Ik was inderdaad niet echt op aan het lettenquote:Op zaterdag 29 september 2018 19:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niet aan het opletten?
Voor een lamp ophangen haal ik ook nooit de stroom eraf. Je moet ooit wat gokken in het leven
stond je haar ook overeind?quote:Op zaterdag 29 september 2018 19:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik kreeg overigens stroom toen ik aan het rommelen was in een wandcontactdoos. Was een Fibaro module aan het aansluiten en toen hing ik er ineens aan.
Overigens ook enorm nonchalant. Had niet verwacht überhaupt stroom te kunnen krijgen.
Dat is misschien alleen met krachtstroom.quote:Op zaterdag 29 september 2018 19:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
stond je haar ook overeind?
Heeft ie geluk gehad. Je verkrampt snel en voor je het weet is het klaar met je.quote:Op zaterdag 29 september 2018 19:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat is misschien alleen met krachtstroom.
Heb van een bouwvakker hier gehoord dat hij letterlijk een keer eraan hing. Dus dat hij ook niet meer los kon laten. Een andere bouwvakker had hem eraf getrokken.
Straks Ajax gekkie.quote:Op zaterdag 29 september 2018 20:25 schreef Van_Poppel het volgende:
Straks de documentaire met die "kutkeeper" op NPO2
TV / Voetbal is oorlog
Hij was gestopt las ik ergens? Of is dit al weer achterhaald?quote:Op zaterdag 29 september 2018 17:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zal wel perm zijn, of anders heul lang
Met watquote:Op zaterdag 29 september 2018 20:32 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Hij was gestopt las ik ergens? Of is dit al weer achterhaald?
FB / Mijn laatste topic en post op FOK!.......quote:Op zaterdag 29 september 2018 20:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh
Dan niet, hij heeft momenteel een ban: http://forum.fok.nl/user/profile/tong80
Ah, ja.quote:Op zaterdag 29 september 2018 20:50 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
FB / Mijn laatste topic en post op FOK!.......
Haha, maar gaat niet zo goed met hem dus?quote:Op zaterdag 29 september 2018 20:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, ja.
Dat is alleen niet z'n laatste post MUZ / De geboorte van m'n faalangst.
Hij heeft nog 5 maanden doorgepost. Zoals we Tong kennen
Denk eerst afkicken.quote:Op zaterdag 29 september 2018 20:55 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Haha, maar gaat niet zo goed met hem dus?
Hij moet gewoon een baan/vriendin zoeken.
Rico is een prima gozer. #TeamRicoquote:Op zaterdag 29 september 2018 21:53 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hallonlo
Hopelijk krijgt Rico straks tikken.
4 mensen moesten lachen om mijn grap in R&P!quote:Op zaterdag 29 september 2018 21:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Rico is een prima gozer. #TeamRico
Heb niks tegen m, maar het wordt een beetje een vervelende act met al zijn media-optredens.quote:Op zaterdag 29 september 2018 21:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Rico is een prima gozer. #TeamRico
Hartstikke fijn voor je makker. Ik hoop dat dit er mede toe bijdraagt dat je een fijne avond zult hebben!quote:Op zaterdag 29 september 2018 21:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
4 mensen moesten lachen om mijn grap in R&P!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |