De trades kunnen real time zijn, de transacties leg je daarna vast op de blockchain. Zelfs een database waarvan je hashes wegschrijft zou al een snelle en eenvoudige implementatie zijn die onomkeerbaar is en zelfs de Bitcoin blockchain zou geschikt zijn.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 12:57 schreef Aventuras het volgende:
[..]
Hoe gaat een decentraal systeem ooit de snelheid bereiken van een centraal systeem? (De meeste trades gebeuren automatisch waarbij snelheid van cruciaal belang is).
Ooit al eens van een second layer gehoord?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 12:57 schreef Aventuras het volgende:
[..]
Hoe gaat een decentraal systeem ooit de snelheid bereiken van een centraal systeem? (De meeste trades gebeuren automatisch waarbij snelheid van cruciaal belang is).
Er is maar één godenplatform. Je weet welkequote:Op dinsdag 28 augustus 2018 13:22 schreef Dimachaerus het volgende:
Ethereum universa waves geschikte platforms
Ooit al eens van HFT traders gehoord die pal naast een exchange server zitten?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 13:29 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ooit al eens van een second layer gehoord?
Ook mét blockchain kunnen trades snel gemaakt worden.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 13:36 schreef Aventuras het volgende:
[..]
Ooit al eens van HFT traders gehoord die pal naast een exchange server zitten?
Dus jij wil beweren dat blockchain kan tippen aan exchange servers to HFT (met een zo klein aantal mogelijk meters glasvezel) waarbij zowel de volume als de latency optimaal zijn.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 13:38 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ook mét blockchain kunnen trades snel gemaakt worden.
Wat is optimaal en wie stelt dat een "blockchain" voor alle doeleinden het meest geschikt zou moeten zijn?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 13:42 schreef Aventuras het volgende:
[..]
Dus jij wil beweren dat blockchain kan tippen aan exchange servers to HFT (met een zo klein aantal mogelijk meters glasvezel) waarbij zowel de volume als de latency optimaal zijn.
Jep, maar voorlopig heeft maar 1 Rus echt een knaller van een product, en dat is ETHquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 12:53 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Als ome Putin het wil, gebeurt het
https://www.google.nl/amp/s/www.forbes.com/sites/kenrapoza/2017/10/25/putin-we-want-to-build-disruptors/amp/
Maar er zijn meer geschikte platforms, Ethereum of Universa bijvoorbeeld.
Grappig dat die projecten allemaal geleid worden door een Rus.
Nee, ik beweer helemaal niets. Maar een second layer kan in de toekomst misschien wel die snelheden aan. Jij hebt het in je oorspronkelijke reactie over OOIT.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 13:42 schreef Aventuras het volgende:
[..]
Dus jij wil beweren dat blockchain kan tippen aan exchange servers to HFT (met een zo klein aantal mogelijk meters glasvezel) waarbij zowel de volume als de latency optimaal zijn.
Kleine kans, 6K is een behoorlijk keylevel, 5200 zou de rockbottom zijn voor de ascending channel.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 13:51 schreef Apekoek het volgende:
Ik neem aan dat er nog een dip tot onder de 6000 usd komt he? Want dan wil ik weer gaan inkopen
Zuid-Korea is ook terug. Kijk die recente volume spike.twitter:loomdart twitterde op dinsdag 28-08-2018 om 08:08:35I don't know who first tweeted about this (I saw it yesterday, please let me know) But this is very very bullish indeed (acftually made me fomo more btc longs yesterday lol) Seems korea is back in the game! https://t.co/pwKwoEF9Sj reageer retweet
Kun je daar misschien wat meer over vertellen?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 13:33 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Er is maar één godenplatform. Je weet welke
WTCquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 13:18 schreef SugeLucky het volgende:
Ik ben all in op WTC.
Fuck spreiden. Alles of niets, broer.
Ja ik ook toch mooie winst op gemaakt maar ga er nooit meer naar terugquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 15:09 schreef Blik het volgende:
[..]
Dat was het moment dat ik uit ben gestapt, wat een farce was dat
En dan is het buyback programma nog niet eens begonnen, die gaan nog een mooie rit makenquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 16:09 schreef Lospedrosa het volgende:
ICON is wel een topper deze week >50% in dollars gestegen.
Be fearful when..quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 15:09 schreef Blik het volgende:
[..]
Dat was het moment dat ik uit ben gestapt, wat een farce was dat
Doe een ICO voor wifi op de blockchain ja, net als iungo, stond in de top 20 shitcoinlistquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 16:26 schreef illusions het volgende:
Yeaaaaaaaah heb een minimum viable product af voor m'n nieuwe bedrijf in Social Wi-Fi (router firmware, captive portal en basic dashboard software). Nu lobbyen voor grote investeerders.
Of zal ik een ICO doen?
Het is meer dat ik gewoon flinke funding wil, zo'n token heb je natuurlijk geen fuck aan.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 16:31 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Doe een ICO voor wifi op de blockchain ja, net als iungo, stond in de top 20 shitcoinlist
http://crowdfunding.request.network/quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 16:33 schreef illusions het volgende:
[..]
Het is meer dat ik gewoon flinke funding wil, zo'n token heb je natuurlijk geen fuck aan.
Zit er wel aan te denken om crowdfunding te doen, maar heb waarschijnlijk al een investeerder voor het volledige bedrag. Crowdfunding is echter meestal wel voordeliger, maar veel projecten krijgen niet de exposure die ze nodig hebben.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 16:34 schreef dimmak het volgende:
[..]
http://crowdfunding.request.network/
Succes! Al denk ik dat VET harder zal gaan stijgen dan WTCquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 16:20 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Be fearful when..
Ik ben vorige week all in gegaan toen het 2 dollar nog wat was.
We zullen zien vrienden. Heb al mn vet er voor ingeruild.
Mwah ik vraag me echt af hoeveel groei daar nog inzit gezien de marketcapquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 16:41 schreef Blik het volgende:
[..]
Succes! Al denk ik dat VET harder zal gaan stijgen dan WTC
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 16:44 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Mwah ik vraag me echt af hoeveel groei daar nog inzit gezien de marketcap
Laten we het zo zeggen. Ik zie VET eerder als een top-5 coin dan WTC een top-20 coin is. Bij beiden betekend dat een groei van 500%quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 16:44 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Denk dat het duidelijk is dat hij het een beetje een dom vindt als je denkt dat VeChain niet meer gaat groeien.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 16:46 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Kan je ook een gewone reply geven of snap je het echt niet?
Dudequote:Op dinsdag 28 augustus 2018 16:46 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Kan je ook een gewone reply geven of snap je het echt niet?
Neuh dat niet perse. Het vastklampen aan de marketcap vind ik dom. Voor iets wat pas kort bestaat en pas zeer kortgeleden populair is geworden is het nogal kortzichtig zelfs. Het kan de komende jaren echt nog alle kanten op.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 16:48 schreef illusions het volgende:
[..]
Denk dat het duidelijk is dat hij het een beetje een dom vindt als je denkt dat VeChain niet meer gaat groeien.
Het topic wordt nog steeds gedomineerd door vechain houders helaasquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 17:01 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dudekijk zelf op CMC waar VET staat en waar de totale market cap ooit stond en trek je eigen conclusies. Daarnaast is de market cap natuurlijk maar een zeer beperkte indicator voor goede profits. Anders kun je beter all-in gaan op shitcoin X op plek 254.
Daarnaast, waarom zou BTC over 3 jaar nog marktleider zijn? Misschien gaat de marketcap nog wel ooit x100
Jip en Janneke modus: Marketcap is niet zo belangrijk. Het kan nog alle kanten op.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 17:04 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Het topic wordt nog steeds gedomineerd door vechain houders helaas
Misschien moet je ook even kijken naar wat de marketcaps van andere coins ooit waren. Vechain is daar geen uitzondering in of zo.
Oh noes, de marketcap.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 16:44 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Nice heb er hier 73k vanquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 17:18 schreef Rossdale het volgende:
https://coinmarketcap.com/currencies/vulcano/
Met een marketcap van $1 miljard mag je er dan aardig wat instoppen wil je er rijk mee worden.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 17:24 schreef KappenBakken het volgende:
Geen gezeik met vet is iedereen rijk.
om het toch maar weer van een andere kant aan te fietsen, je kan ook stellen dat Vechain zn grote pump al lang gehad heeft. Want waar is die hoge notering op CMC nou echt op gebaseerd? marketing en toekomstige beloftes.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 17:04 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Neuh dat niet perse. Het vastklampen aan de marketcap vind ik dom. Voor iets wat pas kort bestaat en pas zeer kortgeleden populair is geworden is het nogal kortzichtig zelfs. Het kan de komende jaren echt nog alle kanten op.
SEAL.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 17:47 schreef Koelkastje het volgende:
Donder allemaal eens op maar het VeChain topic
daar word je met pek en veren weggejaagd als je kritisch doetquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 17:47 schreef Koelkastje het volgende:
Donder allemaal eens op maar het VeChain topic
Dat vond ik altijd het leuke aan de Telegram van EtherLink (voorheen LendConnect). Die hebben nu de groep omgekit naar "Crypto Investeerders Nederland" ofzo. Ze zijn zelf namelijk het vertrouwen ook verloren.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 17:48 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
daar word je met pek en veren weggejaagd als je kritisch doet
Waarom die geforceerde focus op vechain? Doe dat lekker in het vechain topic. Het ging over het belang van market cap in het algemeen. Waarom jij over vechain begint is mij een raadsel.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 17:44 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
om het toch maar weer van een andere kant aan te fietsen, je kan ook stellen dat Vechain zn grote pump al lang gehad heeft. Want waar is die hoge notering op CMC nou echt op gebaseerd? marketing en toekomstige beloftes.
en voordat iemand gaat zeggen maar vechain heeft al werkende producten etc. Vertel mij eens wie en vooral hoe er gebruik gemaakt wordt van vechain
Heb je het al geprobeerd op de Vechain officiële dutch telegram? Ik ben benieuwd hoe ze daar reagerenquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 17:48 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Omdat het hier ook altijd over VeChain gaat, ik rol gewoon meequote:Op dinsdag 28 augustus 2018 18:00 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Waarom die geforceerde focus op vechain? Doe dat lekker in het vechain topic. Het ging over het belang van market cap in het algemeen. Waarom jij over vechain begint is mij een raadsel.
Kritiek moet wel van enig inhoudelijk niveau zijn.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 17:48 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Ok je lult maar wat dus.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 18:04 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Omdat het hier ook altijd over VeChain gaat, ik rol gewoon mee
Iets niet willen horen is anders dan niet inhoudelijk zijnquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 18:04 schreef fathank het volgende:
[..]
Kritiek moet wel van enig inhoudelijk niveau zijn.
Wil liever aardig wat in je moeder stoppen, maar het kan niet allemaal meezitten he!quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 17:42 schreef Viespeuk2018 het volgende:
[..]
Met een marketcap van $1 miljard mag je er dan aardig wat instoppen wil je er rijk mee worden.
MOD HELP HIJ PEST MIJ!quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 18:27 schreef KappenBakken het volgende:
[..]
Wil liever aardig wat in je moeder stoppen, maar het kan niet allemaal meezitten he!
Een beetje tegengeluid op fok geven kost me al genoeg tijdquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 18:02 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Heb je het al geprobeerd op de Vechain officiële dutch telegram? Ik ben benieuwd hoe ze daar reageren
Hoeveel verwacht jij dan dat VET nog gaat groeien?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 18:34 schreef illusions het volgende:
Alsof die market cap ook maar iets uitmaakt t.o.v. ROI.
Gelul, jij zit erin voor het geld.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 18:44 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik zit Erin voor de techniek
En vechain is overduidelijk de beste
Dus
Ik heb geen flauw idee, ik doe alleen aan day/swingtraden en het interesseert me geen fluit waar een coin voor staat en daar doe ik ook bijna geen onderzoek naar.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 18:46 schreef Viespeuk2018 het volgende:
[..]
Hoeveel verwacht jij dan dat VET nog gaat groeien?
Je zal maar een coin als Bitconnect proberen te swingtraden en ineens REKT zijn. Lijkt me niet een goed plan.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 18:48 schreef illusions het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee, ik doe alleen aan day/swingtraden en het interesseert me geen fluit waar een coin voor staat en daar doe ik ook bijna geen onderzoek naar.
Je reageert op iets over market cap en begint vervolgens een relaas over vechain. Moet ik dit echt uitleggen?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 18:08 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Hoezo? Als dat zo is lul ik net zoveel als mensen die VeChain de hemel in praten
Ok ik had je niet moeten quoten dan was het wel goed? kijk een paar posts boven die en je ziet dat vechain nogal vaak genoemd werdquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 18:53 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Je reageert op iets over market cap en begint vervolgens een relaas over vechain. Moet ik dit echt uitleggen?
Ok okquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 18:55 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Ok ik had je niet moeten quoten dan was het wel goed? kijk een paar posts boven die en je ziet dat vechain nogal vaak genoemd werd
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 17:01 schreef leolinedance het volgende:
Daarnaast, waarom zou BTC over 3 jaar nog marktleider zijn?
Daarom koop je een coin/token ook als 'ie laag staat hè slimmerik.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 18:51 schreef Viespeuk2018 het volgende:
[..]
Je zal maar een coin als Bitconnect proberen te swingtraden en ineens REKT zijn. Lijkt me niet een goed plan.
Dan moet je toch wel weten wat de reden is dat ie zo laag staat. Je had Bitconnect op 16 jan laag kunnen inkopen om vervolgens rekt te gaan slimpie.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:01 schreef illusions het volgende:
[..]
Daarom koop je een coin/token ook als 'ie laag staat hè slimmerik.
Globaal hou ik het e.e.a. heus wel bij hoor, maar dat is niet waar het in de hoofdzaak om gaat. Bij daytraden let je voornamelijk op andere dingen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:05 schreef Viespeuk2018 het volgende:
[..]
Dan moet je toch wel weten wat de reden is dat ie zo laag staat. Je had Bitconnect op 16 jan laag kunnen inkopen om vervolgens rekt te gaan slimpie.
Dat is mijn punt, het werkt niet echt. De response tijd van Waves DEX is op dit moment echt om te huilen. Als je een swap trade doet ben je zo 20 seconde verder (ook met api).quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 13:03 schreef MaGNeT het volgende:
De hele Waves DEX draait ook al op de Waves blockchain, kan prima.
Komt allemaal goed, september is wavesmaand!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:10 schreef Aventuras het volgende:
[..]
Dat is mijn punt, het werkt niet echt. De response tijd van Waves DEX is op dit moment echt om te huilen. Als je een swap trade doet ben je zo 20 seconde verder (ook met api).
Ben benieuwd of ze dat ooit naar onder een seconde krijgen.
Wanneer, tijdens de ico hype van januari zeker?quote:
Ah tof! Zijn dan alle bugs er eindelijk eens uit?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:38 schreef noobcrypto het volgende:
[..]
Komt allemaal goed, september is wavesmaand!!!!!!!!!!
Staar je niet blind op BTC, over een paar jaar kan de markt er heel anders uitzien. Besef je dat ook Bitcoin pas relatief kort bestaat.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:14 schreef Aventuras het volgende:
[..]
Wanneer, tijdens de ico hype van januari zeker?
Vorig jaar zomer? The flippening?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:09 schreef illusions het volgende:
[..]
Uhh, hoe is ETH ooit in de buurt gekomen???
Ah oké, maar goed dat ik niet al mijn zuur verdiende spaargeld er heb ingestopt dan!quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:27 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Staar je niet blind op BTC, over een paar jaar kan de markt er heel anders uitzien. Besef je dat ook Bitcoin pas relatief kort bestaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |