Nee, totaal niets uitvoeren is geestdodelijk idd.quote:Op woensdag 19 september 2018 12:01 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Is het ook, maar ik kan niet zo doorgaan.
Ja daarom, dus moet die stap nu toch maar nemen.quote:Op woensdag 19 september 2018 12:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, totaal niets uitvoeren is geestdodelijk idd.
Lastig wel, maar als je het eerlijk brengt kan ie het je niet kwalijk nemen denk ik.quote:Op woensdag 19 september 2018 12:03 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja daarom, dus moet die stap nu toch maar nemen.
quote:Op woensdag 19 september 2018 12:03 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Eer ik daar ben ben ik verhongerd.
Vertrek nu danquote:Op woensdag 19 september 2018 12:03 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Eer ik daar ben ben ik verhongerd.
Nee daarom, en als hij er niks mee doet of kutklusjes gaat geven zal ik duidelijk maken dat ik dan weg ben.quote:Op woensdag 19 september 2018 12:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lastig wel, maar als je het eerlijk brengt kan ie het je niet kwalijk nemen denk ik.
Dat was de grapquote:Op woensdag 19 september 2018 12:03 schreef rival het volgende:
[..]
Handjes thuis houden is voor jou wel zo handig als je nog twijfelt
Gewoon huisvrouw zonder taken worden bij mijquote:Op woensdag 19 september 2018 12:04 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee daarom, en als hij er niks mee doet of kutklusjes gaat geven zal ik duidelijk maken dat ik dan weg ben.
Dat vind ik alquote:Op woensdag 19 september 2018 12:04 schreef STING het volgende:
[..]
Overtuig Yv eens dat pannenkoeken superieur zijn aan poffertjes.
Dat is moeilijk, het zijn gewoon 2 heel verschillende gerechten.quote:Op woensdag 19 september 2018 12:04 schreef STING het volgende:
[..]
Waarom zou je iemand van een leugen willen overtuigen?quote:Op woensdag 19 september 2018 12:04 schreef STING het volgende:
[..]
Dan verveel ik me vast niet de hele dag.quote:Op woensdag 19 september 2018 12:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gewoon huisvrouw zonder taken worden bij mij.
Doe flensjes dan. Iedereen blijquote:Op woensdag 19 september 2018 12:04 schreef STING het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, daar zorg ik wel voorquote:Op woensdag 19 september 2018 12:05 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dan verveel ik me vast niet de hele dag.
Pas op, dan gaat ze weer weg omdat ze dan niets te doen heeft behalve Fok!ken onder jouw naam.quote:Op woensdag 19 september 2018 12:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gewoon huisvrouw zonder taken worden bij mij.
Gequote for record keeping.quote:Op woensdag 19 september 2018 12:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat vind ik al![]()
Meer plek voor stroop
alsof daar uberhaupt discussie over mogelijk isquote:Op woensdag 19 september 2018 12:04 schreef STING het volgende:
[..]
Interessante analyse, food for thoughtquote:Op woensdag 19 september 2018 12:05 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat is moeilijk, het zijn gewoon 2 heel verschillende gerechten.
Poffertjes eet je alleen met boter en suiker. Pannenkoeken zijn weer enorm veelzijdig.
Dat betekent niet dat ik nooit poffertjes wil etenquote:Op woensdag 19 september 2018 12:06 schreef STING het volgende:
[..]
Gequote for record keeping.
Mooi, dat is dan bij deze geregeld
Oeh dat laatste is wel een goed idee.quote:Op woensdag 19 september 2018 12:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Pas op, dan gaat ze weer weg omdat ze dan niets te doen heeft behalve Fok!ken onder jouw naam.
Bak je die zelf?quote:Op woensdag 19 september 2018 12:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat betekent niet dat ik nooit poffertjes wil eten
Nee, niet direkt, moet via een FAquote:Op woensdag 19 september 2018 12:09 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oeh dat laatste is wel een goed idee.
Zou hij ook mensen kunnen bannen enzo?
Ik moet sowieso niets natuurlijkquote:Op woensdag 19 september 2018 12:09 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Je moet het niet zo zwart wit zien.
Zo machtig is hij toch niet? Hij kan wel dingen aanvragen toch? Maar geen idee of dat dan alleen voor zijn subforum is.quote:Op woensdag 19 september 2018 12:09 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oeh dat laatste is wel een goed idee.
Zou hij ook mensen kunnen bannen enzo?
Oh niks aan dus.quote:Op woensdag 19 september 2018 12:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, niet direkt, moet via een FA.
Waarom zou ik jou bannen?quote:Op woensdag 19 september 2018 12:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zo machtig is hij toch niet? Hij kan wel dingen aanvragen toch? Maar geen idee of dat dan alleen voor zijn subforum is.
Zou wel leuk zijn, maar dan niet mij bannen elke dag voor 12en he?
Maar dat doet hij dus zelf?quote:Op woensdag 19 september 2018 12:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik wacht tot een leuke man die voor mij gaat bakken.![]()
Ik bak de pannenkoeken wel, minder werk
Ach, die paar minpuntjes, die vallen in het nietquote:Op woensdag 19 september 2018 12:11 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Weet ik, ik dacht dat je macht had. Maar niet dus.
minpunten
Te verquote:Op woensdag 19 september 2018 12:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik wacht tot een leuke man die voor mij gaat bakken.![]()
Ik bak de pannenkoeken wel, minder werk
ik?quote:Op woensdag 19 september 2018 12:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Omdat jij het altijd alleen maar elke minuut van de dag over seks wilt hebben.
quote:
Nee uit de magnetronquote:
Ik voldoe niet aan Faxie zn eisen. Ik krijg geen poffertjes aangeboden van hemquote:Op woensdag 19 september 2018 12:13 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gemaakt door Fax? Niet te ver?![]()
*jbpanic*
Matig!quote:Op woensdag 19 september 2018 12:14 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nee uit de magnetron
[..]
Ik voldoe niet aan Faxie zn eisen. Ik krijg geen poffertjes aangeboden van hem
Huh, ben jij geen FA?quote:Op woensdag 19 september 2018 12:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, niet direkt, moet via een FA.
De eis dat je minstens 150km van hem vandaan moet wonen?quote:Op woensdag 19 september 2018 12:14 schreef TaMieke het volgende:
Eeeeehmmmm, niet dat ik weet nee.quote:
Nee, bezet toch?quote:Op woensdag 19 september 2018 12:21 schreef STING het volgende:
[..]
De eis dat je minstens 150km van hem vandaan moet wonen?
Daar voldoe ik wel aan gok ik zoquote:Op woensdag 19 september 2018 12:21 schreef STING het volgende:
[..]
De eis dat je minstens 150km van hem vandaan moet wonen?
Wat moet jij met dat kleurtje dan?quote:Op woensdag 19 september 2018 12:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eeeeehmmmm, niet dat ik weet nee.
PR kleurquote:Op woensdag 19 september 2018 12:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat moet jij met dat kleurtje dan?
Zijn we er eigenlijk achter waarom hij het zo'n k*tapp vindtquote:Op woensdag 19 september 2018 12:26 schreef STING het volgende:
[..]
Arme Fax, die mogen niet op Tinder
Ongeschreven faxie-eisquote:Op woensdag 19 september 2018 12:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat is geen Faxie-eis toch? Dat is Dino
Omdat het ook een kutapp is?quote:Op woensdag 19 september 2018 12:28 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zijn we er eigenlijk achter waarom hij het zo'n k*tapp vindt
Ik kan wel "modden" in FCquote:
Hmmz in Amsterdam ook niet succesvol?quote:Op woensdag 19 september 2018 12:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omdat het ook een kutapp is?.
Ik gebruik het niet eigenlijk. Ik kan geen mensen beoordelen op een fotoquote:Op woensdag 19 september 2018 12:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hmmz in Amsterdam ook niet succesvol?
Maar er zijn zoveel mooie mensenquote:Op woensdag 19 september 2018 12:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik gebruik het niet eigenlijk. Ik kan geen mensen beoordelen op een foto.
Oh ja hoor, maar ik kan op 1 glimlach afknappen of smoorverliefd worden, in het echtquote:Op woensdag 19 september 2018 12:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Maar er zijn zoveel mooie mensen
Dat is wel cutequote:Op woensdag 19 september 2018 12:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ja hoor, maar ik kan op 1 glimlach afknappen of smoorverliefd worden, in het echt.
En het is ook gewoon mijn ding niet, ik ben ook niet zo'n serial-dater verder.quote:Op woensdag 19 september 2018 12:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat is wel cute![]()
En eigenlijk wel fijn dat je dat verder niet nodig hebt
Fixedquote:Op woensdag 19 september 2018 12:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik kan wel "modden" in FC, be afraid, be very afraid.
Met poffertjes uit de ,magnetron voldoe je aan niemands eisenquote:Op woensdag 19 september 2018 12:14 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nee uit de magnetron
En dat voor een apex predatorquote:Op woensdag 19 september 2018 12:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En het is ook gewoon mijn ding niet, ik ben ook niet zo'n serial-dater verder.
Neuh, wat ga ik doen daar?quote:
Ik doel op dat plichtmatige gedoe, verder kom ik de dag wel door hoorquote:
Dat was dan ook gewoon een lokpost. Ze is nog steeds aan het wachten op iemand die lief zegt "Die zijn toch niet lekker, ik maak ze wel voor je!"quote:Op woensdag 19 september 2018 12:34 schreef rival het volgende:
[..]
Met poffertjes uit de ,magnetron voldoe je aan niemands eisen
Wat iedereen verder heft natuurlijk een poffertjespan in huisquote:Op woensdag 19 september 2018 12:34 schreef rival het volgende:
[..]
Met poffertjes uit de ,magnetron voldoe je aan niemands eisen
*schraapt zijn keel*quote:Op woensdag 19 september 2018 12:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat was dan ook gewoon een lokpost. Ze is nog steeds aan het wachten op iemand die lief zegt "Die zijn toch niet lekker, ik maak ze wel voor je!"
DAAROM EET ZE TOCH OOK UIT DE MAGNETRONquote:Op woensdag 19 september 2018 12:37 schreef rival het volgende:
[..]
*schraapt zijn keel*
MANNEN SNAPPEN GEEN HINTS.
The horror.quote:Op woensdag 19 september 2018 12:37 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
DAAROM EET ZE TOCH OOK UIT DE MAGNETRON
Hintsquote:Op woensdag 19 september 2018 12:37 schreef rival het volgende:
[..]
*schraapt zijn keel*
MANNEN SNAPPEN GEEN HINTS.
Sjo, daar komt ff wat frustratie naar boven, wil je erover praten?quote:Op woensdag 19 september 2018 12:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
HintsGEWOON ZEGGEN WAT JE WIL, HOERRRRRR
Ik ben nog niet gefrustreerd hoorquote:Op woensdag 19 september 2018 12:41 schreef STING het volgende:
[..]
Sjo, daar komt ff wat frustratie naar boven, wil je erover praten?
Oh zelfs dan krijg je niet altijd een eenduidig antwoord. Mannen claimen wel duidelijk te zijn, maar zijn dat echt niet altijd.quote:Op woensdag 19 september 2018 12:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
HintsGEWOON ZEGGEN WAT JE WIL, HOERRRRRR
Iedereen onduidelijkquote:Op woensdag 19 september 2018 12:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh zelfs dan krijg je niet altijd een eenduidig antwoord. Mannen claimen wel duidelijk te zijn, maar zijn dat echt niet altijd.
Net het kabinet.quote:
Zit er weer eentje vaag te doen?quote:Op woensdag 19 september 2018 12:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh zelfs dan krijg je niet altijd een eenduidig antwoord. Mannen claimen wel duidelijk te zijn, maar zijn dat echt niet altijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |