Ik ook niet.quote:Op donderdag 27 september 2018 14:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n type die telkens op een ander zijn fout terugkomt, dus zand erover.
Ik heb wel netjes Onlogisch ge-dm'tquote:Op donderdag 27 september 2018 14:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Lol. GGMM kan beter uitloggen.
Ik wordt
Fijn dat innige contact met heer Onlo.quote:Op donderdag 27 september 2018 14:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb wel netjes Onlogisch ge-dm't
Omdat hij verliest?quote:Op donderdag 27 september 2018 14:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wel mooi hoe mad Knut kan worden op z'n stream
in de regio?quote:Op donderdag 27 september 2018 14:54 schreef napoleonfour het volgende:
Mijn dorp is opeens heel beroemd geworden vandaag.
kloptquote:Op donderdag 27 september 2018 14:54 schreef napoleonfour het volgende:
Mijn dorp is opeens heel beroemd geworden vandaag.
Nee, een vdd wethouder besluit om te stoppen met voorrang van statushouders op wachtlijsten (sociale) huur.quote:
Statushouders? Wat voor statusquote:Op donderdag 27 september 2018 14:56 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nee, een vdd wethouder besluit om te stoppen met voorrang van statushouders op wachtlijsten (sociale) huur.
'vluchteling'.quote:
ja, dat is overheidsbeleid.quote:Op donderdag 27 september 2018 14:58 schreef Saind het volgende:
[..]
krijgen die normaliter voorrang?
Niks mis met mad worden.quote:Op donderdag 27 september 2018 14:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat hij verliest?
Is dat niet wat treurig? Een volwassen man die boos wordt omdat hij een spelletje van 12jarigen verliest?
is dat die gast uit Amsterdam?quote:Op donderdag 27 september 2018 14:56 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nee, een vdd wethouder besluit om te stoppen met voorrang van statushouders op wachtlijsten (sociale) huur.
yesquote:
oh 2006 was wk lolzquote:Op donderdag 27 september 2018 15:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Laatste keer was in '88
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |