Ja natuurlijk ?quote:Op zondag 26 augustus 2018 21:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Cola light
De tering JC. Drink je dat echt?
waarom nietquote:Op zondag 26 augustus 2018 21:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Cola light
De tering JC. Drink je dat echt?
???????????????????quote:Op zondag 26 augustus 2018 21:42 schreef Doublepain het volgende:
Whiskey met Pepsi vond ik wat minder dan met Cola
Baco cola?quote:Op zondag 26 augustus 2018 21:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zou dat ook zo met Bacardi zijn??
@Haags
Ik pleurde weleens Amaretto door de sinaasappelsap bij mama thuis als er niets te zuipen in de hut was, maar als alleen deze optie over was, dan liet ik het staan en bleef nuchter.quote:Op zondag 26 augustus 2018 21:51 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dronk dit vroeger.
Tering zeg. Dat was echt bocht.quote:Op zondag 26 augustus 2018 21:51 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dronk dit vroeger.
Waarom geen Ginger ale? Smaakt veel beter bij whisky.quote:Op zondag 26 augustus 2018 21:42 schreef Doublepain het volgende:
Whiskey met Pepsi vond ik wat minder dan met Cola
Ja. De eerste keer toen ik bij m’n vriend sliep. Z’n ouders waren op vakantie en hij had speciaal ‘mijn drankje’ gehaald.quote:Op zondag 26 augustus 2018 21:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Tering zeg. Dat was echt bocht.
Ooit gekotst na flink wat van deze meuk? Bijzondere kleur komt er dan uit.
Ik ook. Komt wel erg dichtbij zo.quote:Op zondag 26 augustus 2018 22:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb net genottelijk zitten kakken
quote:Op zondag 26 augustus 2018 22:01 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja. De eerste keer toen ik bij m’n vriend sliep. Z’n ouders waren op vakantie en hij had speciaal ‘mijn drankje’ gehaald.
Dat ging niet goed en heb in zijn slaapkamer in z’n kleine prullenbakje zitten nekken.
Lag daar ook een volgespoten condoom in, of hebben jullie die avond niet geneukt?quote:Op zondag 26 augustus 2018 22:01 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja. De eerste keer toen ik bij m’n vriend sliep. Z’n ouders waren op vakantie en hij had speciaal ‘mijn drankje’ gehaald.
Dat ging niet goed en heb in zijn slaapkamer in z’n kleine prullenbakje zitten nekken.
Ik weet het niet meer, maar kon de volgende dag niet meer zitten.quote:Op zondag 26 augustus 2018 22:02 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Lag daar ook een volgespoten condoom in, of hebben jullie die avond niet geneukt?
Ik vraag dit voor iemand anders.
Ja, zie je wel. Snollensap.quote:Op zondag 26 augustus 2018 22:03 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer, maar kon de volgende dag niet meer zitten.
quote:
Met 7upquote:Op zondag 26 augustus 2018 21:51 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dronk dit vroeger.
Is een expert in het bosquote:Op zondag 26 augustus 2018 22:15 schreef Doublepain het volgende:
Dacht te kunnen te ontsnappen via uno dos
Eens met mijn grote vriend JC.quote:Op zondag 26 augustus 2018 22:17 schreef JanCees het volgende:
JOS BRECH is nog niet veroordeeld mensen
Peter zendt zijn mislukkingen niet uit he.quote:
Wie?quote:Op zondag 26 augustus 2018 22:20 schreef napoleonfour het volgende:
Die Nathalie is nog steeds niet gevonden
was gezellig net zoals vorige weekquote:Op zondag 26 augustus 2018 22:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Roland! Hoe was het in de kerk vandaag?
moet wel uitkijken voor catfishes heb ik gehoordquote:
Je bent op het goede pad.quote:Op zondag 26 augustus 2018 22:23 schreef KingRoland het volgende:
[..]
was gezellig net zoals vorige week
had wel weinig zondes deze week
Zolang Insta erbij zit dan moet goed zijnquote:Op zondag 26 augustus 2018 22:25 schreef KingRoland het volgende:
[..]
moet wel uitkijken voor catfishes heb ik gehoord
beetje bang, maar gaat goed komen
Heb je Rens gezien?? #PRAYFORRENSquote:Op zondag 26 augustus 2018 22:26 schreef KingRoland het volgende:
[..]
koekoek willem 2 vandaag
nondeju
Heerlijk ja.quote:Op zondag 26 augustus 2018 22:26 schreef KingRoland het volgende:
[..]
koekoek willem 2 vandaag
nondeju
Als Heerenveen de 4-4 had gemaakt zou datquote:Op zondag 26 augustus 2018 22:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heb je Rens gezien?? #PRAYFORRENS
Solvrouwquote:Op zondag 26 augustus 2018 22:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Heerlijk ja.
Ik had echt geen idee wat ik kon verwachten. Kon alle kanten op gaan. Puur genot dus.
SolGod
Schijnt dat ze al geraakt is, ze is zwanger en wil daarom blijven.quote:Op zondag 26 augustus 2018 22:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zou je raken?
[ afbeelding ]
Dan is Twente - Roda leuker denk ikquote:Op zondag 26 augustus 2018 22:31 schreef KingRoland het volgende:
Vrijdag weer een leuk potje
Emmen - De Graafschap.
Daar blijf je voor thuis.
Ze kan de charmes van Tilburg waarderen. En terecht natuurlijk.quote:Op zondag 26 augustus 2018 22:33 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Schijnt dat ze al geraakt is, ze is zwanger en wil daarom blijven.
Madrid Jeugd hequote:Op zondag 26 augustus 2018 22:36 schreef KingRoland het volgende:
ow hij is uitgekomen voor Spanje -19
dan maakt het niet uit geloof ik, gaat om A-interlands.quote:Op zondag 26 augustus 2018 22:36 schreef KingRoland het volgende:
ow hij is uitgekomen voor Spanje -19
Als zijn vrouw in Nederland wilt blijven dan kan dat van grote invloed zijn ouwe reus.quote:Op zondag 26 augustus 2018 22:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ze kan de charmes van Tilburg waarderen. En terecht natuurlijk.
Ben wel echt benieuwd wat het gaat worden. We hebben geen backup spits, wat wel gevaarlijk is.
Ik dacht dat het om ''kanker'' ging.quote:Op zondag 26 augustus 2018 22:40 schreef Wereldgozer het volgende:
ONZ / [ronde 11] Het dodetopicspel #2281 m1st1g was here -> Waterpolo
Mods die het verboden woordje gebruiken. Hypocriete crew genot.
Zeker. Heb je het interview gezien? Hij bedankt ook nog even God.quote:Op zondag 26 augustus 2018 22:40 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Als zijn vrouw in Nederland wilt blijven dan kan dat van grote invloed zijn ouwe reus.
De afkorting van keuken kampioen wordt bij mij ook altijd weggemodquote:Op zondag 26 augustus 2018 22:40 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik dacht dat het om ''kanker'' ging.
quote:Op zondag 26 augustus 2018 22:40 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik dacht dat het om ''kanker'' ging.
Jij verzorgt wel vaker de muzikale deuntjes hier?quote:
DJ DPquote:Op zondag 26 augustus 2018 22:50 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Jij verzorgt wel vaker de muzikale deuntjes hier?
Muziek is levenquote:Op zondag 26 augustus 2018 22:50 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
wat voor liedjes luister jij graag naar danquote:Op zondag 26 augustus 2018 22:50 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zondag 26 augustus 2018 22:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Muziek is leven
Als je verzoekjes hebt, ben van vele markten thuis wb muziek
True.. denk dat we ongeveer wel dezelfde muzieksmaak hebben, als ik kijk naar de linkjes in de sc van gister.quote:Op zondag 26 augustus 2018 22:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Muziek is leven
Als je verzoekjes hebt, ben van vele markten thuis wb muziek
Latin invloeden.. ambient..GOA.. reggae.. best wel breed eigenlijkquote:Op zondag 26 augustus 2018 22:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
wat voor liedjes luister jij graag naar dan
Nou DP is nog vrijgezellig dus omg een match in de VBL SC. De tweede al!quote:Op zondag 26 augustus 2018 23:01 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
True.. denk dat we ongeveer wel dezelfde muzieksmaak hebben, als ik kijk naar de linkjes in de sc van gister.
Goa, leuk. Zit je ook regelmatig in een verkapte kleermakerszit met je dikke tenen in je vagijn?quote:Op zondag 26 augustus 2018 23:03 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Latin invloeden.. ambient..GOA.. reggae.. best wel breed eigenlijk
is dat al breedquote:Op zondag 26 augustus 2018 23:03 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Latin invloeden.. ambient..GOA.. reggae.. best wel breed eigenlijk
Heb je Spotify?quote:Op zondag 26 augustus 2018 23:01 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
True.. denk dat we ongeveer wel dezelfde muzieksmaak hebben, als ik kijk naar de linkjes in de sc van gister.
Ja, net als jou.quote:Op zondag 26 augustus 2018 23:04 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Goa, leuk. Zit je ook regelmatig in een verkapte kleermakerszit met je dikke tenen in je vagijn?
DM maarquote:Op zondag 26 augustus 2018 23:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heb je Spotify?
Ik heb een zelfgemaakte lijst die ik al een lange tijd telkens update, zitten prima nummers tussen
GGMM en Drizzt.quote:
quote:
quote:
quote:
Heb je naast de Spaanse taal, deze muziek ook nog losse bachata heupen of niet?quote:
Ik heb een half jaar bachata en salsa gedaan voor de lol, ken het een beetje..quote:Op zondag 26 augustus 2018 23:25 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Heb je naast de Spaanse taal, deze muziek ook nog losse bachata heupen of niet?
Ja gek!!quote:Op zondag 26 augustus 2018 23:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb een half jaar bachata en salsa gedaan voor de lol, ken het een beetje..
Hm?quote:Op zondag 26 augustus 2018 23:04 schreef napoleonfour het volgende:
Al is de eerste match nog onbeantwoord gebleven door Drizzt.
Respectquote:Op zondag 26 augustus 2018 23:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Was wel drama eerst paar keer want die gast lulde andalusies, dus tering snel
Had gekund, maar aangezien bepaalde posts geloofde ik dat ook al nietquote:Op zondag 26 augustus 2018 23:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oh dat
Nee, ik ben niet van de herenliefde. Jammer voor GGMM.
Opper werd als aanstaand CDA-politicus hier in het nauw gedreven met de hypocrisie van zijn partijtje en koos ervoor niet meer met ons om te gaan. Begrijpelijk, de discussie aangaan zou hem nog meer in de problemen brengen. Ik sluit ook niet uit dat hij deze beslissing heeft genomen nadat hij hiertoe tot consensus kwam met opperspindoctor Jack de Vries.quote:Op zondag 26 augustus 2018 23:38 schreef Anneloos het volgende:
Weet iemand waar opperkleurder is? Post hij hier nog wel eens?
Hartelijk dank voor deze reactie. Ik zal hem tot mij nemen en spoedig met een gepaste reactie antwoorden.quote:Op zondag 26 augustus 2018 23:42 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Opper werd als aanstaand CDA-politicus hier in het nauw gedreven met de hypocrisie van zijn partijtje en koos ervoor niet meer met ons om te gaan. Begrijpelijk, de discussie aangaan zou hem nog meer in de problemen brengen. Ik sluit ook niet uit dat hij deze beslissing heeft genomen nadat hij hiertoe tot consensus kwam met opperspindoctor Jack de Vries.
quote:Op zondag 26 augustus 2018 23:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Was wel drama eerst paar keer want die gast lulde andalusies, dus tering snel
Neem mijn pener maar tot je, je zult er geen spijt van krijgen.quote:Op zondag 26 augustus 2018 23:45 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Hartelijk dank voor deze reactie. Ik zal hem tot mij nemen en spoedig met een gepaste reactie antwoorden.
Met vriendelijke groet,
Anneloos
Dat zal jouw zilverpoetsende vrouw niet waarderen. Toch bedankt voor het aanbod!quote:Op zondag 26 augustus 2018 23:46 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Neem mijn pener maar tot je, je zult er geen spijt van krijgen.
In haar collectie zitten ook cockrings die verkocht moeten worden en daartoe ben ik de aangewezen persoon hiermee de boer op te gaan. Je lul laten zien om te verkopen dit dat.quote:Op zondag 26 augustus 2018 23:47 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Dat zal jouw zilverpoetsende vrouw niet waarderen. Toch bedankt voor het aanbod!
Voordat wij een afspraak maken om de aankoop te verzegelen ontvang ik graag foto’s van de te koop gestelde producten om het ‘model’ heen in mijn dm box.quote:Op zondag 26 augustus 2018 23:48 schreef O_o_ het volgende:
[..]
In haar collectie zitten ook cockrings die verkocht moeten worden en daartoe ben ik de aangewezen persoon hiermee de boer op te gaan. Je lul laten zien om te verkopen dit dat.
Exclusiviteit laat zich tonen op speciaal georganiseerde evenementen. Houd je oog op abriposters in de buurt voor de eerst volgende Kamasutrabeurs.quote:Op zondag 26 augustus 2018 23:51 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Voordat wij een afspraak maken om de aankoop te verzegelen ontvang ik graag foto’s van de te koop gestelde producten om het ‘model’ heen in mijn dm box.
Oh daar kom ik graag! En vooral als de shows met de mannen zijn, dan is het helemaal mooi!quote:Op zondag 26 augustus 2018 23:52 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Exclusiviteit laat zich tonen op speciaal georganiseerde evenementen. Houd je oog op abriposters in de buurt voor de eerst volgende Kamasutrabeurs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
quote:Op zondag 26 augustus 2018 23:55 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Oh daar kom ik graag! En vooral als de shows met de mannen zijn, dan is het helemaal mooi!Ik doe tête à tête-shows op die beurzen. Dus reken maar dat je die cockrings in volle glorie kunt aanschouwen. Ik heb ze in verschillende maten, gelijk mijn username. Het voordeel van een bloedlul.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu al zin in! Maar hoe weet ik dat jij het bent? 3 keer knipperen met de schemerlamp? Check check dubbelcheck.. of?quote:Op zondag 26 augustus 2018 23:57 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ik doe tête à tête-shows op die beurzen. Dus reken maar dat je die cockrings in volle glorie kunt aanschouwen. Ik heb ze in verschillende maten, gelijk mijn username. Het voordeel van een bloedlul.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
quote:Op zondag 26 augustus 2018 23:59 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Nu al zin in! Maar hoe weet ik dat jij het bent? 3 keer knipperen met de schemerlamp? Check check dubbelcheck.. of?Je herkent me aan mijn manboobs. Ik geef vroeg op de dag ook nog een showtje op het travspodium weg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tot snel! Geile beer!quote:Op maandag 27 augustus 2018 00:01 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Je herkent me aan mijn manboobs. Ik geef vroeg op de dag ook nog een showtje op het travspodium weg.
slaap lekkerquote:Op maandag 27 augustus 2018 00:25 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ik ga ook, morgen weer aan den arbeid![]()
Jeetje, heftig.quote:Op maandag 27 augustus 2018 01:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Fuck, heb net The Game verloren na dik 1,5 jaar
Nadat ik Oeroeg van Hella Haasse las was ik twee jaar volkomen van de kaart en kwamen er geen zelfstandige gedachten binnen. Er is dus hoop je poging te verbeteren.quote:Op maandag 27 augustus 2018 01:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Fuck, heb net The Game verloren na dik 1,5 jaar
Goed boek?quote:Op maandag 27 augustus 2018 01:20 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Nadat ik Oeroeg van Hella Haasse las was ik twee jaar volkomen van de kaart en kwamen er geen zelfstandige gedachten binnen. Er is dus hoop je poging te verbeteren.
O man prachtig. Het is dat ik mijn laatste exemplaar heb ingeruild voor een stapeltje brievenboeken van Gerard Reve, met brieven die onder meer wijn slempen, kontneuken en afkickklinieken prediken, anders was ik nu linea recta weer begonnen met lezen.quote:
Betis zit niet in elkaar zoals Villarrea. Tevens voorzie ik geen tweede armbreuk van Escudero.quote:Op maandag 27 augustus 2018 01:25 schreef O_o_ het volgende:
Enfin, als Sevilla volgende week eenzelfde partij op de mat legt tegen Betis als vanavond tegen Villarreal, dan wordt het zelf pennen, jongen.
0-0 of 1-1 is 100 strafregels.quote:Op maandag 27 augustus 2018 01:26 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Betis zit niet in elkaar zoals Villarrea. Tevens voorzie ik geen tweede armbreuk van Escudero.
Dat bepaal jij niet. Een open en entertainende wedstrijd kan ook bij een 0-0 horen.quote:
En of ik dat bepaal.quote:Op maandag 27 augustus 2018 01:30 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Dat bepaal jij niet. Een open en entertainende wedstrijd kan ook bij een 0-0 horen.
oud nieuwsquote:Op maandag 27 augustus 2018 06:36 schreef kapiteintje het volgende:
Jos Brech opgepakt, u las het hier als eerste.
beetje anticlimax wel in deze zaak hij is veel te snel gepakt, attente Telegraaflezers schijn je overal te hebbenquote:
10 jaar te laat bedoel jequote:Op maandag 27 augustus 2018 09:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
beetje anticlimax wel in deze zaak hij is veel te snel gepakt, attente Telegraaflezers schijn je overal te hebben
Kan er niks aan doen maar het poppetje lijkt alsof hij nep gitaar speelt met z’n been.quote:
er was van meer personen dna aangetroffen en alleen dna is niet voldoendequote:Op maandag 27 augustus 2018 09:33 schreef Charlotte3 het volgende:
1-op-1 DNA-match toch, lijkt mij wel dan.
Dat zegt geen kut. Als hij zich beroept op zijn zwijgrecht moet justitie maar aantonen hoe zijn DNA op het lichaam van Nicky Verstappen is gekomen.quote:Op maandag 27 augustus 2018 09:33 schreef Charlotte3 het volgende:
1-op-1 DNA-match toch, lijkt mij wel dan.
hangt ook een beetje af wat ze hebben gevonden, als er sperma is aangetroffen met zijn dna bijvoorbeeldquote:Op maandag 27 augustus 2018 09:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat zegt geen kut. Als hij zich beroept op zijn zwijgrecht moet justitie maar aantonen hoe zijn DNA op het lichaam van Nicky Verstappen is gekomen.
Dan nog, als hij niks zegt moet justitie het maar aantonen.quote:Op maandag 27 augustus 2018 09:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
hangt ook een beetje af wat ze hebben gevonden, als er sperma is aangetroffen met zijn dna bijvoorbeeld
moord wel maar iets van verkrachting moet toch wel kunnen toch?quote:Op maandag 27 augustus 2018 09:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan nog, als hij niks zegt moet justitie het maar aantonen.
quote:Op zondag 26 augustus 2018 12:34 schreef Masterminded het volgende:
Het hoogtepunt van de dag is Sevilla v Villarreal om 22:15.
Geen idee hoe dat juridisch zit, misschien dat nap daar iets over kan vertellen. Maar als hij niks zegt moet het wel aangetoond worden. Soit, als er sperma op dat ventje is gewonnen geeft dat natuurlijk heel erg te denken. Maar Jos kan zich ook even achter een boompje hebben staan rukken, afgedaan met een zakdoekje en met dat zakdoekje heeft Nicky zijn gezicht schoongemaakt. Erg unlikely, maar het kan, toch?quote:Op maandag 27 augustus 2018 09:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
moord wel maar iets van verkrachting moet toch wel kunnen toch?
Een wedstrijd zonder veel kansen en spektakel kan ook boeiend zijn. Meen ik oprecht.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
quote:Op maandag 27 augustus 2018 09:47 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Een wedstrijd zonder veel kansen en spektakel kan ook boeiend zijn. Meen ik oprecht.that hurtsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feyenoord heeft inderdaad een lager niveau dan Ajax.quote:Op maandag 27 augustus 2018 09:56 schreef Masterminded het volgende:
AD-columnisten hakken volledig in op FC Emmen terwijl Heerenveen, Heracles en what's in a name NAC Breda net zo slecht waren tegen ploegen van een lager niveau dan Ajax.
Dag Stijn.quote:Op maandag 27 augustus 2018 10:00 schreef Masterminded het volgende:
Even de verklaring van het OM over Jos kijken (lol).
quote:Op maandag 27 augustus 2018 10:02 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Dag Stijn.
Ik kreeg vannacht een push bericht dat jij getweet had
zal ik ze tweeten dat het binnen de EU overleveren heet en niet uitleveren?quote:Op maandag 27 augustus 2018 10:00 schreef Masterminded het volgende:
Even de verklaring van het OM over Jos kijken (lol).
Doe ff normaal en rustig alsjeblieft. Het is maandagmorgen, iedereen heeft het wat lastig en is net wakker en dan kom jij de hele boel bij elkaar schreeuwen.quote:
Sorry, ik wilde deze post in NWS maken maar dat wordt daar vast niet zo op prijs gesteldquote:Op maandag 27 augustus 2018 10:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doe ff normaal en rustig alsjeblieft. Het is maandagmorgen, iedereen heeft het wat lastig en is net wakker en dan kom jij de hele boel bij elkaar schreeuwen.
Precies.quote:Op maandag 27 augustus 2018 09:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat zegt geen kut. Als hij zich beroept op zijn zwijgrecht moet justitie maar aantonen hoe zijn DNA op het lichaam van Nicky Verstappen is gekomen.
Nou hier dus ook niet.quote:Op maandag 27 augustus 2018 10:05 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Sorry, ik wilde deze post in NWS maken maar dat wordt daar vast niet zo op prijs gesteld
Throwback naar 1998quote:Op maandag 27 augustus 2018 10:05 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Waarom is het geluid bij dit soort persco's altijd VOLKOMEN ruk. Het is 2018 verdomme.
Dan moet je zelfs dwang aantonen, en als er geen bv. blauwe plekken te vinden zijn kan het ook zijn dat Nikki er van genoot.quote:Op maandag 27 augustus 2018 09:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
moord wel maar iets van verkrachting moet toch wel kunnen toch?
Het moet de rechter aannemelijk worden gemaakt dat de theorie klopt met behulp van steunbewijzen. Je hoeft iets niet 100% uit te sluiten, als de alternatieve theorie gewoon te raar is hoeft de rechter deze niet te behandelen. Denk aan dat de verdediging zegt ja er waren 50 grote negers die die gast compleet in elkaar sloegen, hij is overleden en ik heb met mijn necrofilie nog even mijn piemel erin gehangen. Dat soort dingen hoeft de rechter niet volledig te onderzoeken/beargumenteren.quote:Op maandag 27 augustus 2018 09:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat juridisch zit, misschien dat nap daar iets over kan vertellen. Maar als hij niks zegt moet het wel aangetoond worden. Soit, als er sperma op dat ventje is gewonnen geeft dat natuurlijk heel erg te denken. Maar Jos kan zich ook even achter een boompje hebben staan rukken, afgedaan met een zakdoekje en met dat zakdoekje heeft Nicky zijn gezicht schoongemaakt. Erg unlikely, maar het kan, toch?
Dat soort dingen zullen 100% uitgesloten moeten worden. Nou, ga er maar aan staan als onderzoeksteam
Dank voor de duidingquote:Op maandag 27 augustus 2018 10:13 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dan moet je zelfs dwang aantonen, en als er geen bv. blauwe plekken te vinden zijn kan het ook zijn dat Nikki er van genoot.
[..]
Het moet de rechter aannemelijk worden gemaakt dat de theorie klopt met behulp van steunbewijzen. Je hoeft iets niet 100% uit te sluiten, als de alternatieve theorie gewoon te raar is hoeft de rechter deze niet te behandelen. Denk aan dat de verdediging zegt ja er waren 50 grote negers die die gast compleet in elkaar sloegen, hij is overleden en ik heb met mijn necrofilie nog even mijn piemel erin gehangen. Dat soort dingen hoeft de rechter niet volledig te onderzoeken/beargumenteren.
Er was nooit een duidelijke doodsoorzaak, wel aanwijzingen van seksueel misbruik want zijn broek zat binnenstebuiten, zijn lichaam was versleept, een wond aan zijn hoofd en een roze gloed over zijn gezicht.quote:Op maandag 27 augustus 2018 10:13 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dan moet je zelfs dwang aantonen, en als er geen bv. blauwe plekken te vinden zijn kan het ook zijn dat Nikki er van genoot.
[..]
Het moet de rechter aannemelijk worden gemaakt dat de theorie klopt met behulp van steunbewijzen. Je hoeft iets niet 100% uit te sluiten, als de alternatieve theorie gewoon te raar is hoeft de rechter deze niet te behandelen. Denk aan dat de verdediging zegt ja er waren 50 grote negers die die gast compleet in elkaar sloegen, hij is overleden en ik heb met mijn necrofilie nog even mijn piemel erin gehangen. Dat soort dingen hoeft de rechter niet volledig te onderzoeken/beargumenteren.
Dan zou ik als raadsman volhouden dat hij hem slechts heeft verkracht als je dat vast staat.quote:Op maandag 27 augustus 2018 10:17 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Er was nooit een duidelijke doodsoorzaak, wel aanwijzingen van seksueel misbruik want zijn broek zat binnenstebuiten, zijn lichaam was versleept, een wond aan zijn hoofd en een roze gloed over zijn gezicht.
Geen idee waar op het lichaam dat spoor zat van Joske.quote:Op maandag 27 augustus 2018 10:19 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dan zou ik als raadsman volhouden dat hij hem slechts heeft verkracht als je dat vast staat.
het is wel te hopen dat ze een goeie zaak hebben want de man is eigenlijk al veroordeeldquote:Op maandag 27 augustus 2018 10:19 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dan zou ik als raadsman volhouden dat hij hem slechts heeft verkracht als je dat vast staat.
Je mertk dat het weer zondag is geweest maatjesquote:Top 100 van zondag 26 augustus 2018
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 1300 Persoon die liever automatisch gegenereerde posts het forum opslingert middels een postbot
22. 0201 onlogisch
36. 0145 Ajacied422
43. 0133 Sked
49. 0122 JR-Style-93
50. 0120 N1ek-
51. 0119 GGMM
56. 0105 Wereldgozer
61. 0099 Doublepain
70. 0090 Drizzt_DoUrden
88. 0067 Buitendam
92. 0064 kapiteintje
96. 0062 Jojoortje
Monitor geeft geen garantie wat de geschiktheid van de informatie voor een bepaald doel betreft.
Klik hier voor meer stats
Ik wat minder, aangezien ik de weg op moest.quote:Op maandag 27 augustus 2018 10:22 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Goed. Ik geniet van het herfstweer.
Daarom zei ik gister ook al dat ik stiekem hoop dat deze man er dus niets mee te maken heeft. Dan kan Peter R c.s. zijn spaargeld alvast overmakenquote:Op maandag 27 augustus 2018 10:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
het is wel te hopen dat ze een goeie zaak hebben want de man is eigenlijk al veroordeeld
20 jaar geleden zei hij als toevallige passant dat hij daar toevallig liep. Nu er DNA op Nicky van hem is gevonden gaat die vlieger natuurlijk niet meer op. Het zal heel raar moeten lopen zal hij niet de dader zijn.quote:Op maandag 27 augustus 2018 10:24 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Daarom zei ik gister ook al dat ik stiekem hoop dat deze man er dus niets mee te maken heeft. Dan kan Peter R c.s. zijn spaargeld alvast overmaken
Ik heb wel eens een theorie gelezen dat een insect het DNA had overgeplaatst naar een lijk vanaf een levend persoon.quote:Op maandag 27 augustus 2018 10:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
20 jaar geleden zei hij als toevallige passant dat hij daar toevallig liep. Nu er DNA op Nicky van hem is gevonden gaat die vlieger natuurlijk niet meer op. Het zal heel raar moeten lopen zal hij niet de dader zijn.
Lekker knus, ik ook.quote:Op maandag 27 augustus 2018 10:22 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
we krijgen wel nazomerquote:Op maandag 27 augustus 2018 10:22 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Beterschap!quote:Op maandag 27 augustus 2018 10:33 schreef Tarado het volgende:
ben verkouden, met dank aan het herfstweer
dank je, vandaag ook maar niet gaan trainen maar weet wel de oorzaak waarom ik me vrijdag op de training al niet zo fit en sterk voeldequote:
Van mij mag het heel de dag regenen.. huissokken aan, verwarming aan, kaarsjes, dekentje.. WARME CHOCOLADEMELK!quote:
Ja, met sporten merk je dat direct inderdaad.quote:Op maandag 27 augustus 2018 10:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
dank je, vandaag ook maar niet gaan trainen maar weet wel de oorzaak waarom ik me vrijdag op de training al niet zo fit en sterk voelde
Het is gewoon 18 graden hoor. Geen -3quote:Op maandag 27 augustus 2018 10:45 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Van mij mag het heel de dag regenen.. huissokken aan, verwarming aan, kaarsjes, dekentje.. WARME CHOCOLADEMELK!
Jij wilde naar Thailand.quote:Op maandag 27 augustus 2018 10:50 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Het regent hier echt al drie dagen aan een stuk
kan je vast een beetje wennenquote:Op maandag 27 augustus 2018 10:50 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Het regent hier echt al drie dagen aan een stuk
Daar hoeft het ook geen -3 voor te zijn.. bijna de helft van 1.5 geleden, de temperatuur nu.quote:Op maandag 27 augustus 2018 10:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is gewoon 18 graden hoor. Geen -3
3 is 5, 11 is 9.quote:Op maandag 27 augustus 2018 11:13 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Daar hoeft het ook geen -3 voor te zijn.. bijna de helft van 1.5 geleden, de temperatuur nu.
Bush did 9/11quote:
nog steeds warm zat.quote:Op maandag 27 augustus 2018 11:13 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Daar hoeft het ook geen -3 voor te zijn.. bijna de helft van 1.5 geleden, de temperatuur nu.
Niet geklikt.quote:Op maandag 27 augustus 2018 11:40 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/easydronin/
Leuke kiekjes. Ken je de maker? Zie dat hij nog niet veel volgers heeft.quote:Op maandag 27 augustus 2018 11:40 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/easydronin/
En ik zit voor 80% in VET.quote:Op maandag 27 augustus 2018 11:39 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
de VETraket gaat naar de maan
Alles af gekregen dit weekend?quote:Op maandag 27 augustus 2018 11:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Leuke kiekjes. Ken je de maker? Zie dat hij nog niet veel volgers heeft.
Genoeg. Glaswerk is besteld voor de lichtstraat dus daar wacht ik nu op.quote:Op maandag 27 augustus 2018 11:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Alles af gekregen dit weekend?
pics als het af is!quote:Op maandag 27 augustus 2018 11:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Genoeg. Glaswerk is besteld voor de lichtstraat dus daar wacht ik nu op.
Maar los daarvan nog genoeg te doen.
Moet o.a. nog de sproeiinstallatie gaan leggen, kippenren maken, sauna in elkaar zetten. Drukdrukdruk.
Mijn oom is al bijna 10 jaar bezig met het in elkaar zetten van een saunaquote:Op maandag 27 augustus 2018 11:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Genoeg. Glaswerk is besteld voor de lichtstraat dus daar wacht ik nu op.
Maar los daarvan nog genoeg te doen.
Moet o.a. nog de sproeiinstallatie gaan leggen, kippenren maken, sauna in elkaar zetten. Drukdrukdruk.
allesquote:Op maandag 27 augustus 2018 11:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Van de lichtstraat? Is goed.
Waarom doet hij daar zo lang over? Fascinerend vind ik dat. Mijn achterbuurman was ook bijna 2 weken bezig met het plaatsen van een schutting. Toen ben ik maar een handje gaan helpen.quote:Op maandag 27 augustus 2018 11:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mijn oom is al bijna 10 jaar bezig met het in elkaar zetten van een sauna
Wilde een sauna op de leegstaande slaapkamer hebben, begon heel enthousiast, maar is of de interesse verloren, of heeft het veel te druk (kerel werkt enorm veel), dus bijna 10 jaar later kan 'ie nog steeds niks relaxen in z'n eigen sauna.quote:Op maandag 27 augustus 2018 11:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waarom doet hij daar zo lang over? Fascinerend vind ik dat. Mijn achterbuurman was ook bijna 2 weken bezig met het plaatsen van een schutting. Toen ben ik maar een handje gaan helpen.
Is hij niet van het klussen dan? Zo'n ding zet je toch wel in een middagje in elkaar. Ik zie er het meest tegenop dat ik alles naar de zolder moet tillen.quote:Op maandag 27 augustus 2018 11:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mijn oom is al bijna 10 jaar bezig met het in elkaar zetten van een sauna
klote. Klussen die niet af zijn zorgen alleen maar voor meer rommel.quote:Op maandag 27 augustus 2018 11:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wilde een sauna op de leegstaande slaapkamer hebben, begon heel enthousiast, maar is of de interesse verloren, of heeft het veel te druk (kerel werkt enorm veel), dus bijna 10 jaar later kan 'ie nog steeds niks relaxen in z'n eigen sauna.
nee, zag hem op tilburg.comquote:Op maandag 27 augustus 2018 11:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Leuke kiekjes. Ken je de maker? Zie dat hij nog niet veel volgers heeft.
yeah vergeet ik ook welquote:Op maandag 27 augustus 2018 11:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Moet eigenlijk sowieso meer foto's maken.
quote:Op maandag 27 augustus 2018 10:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een beetje de JC onder de persco's.
moet je minder zuipenquote:Op maandag 27 augustus 2018 11:47 schreef Saind het volgende:
Aan het helpen met verhuizen met een draak van een kater
Niet de beste dingen
Ja leuk, ik verspreek me.quote:Op maandag 27 augustus 2018 11:59 schreef onlogisch het volgende:
VBL / Zakaria Bakkali #2 Verstandig persoon die ver gaat komen
GGMM gaat zelf ook door het stof.
quote:Op maandag 27 augustus 2018 12:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja leuk, ik verspreek me.
Wat kinderachtig om dat gelijk in een reactie te melden zeg.
Het is niet zo dat ik dat zelf ook altijd doe.
Ja, Peter de Vries vanmorgen bij Ekdom in de morgen 'Nou, het blijft gewoon Jos Brech. Het is natuurlijk hartstikke hypocriet om daar nu Jos B. van te maken. Aan die poppenkast doe ik niet mee'quote:
quote:Op maandag 27 augustus 2018 12:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, Peter de Vries vanmorgen bij Ekdom in de morgen 'Nou, het blijft gewoon Jos Brech. Het is natuurlijk hartstikke hypocriet om daar nu Jos B. van te maken. Aan die poppenkast doe ik niet mee'
Diezelfde Peter de Vries in 2014 tegen Winston Gerschtanowitz, nadat Holleeder weer was gearresteerd bij RTL Boulevard, corrigerend : 'Het is nu Willem H. want ook een verdachte heeft rechten'
Petergod
valt me nog meequote:Op maandag 27 augustus 2018 13:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
55% van de pvvd stemmers heeft begrip voor niet inenten
Niet geklikt.quote:Op maandag 27 augustus 2018 13:08 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)si-scoorde~a18063a9/
Sjoerdgod.
Is wel een redelijk artikeltje.quote:
laatste keer bij de Stones ook al die mensen aan het filmen, ik ben al niet zo van de mensenmassa's maar dit was voor voor mij de druppel omdat je nu niet alleen meer over de hoofden moet kijken maar die uitgestrekte armenquote:Op maandag 27 augustus 2018 13:08 schreef onlogisch het volgende:
Sjoerdgod.
Barcelonaquote:Op maandag 27 augustus 2018 13:08 schreef onlogisch het volgende:
Sjoerdgod.
Onbegrijpelijk. Zeker omdat er 40/45 HD camera's van de organisatie staan opgesteld die het voor jou haarfijn op youtube zullen zetten.quote:Op maandag 27 augustus 2018 13:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
laatste keer bij de Stones ook al die mensen aan het filmen, ik ben al niet zo van de mensenmassa's maar dit was voor voor mij de druppel omdat je nu niet alleen meer over de hoofden moet kijken maar die uitgestrekte armen
Eens, met concerten zijn dat soort mensen ook vreselijk irritant.quote:Op maandag 27 augustus 2018 13:08 schreef onlogisch het volgende:
Sjoerdgod.
Alsnog niet geklikt.quote:Op maandag 27 augustus 2018 13:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Is wel een redelijk artikeltje.
??quote:Op maandag 27 augustus 2018 13:24 schreef onlogisch het volgende:
Goed om te zien dat mijn maat GGMM wél een ruggengraat heeft. (Lees je mee JC???)
JanCees kan niet veel hebben, daarom is hij een emotievreter en zo dik geworden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |