Slaat dat ook echt ergens op of komt dat door een grote hoeveelheid XRP die de oprichters vasthouden en die dus niet op de markt beschikbaar zijn maar wel in de marketcap worden meegerekend?quote:Op zondag 14 januari 2018 12:17 schreef Predator38 het volgende:
[..]
XRP staat ook nog in de top3 qua marketcap, niks is onmogelijk![]()
![]()
Dat hebben ze dus wel, gezien dat bedrijf 99,8% van de China markt in handen heeft. Het is een monopolistisch staatsbedrijf in handen van de overheid.quote:Op zondag 14 januari 2018 12:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
De deal is met NRCC. Het is niet dat ze meteen de hele markt hebben.
Dat kan idd best lekker worden.quote:Op zondag 14 januari 2018 12:19 schreef Chaes het volgende:
https://thorcalculator.com/
Deze is trouwens ook wel handig voor iedereen die redelijk wat VEN heeft
5 miljard stuks, holy shitquote:Op zondag 14 januari 2018 12:16 schreef Typisch het volgende:
https://etherscan.io/toke(...)9e3134aec5e1508a46c7
Wohooo, de UTN-Ptjes van Universa zijn te vinden op de Ethereum blockchain.
[ afbeelding ]
"monopolistisch staatsbedrijf in handen van de overheid"quote:Op zondag 14 januari 2018 12:21 schreef Faeroer het volgende:
monopolistisch staatsbedrijf in handen van de overheid.
Van dat hele thor gebeuren snap ik dus eerlijk gezegd helemaal niks.quote:Op zondag 14 januari 2018 12:19 schreef Chaes het volgende:
https://thorcalculator.com/
Deze is trouwens ook wel handig voor iedereen die redelijk wat VEN heeft
Als je Vechain hebt en in de wallet plaatst (die nog uit moet komen) dan krijg je automatisch Thor. Zie het als een soort dividend. Net als Gas bij Neo.quote:Op zondag 14 januari 2018 12:24 schreef LoveProfuzion het volgende:
[..]
Van dat hele thor gebeuren snap ik dus eerlijk gezegd helemaal niks.
Bij gas levert dat behoorlijk wat op.quote:Op zondag 14 januari 2018 12:25 schreef Patroon het volgende:
[..]
Als je Vechain hebt en in de wallet plaatst (die nog uit moet komen) dan krijg je automatisch Thor. Zie het als een soort dividend. Net als Gas bij Neo.
De verwachting is dat Thor dat ook zal doen.quote:Op zondag 14 januari 2018 12:26 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Bij gas levert dat behoorlijk wat op.
Binance gaat dat waarschijnlijk ook automatisch doenquote:Op zondag 14 januari 2018 12:25 schreef Patroon het volgende:
[..]
Als je Vechain hebt en in de wallet plaatst (die nog uit moet komen) dan krijg je automatisch Thor. Zie het als een soort dividend. Net als Gas bij Neo.
quote:Op zondag 14 januari 2018 12:25 schreef Patroon het volgende:
[..]
Dat zou heel relax zijnquote:Op zondag 14 januari 2018 12:29 schreef Predator38 het volgende:
[..]
Binance gaat dat waarschijnlijk ook automatisch doen
Die teringhonden zijn waarschijnlijk gewoon iedereens GAS aan het innen. Zolang in onderhoud is echt belachelijk.quote:Op zondag 14 januari 2018 12:18 schreef hmmmz het volgende:
Neo wallet op bittrex is al sinds 1 Jan in onderhoud. Wtf zijn ze daar aan het doen?
quote:Op zondag 14 januari 2018 12:35 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Ik ga de delta app maar verwijderen denk ik. Elke keer als ik kijk zijn er weer euros weg
Tip van flip: ligt niet aan de appquote:Op zondag 14 januari 2018 12:35 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Ik ga de delta app maar verwijderen denk ik. Elke keer als ik kijk zijn er weer euros weg
Zou mooi zijn. Bron?quote:Op zondag 14 januari 2018 12:29 schreef Predator38 het volgende:
[..]
Binance gaat dat waarschijnlijk ook automatisch doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |