Mja zelfde idee dat je hier in juli al de kruidnoten in de supermarkt hebt liggen en de tuincentra in augustus al beginnen met het opzetten van de kerstafdeling.quote:Op maandag 24 september 2018 22:54 schreef Adrie072 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 24 september 2018 22:35 schreef AQUILA. het volgende:
De Harvest Moon noemen ze dat in America, de eerste volle maan van het najaar en het begin van het halloween seizoen! Dat u het even weet.
[/qurote]
Dat halloween een seizoen duurt wist ik ook niet.
quote:Op maandag 24 september 2018 20:25 schreef beantherio het volgende:
Iedere keer maar weer zon willen.![]()
![]()
Geniet toch eens een keer van de regen.![]()
Sterktequote:
Gelukkig bij jou ookquote:Op dinsdag 25 september 2018 11:17 schreef Pisces29 het volgende:
Na een dag of 4 regen is het droog.
Die maakt me niet zoveel uitquote:Op dinsdag 25 september 2018 11:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Gelukkig bij jou ook![]()
Maar geen zon??
Mooi!quote:Op dinsdag 25 september 2018 11:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die maakt me niet zoveel uitHadden we gister soms ook 10 minuten, maar het bleef regenen. Zolang het maar droog is
Waar zit jij ook weer ergens? In Noord-Holland?quote:Op dinsdag 25 september 2018 11:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die maakt me niet zoveel uitHadden we gister soms ook 10 minuten, maar het bleef regenen. Zolang het maar droog is
Jup.quote:Op dinsdag 25 september 2018 12:28 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Waar zit jij ook weer ergens? In Noord-Holland?
twitter:Alpenweerman twitterde op dinsdag 25-09-2018 om 18:54:51Oiv van een upper-level-low (cut-off) boven de Ionische Zee gaat Höhenkaltluft boven het warme water (26"C) zorgen voor inzettende cyclogenese (Golf van Sidra) met vervolgens een depressie met de kenmerken van een subtropische storm #Medicane. Het belooft in die contreien https://t.co/ABVcvPwlo6 reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |