abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 27 maart 2019 @ 21:46:54 #176
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_185886553
quote:
1s.gif Op woensdag 27 maart 2019 10:06 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Italië of Zweden :P
Zweden zo echt een vreselijke winnaar zijn.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_185893713
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 21:46 schreef Redefine het volgende:

[..]

Zweden zo echt een vreselijke winnaar zijn.
Neuh. Dan krijgen we weer een topshow volgend jaar _O_
+ het nummer is gewoon goed. Het is niet het meest originele nummer, maar het is goed in z'n genre.
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  donderdag 28 maart 2019 @ 11:40:38 #178
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_185894476
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 10:46 schreef Nexum het volgende:

[..]

Neuh. Dan krijgen we weer een topshow volgend jaar _O_
+ het nummer is gewoon goed. Het is niet het meest originele nummer, maar het is goed in z'n genre.
Ja leuk dat het dan weer een mooie show zou zijn. Maar in eerste instantie gaat het om het liedje dat wint.

En nee het nummer is niet goed in zijn genre. Het is uitermate zwak binnen het genre. Vorig jaar was een liedje dat wel goed was binnen zijn genre (wel vreselijk gelikt en glad), dit jaar niet.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_185894913
quote:
1s.gif Op donderdag 28 maart 2019 11:40 schreef Redefine het volgende:

[..]

Ja leuk dat het dan weer een mooie show zou zijn. Maar in eerste instantie gaat het om het liedje dat wint.

En nee het nummer is niet goed in zijn genre. Het is uitermate zwak binnen het genre. Vorig jaar was een liedje dat wel goed was binnen zijn genre (wel vreselijk gelikt en glad), dit jaar niet.
Ja, als je het genre neemt als soul/gospel, is Too Late For Love binnen dat genre inderdaad geen hoogvlieger. Maar het is wel lekker opgebouwd, luistert lekker weg en is voor het Sky Radio-publiek een goed liedje.
pi_185996612
Hij playbackt echt mega vaak, maar ik heb toch wat gevonden :+



Ik gok dat hier straks ook een extra zanger achter de schermen staat :@
  † In Memoriam † dinsdag 2 april 2019 @ 20:15:34 #181
368283 ato
pi_185996732
Het liedje zie ik zoals Cyprus verleden jaar, grote favoriet, leuke act, vrolijk liedje. Maar net geen winnaar.
Life can be a bitch, so like it..
  Moderator dinsdag 2 april 2019 @ 20:17:58 #182
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_185996808
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2019 20:11 schreef Em31 het volgende:
Hij playbackt echt mega vaak, maar ik heb toch wat gevonden :+



Ik gok dat hier straks ook een extra zanger achter de schermen staat :@
Zo goed is dit niet :@
pi_185996905
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2019 20:17 schreef Momo... het volgende:

[..]

Zo goed is dit niet :@
Kan dus tegenvallen live in Tel Aviv?
pi_185998327
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2019 20:17 schreef Momo... het volgende:

[..]

Zo goed is dit niet :@
Ik vind dit helemaal niet goed, hij klinkt buiten adem en is niet echt stemvast. Als je eerst de originele clip ziet en daarna deze live uitvoeringen dan lijkt het wel een andere zanger. Dus er zal dan zeker een hele reeks extra zangers achter het scherm moeten staan ;)
pi_185998689
Ik vind het nogal nasaal klinken, je hoort bij dit nummer duidelijk een verschil met de videoclip ja
  † In Memoriam † dinsdag 2 april 2019 @ 22:23:43 #186
368283 ato
pi_185999511
Ach Eleni van Cyprus deed het ook knap verleden jaar, met haar achtergrond zangeressen.
En helaas het is een song contest.
Life can be a bitch, so like it..
pi_186000736
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 20:58 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Een potentiële winnaar die als opener wordt gezet, dat kan ik me de laatste jaren niet herinneren.
Armenie was in 2014 eerste bij de bookies en opende het festival :P
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_186000786
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2019 21:25 schreef summer52 het volgende:

[..]

Ik vind dit helemaal niet goed, hij klinkt buiten adem en is niet echt stemvast. Als je eerst de originele clip ziet en daarna deze live uitvoeringen dan lijkt het wel een andere zanger. Dus er zal dan zeker een hele reeks extra zangers achter het scherm moeten staan ;)
Zijn probleem zal ook nog zijn dat hij dansers nodig heeft, dus veel onzichtbare backings kan ie zich ook niet permitteren :P

En hoe catchy het ook klinkt, dit soort liedjes worden vaker 3e, 4e of 5e dan dat ze winnen... ik begin steeds meer in een Nederland vs Italie te geloven... en dan Griekenland, Zwitserland, Azerbaijan, Cyprus, Zweden en Rusland als outsiders

[ Bericht 4% gewijzigd door TheVulture op 02-04-2019 23:28:57 ]
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_186001790
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2019 22:23 schreef ato het volgende:
Ach Eleni van Cyprus deed het ook knap verleden jaar, met haar achtergrond zangeressen.
En helaas het is een song contest.
Idd. Als lied is dit echt een oorwurm dat de kijker 100% bij gaat blijven. Goede uitstraling en ik verwacht een strakke show maakt dit een zeer gevaarlijke inzending. Ik ben nog niet gerustgesteld iig.

quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2019 23:21 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Zijn probleem zal ook nog zijn dat hij dansers nodig heeft, dus veel onzichtbare backings kan ie zich ook niet permitteren :P

En hoe catchy het ook klinkt, dit soort liedjes worden vaker 3e, 4e of 5e dan dat ze winnen... ik begin steeds meer in een Nederland vs Italie te geloven... en dan Griekenland, Zwitserland, Azerbaijan, Cyprus, Zweden en Rusland als outsiders
Ik zie in Italië ook een zeer grote concurrent. Modern en catchy lied, sterk verhaal/boodschap.

Ik denk dat Griekenland of IJsland de eerste semi gaat winnen.

Ik weet niet meer waar, maar las ergens dat de staging van de Zwitsers lijkt op die van Margaret in Melfest dit jaar (met dansers op LED's dus).
~The present is all there is~
pi_186003873
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2019 23:21 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Zijn probleem zal ook nog zijn dat hij dansers nodig heeft, dus veel onzichtbare backings kan ie zich ook niet permitteren :P

En hoe catchy het ook klinkt, dit soort liedjes worden vaker 3e, 4e of 5e dan dat ze winnen... ik begin steeds meer in een Nederland vs Italie te geloven... en dan Griekenland, Zwitserland, Azerbaijan, Cyprus, Zweden en Rusland als outsiders
Italie is ook wel goed, maar voor mij blijft Nederland toch wel nr. 1 en nee niet omdat het NL is (euhhhhh?) ;) maar omdat Duncan zo goed is en het nummer zooo mooi is. Rusland heb ik helemaal niets mee maar ja zal wel hoog eindigen.
  † In Memoriam † woensdag 3 april 2019 @ 08:15:03 #191
368283 ato
pi_186003919
Neemt niet weg dat ik het oneerlijk zou vinden als Zwitserland wint van Nederland, omdat Nederland Duncan heeft (prachtige stem) en een goed lied.
Life can be a bitch, so like it..
pi_186004184
quote:
1s.gif Op woensdag 3 april 2019 08:15 schreef ato het volgende:
Neemt niet weg dat ik het oneerlijk zou vinden als Zwitserland wint van Nederland, omdat Nederland Duncan heeft (prachtige stem) en een goed lied.
Dat zou ik ook vinden, want NL heeft dit jaar met Duncan echt goud in handen. Maar dan zie je op YT een reactie van.....vrouwen stemmen alleen maar op Duncan om zijn blote billen en dan denk ik van doe je ogen dicht en luister, alleen maar luisteren!
  † In Memoriam † woensdag 3 april 2019 @ 08:48:27 #193
368283 ato
pi_186004228
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 08:43 schreef summer52 het volgende:

[..]

Dat zou ik ook vinden, want NL heeft dit jaar met Duncan echt goud in handen. Maar dan zie je op YT een reactie van.....vrouwen stemmen alleen maar op Duncan om zijn blote billen en dan denk ik van doe je ogen dicht en luister, alleen maar luisteren!
Met een half oog :P
Life can be a bitch, so like it..
pi_186005299
quote:
1s.gif Op woensdag 3 april 2019 08:48 schreef ato het volgende:

[..]

Met een half oog :P
Ik vind een man in een mooi strak pak aantrekkelijker dan in zijn blote kont, maar ja smaken verschillen :9
pi_186007645
quote:
1s.gif Op woensdag 3 april 2019 08:15 schreef ato het volgende:
Neemt niet weg dat ik het oneerlijk zou vinden als Zwitserland wint van Nederland, omdat Nederland Duncan heeft (prachtige stem) en een goed lied.
Er is eigenlijk niets oneerlijks aan als de meerderheid van de kijkers en jury de Zwitsers beter vinden. Alleen zou het voor mij wel oneerlijk voelen op het moment zelf, dat zo een simpel popliedje (en ik snap echt wel de aantrekkingskracht) het wint van Arcade. Ik heb dan liever Italië of Griekenland als winnaar. Maarja, het blijft het ESF en het beste beste lied wint niet altijd, maar vaak wel :P dus waarom zou dat dit jaar anders zijn? :7
~The present is all there is~
pi_186008249
Het is een lekker popliedje, niets mis mee. Dat maakt het voor mij ook niet helemaal geschikt als winnaar: het heeft niks bijzonders, niks waardoor je opveert van de bank. Tenzij hij straks een geweldige act erbij heeft (wat best kan, met dat goede team om hem heen).
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 3 april 2019 @ 13:11:23 #197
163650 Greys
pi_186008280
Mans z'n lied was ook een lekker liedje maar voor mij ook niet heeeeeel speciaal of bijzonder. Dat won ook. Dus wie weet..
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_186008319
quote:
1s.gif Op woensdag 3 april 2019 13:11 schreef Greys het volgende:
Mans z'n lied was ook een lekker liedje maar voor mij ook niet heeeeeel speciaal of bijzonder. Dat won ook. Dus wie weet..
Die had dus de geweldige act waar blackswangreen het over heeft ;)
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  † In Memoriam † woensdag 3 april 2019 @ 13:20:56 #199
368283 ato
pi_186008506
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 10:15 schreef summer52 het volgende:

[..]

Ik vind een man in een mooi strak pak aantrekkelijker dan in zijn blote kont, maar ja smaken verschillen :9
Lieve schat, dat is ook net iets spannender ;)
Life can be a bitch, so like it..
pi_186010136
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 13:13 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Die had dus de geweldige act waar blackswangreen het over heeft ;)
Ik verwacht het wel, zeker nu SJB erbij is betrokken, al weet ze ook niet altijd te imponeren. Ik las ergens (dacht escunited) dat ze de sfeer uit de videoclip willen vertalen naar het podium. Ik verwacht net als bij Fuego vorig jaar toch wel een wow-momentje. Maar het nummer zelf is niet bijzonder te noemen.
~The present is all there is~
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')