Ik drink al koffiequote:Op zaterdag 29 september 2018 18:59 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee. Ga alvast koffie zetten. En wel heel rap.
Zal ik even uitloggen & opnieuw inloggen?quote:Op zaterdag 29 september 2018 19:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Als ik niet mobiel zat had ik nu heel geniepig een link geplaatst waarmee je uit zou loggen.
Je komt goed weg.
Alleen sauna is er niet echt van gekomen. Dat project is even on hold.quote:
Opnieuw inloggen hoeft van mij niet.quote:Op zaterdag 29 september 2018 19:01 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zal ik even uitloggen & opnieuw inloggen?
Ik loop er ook met open ogen in hequote:Op zaterdag 29 september 2018 19:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Opnieuw inloggen hoeft van mij niet.
weet ik niet. Ik ben echt totaal niet handig met stroom.quote:Op zaterdag 29 september 2018 19:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Alleen sauna is er niet echt van gekomen. Dat project is even on hold.
Moet daar elektra aansluiten met krachtstroom. Is dat heel anders dan gewoon dat je weet?
Ik wel opzich, maar nog nooit met krachtstroom gewerkt.quote:Op zaterdag 29 september 2018 19:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
weet ik niet. Ik ben echt totaal niet handig met stroom.
Hou er rekening mee dat je eigenlijk krachtstroom altijd door een erkend installateur moet laten aanleggen.quote:Op zaterdag 29 september 2018 19:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik wel opzich, maar nog nooit met krachtstroom gewerkt.
Zoals je wellicht nog weet heb ik een paar maanden terug stroom gehad. Denk dat ik dat met krachtstroom niet moet krijgen. Weet niet of je het dan na kunt vertellen.
Dank voor de tip.quote:Op zaterdag 29 september 2018 19:06 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hou er rekening mee dat je eigenlijk krachtstroom altijd door een erkend installateur moet laten aanleggen.
Niet dat je het niet zelf zou kunnen oid, maar mocht er ooit iets mee zijn, en het zou een verzekeringskwestie worden, kan je nog wel eens im aarsch geneukt worden als je het zelf hebt aangelegd.
Het geeft een wat stevigere klap als je jezelf onder stroom zetquote:Op zaterdag 29 september 2018 19:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dank voor de tip.
Overigens lever ik natuurlijk vakwerk, maar misschien voor zoiets maar even mijn elektricien bellen. Al is het maar voor advies.
Het ziet er op het oog hetzelfde uit als normale stroom. Dus heel technisch zal het denk ik niet zijn.
Ik begin er gewoon echt niet aan. Krijg er de kriebels van.quote:Op zaterdag 29 september 2018 19:10 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Het geeft een wat stevigere klap als je jezelf onder stroom zet![]()
Tis idd gewoon puur ook een kwestie dat als er kortsluiting ofzo plaatsvindt en je toko brandt af, dan kan het dus verzekeringstechnisch wat onprettig worden.
Ik heb helaas verder geen tips voor je
quote:Op zaterdag 29 september 2018 19:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik begin er gewoon echt niet aan. Krijg er de kriebels van.
Ik heb mezelf al laatst onder stroom gezet toen ik een lamp wilde ophangen. Laat ik maar niet aan krachtstroom beginnen dan.quote:Op zaterdag 29 september 2018 19:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik begin er gewoon echt niet aan. Krijg er de kriebels van.
Dan komt er spontaan een plekje vrijquote:Op zaterdag 29 september 2018 19:14 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik heb mezelf al laatst onder stroom gezet toen ik een lamp wilde ophangen. Laat ik maar niet aan krachtstroom beginnen dan.
Niet aan het opletten?quote:Op zaterdag 29 september 2018 19:14 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik heb mezelf al laatst onder stroom gezet toen ik een lamp wilde ophangen. Laat ik maar niet aan krachtstroom beginnen dan.
Ik was inderdaad niet echt op aan het lettenquote:Op zaterdag 29 september 2018 19:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niet aan het opletten?
Voor een lamp ophangen haal ik ook nooit de stroom eraf. Je moet ooit wat gokken in het leven
stond je haar ook overeind?quote:Op zaterdag 29 september 2018 19:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik kreeg overigens stroom toen ik aan het rommelen was in een wandcontactdoos. Was een Fibaro module aan het aansluiten en toen hing ik er ineens aan.
Overigens ook enorm nonchalant. Had niet verwacht überhaupt stroom te kunnen krijgen.
Dat is misschien alleen met krachtstroom.quote:Op zaterdag 29 september 2018 19:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
stond je haar ook overeind?
Heeft ie geluk gehad. Je verkrampt snel en voor je het weet is het klaar met je.quote:Op zaterdag 29 september 2018 19:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat is misschien alleen met krachtstroom.
Heb van een bouwvakker hier gehoord dat hij letterlijk een keer eraan hing. Dus dat hij ook niet meer los kon laten. Een andere bouwvakker had hem eraf getrokken.
Straks Ajax gekkie.quote:Op zaterdag 29 september 2018 20:25 schreef Van_Poppel het volgende:
Straks de documentaire met die "kutkeeper" op NPO2
TV / Voetbal is oorlog
Hij was gestopt las ik ergens? Of is dit al weer achterhaald?quote:Op zaterdag 29 september 2018 17:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zal wel perm zijn, of anders heul lang
Met watquote:Op zaterdag 29 september 2018 20:32 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Hij was gestopt las ik ergens? Of is dit al weer achterhaald?
FB / Mijn laatste topic en post op FOK!.......quote:Op zaterdag 29 september 2018 20:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh
Dan niet, hij heeft momenteel een ban: http://forum.fok.nl/user/profile/tong80
Ah, ja.quote:Op zaterdag 29 september 2018 20:50 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
FB / Mijn laatste topic en post op FOK!.......
Haha, maar gaat niet zo goed met hem dus?quote:Op zaterdag 29 september 2018 20:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, ja.
Dat is alleen niet z'n laatste post MUZ / De geboorte van m'n faalangst.
Hij heeft nog 5 maanden doorgepost. Zoals we Tong kennen
Denk eerst afkicken.quote:Op zaterdag 29 september 2018 20:55 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Haha, maar gaat niet zo goed met hem dus?
Hij moet gewoon een baan/vriendin zoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |