisterde je wat anders in m'n oor
Jij kwam naar mij, niet andersom.quote:
Stop hier maar weer mee.quote:Op zondag 30 september 2018 01:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jij kwam naar mij, niet andersom.
Ok.quote:
Niemand lacht.quote:Op zondag 30 september 2018 01:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jij kwam naar mij, niet andersom.
is dit je nieuwe strategiequote:Op zondag 30 september 2018 01:03 schreef GGMM het volgende:
Jammer dat Charlotte er nog is, zij is één van de weinige ONZ'ers die ik niet kan verdragen.
Heb je die nou ook zitten verwijderen?quote:Op zondag 30 september 2018 01:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Huh, ik zou zweren dat onlo me net een vraag stelde, maar kan die ineens niet meer terugvinden.
Ik heb niks verwijderd.quote:Op zondag 30 september 2018 01:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb je die nou ook zitten verwijderen?Wat kinderachtig.
Harrie is geen mod in VBL.quote:
Dat is wel je typetje hier jaquote:Op zondag 30 september 2018 01:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet ik, ik stookte een beetje vind ik grappig af en toe.
Een dolletje moet kunnen!quote:Op zondag 30 september 2018 01:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat is wel je typetje hier ja
Iets over post modereren, maar weet dus niet welke je bedoelt.quote:Op zondag 30 september 2018 01:10 schreef onlogisch het volgende:
Benieuwd wie mijn vraag verwijderde dan
Maar, zoals altijd, ik ben niet te beroerd de vraag nog een keer te stellen makker.
Zo af en toe wel ja.quote:
Zwak stuk stront dat je bent.quote:Op zondag 30 september 2018 01:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet huilen, daar kan ik niet tegen.
ik stelde je een vraagquote:Op zondag 30 september 2018 01:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee niet dat ik het zielig vind.
Ik word er gewoon heel ongemakkelijk van.
Oh jeetje, even mijn boekje zoeken.quote:Op zondag 30 september 2018 01:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
je krijgt een punt voor iedere maand dat je geen seks hebt
Ja waarom andersquote:Op zondag 30 september 2018 01:41 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Om je punten onder elkaar uit te rekenen?
Nee dat zijn tijgerpunten.quote:Op zondag 30 september 2018 01:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pandapunten waren toch voor mannelijke studenten die vrouwelijke studenten een veeg hadden gegeven?
ja was een tijdje terug al ik had het licht gezienquote:Op zondag 30 september 2018 01:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb je die God van je nou al een keer gevonden?
Ja goed. Net haar wakker gemaakt voor voeding. Ellende is dat altijd de eerste weken.quote:Op zondag 30 september 2018 01:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hey Jojo, hoe is het met de kleine?
Ik ben niet van plan om te gaan verhuizen, ik woon hier perfect. Maar bedanktquote:Op zondag 30 september 2018 01:52 schreef KingRoland het volgende:
trouwens haags je moet als je ooit eens een nieuw huis gaat kopen altijd kijken of het huis niet spookt. je weet maar nooit
had zoiets meegemaakt bij een maat van mij die woonde bij Capelle. ik geloofde nooit in zulke dingen, maar er bestaan vreemde dingen op deze aardbol
Kut ja.quote:Op zondag 30 september 2018 01:52 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja goed. Net haar wakker gemaakt voor voeding. Ellende is dat altijd de eerste weken.
Eigen huis bouwen altijd beter toch? Geen kans op spoken.quote:Op zondag 30 september 2018 01:52 schreef KingRoland het volgende:
trouwens haags je moet als je ooit eens een nieuw huis gaat kopen altijd kijken of het huis niet spookt. je weet maar nooit
had zoiets meegemaakt bij een maat van mij die woonde bij Capelle. ik geloofde nooit in zulke dingen, maar er bestaan vreemde dingen op deze aardbol
kloptquote:Op zondag 30 september 2018 01:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Eigen huis bouwen altijd beter toch? Geen kans op spoken.
Moet je maar niet zwanger worden. Heb je dat gezeik ook niet.quote:Op zondag 30 september 2018 01:52 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja goed. Net haar wakker gemaakt voor voeding. Ellende is dat altijd de eerste weken.
Werd je daar zo geil van ja?quote:Op zondag 30 september 2018 01:52 schreef KingRoland het volgende:
ik kwam alleen toen ze wat spullen terug gingen halen.
lolquote:Op zondag 30 september 2018 01:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Werd je daar zo geil van ja?
Dat is waar.quote:Op zondag 30 september 2018 01:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Moet je maar niet zwanger worden. Heb je dat gezeik ook niet.
Minder dan 2 zelfs.quote:Op zondag 30 september 2018 01:57 schreef KingRoland het volgende:
volgens mij is dat toch nu 2 ofzo?
dus nog 1tje erbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |