aww dus we zijn nog niet eens begonnen en we lopen al achterquote:Op maandag 11 maart 2019 21:33 schreef Momo... het volgende:
[..]
Deze man had volgens mij the voice gewonnen ofzo in Duitsland, dus ik denk dat ik het antwoord wel weetDuitsland is trouwens toch niet onze grootste stembuddy
Die reacties daaronder ooktwitter:MemoBosque twitterde op maandag 11-03-2019 om 14:21:13OH, LUCA YOU DID NOT... 😂 https://t.co/Nk9j7EPpsx reageer retweet
Zwitserduits is zoquote:
quote:Op maandag 11 maart 2019 21:33 schreef Momo... het volgende:
[..]
Deze man had volgens mij the voice gewonnen ofzo in Duitsland, dus ik denk dat ik het antwoord wel weetDuitsland is trouwens toch niet onze grootste stembuddy
Het zou heel goed kunnen, aan de andere kant heeft hij in de uptempo-categorie wel wat concurrentie van oa Cyprus, Malta, Griekenland en Spanje... dat kan ook weer punten kosten tov Duncanquote:Op maandag 11 maart 2019 23:44 schreef grazz het volgende:
Ik hoop zo dat ik ernaast zit, maar ik heb sterk het gevoel dat deze inzending ons in de weg gaat zitten. Ik las op een forum dat Sasha Jean Baptiste de staging gaat doen (naast die van Cyprus en Malta). Dit gaat een enorme crowdpleaser worden en mensen thuis gaan dit voelen. Dan zou het een battle kunnen worden tussen een vrolijk zomers nummer en het duistere maar fantastische Arcade.
Het is nog lang geen mei en heb nu al lichte stress![]()
Ja dit kan nog weleens heel goed worden, misschien zelfde effect als Cyprus vorig jaar. Gaat aanspreken.quote:Op maandag 11 maart 2019 23:44 schreef grazz het volgende:
Ik hoop zo dat ik ernaast zit, maar ik heb sterk het gevoel dat deze inzending ons in de weg gaat zitten. Ik las op een forum dat Sasha Jean Baptiste de staging gaat doen (naast die van Cyprus en Malta). Dit gaat een enorme crowdpleaser worden en mensen thuis gaan dit voelen. Dan zou het een battle kunnen worden tussen een vrolijk zomers nummer en het duistere maar fantastische Arcade.
Het is nog lang geen mei en heb nu al lichte stress![]()
Helemaal live gezongenquote:
Je bent niet serieus toch?quote:
Het duurt niet lang voordat TV roept dat dit moet winnenquote:
Nee dat weer niet, hij mag 2e of 3e wordenquote:Op woensdag 13 maart 2019 00:41 schreef grazz het volgende:
[..]
Het duurt niet lang voordat TV roept dat dit moet winnen
Gelukkigquote:
Eens, top 5 wat mij betreft met een goede staging en live performance.quote:Op woensdag 13 maart 2019 09:30 schreef Em31 het volgende:
Damn dit is toch wel heel erg leuk hoor![]()
Als dit live goed klinkt gaan hier heel veel mensen op stemmen
Had Zweden dit nummer gestuurd dan hadden ze sowieso al op 2 bij de bookmakers gestaan en misschien wel op kleinere afstand van Nederland.quote:Op woensdag 13 maart 2019 09:47 schreef Kyran het volgende:
[..]
Eens, top 5 wat mij betreft met een goede staging en live performance.
Al vond ik Zwitsterland vorig jaar ook echt leuk en toen kwam het niet eens in de finale![]()
ZIBBZ![]()
Corinne
Toen ik het voor het eerst hoorde zei ik al meteen als dit door bijvoorbeeld Cyprus of Griekenland was gestuurd met een zangeres i.p.v. zanger was het nu topfavoriet.quote:Op woensdag 13 maart 2019 10:01 schreef Em31 het volgende:
[..]
Had Zweden dit nummer gestuurd dan hadden ze sowieso al op 2 bij de bookmakers gestaan en misschien wel op kleinere afstand van Nederland.
Zibbz was ook één van mijn favorieten jaZo jammer was dat, had best door gemogen, maar was wel een lastige semi.
quote:Op woensdag 13 maart 2019 10:07 schreef Kyran het volgende:
[..]
Toen ik het voor het eerst hoorde zei ik al meteen als dit door bijvoorbeeld Cyprus of Griekenland was gestuurd met een zangeres i.p.v. zanger was het nu topfavoriet.
Echt een prima nummer. Bouwt goed op, na 1x horen mee te zingen, lekker op te dansen, goed gezongen. Als NL dan niet wint dan mag dit wel winnen.
Sympathieke vent, lijkt me leuk als ie nog meer reacties doetquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |