Lekker maat. Zo net na 12 uur.quote:Op donderdag 27 september 2018 12:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Geen speld tussen te krijgen, wát een visionair.
Niet gelezen.quote:Op donderdag 27 september 2018 12:03 schreef GGMM het volgende:
M'n club moet nu al bezig zijn met spelers voor het komende seizoen. Haal een bult stevige kerels die het duel niet schuwen, en als dat mogelijk is, een paar balkunstenaars. Balvaste spitsen, snelle buitenspelers, verdedigers die er de beuk in gooien (á la Douglas). De JL is vechtvoetbal, maar als je wat leuke pielers kunt halen is er een grote kans dat we gewoon bovenin meedoen. Moet je wel spelers hebben die het gras opvreten, desnoods de modder, en we kunnen komend seizoen bovenin meedoen. Doet afgrijselijk veel pijn om dit te moeten zeggen, maar het is nou eenmaal de realiteit.
De huidige selectie is zoveel minder dan die van 1982/83, dus geen wonder dat we onderaan staan. Nu alle pijlen richten op een directe terugkeer. Boeit niet als je afdankertjes moet halen, zolang de leu maar als een geheel spelen. Alle mooiweerspelers eruit. Leu als El Ham meteen laten oprotten omdat die amper hebben gespeeld. Tigha kan optiefen, Boere kan optiefen, net als Lely en Bijen. Assaidi zal zelf wel weg willen, net als Maher. Probeer ze te verkopen en haal Nederlandse aso's terug. Alles voor directe promotie!
Paar stitches voor snitches.quote:Op donderdag 27 september 2018 12:42 schreef maxi-mus het volgende:
Ik lees net dat Haags Tong bijna heeft ingehaald. Wat voor festiviteiten staan er allemaal gepland?
Net al één geopend.quote:Op donderdag 27 september 2018 13:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Als iemand zin heeft om een waslijst aan kuttopics te openen, dan kan dat in TRU, want EggsTC moet fatsoenlijk ontgroend worden.
die ontgroeningen zijn ook niet meer hip he.quote:Op donderdag 27 september 2018 13:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Als iemand zin heeft om een waslijst aan kuttopics te openen, dan kan dat in TRU, want EggsTC moet fatsoenlijk ontgroend worden.
Moet toch altijd ff grinniken wanneer een nieuwe mod die shit voor de kiezen krijgtquote:Op donderdag 27 september 2018 13:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
die ontgroeningen zijn ook niet meer hip he.
Ik ben ouder dan 12quote:Op donderdag 27 september 2018 13:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dat klopt.quote:Op donderdag 27 september 2018 14:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dus je vindt Onlogisch, Haags en Lenny maar kinderachtig?
TRU / Iets met tietenquote:Op donderdag 27 september 2018 14:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dus je vindt Onlogisch, Haags en Lenny maar kinderachtig?
Die was wél leuk inderdaadquote:Op donderdag 27 september 2018 14:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
TRU / Iets met tieten
Lol
wordt.quote:Op donderdag 27 september 2018 14:19 schreef GGMM het volgende:
Ik heb Haags een mongool genoemd in TRU.
Even kijken of Onlogisch zijn theorie klopt. Als ik vandaag gebannend wordt wel.
In mijn verdediging; ik heb de zinsstructuur veranderd tijdens het posten.quote:
Ik ben niet zo'n type die telkens op een ander zijn fout terugkomt, dus zand erover.quote:Op donderdag 27 september 2018 14:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
In mijn verdediging; ik heb de zinsstructuur veranderd tijdens het posten.
Nou fijn dat dat duidelijk is nu, kunnen we er over ophouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |