Ja, steun zijn act vooralquote:Op donderdag 27 september 2018 07:42 schreef onlogisch het volgende:
(Voor wie het niet opvalt, de TT & OP is een ode aan mijn goede vriend GGMM)
quote:Top 100 van woensdag 26 september 2018
Plaats / aantal berichten / gebruiker
11. 0182 JR-Style-93
12. 0179 GGMM
20. 0142 maxi-mus
37. 0096 JanCees
44. 0088 onlogisch
53. 0082 KnutdeIJsbeer
64. 0066 Saind
66. 0064 Coco.(Vriend van de show)
68. 0063 Insomnia2.0
77. 0058 Ajacied422
93. 0052 Wereldgozer
96. 0051 charmed_angel
Zet- en drukfouten onder voorbehoud.
quote:Op donderdag 27 september 2018 08:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Fijn om te zien dat ik weer onder een zéér goede vriend sta
oh stond ik er echt op :’)quote:Op donderdag 27 september 2018 08:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oei.
Over het hoofd gezien
83. 0055 Doublepain
Sorry maat
Pics?!quote:Op donderdag 27 september 2018 08:27 schreef Jojoortje het volgende:
Kraamhulpgodin maakt ontbijt voor me.
Wat heb je tegen DP?quote:Op donderdag 27 september 2018 08:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oei.
Over het hoofd gezien
83. 0055 Doublepain
Sorry maat
quote:Op donderdag 27 september 2018 08:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat heb je tegen DP?
En wie heb je nog meer bewust buiten de lijst hier gelaten?
Link naar volledige lijst?
en dan wel hier posten ?quote:
quote:Op donderdag 27 september 2018 08:32 schreef Jojoortje het volgende:
Haha die Onlo toch met z’n grapjes.
dat doen de schildersquote:Op donderdag 27 september 2018 08:33 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
en dan wel hier posten ?
Maakt ze wel goede koffie?
zijn die nog steeds bezig?quote:
ik ben nog niet op kraamvisite geweest dus kan het niet bevestigenquote:Op donderdag 27 september 2018 08:34 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
zijn die nog steeds bezig?
Ik ga wel gewoon langs op vaderdag.quote:Op donderdag 27 september 2018 08:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik ben nog niet op kraamvisite geweest dus kan het niet bevestigen
Jij ook al?quote:Op donderdag 27 september 2018 08:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ga wel gewoon langs op vaderdag.
daarom zeggen ze ook, het is een goed kind dat op haar/zijn vader lijktquote:Op donderdag 27 september 2018 08:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ga wel gewoon langs op vaderdag.
Dat blijft nog altijd de running gag in onze familie: volgens mijn oma had ze zo'n een hekel aan de postbode, dat haar jongste zoon op hem leek.quote:Op donderdag 27 september 2018 08:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
daarom zeggen ze ook, het is een goed kind dat op haar/zijn vader lijkt
quote:Op donderdag 27 september 2018 08:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat blijft nog altijd de running gag in onze familie: volgens mijn oma had ze zo'n een hekel aan de postbode, dat haar jongste zoon op hem leek.
We hebben haar toen al geprobeerd uit te leggen, dat dat niet echt zo werkt...
Doe niet zo interessant.quote:Op donderdag 27 september 2018 09:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
GOEDEMORGEN VRIENDEN
en eventueel aanwezige vijanden
Om je wat op te vrolijken verwijs ik je naar de OP.quote:Op donderdag 27 september 2018 09:11 schreef GGMM het volgende:
Is er weer een blik irritante ads open getrokken of heb ik gewoon pech?
Ja, moet nog wel even wakker worden.quote:
Kijk, dat helptquote:Op donderdag 27 september 2018 09:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Om je wat op te vrolijken verwijs ik je naar de OP.
waarvan?quote:Op donderdag 27 september 2018 09:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
NOG 7 MINUTEN VOOR SEIZOEN 6
deze hele dag streamen boys
Hoeveel verdien je nou eigenlijk met dat streamen? Hoeveel kijkers heb je?quote:Op donderdag 27 september 2018 09:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
NOG 7 MINUTEN VOOR SEIZOEN 6
deze hele dag streamen boys
Neequote:Op donderdag 27 september 2018 09:36 schreef Wereldgozer het volgende:
Doe dit lekker in het Fornite-topic.
Linkje Renéquote:Op donderdag 27 september 2018 09:37 schreef GGMM het volgende:
Ik ben verwikkeld geraakt in een stevige discussie op tvmeter.nl
Het kan zijn dat ik jullie hulp inroep, dus hou daar rekening mee.
quote:Op donderdag 27 september 2018 09:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Linkje René
Ben benieuwd
Geef eerst even antwoord op mijn vraag, ik zit ook nog steeds in spanning namelijk!quote:Op donderdag 27 september 2018 09:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Linkje René
Ben benieuwd
quote:Op donderdag 27 september 2018 09:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoeveel verdien je nou eigenlijk met dat streamen? Hoeveel kijkers heb je?
Dan heeft iedereen een geweldige dagquote:Op donderdag 27 september 2018 09:42 schreef GGMM het volgende:
Stelling: Als elke Radio DJ morgen dood neervalt heb ik een geweldige dag.
Genoeg om mn moderators LR en Jeecee een aardig parttime salaris te betalenquote:Op donderdag 27 september 2018 09:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geef eerst even antwoord op mijn vraag, ik zit ook nog steeds in spanning namelijk!
[..]
FANTASTISCHE koffie.quote:Op donderdag 27 september 2018 08:33 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
en dan wel hier posten ?
Maakt ze wel goede koffie?
Ja, eens. De laagste vorm van menselijk leven.quote:Op donderdag 27 september 2018 09:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
OVerigens zijn radiosidekicks nog erger. Alleen maar de hele tijd zo keidom lachen in de microfoon. Dan kan je trots op jezelf zijn hoor.
Ik drink ook een bakkiequote:Op donderdag 27 september 2018 09:47 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
FANTASTISCHE koffie.
Ja jullie kunnen toch niet zonder mij?
Ik heb jouw naam even opgegooid in een R&P topicquote:Op donderdag 27 september 2018 09:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Om je wat op te vrolijken verwijs ik je naar de OP.
Een spookkasteel..quote:Op donderdag 27 september 2018 10:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nieuwe dingen Seizoen 6
* huisdieren
* shadowsteen
* spookkasteel
Straks liveverslag in mn streamquote:Op donderdag 27 september 2018 10:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een spookkasteel..
Brrr… spannend!
Waar gaat dit over?quote:Op donderdag 27 september 2018 10:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nieuwe dingen Seizoen 6
* huisdieren
* shadowsteen
* spookkasteel
En waarom hebben jullie het er dan over?quote:Op donderdag 27 september 2018 10:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Fortnite.
Een spel dat voornamelijk door mensen van 12 tot 16 wordt gespeeld.
Hopelijk kan ik weer nieuwe wapens kopen Rene zodat ik eindelijk kan winnenquote:Op donderdag 27 september 2018 10:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Fortnite.
Een spel dat voornamelijk door mensen van 12 tot 16 wordt gespeeld.
Knut is blijkbaar een bekende streamer van dit spel en verdient daar schijnbaar geld mee.quote:Op donderdag 27 september 2018 10:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En waarom hebben jullie het er dan over?
Ik heb dat nooit echt begrepen. Dat streamen van hoe je een spel speelt. Vooral dat daar publiek voor is.quote:Op donderdag 27 september 2018 10:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Knut is blijkbaar een bekende streamer van dit spel en verdient daar schijnbaar geld mee.
Ouwe zakquote:Op donderdag 27 september 2018 10:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit echt begrepen. Dat streamen van hoe je een spel speelt. Vooral dat daar publiek voor is.
Dit ja. Kijken naar iemand die computerspelletjes speelt, dan heb je echt tijd teveel.quote:Op donderdag 27 september 2018 10:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit echt begrepen. Dat streamen van hoe je een spel speelt. Vooral dat daar publiek voor is.
Echt heel anders dan kijken naar iemand die met een bal speelt jaquote:Op donderdag 27 september 2018 10:20 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dit ja. Kijken naar iemand die computerspelletjes speelt, dan heb je echt tijd teveel.
Dat is vrij kortzichtig dan.quote:Op donderdag 27 september 2018 10:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat leuk dat wij binnen 30 seconden hetzelfde punt maken.quote:Op donderdag 27 september 2018 10:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Echt heel anders dan kijken naar iemand die met een bal speelt ja
Great minds think alikequote:Op donderdag 27 september 2018 10:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat leuk dat wij binnen 30 seconden hetzelfde punt maken.
Dat kijk ik omdat ik bewondering heb voor het talent van de spelers.quote:Op donderdag 27 september 2018 10:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Echt heel anders dan kijken naar iemand die met een bal speelt ja
Jouw game-niveau komt niet overeen met dat van bekende streamers.quote:Op donderdag 27 september 2018 10:25 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dat kijk ik omdat ik bewondering heb voor het talent van de spelers.
Klikken met een muis en op een toetsenbord rammen kan ik zelf ook wel.
Als je dat zelf ook kan ben je heel dom dat je niet streamt aangezien de toppers miljoenen per maand binnenharken.quote:Op donderdag 27 september 2018 10:25 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dat kijk ik omdat ik bewondering heb voor het talent van de spelers.
Klikken met een muis en op een toetsenbord rammen kan ik zelf ook wel.
Bij Feyenoord kunnen ze niet voetballen en daar zitten ook 50k man op de tribune.quote:Op donderdag 27 september 2018 10:27 schreef GGMM het volgende:
Alhoewel Knut ook niet kan gamen, dus ergens heb je wel een punt.
Dus eigenlijk hoef je niks te kunnen om te gaan streamen?quote:Op donderdag 27 september 2018 10:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bij Feyenoord kunnen ze niet voetballen en daar zitten ook 50k man op de tribune.
Je moet er gewoon een beetje een show van maken he.quote:Op donderdag 27 september 2018 10:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus eigenlijk hoef je niks te kunnen om te gaan streamen?
Ik ben geïnteresseerdquote:Op donderdag 27 september 2018 10:32 schreef GGMM het volgende:
Heb je plannen voor een YouTube kanaal?
En zo ja, zoek je nog iemand die voor 5.000 euro per maand je live streams op een leuke manier edit voor je youtube?
Want dan heb je aan mij een hele goeie
Klinkt echt als een zinvolle invulling van je levenquote:Op donderdag 27 september 2018 10:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je moet er gewoon een beetje een show van maken he.
Ik heb gesprekken over het leven met mn zusjes. Draai verzoeknummers. Verloot soms een pak melk. Het gaat om het hele plaatje.
Bedanktquote:Op donderdag 27 september 2018 10:35 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Klinkt echt als een zinvolle invulling van je leven!
Als hij iets doet wat hem plezier geeft en hij verdient er geld mee is dat toch prima? Wat doe je nou uit de hoogte johquote:Op donderdag 27 september 2018 10:35 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Klinkt echt als een zinvolle invulling van je leven!
Dat is natuurlijk anders. Daar kun je niet zomaar zeggen: laat mij nou maar spelen.quote:Op donderdag 27 september 2018 10:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is vrij kortzichtig dan.
Jij kijkt toch ook via de televisie hoe andere mensen voetbal spelen.
Echt zo iemand die denkt dat 12 uur onder een tl lamp zitten voor een skoda lease auto wel een nuttige invulling van je leven is.quote:Op donderdag 27 september 2018 10:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als hij iets doet wat hem plezier geeft en hij verdient er geld mee is dat toch prima? Wat doe je nou uit de hoogte joh
Tyfusidioot.
Wat studeer jij? Denk je later ook als burger lul te eindigen?quote:Op donderdag 27 september 2018 10:38 schreef maxi-mus het volgende:
Je kan beter als een burger lul op kantoor zitten inderdaad.
Je kan toch gewoon op voetbal gaan man? Wat is dit nu voor raar argument weer.quote:Op donderdag 27 september 2018 10:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk anders. Daar kun je niet zomaar zeggen: laat mij nou maar spelen.
Ik vind het spelletje van voetbal mooi om te zien. Dat kun je niet simuleren vanaf de kant. Gamen wel.
Het gaat me dus niet erom dat je naar andere mensen kijkt die iets doen, maar om wat ze doen.
Nee, dat kan ik niet meer. Lichaam te kapot door voetbal.quote:Op donderdag 27 september 2018 10:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon op voetbal gaan man? Wat is dit nu voor raar argument weer.
Ik snap geen reet van deze post.quote:Op donderdag 27 september 2018 10:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk anders. Daar kun je niet zomaar zeggen: laat mij nou maar spelen.
Ik vind het spelletje van voetbal mooi om te zien. Dat kun je niet simuleren vanaf de kant. Gamen wel.
Het gaat me dus niet erom dat je naar andere mensen kijkt die iets doen, maar om wat ze doen.
Economische studie dus ik sluit het niet uit.quote:Op donderdag 27 september 2018 10:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat studeer jij? Denk je later ook als burger lul te eindigen?
Loopvoetbal danquote:Op donderdag 27 september 2018 10:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee, dat kan ik niet meer. Lichaam te kapot door voetbal.
Ik ga ook weer voetballen.quote:Op donderdag 27 september 2018 10:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Doen ze nu ook bij ons op de club, wel vrijwel alleen maar 60+ers.
Niks mis mee. Economie genotquote:Op donderdag 27 september 2018 10:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Economische studie dus ik sluit het niet uit.
vond ik altijd hartstikke leukquote:Op donderdag 27 september 2018 10:49 schreef GGMM het volgende:
Vroeger toen ik nog thuis woonde bij mijn vader en moeder zeg maar toen vond ik altijd hartstikke leuk om mijn broertje te zien gamen.Zeker een spel dat ik al uitgespeeld had, dan ging hij helemaal uitvinden hoe alles werkte enzo en hoorde ik zijn mening en liep hij tegen dingen aan waar ik tegen aan liep.
Prima entertainment.
Altijd doen.quote:Op donderdag 27 september 2018 10:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ga ook weer voetballen.
Nouja, in mijn tijd waren er natuurlijk ook al genoeg filmpjes van Counterstrike Battles bijvoorbeeld. Boeide me echt geen reet.quote:Op donderdag 27 september 2018 10:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Je kan gamen natuurlijk niet leuk vinden om naar te kijken, net als ik korfbal niet leuk vind om naar te kijken. Maar zo doen alsof het heel anders is en mensen die het wel leuk vinden voor gek verklaren, dat is een beetje raar.
De enige reden waarom je er zo over denkt is omdat het een nieuwe tak is van sport/entertainment. Als ze dit al 50 jaar deden zou je er anders over denken.
Oh ja, er zijn natuurlijk ook mannen die tennissen.quote:Op donderdag 27 september 2018 11:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik kan best rennen. Kan alleen geen tikken op knie of enkel meer verdragen.
Daarom tennis
Ik vind het maar eens kansloze bedoeningquote:Op donderdag 27 september 2018 10:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als hij iets doet wat hem plezier geeft en hij verdient er geld mee is dat toch prima? Wat doe je nou uit de hoogte joh
Tyfusidioot.
Eensquote:Op donderdag 27 september 2018 11:10 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik vind het maar eens kansloze bedoening.
Debieltje.
Goed argument.quote:Op donderdag 27 september 2018 11:10 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik vind het maar eens kansloze bedoening.
Debieltje.
Mooi ding, maar prijzig inderdaad. Replica's in omloop?quote:Op donderdag 27 september 2018 11:11 schreef napoleonfour het volgende:
https://veiling.catawiki.(...)re-leo-belgicus-1617
het is dat ik het geld niet heb maar moh
Wat heb je tegen tennis? Mooi spel hoorquote:Op donderdag 27 september 2018 11:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja, er zijn natuurlijk ook mannen die tennissen.
Ik heb er niks tegen?quote:Op donderdag 27 september 2018 11:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat heb je tegen tennis? Mooi spel hoor
RTquote:Op donderdag 27 september 2018 11:24 schreef GGMM het volgende:
Hopelijk verliest dat hoeren Twente vanavond.
Weinig kans, ze moeten tegen Groningen.quote:Op donderdag 27 september 2018 11:24 schreef GGMM het volgende:
Hopelijk verliest dat hoeren Twente vanavond.
Zit die tyfusdebiel van een Padt nog vast?quote:Op donderdag 27 september 2018 11:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Weinig kans, ze moeten tegen Groningen.
Nee, keept gewoon vanavond.quote:Op donderdag 27 september 2018 11:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zit die tyfusdebiel van een Padt nog vast?
Groningen is toch ook niet heel geweldig.quote:Op donderdag 27 september 2018 11:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja maar Twente speelt kk-divisie.quote:Op donderdag 27 september 2018 11:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daarom hebben ze weinig kans om te verliezen Haags.quote:Op donderdag 27 september 2018 11:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Groningen is toch ook niet heel geweldig.
Wat is dit voor domme opmerking.quote:Op donderdag 27 september 2018 11:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Groningen is toch ook niet heel geweldig.
Dat wordt een ban.quote:Op donderdag 27 september 2018 11:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja maar Twente speelt kk-divisie.
En ze moeten uit.
Dus er is een kans.
Dan ga ik he-le-maal los in het Twente topic.
Drizzt kan zich klaar maken voor een avondje 'werken' dus.quote:Op donderdag 27 september 2018 11:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
En ze moeten uit.
Dus er is een kans.
oh lol, las verkeerd.quote:Op donderdag 27 september 2018 11:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daarom hebben ze weinig kans om te verliezen Haags.
Laat ze.quote:Op donderdag 27 september 2018 11:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
En ze moeten uit.
Dus er is een kans.
Bemoei je met je eigen zaken.quote:Op donderdag 27 september 2018 11:33 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Laat ze.
Als je in die regio woont heb je al heel hard verloren.
Ehh ok.quote:Op donderdag 27 september 2018 09:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb jouw naam even opgegooid in een R&P topic
R&P / Kan je verslaafd zijn aan fok?
Misschien dat je iets over je problemen kunt vertellen.
DE CIJFERS WIJZEN ANDERS UIT VRIEND. DOE ZELF MAAR EEN DUIT IN HET ZAKJE, VERSLAAFDEquote:
onlogischquote:aantal posts: 217.913 (gemiddeld 38 per dag)
quote:aantal posts: 116.188 (gemiddeld 21 per dag)
Linkquote:Op donderdag 27 september 2018 09:37 schreef GGMM het volgende:
Ik ben verwikkeld geraakt in een stevige discussie op tvmeter.nl
Het kan zijn dat ik jullie hulp inroep, dus hou daar rekening mee.
Wow rustaaaghquote:Op donderdag 27 september 2018 11:31 schreef GGMM het volgende:
Kijk hoe arrogant ze doen in het Twente-topic. Die gasten leren het nooit
Die verdienen nog een deksel op de neus.
KOEKOEKquote:Op donderdag 27 september 2018 11:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
DE CIJFERS WIJZEN ANDERS UIT VRIEND. DOE ZELF MAAR EEN DUIT IN HET ZAKJE, VERSLAAFDE
GGMM
[..]
onlogisch
[..]
Haal dit punt eens onderuit dan, addict.quote:Op donderdag 27 september 2018 11:50 schreef GGMM het volgende:
Altijd als Onlogisch denkt dat hij een heel goed punt maakt onderstreept hij zijn mening en maakt hij het dikgedrukt
Het ging om die uitspraak van je gisteren, en dat weet je best.quote:Op donderdag 27 september 2018 11:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Haal dit punt eens onderuit dan, addict.
Haha. Probeer er maar weer een twist aan te geven, verslaafde.quote:Op donderdag 27 september 2018 11:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het ging om die uitspraak van je gisteren, en dat weet je best.
quote:Op donderdag 27 september 2018 11:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Haha. Probeer er maar weer een twist aan te geven, verslaafde.
Een Ajacied die Tukkers arrogant noemtquote:Op donderdag 27 september 2018 11:31 schreef GGMM het volgende:
Kijk hoe arrogant ze doen in het Twente-topic. Die gasten leren het nooit
Die verdienen nog een deksel op de neus.
Iemand die generaliseert.quote:Op donderdag 27 september 2018 11:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Een Ajacied die Tukkers arrogant noemtHeerlijk altijd.
quote:
Voor 12 uur.quote:Op donderdag 27 september 2018 11:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Een Ajacied die Tukkers arrogant noemtHeerlijk altijd.
Elf tegen elf.quote:Op donderdag 27 september 2018 11:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Maar Twente heeft opzich wel kans hoor. Beide clubs spelen bagger, dus het kan alle kanten op. Bal is rond ditdat.
The strength of the team...quote:
Van het padt af.quote:Op donderdag 27 september 2018 12:00 schreef maxi-mus het volgende:
Groningen is het spoor bijster. (hahahaha)
Goeie analyse weer.quote:Op donderdag 27 september 2018 11:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Maar Twente heeft opzich wel kans hoor. Beide clubs spelen bagger, dus het kan alle kanten op. Bal is rond ditdat.
IJzersterk he.quote:Op donderdag 27 september 2018 12:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goeie analyse weer.Doet me denken aan die post van jou in het "lach hier Twente uit"-topic
Drizzt heeft alleen verstand van voetbal als hij "Op naar het Ajax-topic"-gifjes post.quote:Op donderdag 27 september 2018 12:03 schreef GGMM het volgende:
M'n club moet nu al bezig zijn met spelers voor het komende seizoen. Haal een bult stevige kerels die het duel niet schuwen, en als dat mogelijk is, een paar balkunstenaars. Balvaste spitsen, snelle buitenspelers, verdedigers die er de beuk in gooien (á la Douglas). De JL is vechtvoetbal, maar als je wat leuke pielers kunt halen is er een grote kans dat we gewoon bovenin meedoen. Moet je wel spelers hebben die het gras opvreten, desnoods de modder, en we kunnen komend seizoen bovenin meedoen. Doet afgrijselijk veel pijn om dit te moeten zeggen, maar het is nou eenmaal de realiteit.
De huidige selectie is zoveel minder dan die van 1982/83, dus geen wonder dat we onderaan staan. Nu alle pijlen richten op een directe terugkeer. Boeit niet als je afdankertjes moet halen, zolang de leu maar als een geheel spelen. Alle mooiweerspelers eruit. Leu als El Ham meteen laten oprotten omdat die amper hebben gespeeld. Tigha kan optiefen, Boere kan optiefen, net als Lely en Bijen. Assaidi zal zelf wel weg willen, net als Maher. Probeer ze te verkopen en haal Nederlandse aso's terug. Alles voor directe promotie!
Geen speld tussen te krijgen, wát een visionair.quote:Op donderdag 27 september 2018 12:03 schreef GGMM het volgende:
M'n club moet nu al bezig zijn met spelers voor het komende seizoen. Haal een bult stevige kerels die het duel niet schuwen, en als dat mogelijk is, een paar balkunstenaars. Balvaste spitsen, snelle buitenspelers, verdedigers die er de beuk in gooien (á la Douglas). De JL is vechtvoetbal, maar als je wat leuke pielers kunt halen is er een grote kans dat we gewoon bovenin meedoen. Moet je wel spelers hebben die het gras opvreten, desnoods de modder, en we kunnen komend seizoen bovenin meedoen. Doet afgrijselijk veel pijn om dit te moeten zeggen, maar het is nou eenmaal de realiteit.
De huidige selectie is zoveel minder dan die van 1982/83, dus geen wonder dat we onderaan staan. Nu alle pijlen richten op een directe terugkeer. Boeit niet als je afdankertjes moet halen, zolang de leu maar als een geheel spelen. Alle mooiweerspelers eruit. Leu als El Ham meteen laten oprotten omdat die amper hebben gespeeld. Tigha kan optiefen, Boere kan optiefen, net als Lely en Bijen. Assaidi zal zelf wel weg willen, net als Maher. Probeer ze te verkopen en haal Nederlandse aso's terug. Alles voor directe promotie!
Lekker maat. Zo net na 12 uur.quote:Op donderdag 27 september 2018 12:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Geen speld tussen te krijgen, wát een visionair.
Niet gelezen.quote:Op donderdag 27 september 2018 12:03 schreef GGMM het volgende:
Paar stitches voor snitches.quote:Op donderdag 27 september 2018 12:42 schreef maxi-mus het volgende:
Ik lees net dat Haags Tong bijna heeft ingehaald. Wat voor festiviteiten staan er allemaal gepland?
Net al één geopend.quote:Op donderdag 27 september 2018 13:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Als iemand zin heeft om een waslijst aan kuttopics te openen, dan kan dat in TRU, want EggsTC moet fatsoenlijk ontgroend worden.
die ontgroeningen zijn ook niet meer hip he.quote:Op donderdag 27 september 2018 13:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Als iemand zin heeft om een waslijst aan kuttopics te openen, dan kan dat in TRU, want EggsTC moet fatsoenlijk ontgroend worden.
Moet toch altijd ff grinniken wanneer een nieuwe mod die shit voor de kiezen krijgtquote:Op donderdag 27 september 2018 13:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
die ontgroeningen zijn ook niet meer hip he.
Ik ben ouder dan 12quote:Op donderdag 27 september 2018 13:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dat klopt.quote:Op donderdag 27 september 2018 14:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dus je vindt Onlogisch, Haags en Lenny maar kinderachtig?
TRU / Iets met tietenquote:Op donderdag 27 september 2018 14:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dus je vindt Onlogisch, Haags en Lenny maar kinderachtig?
Die was wél leuk inderdaadquote:Op donderdag 27 september 2018 14:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
TRU / Iets met tieten
Lol
wordt.quote:Op donderdag 27 september 2018 14:19 schreef GGMM het volgende:
Ik heb Haags een mongool genoemd in TRU.
Even kijken of Onlogisch zijn theorie klopt. Als ik vandaag gebannend wordt wel.
In mijn verdediging; ik heb de zinsstructuur veranderd tijdens het posten.quote:
Ik ben niet zo'n type die telkens op een ander zijn fout terugkomt, dus zand erover.quote:Op donderdag 27 september 2018 14:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
In mijn verdediging; ik heb de zinsstructuur veranderd tijdens het posten.
Nou fijn dat dat duidelijk is nu, kunnen we er over ophouden.
Ik ook niet.quote:Op donderdag 27 september 2018 14:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n type die telkens op een ander zijn fout terugkomt, dus zand erover.
Ik heb wel netjes Onlogisch ge-dm'tquote:Op donderdag 27 september 2018 14:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Lol. GGMM kan beter uitloggen.
Ik wordt
Fijn dat innige contact met heer Onlo.quote:Op donderdag 27 september 2018 14:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb wel netjes Onlogisch ge-dm't
Omdat hij verliest?quote:Op donderdag 27 september 2018 14:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wel mooi hoe mad Knut kan worden op z'n stream
in de regio?quote:Op donderdag 27 september 2018 14:54 schreef napoleonfour het volgende:
Mijn dorp is opeens heel beroemd geworden vandaag.
kloptquote:Op donderdag 27 september 2018 14:54 schreef napoleonfour het volgende:
Mijn dorp is opeens heel beroemd geworden vandaag.
Nee, een vdd wethouder besluit om te stoppen met voorrang van statushouders op wachtlijsten (sociale) huur.quote:
Statushouders? Wat voor statusquote:Op donderdag 27 september 2018 14:56 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nee, een vdd wethouder besluit om te stoppen met voorrang van statushouders op wachtlijsten (sociale) huur.
'vluchteling'.quote:
ja, dat is overheidsbeleid.quote:Op donderdag 27 september 2018 14:58 schreef Saind het volgende:
[..]
krijgen die normaliter voorrang?
Niks mis met mad worden.quote:Op donderdag 27 september 2018 14:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat hij verliest?
Is dat niet wat treurig? Een volwassen man die boos wordt omdat hij een spelletje van 12jarigen verliest?
is dat die gast uit Amsterdam?quote:Op donderdag 27 september 2018 14:56 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nee, een vdd wethouder besluit om te stoppen met voorrang van statushouders op wachtlijsten (sociale) huur.
yesquote:
oh 2006 was wk lolzquote:Op donderdag 27 september 2018 15:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Laatste keer was in '88
die reacties van de turkenquote:Op donderdag 27 september 2018 15:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
weet je iig dat het vlekkeloos verloopt
quote:Op donderdag 27 september 2018 15:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
weet je iig dat het vlekkeloos verloopt
Groot sportevenement.quote:Op donderdag 27 september 2018 15:37 schreef JanCees het volgende:
[..]
wat hebben de olympische spelen hiermee te maken????
Maar wel tof hoor, prima stadions ook daar. Gewoon een normaal land ipv al die bananenrepublieken.quote:
ja die was kwaad op de duitsers omdat die tegen hem hadden gestemd voor het UEFA voorzitterschapquote:
Ja dat kreeg ik van tevoren mee, maar hij heeft 't echt gedaan?quote:Op donderdag 27 september 2018 15:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja die was kwaad op de duitsers omdat die tegen hem hadden gestemd voor het UEFA voorzitterschap
dat weet ik eigenlijk niet maar als het de officiële knvb stem is dan gewoon mokerdomquote:Op donderdag 27 september 2018 15:42 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja dat kreeg ik van tevoren mee, maar hij heeft 't echt gedaan?
Is dat puur een persoonlijke stem of is het wel de bedoeling dat ie voor de KNVB/Nederland stemt?
Deze beslissing werd genomen door 17 bestuursleden volgens mij, en niet zoals bij de FIFA verkiezingen nu dat elke bond een stem krijgt.quote:Op donderdag 27 september 2018 15:42 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja dat kreeg ik van tevoren mee, maar hij heeft 't echt gedaan?
Is dat puur een persoonlijke stem of is het wel de bedoeling dat ie voor de KNVB/Nederland stemt?
Hoiquote:
het pluche zit lekkerquote:Op donderdag 27 september 2018 15:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoi
Laat hem dan nu maar lekker bij DENK gaan zitten dan, i.p.v. de KNVB.
zal wel een envelopie bij zittenquote:Op donderdag 27 september 2018 15:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
altijd een eng mannetje gevonden, toen hij nog bij Ajax zat al
zou me niets verbazen al was hij dacht ik niet corrupt maar wel heel vol van zichzelfquote:Op donderdag 27 september 2018 15:49 schreef JanCees het volgende:
[..]
zal wel een envelopie bij zitten
Daar is hij wel een echt schoolvoorbeeld van ja.quote:
quote:
Ja je herkent Erdogan toch wel.quote:Op donderdag 27 september 2018 15:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik zat naar die Turken te kijken
Lachwekkend.quote:Op donderdag 27 september 2018 15:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ronaldo nog wedstrijd geschorst ook
JanCees is nu woedend.quote:Op donderdag 27 september 2018 15:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ze balanceren wel op het randje, maar het is ook weer niet zo dat ik ze hier zo zie binnenvallen.quote:Op donderdag 27 september 2018 15:56 schreef Saind het volgende:
Kunnen we tegenwoordig stellen dat Turkije een vijandelijk land is?
Ik vind van wel
Echt belachelijk.quote:Op donderdag 27 september 2018 15:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Noord Korea gaat ook niet binnenvallen is wel de vijandquote:Op donderdag 27 september 2018 15:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze balanceren wel op het randje, maar het is ook weer niet zo dat ik ze hier zo zie binnenvallen.
[..]
Echt belachelijk.
Ziedend ben ikquote:Op donderdag 27 september 2018 15:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Kim lijkt me eigenlijk wel een vrolijk baasje.quote:Op donderdag 27 september 2018 16:00 schreef Saind het volgende:
[..]
Noord Korea gaat ook niet binnenvallen is wel de vijand
Neequote:Op donderdag 27 september 2018 15:56 schreef Saind het volgende:
Kunnen we tegenwoordig stellen dat Turkije een vijandelijk land is?
Ik vind van wel
Beste tv van het jaar. Nu alquote:Op donderdag 27 september 2018 16:01 schreef AFCNiels het volgende:
Ik zag dat Theo Hiddema en Peterrrr niet echt goede vrienden zijn
quote:Op donderdag 27 september 2018 16:06 schreef Saind het volgende:
Ik leer hierdoor dat RTL LATE NIGHT MET TWAN HUYS een ding is
Visionair JanCees heeft op Hiddema gestemd.quote:Op donderdag 27 september 2018 16:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Beste tv van het jaar. Nu al
Ik ga voor volgende verkiezingen mijn stem verloten.quote:Op donderdag 27 september 2018 16:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Visionair JanCees heeft op Hiddema gestemd.
nah daar in amsterdam moet je wel links zijn om iets te willen. Er is gewoon geen plek, en dat drammen om die vluchtelingen met voorrang te plaatsen houdt gewoon een keer op. Er zijn wel meer mensen die een plek willen, en die hebben er imho misschien nog wel meer recht op ook.quote:Op donderdag 27 september 2018 15:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
linksere vvders heb je nietSlettenhaar
Peter is toch wel het absolute dieptepuntquote:Op donderdag 27 september 2018 16:08 schreef Saind het volgende:
Het is me niet gelukt het fragment af te kijken
die 2 gasten zijn allebei zo schijtirritant, ik trek 't niet
dieptepunt van het menselijk ras jaquote:Op donderdag 27 september 2018 16:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Peter is toch wel het absolute dieptepunt
Uiteraardquote:Op donderdag 27 september 2018 16:11 schreef Saind het volgende:
[..]
dieptepunt van het menselijk ras ja
Denk dat ik eerder bevriend zou zijn met Jeffrey Dahmer dan Peter rrrrrrrr
Denk nog eerder met Pol Pot dan met Peter. Ik heb een zware minachting richting Peter.quote:Op donderdag 27 september 2018 16:11 schreef Saind het volgende:
[..]
dieptepunt van het menselijk ras ja
Denk dat ik eerder bevriend zou zijn met Jeffrey Dahmer dan Peter rrrrrrrr
Jeffrey Dahmer boorde gaten in de hoofden van mensen waar hij zuur in goot in de hoop seksslaven van ze te makenquote:Op donderdag 27 september 2018 16:15 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Denk nog eerder met Pol Pot dan met Peter. Ik heb een zware minachting richting Peter.
Volgens mij heb ik dat al een tijd geleden gedaan.quote:Op donderdag 27 september 2018 16:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ga voor volgende verkiezingen mijn stem verloten.
Like en subcribe mn twitch en je maakt kans
Dat lijkt me wel wat. Is er ook iets bekend over de resultaten?quote:Op donderdag 27 september 2018 16:16 schreef Saind het volgende:
[..]
Jeffrey Dahmer boorde gaten in de hoofden van mensen waar hij zuur in goot in de hoop seksslaven van ze te maken
Denk dat je met die Jeffrey wel een interessant gesprek kan voeren. Bij Peter is het een soort monografie, maar dan zonder het wetenschappelijke. Beetje hoe vrouwen met elkaar praten, wachten tot ze weer iets mogen zeggen en niet luisteren.quote:Op donderdag 27 september 2018 16:16 schreef Saind het volgende:
[..]
Jeffrey Dahmer boorde gaten in de hoofden van mensen waar hij zuur in goot in de hoop seksslaven van ze te maken
Beter dat dan Peter horen praten
Je maakt kansquote:Op donderdag 27 september 2018 16:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat al een tijd geleden gedaan.
Jaquote:Op donderdag 27 september 2018 16:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel wat. Is er ook iets bekend over de resultaten?
Even uit nieuwsgierigheid, lukte dat?quote:Op donderdag 27 september 2018 16:16 schreef Saind het volgende:
[..]
Beter dat dan Peter horen praten
Sommige leefden nog best lang doorquote:Op donderdag 27 september 2018 16:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet waanzinnig goedquote:Op donderdag 27 september 2018 16:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Even uit nieuwsgierigheid, lukte dat?
Men noemt hem vaak "the Milwaukee cannibal". Zeventien mannen en jongens die hij aantrekkelijk vond, overleden in zijn streven volledige controle over hun lichaam te hebben: deels door directe moord, deels door met het injecteren van zoutzuur of kokend water in de hersenen een soort primitieve vorm van lobotomie toe te passen, en zo willoze seksslaven van ze te maken, wat onbedoeld na enkele dagen tot de dood leidde.quote:Op donderdag 27 september 2018 16:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zeg ik netquote:Op donderdag 27 september 2018 16:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja zeg dan, wat waren die resultaten dan.
Ik heb laatst de hele wikipedia pagina gelezen van hem en ik werd er oprecht misselijk vanquote:Op donderdag 27 september 2018 16:18 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Men noemt hem vaak "the Milwaukee cannibal". Zeventien mannen en jongens die hij aantrekkelijk vond, overleden in zijn streven volledige controle over hun lichaam te hebben: deels door directe moord, deels door met het injecteren van zoutzuur of kokend water in de hersenen een soort primitieve vorm van lobotomie toe te passen, en zo willoze seksslaven van ze te maken, wat onbedoeld na enkele dagen tot de dood leidde.
Watjequote:Op donderdag 27 september 2018 16:18 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb laatst de hele wikipedia pagina gelezen van hem en ik werd er oprecht misselijk van
zo dat ik echt pauze moest nemen omdat ik me ziek voelde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |