Zo af en toe wel ja.quote:
Zwak stuk stront dat je bent.quote:Op zondag 30 september 2018 01:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet huilen, daar kan ik niet tegen.
ik stelde je een vraagquote:Op zondag 30 september 2018 01:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee niet dat ik het zielig vind.
Ik word er gewoon heel ongemakkelijk van.
Oh jeetje, even mijn boekje zoeken.quote:Op zondag 30 september 2018 01:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
je krijgt een punt voor iedere maand dat je geen seks hebt
Ja waarom andersquote:Op zondag 30 september 2018 01:41 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Om je punten onder elkaar uit te rekenen?
Nee dat zijn tijgerpunten.quote:Op zondag 30 september 2018 01:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pandapunten waren toch voor mannelijke studenten die vrouwelijke studenten een veeg hadden gegeven?
ja was een tijdje terug al ik had het licht gezienquote:Op zondag 30 september 2018 01:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb je die God van je nou al een keer gevonden?
Ja goed. Net haar wakker gemaakt voor voeding. Ellende is dat altijd de eerste weken.quote:Op zondag 30 september 2018 01:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hey Jojo, hoe is het met de kleine?
Ik ben niet van plan om te gaan verhuizen, ik woon hier perfect. Maar bedanktquote:Op zondag 30 september 2018 01:52 schreef KingRoland het volgende:
trouwens haags je moet als je ooit eens een nieuw huis gaat kopen altijd kijken of het huis niet spookt. je weet maar nooit
had zoiets meegemaakt bij een maat van mij die woonde bij Capelle. ik geloofde nooit in zulke dingen, maar er bestaan vreemde dingen op deze aardbol
Kut ja.quote:Op zondag 30 september 2018 01:52 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja goed. Net haar wakker gemaakt voor voeding. Ellende is dat altijd de eerste weken.
Eigen huis bouwen altijd beter toch? Geen kans op spoken.quote:Op zondag 30 september 2018 01:52 schreef KingRoland het volgende:
trouwens haags je moet als je ooit eens een nieuw huis gaat kopen altijd kijken of het huis niet spookt. je weet maar nooit
had zoiets meegemaakt bij een maat van mij die woonde bij Capelle. ik geloofde nooit in zulke dingen, maar er bestaan vreemde dingen op deze aardbol
kloptquote:Op zondag 30 september 2018 01:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Eigen huis bouwen altijd beter toch? Geen kans op spoken.
Moet je maar niet zwanger worden. Heb je dat gezeik ook niet.quote:Op zondag 30 september 2018 01:52 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja goed. Net haar wakker gemaakt voor voeding. Ellende is dat altijd de eerste weken.
Werd je daar zo geil van ja?quote:Op zondag 30 september 2018 01:52 schreef KingRoland het volgende:
ik kwam alleen toen ze wat spullen terug gingen halen.
lolquote:Op zondag 30 september 2018 01:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Werd je daar zo geil van ja?
Dat is waar.quote:Op zondag 30 september 2018 01:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Moet je maar niet zwanger worden. Heb je dat gezeik ook niet.
Minder dan 2 zelfs.quote:Op zondag 30 september 2018 01:57 schreef KingRoland het volgende:
volgens mij is dat toch nu 2 ofzo?
dus nog 1tje erbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |