Was bitcoin maar zo zeker, dan zou iedereen wel all-in gaanquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:26 schreef Aventuras het volgende:
[..]
Ah oké, maar goed dat ik niet al mijn zuur verdiende spaargeld er heb ingestopt dan!
Als bitcoin al niet zeker is dan wordt het nog wat met al die hopium altcoin "blockchains".
Waar ben je nog niet zeker van dan?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:33 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Was bitcoin maar zo zeker, dan zou iedereen wel all-in gaan
Dat bitcoin de meest winstgevende coin is/wordt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:38 schreef Aventuras het volgende:
[..]
Waar ben je nog niet zeker van dan?
Onzin, ligt aan je strategie.quote:All-in is nooit een goed idee overigens.
Het gaat mij niet om winstgevendheid maar risico/winst verhouding. Bij bitcoin weet ik zeker dat die over 10 jaar er ook nog echt is. Bij geen één andere altcoin weet ik dat verder, naar mijn mening gaan dat er ook bijzonder weinig zijn.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:43 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat bitcoin de meest winstgevende coin is/wordt.
[..]
Onzin, ligt aan je strategie.
Bron voor die 10 jaar? Jij roept ook maar wat gebaseerd op onderbuikgevoelens. Dat kan een prima indicator zijn voor jouw investeringsplan, maar hoeft niet te kloppen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:48 schreef Aventuras het volgende:
[..]
Het gaat mij niet om winstgevendheid maar risico/winst verhouding. Bij bitcoin weet ik zeker dat die over 10 jaar er ook nog echt is. Bij geen één andere altcoin weet ik dat verder, naar mijn mening gaan dat er ook bijzonder weinig zijn.
Wanneer je het geld kunt missen en een weloverwogen risico wil nemen. Daarnaast zul je, als je het goed wil doen, je coin wel in de gaten moeten houden. Als je 20 verschillende coins bezit is dat wat minder cruciaal.quote:Bij welke strategie zou je all-in gaan?
Meerdere mensen hier zijn all in. Ik voor 80%, op VET.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:48 schreef Aventuras het volgende:
Bij welke strategie zou je all-in gaan?
Dit is ook een fout die ik maakte in het begin, in teveel coins zitten... allemaal hebben ze een goed verhaal, en je weet het niet zo goed. Maar in teveel coins zitten betekent ook dat je in geen van allen echt de voortgang en strategie bij kan houden, 20 is gewoonweg teveel om bij te houden.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:04 schreef leolinedance het volgende:
Als je 20 verschillende coins bezit is dat wat minder cruciaal.
BTC / [SC] Cryptocurrencies #671 All aboard the VeChain-Train choo chooooookquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:29 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Had ik maar naar mezelf geluisterd.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:29 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Had ik maar naar mezelf geluisterd.
Ik word pas positief als VET naar 30USD gaat.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:42 schreef Kyran het volgende:
Ik geloof nog nergens in totdat ik een higher high zie. Volgens mij zat vorige piek rond $8200, dus ik ga pas positief zijn als we daar doorheen weten te prikken.
Dan ben ik niet meer positief maar vertrokkenquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:43 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik word pas positief als VET naar 30USD gaat.
Ja, en ik kan je vertellen, waar je ook heen gaat, IK BEN ERBIJquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:43 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dan ben ik niet meer positief maar vertrokken
Dan koop ik een huisje voor mezelf op de Caribbean en ga ik rentenierenquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 22:43 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dan ben ik niet meer positief maar vertrokken
Ah, de Henk en Ingrid methode.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:17 schreef metallicelmo het volgende:
I feel lucky, waar moet ik veel van inslaan these days? Ik heb niet zoveel met Ethereum eigenlijk ben meer van de kleinere coins, goedkopere waar mensen er makkelijker meer van kopen. Heeft tot nu toe wel goed gewerkt..
SEALquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:32 schreef revpolen het volgende:
Hallo allemaal!
Denk ga hier maar weer eens lezen! En beloof nu weer wat vaker te kijken! Momenteel alles nog steeds hodlen!
Is seal al skyhigh?
vet maar 2 cent!!!quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:17 schreef metallicelmo het volgende:
I feel lucky, waar moet ik veel van inslaan these days? Ik heb niet zoveel met Ethereum eigenlijk ben meer van de kleinere coins, goedkopere waar mensen er makkelijker meer van kopen. Heeft tot nu toe wel goed gewerkt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |