Nee, totaal niets uitvoeren is geestdodelijk idd.quote:Op woensdag 19 september 2018 12:01 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Is het ook, maar ik kan niet zo doorgaan.
Ja daarom, dus moet die stap nu toch maar nemen.quote:Op woensdag 19 september 2018 12:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, totaal niets uitvoeren is geestdodelijk idd.
Lastig wel, maar als je het eerlijk brengt kan ie het je niet kwalijk nemen denk ik.quote:Op woensdag 19 september 2018 12:03 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja daarom, dus moet die stap nu toch maar nemen.
quote:Op woensdag 19 september 2018 12:03 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Eer ik daar ben ben ik verhongerd.
Vertrek nu danquote:Op woensdag 19 september 2018 12:03 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Eer ik daar ben ben ik verhongerd.
Nee daarom, en als hij er niks mee doet of kutklusjes gaat geven zal ik duidelijk maken dat ik dan weg ben.quote:Op woensdag 19 september 2018 12:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lastig wel, maar als je het eerlijk brengt kan ie het je niet kwalijk nemen denk ik.
Dat was de grapquote:Op woensdag 19 september 2018 12:03 schreef rival het volgende:
[..]
Handjes thuis houden is voor jou wel zo handig als je nog twijfelt
Gewoon huisvrouw zonder taken worden bij mijquote:Op woensdag 19 september 2018 12:04 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee daarom, en als hij er niks mee doet of kutklusjes gaat geven zal ik duidelijk maken dat ik dan weg ben.
Dat vind ik alquote:Op woensdag 19 september 2018 12:04 schreef STING het volgende:
[..]
Overtuig Yv eens dat pannenkoeken superieur zijn aan poffertjes.
Dat is moeilijk, het zijn gewoon 2 heel verschillende gerechten.quote:Op woensdag 19 september 2018 12:04 schreef STING het volgende:
[..]
Waarom zou je iemand van een leugen willen overtuigen?quote:Op woensdag 19 september 2018 12:04 schreef STING het volgende:
[..]
Dan verveel ik me vast niet de hele dag.quote:Op woensdag 19 september 2018 12:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gewoon huisvrouw zonder taken worden bij mij.
Doe flensjes dan. Iedereen blijquote:Op woensdag 19 september 2018 12:04 schreef STING het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, daar zorg ik wel voorquote:Op woensdag 19 september 2018 12:05 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dan verveel ik me vast niet de hele dag.
Pas op, dan gaat ze weer weg omdat ze dan niets te doen heeft behalve Fok!ken onder jouw naam.quote:Op woensdag 19 september 2018 12:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gewoon huisvrouw zonder taken worden bij mij.
Gequote for record keeping.quote:Op woensdag 19 september 2018 12:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat vind ik al![]()
Meer plek voor stroop
alsof daar uberhaupt discussie over mogelijk isquote:Op woensdag 19 september 2018 12:04 schreef STING het volgende:
[..]
Interessante analyse, food for thoughtquote:Op woensdag 19 september 2018 12:05 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat is moeilijk, het zijn gewoon 2 heel verschillende gerechten.
Poffertjes eet je alleen met boter en suiker. Pannenkoeken zijn weer enorm veelzijdig.
Dat betekent niet dat ik nooit poffertjes wil etenquote:Op woensdag 19 september 2018 12:06 schreef STING het volgende:
[..]
Gequote for record keeping.
Mooi, dat is dan bij deze geregeld
Oeh dat laatste is wel een goed idee.quote:Op woensdag 19 september 2018 12:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Pas op, dan gaat ze weer weg omdat ze dan niets te doen heeft behalve Fok!ken onder jouw naam.
Bak je die zelf?quote:Op woensdag 19 september 2018 12:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat betekent niet dat ik nooit poffertjes wil eten
Nee, niet direkt, moet via een FAquote:Op woensdag 19 september 2018 12:09 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oeh dat laatste is wel een goed idee.
Zou hij ook mensen kunnen bannen enzo?
Ik moet sowieso niets natuurlijkquote:Op woensdag 19 september 2018 12:09 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Je moet het niet zo zwart wit zien.
Zo machtig is hij toch niet? Hij kan wel dingen aanvragen toch? Maar geen idee of dat dan alleen voor zijn subforum is.quote:Op woensdag 19 september 2018 12:09 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oeh dat laatste is wel een goed idee.
Zou hij ook mensen kunnen bannen enzo?
Oh niks aan dus.quote:Op woensdag 19 september 2018 12:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, niet direkt, moet via een FA.
Waarom zou ik jou bannen?quote:Op woensdag 19 september 2018 12:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zo machtig is hij toch niet? Hij kan wel dingen aanvragen toch? Maar geen idee of dat dan alleen voor zijn subforum is.
Zou wel leuk zijn, maar dan niet mij bannen elke dag voor 12en he?
Maar dat doet hij dus zelf?quote:Op woensdag 19 september 2018 12:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik wacht tot een leuke man die voor mij gaat bakken.![]()
Ik bak de pannenkoeken wel, minder werk
Ach, die paar minpuntjes, die vallen in het nietquote:Op woensdag 19 september 2018 12:11 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Weet ik, ik dacht dat je macht had. Maar niet dus.
minpunten
Te verquote:Op woensdag 19 september 2018 12:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik wacht tot een leuke man die voor mij gaat bakken.![]()
Ik bak de pannenkoeken wel, minder werk
ik?quote:Op woensdag 19 september 2018 12:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Omdat jij het altijd alleen maar elke minuut van de dag over seks wilt hebben.
quote:
Nee uit de magnetronquote:
Ik voldoe niet aan Faxie zn eisen. Ik krijg geen poffertjes aangeboden van hemquote:Op woensdag 19 september 2018 12:13 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gemaakt door Fax? Niet te ver?![]()
*jbpanic*
Matig!quote:Op woensdag 19 september 2018 12:14 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nee uit de magnetron
[..]
Ik voldoe niet aan Faxie zn eisen. Ik krijg geen poffertjes aangeboden van hem
Huh, ben jij geen FA?quote:Op woensdag 19 september 2018 12:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, niet direkt, moet via een FA.
De eis dat je minstens 150km van hem vandaan moet wonen?quote:Op woensdag 19 september 2018 12:14 schreef TaMieke het volgende:
Eeeeehmmmm, niet dat ik weet nee.quote:
Nee, bezet toch?quote:Op woensdag 19 september 2018 12:21 schreef STING het volgende:
[..]
De eis dat je minstens 150km van hem vandaan moet wonen?
Daar voldoe ik wel aan gok ik zoquote:Op woensdag 19 september 2018 12:21 schreef STING het volgende:
[..]
De eis dat je minstens 150km van hem vandaan moet wonen?
Wat moet jij met dat kleurtje dan?quote:Op woensdag 19 september 2018 12:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eeeeehmmmm, niet dat ik weet nee.
PR kleurquote:Op woensdag 19 september 2018 12:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat moet jij met dat kleurtje dan?
Zijn we er eigenlijk achter waarom hij het zo'n k*tapp vindtquote:Op woensdag 19 september 2018 12:26 schreef STING het volgende:
[..]
Arme Fax, die mogen niet op Tinder
Ongeschreven faxie-eisquote:Op woensdag 19 september 2018 12:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat is geen Faxie-eis toch? Dat is Dino
Omdat het ook een kutapp is?quote:Op woensdag 19 september 2018 12:28 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zijn we er eigenlijk achter waarom hij het zo'n k*tapp vindt
Ik kan wel "modden" in FCquote:
Hmmz in Amsterdam ook niet succesvol?quote:Op woensdag 19 september 2018 12:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omdat het ook een kutapp is?.
Ik gebruik het niet eigenlijk. Ik kan geen mensen beoordelen op een fotoquote:Op woensdag 19 september 2018 12:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hmmz in Amsterdam ook niet succesvol?
Maar er zijn zoveel mooie mensenquote:Op woensdag 19 september 2018 12:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik gebruik het niet eigenlijk. Ik kan geen mensen beoordelen op een foto.
Oh ja hoor, maar ik kan op 1 glimlach afknappen of smoorverliefd worden, in het echtquote:Op woensdag 19 september 2018 12:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Maar er zijn zoveel mooie mensen
Dat is wel cutequote:Op woensdag 19 september 2018 12:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ja hoor, maar ik kan op 1 glimlach afknappen of smoorverliefd worden, in het echt.
En het is ook gewoon mijn ding niet, ik ben ook niet zo'n serial-dater verder.quote:Op woensdag 19 september 2018 12:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat is wel cute![]()
En eigenlijk wel fijn dat je dat verder niet nodig hebt
Fixedquote:Op woensdag 19 september 2018 12:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik kan wel "modden" in FC, be afraid, be very afraid.
Met poffertjes uit de ,magnetron voldoe je aan niemands eisenquote:Op woensdag 19 september 2018 12:14 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nee uit de magnetron
En dat voor een apex predatorquote:Op woensdag 19 september 2018 12:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En het is ook gewoon mijn ding niet, ik ben ook niet zo'n serial-dater verder.
Neuh, wat ga ik doen daar?quote:
Ik doel op dat plichtmatige gedoe, verder kom ik de dag wel door hoorquote:
Dat was dan ook gewoon een lokpost. Ze is nog steeds aan het wachten op iemand die lief zegt "Die zijn toch niet lekker, ik maak ze wel voor je!"quote:Op woensdag 19 september 2018 12:34 schreef rival het volgende:
[..]
Met poffertjes uit de ,magnetron voldoe je aan niemands eisen
Wat iedereen verder heft natuurlijk een poffertjespan in huisquote:Op woensdag 19 september 2018 12:34 schreef rival het volgende:
[..]
Met poffertjes uit de ,magnetron voldoe je aan niemands eisen
*schraapt zijn keel*quote:Op woensdag 19 september 2018 12:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat was dan ook gewoon een lokpost. Ze is nog steeds aan het wachten op iemand die lief zegt "Die zijn toch niet lekker, ik maak ze wel voor je!"
DAAROM EET ZE TOCH OOK UIT DE MAGNETRONquote:Op woensdag 19 september 2018 12:37 schreef rival het volgende:
[..]
*schraapt zijn keel*
MANNEN SNAPPEN GEEN HINTS.
The horror.quote:Op woensdag 19 september 2018 12:37 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
DAAROM EET ZE TOCH OOK UIT DE MAGNETRON
Hintsquote:Op woensdag 19 september 2018 12:37 schreef rival het volgende:
[..]
*schraapt zijn keel*
MANNEN SNAPPEN GEEN HINTS.
Sjo, daar komt ff wat frustratie naar boven, wil je erover praten?quote:Op woensdag 19 september 2018 12:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
HintsGEWOON ZEGGEN WAT JE WIL, HOERRRRRR
Ik ben nog niet gefrustreerd hoorquote:Op woensdag 19 september 2018 12:41 schreef STING het volgende:
[..]
Sjo, daar komt ff wat frustratie naar boven, wil je erover praten?
Oh zelfs dan krijg je niet altijd een eenduidig antwoord. Mannen claimen wel duidelijk te zijn, maar zijn dat echt niet altijd.quote:Op woensdag 19 september 2018 12:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
HintsGEWOON ZEGGEN WAT JE WIL, HOERRRRRR
Iedereen onduidelijkquote:Op woensdag 19 september 2018 12:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh zelfs dan krijg je niet altijd een eenduidig antwoord. Mannen claimen wel duidelijk te zijn, maar zijn dat echt niet altijd.
Net het kabinet.quote:
Zit er weer eentje vaag te doen?quote:Op woensdag 19 september 2018 12:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh zelfs dan krijg je niet altijd een eenduidig antwoord. Mannen claimen wel duidelijk te zijn, maar zijn dat echt niet altijd.
Scherpe camera danquote:
Allemaal de bush inquote:
Ga ik waarschijnlijk wel naartoe jaquote:Op woensdag 19 september 2018 12:13 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]![]()
Moest eergisteren nog aan je denken toen het foldertje van Le Guess Who in de brievenbus lag.
apart.quote:Op woensdag 19 september 2018 13:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja je maakte een Andijviestamppot met champignonroomsaus met Hollandse garnalen
Ligt misschien ook aan de mannen met wie je omgaat en hoe je aangeeft dat ze duidelijk moeten zijn.quote:Op woensdag 19 september 2018 12:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vrouwenquote:Op woensdag 19 september 2018 13:50 schreef ElDinosaur het volgende:
Bij de ene vrouw wordt duidelijkheid wel gewaardeerd, bij de ander is dat weer te direct. Uiteindelijk is het allemaal de schuld van de vrouw.
ik zeg zo vaak ja tegen TaMieke..quote:
Gaan jullie daten?quote:Op woensdag 19 september 2018 13:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zeg zo vaak ja tegen TaMieke..
Ow ja?quote:Op woensdag 19 september 2018 13:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niet dat ik weet.quote:
ik ga het niet terugzoeken, maar ik zal in deze sc vast al eens ja gepost hebbenquote:
3 posts terug nog zelfs!quote:Op woensdag 19 september 2018 13:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niet dat ik weet.
[..]
ik ga het niet terugzoeken, maar ik zal in deze sc vast al eens ja gepost hebben
Ik ben trots op je voorbeeld van onduidelijkheid om iedereens punt te verduidelijkenquote:Op woensdag 19 september 2018 13:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 september 2018 13:58 schreef rival het volgende:
WEES EENS DUIDELIJK!
Wil ook weleens helpen bij het verduidelijken.
ik doe wat ik kanquote:Op woensdag 19 september 2018 13:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik ben trots op je voorbeeld van onduidelijkheid om iedereens punt te verduidelijken
Echt hequote:Op woensdag 19 september 2018 13:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik ben trots op je voorbeeld van onduidelijkheid om iedereens punt te verduidelijken
duidelijkquote:
en meteen weer schreeuwen..quote:
Nog steeds Noord Hollandquote:Op woensdag 19 september 2018 14:22 schreef rival het volgende:
[..]
Ze woont dichterbij Den Haag dan Amsterdam Haagse Harry
randstad, allemaal 1 pot natquote:Op woensdag 19 september 2018 14:22 schreef rival het volgende:
[..]
Serieus?quote:Op woensdag 19 september 2018 14:22 schreef rival het volgende:
[..]
Promotie en opslag?quote:Op woensdag 19 september 2018 14:25 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jazeker en ik ben niet ontslagen!
Trots op jequote:Op woensdag 19 september 2018 14:25 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jazeker en ik ben niet ontslagen!
Nee manquote:Op woensdag 19 september 2018 14:28 schreef rival het volgende:
[..]
ams-ijm zei de app 41km en naar den haag 36km.
Ineens.quote:Op woensdag 19 september 2018 14:29 schreef rival het volgende:
[..]
Nu maakt ie er ineens 61 van.
kutapp
Wou zeggen denk dat je app niet klopt.quote:Op woensdag 19 september 2018 14:29 schreef rival het volgende:
[..]
Nu maakt ie er ineens 61 van.
kutapp
picnicquote:Op woensdag 19 september 2018 14:29 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wou zeggen denk dat je app niet klopt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat valt wel weer mee, alleen gaat er natuurlijk niemand vrijwillig naar IJmuidenquote:Op woensdag 19 september 2018 14:30 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik snap jullie issue niet. We zijn allemaal Fok!kers die niet naar anderen gaan dus dan maakt het weinig uit wie waar woont.
zal er voor het werk nog wel eens heen moeten, maar ja, dat is ook niet vrijwillig danquote:Op woensdag 19 september 2018 14:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat valt wel weer mee, alleen gaat er natuurlijk niemand vrijwillig naar IJmuiden.
Ik wilde haar niet buitensluiten dus ik dacht ik hou het algemeen.quote:Op woensdag 19 september 2018 14:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat valt wel weer mee, alleen gaat er natuurlijk niemand vrijwillig naar IJmuiden.
Daarom zochten we ook de kortste optie uit IJmuiden.quote:Op woensdag 19 september 2018 14:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 september 2018 14:30 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
picnicDie kende ik nog nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Serieus? helemaal uit Limburg?quote:Op woensdag 19 september 2018 14:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zal er voor het werk nog wel eens heen moeten, maar ja, dat is ook niet vrijwillig dan
Je liegt.quote:Op woensdag 19 september 2018 14:30 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik snap jullie issue niet. We zijn allemaal Fok!kers die niet naar anderen gaan dus dan maakt het weinig uit wie waar woont.
Have you met me?quote:Op woensdag 19 september 2018 14:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik wilde haar niet buitensluiten dus ik dacht ik hou het algemeen.
Jij gemenerik.
OK, het is echt te vroeg voor sterke drank Yvquote:Op woensdag 19 september 2018 14:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja. Super cute dus daarom ben ik zo geshockt.
Gegist fruitquote:Op woensdag 19 september 2018 14:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
OK, het is echt te vroeg voor sterke drank Yv.
joa, wij werken ook bij tataquote:
Ik moet straks naar buiten, als ik van de trap gevallen ben dan is het antwoord ja. Anders nee.quote:
Beetje jammer ditquote:Op woensdag 19 september 2018 13:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niet dat ik weet.
[..]
ik ga het niet terugzoeken, maar ik zal in deze sc vast al eens ja gepost hebben
Duidelijk, maar Q is er niet om dit te checken. Moeilijkquote:Op woensdag 19 september 2018 14:37 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik moet straks naar buiten, als ik van de trap gevallen ben dan is het antwoord ja. Anders nee.
Ik ben zondag in Utrecht. Ik gluur wel even naar binnen voor een teken van leven.quote:Op woensdag 19 september 2018 14:40 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Duidelijk, maar Q is er niet om dit te checken. Moeilijk
Ah dat is fijn!quote:Op woensdag 19 september 2018 14:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben zondag in Utrecht. Ik gluur wel even naar binnen voor een teken van leven.
Aahwwquote:Op woensdag 19 september 2018 14:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben zondag in Utrecht. Ik gluur wel even naar binnen voor een teken van leven.
half Ijmuiden zal ook wel werken of gewerkt hebbenquote:Op woensdag 19 september 2018 14:40 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ah ja wie niet he.![]()
Mijn vriend komt er voor zijn werk ook regelmatig.
Net als ik er niet ben.quote:Op woensdag 19 september 2018 14:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat sowieso ja. Mijn pa heeft er uiteraard gewerkt.quote:Op woensdag 19 september 2018 14:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
half Ijmuiden zal ook wel werken of gewerkt hebben
Wat houdt het in?quote:Op woensdag 19 september 2018 14:44 schreef CherryLips het volgende:
Wie wil er met mij een workshop plantenverzorging doen in Amersfoort of Arnhem
Wel of niet in zonlicht, water geven.quote:Op woensdag 19 september 2018 14:44 schreef CherryLips het volgende:
Krijgen we van jou dan een pannenkoekstekje mee als test-plant?quote:Op woensdag 19 september 2018 14:44 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga nog liever naar de Huishoudbeurs, de KreaDoe, en de Libelle zomerweek.quote:Op woensdag 19 september 2018 14:44 schreef CherryLips het volgende:
En dat kan niet in Ede?quote:Op woensdag 19 september 2018 14:44 schreef gcjoel het volgende:
[..]
CL is er bijna wekelijks. Kroketten vreten enzo.
Haat jij jezelf? en waarom niet Linda festival? Wil je geen piemels haken?quote:Op woensdag 19 september 2018 14:44 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik ga nog liever naar de Huishoudbeurs, de KreaDoe, en de Libelle zomerweek.
Ging Rival dat niet doen?quote:Op woensdag 19 september 2018 14:45 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Haat jij jezelf? en waarom niet Linda festival? Wil je geen piemels haken?
Ik haak alleen piemels tussen mn dijen.quote:Op woensdag 19 september 2018 14:45 schreef gcjoel het volgende:
[..]
alleen toen ze bij ons mensen zochten om in eemshaven te gaan werken was echt niemand vrijwilligerquote:Op woensdag 19 september 2018 14:44 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat sowieso ja. Mijn pa heeft er uiteraard gewerkt.
weerhaakjesquote:Op woensdag 19 september 2018 14:46 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik haak alleen piemels tussen mn dijen.
Ik hoop zo dat dit in je datingprofiel staat.quote:Op woensdag 19 september 2018 14:46 schreef Elvi het volgende:
[..]
True. Wij hebben de Croquetten Boutique.quote:Op woensdag 19 september 2018 14:45 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jij als Utrechtbewoner moet toch snappen dat dat heel anders is.
Er was ook een aftrek cursus. Superleuk!quote:Op woensdag 19 september 2018 14:46 schreef Elvi het volgende:
[..]
Neem piemel in hand, beweeg op en neer.quote:Op woensdag 19 september 2018 14:47 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Er was ook een aftrek cursus. Superleuk!
Ik bedoel maar. Die zijn wel echt meesterlijk lekker.quote:Op woensdag 19 september 2018 14:47 schreef Q. het volgende:
[..]
True. Wij hebben de Croquetten Boutique.
Misschien wel, anders mag je er wel een stuk of vijf van mij hebben.quote:Op woensdag 19 september 2018 14:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Krijgen we van jou dan een pannenkoekstekje mee als test-plant?
Nou het kan wel wat leuker dan dat hoorquote:Op woensdag 19 september 2018 14:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neem piemel in hand, beweeg op en neer.
Ook weer 100 euro aub.
Zo te horen kun jij die cursus wel gebruiken.quote:Op woensdag 19 september 2018 14:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neem piemel in hand, beweeg op en neer.
Ook weer 100 euro aub.
Ja maar jij houdt van rare dingen, dat weet ik.quote:Op woensdag 19 september 2018 14:44 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik ga nog liever naar de Huishoudbeurs, de KreaDoe, en de Libelle zomerweek.
Nog meer moeite doen?quote:Op woensdag 19 september 2018 14:48 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nou het kan wel wat leuker dan dat hoor
Kan, maar dit is dan ook de beginnerscursusquote:Op woensdag 19 september 2018 14:48 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nou het kan wel wat leuker dan dat hoor
Geen overbodige luxe voor jullie!quote:Op woensdag 19 september 2018 14:47 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Er was ook een aftrek cursus. Superleuk!
Haha het Linda Festival met de Linda trein. Dat was een mooie dag.quote:Op woensdag 19 september 2018 14:45 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zo hard mogelijk naar beneden raggen zodat je toompje afscheurt.quote:Op woensdag 19 september 2018 14:49 schreef rival het volgende:
[..]
Geen overbodige luxe voor jullie!
Zou mezelf eerder voor die trein gooien.quote:Op woensdag 19 september 2018 14:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Haha het Linda Festival met de Linda trein. Dat was een mooie dag.
6 oktober ben ik wel in Utrechtquote:Op woensdag 19 september 2018 14:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien wel, anders mag je er wel een stuk of vijf van mij hebben.
quote:Op woensdag 19 september 2018 14:50 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zo hard mogelijk naar beneden raggen zodat je toompje afscheurt.
Dan kwam ik nooit in Utrechtquote:Op woensdag 19 september 2018 14:50 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zou mezelf eerder voor die trein gooien.
Alsof die verlepte wijfen beginners zijn daar.quote:Op woensdag 19 september 2018 14:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan, maar dit is dan ook de beginnerscursus.
Ik weet nog niet of ik zaterdag kanquote:Op woensdag 19 september 2018 14:50 schreef gcjoel het volgende:
[..]
6 oktober ben ik wel in UtrechtMaar dan heb ik 1 jaar verkering weekend, ik denk niet dat vriendje het een toffe date vind
in september kan ik sowieso niet. Nee dit schiet niet opquote:Op woensdag 19 september 2018 14:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of ik zaterdag kanDat is echt zo'n weekend waarin twintig dingen worden georganiseerd.
Omg echt? door een slecht rukje?quote:Op woensdag 19 september 2018 14:51 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
1 keer ingescheurd toompje gehad, wat een ellende.
Anders Rotterdam of Hilversum.quote:Op woensdag 19 september 2018 14:52 schreef gcjoel het volgende:
[..]
in september kan ik sowieso niet. Nee dit schiet niet op
Je zou juist verwachten dat het door een goede ruk kwam anders zou die niet kapot zijn gegaan gok ik.quote:Op woensdag 19 september 2018 14:52 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Omg echt? door een slecht rukje?
Nee, tijdens seksquote:Op woensdag 19 september 2018 14:52 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Omg echt? door een slecht rukje?
Door de weeks redt ik niet echt daarheen op tijdquote:Op woensdag 19 september 2018 14:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Anders Rotterdam of Hilversum.
Te strak en ze dan net iets te enthousiast gaat zittenquote:Op woensdag 19 september 2018 14:56 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Maar HOE? dat moet toch niet kunnen,
ah, voorspel is een ding wist je dat?quote:Op woensdag 19 september 2018 14:57 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Te strak en ze dan net iets te enthousiast gaat zitten![]()
Ja, maar om dan je vuist erin te schuiven om een beetje te rekken is ook weer wat.quote:Op woensdag 19 september 2018 14:58 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ah, voorspel is een ding wist je dat?
quote:Op woensdag 19 september 2018 14:58 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, maar om dan je vuist erin te schuiven om een beetje te rekken is ook weer wat.
quote:Op woensdag 19 september 2018 14:58 schreef gcjoel het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 september 2018 14:59 schreef CherryLips het volgende:
Voorzichtig zijn met Dino dus. Even opgeschreven.
Oh god nee, dat moet je niet willen.quote:Op woensdag 19 september 2018 14:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]Pas maar op, straks wordt je nog uitgenodigd door SEX als gastspreker voor een live-chat met vragen.
En dan moet je het met de mod (vinnie) demonstreren.quote:Op woensdag 19 september 2018 15:00 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oh god nee, dat moet je niet willen.
Wel weer goed voor die extra karma-punten die je schijnbaar wilde sparenquote:Op woensdag 19 september 2018 15:00 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oh god nee, dat moet je niet willen.
Nee mannen weten dat niet.quote:Op woensdag 19 september 2018 14:58 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jij weet niks van mijn kaders.quote:Op woensdag 19 september 2018 15:01 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Alsof jij een goed referentiekader hebt.
Er zijn grenzen hoorquote:Op woensdag 19 september 2018 15:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wel weer goed voor die extra karma-punten die je schijnbaar wilde sparen
Wanneer gaan we speeddaten?quote:Op woensdag 19 september 2018 15:02 schreef CherryLips het volgende:
Ik maak in ieder geval nog aantekeningen in de SC.
Ook wel eens gehad. Pijnlijkquote:Op woensdag 19 september 2018 14:57 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Te strak en ze dan net iets te enthousiast gaat zitten![]()
Voor jou is er Floggingquote:Op woensdag 19 september 2018 15:00 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
En dan moet je het met de mod (vinnie) demonstreren.
Heeft wel een paar weken geduurd voordat het helemaal geheeld wasquote:Op woensdag 19 september 2018 15:03 schreef rival het volgende:
[..]
Hoe lang heb je daar toen last van gehad?
Dat valt nog best mee eigenlijk.quote:Op woensdag 19 september 2018 15:04 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Heeft wel een paar weken geduurd voordat het helemaal geheeld was
Je bent dus wel al langer van het pandapunten sparen?quote:Op woensdag 19 september 2018 15:04 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nou, nee.quote:Op woensdag 19 september 2018 15:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat valt nog best mee eigenlijk.
Tijd geleden dat ik er zoveel had hoorquote:Op woensdag 19 september 2018 15:07 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Je bent dus wel al langer van het pandapunten sparen?
quote:Op woensdag 19 september 2018 15:04 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Is toch niet vergelijkbaarquote:Op woensdag 19 september 2018 15:08 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh please, nu zit je nog langer zonder seks. Valt reuze mee dus
je had weer een leuke match toch?quote:Op woensdag 19 september 2018 15:07 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Tijd geleden dat ik er zoveel had hoor
Nou juist precies daarom vond ik het wel meevallen. Want dingen die je dagelijks gebruikt die helen gewoon slechter dus daarom duren die altijd erg lang.quote:Op woensdag 19 september 2018 15:09 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Is toch niet vergelijkbaarWeet je hoe irritant het is als je het weer in voelt scheuren
voorzichtig neukenquote:Op woensdag 19 september 2018 15:09 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Is toch niet vergelijkbaarWeet je hoe irritant het is als je het weer in voelt scheuren
quote:Op woensdag 19 september 2018 15:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat valt nog best mee eigenlijk.
jij hebt echt 0,0 inlevingsvermogenquote:
Vrouwenquote:Op woensdag 19 september 2018 15:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou juist precies daarom vond ik het wel meevallen. Want dingen die je dagelijks gebruikt die helen gewoon slechter dus daarom duren die altijd erg lang.
Dat welquote:Op woensdag 19 september 2018 15:09 schreef gcjoel het volgende:
[..]
je had weer een leuke match toch?
Ja, daardoor heelt het slecht. Dus dan snap ik dat weken lang is maar ik had verwacht dat zoiets dan nog langer zou duren.quote:Op woensdag 19 september 2018 15:10 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Vrouwenje moet toch iedere dag je piemel schoonmaken.
En misschien dat hun vriendjes een beetje impotent waren/zijn.quote:Op woensdag 19 september 2018 15:10 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Vrouwenje moet toch iedere dag je piemel schoonmaken.
In het geval van yv geloof ik dat wel.quote:Op woensdag 19 september 2018 15:11 schreef rival het volgende:
[..]
En misschien dat hun vriendjes een beetje impotent waren/zijn.
quote:Op woensdag 19 september 2018 15:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ga nog liever naar het Linda Festival.
Ook pas sinds je weet dat ze daar een aftrekcursus gevenquote:Op woensdag 19 september 2018 15:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik versier liever kutcakesquote:Op woensdag 19 september 2018 15:14 schreef rival het volgende:
[..]
Ook pas sinds je weet dat ze daar een aftrekcursus geven
Toch voor het piemel haken he.quote:Op woensdag 19 september 2018 15:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je 70+ bent...quote:
Ja heerlijk. Even lekker zonder je mannetje op stap met de meiden.quote:Op woensdag 19 september 2018 15:16 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Lekker gek met de kortpittige kroketjes
Het is in ieder geval langer dan de vorige keer.quote:Op woensdag 19 september 2018 15:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Niet best als ze nu al niet meer happy is een paar weken na de housewarming
Vrij haken is dat dan. Gewoon maken wat je leuk vindtquote:Op woensdag 19 september 2018 15:17 schreef AirwiN het volgende:
... of nog nooit een piemel hebt vastgehouden.
Was de vorige ook niet weg na een maand samenwonen?quote:Op woensdag 19 september 2018 15:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Niet best als ze nu al niet meer happy is een paar weken na de housewarming
quote:Op woensdag 19 september 2018 15:17 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Het is in ieder geval langer dan de vorige keer.
Ohw ik lachtequote:Op woensdag 19 september 2018 15:17 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Het is in ieder geval langer dan de vorige keer.
Binnenkort is die beagle wel zijn ex-pet?quote:Op woensdag 19 september 2018 15:18 schreef ElDinosaur het volgende:
Rex z'n dinnetje is toch helemaal geen expat.
5/7quote:Op woensdag 19 september 2018 15:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Binnenkort is die beagle wel zijn ex-pet?
Wat ben je mild vandaag.quote:
Boeiendquote:Op woensdag 19 september 2018 15:22 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jij kan wel lachen maar ondertussen spaar jij pandapunten!
Precies, geen soa's, geen kinderen. Veilig.quote:Op woensdag 19 september 2018 15:23 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Kan je toompje ook niet scheuren!
Ja arme Rex, ik ga geen roddels in de wereld helpen!quote:Op woensdag 19 september 2018 15:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ahhw een beetje haar opleving de grond in stampen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |