abonnement Unibet Coolblue
pi_181516738


Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;


Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.


groeten

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).
Holden - Holden is ook traden, alleen zit er meer tijd tussen.

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin (Bitcoin.org / Bitcoin aanhangers)
/r/btc (Bitcoin.com / Bitcoin Cash aanhangers)

Bitcoin resources (websites)

Bitcoin en belastingaangifte

Bitcoins als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoins en andere cryptovaluta wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro’s) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw ‘coins’ op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw currencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw cryptovaluta in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van Bitcoin of Altcoins
- Open een account op bijv Binance.(Zie hierboven)
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Ether. Kopieer het wallet-adres.
- Koop Ether (bijvoorbeeld bij BTC-direct of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in Ether op Binance. Via de Exchanges kan je Ether kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.



Be fearful when Dentacoin goes moon and greedy when Bitcoin crashes.
  dinsdag 28 augustus 2018 @ 13:02:51 #2
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_181516745
MOOOON!



[ Bericht 95% gewijzigd door leolinedance op 28-08-2018 13:09:05 ]
pi_181516767
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 12:57 schreef Aventuras het volgende:

[..]

Hoe gaat een decentraal systeem ooit de snelheid bereiken van een centraal systeem? (De meeste trades gebeuren automatisch waarbij snelheid van cruciaal belang is).
De trades kunnen real time zijn, de transacties leg je daarna vast op de blockchain. Zelfs een database waarvan je hashes wegschrijft zou al een snelle en eenvoudige implementatie zijn die onomkeerbaar is en zelfs de Bitcoin blockchain zou geschikt zijn.

Niet alle data hoeft op de blockchain, je wil alleen de garantie dat de data klopt en daar komt een blockchain mooi van pas.

Waves schaalt overigens tot over 1000 transacties per seconde, dat is al heel aardig.

De hele Waves DEX draait ook al op de Waves blockchain, kan prima.

[ Bericht 2% gewijzigd door TheFreshPrince op 28-08-2018 13:18:53 ]
pi_181516877
Nog even
  dinsdag 28 augustus 2018 @ 13:10:02 #5
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_181516904
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 13:08 schreef Apekoek het volgende:
[ afbeelding ]Nog even
Waar zitten we nu?
pi_181516970
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 13:10 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Waar zitten we nu?
Op elk type chart zit ik nog altijd op Disbelief enzo
  dinsdag 28 augustus 2018 @ 13:18:04 #7
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_181517047
Ik ben all in op WTC.

Fuck spreiden. Alles of niets, broer.
pi_181517135
Ethereum universa waves geschikte platforms _O-
pi_181517268
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 12:57 schreef Aventuras het volgende:

[..]

Hoe gaat een decentraal systeem ooit de snelheid bereiken van een centraal systeem? (De meeste trades gebeuren automatisch waarbij snelheid van cruciaal belang is).
Ooit al eens van een second layer gehoord? :P
Uitvinder van de biersmiley.
  dinsdag 28 augustus 2018 @ 13:33:37 #10
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_181517348
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 13:22 schreef Dimachaerus het volgende:
Ethereum universa waves geschikte platforms _O-
Er is maar één godenplatform. Je weet welke _O_
pi_181517412
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 13:29 schreef dimmak het volgende:

[..]

Ooit al eens van een second layer gehoord? :P
Ooit al eens van HFT traders gehoord die pal naast een exchange server zitten?
It All Goes Back in the Box
pi_181517446
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 13:36 schreef Aventuras het volgende:

[..]

Ooit al eens van HFT traders gehoord die pal naast een exchange server zitten?
Ook mét blockchain kunnen trades snel gemaakt worden.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_181517523
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 13:38 schreef dimmak het volgende:

[..]

Ook mét blockchain kunnen trades snel gemaakt worden.
Dus jij wil beweren dat blockchain kan tippen aan exchange servers to HFT (met een zo klein aantal mogelijk meters glasvezel) waarbij zowel de volume als de latency optimaal zijn.
It All Goes Back in the Box
pi_181517623
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 13:42 schreef Aventuras het volgende:

[..]

Dus jij wil beweren dat blockchain kan tippen aan exchange servers to HFT (met een zo klein aantal mogelijk meters glasvezel) waarbij zowel de volume als de latency optimaal zijn.
Wat is optimaal en wie stelt dat een "blockchain" voor alle doeleinden het meest geschikt zou moeten zijn?
pi_181517635
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 12:53 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Als ome Putin het wil, gebeurt het ;)

https://www.google.nl/amp/s/www.forbes.com/sites/kenrapoza/2017/10/25/putin-we-want-to-build-disruptors/amp/

Maar er zijn meer geschikte platforms, Ethereum of Universa bijvoorbeeld.

Grappig dat die projecten allemaal geleid worden door een Rus.
Jep, maar voorlopig heeft maar 1 Rus echt een knaller van een product, en dat is ETH
Lambo of Rekt
pi_181517648
Bakkt
pi_181517656
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 13:42 schreef Aventuras het volgende:

[..]

Dus jij wil beweren dat blockchain kan tippen aan exchange servers to HFT (met een zo klein aantal mogelijk meters glasvezel) waarbij zowel de volume als de latency optimaal zijn.
Nee, ik beweer helemaal niets. Maar een second layer kan in de toekomst misschien wel die snelheden aan. Jij hebt het in je oorspronkelijke reactie over OOIT.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_181517676
Daar is de 7000 weer.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_181517721
Ik neem aan dat er nog een dip tot onder de 6000 usd komt he? Want dan wil ik weer gaan inkopen
pi_181518057
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 13:51 schreef Apekoek het volgende:
Ik neem aan dat er nog een dip tot onder de 6000 usd komt he? Want dan wil ik weer gaan inkopen
Kleine kans, 6K is een behoorlijk keylevel, 5200 zou de rockbottom zijn voor de ascending channel.
Lambo of Rekt
pi_181519059


loomdart twitterde op dinsdag 28-08-2018 om 08:08:35 I don't know who first tweeted about this (I saw it yesterday, please let me know) But this is very very bullish indeed (acftually made me fomo more btc longs yesterday lol) Seems korea is back in the game! https://t.co/pwKwoEF9Sj reageer retweet
Zuid-Korea is ook terug. Kijk die recente volume spike.
Uitvinder van de biersmiley.
  dinsdag 28 augustus 2018 @ 15:00:18 #22
62913 Blik
The one and Only!
pi_181519137
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 13:33 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Er is maar één godenplatform. Je weet welke _O_
Kun je daar misschien wat meer over vertellen? ;)
  dinsdag 28 augustus 2018 @ 15:08:55 #23
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_181519316
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 13:18 schreef SugeLucky het volgende:
Ik ben all in op WTC.

Fuck spreiden. Alles of niets, broer.
WTC :')

OMG I CANT BELIEVE I WON :')
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
pi_181519333
quote:
8s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 15:08 schreef genakt het volgende:

[..]

WTC :')

OMG I CANT BELIEVE I WON :')
_O-
Lambo of Rekt
  dinsdag 28 augustus 2018 @ 15:09:58 #25
62913 Blik
The one and Only!
pi_181519337
quote:
8s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 15:08 schreef genakt het volgende:

[..]

WTC :')

OMG I CANT BELIEVE I WON :')
Dat was het moment dat ik uit ben gestapt, wat een farce was dat
  dinsdag 28 augustus 2018 @ 15:13:09 #26
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_181519392
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 15:09 schreef Blik het volgende:

[..]

Dat was het moment dat ik uit ben gestapt, wat een farce was dat
Ja ik ook toch mooie winst op gemaakt maar ga er nooit meer naar terug
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
pi_181520577
Of all coins, DGB laat een uptrend zien over een langere periode... (los van december/januari natuurlijk)
pi_181520607
Relief
pi_181520732
ICON is wel een topper deze week >50% in dollars gestegen.
Vakman pur sang
  dinsdag 28 augustus 2018 @ 16:17:47 #30
62913 Blik
The one and Only!
pi_181520999
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 16:09 schreef Lospedrosa het volgende:
ICON is wel een topper deze week >50% in dollars gestegen.
En dan is het buyback programma nog niet eens begonnen, die gaan nog een mooie rit maken

Mag ook wel, sta nog op -70% met ICX :X
  dinsdag 28 augustus 2018 @ 16:20:49 #31
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_181521073
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 15:09 schreef Blik het volgende:

[..]

Dat was het moment dat ik uit ben gestapt, wat een farce was dat
Be fearful when..

Ik ben vorige week all in gegaan toen het 2 dollar nog wat was.

We zullen zien vrienden. Heb al mn vet er voor ingeruild.
pi_181521206
Yeaaaaaaaah heb een minimum viable product af voor m'n nieuwe bedrijf in Social Wi-Fi (router firmware, captive portal en basic dashboard software). Nu lobbyen voor grote investeerders.

Of zal ik een ICO doen? :P
pi_181521320
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 16:26 schreef illusions het volgende:
Yeaaaaaaaah heb een minimum viable product af voor m'n nieuwe bedrijf in Social Wi-Fi (router firmware, captive portal en basic dashboard software). Nu lobbyen voor grote investeerders.

Of zal ik een ICO doen? :P
Doe een ICO voor wifi op de blockchain ja, net als iungo, stond in de top 20 shitcoinlist :+
Lambo of Rekt
pi_181521360
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 16:31 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Doe een ICO voor wifi op de blockchain ja, net als iungo, stond in de top 20 shitcoinlist :+
Het is meer dat ik gewoon flinke funding wil, zo'n token heb je natuurlijk geen fuck aan.
pi_181521388
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 16:33 schreef illusions het volgende:

[..]

Het is meer dat ik gewoon flinke funding wil, zo'n token heb je natuurlijk geen fuck aan.
http://crowdfunding.request.network/

:P
Uitvinder van de biersmiley.
pi_181521465
quote:
Zit er wel aan te denken om crowdfunding te doen, maar heb waarschijnlijk al een investeerder voor het volledige bedrag. Crowdfunding is echter meestal wel voordeliger, maar veel projecten krijgen niet de exposure die ze nodig hebben.
  dinsdag 28 augustus 2018 @ 16:41:59 #37
62913 Blik
The one and Only!
pi_181521564
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 16:20 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Be fearful when..

Ik ben vorige week all in gegaan toen het 2 dollar nog wat was.

We zullen zien vrienden. Heb al mn vet er voor ingeruild.
Succes! Al denk ik dat VET harder zal gaan stijgen dan WTC
  dinsdag 28 augustus 2018 @ 16:44:15 #38
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_181521620
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 16:41 schreef Blik het volgende:

[..]

Succes! Al denk ik dat VET harder zal gaan stijgen dan WTC
Mwah ik vraag me echt af hoeveel groei daar nog inzit gezien de marketcap
  dinsdag 28 augustus 2018 @ 16:44:59 #39
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_181521634
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 16:44 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Mwah ik vraag me echt af hoeveel groei daar nog inzit gezien de marketcap
:')
  dinsdag 28 augustus 2018 @ 16:46:19 #40
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_181521650
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 16:44 schreef leolinedance het volgende:

[..]

:')
Kan je ook een gewone reply geven of snap je het echt niet?
  dinsdag 28 augustus 2018 @ 16:46:37 #41
62913 Blik
The one and Only!
pi_181521658
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 16:44 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Mwah ik vraag me echt af hoeveel groei daar nog inzit gezien de marketcap
Laten we het zo zeggen. Ik zie VET eerder als een top-5 coin dan WTC een top-20 coin is. Bij beiden betekend dat een groei van 500%
pi_181521706
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 16:46 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Kan je ook een gewone reply geven of snap je het echt niet?
Denk dat het duidelijk is dat hij het een beetje een dom vindt als je denkt dat VeChain niet meer gaat groeien. :P
pi_181521722
Dat vind ik zelf ook wel eigenlijk. Denk dat VeChain één van de weinige coins is waar echt nog flinke groei in zit, afgezien van de normale groei vanwege marktsentiment.
  dinsdag 28 augustus 2018 @ 16:56:10 #44
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_181521914
Ok vrienden.
  dinsdag 28 augustus 2018 @ 17:00:07 #45
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_181522017
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 16:56 schreef SugeLucky het volgende:
Ok vrienden.
Hmz...
  dinsdag 28 augustus 2018 @ 17:01:10 #46
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_181522039
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 16:46 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Kan je ook een gewone reply geven of snap je het echt niet?
Dude :') kijk zelf op CMC waar VET staat en waar de totale market cap ooit stond en trek je eigen conclusies. Daarnaast is de market cap natuurlijk maar een zeer beperkte indicator voor goede profits. Anders kun je beter all-in gaan op shitcoin X op plek 254.

Daarnaast, waarom zou BTC over 3 jaar nog marktleider zijn? Misschien gaat de marketcap nog wel ooit x100 :)
  dinsdag 28 augustus 2018 @ 17:04:20 #47
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_181522114
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 16:48 schreef illusions het volgende:

[..]

Denk dat het duidelijk is dat hij het een beetje een dom vindt als je denkt dat VeChain niet meer gaat groeien. :P
Neuh dat niet perse. Het vastklampen aan de marketcap vind ik dom. Voor iets wat pas kort bestaat en pas zeer kortgeleden populair is geworden is het nogal kortzichtig zelfs. Het kan de komende jaren echt nog alle kanten op.
  dinsdag 28 augustus 2018 @ 17:04:21 #48
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_181522117
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 17:01 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Dude :') kijk zelf op CMC waar VET staat en waar de totale market cap ooit stond en trek je eigen conclusies. Daarnaast is de market cap natuurlijk maar een zeer beperkte indicator voor goede profits. Anders kun je beter all-in gaan op shitcoin X op plek 254.

Daarnaast, waarom zou BTC over 3 jaar nog marktleider zijn? Misschien gaat de marketcap nog wel ooit x100 :)
Het topic wordt nog steeds gedomineerd door vechain houders helaas

Misschien moet je ook even kijken naar wat de marketcaps van andere coins ooit waren. Vechain is daar geen uitzondering in of zo.
  dinsdag 28 augustus 2018 @ 17:17:45 #49
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_181522542
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 17:04 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Het topic wordt nog steeds gedomineerd door vechain houders helaas

Misschien moet je ook even kijken naar wat de marketcaps van andere coins ooit waren. Vechain is daar geen uitzondering in of zo.
Jip en Janneke modus: Marketcap is niet zo belangrijk. Het kan nog alle kanten op.
  dinsdag 28 augustus 2018 @ 17:18:52 #50
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_181522584
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_181522758
Geen gezeik met vet is iedereen rijk.
pi_181522846
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 16:44 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Mwah ik vraag me echt af hoeveel groei daar nog inzit gezien de marketcap
Oh noes, de marketcap.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_181523129
quote:
Nice heb er hier 73k van
XRP - To tha moon motherf#cker!
pi_181523312
Eergisteren had Vulcano een dagvolume van $11. Mijn bankrekening had meer volume. En dat nog wel voor een zondag
pi_181523416
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 17:24 schreef KappenBakken het volgende:
Geen gezeik met vet is iedereen rijk.
Met een marketcap van $1 miljard mag je er dan aardig wat instoppen wil je er rijk mee worden.
pi_181523482
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 17:04 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Neuh dat niet perse. Het vastklampen aan de marketcap vind ik dom. Voor iets wat pas kort bestaat en pas zeer kortgeleden populair is geworden is het nogal kortzichtig zelfs. Het kan de komende jaren echt nog alle kanten op.
om het toch maar weer van een andere kant aan te fietsen, je kan ook stellen dat Vechain zn grote pump al lang gehad heeft. Want waar is die hoge notering op CMC nou echt op gebaseerd? marketing en toekomstige beloftes.

en voordat iemand gaat zeggen maar vechain heeft al werkende producten etc. Vertel mij eens wie en vooral hoe er gebruik gemaakt wordt van vechain
  dinsdag 28 augustus 2018 @ 17:47:05 #57
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_181523590
Donder allemaal eens op maar het VeChain topic :(
Hmz...
  dinsdag 28 augustus 2018 @ 17:47:39 #58
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181523616
quote:
8s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 17:47 schreef Koelkastje het volgende:
Donder allemaal eens op maar het VeChain topic :(
SEAL. _O_
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_181523642
quote:
8s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 17:47 schreef Koelkastje het volgende:
Donder allemaal eens op maar het VeChain topic :(
daar word je met pek en veren weggejaagd als je kritisch doet :D
pi_181523914
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 17:48 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

daar word je met pek en veren weggejaagd als je kritisch doet :D
Dat vond ik altijd het leuke aan de Telegram van EtherLink (voorheen LendConnect). Die hebben nu de groep omgekit naar "Crypto Investeerders Nederland" ofzo. Ze zijn zelf namelijk het vertrouwen ook verloren.

Ik ging elke naar het kanaal /etl intikken om de huidige koers via de bot te krijgen, dat was al genoeg om ze op stang te krijgen. :P _O-
  dinsdag 28 augustus 2018 @ 18:00:43 #61
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_181524078
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 17:44 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

om het toch maar weer van een andere kant aan te fietsen, je kan ook stellen dat Vechain zn grote pump al lang gehad heeft. Want waar is die hoge notering op CMC nou echt op gebaseerd? marketing en toekomstige beloftes.

en voordat iemand gaat zeggen maar vechain heeft al werkende producten etc. Vertel mij eens wie en vooral hoe er gebruik gemaakt wordt van vechain
Waarom die geforceerde focus op vechain? Doe dat lekker in het vechain topic. Het ging over het belang van market cap in het algemeen. Waarom jij over vechain begint is mij een raadsel.
pi_181524155
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 17:48 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

daar word je met pek en veren weggejaagd als je kritisch doet :D
Heb je het al geprobeerd op de Vechain officiële dutch telegram? Ik ben benieuwd hoe ze daar reageren
pi_181524206
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 18:00 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Waarom die geforceerde focus op vechain? Doe dat lekker in het vechain topic. Het ging over het belang van market cap in het algemeen. Waarom jij over vechain begint is mij een raadsel.
Omdat het hier ook altijd over VeChain gaat, ik rol gewoon mee
  dinsdag 28 augustus 2018 @ 18:04:57 #64
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_181524208
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 17:48 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

daar word je met pek en veren weggejaagd als je kritisch doet :D
Kritiek moet wel van enig inhoudelijk niveau zijn.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 28 augustus 2018 @ 18:06:22 #65
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_181524242
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 18:04 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Omdat het hier ook altijd over VeChain gaat, ik rol gewoon mee
Ok je lult maar wat dus.
pi_181524288
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 18:06 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ok je lult maar wat dus.
Hoezo? Als dat zo is lul ik net zoveel als mensen die VeChain de hemel in praten
pi_181524331
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 18:04 schreef fathank het volgende:

[..]

Kritiek moet wel van enig inhoudelijk niveau zijn.
Iets niet willen horen is anders dan niet inhoudelijk zijn
  dinsdag 28 augustus 2018 @ 18:11:29 #68
230730 Koelkastje
Mental Madness
  dinsdag 28 augustus 2018 @ 18:16:56 #69
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_181524591
Mijn topics _O_
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_181524720
Hij heeft gewoon een punt. Jammer dat inderdaad iedereen massaal op z’n nek vliegt.
pi_181524927
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 17:42 schreef Viespeuk2018 het volgende:

[..]

Met een marketcap van $1 miljard mag je er dan aardig wat instoppen wil je er rijk mee worden.
Wil liever aardig wat in je moeder stoppen, maar het kan niet allemaal meezitten he! :P
pi_181525022
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 18:27 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Wil liever aardig wat in je moeder stoppen, maar het kan niet allemaal meezitten he! :P
MOD HELP HIJ PEST MIJ! :'( :'( :'(
pi_181525112
Alsof die market cap ook maar iets uitmaakt t.o.v. ROI. :P
pi_181525121
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 18:02 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Heb je het al geprobeerd op de Vechain officiële dutch telegram? Ik ben benieuwd hoe ze daar reageren
Een beetje tegengeluid op fok geven kost me al genoeg tijd :P
pi_181525346
Ik zit Erin voor de techniek

En vechain is overduidelijk de beste

Dus

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 28-08-2018 18:44:44 ]
pi_181525377
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 18:34 schreef illusions het volgende:
Alsof die market cap ook maar iets uitmaakt t.o.v. ROI. :P
Hoeveel verwacht jij dan dat VET nog gaat groeien?
pi_181525396
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 18:44 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik zit Erin voor de techniek

En vechain is overduidelijk de beste

Dus
Gelul, jij zit erin voor het geld. :P
pi_181525434
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 18:46 schreef Viespeuk2018 het volgende:

[..]

Hoeveel verwacht jij dan dat VET nog gaat groeien?
Ik heb geen flauw idee, ik doe alleen aan day/swingtraden en het interesseert me geen fluit waar een coin voor staat en daar doe ik ook bijna geen onderzoek naar.

Maar om je vraag enigszins te beantwoorden, elke shitcoin kan morgen zomaar 2 keer over de kop gaan, of dat nu VET is of EOS.
pi_181525490
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 18:48 schreef illusions het volgende:

[..]

Ik heb geen flauw idee, ik doe alleen aan day/swingtraden en het interesseert me geen fluit waar een coin voor staat en daar doe ik ook bijna geen onderzoek naar.

Je zal maar een coin als Bitconnect proberen te swingtraden en ineens REKT zijn. Lijkt me niet een goed plan.
  dinsdag 28 augustus 2018 @ 18:53:19 #80
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_181525530
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 18:08 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Hoezo? Als dat zo is lul ik net zoveel als mensen die VeChain de hemel in praten
Je reageert op iets over market cap en begint vervolgens een relaas over vechain. Moet ik dit echt uitleggen? :')
  dinsdag 28 augustus 2018 @ 18:55:06 #81
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_181525562
Grappig trouwens dat je zelden iets over Cardano hoort
pi_181525570
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 18:53 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Je reageert op iets over market cap en begint vervolgens een relaas over vechain. Moet ik dit echt uitleggen? :')
Ok ik had je niet moeten quoten dan was het wel goed? kijk een paar posts boven die en je ziet dat vechain nogal vaak genoemd werd
  dinsdag 28 augustus 2018 @ 18:57:37 #83
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_181525605
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 18:55 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Ok ik had je niet moeten quoten dan was het wel goed? kijk een paar posts boven die en je ziet dat vechain nogal vaak genoemd werd
Ok ok
pi_181525665
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 17:01 schreef leolinedance het volgende:

Daarnaast, waarom zou BTC over 3 jaar nog marktleider zijn?
:')
It All Goes Back in the Box
pi_181525678
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 18:51 schreef Viespeuk2018 het volgende:

[..]

Je zal maar een coin als Bitconnect proberen te swingtraden en ineens REKT zijn. Lijkt me niet een goed plan.
Daarom koop je een coin/token ook als 'ie laag staat hè slimmerik. :')
pi_181525781
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 19:01 schreef illusions het volgende:

[..]

Daarom koop je een coin/token ook als 'ie laag staat hè slimmerik. :')
Dan moet je toch wel weten wat de reden is dat ie zo laag staat. Je had Bitconnect op 16 jan laag kunnen inkopen om vervolgens rekt te gaan slimpie.
pi_181525878
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 19:05 schreef Viespeuk2018 het volgende:

[..]

Dan moet je toch wel weten wat de reden is dat ie zo laag staat. Je had Bitconnect op 16 jan laag kunnen inkopen om vervolgens rekt te gaan slimpie.
Globaal hou ik het e.e.a. heus wel bij hoor, maar dat is niet waar het in de hoofdzaak om gaat. Bij daytraden let je voornamelijk op andere dingen.
pi_181525889
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 13:03 schreef MaGNeT het volgende:
De hele Waves DEX draait ook al op de Waves blockchain, kan prima.

Dat is mijn punt, het werkt niet echt. De response tijd van Waves DEX is op dit moment echt om te huilen. Als je een swap trade doet ben je zo 20 seconde verder (ook met api).

Ben benieuwd of ze dat ooit naar onder een seconde krijgen.
It All Goes Back in the Box
pi_181526410
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 19:10 schreef Aventuras het volgende:

[..]

Dat is mijn punt, het werkt niet echt. De response tijd van Waves DEX is op dit moment echt om te huilen. Als je een swap trade doet ben je zo 20 seconde verder (ook met api).

Ben benieuwd of ze dat ooit naar onder een seconde krijgen.
Komt allemaal goed, september is wavesmaand!!!!!!!!!! :')
  dinsdag 28 augustus 2018 @ 19:44:57 #90
418321 Schijf
schijven zijn oke
pi_181526553
VEEEEETCONNEEECCCTTTTT
vraag maar aan je mama
  dinsdag 28 augustus 2018 @ 19:45:34 #91
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_181526567
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 19:01 schreef Aventuras het volgende:

[..]

:')
Eth kwam al in de buurt
pi_181526578
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 19:58 schreef Rossdale het volgende:
Of IDDQD, werkt altijd
IDKFA
pi_181526609
Stiekem baal ik wel van dat ik mijn nano's heb verkocht..

Had ze ingekocht op 1 ( 2 week terug ongeveer ) dollar en verkocht op 1,80. Ik dacht dat is mooie winst..

Had ze beter nog wat kunnen houden..

Ik en traden :') ben nooit tevreden ;d
pi_181527005
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 19:44 schreef Schijf het volgende:
VEEEEETCONNEEECCCTTTTT
Die shitcoin ist VetConnect! VetConnect aber ist crypto, wie crypto VetConnect ist.
pi_181527213
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 19:45 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Eth kwam al in de buurt
Wanneer, tijdens de ico hype van januari zeker?

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 19:38 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

Komt allemaal goed, september is wavesmaand!!!!!!!!!! :')
Ah tof! Zijn dan alle bugs er eindelijk eens uit? :') :')
It All Goes Back in the Box
  dinsdag 28 augustus 2018 @ 20:27:25 #96
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_181527463
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 20:14 schreef Aventuras het volgende:

[..]

Wanneer, tijdens de ico hype van januari zeker?
Staar je niet blind op BTC, over een paar jaar kan de markt er heel anders uitzien. Besef je dat ook Bitcoin pas relatief kort bestaat.
pi_181528218
Tepels
Ook geen 38
pi_181528663
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 19:45 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Eth kwam al in de buurt
Uhh, hoe is ETH ooit in de buurt gekomen???
pi_181528842
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 21:09 schreef illusions het volgende:

[..]

Uhh, hoe is ETH ooit in de buurt gekomen???
Vorig jaar zomer? The flippening?
pi_181529442
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 20:27 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Staar je niet blind op BTC, over een paar jaar kan de markt er heel anders uitzien. Besef je dat ook Bitcoin pas relatief kort bestaat.
Ah oké, maar goed dat ik niet al mijn zuur verdiende spaargeld er heb ingestopt dan!
Als bitcoin al niet zeker is dan wordt het nog wat met al die hopium altcoin "blockchains".
It All Goes Back in the Box
  dinsdag 28 augustus 2018 @ 21:33:09 #101
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_181529603
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 21:26 schreef Aventuras het volgende:

[..]

Ah oké, maar goed dat ik niet al mijn zuur verdiende spaargeld er heb ingestopt dan!
Als bitcoin al niet zeker is dan wordt het nog wat met al die hopium altcoin "blockchains".
Was bitcoin maar zo zeker, dan zou iedereen wel all-in gaan :)
pi_181529716
Bitcoin blijft omhoog kruipen _O_
Vakman pur sang
pi_181529788
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 21:33 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Was bitcoin maar zo zeker, dan zou iedereen wel all-in gaan :)
Waar ben je nog niet zeker van dan?

All-in is nooit een goed idee overigens.
It All Goes Back in the Box
  dinsdag 28 augustus 2018 @ 21:43:53 #104
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_181529972
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 21:38 schreef Aventuras het volgende:

[..]

Waar ben je nog niet zeker van dan?
Dat bitcoin de meest winstgevende coin is/wordt.

quote:
All-in is nooit een goed idee overigens.
Onzin, ligt aan je strategie.
pi_181530150
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 21:43 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Dat bitcoin de meest winstgevende coin is/wordt.

[..]

Onzin, ligt aan je strategie.
Het gaat mij niet om winstgevendheid maar risico/winst verhouding. Bij bitcoin weet ik zeker dat die over 10 jaar er ook nog echt is. Bij geen één andere altcoin weet ik dat verder, naar mijn mening gaan dat er ook bijzonder weinig zijn.

Bij welke strategie zou je all-in gaan?
It All Goes Back in the Box
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 28 augustus 2018 @ 22:01:12 #106
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_181530633
Valt me mee dat de meeste alts BTC volgen en niet in eerste instantie omlaag gaan.
  dinsdag 28 augustus 2018 @ 22:04:01 #107
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_181530698
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 21:48 schreef Aventuras het volgende:

[..]

Het gaat mij niet om winstgevendheid maar risico/winst verhouding. Bij bitcoin weet ik zeker dat die over 10 jaar er ook nog echt is. Bij geen één andere altcoin weet ik dat verder, naar mijn mening gaan dat er ook bijzonder weinig zijn.
Bron voor die 10 jaar? Jij roept ook maar wat gebaseerd op onderbuikgevoelens. Dat kan een prima indicator zijn voor jouw investeringsplan, maar hoeft niet te kloppen.

quote:
Bij welke strategie zou je all-in gaan?
Wanneer je het geld kunt missen en een weloverwogen risico wil nemen. Daarnaast zul je, als je het goed wil doen, je coin wel in de gaten moeten houden. Als je 20 verschillende coins bezit is dat wat minder cruciaal.

Laten we wel wezen, in een bearmarkt zakt heel de klerezooi in elkaar en maakt het in veel gevallen niet gek veel uit of je in één coin zit of 20.
pi_181531374
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 21:48 schreef Aventuras het volgende:
Bij welke strategie zou je all-in gaan?
Meerdere mensen hier zijn all in. Ik voor 80%, op VET.
Lambo of Rekt
pi_181531444
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 22:04 schreef leolinedance het volgende:
Als je 20 verschillende coins bezit is dat wat minder cruciaal.
Dit is ook een fout die ik maakte in het begin, in teveel coins zitten... allemaal hebben ze een goed verhaal, en je weet het niet zo goed. Maar in teveel coins zitten betekent ook dat je in geen van allen echt de voortgang en strategie bij kan houden, 20 is gewoonweg teveel om bij te houden.
Lambo of Rekt
pi_181531551
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 13:02 schreef Gehrman het volgende:
Bear market.
Had ik maar naar mezelf geluisterd.
pi_181531639
quote:
9s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 22:29 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Had ik maar naar mezelf geluisterd.
BTC / [SC] Cryptocurrencies #671 All aboard the VeChain-Train choo chooooook
quote:
9s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 22:29 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Had ik maar naar mezelf geluisterd.
:(
Lambo of Rekt
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 28 augustus 2018 @ 22:42:42 #112
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_181532004
Ik geloof nog nergens in totdat ik een higher high zie. Volgens mij zat vorige piek rond $8200, dus ik ga pas positief zijn als we daar doorheen weten te prikken.
pi_181532019
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 22:42 schreef Kyran het volgende:
Ik geloof nog nergens in totdat ik een higher high zie. Volgens mij zat vorige piek rond $8200, dus ik ga pas positief zijn als we daar doorheen weten te prikken.
Ik word pas positief als VET naar 30USD gaat.
Lambo of Rekt
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 28 augustus 2018 @ 22:43:35 #114
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_181532037
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 22:43 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik word pas positief als VET naar 30USD gaat.
Dan ben ik niet meer positief maar vertrokken :P
pi_181532075
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 22:43 schreef Kyran het volgende:

[..]

Dan ben ik niet meer positief maar vertrokken :P
Ja, en ik kan je vertellen, waar je ook heen gaat, IK BEN ERBIJ :7
Lambo of Rekt
  dinsdag 28 augustus 2018 @ 23:04:10 #116
62913 Blik
The one and Only!
pi_181532766
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 22:43 schreef Kyran het volgende:

[..]

Dan ben ik niet meer positief maar vertrokken :P
Dan koop ik een huisje voor mezelf op de Caribbean en ga ik rentenieren :D
pi_181533192
I feel lucky, waar moet ik veel van inslaan these days? Ik heb niet zoveel met Ethereum eigenlijk ben meer van de kleinere coins, goedkopere waar mensen er makkelijker meer van kopen. Heeft tot nu toe wel goed gewerkt..
  dinsdag 28 augustus 2018 @ 23:32:36 #118
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_181533586
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 23:17 schreef metallicelmo het volgende:
I feel lucky, waar moet ik veel van inslaan these days? Ik heb niet zoveel met Ethereum eigenlijk ben meer van de kleinere coins, goedkopere waar mensen er makkelijker meer van kopen. Heeft tot nu toe wel goed gewerkt..
Ah, de Henk en Ingrid methode.
Dan moet je KIN kopen.
  dinsdag 28 augustus 2018 @ 23:32:47 #119
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_181533589
Hallo allemaal!
Denk ga hier maar weer eens lezen! En beloof nu weer wat vaker te kijken! Momenteel alles nog steeds hodlen!
Is seal al skyhigh?
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_181533608
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 23:32 schreef revpolen het volgende:
Hallo allemaal!
Denk ga hier maar weer eens lezen! En beloof nu weer wat vaker te kijken! Momenteel alles nog steeds hodlen!
Is seal al skyhigh?
SEAL _O_ _O_ _O_

Beste coin ooit.
pi_181533972
is SEAL een token?
pi_181534081
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 23:47 schreef metallicelmo het volgende:
is SEAL een token?
Ik denk dat token tekort doet om de klasse van SEAL te beschrijven.
pi_181534161
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 23:47 schreef metallicelmo het volgende:
is SEAL een token?
eentje die jou uit de rode cijfers gaat helpen, bradder
Lambo of Rekt
pi_181534230
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 23:17 schreef metallicelmo het volgende:
I feel lucky, waar moet ik veel van inslaan these days? Ik heb niet zoveel met Ethereum eigenlijk ben meer van de kleinere coins, goedkopere waar mensen er makkelijker meer van kopen. Heeft tot nu toe wel goed gewerkt..
vet maar 2 cent!!!
pi_181534403
VET, SEAL ook wel grappig aangezien de supply niet zo supergroot is naar mijn idee. En een project die echt iets heeft bedacht dat nuttig kan zijn. Risky but fun
pi_181534462
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 00:09 schreef metallicelmo het volgende:
VET, SEAL ook wel grappig aangezien de supply niet zo supergroot is naar mijn idee. En een project die echt iets heeft bedacht dat nuttig kan zijn. Risky but fun
SEAL is een fucking joke.
Lambo of Rekt
pi_181534537
Mijn HashCoins doen niet veel.
pi_181534542
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 00:12 schreef EggsTC het volgende:

[..]

SEAL is een fucking joke.
Hmm weet niet, ze kunnen een goed idee hebben maar soms vraag ik me af waarom de waarde van hun idee zou moeten reflecteren in de prijs van de coin die ze erbij hebben gelanceerd
pi_181534942
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 00:19 schreef metallicelmo het volgende:

[..]

Hmm weet niet, ze kunnen een goed idee hebben maar soms vraag ik me af waarom de waarde van hun idee zou moeten reflecteren in de prijs van de coin die ze erbij hebben gelanceerd
Als je in de telegram had gezeten weet je wel.
Lambo of Rekt
pi_181535222
Romano, de dev van VIA, is naar Las Vegas gevlogen om de reet van pornoactrice Brenna Sparks uit te likken nadat heel cryptotwitter hem liep aan te moedigen :')

https://twitter.com/BobbiDylanXXX/status/1034332628424380416?s=19 (nsfw)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-08-2018 01:49:47 ]
pi_181535227
quote:
10s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 01:47 schreef Gehrman het volgende:
Romano, de dev van VIA, is naar Las Vegas gevlogen om de reet van pornoactrice Brenna Sparks uit te likken nadat heel cryptotwitter hem liep aan te moedigen :')

https://twitter.com/BobbiDylanXXX/status/1034332628424380416?s=19
Ja werd vanmiddag ergens al gepost
Lambo of Rekt
  woensdag 29 augustus 2018 @ 02:22:08 #132
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_181535338
quote:
10s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 01:47 schreef Gehrman het volgende:
Romano, de dev van VIA, is naar Las Vegas gevlogen om de reet van pornoactrice Brenna Sparks uit te likken nadat heel cryptotwitter hem liep aan te moedigen :')

https://twitter.com/BobbiDylanXXX/status/1034332628424380416?s=19 (nsfw)
Ja boy lees anders het topic effe :')
pi_181536361
quote:
10s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 01:47 schreef Gehrman het volgende:
Romano, de dev van VIA, is naar Las Vegas gevlogen om de reet van pornoactrice Brenna Sparks uit te likken nadat heel cryptotwitter hem liep aan te moedigen :')

https://twitter.com/BobbiDylanXXX/status/1034332628424380416?s=19 (nsfw)
hoezo

En hoe heeft ie dat geflikt

Ik Wil ook?
pi_181536845
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 06:16 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

hoezo

En hoe heeft ie dat geflikt

Ik Wil ook?
Doe gewoon lekker wat je wil. Voor geld is alles te koop!
Vakman pur sang
pi_181536898
quote:
10s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 01:47 schreef Gehrman het volgende:
Romano, de dev van VIA, is naar Las Vegas gevlogen om de reet van pornoactrice Brenna Sparks uit te likken nadat heel cryptotwitter hem liep aan te moedigen :')

https://twitter.com/BobbiDylanXXX/status/1034332628424380416?s=19 (nsfw)
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 12:02 schreef dimmak het volgende:
Waar ik dan weer om moet grinniken: Een tijdje geleden is er een soort van verhaal ontstaan dat Romano, de autistische dev van Viacoin, pornoster Brenna Sparks moest baffen om crypto te redden. Nu is hij dit weekend echt naar Hollywood gevlogen om dit te doen. _O-

RNR_0 twitterde op dinsdag 28-08-2018 om 08:57:30 I fulfilled the prophecy.I did this all for you guys, for crypto I went on my knees. reageer retweet
m3rt1x twitterde op dinsdag 28-08-2018 om 09:02:17 He effing did it!That was the signal! @RNR_0 did it for all of us.The $crypto #prophecy is fulfilled! https://t.co/eHGrdfkJBw reageer retweet
Gotta love crypto. _O- _O-
The prophecy is fulfilled! _O_ Crypto twitter ging er gister echt helemaal op los. Fucking mooi.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_181536922
Iemand de Bitmain shitshow gevolgd de laatste tijd? Lijkt er op dat het bedrijf en hun pool de beste tijd hebben gehad. Nooit zal er meer iemand in de buurt van 50% van de hashrate komen van het Bitcoin minen. Het halve team is inmiddels weggelopen en de testen van hun nieuwste chip vallen tegen.
Uitvinder van de biersmiley.
  woensdag 29 augustus 2018 @ 07:59:19 #137
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_181536967
Plus die hele IPO hangt van leugens aan elkaar.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_181536974
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 07:59 schreef fathank het volgende:
Plus die hele IPO hangt van leugens aan elkaar.
Dat komt er inderdaad nog bij. :P
Uitvinder van de biersmiley.
pi_181537340
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 07:50 schreef dimmak het volgende:

[..]

[..]

The prophecy is fulfilled! _O_ Crypto twitter ging er gister echt helemaal op los. Fucking mooi.
Maar ik wil ook wel ns weten hoe dit tot stand gekomen is, hoe kreeg hij dit voor elkaar dan?
Lambo of Rekt
pi_181537453
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 21:48 schreef Aventuras het volgende:

[..]

Het gaat mij niet om winstgevendheid maar risico/winst verhouding. Bij bitcoin weet ik zeker dat die over 10 jaar er ook nog echt is. Bij geen één andere altcoin weet ik dat verder, naar mijn mening gaan dat er ook bijzonder weinig zijn.

Bij welke strategie zou je all-in gaan?
Ik ga echt altijd all-in. Als ik niet in TUSD zit, trade ik met alles. :P #YOLO
pi_181537456
quote:
10s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 08:37 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Maar ik wil ook wel ns weten hoe dit tot stand gekomen is, hoe kreeg hij dit voor elkaar dan?
Het begon ooit toen hij als zolderkamer autist zich negatief uit liet over baffen. Dat echte mannen dat niet doen enzovoort. Daarna werd hij door een bekende Crypto twitteraar uitgenodigd om naar Thailand te komen waar hij voor het blok werd gezet met een paar hoeren. Toch wilde hij het niet doen. Toen kwam eigenlijk de meme tot stand. Er zou pas weer een altseason komen als Romano een vrouw zou baffen.

Ondertussen zocht Brenna Sparks als Viacoin fan veel contact met Romano op Twitter en nodigde hem uit om naar Las Vegas te gaan. Niemand had ooit gedacht dat hij het zou doen, maar na veel getweet naar Romano kocht hij een ticket en vloog hij naar Las Vegas om de profetie te vervullen.

_O-
Uitvinder van de biersmiley.
pi_181537490
Wtf :')
pi_181537495
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 08:46 schreef dimmak het volgende:

[..]

Het begon ooit toen hij als zolderkamer autist zich negatief uit liet over baffen. Dat echte mannen dat niet doen enzovoort. Daarna werd hij door een bekende Crypto twitteraar uitgenodigd om naar Thailand te komen waar hij voor het blok werd gezet met een paar hoeren. Toch wilde hij het niet doen. Toen kwam eigenlijk de meme tot stand. Er zou pas weer een altseason komen als Romano een vrouw zou baffen.

Ondertussen zocht Brenna Sparks als Viacoin fan veel contact met Romano op Twitter en nodigde hem uit om naar Las Vegas te gaan. Niemand had ooit gedacht dat hij het zou doen, maar na veel getweet naar Romano kocht hij een ticket en vloog hij naar Las Vegas om de profetie te vervullen.

_O-
Wat een verhaal. _O-

Ik zou het ook echt nooit doen. Ik doe al niet aan 69, dan maar omstebeurt en een beetje geduld, hoef m'n neus niet in die ster. :')
pi_181537526
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 08:46 schreef dimmak het volgende:

[..]

Het begon ooit toen hij als zolderkamer autist zich negatief uit liet over baffen. Dat echte mannen dat niet doen enzovoort. Daarna werd hij door een bekende Crypto twitteraar uitgenodigd om naar Thailand te komen waar hij voor het blok werd gezet met een paar hoeren. Toch wilde hij het niet doen. Toen kwam eigenlijk de meme tot stand. Er zou pas weer een altseason komen als Romano een vrouw zou baffen.

Ondertussen zocht Brenna Sparks als Viacoin fan veel contact met Romano op Twitter en nodigde hem uit om naar Las Vegas te gaan. Niemand had ooit gedacht dat hij het zou doen, maar na veel getweet naar Romano kocht hij een ticket en vloog hij naar Las Vegas om de profetie te vervullen.

_O-
Dan zou ik der doen ook, ipv alleen baffe :7
Lambo of Rekt
pi_181537591
quote:
10s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 08:52 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Dan zou ik der doen ook, ipv alleen baffe :7
Ik denk dat hij ook wel even een zetje heeft mogen doen. :P
Uitvinder van de biersmiley.
  woensdag 29 augustus 2018 @ 09:19:32 #146
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_181537918
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 08:58 schreef dimmak het volgende:

[..]

Ik denk dat hij ook wel even een zetje heeft mogen doen. :P
Volgens mij is ze prima te huur voor viacoins :')
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_181538292
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 08:49 schreef illusions het volgende:

[..]

Wat een verhaal. _O-

Ik zou het ook echt nooit doen. Ik doe al niet aan 69, dan maar omstebeurt en een beetje geduld, hoef m'n neus niet in die ster. :')
_O- _O- _O-
ben je echt een man ? O~)
pi_181538363
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 09:36 schreef Predator38 het volgende:

[..]

_O- _O- _O-
ben je echt een man ? O~)
Idd, niks mis mee op zn tijd
pi_181538382
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 08:49 schreef illusions het volgende:

[..]

Wat een verhaal. _O-

Ik zou het ook echt nooit doen. Ik doe al niet aan 69, dan maar omstebeurt en een beetje geduld, hoef m'n neus niet in die ster. :')
Ik heb er niet zo'n problemen mee. Het vrouwtje wordt er helemaal gek van, dus ik doe het graag als ze schoon is. :)
Uitvinder van de biersmiley.
pi_181538785
Er zit altijd een hint van poep aan, zelfs na een grondige anusbleking, een driedubbele klysma en een polijstbeurt beginnend met korrel 300 schuurpapier. Nee dank je, niets voor mij zo'n reet uitlikken.
pi_181538802
boehoe seks is vies
pi_181538850
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 08:49 schreef illusions het volgende:

[..]

Wat een verhaal. _O-

Ik zou het ook echt nooit doen. Ik doe al niet aan 69, dan maar omstebeurt en een beetje geduld, hoef m'n neus niet in die ster. :')
Maar wel jezelf zitten kontvingeren als die schijtvet aan het moenen is, wat een schijnheil, wat een hypocriet!
pi_181538856
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 09:58 schreef Wereldgozer het volgende:
boehoe seks is vies
_O- _O- _O-
pi_181538932
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 10:00 schreef Viespeuk2018 het volgende:

[..]

Maar wel jezelf zitten kontvingeren als die schijtvet aan het moenen is, wat een schijnheil, wat een hypocriet!
_O-
  woensdag 29 augustus 2018 @ 10:21:16 #155
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_181539343
Wat gebeurt hier?
  woensdag 29 augustus 2018 @ 10:22:47 #156
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_181539382
Ik dacht dat alle kleutertjes rond dit tijdstip gewoon braaf in de klas zaten, maar blijkbaar zitten er ook nog een aantal thuis achter de computer...
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_181539442
quote:
3s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 10:22 schreef Rossdale het volgende:
Ik dacht dat alle kleutertjes rond dit tijdstip gewoon braaf in de klas zaten, maar blijkbaar zitten er ook nog een aantal thuis achter de computer...
jij zit ook niet niet braaf in de klas zo te zien :P :D
  woensdag 29 augustus 2018 @ 10:29:52 #158
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_181539588
quote:
3s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 10:22 schreef Rossdale het volgende:
Ik dacht dat alle kleutertjes rond dit tijdstip gewoon braaf in de klas zaten, maar blijkbaar zitten er ook nog een aantal thuis achter de computer...
Kiddos zijn heel de dag online tegenwoordig. Of denk je dat ze hun telefoon inleveren in de klas?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_181540357
Wat is een business model maken toch een tedious kutproces. En dan mag ik het straks ook nog vertalen naar Nederlands en Spaans. Fuck my life.
pi_181540532
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 11:01 schreef illusions het volgende:
Wat is een business model maken toch een tedious kutproces. En dan mag ik het straks ook nog vertalen naar Nederlands en Spaans. Fuck my life.
Kut heh, werken voor je geld.
Uitvinder van de biersmiley.
  woensdag 29 augustus 2018 @ 11:17:26 #161
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_181540749
Genoeg buzzwoorden gebruiken

Cloud
VR
AI
Partnership
Major Announcement
Decentralised
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  woensdag 29 augustus 2018 @ 11:19:55 #162
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_181540817
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 11:08 schreef dimmak het volgende:

[..]

Kut heh, werken voor je geld.
Daarom zit ik in SEAL _O_
Hmz...
pi_181540819
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 11:08 schreef dimmak het volgende:

[..]

Kut heh, werken voor je geld.
Best wel.

In principe werk ik omdat het m'n hoofd een beetje op orde houdt, me een ritme geeft en ik dan redelijk van de alcohol af blijf. :P
  woensdag 29 augustus 2018 @ 11:39:44 #164
62913 Blik
The one and Only!
pi_181541250
KPD is de andere kant op jongens...
pi_181541351
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 07:50 schreef dimmak het volgende:

[..]


[..]

The prophecy is fulfilled! _O_ Crypto twitter ging er gister echt helemaal op los. Fucking mooi.
Romano wordt echt een legende als dit mainstream gaat en er een nieuwe bullmarkt ontstaat.
pi_181541363
quote:
10s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 11:43 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Romano wordt echt een legende als dit mainstream gaat en er een nieuwe bullmarkt ontstaat.
Dit gaat niet mainstream.
pi_181541368
quote:
10s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 11:43 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Romano wordt echt een legende als dit mainstream gaat en er een nieuwe bullmarkt ontstaat.
Als dat vooral maar aan de prijs van Viacoin te zien is. :P
Uitvinder van de biersmiley.
pi_181541382
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 11:43 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Dit gaat niet mainstream.
Er gaan gekkere dingen viral. Just sayin'.
pi_181541400
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 11:44 schreef illusions het volgende:

[..]

Er gaan gekkere dingen viral. Just sayin'.
Viral is iets anders dan mainstream.

Mainstream zie ik als NOS Journaal wat het erover heeft, of RTL Nieuws.
pi_181541436
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 11:45 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Viral is iets anders dan mainstream.

Mainstream zie ik als NOS Journaal wat het erover heeft, of RTL Nieuws.
Motherboard heeft iig al een lijntje uitgegooid. :P
Uitvinder van de biersmiley.
pi_181542030
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 11:45 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Viral is iets anders dan mainstream.

Mainstream zie ik als NOS Journaal wat het erover heeft, of RTL Nieuws.
Mja, mainstream is vandaag de dag nogal een losse term geworden.
pi_181542337
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 22:24 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Meerdere mensen hier zijn all in. Ik voor 80%, op VET.
Ouch, dat gaat een dure les worden.

quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 08:45 schreef illusions het volgende:

[..]

Ik ga echt altijd all-in. Als ik niet in TUSD zit, trade ik met alles. :P #YOLO
Ja? Ik had verwacht dat jij wel wat stacks buiten crypto had! :o
It All Goes Back in the Box
pi_181542596
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 12:23 schreef Aventuras het volgende:

Ja? Ik had verwacht dat jij wel wat stacks buiten crypto had! :o
Ja ding-dong, maar wat ik in crypto heb zitten staat allemaal op Binance en als ik ga traden gooi ik de volle stack erin. :P
pi_181542608
Not your keys, not your coins. Ja ja ik weet het jongens. Luister ik toch niet naar. :P
pi_181543032
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 12:35 schreef illusions het volgende:

[..]

Ja ding-dong, maar wat ik in crypto heb zitten staat allemaal op Binance en als ik ga traden gooi ik de volle stack erin. :P
Dan is het toch niet all in..
It All Goes Back in the Box
pi_181543082
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 12:35 schreef illusions het volgende:
Not your keys, not your coins. Ja ja ik weet het jongens. Luister ik toch niet naar. :P
Not your auth backup codes, not your coins. _O-

Heb je al weer toegang?
It All Goes Back in the Box
pi_181543185
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 12:23 schreef Aventuras het volgende:

[..]

Ouch, dat gaat een dure les worden.

We zullen zien.
Lambo of Rekt
pi_181543235
quote:
6s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 12:56 schreef EggsTC het volgende:

[..]

We zullen zien.
"Those who do not learn history are doomed to repeat it."
It All Goes Back in the Box
pi_181543273
Het enige in crypto waar ik echt spijt van heb is dat ik niet meer SEAL heb gekocht.
pi_181543428
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 12:58 schreef Aventuras het volgende:

[..]

"Those who do not learn history are doomed to repeat it."
Wie heeft wat niet geleerd dan.
Lambo of Rekt
pi_181543527
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 12:50 schreef Aventuras het volgende:

[..]

Dan is het toch niet all in..
Mwah, zo zie ik het wel. Denk dat er maar weinig zo gek zijn om hun hele hebben en houwen in crypto te gooien.

quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 12:52 schreef Aventuras het volgende:

[..]

Not your auth backup codes, not your coins. _O-

Heb je al weer toegang?
Jep. :)
pi_181543540
quote:
14s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 13:06 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Wie heeft wat niet geleerd dan.
Koersfluctuaties zijn niet onderhevig aan pornosterren baffen.
  Knapste mannelijke user 2022 woensdag 29 augustus 2018 @ 13:10:46 #183
206731 Mortaxx
Doomer
pi_181543553
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 12:58 schreef Aventuras het volgende:

[..]

"Those who do not learn history are doomed to repeat it."
Jij zei ook dat de alts nooit meer zouden herstellen dus wat moeten we met dit soort holle frases
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_181543756
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 13:10 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Jij zei ook dat de alts nooit meer zouden herstellen dus wat moeten we met dit soort holle frases
Zijn ze al hersteld dan?

quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 13:09 schreef illusions het volgende:
Mwah, zo zie ik het wel. Denk dat er maar weinig zo gek zijn om hun hele hebben en houwen in crypto te gooien.
Toch denk ik wel dat er een aantal hier zijn (of ooit hier kwamen) die er net iets teveel in hebben gestopt :p
It All Goes Back in the Box
pi_181543831
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 13:10 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Jij zei ook dat de alts nooit meer zouden herstellen dus wat moeten we met dit soort holle frases
Ja, en dan ook geen uitleg niks. Vraag me af hoe serieus ik hem moet nemen, loopt ook nog niet zo heel lang mee hier geloof ik. Tenzij er argumentatie komt natuurlijk.
Lambo of Rekt
  woensdag 29 augustus 2018 @ 13:26:30 #186
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_181543905
Je bent pas all in als je je huis verkocht hebt en trade vanuit een tentje in het Vondelpark.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_181543941
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 13:26 schreef fathank het volgende:
Je bent pas all in als je je huis verkocht hebt en trade vanuit een tentje in het Vondelpark.
Nee, dan ben je letterlijk LAMBO of REKT. En neem je grote risico's.

All in wor... je weet prima wat er mee bedoeld wordt... ik ga t ook niet uitleggen :P
Lambo of Rekt
  woensdag 29 augustus 2018 @ 13:30:56 #188
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_181544033
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 13:27 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Nee, dan ben je letterlijk LAMBO of REKT. En neem je grote risico's.

All in wor... je weet prima wat er mee bedoeld wordt... ik ga t ook niet uitleggen :P
Kom eens van die kast af joh Pacman
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_181544066
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 13:30 schreef fathank het volgende:

[..]

Kom eens van die kast af joh Pacman
Jonge, als je nog ff zo doorgaat, zet ik jou in... ruil ik jou in op binance voor een paar ETH, als ze t ervoor geven.
Lambo of Rekt
  woensdag 29 augustus 2018 @ 13:50:53 #190
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181544596
Wtf gasten. _O-
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_181544657
Bedrijfsplan klaar. *O*
pi_181544672
Kosten vallen nog mee, misschien doe ik het zelf wel allemaal.
pi_181544967
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 13:43 schreef Viespeuk2018 het volgende:

[..]

En hebbie nog wat vet over je poepkut heen gesmeerd? Daar gaat ie mooi van glimmen he. En nou nog ff insealen en hij is weer zo strak als een melijer.
inSEALen... i see what you did there :7
Lambo of Rekt
pi_181544974
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 13:53 schreef illusions het volgende:
Bedrijfsplan klaar. *O*
Wat ga je doen?
pi_181544995
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 14:04 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Wat ga je doen?
Social Wi-Fi
pi_181545026
Heb al werkend product ook gemaakt.

Heb ik weer wat te doen. :D
pi_181545230
Geen ICO dus?
pi_181545249
Misschien wel, maar denk het niet. Liever 1 investeerder die gelijk 48% van de aandelen koopt.
pi_181545538
X

[ Bericht 100% gewijzigd door Evenstar op 29-08-2018 21:11:25 ]
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  woensdag 29 augustus 2018 @ 14:23:02 #200
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181545596
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 14:21 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Doe eens normaal.
Wie is dat eigenlijk?
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_181545715
pi_181545785
Toch is bedraad internet beduidend vlotter qua pingtime, zelfs op mijn verbinding die volgens mij via een colablikje loopt. Heb eigenlijk al jaren geen draad in m'n computer gehad, toch wel fijn. :P
pi_181545808
IK MIS KICKASS TORRENTS :'(
pi_181546027
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 14:30 schreef illusions het volgende:
IK MIS KICKASS TORRENTS :'(
DISTRIBUTED SYSTEMS _O_
pi_181546083
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 14:40 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

DISTRIBUTED SYSTEMS _O_
Wat is dat?
pi_181546687
Poeh, doet nog steeds pijn, had best veel in WeTrust geïnvesteerd en durfde vandaag weer eens te kijken hoe het er mee ging. Weinig vertrouwen in, naja dat bleek. Had gemiddeld op een 60 cent gekocht, is nu nog geen 3 cent meer waard. Vitalik was toch een advisor?

Bitconnect achtig, van paar duizend naar een paar tientjes.
pi_181546809
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 15:09 schreef Apekoek het volgende:
Vitalik was toch een advisor?
Dat is dus ook geen garantie voor succes :P
pi_181546853
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 15:16 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Dat is dus ook geen garantie voor succes :P
Dat heb ik met de harde vlakke hand ondervonden inderdaad. Maar snap ook niet hoe het zo ver heeft kunnen komen, sinds die eene tweet van Vitalik in de loop van 2017. Heeft hij zich nooit meer uitgelaten of vertoond om/bij het WeTrust team.
pi_181546875
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 15:09 schreef Apekoek het volgende:
Poeh, doet nog steeds pijn, had best veel in WeTrust geïnvesteerd en durfde vandaag weer eens te kijken hoe het er mee ging. Weinig vertrouwen in, naja dat bleek. Had gemiddeld op een 60 cent gekocht, is nu nog geen 3 cent meer waard. Vitalik was toch een advisor?

Bitconnect achtig, van paar duizend naar een paar tientjes.
Iemand zat dat hier dagelijks hard te chillen, volgens mij pnxnogwat.. :'(
  woensdag 29 augustus 2018 @ 15:20:41 #210
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181546926
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 15:18 schreef Fve84 het volgende:

[..]

Iemand zat dat hier dagelijks hard te chillen, volgens mij pnxnogwat.. :'(
Bullshit.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_181546982
quote:
10s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 15:20 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Bullshit.
Of was dat Utrust? Hoe dan ook, shitcoins.
  woensdag 29 augustus 2018 @ 15:24:19 #212
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181547009
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 15:23 schreef Fve84 het volgende:

[..]

Of was dat Utrust? Hoe dan ook, shitcoins.
Utrust idd.
Dikke winst op gepakt.
En weer dik ingekocht, vind het absoluut geen shitcoin.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_181547156
DFINITY haalt nog even rustig 102 miljoen USD (!) op :P
  woensdag 29 augustus 2018 @ 15:38:09 #214
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_181547301
CPChain gaat 50mil tokens van de markt halen het komende jaar. Ongeveer 13% van de circ. supply. Dat plus de nodes die er gaan komen zorgt voor een flinke extra lockup van tokens.

https://www.prnewswire.co(...)tml?tc=eml_cleartime

Instappen kan nog, maar ik zou opschieten *O*
Please sir. When moon? When Mustang?
  woensdag 29 augustus 2018 @ 15:45:36 #215
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181547464
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 15:38 schreef Rossdale het volgende:
CPChain gaat 50mil tokens van de markt halen het komende jaar. Ongeveer 13% van de circ. supply. Dat plus de nodes die er gaan komen zorgt voor een flinke extra lockup van tokens.

https://www.prnewswire.co(...)tml?tc=eml_cleartime

Instappen kan nog, maar ik zou opschieten *O*
Ga me straks eens verdiepen in dat CPC.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_181547474
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 15:38 schreef Rossdale het volgende:
CPChain gaat 50mil tokens van de markt halen het komende jaar. Ongeveer 13% van de circ. supply. Dat plus de nodes die er gaan komen zorgt voor een flinke extra lockup van tokens.

https://www.prnewswire.co(...)tml?tc=eml_cleartime

Instappen kan nog, maar ik zou opschieten *O*
Ik wil ook nog wat ff shillen.

Lethean (LTHN) voor een fractie van een cent heb je al 1 Lethean. Wat kan je ermee? Gebruiken voor hun VPN service... nee ik lieg ze zijn nog volop aan het developpen. ^O^
pi_181547518
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 15:38 schreef Rossdale het volgende:
CPChain gaat 50mil tokens van de markt halen het komende jaar. Ongeveer 13% van de circ. supply. Dat plus de nodes die er gaan komen zorgt voor een flinke extra lockup van tokens.

https://www.prnewswire.co(...)tml?tc=eml_cleartime

Instappen kan nog, maar ik zou opschieten *O*
Was er al wat over nodes bekend?
pi_181547569
quote:
10s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 15:46 schreef Viespeuk2018 het volgende:

[..]

Ik wil ook nog wat ff shillen.

Lethean (LTHN) voor een fractie van een cent heb je al 1 Lethean. Wat kan je ermee? Gebruiken voor hun VPN service... nee ik lieg ze zijn nog volop aan het developpen. ^O^
Dus één of ander team heeft vrijwel nutteloze tokens verkocht om geld in te zamelen voor hun eigen project? Dat is vrijwel de definitie van een shitcoin.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_181547622
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 15:50 schreef dimmak het volgende:

[..]

Dus één of ander shit project heeft vrijwel nutteloze tokens verkocht om geld in te zamelen voor hun eigen product? Dat is vrijwel de definitie van een shitcoin.
Geen nutteloze tokens maar coins. Vorige bullrun stond ie op $0.10 nu op $0.002, wel een gokkie waard toch?
pi_181547755
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 15:52 schreef Viespeuk2018 het volgende:

[..]

Geen nutteloze tokens maar coins. Vorige bullrun stond ie op $0.10 nu op $0.002, wel een gokkie waard toch?
Oh vrijwel nutteloze coins, dat verandert de zaak. o|O
Uitvinder van de biersmiley.
pi_181547811
Het zou mij niet uitmaken of iets een shitcoin is zolang het maar moont als een mofo
pi_181547887
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 16:01 schreef Roellie80 het volgende:
Het zou mij niet uitmaken of iets een shitcoin is zolang het maar moont als een mofo
niet in een coin zitten voor de technology :{
  woensdag 29 augustus 2018 @ 16:05:00 #223
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_181547906
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 15:48 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Was er al wat over nodes bekend?
Over 2 dagen worden de details en dus de tiers bekend gemaakt. Ik hoop dat ik ondertussen genoeg heb voor een aardige node :)
Please sir. When moon? When Mustang?
  woensdag 29 augustus 2018 @ 16:05:41 #224
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_181547925
quote:
10s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 15:46 schreef Viespeuk2018 het volgende:

[..]

Ik wil ook nog wat ff shillen.

Lethean (LTHN) voor een fractie van een cent heb je al 1 Lethean. Wat kan je ermee? Gebruiken voor hun VPN service... nee ik lieg ze zijn nog volop aan het developpen. ^O^
Ik zou PACCoins kopen, echt iets voor jou
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_181547951
quote:
3s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 16:05 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Over 2 dagen worden de details en dus de tiers bekend gemaakt. Ik hoop dat ik ondertussen genoeg heb voor een aardige node :)
Ik ben erg nieuwschierig wat een minimale node moet kosten :)
  woensdag 29 augustus 2018 @ 16:11:29 #226
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_181548062
quote:
3s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 16:05 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Over 2 dagen worden de details en dus de tiers bekend gemaakt. Ik hoop dat ik ondertussen genoeg heb voor een aardige node :)
ok, waar zet je op in dan?

Ik heb er nog 10k, maar dat zal wel te weinig zijn
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
  woensdag 29 augustus 2018 @ 16:11:30 #227
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_181548065
quote:
10s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 15:46 schreef Viespeuk2018 het volgende:

[..]

Ik wil ook nog wat ff shillen.

Lethean (LTHN) voor een fractie van een cent heb je al 1 Lethean. Wat kan je ermee? Gebruiken voor hun VPN service... nee ik lieg ze zijn nog volop aan het developpen. ^O^
Waarom zou ik mijn VPN niet met monero betalen?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_181548194
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 16:11 schreef fathank het volgende:

[..]

Waarom zou ik mijn VPN niet met monero betalen?
Moet je zelf weten, maar ik ga die van hun gebruiken als die klaar is of ik moet de boel al hebben verkocht.
  woensdag 29 augustus 2018 @ 16:23:12 #229
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_181548379
Shillmeister hoor bohboh

Alles ingeruild voor lethean
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  woensdag 29 augustus 2018 @ 16:26:07 #230
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_181548479
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 16:23 schreef fathank het volgende:
Shillmeister hoor bohboh

Alles ingeruild voor lethean
ZELFS JE SEAL!?
Hmz...
pi_181548584

Lethean is de rebrand van IntenseCoin.
pi_181549299
quote:
3s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 16:05 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Ik zou PACCoins kopen, echt iets voor jou
Jij denkt dat ik vuistdiep in de shitcoins zit? :')
  woensdag 29 augustus 2018 @ 17:04:19 #233
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_181549630
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 16:11 schreef Sosa het volgende:

[..]

ok, waar zet je op in dan?

Ik heb er nog 10k, maar dat zal wel te weinig zijn
Ik schat in dat de laagste level 10k of 25k coins zal zijn. Met de huidige prijzen is dat peanuts. Maargoed dat is ook maar een onderbuikgevoel. Zelf heb ik er wat meer voor de zekerheid en indien ik er te veel heb dan verpats ik er een aantal tot ik net boven een bepaalde tier zit
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_181550413
alt dump
pi_181550803
Hmmmm :{

CNBCFuturesNow twitterde op dinsdag 28-08-2018 om 19:14:00 Bitcoin breaking back above $7K today and @Bob_Iaccino says $8K could be next https://t.co/lZQu1V2dzd reageer retweet
It All Goes Back in the Box
pi_181551385
We gaan weer kapot
  woensdag 29 augustus 2018 @ 18:07:40 #238
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_181551388
Mooie retrace van bitcoin, stoomt straks weer door.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_181551425
i was told moon
  woensdag 29 augustus 2018 @ 18:39:01 #240
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_181552206
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 17:45 schreef Aventuras het volgende:
Hmmmm :{

CNBCFuturesNow twitterde op dinsdag 28-08-2018 om 19:14:00 Bitcoin breaking back above $7K today and @Bob_Iaccino says $8K could be next https://t.co/lZQu1V2dzd reageer retweet
Wow die Bob durft wel!
pi_181552348
Ik moest vandaag aan iets likken, heeft het geholpen?
pi_181553725
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 18:43 schreef MaGNeT het volgende:
Ik moest vandaag aan iets likken, heeft het geholpen?
Een kikker of een kont?
pi_181553743
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 19:23 schreef illusions het volgende:

[..]

Een kikker of een kont?
Het is een ouwe frettenlikker.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_181554553
quote:
A Programmer Ate Ass to Save Cryptocurrency

Cryptocurrency prices are down, so a developer met up with cryptocurrency enthusiasts and adult film performers Brenna Sparks and Bobbi Dylan to eat some ass and save the market.

After a protracted rough patch, the cryptocurrency community is breathing a small sigh of relief this week as the value of Bitcoin floats higher than it has in weeks. But why? Perhaps some unseen deal or positive piece of news is boosting the fortunes of digital currencies? Or is it because a guy went to Vegas and ate some ass?

According to some cryptocurrency fans, it's the ass eating.

It all started with a meme that's been percolating in the weirder corners of cryptocurrency Twitter for months: a "prophecy" that says the cryptocurrency market's hard times will be over, somehow, thanks to ass eating--a treasured pastime around the world that normally has nothing to do with the filthy world of cryptocurrencies.

An allegedly 22-year-old developer for a cryptocurrency called Via who goes by the name Romano became heavily involved in developing and spreading the meme (it's not totally clear who started it, but Romano has credited a Twitter user called @CryptoMessiah) tweeting over the course of months that he would eat ass to magically increase the value of cryptocurrencies. Specifically, he tweeted that he would eat the ass of Brenna Sparks, a cryptocurrency evangelist, advisor to adult industry-centric blockchain startup SpankChain, and adult performer.

On Monday, according to tweets (including NSFW photos and video) posted by Romano, Sparks, and fellow cryptocurrency enthusiast and adult performer Bobbi Dylan, he did exactly that.

Based on the tweets, it looks like Romano flew to Las Vegas (his location on Twitter is listed as being Rotterdam in the Netherlands) to meet up with Sparks and Dylan. The three met up and Romano ate ass, but this wasn't any old frivolous, just-for-fun ass eating. They did it to save crypto, allegedly. Dylan posted the evidence to Twitter with the caption "Saving crypto with [Romano] and [Sparks]."

"Picture a large luxury suite, with giant windows overlooking the Las Vegas city skyline," Sparks told me in an email. "My magical bum touches the tongue of Romano for a moment, then Bitcoin takes off, just as expected. You can't make this stuff up!"

I suppose you can’t, although it’s worth noting that Bitcoin’s recent rise began on Sunday, before the ass eating. But the price is still going up, and who am I to say for sure if a little ass eating helped or not?

In an email, Dylan said that Romano and Sparks were the prime movers of this juicy plot (Sparks told me nobody in particular organized it and it all kind of just fell into place) but that “Brenna knew I built my own crypto mining rig and do porn also, so [I’m] always down to meet fellow internet nerds and [have] crypto convos.” According to Sparks, Dylan was present to serve as the meeting’s notary and boost Sparks’ confidence.

Romano didn’t respond to Motherboard’s request for comment, instead posting a screenshot of my email to Twitter with the caption “Oh god.”

What are we to make of what is certainly one of the weirder moments in the annals of cryptocurrency history, besides it giving “Buttcoin” a whole new meaning? According to Dylan, “Eat ass, it helps the market.”


[ Bericht 35% gewijzigd door #ANONIEM op 29-08-2018 19:49:32 ]
pi_181556880
Jongens jongens, gaan we nou weer terug de berenput in?
  woensdag 29 augustus 2018 @ 21:08:33 #246
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_181557100
Jazeker, wordt gewoon weer een lage 6k morgenvroeg
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  Moderator / Redactie Sport woensdag 29 augustus 2018 @ 21:14:32 #247
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_181557413
Klein beetje opgeruimd, doe even niet aub. Als je wil klieren doe je dat maar in DM.
pi_181559089
All in in xrp?
Denk dat deze binnenkort gaat moooookknen
pi_181561872
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 21:14 schreef Kyran het volgende:
Klein beetje opgeruimd, doe even niet aub. Als je wil klieren doe je dat maar in DM.
_O_

De moderator die we niet verdienen, maar wel hebben.
pi_181566837
Vandaag is ROOOOOD
pi_181567017
quote:
7s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 19:48 schreef Gehrman het volgende:

[..]

_O-
Uitvinder van de biersmiley.
pi_181567280
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 16:06 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Ik ben erg nieuwschierig wat een minimale node moet kosten :)
25k zou wel genoeg moeten zijn, ik heb er ook flink wat voor een node.
nog 1 dag te gaan..... :D *O*
pi_181567322
Ik heb vorige week al mijn CPC verkocht.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  donderdag 30 augustus 2018 @ 10:31:12 #254
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181568484
Goedemorgen warriors van Fok!
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  donderdag 30 augustus 2018 @ 10:35:32 #255
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_181568545
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 09:24 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Ik heb vorige week al mijn CPC verkocht.
Precies de stijging gemist dus? Ai
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_181568992
quote:
10s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 10:31 schreef ssjgoku het volgende:
Goedemorgen warriors van Fok!
Goedemorgen! Nog bedankt voor die tip voor SEAL he, hoef vandaag niet naar mijn werk erdoor.
  donderdag 30 augustus 2018 @ 11:10:31 #257
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181569220
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 10:58 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Goedemorgen! Nog bedankt voor die tip voor SEAL he, hoef vandaag niet naar mijn werk erdoor.
Wat is dat voor een vies woord; Werk.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_181569849
Die bafsessie van die gozer heeft niet echt geholpen
pi_181570676
Hebben jullie CPC via Kucoin gekocht? Ik zie op CMC dat het volume daar erg laag is
  donderdag 30 augustus 2018 @ 12:46:40 #260
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_181571094
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 12:19 schreef Roellie80 het volgende:
Hebben jullie CPC via Kucoin gekocht? Ik zie op CMC dat het volume daar erg laag is
Ik heb ze via Bibox, ook prima exchange. Kucoin volume is inderdaad wel erg laag, dus daar kan het wel even duren voor je buy order is voltooid, tenzij je het halve orderbook wil leegkopen.

Trouwens doe dat laatste maar, dat is goed voor mijn portfolio als de prijs zo flink pompt :P
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_181571139
quote:
3s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 12:46 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Ik heb ze via Bibox, ook prima exchange. Kucoin volume is inderdaad wel erg laag, dus daar kan het wel even duren voor je buy order is voltooid, tenzij je het halve orderbook wil leegkopen.

Trouwens doe dat laatste maar, dat is goed voor mijn portfolio als de prijs zo flink pompt :P
Eerst even afwachten wat een lage node kost, was niet van plan met direct m'n nier te verkopen
pi_181571188
Lambo of Rekt
pi_181571204
hoi
pi_181571368
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 12:55 schreef noobcrypto het volgende:
hoi
Hmz...
pi_181573930
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 12:55 schreef noobcrypto het volgende:
hoi


[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 30-08-2018 15:00:00 ]
  donderdag 30 augustus 2018 @ 18:16:49 #267
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_181578369
In een rijtjeswoning zitten en dan een 3e handsbFerrari kopen :')

Lekkere prioriteiten maat.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  donderdag 30 augustus 2018 @ 18:55:20 #268
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181579888
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 18:16 schreef fathank het volgende:
In een rijtjeswoning zitten en dan een 3e handsbFerrari kopen :')

Lekkere prioriteiten maat.
Hij heeft hem wel.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_181580029
Snap sowieso niet wat men aan een Ferrari vindt als je 't over een F430 ofzo hebt. Koop voor dat geld 10 Volkswagens die moderner en net zo snel zijn.
pi_181580053
quote:
10s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 11:10 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Wat is dat voor een vies woord; Werk.
Ik heb vandaag en gister aan m'n alcoholtolerantie gewerkt.
  donderdag 30 augustus 2018 @ 19:41:27 #271
62913 Blik
The one and Only!
pi_181581566
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 18:57 schreef illusions het volgende:
Snap sowieso niet wat men aan een Ferrari vindt als je 't over een F430 ofzo hebt. Koop voor dat geld 10 Volkswagens die moderner en net zo snel zijn.
Volkswagens... dat mensen die dingen nog kopen na de sjoemel-affaire. Er zijn echt grenzen aan wat tolereerbaar is
pi_181581968
Zometeen https://www.tvgids.nl/bit(...)/programma/50336741/

Iemand al gezien? Is het wat?
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_181582061
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 19:56 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Zometeen https://www.tvgids.nl/bit(...)/programma/50336741/

Iemand al gezien? Is het wat?
Is niks. Niet kijken.

Een ouwe gast tussen die wel baas is, maar dat is het dan ook. Verder vooral mongolen.
pi_181582252
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 20:00 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Is niks. Niet kijken.

Een ouwe gast tussen die wel baas is, maar dat is het dan ook. Verder vooral mongolen.
ah oke ;( , bedankt
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  Knapste mannelijke user 2022 donderdag 30 augustus 2018 @ 20:30:30 #275
206731 Mortaxx
Doomer
pi_181582844
6 schermen en dan nog een laptop erbij :')
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_181584273
Wat is dat voor een gekke môgool met z'n boot en Liberland. :D Yoshi Livo scam :')

[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 30-08-2018 21:27:03 ]
  Knapste mannelijke user 2022 donderdag 30 augustus 2018 @ 21:28:21 #277
206731 Mortaxx
Doomer
pi_181584425
Mooie boot :')
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_181584611
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 21:28 schreef Mortaxx het volgende:
Mooie boot :')
Wel mooie waggie bij die andere.
  donderdag 30 augustus 2018 @ 21:48:16 #279
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_181584900
Goeie AMG wel
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  donderdag 30 augustus 2018 @ 22:56:29 #280
62913 Blik
The one and Only!
pi_181586311
Ik kom regelmatig holochain tegen als een must-have. Is dit serious business of gewoon iets voor koopjesjagers in de hoop dat die van 8 sats een keer naar de 20 sats gaat?
  donderdag 30 augustus 2018 @ 23:12:36 #281
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_181586671
Ik dacht wtf is mijn cryptosite aan het moonen, is er iets op tv :')
pi_181586747
Ik lees allerlei verhalen op Twitter over bekende crypto accounts met veel volgers die voor honderden Bitcoins worden gekocht van de eigenaren. Een grote speler ofzo die massaal accounts koopt, reden nog onbekend. Sommige accounts meer dan 250 Bitcoins als ze van eigenaar willen wisselen. Interesting
pi_181587180
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 23:16 schreef metallicelmo het volgende:
Ik lees allerlei verhalen op Twitter over bekende crypto accounts met veel volgers die voor honderden Bitcoins worden gekocht van de eigenaren. Een grote speler ofzo die massaal accounts koopt, reden nog onbekend. Sommige accounts meer dan 250 Bitcoins als ze van eigenaar willen wisselen. Interesting
Wel ironisch dat je bron een twitter account is dat zelf aangeeft dat twitter accounts verkocht worden.
pi_181587242
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 23:16 schreef metallicelmo het volgende:
Ik lees allerlei verhalen op Twitter over bekende crypto accounts met veel volgers die voor honderden Bitcoins worden gekocht van de eigenaren. Een grote speler ofzo die massaal accounts koopt, reden nog onbekend. Sommige accounts meer dan 250 Bitcoins als ze van eigenaar willen wisselen. Interesting
Alles geloven wat er op Twitter langs komt. :') :')
It All Goes Back in the Box
pi_181587612
Twitter _O- -O- -O-
pi_181587838
Heeft iemand wel eens per ongeluk coins ontvangen van een vreemde? Ben wel benieuwd eigenlijk, het zou toch wat zijn als iemand je per ongeluk een paar Bitcoins stuurt. Zou je ze houden als dat ooit zou gebeuren?
pi_181587882
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 00:16 schreef metallicelmo het volgende:
Heeft iemand wel eens per ongeluk coins ontvangen van een vreemde? Ben wel benieuwd eigenlijk, het zou toch wat zijn als iemand je per ongeluk een paar Bitcoins stuurt. Zou je ze houden als dat ooit zou gebeuren?
Had laatst op reddit volgens mij iemand, die had 67 BTC ontvangen (naar eigen zeggen).

Hem werd aangeraden het te houden, door een mixer/monero te halen en dan HODL maar.

Weet niet of het klopt, ik zou het houden, afhankelijk van hoeveel het is, paar Ether stuur ik wel terug maar 67 BTC is toch wel een lekkere meevaller :P
pi_181588109
Gegroet Crypto strijders
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_181588152
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 00:00 schreef metallicelmo het volgende:
Twitter _O- -O- -O-
Cryptotwitter is nog wel leuk maar daarbuiten is het echt pure aids.
pi_181590423
- verkeerde topic

[ Bericht 87% gewijzigd door Xrenity op 31-08-2018 09:16:06 ]
pi_181590430
Ik heb nu al voor de 3e keer de VET bonus ronde gewonnen :')
pi_181591622
Ncash gelist op huobi. Dus ik koop maar wat. En hop, meteen gezakt.
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 10:33:28 #293
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_181592573
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 00:16 schreef metallicelmo het volgende:
Heeft iemand wel eens per ongeluk coins ontvangen van een vreemde? Ben wel benieuwd eigenlijk, het zou toch wat zijn als iemand je per ongeluk een paar Bitcoins stuurt. Zou je ze houden als dat ooit zou gebeuren?
Ja ^O^

enkele tientallen BNB coin in me eth wallet 8-)
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 10:53:44 #294
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_181592912
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 09:49 schreef woxxel het volgende:
Ncash gelist op huobi. Dus ik koop maar wat. En hop, meteen gezakt.
Nooit kopen direct na een listing, dat geeft vaak een pump om daarna weer in te kakken naar het oude niveau.

Probeer een coin te hebben die bezig is met nieuwe listings, daarna na de listing dus verkopen aan mensen zoals jij nu en later voor dezelfde prijs terug te kopen.

Of gewoon hodl en je niet druk maken om listings
Please sir. When moon? When Mustang?
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 12:11:57 #295
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_181594631
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 12:21:20 #296
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181594824
quote:
Wat een sukkel, echt.
Ik begrijp dat niet, zoveel geld hebben en het dan alsnog zo erg verneuken.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_181594844
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 12:21 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Wat een sukkel, echt.
Ik begrijp dat niet, zoveel geld hebben en het dan alsnog zo erg verneuken.
Ja, en net of die aangifte gaat helpen :') De politie vind bijna nooit wat terug als het om gestolen shit gaat, laat staan btc.
Lambo of Rekt
pi_181594873
Je bent toch ook gewoon een mongool als je 180.000 cash gaat aannemen? Dat kan bijna niet legitiem zijn.
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 12:24:27 #299
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_181594890
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 12:22 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja, en net of die aangifte gaat helpen :') De politie vind bijna nooit wat terug als het om gestolen shit gaat, laat staan btc.
Ik denk dat de politie het wel handig vind dat iemand zichzelf komt melden na betrokken te zijn bij een poging tot witwassen _O-
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_181594898
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 12:21 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Wat een sukkel, echt.
Ik begrijp dat niet, zoveel geld hebben en het dan alsnog zo erg verneuken.
Laat wel zien dat rijk zijn != hersencapaciteit.
pi_181594902
vol
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')