die reacties van de turkenquote:Op donderdag 27 september 2018 15:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
weet je iig dat het vlekkeloos verloopt
quote:Op donderdag 27 september 2018 15:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
weet je iig dat het vlekkeloos verloopt
Groot sportevenement.quote:Op donderdag 27 september 2018 15:37 schreef JanCees het volgende:
[..]
wat hebben de olympische spelen hiermee te maken????
Maar wel tof hoor, prima stadions ook daar. Gewoon een normaal land ipv al die bananenrepublieken.quote:
ja die was kwaad op de duitsers omdat die tegen hem hadden gestemd voor het UEFA voorzitterschapquote:
Ja dat kreeg ik van tevoren mee, maar hij heeft 't echt gedaan?quote:Op donderdag 27 september 2018 15:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja die was kwaad op de duitsers omdat die tegen hem hadden gestemd voor het UEFA voorzitterschap
dat weet ik eigenlijk niet maar als het de officiële knvb stem is dan gewoon mokerdomquote:Op donderdag 27 september 2018 15:42 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja dat kreeg ik van tevoren mee, maar hij heeft 't echt gedaan?
Is dat puur een persoonlijke stem of is het wel de bedoeling dat ie voor de KNVB/Nederland stemt?
Deze beslissing werd genomen door 17 bestuursleden volgens mij, en niet zoals bij de FIFA verkiezingen nu dat elke bond een stem krijgt.quote:Op donderdag 27 september 2018 15:42 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja dat kreeg ik van tevoren mee, maar hij heeft 't echt gedaan?
Is dat puur een persoonlijke stem of is het wel de bedoeling dat ie voor de KNVB/Nederland stemt?
Hoiquote:
het pluche zit lekkerquote:Op donderdag 27 september 2018 15:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoi
Laat hem dan nu maar lekker bij DENK gaan zitten dan, i.p.v. de KNVB.
zal wel een envelopie bij zittenquote:Op donderdag 27 september 2018 15:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
altijd een eng mannetje gevonden, toen hij nog bij Ajax zat al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |