Handig, dank je!quote:Op dinsdag 11 september 2018 01:36 schreef FlyingEagle het volgende:
Misschien makkelijker, allemaal achter elkaar gezet.
wel ingekort
Leuk liedje was dat ook. Helaas compleet onderuit gehaald door de jury; het scoorde bij de televote behoorlijk goed.quote:Op maandag 10 september 2018 22:55 schreef Greys het volgende:
Sebalter is dus terug.
Dat was deze leuke meneer
Lol, wat zeggen ze precies? Kan ook zelf het filmpje aanklikken natuurlijk, maar nu zitten net de twee Wiwi's daar die ik het minst trek.quote:Op dinsdag 11 september 2018 02:24 schreef FlyingEagle het volgende:
[..]
Waylon zijn ze ook nog niet vergeten
Precies ditquote:Op dinsdag 11 september 2018 08:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Lol, wat zeggen ze precies? Kan ook zelf het filmpje aanklikken natuurlijk, maar nu zitten net de twee Wiwi's daar die ik het minst trek.
Heb ook niet hele filmpje gekeken, zijn net zo erg als vorig jaar.quote:Op dinsdag 11 september 2018 08:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Lol, wat zeggen ze precies? Kan ook zelf het filmpje aanklikken natuurlijk, maar nu zitten net de twee Wiwi's daar die ik het minst trek.
Rolt er vandaag ineens een winnaar uitquote:Op donderdag 7 maart 2019 09:05 schreef Momo... het volgende:
Vanmiddag, er is een 177 dagen niks gepost
We hebben het wel over Zwitserlandquote:Op donderdag 7 maart 2019 09:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Rolt er vandaag ineens een winnaar uit
Dat zeiden we ook ooit over Portugal en Oostenrijkquote:Op donderdag 7 maart 2019 09:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
We hebben het wel over ZwitserlandDie kans lijkt me klein
Truequote:Op donderdag 7 maart 2019 10:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat zeiden we ook ooit over Portugal en Oostenrijk
Echt wtfquote:Op donderdag 7 maart 2019 10:28 schreef grazz het volgende:
Wiwi-william zou in de selectiecommissie hebben gezeten
We kunnen het festival wel om gaan dopen tot het Wiwivision Song Contest. Wtfquote:Op donderdag 7 maart 2019 10:28 schreef grazz het volgende:
Wiwi-william zou in de selectiecommissie hebben gezeten
En als deze jongen gaat de baarden mannen festivalquote:Op donderdag 7 maart 2019 10:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
We kunnen het festival wel om gaan dopen tot het Wiwivision Song Contest. Wtf![]()
twitter:PaquiLaContable twitterde op donderdag 07-03-2019 om 10:09:57Hello @haenni__luca, welcome to Tel Aviv! ✌🏻 https://t.co/5rAvtnUPFu reageer retweet
quote:Op donderdag 7 maart 2019 11:22 schreef Nexum het volgende:
Het is Luca Hanni! (niet officieel bevestigd, maar dat kan je zo wel zien)
twitter:PaquiLaContable twitterde op donderdag 07-03-2019 om 10:09:57Hello @:haenni__luca, welcome to Tel Aviv! ✌🏻 https://t.co/5rAvtnUPFu reageer retweet
Ah, Sebalter terug had ik ook wel leuk gevonden.quote:Op donderdag 7 maart 2019 11:22 schreef Nexum het volgende:
Het is Luca Hanni! (niet officieel bevestigd, maar dat kan je zo wel zien)
twitter:PaquiLaContable twitterde op donderdag 07-03-2019 om 10:09:57Hello @:haenni__luca, welcome to Tel Aviv! ✌🏻 https://t.co/5rAvtnUPFu reageer retweet
quote:"The song picked in Switzerland is already a reject from Melodifestivalen 2013, already revamped in 2015 and sent to Norwegian MGP that year and Danish MGP in 2017 without success. It seems it finally did it this year!"
https://t.co/TdyGOZxmCIquote:
Leugens.quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:09 schreef Em31 het volgende:
Kan nu niet luisteren, maar zie al 'winnaar' en 'beter dan Fuego' langskomendus ben benieuwd
Ja zat ik ook aan te denken en aan Tsechjie.quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:03 schreef Momo... het volgende:
Dit gaat Miki in de weg zitten
Wel leuk, goed meer uptempo
Ja stijgt nu ook snel in de algemene odds (Odds eurovision)quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:12 schreef Momo... het volgende:
Op betfair (de meest actieve site) naar plek 4
Mee eensquote:Op donderdag 7 maart 2019 13:35 schreef justnathan321 het volgende:
Goed nummer maar daar blijft het imo ook bij. Ik mis nog iets in het nummer... Als we dit moeten vergelijken met Spanje dan gaat mijn voorkeur echt 100% naar Spanje hoor.
Raar he. Maar daar zal nog wel verandering in komen.quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het verbaast me ook een beetje dat dit nu zo stijgt in de odds
Jupquote:Op donderdag 7 maart 2019 13:37 schreef iBenny het volgende:
Luca Hänni - She Got Me is dus wel duidelijk?
Misschien door de positieve reactie van fansquote:Op donderdag 7 maart 2019 13:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mee eens![]()
Het verbaast me ook een beetje dat dit nu zo stijgt in de odds
quote:
Ja dat dus. Ik vind het echt zo plat als een pannenkoek. Wel lekker swingend en goed om te dansen maar het is ook niet meer dan dat. Zit niks spannends in. En het refrein is na twee minuten inderdaad al irritant.quote:Op donderdag 7 maart 2019 17:49 schreef blackswangreen het volgende:
Ik vind het met de video erbij wat irritants krijgen. Niettemin lijkt een finaleplaats me wel zeker.
staat in OP nu.quote:
Dat verbaast me toch wel een beetje, het zit voor mij in de hoek van "kan door het ijs zakken als we het echt live gaan zien"quote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:32 schreef Max23 het volgende:
Blijft maar stijgen bij de bookies nu
Nu met afstand op plaats 4
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat verbaast me toch wel een beetje, het zit voor mij in de hoek van "kan door het ijs zakken als we het echt live gaan zien"
Weten we iets van zijn live-capaciteiten
Oh ik had er niet goed naar geluisterdquote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:48 schreef TheVulture het volgende:
Op basis van dat eerste filmpje kan ie dus zingen
Dat tweede filmpje lijkt me verre van live trouwens
Ik vind het ook nogal overschat worden. Wel een prima liedje, maar van een traditioneel heel slechtscorend land en wel echt een liedje volgens het boekje zonder iets speciaals of zo.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:36 schreef libranl het volgende:
Zwaar overschat wat mij betreftdus dit gaat vast weer scoren.
Toch wel opvallend als je dit leest en dat het nu zo goed ontvangen wordt... het is ook echt een van de betere uptempoliedjes dit jaarquote:
Blijkt toch niet te kloppen. Schijnt dat het nummer is geschreven tijdens een songwriters camp vorig jaar.quote:Op maandag 11 maart 2019 13:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Toch wel opvallend als je dit leest en dat het nu zo goed ontvangen wordt... het is ook echt een van de betere uptempoliedjes dit jaar
twitter:MemoBosque twitterde op maandag 11-03-2019 om 14:21:13OH, LUCA YOU DID NOT... 😂 https://t.co/Nk9j7EPpsx reageer retweet
Deze man had volgens mij the voice gewonnen ofzo in Duitsland, dus ik denk dat ik het antwoord wel weetquote:Op maandag 11 maart 2019 21:32 schreef TLC het volgende:
Ben benieuwd waar de 12 punten van de Duitsers naar toe gaan,
Zwitserland ? Nederland ?
Spannend !
aww dus we zijn nog niet eens begonnen en we lopen al achterquote:Op maandag 11 maart 2019 21:33 schreef Momo... het volgende:
[..]
Deze man had volgens mij the voice gewonnen ofzo in Duitsland, dus ik denk dat ik het antwoord wel weetDuitsland is trouwens toch niet onze grootste stembuddy
Die reacties daaronder ooktwitter:MemoBosque twitterde op maandag 11-03-2019 om 14:21:13OH, LUCA YOU DID NOT... 😂 https://t.co/Nk9j7EPpsx reageer retweet
Zwitserduits is zoquote:
quote:Op maandag 11 maart 2019 21:33 schreef Momo... het volgende:
[..]
Deze man had volgens mij the voice gewonnen ofzo in Duitsland, dus ik denk dat ik het antwoord wel weetDuitsland is trouwens toch niet onze grootste stembuddy
Het zou heel goed kunnen, aan de andere kant heeft hij in de uptempo-categorie wel wat concurrentie van oa Cyprus, Malta, Griekenland en Spanje... dat kan ook weer punten kosten tov Duncanquote:Op maandag 11 maart 2019 23:44 schreef grazz het volgende:
Ik hoop zo dat ik ernaast zit, maar ik heb sterk het gevoel dat deze inzending ons in de weg gaat zitten. Ik las op een forum dat Sasha Jean Baptiste de staging gaat doen (naast die van Cyprus en Malta). Dit gaat een enorme crowdpleaser worden en mensen thuis gaan dit voelen. Dan zou het een battle kunnen worden tussen een vrolijk zomers nummer en het duistere maar fantastische Arcade.
Het is nog lang geen mei en heb nu al lichte stress![]()
Ja dit kan nog weleens heel goed worden, misschien zelfde effect als Cyprus vorig jaar. Gaat aanspreken.quote:Op maandag 11 maart 2019 23:44 schreef grazz het volgende:
Ik hoop zo dat ik ernaast zit, maar ik heb sterk het gevoel dat deze inzending ons in de weg gaat zitten. Ik las op een forum dat Sasha Jean Baptiste de staging gaat doen (naast die van Cyprus en Malta). Dit gaat een enorme crowdpleaser worden en mensen thuis gaan dit voelen. Dan zou het een battle kunnen worden tussen een vrolijk zomers nummer en het duistere maar fantastische Arcade.
Het is nog lang geen mei en heb nu al lichte stress![]()
Helemaal live gezongenquote:
Je bent niet serieus toch?quote:
Het duurt niet lang voordat TV roept dat dit moet winnenquote:
Nee dat weer niet, hij mag 2e of 3e wordenquote:Op woensdag 13 maart 2019 00:41 schreef grazz het volgende:
[..]
Het duurt niet lang voordat TV roept dat dit moet winnen
Gelukkigquote:
Eens, top 5 wat mij betreft met een goede staging en live performance.quote:Op woensdag 13 maart 2019 09:30 schreef Em31 het volgende:
Damn dit is toch wel heel erg leuk hoor![]()
Als dit live goed klinkt gaan hier heel veel mensen op stemmen
Had Zweden dit nummer gestuurd dan hadden ze sowieso al op 2 bij de bookmakers gestaan en misschien wel op kleinere afstand van Nederland.quote:Op woensdag 13 maart 2019 09:47 schreef Kyran het volgende:
[..]
Eens, top 5 wat mij betreft met een goede staging en live performance.
Al vond ik Zwitsterland vorig jaar ook echt leuk en toen kwam het niet eens in de finale![]()
ZIBBZ![]()
Corinne
Toen ik het voor het eerst hoorde zei ik al meteen als dit door bijvoorbeeld Cyprus of Griekenland was gestuurd met een zangeres i.p.v. zanger was het nu topfavoriet.quote:Op woensdag 13 maart 2019 10:01 schreef Em31 het volgende:
[..]
Had Zweden dit nummer gestuurd dan hadden ze sowieso al op 2 bij de bookmakers gestaan en misschien wel op kleinere afstand van Nederland.
Zibbz was ook één van mijn favorieten jaZo jammer was dat, had best door gemogen, maar was wel een lastige semi.
quote:Op woensdag 13 maart 2019 10:07 schreef Kyran het volgende:
[..]
Toen ik het voor het eerst hoorde zei ik al meteen als dit door bijvoorbeeld Cyprus of Griekenland was gestuurd met een zangeres i.p.v. zanger was het nu topfavoriet.
Echt een prima nummer. Bouwt goed op, na 1x horen mee te zingen, lekker op te dansen, goed gezongen. Als NL dan niet wint dan mag dit wel winnen.
Sympathieke vent, lijkt me leuk als ie nog meer reacties doetquote:
Vooral Spanje denk ik, wat ik dan wel weer sneu voor Miki zou vinden... vaak is er maar plek voor één zo'n soort lied in de top en dan vermoed ik dat Zwitserland het wel wint...quote:Op woensdag 13 maart 2019 12:14 schreef Guanabana het volgende:
Modern nummer, hip, maar ook weer niet mega bijzonder. Zit een béétje in het vaarwater van Spanje (en Italië?) dus ben benieuwd waar uiteindelijk op gestemd gaat worden.
Ik twijfel.. Als Miki er een ontzettend sympathiek muzikaal toeterfeestje van maakt kon ie het meer geliktere werk nog weleens gaan verslaan bij televote. Ben benieuwd!quote:Op woensdag 13 maart 2019 12:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Vooral Spanje denk ik, wat ik dan wel weer sneu voor Miki zou vinden... vaak is er maar plek voor één zo'n soort lied in de top en dan vermoed ik dat Zwitserland het wel wint...
twitter:srfesc twitterde op donderdag 14-03-2019 om 15:42:21OMG! 1⃣Million YouTube views!💥 @haenni__luca would like to thank you from the bottom of his heart.❤️Video ➡️ https://t.co/RW2XIHARIO #Switzerland #Schweiz #Suisse #Svizzera #Eurovision #ESC2019 #srfESC #SRF #TelAviv2019 #DareToDream #LucaHaenni #SheGotMe @SRF @Eurovision 🕺 https://t.co/9WCz67zW8a reageer retweet
twitter:xxvktrxx7 twitterde op donderdag 14-03-2019 om 12:39:12Did you know @haenni__luca presented the Swiss points back in 2017? #eurovision https://t.co/9AB29jOWYE reageer retweet
twitter:srfesc twitterde op woensdag 13-03-2019 om 08:09:19?? @haenni__luca just arrived in Tel Aviv for the very first time to shoot his Postcard. ?#Switzerland #Schweiz #Suisse #Svizzera #Svizra #Eurovision #ESC2019 #srfESC #SRF #TelAviv2019 #DareToDream #LucaHaenni #SheGotMe @haenni__luca @SRF @Eurovision ????? https://t.co/mn3VMAzCvw reageer retweet
Ik begin er ook steeds meer onze grootste concurrent in te zien jaquote:Op donderdag 14 maart 2019 19:39 schreef Spumonisal het volgende:
Ik vind dit stiekem de grootste concurrent van Duncan. Perfect uptempo nummer voor het ESF van nu en het krijgt vast een hele gelikte staging. Iedereen vergelijkt Cyprus met Fuego, maar ik vind dit er eigenlijk veel meer op lijken?
twitter:srfesc twitterde op zaterdag 16-03-2019 om 19:46:031st rehearsals for #ESC2019!🕺Luca Hänni with Creative Director Sacha Jean-Baptiste, who is responsible for the staging.#Switzerland #Schweiz #Suisse #Svizzera #Eurovision #srfESC #SRF #TelAviv2019 #DareToDream #LucaHaenni #SheGotMe @haenni__luca @SRF @Eurovision @JeanBGroup https://t.co/KOnDHaZgTm reageer retweet
Hij heeft dus een zang competitie en een dans competitie in grote tv show in Duitsland gewonnen ? Wowquote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:26 schreef grazz het volgende:
Dat gaat een heel goed optreden worden. Maar had niet anders verwacht aangezien Luca Dance Dance Dance in Duitsland heeft gewonnen en prima kan zingen. Met wat sexy moves harkt ie heel veel tienermeiden votes binnen iig.
Ja. De 12p van de Duitse televote heeft ie al binnen. Ik wil echt niet dat dit lied boven ons gaat eindigen, maar gezien alle positieve reacties moet ik er maar rekening mee gaan houden.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:29 schreef Momo... het volgende:
[..]
Hij heeft dus een zang competitie en een dans competitie in grote tv show in Duitsland gewonnen ? Wow
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 23:25 schreef grazz het volgende:
Ja, haar stagingsuccessen zijn niet echt consistent te noemen. Maar ik denk dat een lied als She got me eenvoudiger is te verkopen dan bijv dat van Bulgarije vorig jaar.
Common flutwork
Ja en Australië vorig jaar en:quote:Op zaterdag 16 maart 2019 23:04 schreef Greys het volgende:
Sacha deed ook de staging van The Common Flopwork toch? Die heeft dan net als Hans P nogal hoogte- en dieptepunten.
Ze heeft wel een hekel aan mensen met epilepsie zeg.quote:
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 23:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze heeft wel een hekel aan mensen met epilepsie zeg.
Ik vind Nederland en Zwitserland dit jaar net Servië en Oekraïne in 2007: een prachtig, kalm nummer tegenover een dertien in een dozijn nummer. Ondanks dat Verka Serduchka's optreden legendarisch blijft, won wel het kalme lied van Servië. Ik denk (en tegelijkertijd hoop ik het ook) dat het dezelfde gebeurt met Nederland dit jaar.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 23:33 schreef Cee het volgende:
Ik ben best wel bereid naar dat dure Bern/Zürich af te reizen in 2020 en het is echt wel een lekker nummer maar come on, niet dit jaar Zwitsers, niet dit jaar. Daar is het nummer veel te dertien in een dozijn voor. Teer maar gewoon nog even op ‘88, dan mogen jullie wat mij betreft volgend jaar het EK winnen, deal?
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 23:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze heeft wel een hekel aan mensen met epilepsie zeg.
Wel raar dat het nummer bijna niks doet in Duitsland voorlopig, terwijl hij daar dus al redelijk bekend is.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:29 schreef Momo... het volgende:
[..]
Hij heeft dus een zang competitie en een dans competitie in grote tv show in Duitsland gewonnen ? Wow
twitter:srfesc twitterde op woensdag 20-03-2019 om 17:01:20Look behind the scenes 🎥 of the music video shoot of "She Got Me"🕺. Luca Hänni shows you how the video was made. 👀#Switzerland #Schweiz #Suisse #Svizzera #Eurovision #ESC2019 #srfESC #SRF #TelAviv2019 #DareToDream #LucaHaenni #SheGotMe @haenni__luca @SRF @Eurovision 🇮🇱🇨🇭⭐️ https://t.co/QttcZy2StF reageer retweet
Lijkt qua sfeertje een beetje hieropquote:Op woensdag 20 maart 2019 19:13 schreef Momo... het volgende:
twitter:srfesc twitterde op woensdag 20-03-2019 om 17:01:20Look behind the scenes 🎥 of the music video shoot of "She Got Me"🕺. Luca Hänni shows you how the video was made. 👀#Switzerland #Schweiz #Suisse #Svizzera #Eurovision #ESC2019 #srfESC #SRF #TelAviv2019 #DareToDream #LucaHaenni #SheGotMe @:haenni__luca @:SRF @:Eurovision 🇮🇱🇨🇭⭐️ https://t.co/QttcZy2StF reageer retweet
Volgorde van de plekken is nog niet bekend, alleen de helft waarin ze in hun semi optreden (of is dat wat je bedoelt met 1e?).quote:Op vrijdag 22 maart 2019 19:12 schreef Butler456 het volgende:
Zwitserland moet toch als 1e optreden in de 2e semi-final? Zo ja, is dat niet een ongunstige plek?
Ja, ik dacht dat Zwitserland gelijk als 1e moest optreden in de 2e semi-final, maar blijkbaar is dat een in een willekeurige volgorde neergezet.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 19:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Volgorde van de plekken is nog niet bekend, alleen de helft waarin ze in hun semi optreden (of is dat wat je bedoelt met 1e?).
De volgorde wordt straks gebaseerd op het soort nummer en op de stand bij de bookmakers dus ze zullen hem vast op een gunstige plek zetten. Mijn gok: als laatste in de eerste helft (want in die helft zit hij), na Letland.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 19:22 schreef Butler456 het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat Zwitserland gelijk als 1e moest optreden in de 2e semi-final, maar blijkbaar is dat een in een willekeurige volgorde neergezet.
Zwitserland zou op zich best een leuke opener zijn. Dat nummer kan prima het hele ESF winnen en het gaat ook vanaf elke plek wel naar de finale.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:00 schreef Cee het volgende:
[..]
De volgorde wordt straks gebaseerd op het soort nummer en op de stand bij de bookmakers dus ze zullen hem vast op een gunstige plek zetten. Mijn gok: als laatste in de eerste helft (want in die helft zit hij), na Letland.
Een potentiële winnaar die als opener wordt gezet, dat kan ik me de laatste jaren niet herinneren.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zwitserland zou op zich best een leuke opener zijn. Dat nummer kan prima het hele ESF winnen en het gaat ook vanaf elke plek wel naar de finale.
Vorig jaar won Alexander Rybak de semi vanaf de eerste startpositie. Al was dat misschien geen topfavoriet. Dat was Robin Bengtsson twee jaar terug zeker wel.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:58 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Een potentiële winnaar die als opener wordt gezet, dat kan ik me de laatste jaren niet herinneren.
Valt me op dat fans die de Zwitserse inzendingen mochten beoordelen niet méga enthousiast zijn, of in ieder geval niet al denken dat hij kan winnen. Onder deze tweet staan er ook twee (denken/hopen top 10) en wiwi-William was daar ook bij en die hypet hem ook niet mega erg. En kwam al eerder zulke reacties tegen. Heel benieuwd dus hoe hij live klinkt of dat ze gewoon niet te hoge verwachtingen willen hebben en nog bescheiden zijntwitter:Escfanch twitterde op zaterdag 23-03-2019 om 22:22:23The staging of Switzerland will be very inspired by the clip and Luca will have dancers both on stage and on LED screens. #Eurovision #ESC2019 #LucaHänni #SheGotMe #Switzerland🇨🇭Source : Interview on Radio SRF3 reageer retweet
Die jaren 10/20 outfit kan misschien afschrikwekkend voor stemmers die niets met die tijd hebben. Tenminste, als ze dat dragen in mei.quote:Op zondag 24 maart 2019 14:37 schreef Em31 het volgende:
Valt me op dat fans die de Zwitserse inzendingen mochten beoordelen niet méga enthousiast zijn, of in ieder geval niet al denken dat hij kan winnen. Onder deze tweet staan er ook twee (denken/hopen top 10) en wiwi-William was daar ook bij en die hypet hem ook niet mega erg. En kwam al eerder zulke reacties tegen. Heel benieuwd dus hoe hij live klinkt of dat ze gewoon niet te hoge verwachtingen willen hebben en nog bescheiden zijntwitter:Escfanch twitterde op zaterdag 23-03-2019 om 22:22:23The staging of Switzerland will be very inspired by the clip and Luca will have dancers both on stage and on LED screens. #Eurovision #ESC2019 #LucaHänni #SheGotMe #Switzerland🇨🇭Source : Interview on Radio SRF3 reageer retweet
![]()
Eens met je verhaal, maar de concurrentie is er dit jaar misschien nog wel meer dan vorig jaar in dit genre, zeker omdat de meesten ook wel de finale zullen halen. Azerbaijan, Cyprus, Malta en qua sound in iets mindere mate Griekenland zitten hem denk ik behoorlijk in de weg...quote:Op maandag 25 maart 2019 23:19 schreef Redefine het volgende:
Vorig jaar was de Zwitserse inzending mijn favoriet. Stones kan ik nog steeds met heel veel plezier opzetten. Maar de Zwitsers zouden de Zwitsers niet zijn geweest als ze het voor elkaar kregen om de finale niet eens te halen. Dat zal dit jaar denk ik wel lukken. De concurrentie is er dit jaar namelijk niet. Dus dan moet het met dit aanstekelijke nummer zeker wel gaan lukken.
Al blijven het wel de Zwitsers dus zou het zomaar weer met een hele matige act of uitvoering alsnog mis kunnen gaan. Desalniettemin op plaat een goed nummer en misschien zelfs wel een van mijn favorieten.
Er zit wel een grote platenmaatschappij achter Luca... misschien helpt dat ook mee in de hype... want hij loopt de laatste dagen wel ineens heel hard in...quote:Op woensdag 27 maart 2019 08:00 schreef Fred_B het volgende:
Zwitserland is nu exact gelijk met Rusland de nummer 2 bij de bookmakers!
Inderdaad. Maar ja, qua dramatische ballads zitten Nederland en Rusland weer in elkaars vaarwater. Dus dan wint... IJsland?quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Eens met je verhaal, maar de concurrentie is er dit jaar misschien nog wel meer dan vorig jaar in dit genre, zeker omdat de meesten ook wel de finale zullen halen. Azerbaijan, Cyprus, Malta en qua sound in iets mindere mate Griekenland zitten hem denk ik behoorlijk in de weg...
Italië of Zwedenquote:Op woensdag 27 maart 2019 09:58 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar ja, qua dramatische ballads zitten Nederland en Rusland weer in elkaars vaarwater. Dus dan wint... IJsland?
Je hebt inderdaad wel gelijk dat in het genre er juist veel andere nummers zijn. En daar dan eigenlijk juist nog de nummers die wat acceptabeler zijn. Ik bedoelde het meer in algemene zin dat de concurrentie er dit jaar niet of nauwelijks is, qua goede liedjes.quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Eens met je verhaal, maar de concurrentie is er dit jaar misschien nog wel meer dan vorig jaar in dit genre, zeker omdat de meesten ook wel de finale zullen halen. Azerbaijan, Cyprus, Malta en qua sound in iets mindere mate Griekenland zitten hem denk ik behoorlijk in de weg...
Zweden zo echt een vreselijke winnaar zijn.quote:
Neuh. Dan krijgen we weer een topshow volgend jaarquote:Op woensdag 27 maart 2019 21:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zweden zo echt een vreselijke winnaar zijn.
Ja leuk dat het dan weer een mooie show zou zijn. Maar in eerste instantie gaat het om het liedje dat wint.quote:Op donderdag 28 maart 2019 10:46 schreef Nexum het volgende:
[..]
Neuh. Dan krijgen we weer een topshow volgend jaar![]()
+ het nummer is gewoon goed. Het is niet het meest originele nummer, maar het is goed in z'n genre.
Ja, als je het genre neemt als soul/gospel, is Too Late For Love binnen dat genre inderdaad geen hoogvlieger. Maar het is wel lekker opgebouwd, luistert lekker weg en is voor het Sky Radio-publiek een goed liedje.quote:Op donderdag 28 maart 2019 11:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja leuk dat het dan weer een mooie show zou zijn. Maar in eerste instantie gaat het om het liedje dat wint.
En nee het nummer is niet goed in zijn genre. Het is uitermate zwak binnen het genre. Vorig jaar was een liedje dat wel goed was binnen zijn genre (wel vreselijk gelikt en glad), dit jaar niet.
Zo goed is dit nietquote:Op dinsdag 2 april 2019 20:11 schreef Em31 het volgende:
Hij playbackt echt mega vaak, maar ik heb toch wat gevonden![]()
Ik gok dat hier straks ook een extra zanger achter de schermen staat
Ik vind dit helemaal niet goed, hij klinkt buiten adem en is niet echt stemvast. Als je eerst de originele clip ziet en daarna deze live uitvoeringen dan lijkt het wel een andere zanger. Dus er zal dan zeker een hele reeks extra zangers achter het scherm moeten staanquote:
Armenie was in 2014 eerste bij de bookies en opende het festivalquote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:58 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Een potentiële winnaar die als opener wordt gezet, dat kan ik me de laatste jaren niet herinneren.
Zijn probleem zal ook nog zijn dat hij dansers nodig heeft, dus veel onzichtbare backings kan ie zich ook niet permitterenquote:Op dinsdag 2 april 2019 21:25 schreef summer52 het volgende:
[..]
Ik vind dit helemaal niet goed, hij klinkt buiten adem en is niet echt stemvast. Als je eerst de originele clip ziet en daarna deze live uitvoeringen dan lijkt het wel een andere zanger. Dus er zal dan zeker een hele reeks extra zangers achter het scherm moeten staan
Idd. Als lied is dit echt een oorwurm dat de kijker 100% bij gaat blijven. Goede uitstraling en ik verwacht een strakke show maakt dit een zeer gevaarlijke inzending. Ik ben nog niet gerustgesteld iig.quote:Op dinsdag 2 april 2019 22:23 schreef ato het volgende:
Ach Eleni van Cyprus deed het ook knap verleden jaar, met haar achtergrond zangeressen.
En helaas het is een song contest.
Ik zie in Italië ook een zeer grote concurrent. Modern en catchy lied, sterk verhaal/boodschap.quote:Op dinsdag 2 april 2019 23:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zijn probleem zal ook nog zijn dat hij dansers nodig heeft, dus veel onzichtbare backings kan ie zich ook niet permitteren
En hoe catchy het ook klinkt, dit soort liedjes worden vaker 3e, 4e of 5e dan dat ze winnen... ik begin steeds meer in een Nederland vs Italie te geloven... en dan Griekenland, Zwitserland, Azerbaijan, Cyprus, Zweden en Rusland als outsiders
Italie is ook wel goed, maar voor mij blijft Nederland toch wel nr. 1 en nee niet omdat het NL is (euhhhhh?)quote:Op dinsdag 2 april 2019 23:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zijn probleem zal ook nog zijn dat hij dansers nodig heeft, dus veel onzichtbare backings kan ie zich ook niet permitteren
En hoe catchy het ook klinkt, dit soort liedjes worden vaker 3e, 4e of 5e dan dat ze winnen... ik begin steeds meer in een Nederland vs Italie te geloven... en dan Griekenland, Zwitserland, Azerbaijan, Cyprus, Zweden en Rusland als outsiders
Dat zou ik ook vinden, want NL heeft dit jaar met Duncan echt goud in handen. Maar dan zie je op YT een reactie van.....vrouwen stemmen alleen maar op Duncan om zijn blote billen en dan denk ik van doe je ogen dicht en luister, alleen maar luisteren!quote:Op woensdag 3 april 2019 08:15 schreef ato het volgende:
Neemt niet weg dat ik het oneerlijk zou vinden als Zwitserland wint van Nederland, omdat Nederland Duncan heeft (prachtige stem) en een goed lied.
Met een half oogquote:Op woensdag 3 april 2019 08:43 schreef summer52 het volgende:
[..]
Dat zou ik ook vinden, want NL heeft dit jaar met Duncan echt goud in handen. Maar dan zie je op YT een reactie van.....vrouwen stemmen alleen maar op Duncan om zijn blote billen en dan denk ik van doe je ogen dicht en luister, alleen maar luisteren!
Ik vind een man in een mooi strak pak aantrekkelijker dan in zijn blote kont, maar ja smaken verschillenquote:
Er is eigenlijk niets oneerlijks aan als de meerderheid van de kijkers en jury de Zwitsers beter vinden. Alleen zou het voor mij wel oneerlijk voelen op het moment zelf, dat zo een simpel popliedje (en ik snap echt wel de aantrekkingskracht) het wint van Arcade. Ik heb dan liever Italië of Griekenland als winnaar. Maarja, het blijft het ESF en het beste beste lied wint niet altijd, maar vaak welquote:Op woensdag 3 april 2019 08:15 schreef ato het volgende:
Neemt niet weg dat ik het oneerlijk zou vinden als Zwitserland wint van Nederland, omdat Nederland Duncan heeft (prachtige stem) en een goed lied.
Die had dus de geweldige act waar blackswangreen het over heeftquote:Op woensdag 3 april 2019 13:11 schreef Greys het volgende:
Mans z'n lied was ook een lekker liedje maar voor mij ook niet heeeeeel speciaal of bijzonder. Dat won ook. Dus wie weet..
Lieve schat, dat is ook net iets spannenderquote:Op woensdag 3 april 2019 10:15 schreef summer52 het volgende:
[..]
Ik vind een man in een mooi strak pak aantrekkelijker dan in zijn blote kont, maar ja smaken verschillen
Ik verwacht het wel, zeker nu SJB erbij is betrokken, al weet ze ook niet altijd te imponeren. Ik las ergens (dacht escunited) dat ze de sfeer uit de videoclip willen vertalen naar het podium. Ik verwacht net als bij Fuego vorig jaar toch wel een wow-momentje. Maar het nummer zelf is niet bijzonder te noemen.quote:Op woensdag 3 april 2019 13:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die had dus de geweldige act waar blackswangreen het over heeft
Ik ookquote:Op woensdag 3 april 2019 10:15 schreef summer52 het volgende:
[..]
Ik vind een man in een mooi strak pak aantrekkelijker dan in zijn blote kont, maar ja smaken verschillen
Ik vond Heroes wel iets meer dan een 'lekker lied', zo zie je maarquote:Op woensdag 3 april 2019 13:11 schreef Greys het volgende:
Mans z'n lied was ook een lekker liedje maar voor mij ook niet heeeeeel speciaal of bijzonder. Dat won ook. Dus wie weet..
Dat is waar, na anderhalve minuut kakt het in.quote:Op donderdag 4 april 2019 10:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zwitserland kwam net langs op Spotify. Aan het begin denk ik 'leuk liedje', maar binnen de drie minuten heb ik er ook alweer genoeg van
Ja te repetitief.quote:Op donderdag 4 april 2019 10:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zwitserland kwam net langs op Spotify. Aan het begin denk ik 'leuk liedje', maar binnen de drie minuten heb ik er ook alweer genoeg van
Rusland vind ik toch echt beter. Ik vind dit zo'n nietszeggend lied, voortbordurend op successen van vorig jaar... Nee, word er niet warm of koud van.quote:
quote:Op vrijdag 5 april 2019 10:36 schreef Butler456 het volgende:
[..]
Dan gaan we vanaf nu ook zure Russische reacties onder Hänni's video zien.
En dan gister nog zeggen dat je er een groot fan van bent, waarschijnlijk. Die Russische trollen worden met de dag vervelender, bij Duncan zitten er een paar elke dag hetzelfde te zeggen en ik zag dat ze nu zelfs zijn geaardheid erbij gaan halen.quote:Op vrijdag 5 april 2019 11:10 schreef Em31 het volgende:
[..]
'I don't like it. Lazarev is better, Russia winner 2019 100%!!'
Er zijn gelukkig ook normale Russische fans die wel op onze inzending enthousiast reageren.quote:Op vrijdag 5 april 2019 11:49 schreef Butler456 het volgende:
[..]
En dan gister nog zeggen dat je er een groot fan van bent, waarschijnlijk. Die Russische trollen worden met de dag vervelender, bij Duncan zitten er een paar elke dag hetzelfde te zeggen en ik zag dat ze nu zelfs zijn geaardheid erbij gaan halen.
Moet je deze even kijken vanaf 14:13. Ze hebben er zelfs eerst de studioversie overheen gezetquote:Op zaterdag 27 april 2019 23:56 schreef grazz het volgende:
In zowel de IJslandse als Noorse previewshow van vanavond kreeg dit lied de meeste punten en hebben ze het over een winnend lied.
Ik begin hem weer te knijpen.Maar we blijven hoop houden
Ik denk dat het wel goed komt met zijn zang, en anders doen ze gewoon een Samraatjequote:Op zondag 28 april 2019 00:12 schreef Em31 het volgende:
[..]
Moet je deze even kijken vanaf 14:13. Ze hebben er zelfs eerst de studioversie overheen gezet![]()
Kan alsnog natuurlijk, maar hij heeft wel een goede achtergrondzanger nodig
Is Nederland überhaupt al aan bod gekomen in die programma's? Anders is het lastig vergelijken natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:56 schreef grazz het volgende:
In zowel de IJslandse als Noorse previewshow van vanavond kreeg dit lied de meeste punten en hebben ze het over een winnend lied.
Ik begin hem weer te knijpen.Maar we blijven hoop houden
Klopt hoor.quote:Op zondag 28 april 2019 00:34 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Is Nederland überhaupt al aan bod gekomen in die programma's? Anders is het lastig vergelijken natuurlijk.
Al dat playbacken sowiesoquote:Op zondag 28 april 2019 21:18 schreef lashatumbai het volgende:
Zijn eerste tv optreden op 28:30... alleen niet live gezongen.
Beetje underwhelming...
https://www.zdf.de/show/zdf-fernsehgarten
Zo zal het er straks ook wel uit gaan zien ongeveer. Alleen ja dat playbacken zegt al genoeg, maar zal in Tel Aviv wel opgelost wordenquote:Op zondag 28 april 2019 21:18 schreef lashatumbai het volgende:
Beetje underwhelming...
Dat is ook wel een nogal Deutsch fenomeen... zelfs Ilse DeLange was daar playbackend te zien.quote:Op zondag 28 april 2019 21:22 schreef Momo... het volgende:
[..]
Al dat playbacken sowieso![]()
Is er een van de andere kandidaten die we hebben zien playbacken?
Ik vind het wel goed. Lekker strak gedanst ook. En met de juiste regie gaat dit van het scherm spatten. Ik verwacht dat het optreden er in tel aviv ook wel zo gaat uitzien, alleen andere kleding. Vind het nog steeds behoorlijk gevaarlijk.quote:Op zondag 28 april 2019 21:18 schreef lashatumbai het volgende:
Beetje underwhelming...
quote:Op zondag 28 april 2019 23:59 schreef APK het volgende:
Die vrouw moet sowieso dat achterlijke vogeltjesdanspak op de canarische eilanden in een non recycle afvalbak mikken.
The fuck
Die hand waarmee haar gezicht wordt opgetild beweging.. brrr cheesy.. keuze van de dansers (die langere man achter Luca) mmmm..Dit was natuurlijk wel een mini podium, maar toch..quote:Op maandag 29 april 2019 00:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Het maakt haar twee keer zo breed als ze is ook volgens mij.
Misschien 4 dansers en 1 zanger achter de schermen. Of ze doen maar 2 dansers omdat ze ook die dansers op de schermen hebben geloof ik.quote:Op maandag 29 april 2019 10:24 schreef TheVulture het volgende:
De Zwitsers lijken van de topfavorieten wel het meeste werk te doen hebben en er zullen toch wel wat concessies gedaan moeten worden.
Met slechts twee dansers naast Luca heb je nog drie man over om 'm vocaal te ondersteunen (al dan niet zichtbaar), maar dan blijft de act wel een tikkeltje leeg. Als je er voor kiest om 5 dansers naast Luca te zetten ben ik heel benieuwd wat er nog vocaal van deze track overblijft.
Eens. Nou ja niet met het zoeken.quote:Op maandag 29 april 2019 11:18 schreef blackswangreen het volgende:
Er wordt hier gezocht naar redenen waarom Zwitserland het slecht zal gaan doen, geloof ik. Ik vind dit optreden ook niks, maar dat hele nummer is mijn smaak niet. Het is alleen wel een strakke performance. Als hij hierbij kan zingen (en een niet-kleurenblinde stylist inhuurt) gaat dit gewoon goed scoren.
Ik heb zo'n vermoeden dat dit een act is die valt of staat en er geen middenweg is. Staat hij, dan staat hij ook echt goed.quote:Op maandag 29 april 2019 11:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Eens.
Bij Eurovision in Concert was ie helemaal alleen op het podium en zelfs dat kwam best aardig over. Tuurlijk ging z'n vele gedans toen best een beetje ten koste van z'n zang maar ik heb er vertrouwen in dat dit straks een gelikte prima act gaat worden met veel show en strakke dans.
Ik zoek helemaal nietquote:Op maandag 29 april 2019 11:18 schreef blackswangreen het volgende:
Er wordt hier gezocht naar redenen waarom Zwitserland het slecht zal gaan doen, geloof ik. Ik vind dit optreden ook niks, maar dat hele nummer is mijn smaak niet. Het is alleen wel een strakke performance. Als hij hierbij kan zingen (en een niet-kleurenblinde stylist inhuurt) gaat dit gewoon goed scoren.
Dit dus. Tot nu toe heeft ie veel geplaybackt en waar ie live zong klonk het niet heel overtuigend, de act zelf ziet er een beetje leeg uit.quote:Op maandag 29 april 2019 12:30 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik zoek helemaal nietik kijk gewoon met m’n ogen en luister met m’n oren en dan valt het me nog niet mee. Ik had te hoge verwachtingen, maar die kunnen alsnog waargemaakt worden tijdens de repetities. Betekent toch niet dat het nu niet gezegd mag worden.
Z’n optreden wordt gewoon beoordeeld en sommigen vinden dat tegenvallen.quote:Op maandag 29 april 2019 11:18 schreef blackswangreen het volgende:
DIT.quote:Op maandag 29 april 2019 12:30 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik zoek helemaal nietik kijk gewoon met m’n ogen en luister met m’n oren en dan valt het me nog niet mee. Ik had te hoge verwachtingen, maar die kunnen alsnog waargemaakt worden tijdens de repetities. Betekent toch niet dat het nu niet gezegd mag worden.
Ik verwachtte een waardeloos optreden op basis van de reacties hier, blijkt het gewoon prima te zijn. Hij playbackt alleen, tja zo doen die Duitsers dat.quote:Op maandag 29 april 2019 12:30 schreef Em31 het volgende:
[..]
Smaken verschillen, het was een optreden zoals je dat ook vaak bij TROS Muziekfeest op het plein voorbij ziet komen, met van die tikkeltje te gladde achtergronddansers ... die hele setting in zo'n vakantieresort helpt natuurlijk ook niet meequote:Op maandag 29 april 2019 13:24 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik verwachtte een waardeloos optreden op basis van de reacties hier, blijkt het gewoon prima te zijn. Hij playbackt alleen, tja zo doen die Duitsers dat.
Die Duitse shows zijn allemaal cringe, ik zag Ilse daar eens Calm After the Storm playbacken met JB Meyers... nou, dan doet Luca H. het toch een stuk beterquote:Op maandag 29 april 2019 13:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Smaken verschillen, het was een optreden zoals je dat ook vaak bij TROS Muziekfeest op het plein voorbij ziet komen, met van die tikkeltje te gladde achtergronddansers ... die hele setting in zo'n vakantieresort helpt natuurlijk ook niet mee
Ik denk nog steeds dat ie volgende week kan verrassen met een sterke act, maar tot nu toe vind ik het allemaal niet heel overtuigend
Ze hebben arme Luca daarna ook nog een soort van zeskamp laten doen waarin ie in een wetsuit allerlei hindernissen over moest in zee en in een zwembadquote:Op maandag 29 april 2019 13:30 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Die Duitse shows zijn allemaal cringe, ik zag Ilse daar eens Calm After the Storm playbacken met JB Meyers... nou, dan doet Luca H. het toch een stuk beter
Het zit ergens in de laatste 10-15 minuten... ik vond het niet heel woest aantrekkelijk. Sowieso moet ik zeggen dat ik het qua mannetje wel een hoog suikergehalte vind hebben sinds ik hem op Instagram volgquote:
Als ik het goed lees, gaan 3 dansers (misschien) ook de backing vocaal doen?quote:Op dinsdag 30 april 2019 11:22 schreef Em31 het volgende:
Luca Hänni, Artist (Schweiz)
Hannah Levitt-Collins, Dancer (UK)
Keisha von Arnold, Dancer (Schweden)
David Lei Brandt, Dancer/Backing Vocals (USA/Deutschland)
Daniel Asamoah, Dancer/Backing Vocals (Deutschland)
Greg G Curtis, Backing Vocals (USA/Schweden)
Sacha Jean-Baptiste, Creative Director/Choreographer (Schweden)
India Rischko, Asst. Choreographer/Dance Coach (Deutschland)
[ afbeelding ]
4 dansers dus!
Nee volgens mij 2 vrouwelijke dansers, 2 mannelijke dansers die ook een microfoon hebben en 1 zanger achter de schermen.quote:Op dinsdag 30 april 2019 11:43 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Als ik het goed lees, gaan 3 dansers (misschien) ook de backing vocaal doen?
Net zoals Jessica Mauboy vorig jaar. Die klonk in de halve finale al als een schorre kraai.quote:Op woensdag 8 mei 2019 16:20 schreef grazz het volgende:
Volgens iemand op escforum is ook Luca zijn stem kwijt![]()
![]()
Nu maar hopen dat dit bij Duncan niet gebeurt uiteraard.
Neuh, onze Duncan is wel verstandig. Die moet deze figuren gewoon ontlopen de komende twee weken, zodat ze hem niet aansteken.quote:Op woensdag 8 mei 2019 16:20 schreef grazz het volgende:
Volgens iemand op escforum is ook Luca zijn stem kwijt![]()
![]()
Nu maar hopen dat dit bij Duncan niet gebeurt uiteraard.
Ja hij heeft wel een aardig "ik wil vieze dingen met je doen"-gehaltequote:Op maandag 20 mei 2019 14:23 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vind het wel een lekker snoepkeHoe hij beweegt op dat podium, heerlijk.
Tijdens de repetities kwamen er allerlei liedjes bovendrijven met goede acts of een sterke boodschap, maar die verder in alles heel middelmatig zijn (Frankrijk..., Australië misschien ook wel), vlak voor de finale en nog sterker in de einduitslag zag je dat Zwitserland (de beste bop van het jaar denk ik, blijft gewoon het beste hangen) en Italië (het spannendste popliedje) weer kwamen bovendrijven.quote:Op maandag 20 mei 2019 14:06 schreef TheVulture het volgende:
Uiteindelijk denk ik het maximale gepresteerd, een beetje vreemd ook dat dit nog behoorlijk wegzakte bij de bookies tijdens de repetities. Vocaal niet supersterk maar ruim voldoende, dat heeft de juryresultaten wel echt beïnvloedt, plus het feit dat het lied misschien iets té simpel was!
Dat rood op rood heb ik ook steeds vreemd gevonden. Daar hadden we het donderdag tijdens de halve finale nog over. Want verder klopt eigenlijk alles wel aan de act.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 22:02 schreef Em31 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik snap nog steeds de keuze voor dit rare rode licht nietVerder wel echt heel leuk dat Zwitserland vierde is geworden
Laatste 12 jaar 10x niet gekwalificeerd en 1x laatste in de finale en 1x dertiende. Je ziet ze in dit filmpje op 0:15 (rechtsachter) ook mega blij zijn
![]()
quote:Op zondag 26 mei 2019 13:59 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik had trouwens dankzij dit liedje een awkward momentje.
Ik heb af en toe het refrein van dit liedje gezongen thuis, waar mijn 4 jarige dochter bij was. Dit was geen goed idee naar het blijkt.
We liepen van de week op straat en daar begon ze hoor: when she go low, when she go low, en daarna volgde wat harder DIRTY DANCING! Er liepen wat mensen langs en ik zei tegen haar 'ja, stop er maar mee'. Dat moet je dus niet tegen een kind zeggen, want die gaat natuurlijk gewoon door. Dus daarna volgde nog een keer of vijf de 2 woorden DIRTY DANCING!
Ik heb af en toe het refrein van dit liedje gezongen thuis, waar mijn 4 jarige dochter bij was. Dit was geen goed idee naar het blijkt.
We liepen van de week op straat en daar begon ze hoor: when she go low, when she go low, en daarna volgde wat harder DIRTY DANCING! Er liepen wat mensen langs en ik zei tegen haar 'ja, stop er maar mee'. Dat moet je dus niet tegen een kind zeggen, want die gaat natuurlijk gewoon door. Dus daarna volgde nog een keer of vijf de 2 woorden DIRTY DANCING!
Ik volg m op Instagram, daar komt z'n kop 5 keer per dag voorbijquote:Op donderdag 6 juni 2019 14:04 schreef Nexum het volgende:
Dit had gewoon moeten winnen puur voor het feit zodat ik volgend jaar nog naar zijn mooie kop kon staren
Oh heerlijk, ik ga dat ook maar eens doen.quote:Op donderdag 6 juni 2019 23:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik volg m op Instagram, daar komt z'n kop 5 keer per dag voorbij
Dat eerste plaatje is bedrogquote:Op maandag 8 juli 2019 14:55 schreef Sunshine1982 het volgende:
Playbacken kan hij niet, maar wat een heerlijkheid
Hmmm tegenvallertje. Lijkt teveel op de voorganger.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |