Ja ik ook toch mooie winst op gemaakt maar ga er nooit meer naar terugquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 15:09 schreef Blik het volgende:
[..]
Dat was het moment dat ik uit ben gestapt, wat een farce was dat
En dan is het buyback programma nog niet eens begonnen, die gaan nog een mooie rit makenquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 16:09 schreef Lospedrosa het volgende:
ICON is wel een topper deze week >50% in dollars gestegen.
Be fearful when..quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 15:09 schreef Blik het volgende:
[..]
Dat was het moment dat ik uit ben gestapt, wat een farce was dat
Doe een ICO voor wifi op de blockchain ja, net als iungo, stond in de top 20 shitcoinlistquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 16:26 schreef illusions het volgende:
Yeaaaaaaaah heb een minimum viable product af voor m'n nieuwe bedrijf in Social Wi-Fi (router firmware, captive portal en basic dashboard software). Nu lobbyen voor grote investeerders.
Of zal ik een ICO doen?
Het is meer dat ik gewoon flinke funding wil, zo'n token heb je natuurlijk geen fuck aan.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 16:31 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Doe een ICO voor wifi op de blockchain ja, net als iungo, stond in de top 20 shitcoinlist
http://crowdfunding.request.network/quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 16:33 schreef illusions het volgende:
[..]
Het is meer dat ik gewoon flinke funding wil, zo'n token heb je natuurlijk geen fuck aan.
Zit er wel aan te denken om crowdfunding te doen, maar heb waarschijnlijk al een investeerder voor het volledige bedrag. Crowdfunding is echter meestal wel voordeliger, maar veel projecten krijgen niet de exposure die ze nodig hebben.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 16:34 schreef dimmak het volgende:
[..]
http://crowdfunding.request.network/
Succes! Al denk ik dat VET harder zal gaan stijgen dan WTCquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 16:20 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Be fearful when..
Ik ben vorige week all in gegaan toen het 2 dollar nog wat was.
We zullen zien vrienden. Heb al mn vet er voor ingeruild.
Mwah ik vraag me echt af hoeveel groei daar nog inzit gezien de marketcapquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 16:41 schreef Blik het volgende:
[..]
Succes! Al denk ik dat VET harder zal gaan stijgen dan WTC
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 16:44 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Mwah ik vraag me echt af hoeveel groei daar nog inzit gezien de marketcap
Laten we het zo zeggen. Ik zie VET eerder als een top-5 coin dan WTC een top-20 coin is. Bij beiden betekend dat een groei van 500%quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 16:44 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Mwah ik vraag me echt af hoeveel groei daar nog inzit gezien de marketcap
Denk dat het duidelijk is dat hij het een beetje een dom vindt als je denkt dat VeChain niet meer gaat groeien.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 16:46 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Kan je ook een gewone reply geven of snap je het echt niet?
Dudequote:Op dinsdag 28 augustus 2018 16:46 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Kan je ook een gewone reply geven of snap je het echt niet?
Neuh dat niet perse. Het vastklampen aan de marketcap vind ik dom. Voor iets wat pas kort bestaat en pas zeer kortgeleden populair is geworden is het nogal kortzichtig zelfs. Het kan de komende jaren echt nog alle kanten op.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 16:48 schreef illusions het volgende:
[..]
Denk dat het duidelijk is dat hij het een beetje een dom vindt als je denkt dat VeChain niet meer gaat groeien.
Het topic wordt nog steeds gedomineerd door vechain houders helaasquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 17:01 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dudekijk zelf op CMC waar VET staat en waar de totale market cap ooit stond en trek je eigen conclusies. Daarnaast is de market cap natuurlijk maar een zeer beperkte indicator voor goede profits. Anders kun je beter all-in gaan op shitcoin X op plek 254.
Daarnaast, waarom zou BTC over 3 jaar nog marktleider zijn? Misschien gaat de marketcap nog wel ooit x100
Jip en Janneke modus: Marketcap is niet zo belangrijk. Het kan nog alle kanten op.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 17:04 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Het topic wordt nog steeds gedomineerd door vechain houders helaas
Misschien moet je ook even kijken naar wat de marketcaps van andere coins ooit waren. Vechain is daar geen uitzondering in of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |