SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI buienradar
---
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); kree of Nattekat om erop toegevoegd te worden.
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel
Live link:
https://www.google.com/ma(...)4FrPIWOvos1botbSMT9S|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Ik denk dat je buienradar niet bekeken hebt? Het barst van de snipperbuien over het land. Al een paar gehad vanochtend.quote:Op maandag 24 september 2018 13:57 schreef Vault-Boy het volgende:
Zo veel beter weer dit. Lekker weer een warm zonnetje en droog i.p.v die vieze koude regen.
Regenquote:Op maandag 24 september 2018 20:25 schreef beantherio het volgende:
Iedere keer maar weer zon willen.![]()
![]()
Geniet toch eens een keer van de regen.![]()
Smileyquote:
zonkracht is nu te laag voor vitamine Dquote:Op maandag 24 september 2018 22:22 schreef Vault-Boy het volgende:
Hoe kan je nou genieten van de regen? Echt serieus. Zon is veel beter man. Lekker buiten zijn en ook nog eens vitamine d pakken.
In een warme auto heb ik er weinig van gemerkt. Maar de volle maan was echtquote:Op maandag 24 september 2018 22:25 schreef bloodymary1 het volgende:
Nou is het wel fucking koud buiten. Helemaal onbewolkt en volle maan.
Toch lekker voor de economie, gewoon nu al beginnen en de hele volgende maand!quote:Op maandag 24 september 2018 22:54 schreef Adrie072 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 24 september 2018 22:35 schreef AQUILA. het volgende:
De Harvest Moon noemen ze dat in America, de eerste volle maan van het najaar en het begin van het halloween seizoen! Dat u het even weet.
[/qurote]
Dat halloween een seizoen duurt wist ik ook niet.
Mja zelfde idee dat je hier in juli al de kruidnoten in de supermarkt hebt liggen en de tuincentra in augustus al beginnen met het opzetten van de kerstafdeling.quote:Op maandag 24 september 2018 22:54 schreef Adrie072 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 24 september 2018 22:35 schreef AQUILA. het volgende:
De Harvest Moon noemen ze dat in America, de eerste volle maan van het najaar en het begin van het halloween seizoen! Dat u het even weet.
[/qurote]
Dat halloween een seizoen duurt wist ik ook niet.
quote:Op maandag 24 september 2018 20:25 schreef beantherio het volgende:
Iedere keer maar weer zon willen.![]()
![]()
Geniet toch eens een keer van de regen.![]()
Sterktequote:
Gelukkig bij jou ookquote:Op dinsdag 25 september 2018 11:17 schreef Pisces29 het volgende:
Na een dag of 4 regen is het droog.
Die maakt me niet zoveel uitquote:Op dinsdag 25 september 2018 11:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Gelukkig bij jou ook![]()
Maar geen zon??
Mooi!quote:Op dinsdag 25 september 2018 11:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die maakt me niet zoveel uitHadden we gister soms ook 10 minuten, maar het bleef regenen. Zolang het maar droog is
Waar zit jij ook weer ergens? In Noord-Holland?quote:Op dinsdag 25 september 2018 11:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die maakt me niet zoveel uitHadden we gister soms ook 10 minuten, maar het bleef regenen. Zolang het maar droog is
Jup.quote:Op dinsdag 25 september 2018 12:28 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Waar zit jij ook weer ergens? In Noord-Holland?
twitter:Alpenweerman twitterde op dinsdag 25-09-2018 om 18:54:51Oiv van een upper-level-low (cut-off) boven de Ionische Zee gaat Höhenkaltluft boven het warme water (26"C) zorgen voor inzettende cyclogenese (Golf van Sidra) met vervolgens een depressie met de kenmerken van een subtropische storm #Medicane. Het belooft in die contreien https://t.co/ABVcvPwlo6 reageer retweet
Wil ik ookquote:
Een houtkachel geeft echt de lekkerste warmte hequote:Op woensdag 26 september 2018 09:53 schreef Kirb het volgende:
[..]
Wil ik ook. Maar moet nog even hout fixen, beetje laat dit jaar. Door die warme zomer totaal geen rekening met vroege kou gehouden
.
Of valt het wel mee met dat de kou zo vroeg is? Ik overweeg zelfs al een winterjas 's ochtends.
woon je in een schuur?quote:Op woensdag 26 september 2018 09:15 schreef bloodymary1 het volgende:
Die verwarming brandt hier al sinds zondag. In de middag slaat hij wel af, dan is het hier nog best aangenaam, rond 18 en vandaag geloof ik richting 20. Maar 's nachts is het zo fucking koud. Gisteren zelfs ijs op het platdak.
Ja ik wil echt nooit meer zonderquote:Op woensdag 26 september 2018 09:54 schreef MaLo het volgende:
[..]
Een houtkachel geeft echt de lekkerste warmte he. Bij ons is 2 weken geleden 3 kuub hout bezorgd, wij kunnen even vooruit
.
Ik heb mijn "tussenjas" aan nu, zo'n vrij dun maar behoorlijk warm jasje met dons.
Ik ben Zuidlaarder en ik heb hem echt wel voor de markt aan.quote:Op woensdag 26 september 2018 10:14 schreef Djeez het volgende:
Hier in het noorden van het land is het gebruikelijk de kachel pas aan te steken vanaf Zuidlaardermarkt. En dat is pas de derde dinsdag van oktober. We hebben dus nog wel even tot 16 oktober
strijderquote:Op woensdag 26 september 2018 11:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nu al de kachel aan hebben
Treft Malta net niet. Daar ben ik vrijdag. Maar exacte koers nog onduidelijkquote:Op woensdag 26 september 2018 12:14 schreef Dven het volgende:
Prachtig oog bij die Medicaan. Gemiddelden snelheden van boven de 100 en rukwinden tot 200 km/h
[ afbeelding ]
Whut, ik woon ook in het noorden maar daar heb ik echt nog nooit van gehoord.quote:Op woensdag 26 september 2018 10:14 schreef Djeez het volgende:
Hier in het noorden van het land is het gebruikelijk de kachel pas aan te steken vanaf Zuidlaardermarkt. En dat is pas de derde dinsdag van oktober. We hebben dus nog wel even tot 16 oktober
Dat jij dat zegt hahaha.quote:
Helaas hier met wel een aardig windje, dus blijft gewoon koud.quote:
Dat ik dat zeg?quote:Op woensdag 26 september 2018 14:05 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dat jij dat zegt hahaha.
Maar helemaal mee eens. Behalve dat ik nog niet verkouden ben.
[..]
Helaas hier met wel een aardig windje, dus blijft gewoon koud.
Hier in Bleiswijk nu 18 graden en wolkenloos. Had een dunne jas aan met honden uitlaten, maar tis echt veel te warm voor een jas.quote:Op woensdag 26 september 2018 14:05 schreef bianconeri het volgende:
Helaas hier met wel een aardig windje, dus blijft gewoon koud.
Echte Drenten en Groningers kennen het. In ons oude huis hielden we het ook niet vol, maar hopelijk nu wel. Op mij werk mag dan pas wel de kachel aanquote:Op woensdag 26 september 2018 14:05 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Whut, ik woon ook in het noorden maar daar heb ik echt nog nooit van gehoord.
Geloof ook niet dat iemand zich daar aan houdt xD.
Bij Estofex hebben ze 'm al in de extended forecast.quote:Op woensdag 26 september 2018 12:14 schreef Dven het volgende:
Prachtig oog bij die Medicaan. Gemiddelden snelheden van boven de 100 en rukwinden tot 200 km/h
[ afbeelding ]
Hier vandaag al 20 graden gehaald. Lekker hoor.quote:Op woensdag 26 september 2018 14:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Hier in Bleiswijk nu 18 graden en wolkenloos. Had een dunne jas aan met honden uitlaten, maar tis echt veel te warm voor een jas.De anderen in het park liepen ook gewoon met korte mouwen. Tis weer ff omschakelen.
Morgen 20 gr![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |