Meh, dat went snel hoor.quote:
Dan spreek je jezelf tegen met deze post tenopzichte van de vorige.quote:Op zondag 14 januari 2018 14:39 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
Ikzelf verwacht dat nieuwe netwerk niet meer. Zelf denk ik dat het er nooit gaat komen, maar dat is gewoon mijn gedachtegang/mening. BTC is met handen en voeten gebonden, het is nog wachten op de beslissende strijd voordat die omvalt.
Die strijd begint zodra Jan en alleman in Crypto komt en radar afleveringen gaat maken over mensen die gedupeerd zijn door de lange transactietijd van Bitcoin. Zodra de term Bitcoin verdwijnt uit de media, en ze overgaan op investeren in crypto, is het snel over.
Iedereen vraagt aan elkaar :'zit je in Bitcoin's ?'. Terwijl eigenlijk de vraag moet zijn of je in Crypto zit. De term zit nog diep geworteld.
Dat is ook de reden dat ik op eth mijn basis wil gaan zetten, of een waardige opvolger.
Ik zeg niet dat ik gelijk heb. Maar het ziet er niet goed uit.
Niet eens.quote:Op zondag 14 januari 2018 14:43 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja daar kun je een paar jaar leuk van leven
Ligt aan hoe je leeft en welk landquote:Op zondag 14 januari 2018 14:44 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Jawel hoor, 2 jaar kun je daar prima leuk van leven
Ik zou de helft al aan huur kwijt zijn.quote:Op zondag 14 januari 2018 14:44 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Jawel hoor, 2 jaar kun je daar prima leuk van leven
Zelf heb ik (bijna) geen BTC meer, wat klein beetje de schuld is van VENquote:Op zondag 14 januari 2018 14:42 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dan spreek je jezelf tegen met deze post tenopzichte van de vorige.
Wat we gezien hebben de afgelopen 3 maanden, dát is een BTC bullrun.quote:Op zondag 14 januari 2018 14:46 schreef BakkenKappen het volgende:
Maar wat is een "echte" BTC bull run nu? Wat voor percentage hebben we het dan over? 100% ? 50% ?
Jij woont in London. Dat telt niet.quote:Op zondag 14 januari 2018 14:45 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ik zou de helft al aan huur kwijt zijn.
En zo bijzonder woon ik niet.
quote:Op zondag 14 januari 2018 14:46 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Deze manEen paar miljoen VEN + net op tijd nog in lisk gestapt
Oh? Ik hoop het, maar waar op gebaseerd?quote:Op zondag 14 januari 2018 14:19 schreef onlogisch het volgende:
Overigens zal Aeternity in juli rond de 15 dollar staan.
Mee eens hoor, alts zijn zeker veel wisselvalliger / risicovoller. Ik kan mij alleen niet vinden in de gedachtegang dat alts het goed doen wanneer ze stijgen t.o.v. BTC, maar tegelijkertijd de hele zooi 20% in elkaar dondert.quote:Op zondag 14 januari 2018 14:26 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens, het nat valt weg. Oorspronkelijk werd eth ook als een alt gezien. Of eth nog een alt is, is een andere discussie.
Iniedergeval. Als ik zie dat mijn BTC waarde gelijk blijft in waarde en de dollars dalen tijdens een daling maak ik mij niet druk. De BTC daalt even hard als mijn alt.
Als ik zie dat mijn bedrag over langere tijd 10% stijgt, maar mijn bitcoins gelijk blijven ga ik er relatief minder (verhouding blijft gelijk) op vooruit dan dat ik in BTC had gebleven.
Ik had dan voor minder risico hetzelfde rendement gehad.
Ik denk dat wij het erover eens zijn dat beleggen in alts meer risico met zich mee brengt dan hodl in BTC op het moment.
Op hun roadmap. Mainnet gaat dit jaar los. 2e kwartaal 2018, ik verwacht het eind juni.quote:Op zondag 14 januari 2018 14:48 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Oh? Ik hoop het, maar waar op gebaseerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |