abonnement Unibet Coolblue
pi_176495826


Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;


Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Lees hier een uitleg, handleidingen, crypto-woordenboek etc,
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin
/r/btc

Bitcoin resources (websites)

Bitcoin en belastingaangifte

Bitcoins als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoins en andere cryptovaluta wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro’s) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw ‘coins’ op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw currencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw cryptovaluta in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van Bitcoin of Altcoins
- Open een account op bijv Binance.(Zie hierboven)
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Ether. Kopieer het wallet-adres.
- Koop Ether (bijvoorbeeld bij BTC-direct of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in Ether op Binance. Via de Exchanges kan je Ether kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.

[ afbeelding ]
  zondag 14 januari 2018 @ 12:00:55 #2
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_176495843
Fipo!
pi_176495849
Ging het maar wat meer over Req en Fun. Helaas weinig reden toe :(
pi_176495878
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 12:01 schreef Klaphark het volgende:
Ging het maar wat meer over Req en Fun. Helaas weinig reden toe :(
nouja dan nog eentje dan over de deal van VEN:

China’s tobacco market accounts for roughly 30% of the world’s total consumption of cigarettes and is the world’s largest manufacturer of tobacco products measured in revenue. In the first half of 2017, China sold 24,752,000 cases of cigarettes (a standard case in China is 250 cartons), in the amount of approximately producing 772.712 billion yuan ( 119 miljard dollar ) in sales.
pi_176495928
let's go 7 dollar! *O*

helaas maar 100 stuks -O-
pi_176495953
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 12:05 schreef Syphixx het volgende:
let's go 7 dollar! *O*

helaas maar 100 stuks -O-
Ik heb er maar 80:)
pi_176495955
Lol ik kan weer een lambo kopen
pi_176495959
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 12:01 schreef Klaphark het volgende:
Ging het maar wat meer over Req en Fun. Helaas weinig reden toe :(
Die komen nog.
Koning.
  Moderator / Redactie Sport zondag 14 januari 2018 @ 12:09:05 #9
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176495987
REQ en LSK komen binnenkort ook goed :)


Begin trouwens steeds meer te geloven dat die sell walls geplaatst worden door VEN insiders zelf, om te voorkomen dat het te snel stijgt.
pi_176495989
aardig wat mooie groene candles nu, lijkt erop dat de grote sell walls even weg zijn
  zondag 14 januari 2018 @ 12:10:33 #11
62913 Blik
The one and Only!
pi_176496010
Ik heb ook maar 74 VEN, gisterenavond nog gedacht om bij te kopen tot minimaal 100, maar ik kon het niet verkroppen een coin met verlies te verkopen... :(
pi_176496020
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 12:10 schreef Blik het volgende:
Ik heb ook maar 74 VEN, gisterenavond nog gedacht om bij te kopen tot minimaal 100, maar ik kon het niet verkroppen een coin met verlies te verkopen... :(
klote dat er dan geen extra fiat klaarstaat he
pi_176496037
Misschien kan het allang maar Binance accepteert weer nieuwe gebruikers.
pi_176496039
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 12:02 schreef Predator38 het volgende:

[..]

nouja dan nog eentje dan over de deal van VEN:

China’s tobacco market accounts for roughly 30% of the world’s total consumption of cigarettes and is the world’s largest manufacturer of tobacco products measured in revenue. In the first half of 2017, China sold 24,752,000 cases of cigarettes (a standard case in China is 250 cartons), in the amount of approximately producing 772.712 billion yuan ( 119 miljard dollar ) in sales.
ik dacht dat ripple zaken deed met de slechte jongen, maar dat ven, tabakcoin >:) :7
pi_176496050
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 12:02 schreef Predator38 het volgende:

[..]

nouja dan nog eentje dan over de deal van VEN:

China’s tobacco market accounts for roughly 30% of the world’s total consumption of cigarettes and is the world’s largest manufacturer of tobacco products measured in revenue. In the first half of 2017, China sold 24,752,000 cases of cigarettes (a standard case in China is 250 cartons), in the amount of approximately producing 772.712 billion yuan ( 119 miljard dollar ) in sales.
De deal is met NRCC. Het is niet dat ze meteen de hele markt hebben. :9
pi_176496079
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 12:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

De deal is met NRCC. Het is niet dat ze meteen de hele markt hebben. :9
is nog maar even afwachten:

We are excited to announce that under the guidance of DNV GL, VeChain has signed an exclusive strategic partnership agreement with NRCC to develop and implement blockchain related solutions across their business network.

One of the partnership’s focus is to develop solutions for China’s tobacco industry via their partnerships with the State Tobacco Monopoly Administration and the China National Tobacco Corporation.

VeChain will be providing proof of origin and anti-counterfeit technology to track Chinese produced tobacco products throughout the entire supply chain. This partnership came into place as China announced a crackdown on smuggled counterfeit cigarettes.
  zondag 14 januari 2018 @ 12:14:58 #17
62913 Blik
The one and Only!
pi_176496082
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 12:10 schreef Predator38 het volgende:

[..]

klote dat er dan geen extra fiat klaarstaat he
Tja, keuzes. Ik wil er niet meer geld insteken dan ik nu heb gedaan.
pi_176496084
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 12:01 schreef Klaphark het volgende:
Ging het maar wat meer over Req en Fun. Helaas weinig reden toe :(
FUN mag wel eens stijgen
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176496099
De hele wereld heeft Ven lijkt het, is het met zo'n volume niet erg lastig om echt skyhigh te gaan, zoals bv Neo?
pi_176496100
Dit nieuws van Vechain is natuurlijk ook als zoethoudertje omdat het rebranding event is uitgesteld naar 26 februari, denk dat we tussendoor nog wat partners te horen krijgen om de koers gestaag te laten stijgen.
pi_176496119
https://etherscan.io/toke(...)9e3134aec5e1508a46c7
Wohooo, de UTN-Ptjes van Universa zijn te vinden op de Ethereum blockchain.

pi_176496123
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 12:14 schreef Blik het volgende:

[..]

Tja, keuzes. Ik wil er niet meer geld insteken dan ik nu heb gedaan.
Wij ook, gaan al een zomerhuisje bouwen...en als ik nu alles wat ik erin heb verlies zou het zonde zijn maar ik zou er geen boterham minder om eten.
pi_176496141
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 12:15 schreef Klaphark het volgende:
De hele wereld heeft Ven lijkt het, is het met zo'n volume niet erg lastig om echt skyhigh te gaan, zoals bv Neo?
XRP staat ook nog in de top3 qua marketcap, niks is onmogelijk :X :X :X
pi_176496144
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 12:15 schreef LoveProfuzion het volgende:
Dit nieuws van Vechain is natuurlijk ook als zoethoudertje omdat het rebranding event is uitgesteld naar 26 februari, denk dat we tussendoor nog wat partners te horen krijgen om de koers gestaag te laten stijgen.
Indd, een dag na het nieuws van Wtc en wat negativiteit. Even momentum erin gooien.
  zondag 14 januari 2018 @ 12:18:00 #25
419161 Chaes
Badr, BADR!
pi_176496146
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 11:51 schreef Predator38 het volgende:

[..]

https://medium.com/@vecha(...)ginning-d9f0fdbdc910

https://cdn.vechain.com/vechain_ico_ideas_of_development_en.pdf

http://news.hotbit.io/vechain-insights-vol-12-27112017-01122017/

VeChain will be providing proof of origin and anti-counterfeit technology to track Chinese produced tobacco products throughout the entire supply chain. This partnership came into place as China announced a crackdown on smuggled counterfeit cigarettes.

BEIJING -- Chinese tobacco authorities seized 195,000 cartons of smuggled and counterfeit cigarettes in the first half of this year, the State Tobacco Monopoly Administration said Thursday.

Tobacco authorities at all levels worked closely with the police and customs authorities to intensify the crackdown on smuggling gangs.

China's tobacco market accounts for roughly 30% of the world's total consumption of cigarettes and is the world's largest manufacturer of tobacco products measured in revenue. In the first half of 2017, China sold 24,752,000 cases of cigarettes (a standard case in China is 250 cartons), in the amount of approximately producing 772.712 billion yuan in sales.

Thanks _O_
  zondag 14 januari 2018 @ 12:18:55 #26
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_176496159
Neo wallet op bittrex is al sinds 1 Jan in onderhoud. Wtf zijn ze daar aan het doen?
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
  zondag 14 januari 2018 @ 12:19:38 #27
419161 Chaes
Badr, BADR!
pi_176496168
https://thorcalculator.com/

Deze is trouwens ook wel handig voor iedereen die redelijk wat VEN heeft ^O^
pi_176496184
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 12:17 schreef Predator38 het volgende:

[..]

XRP staat ook nog in de top3 qua marketcap, niks is onmogelijk :X :X :X
Slaat dat ook echt ergens op of komt dat door een grote hoeveelheid XRP die de oprichters vasthouden en die dus niet op de markt beschikbaar zijn maar wel in de marketcap worden meegerekend?
pi_176496196
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 12:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

De deal is met NRCC. Het is niet dat ze meteen de hele markt hebben. :9
Dat hebben ze dus wel, gezien dat bedrijf 99,8% van de China markt in handen heeft. Het is een monopolistisch staatsbedrijf in handen van de overheid.
pi_176496238
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 12:19 schreef Chaes het volgende:
https://thorcalculator.com/

Deze is trouwens ook wel handig voor iedereen die redelijk wat VEN heeft ^O^
Dat kan idd best lekker worden.
Koning.
  zondag 14 januari 2018 @ 12:23:39 #31
62913 Blik
The one and Only!
pi_176496239
quote:
14s.gif Op zondag 14 januari 2018 12:16 schreef Typisch het volgende:
https://etherscan.io/toke(...)9e3134aec5e1508a46c7
Wohooo, de UTN-Ptjes van Universa zijn te vinden op de Ethereum blockchain.

[ afbeelding ]
5 miljard stuks, holy shit
pi_176496244
quote:
10s.gif Op zondag 14 januari 2018 12:21 schreef Faeroer het volgende:
monopolistisch staatsbedrijf in handen van de overheid.
"monopolistisch staatsbedrijf in handen van de overheid"

ah wat klinkt dit goed zeg, kom maar op met die andere deals ! *O* *O* *O* *O*
pi_176496247
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 12:19 schreef Chaes het volgende:
https://thorcalculator.com/

Deze is trouwens ook wel handig voor iedereen die redelijk wat VEN heeft ^O^
Van dat hele thor gebeuren snap ik dus eerlijk gezegd helemaal niks. :{
pi_176496250
Ik heb even een centraal Vechain topic gemaakt. BTC / Centraal Vechain (VEN) topic

Als iemand toevoegingen heeft voor de OP, plaats ik die er bij.
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_176496265
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 12:24 schreef LoveProfuzion het volgende:

[..]

Van dat hele thor gebeuren snap ik dus eerlijk gezegd helemaal niks. :{
Als je Vechain hebt en in de wallet plaatst (die nog uit moet komen) dan krijg je automatisch Thor. Zie het als een soort dividend. Net als Gas bij Neo.
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_176496284
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 12:25 schreef Patroon het volgende:

[..]

Als je Vechain hebt en in de wallet plaatst (die nog uit moet komen) dan krijg je automatisch Thor. Zie het als een soort dividend. Net als Gas bij Neo.
Bij gas levert dat behoorlijk wat op.
Koning.
pi_176496290
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 12:23 schreef Blik het volgende:

[..]

5 miljard stuks, holy shit
Voor welke prijs zijn ze bij de ICO eruit gegaan?
pi_176496292
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 12:26 schreef tha_dark het volgende:

[..]

Bij gas levert dat behoorlijk wat op.
De verwachting is dat Thor dat ook zal doen.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176496336
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 12:25 schreef Patroon het volgende:

[..]

Als je Vechain hebt en in de wallet plaatst (die nog uit moet komen) dan krijg je automatisch Thor. Zie het als een soort dividend. Net als Gas bij Neo.
Binance gaat dat waarschijnlijk ook automatisch doen
pi_176496344
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 12:25 schreef Patroon het volgende:

[..]

Als je Vechain hebt en in de wallet plaatst (die nog uit moet komen) dan krijg je automatisch Thor. Zie het als een soort dividend. Net als Gas bij Neo.
_O_ Dank je!
  zondag 14 januari 2018 @ 12:31:08 #41
62913 Blik
The one and Only!
pi_176496372
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 12:29 schreef Predator38 het volgende:

[..]

Binance gaat dat waarschijnlijk ook automatisch doen
Dat zou heel relax zijn
pi_176496431
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 12:18 schreef hmmmz het volgende:
Neo wallet op bittrex is al sinds 1 Jan in onderhoud. Wtf zijn ze daar aan het doen?
Die teringhonden zijn waarschijnlijk gewoon iedereens GAS aan het innen. Zolang in onderhoud is echt belachelijk.
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.
pi_176496468
Ik ga de delta app maar verwijderen denk ik. Elke keer als ik kijk zijn er weer euros weg :')
pi_176496475
thnx
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_176496497
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 12:35 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Ik ga de delta app maar verwijderen denk ik. Elke keer als ik kijk zijn er weer euros weg :')
-O- -O- -O- c_/
  Moderator / Redactie Sport zondag 14 januari 2018 @ 12:36:25 #46
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176496499
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 12:35 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Ik ga de delta app maar verwijderen denk ik. Elke keer als ik kijk zijn er weer euros weg :')
Tip van flip: ligt niet aan de app :P

Gewoon niet te vaak kijken :D
pi_176496507
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 12:29 schreef Predator38 het volgende:

[..]

Binance gaat dat waarschijnlijk ook automatisch doen
Zou mooi zijn. Bron?
pi_176496511
Ik begrijp niet zo goed waarom iedereen zo graag elke dag meer geld wil als je toch niet van plan bent om uit te cashen. Het is pas belangrijk hoeveel je portfolio of coin waard is als je gaat uitcashen...hecht er dan ook tussendoor geen waarde aan, je hebt enkel jezelf te pakken.
Maar ik kan 't mis hebben...
  Moderator / Redactie Sport zondag 14 januari 2018 @ 12:38:03 #49
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176496523
Zo ETH heeft er geen zin meer in? (nevermind valt mee volgens mij, ging even hard, maar duurde niet lang :P)
pi_176496565
85% van de top100 staat in het rood nu.....en we gaan weer verder.
pi_176496571
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 12:37 schreef Patroon het volgende:
Ik begrijp niet zo goed waarom iedereen zo graag elke dag meer geld wil als je toch niet van plan bent om uit te cashen.
part of the game :7
pi_176496593
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 12:23 schreef Blik het volgende:

[..]

5 miljard stuks, holy shit
Komen er geloof ik 3.3 miljard in omloop, die andere gaan in de kluis van adviseurs en het de foundation achter Universa. Die staan dan geloof ik een paar jaar vast.
pi_176496616
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 12:36 schreef Kyran het volgende:

[..]

Tip van flip: ligt niet aan de app :P

Gewoon niet te vaak kijken :D
Ik weet het, maar ik ben van nature altijd heel erg nieuwsgierig naar van allrs en dat is hiermee heel irritant :D
pi_176496618
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 12:40 schreef Syphixx het volgende:

[..]

part of the game :7
Magnet heeft echt niet zo'n profit gemaakt door elke dag zich druk te maken of hij er weer 100 dollar bij had of eraf...dan was hij gek geworden, aangezien hij ook periodes heeft gehad dat het alleen maar naar beneden ging.
Maar ik kan 't mis hebben...
  Moderator / Redactie Sport zondag 14 januari 2018 @ 12:44:55 #55
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176496657
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 12:42 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:

[..]

Ik weet het, maar ik ben van nature altijd heel erg nieuwsgierig naar van allrs en dat is hiermee heel irritant :D
Ik ook hoor, dus het is makkelijker gezegd ....

Eerste paar dagen had ik er last van. Nu kijk ik en denk ik boeien als ik 15% lager sta. Als je vertrouwen hebt in de coins die je hebt en niet rotzooi aan het kopen bent dan kan je er steeds makkelijker afstand van nemen.

Ik heb voor iedere coin een uitstap moment bepaald. Die evalueer ik wel weer als het zo ver is, dus tot die tijd blijf ik lekker hodlen of er moet echt iets geks gebeuren dat ik er opeens 0.0 vertrouwen meer in heb.
pi_176496680
Zo, we maken ons effe klaar voor de volgende BTC bull run jongens.

Weest bang.
  zondag 14 januari 2018 @ 12:45:40 #57
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176496683
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 12:42 schreef Patroon het volgende:

[..]

Magnet heeft echt niet zo'n profit gemaakt door elke dag zich druk te maken of hij er weer 100 dollar bij had of eraf...dan was hij gek geworden, aangezien hij ook periodes heeft gehad dat het alleen maar naar beneden ging.
Precies. Ik kan mij er ook totaal niet druk om maken. Hodl toch.
  Moderator / Redactie Sport zondag 14 januari 2018 @ 12:46:42 #58
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176496714
quote:
6s.gif Op zondag 14 januari 2018 12:45 schreef Typisch het volgende:
Zo, we maken ons effe klaar voor de volgende BTC bull run jongens.

Weest bang.
Denk je?

Als ETH even blijft droppen wilde ik just naar ETH switchen, maar kan maar niet kiezen tussen die twee :D
pi_176496715
quote:
6s.gif Op zondag 14 januari 2018 12:45 schreef Typisch het volgende:
Zo, we maken ons effe klaar voor de volgende BTC bull run jongens.

Weest bang.
Waarom bang? :?
pi_176496731
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 12:46 schreef Jurian95 het volgende:

[..]

Waarom bang? :?
Alleen als je volledig in alts zit dan natuurlijk.
pi_176496733
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 12:46 schreef Kyran het volgende:

[..]

Denk je?

Als ETH even blijft droppen wilde ik just naar ETH switchen, maar kan maar niet kiezen tussen die twee :D
Ik lul ook maar wat joh.
pi_176496735
quote:
14s.gif Op zondag 14 januari 2018 12:47 schreef Typisch het volgende:

[..]

Alleen als je volledig in alts zit dan natuurlijk.
Want een beetje winst missen is erg? :P
  zondag 14 januari 2018 @ 12:48:10 #63
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_176496750
quote:
14s.gif Op zondag 14 januari 2018 12:47 schreef Typisch het volgende:

[..]

Alleen als je volledig in alts zit dan natuurlijk.
Ik maak me niet druk.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
  Moderator / Redactie Sport zondag 14 januari 2018 @ 12:48:19 #64
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176496751
quote:
10s.gif Op zondag 14 januari 2018 12:47 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ik lul ook maar wat joh.
Morgen heel Wall Street op BTC jonguh, bam! :P
pi_176496758
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 12:48 schreef Kyran het volgende:

[..]

Morgen heel Wall Street op BTC jonguh, bam! :P
yes 0.2% stijging ! :B
pi_176496788
Bitcoin kennes, ik heb Ethereum op Kraken staan, hoe kan ik die daar af halen zodat ik kan handelen in coins die niet op Kraken staan?
Ik zie dat stappenplan niet goed voor me, vooral niet wat ik er precies voor moet doen/downloaden.
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
  Moderator / Redactie Sport zondag 14 januari 2018 @ 12:50:28 #67
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176496795
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 12:48 schreef Predator38 het volgende:

[..]

yes 0.2% stijging ! :B
Ik verwacht er echt helemaal niks van, dikke hype om niks denk ik. Iedereen lult elkaar maar na. Niet dat ik het erg zou vinden als er meer geld binnenkomt, maar geloof er niet zo in.
pi_176496796
quote:
7s.gif Op zondag 14 januari 2018 12:50 schreef Hoogstaande het volgende:
Bitcoin kennes, ik heb Ethereum op Kraken staan, hoe kan ik die daar af halen zodat ik kan handelen in coins die niet op Kraken staan?
Ik zie dat stappenplan niet goed voor me, vooral niet wat ik er precies voor moet doen/downloaden.
Binance account aanmaken, ETH naar Binance versturen en vanaf daar traden.
pi_176496836
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 12:50 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Binance account aanmaken, ETH naar Binance versturen en vanaf daar traden.
...
pi_176496857
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 12:50 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Binance account aanmaken, ETH naar Binance versturen en vanaf daar traden.
Okee, zo simpel had ik niet verwacht :D
Ben er geen grote held in, maar dat versturen moet niet zo moeilijk zijn toch?
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_176496880
quote:
7s.gif Op zondag 14 januari 2018 12:53 schreef Hoogstaande het volgende:

[..]

Okee, zo simpel had ik niet verwacht :D
Ben er geen grote held in, maar dat versturen moet niet zo moeilijk zijn toch?
Het is een kwestie van account aanmaken op Binance.
Withdrawen vanaf je andere exchange en naar Binance sturen. :)
  zondag 14 januari 2018 @ 12:54:47 #72
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_176496883
quote:
7s.gif Op zondag 14 januari 2018 12:53 schreef Hoogstaande het volgende:

[..]

Okee, zo simpel had ik niet verwacht :D
Ben er geen grote held in, maar dat versturen moet niet zo moeilijk zijn toch?
Klopt. Laat het 1x voordoen door een mattie van je en je kan het daarna zelf.
En altijd het laatste woord.
pi_176496884
quote:
7s.gif Op zondag 14 januari 2018 12:53 schreef Hoogstaande het volgende:

[..]

Okee, zo simpel had ik niet verwacht :D
Ben er geen grote held in, maar dat versturen moet niet zo moeilijk zijn toch?
Is prima te doen, bij Kraken moet je gewoon ETH withdrawen en bij Binance ETH depositen, daarna kan je verschillen combinaties traden. Als in Coin X/ETH

Probleem is wel dat Kraken blijkbaar wat problemen heeft sinds die updaten.
pi_176496946
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 12:54 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Is prima te doen, bij Kraken moet je gewoon ETH withdrawen en bij Binance ETH depositen, daarna kan je verschillen combinaties traden. Als in Coin X/ETH

Probleem is wel dat Kraken blijkbaar wat problemen heeft sinds die updaten.
Bedoel je dan withdrawen naar Ethereum wallet?
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 12:54 schreef BlauweTijger het volgende:

[..]

Klopt. Laat het 1x voordoen door een mattie van je en je kan het daarna zelf.
I see ^O^
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
  zondag 14 januari 2018 @ 12:58:55 #75
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176496966
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 12:50 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ik verwacht er echt helemaal niks van, dikke hype om niks denk ik. Iedereen lult elkaar maar na. Niet dat ik het erg zou vinden als er meer geld binnenkomt, maar geloof er niet zo in.
Dat dus. Net als o.a. die Binance prijsvraag met VEN. Nou, dat hebben we geweten :')
pi_176496975
quote:
7s.gif Op zondag 14 januari 2018 12:57 schreef Hoogstaande het volgende:

[..]

Bedoel je dan withdrawen naar Ethereum wallet?

[..]

I see ^O^
Nee withdrawen naar je binance account. Eth wallet staat hier buiten. Zijn veel YouTube filmpjes te vinden waar ze het voordoen.
pi_176496978
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 12:50 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ik verwacht er echt helemaal niks van, dikke hype om niks denk ik. Iedereen lult elkaar maar na. Niet dat ik het erg zou vinden als er meer geld binnenkomt, maar geloof er niet zo in.
Same here. Wanneer de volgende bom door zuid Korea gegooid gaat worden op crypto lijkt me een belangrijker punt.
pi_176496985
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 12:59 schreef ArnoldG0342 het volgende:

[..]

Nee withdrawen naar je binance account. Eth wallet staat hier buiten. Zijn veel YouTube filmpjes te vinden waar ze het voordoen.
Okee, ga ik even zoeken!

Dank voor de hulp :Y
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_176496989
quote:
7s.gif Op zondag 14 januari 2018 12:57 schreef Hoogstaande het volgende:

[..]

Bedoel je dan withdrawen naar Ethereum wallet?

[..]

I see ^O^
Ja. Dus bij Binance ga je naar deposit/withdraw en daar klik je op deposit bij ETH, je krijgt dan een Ethereum adres. Bij Kraken doe je withdraw en dan stuur je je ETH naar het adres van je Binance deposit.

Maar bij Kraken ligt withdraw er nu uit dus ik zou even geduld hebben :P
pi_176497008
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 12:59 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Ja. Dus bij Binance ga je naar deposit/withdraw en daar klik je op deposit bij ETH, je krijgt dan een Ethereum adres. Bij Kraken doe je withdraw en dan stuur je je ETH naar het adres van je Binance deposit.

Maar bij Kraken ligt withdraw er nu uit dus ik zou even geduld hebben :P
Duidelijk.
Ja heeft geen haast, maar vind het wel handig om te weten hoe het uberhaupt moet :P
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_176497058
Bear market.
pi_176497064
Nog een laatste vraag, werkt dat exact hetzelfde bij Bittrex ipv Binance?
De coin die ik wil hebben staat daar op namelijk.

Lijkt me wel, maar toch even voor de zekerheid navragen.
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_176497082
quote:
7s.gif Op zondag 14 januari 2018 13:00 schreef Hoogstaande het volgende:

[..]

Duidelijk.
Ja heeft geen haast, maar vind het wel handig om te weten hoe het uberhaupt moet :P
Dit filmpje is met ripple van kraken naar binance. Als je dit volgt voor eth moet het goedkomen. Opletten het eth is dus een ander adres dan het ripple adres wat in filmpje wordt gebruikt.

  zondag 14 januari 2018 @ 13:06:17 #84
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_176497135
Neem aan dat iedereen vuistdiep in Bee Token gaat? :)
En altijd het laatste woord.
pi_176497159
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 13:06 schreef BlauweTijger het volgende:
Neem aan dat iedereen vuistdiep in Bee Token gaat? :)
Zit er wel naar te kijken.
pi_176497161
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 13:06 schreef BlauweTijger het volgende:
Neem aan dat iedereen vuistdiep in Bee Token gaat? :)
Zit nog te twijfelen :P

Weet niet of blockchain wel zoveel meerwaarde heeft daar.
  Moderator zondag 14 januari 2018 @ 13:07:57 #87
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_176497176
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 13:02 schreef Gehrman het volgende:
Bear market.
:')

We hebben al in geen maanden een bearmarket gezien.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  zondag 14 januari 2018 @ 13:08:34 #88
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_176497182
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 13:07 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Zit nog te twijfelen :P

Weet niet of blockchain wel zoveel meerwaarde heeft daar.
Het team dat er achter zit _O_
En altijd het laatste woord.
pi_176497183
quote:
10s.gif Op zondag 14 januari 2018 13:07 schreef onlogisch het volgende:

[..]

:')

We hebben al in geen maanden een bearmarket gezien.
Idd het is er weer tijd voor.
  zondag 14 januari 2018 @ 13:08:57 #90
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176497189
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 13:06 schreef BlauweTijger het volgende:
Neem aan dat iedereen vuistdiep in Bee Token gaat? :)
Hij staat op de shortlist in ieder geval.
  Moderator / Redactie Sport zondag 14 januari 2018 @ 13:09:03 #91
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176497193
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 13:07 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Zit nog te twijfelen :P

Weet niet of blockchain wel zoveel meerwaarde heeft daar.
Dit. Iedereen is er heel enthousiast over, maar ik zie het nog niet echt, dus ben benieuwd :D Als iemand kan uitleggen waarom zij denken dat het een toegevoegde waarde heeft zou ik het op prijs stellen.
pi_176497201
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 13:08 schreef BlauweTijger het volgende:

[..]

Het team dat er achter zit _O_
Ja dat klopt wel hoor, maar Airbnb heeft vooral problemen met regulatie vanuit overheid ik vraag mij af of een gedecentraliseerde Airbnb die problemen aanpakt.
  zondag 14 januari 2018 @ 13:09:25 #93
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176497202
quote:
7s.gif Op zondag 14 januari 2018 13:02 schreef Hoogstaande het volgende:
Nog een laatste vraag, werkt dat exact hetzelfde bij Bittrex ipv Binance?
De coin die ik wil hebben staat daar op namelijk.

Lijkt me wel, maar toch even voor de zekerheid navragen.
Ongeveer.
  zondag 14 januari 2018 @ 13:12:13 #94
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_176497268
Beetoken is de Airbnb op de blockchain. Het verschil zit hem in het feit dat het platform van Beetoken gedecentraliseerd en zich bevindt op de blockchain, waardoor zij geen hoge commissie fees kunnen vragen en de kosten van het boeken van een appartement minimaal zijn. Doordat de transacties op de blockchain plaatsvinden, zal het aanbieden en boeken van woningen transparanter en veiliger zijn. Het doel is om de waarde terug te geven aan de mensen die waarde leveren; degene die hun huis delen en de mensen die erin verblijven. Geen hoge commissie kosten, geen onevenredige prijzen.

Het team bestaat uit ervaren mensen die hebben gewerkt bij Google en Uber. Dit belooft een zeer interessant project te zijn en kan wellicht de directe concurrenct worden van AirBnb in de komende jaren.
En altijd het laatste woord.
  zondag 14 januari 2018 @ 13:13:03 #95
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176497291
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 13:12 schreef BlauweTijger het volgende:
Beetoken is de Airbnb op de blockchain. Het verschil zit hem in het feit dat het platform van Beetoken gedecentraliseerd en zich bevindt op de blockchain, waardoor zij geen hoge commissie fees kunnen vragen en de kosten van het boeken van een appartement minimaal zijn. Doordat de transacties op de blockchain plaatsvinden, zal het aanbieden en boeken van woningen transparanter en veiliger zijn. Het doel is om de waarde terug te geven aan de mensen die waarde leveren; degene die hun huis delen en de mensen die erin verblijven. Geen hoge commissie kosten, geen onevenredige prijzen.

Het team bestaat uit ervaren mensen die hebben gewerkt bij Google en Uber. Dit belooft een zeer interessant project te zijn en kan wellicht de directe concurrenct worden van AirBnb in de komende jaren.
Waarom zouden zij geen hoge fees kunnen vragen voor gebruik van het platform?
  zondag 14 januari 2018 @ 13:13:20 #96
286575 Roces18
Chef de party
pi_176497300
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 13:12 schreef BlauweTijger het volgende:
Beetoken is de Airbnb op de blockchain. Het verschil zit hem in het feit dat het platform van Beetoken gedecentraliseerd en zich bevindt op de blockchain, waardoor zij geen hoge commissie fees kunnen vragen en de kosten van het boeken van een appartement minimaal zijn. Doordat de transacties op de blockchain plaatsvinden, zal het aanbieden en boeken van woningen transparanter en veiliger zijn. Het doel is om de waarde terug te geven aan de mensen die waarde leveren; degene die hun huis delen en de mensen die erin verblijven. Geen hoge commissie kosten, geen onevenredige prijzen.

Het team bestaat uit ervaren mensen die hebben gewerkt bij Google en Uber. Dit belooft een zeer interessant project te zijn en kan wellicht de directe concurrenct worden van AirBnb in de komende jaren.
Het punt is dat de overheid er moeite mee heeft. Die zit niet te wachten op airbnb etc. dus ook niet op beetoken shit
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_176497317
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 13:12 schreef BlauweTijger het volgende:
Beetoken is de Airbnb op de blockchain. Het verschil zit hem in het feit dat het platform van Beetoken gedecentraliseerd en zich bevindt op de blockchain, waardoor zij geen hoge commissie fees kunnen vragen en de kosten van het boeken van een appartement minimaal zijn. Doordat de transacties op de blockchain plaatsvinden, zal het aanbieden en boeken van woningen transparanter en veiliger zijn. Het doel is om de waarde terug te geven aan de mensen die waarde leveren; degene die hun huis delen en de mensen die erin verblijven. Geen hoge commissie kosten, geen onevenredige prijzen.

Het team bestaat uit ervaren mensen die hebben gewerkt bij Google en Uber. Dit belooft een zeer interessant project te zijn en kan wellicht de directe concurrenct worden van AirBnb in de komende jaren.
Waar heb je deze reclame tekst vandaan getrokken? En nog wel in het Nederlands _O_
pi_176497319
Nog even geduld voor een BTC moon

  zondag 14 januari 2018 @ 13:14:39 #99
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176497341
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 13:13 schreef Atlantis- het volgende:
Nog even geduld voor een BTC moon

[ afbeelding ]
:')
  Moderator / Redactie Sport zondag 14 januari 2018 @ 13:14:52 #100
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176497347
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 13:12 schreef BlauweTijger het volgende:
Beetoken is de Airbnb op de blockchain. Het verschil zit hem in het feit dat het platform van Beetoken gedecentraliseerd en zich bevindt op de blockchain, waardoor zij geen hoge commissie fees kunnen vragen en de kosten van het boeken van een appartement minimaal zijn. Doordat de transacties op de blockchain plaatsvinden, zal het aanbieden en boeken van woningen transparanter en veiliger zijn. Het doel is om de waarde terug te geven aan de mensen die waarde leveren; degene die hun huis delen en de mensen die erin verblijven. Geen hoge commissie kosten, geen onevenredige prijzen.

Het team bestaat uit ervaren mensen die hebben gewerkt bij Google en Uber. Dit belooft een zeer interessant project te zijn en kan wellicht de directe concurrenct worden van AirBnb in de komende jaren.
Gaat Bee zelf geen commissie vragen / pakken? Wat is hun winstmodel?

Daarnaast is grootste probleem van AirBNB meestal de (lokale) overheid, dus dat wordt dan alsnog niet opgelost.

Wil niet negatief doen hoor, gewoon even discussie :D
  zondag 14 januari 2018 @ 13:15:23 #101
286575 Roces18
Chef de party
pi_176497364
Ik dacht overigens gelezen te hebben ergens dat korea weer op coinmarket zit/komt?
klopt dat?
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_176497503
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 13:02 schreef Gehrman het volgende:
Bear market.
:') _!
pi_176497550
Leuke aan BeeToken is wel dat het weer op de Ethereum blockchain gebouwd wordt :P
  zondag 14 januari 2018 @ 13:27:46 #104
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176497588
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 13:25 schreef BakkenKappen het volgende:
Leuke aan BeeToken is wel dat het weer op de Ethereum blockchain gebouwd wordt :P
Daarom ook ETH hodlen :P
pi_176497651
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 13:14 schreef leolinedance het volgende:

[..]

:')
Niet haten op deze next level TA
  zondag 14 januari 2018 @ 13:33:55 #106
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_176497693
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 11:51 schreef Predator38 het volgende:

VeChain will be providing proof of origin and anti-counterfeit technology to track Chinese produced tobacco products throughout the entire supply chain. This partnership came into place as China announced a crackdown on smuggled counterfeit cigarettes.

BEIJING -- Chinese tobacco authorities seized 195,000 cartons of smuggled and counterfeit cigarettes in the first half of this year, the State Tobacco Monopoly Administration said Thursday.

Tobacco authorities at all levels worked closely with the police and customs authorities to intensify the crackdown on smuggling gangs.

China's tobacco market accounts for roughly 30% of the world's total consumption of cigarettes and is the world's largest manufacturer of tobacco products measured in revenue. In the first half of 2017, China sold 24,752,000 cases of cigarettes (a standard case in China is 250 cartons), in the amount of approximately producing 772.712 billion yuan in sales.

Eigenlijk is deze coin zwaar tegen mijn principes... -O-
Ja inderdaad, V. ja.
pi_176497716
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 13:25 schreef BakkenKappen het volgende:
Leuke aan BeeToken is wel dat het weer op de Ethereum blockchain gebouwd wordt :P
Zodra de Lisk SDK uitkomt gaat alles daarop gebouwd worden.
pi_176497721
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 13:33 schreef V. het volgende:

[..]

Eigenlijk is deze coin zwaar tegen mijn principes... -O-
:')
  zondag 14 januari 2018 @ 13:35:18 #109
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_176497726
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 13:06 schreef BlauweTijger het volgende:
Neem aan dat iedereen vuistdiep in Bee Token gaat? :)
Waarom? Is niet nieuw, de ico van rentberry is ook net afgelopen
Please sir. When moon? When Mustang?
  zondag 14 januari 2018 @ 13:36:27 #110
61320 TwztId
ja toch..
pi_176497752
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 13:33 schreef V. het volgende:

[..]

Eigenlijk is deze coin zwaar tegen mijn principes... -O-
Alle principes hebben een prijs.
pi_176497754
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 13:34 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Zodra de Lisk SDK uitkomt gaat alles daarop gebouwd worden.
Alleen nog niet bekend wanneer die uit gaat komen, helaas.
pi_176497831
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 13:33 schreef V. het volgende:

[..]

Eigenlijk is deze coin zwaar tegen mijn principes... -O-
Dat zei ik net ook tegen mijn vriend :P Zo van, nou gaan we de tabaksindustrie helpen :{

Maar hee, als ik er geld aan verdien, who cares 8)7 *O*
  Moderator zondag 14 januari 2018 @ 13:43:32 #113
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_176497876
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 13:40 schreef Yashaaaaa het volgende:

[..]

Dat zei ik net ook tegen mijn vriend :P Zo van, nou gaan we de tabaksindustrie helpen :{

Maar hee, als ik er geld aan verdien, who cares 8)7 *O*
Waarom ga je dan niet gewoon de wapenhandel in?
Of start je een handel in kleding gemaakt door kinderhandjes?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  zondag 14 januari 2018 @ 13:43:35 #114
192229 XDo
Orgasm beat it!
pi_176497880
Xrb neemt wederom een flinke duik. Wat is daar loos?
It's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.
pi_176497893
Hele linie neemt een duik. $ zakt hard, mijn btc blijft ongeveer gelijk
pi_176497894
quote:
9s.gif Op zondag 14 januari 2018 13:43 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Waarom ga je dan niet gewoon de wapenhandel in?
Of start je een handel in kleding gemaakt door kinderhandjes?
:')
  zondag 14 januari 2018 @ 13:45:38 #117
419161 Chaes
Badr, BADR!
pi_176497907
Gaat weer hard omlaag... -O-
pi_176497918
quote:
9s.gif Op zondag 14 januari 2018 13:43 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Waarom ga je dan niet gewoon de wapenhandel in?
Of start je een handel in kleding gemaakt door kinderhandjes?
Dat doet de gemiddelde persoon toch wel.
pi_176497929
er klopt ook niks meer van de hele markt:

BTC down, bijna alle altcoins down
BTC up, altcoins down

:B :B :B
pi_176497938
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 13:46 schreef Predator38 het volgende:
er klopt ook niks meer van de hele markt:

BTC down, bijna alle altcoins down
BTC up, altcoins down

:B :B :B
Weet je hoe dat komt?

Bitcoin = king.
pi_176497943
Verder: principes :')_!
  Moderator zondag 14 januari 2018 @ 13:48:18 #122
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_176497956
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 13:45 schreef Chaes het volgende:
Gaat weer hard omlaag... -O-
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_176498007
Juist... HODL!!!

Lang geleden dat ik alles in het rood had staan :(
  zondag 14 januari 2018 @ 13:52:11 #124
419161 Chaes
Badr, BADR!
pi_176498041
Verkopen met deze stand zou ook wel oliedom zijn.
pi_176498054


[ Bericht 95% gewijzigd door #ANONIEM op 14-01-2018 13:53:10 ]
  zondag 14 januari 2018 @ 13:53:10 #126
317039 Printerkabel
Hello darkness, my old friend
pi_176498064
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 13:43 schreef XDo het volgende:
Xrb neemt wederom een flinke duik. Wat is daar loos?
Alles zakt.
pi_176498090
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 12:20 schreef Igen het volgende:

[..]

Slaat dat ook echt ergens op of komt dat door een grote hoeveelheid XRP die de oprichters vasthouden en die dus niet op de markt beschikbaar zijn maar wel in de marketcap worden meegerekend?
XRP staat al sinds 11 aug 2013 in de top 2/3, het is geen eendagsvlieg.

Een veel betere coin dan die andere die samenwerkt met de tabaksindustrie en de communistische killers van China.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_176498108
http://www.thetimes03jan2009.com/

5.5 BTC is me toch net even te gek ;(
  zondag 14 januari 2018 @ 13:57:51 #129
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_176498140
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 13:54 schreef alilami het volgende:

[..]

XRP staat al sinds 11 aug 2013 in de top 2/3, het is geen eendagsvlieg.

Een veel betere coin dan die andere die samenwerkt met de tabaksindustrie en de communistische killers van China.
Defineer beter?

Niet echt vergelijkbaar hea.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_176498218
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 13:54 schreef alilami het volgende:

[..]

XRP staat al sinds 11 aug 2013 in de top 2/3, het is geen eendagsvlieg.

Een veel betere coin dan die andere die samenwerkt met de tabaksindustrie en de communistische killers van China.
Hoe gaat het met je XRP ? :D
  zondag 14 januari 2018 @ 14:03:40 #131
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176498229
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 13:44 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Hele linie neemt een duik. $ zakt hard, mijn btc blijft ongeveer gelijk
BTC zakt ook.
pi_176498258
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 14:03 schreef leolinedance het volgende:

[..]

BTC zakt ook.
Bedoel naar ratio (BTC alt), BTC en alts dalen ongeveer even hard.
pi_176498281
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 13:35 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Waarom? Is niet nieuw, de ico van rentberry is ook net afgelopen
hebben zij ook developers van google en fb?
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
  zondag 14 januari 2018 @ 14:08:30 #134
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176498334
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 14:04 schreef ArnoldG0342 het volgende:

[..]

Bedoel naar ratio (BTC alt), BTC en alts dalen ongeveer even hard.
Boeit alleen niks. Heb je straks 3x zo veel BTC, maar is BTC 10x minder waard geworden. Nou joepie :P
pi_176498339
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 14:06 schreef crpytoshill het volgende:

[..]

hebben zij ook developers van google en fb?
Devs kunnen nog zo goed zijn, maar als idee niet klopt, dan zet ik er geen geld in weg. Ik zie nog een problemen bij bee, welke Blokchain niet gaat oplossen. Overheden zijn star in regelgeving
pi_176498363
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 12:27 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

De verwachting is dat Thor dat ook zal doen.
Nog meer ven bijkopen. :+
Koning.
pi_176498365
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_176498372
Nou snap ik die rebranding van VEN in VET, die T staat natuurlijk voor Tobaco. :P
pi_176498380
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 14:08 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Boeit alleen niks. Heb je straks 3x zo veel BTC, maar is BTC 10x minder waard geworden. Nou joepie :P
Boeit heel veel, als je in euros x2 gaat maar BTC gaat x100 dan heb je toch wel behoorlijk wat foute keuzes gemaakt.
  zondag 14 januari 2018 @ 14:13:58 #140
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176498438
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 14:10 schreef Jurian95 het volgende:

[..]

Boeit heel veel, als je in euros x2 gaat maar BTC gaat x100 dan heb je toch wel behoorlijk wat foute keuzes gemaakt.
Ja, en wat als ETH x500 gaat? Uiteindelijk willen de meeste investeerders euro's eruit halen, en niet zo veel mogelijk BTC.
  Moderator / Redactie Sport zondag 14 januari 2018 @ 14:14:24 #141
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176498446
Waar hebben jullie meer vertrouwen in als een vaste waarde in jullie portfolio? BTC, ETH of een bepaalde verhouding van die twee? Ben ook benieuwd waarom.

Zoals ik al eerder aangaf kan ik niet echt kiezen / vind ik het lastig.
pi_176498448
Ah, weer de BTC of Euro discussie.
pi_176498470
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 14:14 schreef Kyran het volgende:
Waar hebben jullie meer vertrouwen in als een vaste waarde in jullie portfolio? BTC, ETH of een bepaalde verhouding van die twee? Ben ook benieuwd waarom.

Zoals ik al eerder aangaf kan ik niet echt kiezen / vind ik het lastig.
BTC. Er is tot nu toe geen moment in de markt geweest dat je beter zat in een andere coin qua 'veiligheid'.
pi_176498479
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 14:13 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ja, en wat als ETH x500 gaat? Uiteindelijk willen de meeste investeerders euro's eruit halen, en niet zo veel mogelijk BTC.
Je wil wel groei in BTC zien uiteindelijk. Als je er op bedrag minder hard op vooruit gaat dan op BTC , had je beter je geld in BTC kunnen houden, het rendement was dan hoger geweest.

Uiteindelijk is het niet het belangrijkste, maar je kunt er wel uit afleiden of je een slimme zet gedaan hebt om je geld uit BTC te halen en ergens anders in te investeren.
pi_176498481
https://www.reddit.com/r/ethereumfraud/
Leuke subreddit voor Nattekat
  Moderator zondag 14 januari 2018 @ 14:16:42 #146
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_176498490
quote:
14s.gif Op zondag 14 januari 2018 14:14 schreef Typisch het volgende:
Ah, weer de BTC of Euro discussie.
Idd. Alsof BTC er nog toe doet over 5 jaar :')
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_176498496
quote:
14s.gif Op zondag 14 januari 2018 14:15 schreef Typisch het volgende:

[..]

BTC. Er is tot nu toe geen moment in de markt geweest dat je beter zat in een andere coin qua 'veiligheid'.
Wel hoor. Vechain.
pi_176498497
quote:
6s.gif Op zondag 14 januari 2018 14:16 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Idd. Alsof BTC er nog toe doet over 5 jaar :')
pi_176498502
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 03:55 schreef MGeraads het volgende:

[..]

Wat verwacht je qua dagkoers van beiden op, laten we zeggen 01/07/18? Hoop met je mee :)
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 10:59 schreef LoveProfuzion het volgende:

[..]

Hoe hoog gaat de Ven hemel denk je?
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 15:03 schreef EggsTC het volgende:
1 july 2018, in USD;

BTC = 64K
ETH = 2700
WAVES = 54
LISK = 83
OMG = 91
AE = 6
OCL = 0,70
ADA = 2,50

Dit zegt mijn glazen bol.
Dit postte ik half december, maar ik denk dat dit wat outdated is inmiddels, LISK gaat ook hoger staan tegen die tijd. Lisk zal over de 100USD zijn, ik denk richting 120-130 eerder.

VEN was hier nog niet in beeld, VEN gok ik tussen de 40-60 usd tegen die tijd.
Lambo of Rekt
  zondag 14 januari 2018 @ 14:17:56 #150
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176498509
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 14:14 schreef Kyran het volgende:
Waar hebben jullie meer vertrouwen in als een vaste waarde in jullie portfolio? BTC, ETH of een bepaalde verhouding van die twee? Ben ook benieuwd waarom.

Zoals ik al eerder aangaf kan ik niet echt kiezen / vind ik het lastig.
ETH, omdat smart-contracts, ICO's, grote bedrijven
pi_176498523
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 14:17 schreef leolinedance het volgende:

[..]

ETH, omdat smart-contracts, ICO's, grote bedrijven
  zondag 14 januari 2018 @ 14:19:22 #152
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176498534
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 14:16 schreef ArnoldG0342 het volgende:

[..]

Je wil wel groei in BTC zien uiteindelijk. Als je er op bedrag minder hard op vooruit gaat dan op BTC , had je beter je geld in BTC kunnen houden, het rendement was dan hoger geweest.

Uiteindelijk is het niet het belangrijkste, maar je kunt er wel uit afleiden of je een slimme zet gedaan hebt om je geld uit BTC te halen en ergens anders in te investeren.
En als nou geen BTC hebt maar ETH omzet in een alt? Beetje gek om dan naar BTC te gaan kijken toch.
  Moderator zondag 14 januari 2018 @ 14:19:23 #153
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_176498536
quote:
6s.gif Op zondag 14 januari 2018 14:17 schreef EggsTC het volgende:

[..]

[..]

[..]

Dit postte ik half december, maar ik denk dat dit wat outdated is inmiddels, LISK gaat ook hoger staan tegen die tijd. Lisk zal over de 100USD zijn, ik denk richting 120-130 eerder.

VEN was hier nog niet in beeld op dat moment, VEN gok ik tussen de 40-60 usd tegen die tijd.
Lisk _O_
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_176498540
ETH :')
Eigenhandig een hardfork doen om een foutje van een externe partij te herstellen. :') :')

[ Bericht 78% gewijzigd door #ANONIEM op 14-01-2018 14:20:04 ]
  Moderator zondag 14 januari 2018 @ 14:19:46 #155
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_176498541
Overigens zal Aeternity in juli rond de 15 dollar staan.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  zondag 14 januari 2018 @ 14:19:53 #156
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176498542
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 14:18 schreef Atlantis- het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
En deze baas :D
pi_176498550
stabiliteit in crypto
huehue
  zondag 14 januari 2018 @ 14:20:41 #158
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176498556
quote:
6s.gif Op zondag 14 januari 2018 14:19 schreef onlogisch het volgende:
Overigens zal Aeternity in juli rond de 15 dollar staan.
Als dat zo is, en ETH staat er goed voor, stap ik uit :P

Uit alle crypto dus .
pi_176498569
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 14:20 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Als dat zo is, en ETH staat er goed voor, stap ik uit :P

Uit alle crypto dus .
pff
nu al?
  zondag 14 januari 2018 @ 14:21:57 #160
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_176498575
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 13:40 schreef Yashaaaaa het volgende:

[..]

Dat zei ik net ook tegen mijn vriend :P Zo van, nou gaan we de tabaksindustrie helpen :{

Maar hee, als ik er geld aan verdien, who cares 8)7 *O*
Ha.
  zondag 14 januari 2018 @ 14:23:29 #161
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176498597
quote:
6s.gif Op zondag 14 januari 2018 14:21 schreef Typisch het volgende:

[..]

pff
nu al?
Dan heb ik genoeg geld om de rest van mijn leven weinig stress meer te hebben. Een Lambo zit er echter nog niet in dan, dus misschien toch nog even wachten..
pi_176498598
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 14:14 schreef Kyran het volgende:
Waar hebben jullie meer vertrouwen in als een vaste waarde in jullie portfolio? BTC, ETH of een bepaalde verhouding van die twee? Ben ook benieuwd waarom.

Zoals ik al eerder aangaf kan ik niet echt kiezen / vind ik het lastig.
Geen van beide. BTC op dit moment hoge fees, veel te traag. ETH is nu nog OK, maar als het groter wordt krijg je dezelfde problemen.

Als DAG van de grond komt de komende jaren, moet ik het nog zien of die blockchain-technologie niet al outdated is voordat er enigszins adoptie heeft plaatsgevonden.
pi_176498626
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 14:23 schreef Jed1Gam het volgende:
Als DAG van de grond komt de komende jaren, moet ik het nog zien of die blockchain-technologie niet al outdated is voordat er enigszins adoptie heeft plaatsgevonden.
Ja, maar het is wat anders he, + het kan naast elkaar draaien.
Lambo of Rekt
pi_176498655
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 14:19 schreef leolinedance het volgende:

[..]

En als nou geen BTC hebt maar ETH omzet in een alt? Beetje gek om dan naar BTC te gaan kijken toch.
Ik ben het met je eens, het nat valt weg. Oorspronkelijk werd eth ook als een alt gezien. Of eth nog een alt is, is een andere discussie.

Iniedergeval. Als ik zie dat mijn BTC waarde gelijk blijft in waarde en de dollars dalen tijdens een daling maak ik mij niet druk. De BTC daalt even hard als mijn alt.

Als ik zie dat mijn bedrag over langere tijd 10% stijgt, maar mijn bitcoins gelijk blijven ga ik er relatief minder (verhouding blijft gelijk) op vooruit dan dat ik in BTC had gebleven.
Ik had dan voor minder risico hetzelfde rendement gehad.

Ik denk dat wij het erover eens zijn dat beleggen in alts meer risico met zich mee brengt dan hodl in BTC op het moment.
pi_176498702
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 14:26 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Ik denk dat wij het erover eens zijn dat beleggen in alts meer risico met zich mee brengt dan hodl in BTC op het moment.
Dit telt alleen als ze verdomd snel met dat lightning gebeuren gaan komen, want dit gaat geen jaar meer draaien op deze manier en bezwijkt bitcoin straks door zn eigen gewicht.
Lambo of Rekt
  Moderator / Redactie Sport zondag 14 januari 2018 @ 14:31:22 #166
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176498740
quote:
14s.gif Op zondag 14 januari 2018 14:19 schreef Typisch het volgende:
ETH :')
Eigenhandig een hardfork doen om een foutje van een externe partij te herstellen. :') :')

Beter dan een hacker de helft van de huidige Ethers in omloop laten houden.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator zondag 14 januari 2018 @ 14:32:30 #167
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_176498763
Oeh. De shit is aan tussen Nattekat en Typisch.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_176498766
mod fight
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_176498773
quote:
6s.gif Op zondag 14 januari 2018 14:32 schreef onlogisch het volgende:
Oeh. De shit is aan tussen Nattekat en Typisch.
2 blauwes in de knokmodus en de 3e moedigt het aan...

Als dit niet los gaat....
Lambo of Rekt
pi_176498774
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 12:35 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Ik ga de delta app maar verwijderen denk ik. Elke keer als ik kijk zijn er weer euros weg :')
Ik ga een nieuwe laptop kopen denk ik. ;(
  zondag 14 januari 2018 @ 14:34:18 #171
62913 Blik
The one and Only!
pi_176498801
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 14:23 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Dan heb ik genoeg geld om de rest van mijn leven weinig stress meer te hebben. Een Lambo zit er echter nog niet in dan, dus misschien toch nog even wachten..
Hoeveel ae heb je dan?
pi_176498822
:D
pi_176498895
Bij Kraken zijn ze echt de weg kwijt. Kan al meer dan 24 uur niets withdrawen terwijl dat slechts 12 uur zo zou zijn. Storten is natuurlijk geen probleem. :')

Volgens mij zijn ze bang voor een bankrun, en terecht.
pi_176498902
quote:
14s.gif Op zondag 14 januari 2018 14:29 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Dit telt alleen als ze verdomd snel met dat lightning gebeuren gaan komen, want dit gaat geen jaar meer draaien op deze manier en bezwijkt bitcoin straks door zn eigen gewicht.
Ikzelf verwacht dat nieuwe netwerk niet meer. Zelf denk ik dat het er nooit gaat komen, maar dat is gewoon mijn gedachtegang/mening. BTC is met handen en voeten gebonden, het is nog wachten op de beslissende strijd voordat die omvalt.
Die strijd begint zodra Jan en alleman in Crypto komt en radar afleveringen gaat maken over mensen die gedupeerd zijn door de lange transactietijd van Bitcoin :). Zodra de term Bitcoin verdwijnt uit de media, en ze overgaan op investeren in crypto, is het snel over.
Iedereen vraagt aan elkaar :'zit je in Bitcoin's ?'. Terwijl eigenlijk de vraag moet zijn of je in Crypto zit. De term zit nog diep geworteld.


Dat is ook de reden dat ik op eth mijn basis wil gaan zetten, of een waardige opvolger.

Ik zeg niet dat ik gelijk heb. Maar het ziet er niet goed uit.
pi_176498924
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 14:23 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Dan heb ik genoeg geld om de rest van mijn leven weinig stress meer te hebben. Een Lambo zit er echter nog niet in dan, dus misschien toch nog even wachten..
Je hebt er maar 7000 toch?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176498946
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 14:40 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Je hebt er maar 7000 toch?
X15 is toch mooi een ton.
Koning.
pi_176498971
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 14:41 schreef tha_dark het volgende:

[..]

X15 is toch mooi een ton.
Meh, dat went snel hoor.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  Moderator zondag 14 januari 2018 @ 14:42:31 #178
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_176498979
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 14:42 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Meh, dat went snel hoor.
Whale gespot.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_176498990
quote:
5s.gif Op zondag 14 januari 2018 14:39 schreef ArnoldG0342 het volgende:

[..]

Ikzelf verwacht dat nieuwe netwerk niet meer. Zelf denk ik dat het er nooit gaat komen, maar dat is gewoon mijn gedachtegang/mening. BTC is met handen en voeten gebonden, het is nog wachten op de beslissende strijd voordat die omvalt.
Die strijd begint zodra Jan en alleman in Crypto komt en radar afleveringen gaat maken over mensen die gedupeerd zijn door de lange transactietijd van Bitcoin :). Zodra de term Bitcoin verdwijnt uit de media, en ze overgaan op investeren in crypto, is het snel over.
Iedereen vraagt aan elkaar :'zit je in Bitcoin's ?'. Terwijl eigenlijk de vraag moet zijn of je in Crypto zit. De term zit nog diep geworteld.

Dat is ook de reden dat ik op eth mijn basis wil gaan zetten, of een waardige opvolger.

Ik zeg niet dat ik gelijk heb. Maar het ziet er niet goed uit.
Dan spreek je jezelf tegen met deze post tenopzichte van de vorige.
Lambo of Rekt
pi_176499008
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 14:41 schreef tha_dark het volgende:

[..]

X15 is toch mooi een ton.
Ja daar kun je een paar jaar leuk van leven :P
Lambo of Rekt
pi_176499010
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 14:41 schreef tha_dark het volgende:

[..]

X15 is toch mooi een ton.
een ton
een leven met weinig stress

tja.
pi_176499014
quote:
14s.gif Op zondag 14 januari 2018 14:43 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja daar kun je een paar jaar leuk van leven :P
Niet eens.
pi_176499026
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 14:43 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

Niet eens.
Jawel hoor, 2 jaar kun je daar prima leuk van leven :P
Lambo of Rekt
pi_176499027


Ik heb deze unit gehaald van mijn crypto gains.
pi_176499035
quote:
10s.gif Op zondag 14 januari 2018 14:44 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Jawel hoor, 2 jaar kun je daar prima leuk van leven :P
Ligt aan hoe je leeft en welk land :+
pi_176499048
quote:
10s.gif Op zondag 14 januari 2018 14:44 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Jawel hoor, 2 jaar kun je daar prima leuk van leven :P
Ik zou de helft al aan huur kwijt zijn.
En zo bijzonder woon ik niet.
pi_176499049
quote:
4s.gif Op zondag 14 januari 2018 14:42 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Whale gespot.
Zeker.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  Moderator / Redactie Sport zondag 14 januari 2018 @ 14:45:39 #188
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176499058
Bedankt voor de antwoorden :) Ik puzzel nog even door.
pi_176499069
Ik wil in Titanium stappen maar dan zou ik assets op deze lage koerts moeten verkopen...
pi_176499070
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 14:42 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Dan spreek je jezelf tegen met deze post tenopzichte van de vorige.
Zelf heb ik (bijna) geen BTC meer, wat klein beetje de schuld is van VEN ;) . Maar ik wil wel groei zien ten opzichte van BTC. Procentueel wil ik graag mijn alts harder zien groeien. Als dat niet het geval is, neem ik nu meer risico dan dat ik op korte termijn nog in BTC had gehouden.

Ik ben nog vrij nieuw in Crypto. Als ik iets fouts zeg hoor ik het graag. Maar wat ik zeg lijkt me logisch klinken.
pi_176499072
Maar wat is een "echte" BTC bull run nu? Wat voor percentage hebben we het dan over? 100% ? 50% ?
pi_176499074
quote:
6s.gif Op zondag 14 januari 2018 14:45 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Zeker.
Deze man _O_ Een paar miljoen VEN + net op tijd nog in lisk gestapt _O_
Lambo of Rekt
pi_176499085
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 14:46 schreef BakkenKappen het volgende:
Maar wat is een "echte" BTC bull run nu? Wat voor percentage hebben we het dan over? 100% ? 50% ?
Wat we gezien hebben de afgelopen 3 maanden, dát is een BTC bullrun. :P
Lambo of Rekt
  Moderator zondag 14 januari 2018 @ 14:46:59 #194
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_176499089
quote:
9s.gif Op zondag 14 januari 2018 14:45 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

Ik zou de helft al aan huur kwijt zijn.
En zo bijzonder woon ik niet.
Jij woont in London. Dat telt niet.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_176499098
Hm, wat BTC stoppen in UTK, WTC, of in SNOVIO? Keuzes, keuzes.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176499108
quote:
14s.gif Op zondag 14 januari 2018 14:46 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Deze man _O_ Een paar miljoen VEN + net op tijd nog in lisk gestapt _O_
:o
Koning.
pi_176499109
Mijn favoriete grafiek op coinmarketcap, ik ben benieuwd wat er de komende maand gebeuren gaat. :7

pi_176499114
quote:
6s.gif Op zondag 14 januari 2018 14:19 schreef onlogisch het volgende:
Overigens zal Aeternity in juli rond de 15 dollar staan.
Oh? Ik hoop het, maar waar op gebaseerd?
  zondag 14 januari 2018 @ 14:48:35 #199
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176499128
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 14:26 schreef ArnoldG0342 het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens, het nat valt weg. Oorspronkelijk werd eth ook als een alt gezien. Of eth nog een alt is, is een andere discussie.

Iniedergeval. Als ik zie dat mijn BTC waarde gelijk blijft in waarde en de dollars dalen tijdens een daling maak ik mij niet druk. De BTC daalt even hard als mijn alt.

Als ik zie dat mijn bedrag over langere tijd 10% stijgt, maar mijn bitcoins gelijk blijven ga ik er relatief minder (verhouding blijft gelijk) op vooruit dan dat ik in BTC had gebleven.
Ik had dan voor minder risico hetzelfde rendement gehad.

Ik denk dat wij het erover eens zijn dat beleggen in alts meer risico met zich mee brengt dan hodl in BTC op het moment.
Mee eens hoor, alts zijn zeker veel wisselvalliger / risicovoller. Ik kan mij alleen niet vinden in de gedachtegang dat alts het goed doen wanneer ze stijgen t.o.v. BTC, maar tegelijkertijd de hele zooi 20% in elkaar dondert.

En stel dat je echt met BTC zou willen betalen, de prijzen in webshops etc. worden realtime aangepast aan de bitcoinkoers t.o.v. de euro en dollar. Je hebt dus niets aan veel BTC als de koers laag is.
  Moderator zondag 14 januari 2018 @ 14:49:00 #200
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_176499134
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 14:48 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Oh? Ik hoop het, maar waar op gebaseerd?
Op hun roadmap. Mainnet gaat dit jaar los. 2e kwartaal 2018, ik verwacht het eind juni.
Dan vertrekt de Aeternitytrein :Y
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_176499139
quote:
7s.gif Op zondag 14 januari 2018 14:46 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Wat we gezien hebben de afgelopen 3 maanden, dát is een BTC bullrun. :P
Dus ongeveer een verdubbeling?
pi_176499142
Overigens, Selfkey Tokensale was over in 11 minuten :')
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  zondag 14 januari 2018 @ 14:49:49 #203
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176499156
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 14:48 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Oh? Ik hoop het, maar waar op gebaseerd?
Glazen bol waarschijnlijk. Maar ik hoop met jullie mee! AE wordt in ieder geval gehodlt tot de zomer.
pi_176499162
quote:
6s.gif Op zondag 14 januari 2018 14:49 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Op hun roadmap. Mainnet gaat dit jaar los. 2e kwartaal 2018, ik verwacht het eind juni.
Dan vertrekt de Aeternitytrein :Y
Laten we het godsamme eens hopen.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176499164
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 14:49 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Dus ongeveer een verdubbeling?
Hij kwam van 5 af, en knalde door naar 20.
Lambo of Rekt
pi_176499182
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 14:50 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Hij kwam van 5 af, en knalde door naar 20.
3 maanden geleden was het 6500 (+/-), nu 13600 (+/-).
pi_176499242
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 14:31 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Beter dan een hacker de helft van de huidige Ethers in omloop laten houden.
Het geeft dus aan dat er nogal wat centrale macht zit achter Ether.
Dat is eng.
pi_176499260
quote:
14s.gif Op zondag 14 januari 2018 14:54 schreef Typisch het volgende:

[..]

Het geeft dus aan dat er nogal wat centrale macht zit achter Ether.
Dat is eng.
Dat is sowieso de zwakke plek in mijn portfolio :(

Als Buterin iets doms doet zal er veel dalen, zit in veel projecten waar hij bij betrokken is.
  zondag 14 januari 2018 @ 14:58:28 #209
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176499329
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 14:40 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Je hebt er maar 7000 toch?
Iets minder. Maar ik heb nog meer coins hoor :P Als de rest x4 gaat en AE x15 kan ik het wel een tijdje uitzingen :'(
  zondag 14 januari 2018 @ 15:01:37 #210
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176499390
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 14:43 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

een ton
een leven met weinig stress

tja.
IK HEB MEER COINS JONGUUHH!

Daarnaast zou ik gewoon blijven werken. Als je 10 jaar lang ieder jaar 10k extra te besteden hebt is dat toch wel lekker volgens mij! Of je verlaagt de hypotheek met een flink percentage, dus lagere maandlasten.
pi_176499396
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 14:58 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Iets minder. Maar ik heb nog meer coins hoor :P Als de rest x4 gaat en AE x15 kan ik het wel een tijdje uitzingen :'(
Ja same here. Als VEN de lucht ingaat ben ik blij :)
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  Moderator / Redactie Sport zondag 14 januari 2018 @ 15:03:09 #212
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176499420
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 15:01 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Ja same here. Als VEN de lucht ingaat ben ik blij :)
Ben echt verbaasd dat er niet gereageerd is op de samenwerking.
pi_176499467
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 15:03 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ben echt verbaasd dat er niet gereageerd is op de samenwerking.
Lijkt op sell walls
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  zondag 14 januari 2018 @ 15:06:13 #214
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176499476
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 15:03 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ben echt verbaasd dat er niet gereageerd is op de samenwerking.
Ik denk dat VEN zonder samenwerking vandaag ook op -10 tot -20% gestaan had.
pi_176499486
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 15:06 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ik denk dat VEN zonder samenwerking vandaag ook op -10 tot -20% gestaan had.
Yep.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  zondag 14 januari 2018 @ 15:07:34 #216
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176499501
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 15:01 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Ja same here. Als VEN de lucht ingaat ben ik blij :)
Die heb ik 'maar' 700. Maar dat is ook 35k als ie keer 10 gaat :'(

Ach ja, wie weet stort de hele boel volgende week wel in.
  Moderator / Redactie Sport zondag 14 januari 2018 @ 15:07:40 #217
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176499502
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 15:06 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ik denk dat VEN zonder samenwerking vandaag ook op -10 tot -20% gestaan had.
Dat is ook wel weer zo ja. Staan sowieso maar 21 coins groen op Binance afgelopen 24h, VEN op 3e plek echter BCD en ETC.

Jullie hadden het steeds over weekend dipjes, dit is wel eerste echt duidelijke voor mij en dan nog valt de schade mee, vooral als ik naar BTC waarde kijk.
pi_176499533
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 15:03 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ben echt verbaasd dat er niet gereageerd is op de samenwerking.
Als enige in de plus.
Koning.
  Moderator / Redactie Sport zondag 14 januari 2018 @ 15:10:23 #219
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176499563
LSK en REQ houden ook redeljk stand. SUB valt me tegen, maar veel FUD aan de gang daar op Reddit o.a.
  Moderator / Redactie Sport zondag 14 januari 2018 @ 15:12:39 #220
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176499606
Voor de Enjin hodlers

https://blog.enjincoin.io(...)h-godot-5596bfd07e41

Even wat meer info, kwam net voorbij op Telegram. Is niet nieuw, maar schijnt bijna af te zijn als ik het goed begrijp :D
  Moderator zondag 14 januari 2018 @ 15:17:40 #221
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_176499697

Gratis geld _O_

ICO start 1 februari. #GEENGEZEIKIEDEREENRIJK
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_176499864
quote:
10s.gif Op zondag 14 januari 2018 15:17 schreef onlogisch het volgende:

Gratis geld _O_

ICO start 1 februari. #GEENGEZEIKIEDEREENRIJK
Man man man
  Moderator / Redactie Sport zondag 14 januari 2018 @ 15:29:12 #223
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176499890
quote:
14s.gif Op zondag 14 januari 2018 14:54 schreef Typisch het volgende:

[..]

Het geeft dus aan dat er nogal wat centrale macht zit achter Ether.
Dat is eng.
Je kan ook overdrijven :P

Iemand moet het onderhoud verzorgen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_176500024
commu-coin, centraal geleid door Buterin
pi_176500171
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 14:49 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Overigens, Selfkey Tokensale was over in 11 minuten :')
Soldout? :{
pi_176500174
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 15:36 schreef Jed1Gam het volgende:
commu-coin, centraal geleid door Buterin
Idd, zgn. decentraal.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_176500376
kan nie w8en op bee token. rent berry die net gepost was is shit, wat ik gelezen heb.
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_176500442
morgen bonussen op wall street. dus savonds na t werk worden deze volop in cryptos gepompt.
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
  zondag 14 januari 2018 @ 15:58:04 #229
286575 Roces18
Chef de party
pi_176500448
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 15:57 schreef crpytoshill het volgende:
morgen bonussen op wall street. dus savonds na t werk worden deze volop in cryptos gepompt.
:')
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_176500462
Jeej meer dan 100.000 SNOVIO :D
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176500500
Al bekend wanneer universa eindelijk te koop is😅?
pi_176500521
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 15:57 schreef crpytoshill het volgende:
morgen bonussen op wall street. dus savonds na t werk worden deze volop in cryptos gepompt.
Grapjas.
pi_176500552
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 16:00 schreef Idlerrr9292 het volgende:
Al bekend wanneer universa eindelijk te koop is😅?
Zodra ze op een exchange staan.
pi_176500561
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 16:01 schreef Jurian95 het volgende:

[..]

Grapjas.
nee dat is echt zo, morgen bonussen.
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
  Moderator / Redactie Sport zondag 14 januari 2018 @ 16:04:48 #235
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176500572
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 16:03 schreef crpytoshill het volgende:

[..]

nee dat is echt zo, morgen bonussen.
Ja, dat is een feit.

Kan je mij echter één bron laten zien waaruit historisch blijkt dat dit eerder is gebeurd? Waar baseer je dit op? Iedereen blijft dit maar roepen, maar er is echt geen enkel bewijs dat dit gaat gebeuren.
pi_176500590
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 16:04 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ja, dat is een feit.

Kan je mij echter één bron laten zien waaruit historisch blijkt dat dit eerder is gebeurd? Waar baseer je dit op? Iedereen blijft dit maar roepen, maar er is echt geen enkel bewijs dat dit gaat gebeuren.
Hoe meer mensen het roepen, hoe waarschijnlijker dat mensen er in meegaan, maar dan zou btc nu al moeten stijgen, dus ik verwacht niets morgen.
  Moderator / Redactie Sport zondag 14 januari 2018 @ 16:07:31 #237
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176500610
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 16:05 schreef poebz het volgende:

[..]

Hoe meer mensen het roepen, hoe waarschijnlijker dat mensen er in meegaan, maar dan zou btc nu al moeten stijgen, dus ik verwacht niets morgen.
Inderdaad, en dan valt het morgen tegen en stapt iedereen er nog sneller uit en dalen wij nog verder. Dit soort domme geruchten zijn zo slecht voor de markt.
  zondag 14 januari 2018 @ 16:08:31 #238
62913 Blik
The one and Only!
pi_176500626
Poe -45% vandaag
FUN - 36% vandaag
ADA -36% vandaag
TRX -39% vandaag

Lekker hoor
pi_176500654
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 16:08 schreef Blik het volgende:
Poe -45% vandaag
FUN - 36% vandaag
ADA -36% vandaag
TRX -39% vandaag

Lekker hoor
Wat verwacht je ook met zo’n speculatief lijstje
  Moderator / Redactie Sport zondag 14 januari 2018 @ 16:11:58 #240
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176500671
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 16:08 schreef Blik het volgende:
Poe -45% vandaag
FUN - 36% vandaag
ADA -36% vandaag
TRX -39% vandaag

Lekker hoor
Uhm, als ik naar laatste 24h kijk op Binance zie ik allemaal getallen tussen de 4%en 7%?
pi_176500675
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 16:07 schreef Kyran het volgende:

[..]

Inderdaad, en dan valt het morgen tegen en stapt iedereen er nog sneller uit en dalen wij nog verder. Dit soort domme geruchten zijn zo slecht voor de markt.
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 16:07 schreef Kyran het volgende:

[..]

Inderdaad, en dan valt het morgen tegen en stapt iedereen er nog sneller uit en dalen wij nog verder. Dit soort domme geruchten zijn zo slecht voor de markt.
sorry man
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_176500683
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 16:08 schreef Blik het volgende:
Poe -45% vandaag
FUN - 36% vandaag
ADA -36% vandaag
TRX -39% vandaag

Lekker hoor
Hoe reken jij?
  zondag 14 januari 2018 @ 16:13:10 #243
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_176500686
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 16:08 schreef Blik het volgende:
Poe -45% vandaag
FUN - 36% vandaag
ADA -36% vandaag
TRX -39% vandaag

Lekker hoor
Shitcoins United
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
  zondag 14 januari 2018 @ 16:14:22 #244
62913 Blik
The one and Only!
pi_176500696
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 16:12 schreef Jurian95 het volgende:

[..]

Hoe reken jij?
Mijn Delta app zegt dat

Edit: stond blijkbaar op all-time ipv 24h :D
pi_176500702
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 16:13 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Shitcoins United
Waarom is ADA een shitcoin? Gewoon een oprechte vraag!

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 14-01-2018 16:14:51 ]
pi_176500711
Ach, de marketcap daalt ook met de minuut.
Wat is jullie verwachting wanneer deze trent stopt? Op 600-650?
pi_176500718
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 16:15 schreef ejfaar het volgende:
Ach, de marketcap daalt ook met de minuut.
Wat is jullie verwachting wanneer deze trent stopt? Op 600-650?
200
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176500730
Mijn portfolio nu:

VEN - 64%
REQ - 17%
ICX - 12%
PRL - 7%

Vind het zelf een aardig sterk lijstje voor mid-long term, ben benieuwd waar ik over een halfjaar sta :)
pi_176500776
Ik denk dat market cap teruggaat naar 900 miljoen.
pi_176500814
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 16:16 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

200
:(
  Moderator / Redactie Sport zondag 14 januari 2018 @ 16:22:25 #251
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176500818
Afgelopen 24h -7% in EUR, maar wel +0.5% BTC, positief kijken enzow ....
pi_176500844
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 12:37 schreef Patroon het volgende:
Ik begrijp niet zo goed waarom iedereen zo graag elke dag meer geld wil als je toch niet van plan bent om uit te cashen. Het is pas belangrijk hoeveel je portfolio of coin waard is als je gaat uitcashen...hecht er dan ook tussendoor geen waarde aan, je hebt enkel jezelf te pakken.
Velen cashen uit door hun euro's te verwisselen voor cryptogeld. Als je dat niet begrijpt dan is het logisch dat je in verwarring raakt.
pi_176500899
Ben ik de enige die NEO fomo heeft. :P
pi_176500953
Neo hodler
pi_176501010
Down the drain
  zondag 14 januari 2018 @ 16:36:44 #256
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_176501034
VEN dit weekend :')
pi_176501037
In een kwartiertje weer 16mld marketcap minder, gaat wel erg hard
pi_176501043
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 16:27 schreef RobinaHoed het volgende:
Ben ik de enige die NEO fomo heeft. :P
Gisteren allemaal verkocht.
Koning.
pi_176501044
12500 must hold. anders naar 8k

groetjes
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_176501055
Waar is Klaas when you need him? :')
pi_176501058
Genot
pi_176501060
Had ik maar de ballen om naar USDT te gaan ;(

[ Bericht 52% gewijzigd door #ANONIEM op 14-01-2018 16:38:39 ]
pi_176501073
Omg...

O...m...g...

Ik huil.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_176501086
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 16:38 schreef Typisch het volgende:
Had ik maar de ballen om naar USDT te gaan ;(
Morgen gaat alles moon. :Y
pi_176501091
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 16:40 schreef RobinaHoed het volgende:

[..]

Morgen gaat alles moon. :Y
Ik denk dat ze op Wall Street de markt expres laten crashen zodat ze morgen goedkoop kunnen inkopen. O-)
pi_176501097
gaat wel aardig met m'n 50-50 ven/neo portfolio
pi_176501103
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 16:40 schreef RobinaHoed het volgende:

[..]

Morgen gaat alles moon. :Y
Omdat?
జ్ఞ‌ా
pi_176501112
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 16:40 schreef RobinaHoed het volgende:

[..]

Morgen gaat alles moon. :Y
Dat zou het vorige week ook al gaan. Elke dag zou moon gaan. Afgelopen 2 weken is gewoon maar matig. Ik denk dat het nog ff matig blijft...
pi_176501116
De tering alles alweer in het rood :')
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176501117
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 16:39 schreef Ticootje het volgende:
Omg...

O...m...g...

Ik huil.
kan je je geld niet beter op de bank zetten?
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_176501119
quote:
2s.gif Op zondag 14 januari 2018 16:41 schreef µ het volgende:

[..]

Omdat?
Na regen komt zonneschijn ^O^
pi_176501129
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 16:42 schreef RobinaHoed het volgende:

[..]

Na regen komt zonneschijn ^O^
met een beetje pech moet het onweer nog komen :)
pi_176501140
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 16:41 schreef ArnoldG0342 het volgende:

[..]

Dat zou het vorige week ook al gaan. Elke dag zou moon gaan. Afgelopen 2 weken is gewoon maar matig. Ik denk dat het nog ff matig blijft...
wanneer is het Waves maand ?
pi_176501162
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 16:42 schreef crpytoshill het volgende:

[..]

kan je je geld niet beter op de bank zetten?
Nee?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_176501167
Wat doet de bitcorn allemaal 😱
pi_176501177
REQ :')
pi_176501180
3% down over de afgelopen week. Ik vind helemaal mooi ;)
  zondag 14 januari 2018 @ 16:46:54 #278
398044 0ne_of_the_few
Mate verslaafde
pi_176501189
Ik vind dit eigenlijk wel prima. Heb nog 2k om in te zetten. Dit filter alvast wat shitcoins en geeft tijd om beetje in te lezen. En dan dingen kopen en na 6 maand evalueren.

De markt groeit 2 weken niet als een gek en men raakt al van slaag. :D
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
pi_176501192
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 16:45 schreef Toto69 het volgende:
Wat doet de bitcorn allemaal 😱
bircorn = king
pi_176501196
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 16:45 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Nee?
aangezien je al gaat huilen bij een paar % daling.
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
  zondag 14 januari 2018 @ 16:48:29 #281
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_176501224
Hier +34% afgelopen week.
pi_176501227


nix ah handje
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_176501231
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 16:47 schreef crpytoshill het volgende:

[..]

aangezien je al gaat huilen bij een paar % daling.
-12%

Das 6 paren.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  Moderator / Redactie Sport zondag 14 januari 2018 @ 16:49:19 #284
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176501235
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 16:48 schreef SugeLucky het volgende:
Hier +34% afgelopen week.
Ja, maar in de min afgelopen dag, paniek, verkopen, nu! :P
pi_176501239
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 16:49 schreef Ticootje het volgende:

[..]

-12%

Das 6 paren.
tja dat is crypto
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_176501254
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 16:49 schreef crpytoshill het volgende:

[..]

tja dat is crypto
Mij werden lambo’s beloofd ..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_176501270
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 16:47 schreef crpytoshill het volgende:

[..]

aangezien je al gaat huilen bij een paar % daling.
Opmerkingen als dit maken dit geen leuker topic. Ik heb me de laatste tijd echt zitten verbijten over een paar forumdeelnemers die echt alleen maar lijken mee te posten om zoveel mogelijk te kankeren en anderen af te zeiken.

Doe normaal of donder asjeblieft op als je niet normaal kan doen.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_176501293
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 16:51 schreef recursief het volgende:

[..]

Opmerkingen als dit maken dit geen leuker topic. Ik heb me de laatste tijd echt zitten verbijten over een paar forumdeelnemers die echt alleen maar lijken mee te posten om zoveel mogelijk te kankeren en anderen af te zeiken.

Doe normaal of donder asjeblieft op als je niet normaal kan doen.
Gewoon negeren.

Net als klaas.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_176501300
mes steek pijn
pi_176501314
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 16:51 schreef recursief het volgende:

[..]

Opmerkingen als dit maken dit geen leuker topic. Ik heb me de laatste tijd echt zitten verbijten over een paar forumdeelnemers die echt alleen maar lijken mee te posten om zoveel mogelijk te kankeren en anderen af te zeiken.

Doe normaal of donder asjeblieft op als je niet normaal kan doen.
:') 8)7
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_176501318
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 16:51 schreef recursief het volgende:

[..]

Opmerkingen als dit maken dit geen leuker topic. Ik heb me de laatste tijd echt zitten verbijten over een paar forumdeelnemers die echt alleen maar lijken mee te posten om zoveel mogelijk te kankeren en anderen af te zeiken.

Doe normaal of donder asjeblieft op als je niet normaal kan doen.
Die frustratie
  Moderator / Redactie Sport zondag 14 januari 2018 @ 16:54:55 #292
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176501341
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 16:51 schreef recursief het volgende:

[..]

Opmerkingen als dit maken dit geen leuker topic. Ik heb me de laatste tijd echt zitten verbijten over een paar forumdeelnemers die echt alleen maar lijken mee te posten om zoveel mogelijk te kankeren en anderen af te zeiken.

Doe normaal of donder asjeblieft op als je niet normaal kan doen.
*;
pi_176501352
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 16:54 schreef Kyran het volgende:

[..]

*;
*O* *O*
pi_176501356
Tijd dat een mod hier even ingrijpt op users als 7Eleven en cryptoshill.
  zondag 14 januari 2018 @ 16:56:02 #295
391391 Basxt
~~WhatsApp Groepsbeheerder~~
pi_176501362
Kennelijk is de prijs niet het enige wat dipt deze dagen.
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
pi_176501383
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 16:55 schreef Scrummie het volgende:
Tijd dat een mod hier even ingrijpt op users als 7Eleven en cryptoshill.
watvoor rare dingen zeg ik dan?
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_176501386
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 16:48 schreef crpytoshill het volgende:
[ afbeelding ]

nix ah handje
Kan ook naar beneden uitbreken he.
  Moderator / Redactie Sport zondag 14 januari 2018 @ 16:57:36 #298
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176501398
USDT op 1,03$ _O_
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_176501427
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 16:57 schreef Nattekat het volgende:
USDT op 1,03$ _O_
Staat op het punt uit te breken volgens Ed_raket. Buybuy!
pi_176501437
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 16:57 schreef Nattekat het volgende:
USDT op 1,03$ _O_
Vol in USDT
  Moderator / Redactie Sport zondag 14 januari 2018 @ 17:00:36 #301
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176501457
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 16:59 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Vol in USDT
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')