zou me niets verbazen al was hij dacht ik niet corrupt maar wel heel vol van zichzelfquote:Op donderdag 27 september 2018 15:49 schreef JanCees het volgende:
[..]
zal wel een envelopie bij zitten
Daar is hij wel een echt schoolvoorbeeld van ja.quote:
quote:
Ja je herkent Erdogan toch wel.quote:Op donderdag 27 september 2018 15:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik zat naar die Turken te kijken
Lachwekkend.quote:Op donderdag 27 september 2018 15:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ronaldo nog wedstrijd geschorst ook
JanCees is nu woedend.quote:Op donderdag 27 september 2018 15:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ze balanceren wel op het randje, maar het is ook weer niet zo dat ik ze hier zo zie binnenvallen.quote:Op donderdag 27 september 2018 15:56 schreef Saind het volgende:
Kunnen we tegenwoordig stellen dat Turkije een vijandelijk land is?
Ik vind van wel
Echt belachelijk.quote:Op donderdag 27 september 2018 15:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Noord Korea gaat ook niet binnenvallen is wel de vijandquote:Op donderdag 27 september 2018 15:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze balanceren wel op het randje, maar het is ook weer niet zo dat ik ze hier zo zie binnenvallen.
[..]
Echt belachelijk.
Ziedend ben ikquote:Op donderdag 27 september 2018 15:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Kim lijkt me eigenlijk wel een vrolijk baasje.quote:Op donderdag 27 september 2018 16:00 schreef Saind het volgende:
[..]
Noord Korea gaat ook niet binnenvallen is wel de vijand
Neequote:Op donderdag 27 september 2018 15:56 schreef Saind het volgende:
Kunnen we tegenwoordig stellen dat Turkije een vijandelijk land is?
Ik vind van wel
Beste tv van het jaar. Nu alquote:Op donderdag 27 september 2018 16:01 schreef AFCNiels het volgende:
Ik zag dat Theo Hiddema en Peterrrr niet echt goede vrienden zijn
quote:Op donderdag 27 september 2018 16:06 schreef Saind het volgende:
Ik leer hierdoor dat RTL LATE NIGHT MET TWAN HUYS een ding is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |