die reacties van de turkenquote:Op donderdag 27 september 2018 15:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
weet je iig dat het vlekkeloos verloopt
quote:Op donderdag 27 september 2018 15:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
weet je iig dat het vlekkeloos verloopt
Groot sportevenement.quote:Op donderdag 27 september 2018 15:37 schreef JanCees het volgende:
[..]
wat hebben de olympische spelen hiermee te maken????
Maar wel tof hoor, prima stadions ook daar. Gewoon een normaal land ipv al die bananenrepublieken.quote:
ja die was kwaad op de duitsers omdat die tegen hem hadden gestemd voor het UEFA voorzitterschapquote:
Ja dat kreeg ik van tevoren mee, maar hij heeft 't echt gedaan?quote:Op donderdag 27 september 2018 15:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja die was kwaad op de duitsers omdat die tegen hem hadden gestemd voor het UEFA voorzitterschap
dat weet ik eigenlijk niet maar als het de officiële knvb stem is dan gewoon mokerdomquote:Op donderdag 27 september 2018 15:42 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja dat kreeg ik van tevoren mee, maar hij heeft 't echt gedaan?
Is dat puur een persoonlijke stem of is het wel de bedoeling dat ie voor de KNVB/Nederland stemt?
Deze beslissing werd genomen door 17 bestuursleden volgens mij, en niet zoals bij de FIFA verkiezingen nu dat elke bond een stem krijgt.quote:Op donderdag 27 september 2018 15:42 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja dat kreeg ik van tevoren mee, maar hij heeft 't echt gedaan?
Is dat puur een persoonlijke stem of is het wel de bedoeling dat ie voor de KNVB/Nederland stemt?
Hoiquote:
het pluche zit lekkerquote:Op donderdag 27 september 2018 15:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoi
Laat hem dan nu maar lekker bij DENK gaan zitten dan, i.p.v. de KNVB.
zal wel een envelopie bij zittenquote:Op donderdag 27 september 2018 15:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
altijd een eng mannetje gevonden, toen hij nog bij Ajax zat al
zou me niets verbazen al was hij dacht ik niet corrupt maar wel heel vol van zichzelfquote:Op donderdag 27 september 2018 15:49 schreef JanCees het volgende:
[..]
zal wel een envelopie bij zitten
Daar is hij wel een echt schoolvoorbeeld van ja.quote:
quote:
Ja je herkent Erdogan toch wel.quote:Op donderdag 27 september 2018 15:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik zat naar die Turken te kijken
Lachwekkend.quote:Op donderdag 27 september 2018 15:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ronaldo nog wedstrijd geschorst ook
JanCees is nu woedend.quote:Op donderdag 27 september 2018 15:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ze balanceren wel op het randje, maar het is ook weer niet zo dat ik ze hier zo zie binnenvallen.quote:Op donderdag 27 september 2018 15:56 schreef Saind het volgende:
Kunnen we tegenwoordig stellen dat Turkije een vijandelijk land is?
Ik vind van wel
Echt belachelijk.quote:Op donderdag 27 september 2018 15:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Noord Korea gaat ook niet binnenvallen is wel de vijandquote:Op donderdag 27 september 2018 15:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze balanceren wel op het randje, maar het is ook weer niet zo dat ik ze hier zo zie binnenvallen.
[..]
Echt belachelijk.
Ziedend ben ikquote:Op donderdag 27 september 2018 15:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Kim lijkt me eigenlijk wel een vrolijk baasje.quote:Op donderdag 27 september 2018 16:00 schreef Saind het volgende:
[..]
Noord Korea gaat ook niet binnenvallen is wel de vijand
Neequote:Op donderdag 27 september 2018 15:56 schreef Saind het volgende:
Kunnen we tegenwoordig stellen dat Turkije een vijandelijk land is?
Ik vind van wel
Beste tv van het jaar. Nu alquote:Op donderdag 27 september 2018 16:01 schreef AFCNiels het volgende:
Ik zag dat Theo Hiddema en Peterrrr niet echt goede vrienden zijn
quote:Op donderdag 27 september 2018 16:06 schreef Saind het volgende:
Ik leer hierdoor dat RTL LATE NIGHT MET TWAN HUYS een ding is
Visionair JanCees heeft op Hiddema gestemd.quote:Op donderdag 27 september 2018 16:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Beste tv van het jaar. Nu al
Ik ga voor volgende verkiezingen mijn stem verloten.quote:Op donderdag 27 september 2018 16:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Visionair JanCees heeft op Hiddema gestemd.
nah daar in amsterdam moet je wel links zijn om iets te willen. Er is gewoon geen plek, en dat drammen om die vluchtelingen met voorrang te plaatsen houdt gewoon een keer op. Er zijn wel meer mensen die een plek willen, en die hebben er imho misschien nog wel meer recht op ook.quote:Op donderdag 27 september 2018 15:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
linksere vvders heb je nietSlettenhaar
Peter is toch wel het absolute dieptepuntquote:Op donderdag 27 september 2018 16:08 schreef Saind het volgende:
Het is me niet gelukt het fragment af te kijken
die 2 gasten zijn allebei zo schijtirritant, ik trek 't niet
dieptepunt van het menselijk ras jaquote:Op donderdag 27 september 2018 16:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Peter is toch wel het absolute dieptepunt
Uiteraardquote:Op donderdag 27 september 2018 16:11 schreef Saind het volgende:
[..]
dieptepunt van het menselijk ras ja
Denk dat ik eerder bevriend zou zijn met Jeffrey Dahmer dan Peter rrrrrrrr
Denk nog eerder met Pol Pot dan met Peter. Ik heb een zware minachting richting Peter.quote:Op donderdag 27 september 2018 16:11 schreef Saind het volgende:
[..]
dieptepunt van het menselijk ras ja
Denk dat ik eerder bevriend zou zijn met Jeffrey Dahmer dan Peter rrrrrrrr
Jeffrey Dahmer boorde gaten in de hoofden van mensen waar hij zuur in goot in de hoop seksslaven van ze te makenquote:Op donderdag 27 september 2018 16:15 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Denk nog eerder met Pol Pot dan met Peter. Ik heb een zware minachting richting Peter.
Volgens mij heb ik dat al een tijd geleden gedaan.quote:Op donderdag 27 september 2018 16:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ga voor volgende verkiezingen mijn stem verloten.
Like en subcribe mn twitch en je maakt kans
Dat lijkt me wel wat. Is er ook iets bekend over de resultaten?quote:Op donderdag 27 september 2018 16:16 schreef Saind het volgende:
[..]
Jeffrey Dahmer boorde gaten in de hoofden van mensen waar hij zuur in goot in de hoop seksslaven van ze te maken
Denk dat je met die Jeffrey wel een interessant gesprek kan voeren. Bij Peter is het een soort monografie, maar dan zonder het wetenschappelijke. Beetje hoe vrouwen met elkaar praten, wachten tot ze weer iets mogen zeggen en niet luisteren.quote:Op donderdag 27 september 2018 16:16 schreef Saind het volgende:
[..]
Jeffrey Dahmer boorde gaten in de hoofden van mensen waar hij zuur in goot in de hoop seksslaven van ze te maken
Beter dat dan Peter horen praten
Je maakt kansquote:Op donderdag 27 september 2018 16:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat al een tijd geleden gedaan.
Jaquote:Op donderdag 27 september 2018 16:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel wat. Is er ook iets bekend over de resultaten?
Even uit nieuwsgierigheid, lukte dat?quote:Op donderdag 27 september 2018 16:16 schreef Saind het volgende:
[..]
Beter dat dan Peter horen praten
Sommige leefden nog best lang doorquote:Op donderdag 27 september 2018 16:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet waanzinnig goedquote:Op donderdag 27 september 2018 16:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Even uit nieuwsgierigheid, lukte dat?
Men noemt hem vaak "the Milwaukee cannibal". Zeventien mannen en jongens die hij aantrekkelijk vond, overleden in zijn streven volledige controle over hun lichaam te hebben: deels door directe moord, deels door met het injecteren van zoutzuur of kokend water in de hersenen een soort primitieve vorm van lobotomie toe te passen, en zo willoze seksslaven van ze te maken, wat onbedoeld na enkele dagen tot de dood leidde.quote:Op donderdag 27 september 2018 16:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zeg ik netquote:Op donderdag 27 september 2018 16:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja zeg dan, wat waren die resultaten dan.
Ik heb laatst de hele wikipedia pagina gelezen van hem en ik werd er oprecht misselijk vanquote:Op donderdag 27 september 2018 16:18 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Men noemt hem vaak "the Milwaukee cannibal". Zeventien mannen en jongens die hij aantrekkelijk vond, overleden in zijn streven volledige controle over hun lichaam te hebben: deels door directe moord, deels door met het injecteren van zoutzuur of kokend water in de hersenen een soort primitieve vorm van lobotomie toe te passen, en zo willoze seksslaven van ze te maken, wat onbedoeld na enkele dagen tot de dood leidde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |