Geklikt, maar zet hem zo even aan want ben nog even enter shikari aan het luisteren.quote:
Praat eens normaalquote:Op zaterdag 29 september 2018 16:34 schreef napoleonfour het volgende:
As oos joos weer bai forever young benne, ken je moin niet bloider maken
ik was daar hequote:Op zaterdag 29 september 2018 16:34 schreef napoleonfour het volgende:
Ehm, ok.quote:Op zaterdag 29 september 2018 16:34 schreef napoleonfour het volgende:
zeker.quote:
Niet geklikt.quote:Op zaterdag 29 september 2018 16:37 schreef JanCees het volgende:
degene die mij spot krijgt een krat bier en een pak zware van nelle
Deer glouf ik hillegaar niks van.quote:
jazeker, bar anzitten, lekker kannenquote:Op zaterdag 29 september 2018 16:43 schreef napoleonfour het volgende:
Jancees, gae je fedeg moi anzitte, dom kaike en overal bar van ophore?
Geklikt. Wtf is ditquote:Op zaterdag 29 september 2018 16:37 schreef JanCees het volgende:
degene die mij spot krijgt een krat bier en een pak zware van nelle
Je moet nooit op youtube-filmpjes van JC klikken.quote:
Dit is west-friesland.quote:
en dan haten als ik een letter misquote:Op zaterdag 29 september 2018 16:43 schreef napoleonfour het volgende:
Jancees, gae je fedeg moi anzitte, dom kaike en overal bar van ophore?
?quote:Op zaterdag 29 september 2018 16:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
en dan haten als ik een letter mis
[..]
[..]
Volgens de laatste verhalen gaat het niet zo goed met hem.quote:Op zaterdag 29 september 2018 17:37 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Waar is tong80 gebleven? Eindelijk een baan, of wat?
Doe het wel veilig.quote:Op zaterdag 29 september 2018 17:43 schreef Doublepain het volgende:
Zo PSV kijken en daarna Scrummie helemaal kapot maken
Ban op FOK! toch? Perm? Tijdelijk?quote:Op zaterdag 29 september 2018 17:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Volgens de laatste verhalen gaat het niet zo goed met hem.
Zal wel perm zijn, of anders heul langquote:Op zaterdag 29 september 2018 17:47 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ban op FOK! toch? Perm? Tijdelijk?
Sowhquote:
Wel sneu.quote:Op zaterdag 29 september 2018 17:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zal wel perm zijn, of anders heul lang
Jaquote:Op zaterdag 29 september 2018 18:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
zijn de schilders al klaar?
Hoe lang heeft het al met al geduurd?quote:
We hebben net riolering, dus ja.quote:Op zaterdag 29 september 2018 18:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Godverdomme. Gaat alles zo traag in Twente?
Ik heb 2 biefstukjes gegetenquote:Op zaterdag 29 september 2018 18:40 schreef onlogisch het volgende:
Ik ga zo nasi maken
Onlo-junior vindt dit leuk.
Geniet ervan maatquote:Op zaterdag 29 september 2018 18:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb gisteren pasta/kip/pesto op en nadien nog een stukje biefstuk van 150 gram
5,5 week ofzo?quote:Op zaterdag 29 september 2018 18:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hoe lang heeft het al met al geduurd?
Henig an.quote:Op zaterdag 29 september 2018 18:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Godverdomme. Gaat alles zo traag in Twente?
Waarom heb je het over voetbal? Je zit in het verkeerde topic.quote:Op zaterdag 29 september 2018 18:55 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja gewoon goede keeper weet je.
netjesquote:Op zaterdag 29 september 2018 18:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Harrie!
Sproeiinstallatie zit erin.
Heb je misschien een plattegrond voor me?quote:Op zaterdag 29 september 2018 18:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom heb je het over voetbal? Je zit in het verkeerde topic.
Als ik niet mobiel zat had ik nu heel geniepig een link geplaatst waarmee je uit zou loggen.quote:Op zaterdag 29 september 2018 18:58 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Heb je misschien een plattegrond voor me?
Ik drink al koffiequote:Op zaterdag 29 september 2018 18:59 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee. Ga alvast koffie zetten. En wel heel rap.
Zal ik even uitloggen & opnieuw inloggen?quote:Op zaterdag 29 september 2018 19:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Als ik niet mobiel zat had ik nu heel geniepig een link geplaatst waarmee je uit zou loggen.
Je komt goed weg.
Alleen sauna is er niet echt van gekomen. Dat project is even on hold.quote:
Opnieuw inloggen hoeft van mij niet.quote:Op zaterdag 29 september 2018 19:01 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zal ik even uitloggen & opnieuw inloggen?
Ik loop er ook met open ogen in hequote:Op zaterdag 29 september 2018 19:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Opnieuw inloggen hoeft van mij niet.
weet ik niet. Ik ben echt totaal niet handig met stroom.quote:Op zaterdag 29 september 2018 19:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Alleen sauna is er niet echt van gekomen. Dat project is even on hold.
Moet daar elektra aansluiten met krachtstroom. Is dat heel anders dan gewoon dat je weet?
Ik wel opzich, maar nog nooit met krachtstroom gewerkt.quote:Op zaterdag 29 september 2018 19:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
weet ik niet. Ik ben echt totaal niet handig met stroom.
Hou er rekening mee dat je eigenlijk krachtstroom altijd door een erkend installateur moet laten aanleggen.quote:Op zaterdag 29 september 2018 19:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik wel opzich, maar nog nooit met krachtstroom gewerkt.
Zoals je wellicht nog weet heb ik een paar maanden terug stroom gehad. Denk dat ik dat met krachtstroom niet moet krijgen. Weet niet of je het dan na kunt vertellen.
Dank voor de tip.quote:Op zaterdag 29 september 2018 19:06 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hou er rekening mee dat je eigenlijk krachtstroom altijd door een erkend installateur moet laten aanleggen.
Niet dat je het niet zelf zou kunnen oid, maar mocht er ooit iets mee zijn, en het zou een verzekeringskwestie worden, kan je nog wel eens im aarsch geneukt worden als je het zelf hebt aangelegd.
Het geeft een wat stevigere klap als je jezelf onder stroom zetquote:Op zaterdag 29 september 2018 19:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dank voor de tip.
Overigens lever ik natuurlijk vakwerk, maar misschien voor zoiets maar even mijn elektricien bellen. Al is het maar voor advies.
Het ziet er op het oog hetzelfde uit als normale stroom. Dus heel technisch zal het denk ik niet zijn.
Ik begin er gewoon echt niet aan. Krijg er de kriebels van.quote:Op zaterdag 29 september 2018 19:10 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Het geeft een wat stevigere klap als je jezelf onder stroom zet![]()
Tis idd gewoon puur ook een kwestie dat als er kortsluiting ofzo plaatsvindt en je toko brandt af, dan kan het dus verzekeringstechnisch wat onprettig worden.
Ik heb helaas verder geen tips voor je
quote:Op zaterdag 29 september 2018 19:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik begin er gewoon echt niet aan. Krijg er de kriebels van.
Ik heb mezelf al laatst onder stroom gezet toen ik een lamp wilde ophangen. Laat ik maar niet aan krachtstroom beginnen dan.quote:Op zaterdag 29 september 2018 19:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik begin er gewoon echt niet aan. Krijg er de kriebels van.
Dan komt er spontaan een plekje vrijquote:Op zaterdag 29 september 2018 19:14 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik heb mezelf al laatst onder stroom gezet toen ik een lamp wilde ophangen. Laat ik maar niet aan krachtstroom beginnen dan.
Niet aan het opletten?quote:Op zaterdag 29 september 2018 19:14 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik heb mezelf al laatst onder stroom gezet toen ik een lamp wilde ophangen. Laat ik maar niet aan krachtstroom beginnen dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |